on se helkkari mikä noilla naisilla päässä liiraa kun eilen nautittiin molemmat seksistä ja tänään töitte jälkee nainen lupas ett illalla jatketaan, no hevonvotut sano että suuseksiä ei kiitos ja siitä alkoi jurnuttaa eikä mistää tullut mitään. suihkus kävin eikä häntä saanut suihkuun.arvasin jo että se onsit siinä. joka hemmetin kerta kun menee hyvin seur. ilta on suolesta. alkaa nyt laskemaa monta kertaa oon saanut. kerranki oli tilaisuus olla kahden kolme päivää. miten mitään romanttista kannattaa varata/matkustaa minnekään. kun tämmöstä ongelmaa päähän pukkaa toisella että vinks halut läks.
naisen omituinen käytös parisuhtees
12
957
Vastaukset
- .............
Älä ainakaan painosta. Ainahan se menee niin että halut ei ihan kohtaa. Itse olen naisena usein ollut se halukkaampi puolisko, mutta nyt elämäntilanteesta johtuen väsyttää usein ja vaikka haluttaisi, niin kun tilaisuus tulisi, ei jaksakaan. Nauti siitä mitä saat, tilanne ehkä muuttuu taas joskus.
Mitäs jos keskustelet oikein kunnolla naisesi kanssa asioista. Puhutte mistä tykkäätte/tykkäisitte, kerrotte vaikka fantasiatarinoita toisillenne. Tee jotain ilahduttavaa, kotityöt on oikeasti ihan parasta "esileikkiä". Ihaile naistasi, hyväile ilman seksimeininkiä kertoen mistä piirteistä naisessasi tykkäät, kasvoissa ja vartalossa, pukeutumisessa. Hiero hartioita, laita ateria valmiiksi lautaselle. Kyllä mä ainakin pehmiäisin. ;) - Vastaa nainen
Laita sähköposti osoite niin voit harrastaa seksiä naisen kanssa etkä kyllästy)-
- negatiivinen rh
mies siellä taitaa ollla
- asdyu4e
Mä en pihtaa koskaan vaan meillä pihtaa mies. :D äskenkin yritin kiihkeenä repiä makkariin mutta ei siit ollu lähtijäks. kun kysyin että koska sitten, ni vastaus oli et sunnuntaina ;D (ja nyt on vasta torstai!!!!) Hyvää jaksaa odotella vaikka odottelu ei ole mukavaa :D Itse haluisin vähintään joka toinen päivä
- olet.
tuutko mun kanssa ? mistä päin
- ei ongelmaa
en ymmärrrä miksi tosta seksistä pitää tehdä rutiini. että sunnuntaina saat, tai huomen illalla tai aamulla tai to päivällä kun on 2 tuntia vapaata.
kyllä mullakin menis halut jos pitää kellon kanssa sekstailla.
meillä ainakin se hetki on ihan spontaanisti ilman sopimuksia etukäteen.
ei pelata kellon kanssa eikä ole tiettyä päivää milloin touhutaan tms.
tehdään kun huvittaa kumpaakin.- etewt
hahha silloin tehdäänkerranviikossa enintäänja seonliian vähän kummallekin...
- Ei-verbaalista
Jos sun kommunikointitaitosi vaimollesi on samaa luokkaa kuin aloituksesi, niin ei mikään ihme, että et saaa ...
- pettynyt puoliso
Meillä taas vaimon esileikiksi on muodostunut "Kohta." Eli minun on ihan turha yrittää yllättää yhtään millään, vaikka selänhieronnalla. Vastaus on 90% kerroista "Kohta, kun tulee nyt just tää ohjelma." Tai "Kohta, illemmalla nyt olen väsynyt.". Näistä kohta kerroista sitten se kohta toteutuu ehkä noin 20% kerralla ja mitään ei tapahdu sinäkään iltana.
Motivaatio keksiä mitään kivaa vaimolle on laskenut melko lailla ja tarvii varmaan ruveta vään kysymään seksiä suoraan ilman mitään odotuksia. Eli joka päivä tästä eteenpäin kysyn robottimaisesti seksiä kun minkään ehkä/kohta varaan en jaksa laskea.- 8 + 12
Yksi hyvä puoli seksin lopettamisesta on ollut, ettei enää tarvitse jännittyneenä odottaa ja pettyä.
- -Pollux
8 + 12 kirjoitti:
Yksi hyvä puoli seksin lopettamisesta on ollut, ettei enää tarvitse jännittyneenä odottaa ja pettyä.
Amen to that!
- just.
joo. mäkin sain tänään 2 kertaa. (Pyytää ja olla ilman).
Meillä ei ole ongelma se etten saisi, vaan en saa niin paljoa kuin haluaisin / niin kuin haluaisin. vaimolleni suuseksi on yhtä kuin rikos (miehelle anettuna) , hänelle kyllä kelpaa olla ottavana osapuolena. ja jotenkin olen pannut merkille että minähän sen aloitteen saan aina tehdä. sitten jos jään odottamaan vaimon aloitetta niin saan olla ilman ja viellä kaupan päälle murjotus. ja nyt kun saan oikein avautua, vituttaa niin sunnattomasti tulla töistä kotiin kun ei emännältä edes irtoo hymyä ihan kuin olisi aina herne nenässä, sitten kun sitä kysyy niin syy ei ole kuulemma minun vaan yleensä työpaikalla ollut jotain sanomista jne. jne. olen jo tässä meinannut et jos rupeis vaan selibaattiin ja katsois kauanko menee et vaimo ruinaa vai ruinaako olenkaan, voipi olla et karkaa postimiehen matkaan mut minkäs tuolle mahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi45463- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431- 38424