Parantamisen armolahjaa kellään?

tarvitsen nyt!

Voitteko kertoa kuka olisi joku kristitty jolla olisi parantamisen armolahja, niin että se myös toimii, ja jolta voisin pyyttää esirukousta puolestani puhelimen välityksellä. Minnekkään kokouksiin EN pääse, joten älkää vastato että Pirkko Jalovaara- täytyy saada puhelinyhteys! Tai profetoimisen armolahja, kertokaa kiitos!!

18

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armosta

soita 0401742805

• Metsäm.

Voisithan sinä itsekin rukoilla. Ei siihen mitään armolahjaa toiselta tarvita. Jumala parantaa ihan kotipalveluna. Ja riippumatta kenenkään armolahjoista.

On sellaisia uskovia, joilla on parantamisen armolahja, mutteivat ole itse parantuneet.
      Kannattaa keskittyä sielunsa pelastumiseen ansisijassa.

• ihme luuserit..

Ota buranaa. Tai aspiriiniä. Jos tilanne äityy pahaksi, kannattaa käydä lääkärillä! Muista myös että psykiatrinen hoito lienee sinulle myös paikallaan. Voimahalaus!

• Mirka...

Käänny lääkärin puoleen.

• Mirkaa vastaan

Jaaha... Jumalan vihollinen numero yksi,eli Mirka jälleen asialla ja kylvämässä omia mielipiteitään. Miksi johdatat ihmisiä pimeyden tielle?.Jeesus ja Jumala on valo ja johdattavat meidät pelastukseen... Kauan jaksat kirjoitella noita samoja muutaman sanan töksäyttelyjäsi?

• ap

"käänny lääkärin puoleen" "ota buranaa" "rukoile itse".Luuletko etten ole rukoillut itse? Jos paranisin oman rukouksen avulla, en olisi tässä kyselemässä. DOH!! Tässä ei nyt buranat auta. En tarvitse psykiatrista hoitoa myöskään. Olen uskossa.

• Metsäm.

Jos olet uskossa, niin silloin et tarvitse viime kädessä mitään armolahjoja tai ketään kykyjen haltijaa.
        Oma rukous pitäisi riittää. Lähinnä pitäisi hakeutua samanuskoisten seuraan.
        saattaa myös käydä niin, että jos Juimala parantaa vaikkapa jonkun rukouksen kautta, joka on toimitettu parantamisen armolahjojen kautta. Niin henkilön kilvoittelu ja uskonelämä hiipuu. Näin on käynytkin.
        Ihminen perusolemukseltaan on enemmän kuin mukavuudenhaluinen. Jos hän saa mm. parantumisen Jumalalta, niin hän luopuukin Jumalasta. Vaikka järjen mukaan hänen pitäisi olla päivät pääksytysten Jumalaa kiittämässä.
        Esimerkki: Kymmenen pitalista parantui, mutta vain yksi tuli Luojaansa kiittämään. Missä ne yhdeksän parantunutta luuraa?
        Tämä kiitollisuus puoli olisi ollut ratkaiseva.

• totuus aamen.
        Metsäm. kirjoitti:

Jos olet uskossa, niin silloin et tarvitse viime kädessä mitään armolahjoja tai ketään kykyjen haltijaa.
        Oma rukous pitäisi riittää. Lähinnä pitäisi hakeutua samanuskoisten seuraan.
        saattaa myös käydä niin, että jos Juimala parantaa vaikkapa jonkun rukouksen kautta, joka on toimitettu parantamisen armolahjojen kautta. Niin henkilön kilvoittelu ja uskonelämä hiipuu. Näin on käynytkin.
        Ihminen perusolemukseltaan on enemmän kuin mukavuudenhaluinen. Jos hän saa mm. parantumisen Jumalalta, niin hän luopuukin Jumalasta. Vaikka järjen mukaan hänen pitäisi olla päivät pääksytysten Jumalaa kiittämässä.
        Esimerkki: Kymmenen pitalista parantui, mutta vain yksi tuli Luojaansa kiittämään. Missä ne yhdeksän parantunutta luuraa?
        Tämä kiitollisuus puoli olisi ollut ratkaiseva.

Jeesusta hän tuli kiitmään.

• ParantunutNainen

Olen saanut apua Pirkko Jalovaaran rukouksen kautta kerran monta vuotta sitten. Hän on lämmin ja hyvä ihminen.

Rukoilin itse ja kiitin kaikesta hyvästä monta vuotta, siis monta vuosikymmentä, mutta ei auttanut. Miksi Pirkon rukous puolestani auttoi - en vain käsitä.

Jos Pirkko ajetaan pois kirkosta, niin ihmiset menevät sinne, missä hän on ja kirkosta väki vähenee.....

• teh mies24v

joo haukku mut saatana omaksi ku sano et saatana ahistelee mua ku oli just tullu uskoo, jopa passitti mut kirko pastori luo luopumaa saatanasta 8)

• Järki käteen

Älkää nyt ihmiset uskoko näihin taikureihin Jalovaara ym. Heillä ei ole mitään tekemistä kristillisyyden tai raamatun kanssa. Pelkkää showta, jossa huijataan heikkoa ihmistä.

• rukoillaan sinun puo

Vaikka lahja onkin niin se ei ole automaatio. sittenkin tulee rukoilla että Jumalan tahto tapahtuu. Kyllä Jumala näkee sairautesi ja tuskasi. Luota häneen, ei meidän pidä läheteä juoksemaam profeettojen ja ihmisten perässä.

• ---...---

Ihan vakavasti ja lämpimästi suosittelelen kääntymään lääkärin puoleen. Sieltä saa kuitenkin TIETEELLISESTI TUTKITUN parhaaseen mahdolliseen tietoon perustuvan avun.

• on armolahja

0401657077

• Varmasti löytyy

Jeesukselta ihan kaikki, ja opetuslapsillaan toimii myös, kuten on kirjoitettu.

• Ikävä kyllä..

Jos rukoileminen parantaa, miksi hautausmaa on täynnä tauteihin kulleita uskovaisia??
      Hautailmoituksissa lukee "Ei auttanut apu ihmisten, ei rukous läheisten".
      Näin se vain menee. Rukoileminen on vain loitsuilua ja se ei ketään paranna.

Jos lääketiede ei auta, mikään ei auta.

• Uskokaa jo

Juuri niin. Jos Jumala on jo päättänyt, että ihmisen pitää sairastua ja siihen kuolla on Jumalan uhmaamista rukoilla vastaan.
        Jumala on jo päättänyt kaikkien ihmisten kohtalon etukäteen.
        Lopettakaa rukoileminen ja olkaa nöyriä. Kuolette kuitenkin, kukaan ei jäänyt henkiin ei edes Jeesus.

Miksi ihmiset eivät voi tyytyä siihen mitä tulee vastaan?

• Jeesus on nimen-
        Uskokaa jo kirjoitti:

Juuri niin. Jos Jumala on jo päättänyt, että ihmisen pitää sairastua ja siihen kuolla on Jumalan uhmaamista rukoilla vastaan.
        Jumala on jo päättänyt kaikkien ihmisten kohtalon etukäteen.
        Lopettakaa rukoileminen ja olkaa nöyriä. Kuolette kuitenkin, kukaan ei jäänyt henkiin ei edes Jeesus.

Miksi ihmiset eivät voi tyytyä siihen mitä tulee vastaan?

omaan se elämä mitä saamme anoa ja vaikka ruumiillisesti lähes kaikki kuolee, niin Jeesuksessa sielu pääsee Jeesuksen tykö ja on se hyvä elämä Jumalassa ja Isän tahto kaikille lupauksen lapsille, ja tässä on ihmiselle evankeliumi eli ilosanoma. Ei kuolla ilman Jeesusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe