Suomi jatkaa maailmalla arvostettuja perinteitään!
Rauhanturvaajien 180 miehen vahvuinen jääkärikomppania on lähtenyt Libanoniin Pirkkalan lentokentältä kohti Etelä-Libanonia!
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/05/1550362/suomalaiset-rauhanturvaajat-lahtevat-libanoniin
HYVÄ!
Suomen uusi YK-osasto Libanoniin!!
33
79
Vastaukset
- 13+18=31
Jaaha.
Kai he sitten lähtiessään ottivat huomioon, että siellä on sotatila?
Ettei tuu itku, kun ammutaan.
Kaikkea hyvää ja siunausta vaan suomenpojille.
Älkää nauttiko liikaa arrakkia.
On parempi pitää rauhaa selvinpäin.- KTS (ei kirj.)
Minusta kun tuntuu että pikemminkin täällä kotosuomessa nämä peräkammarien ääriuskovaisfundamentalistiluuserit ovat aina ensimmäisenä vinkumassa jos sielläpäin ammutaan eikä niinkään paikan päällä olevat karskit YK-miehet...
- 8+3=11
KTS (ei kirj.) kirjoitti:
Minusta kun tuntuu että pikemminkin täällä kotosuomessa nämä peräkammarien ääriuskovaisfundamentalistiluuserit ovat aina ensimmäisenä vinkumassa jos sielläpäin ammutaan eikä niinkään paikan päällä olevat karskit YK-miehet...
Juu. Rauhallisesti vaan, rauhallisesti. Saahan sitä ampua, mutta jos kääntää sivuun, niin käpyihin osuu!
- vanha ja vakaa
38 v sitten olin minäkin mutta Afrikan mantereen puolella, pidäteltiin juutalaisia etteivät valtaisi koko Egyptiä.
Olivat nääs Arielin joukot 100 km päässä Kairosta.- 13+20=33
1974? Mikäs sota silloin oli? Olivatkos israelilaiset valtaamassa Egyptiä, vai yrittikö Egypti vallata Israelin, mutta Israel ei suostunut vallattavaksi ja ajoi niitä takaa Kairoon asti? Joskus niihin aikoihin Egypti ja Israel kävivät rauhanneuvotteluja Siilasvuon teltassa. Mä osaan muuten juomalaulun Siilasvuosta.
- KTS (Ei kirj.)
13+20=33 kirjoitti:
1974? Mikäs sota silloin oli? Olivatkos israelilaiset valtaamassa Egyptiä, vai yrittikö Egypti vallata Israelin, mutta Israel ei suostunut vallattavaksi ja ajoi niitä takaa Kairoon asti? Joskus niihin aikoihin Egypti ja Israel kävivät rauhanneuvotteluja Siilasvuon teltassa. Mä osaan muuten juomalaulun Siilasvuosta.
Se olikin sota joka sai Moshe Dayanin ja Golda Meirin kiinnostumaan neuvotteluista, kun Suezin itäranta olikin yhdessä yössä egyptiläistetty! :D
- 16+14=30
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Se olikin sota joka sai Moshe Dayanin ja Golda Meirin kiinnostumaan neuvotteluista, kun Suezin itäranta olikin yhdessä yössä egyptiläistetty! :D
Ken.
Jom Kippur-sota: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jom_kippur_-sota
Ihan arabien omaa syytä. Käyvät päälle ja tappio tulee.
* - KTS (Ei kirj.)
16+14=30 kirjoitti:
Ken.
Jom Kippur-sota: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jom_kippur_-sota
Ihan arabien omaa syytä. Käyvät päälle ja tappio tulee.
*Ei suinkaan. Lue teksti. Vasta tämän jälkeen Israel saatiin neuvottelupöytään. Se oli voitto Egyptille.
- Tosimies.
Aivan turhaa rahantuhlausta, eivät he mitään siellä tee.
- KTS (Ei kirj.)
Kovasti kaikki osapuolet heitä sinne tahtovat. Mitä sinä luuseri asiasta mitään ymmärrät? Piä turpas kii.
- Tosimies.
Kovasti kaikki osapuolet heitä sinne tahtovat. Mitä sinä luuseri asiasta mitään ymmärrät? Piä turpas kii.
Ketkä tahtovat?
Tosiasia on että heistä ei ole mitään hyötyä siellä, hieman sama kuin miinalaiva Pohjanmaa hoivaamassa muslimi somaliterrroristejaantaen heille uutta voimaa uusiin koitoksiin.
Samallalailla nuo joukot auttavat terroristeja eli teikäläisten lössiä Israelia vastaan,
Sinä olet aiva samaa sakkia kuin Hissut, teillä on vain yksi tavoite ja käytätte UN hyväksenne. - KTS (Ei kirj.)
Tosimies. kirjoitti:
Ketkä tahtovat?
Tosiasia on että heistä ei ole mitään hyötyä siellä, hieman sama kuin miinalaiva Pohjanmaa hoivaamassa muslimi somaliterrroristejaantaen heille uutta voimaa uusiin koitoksiin.
Samallalailla nuo joukot auttavat terroristeja eli teikäläisten lössiä Israelia vastaan,
Sinä olet aiva samaa sakkia kuin Hissut, teillä on vain yksi tavoite ja käytätte UN hyväksenne.YK:n tehtävä on pitää myös Israel kurissa. Sehän on itsestään selvää.
- Tosimies.
YK:n tehtävä on pitää myös Israel kurissa. Sehän on itsestään selvää.
Niin tietenkin, sehän on Isarel vastainen "yritys".
Hissut pommittaa ja hyökkää niin Isarel ei saisi antaa takaisin, naurettavaa.
Vielä kun on käynyt ilmi että ovat antaneet vihjeitä Isarelin joukoista terroristeille niin onhan se nyt ihme touhua ja sitten vingutaan kun muutama loukkaantuu.
Jos joku älykääpiö hakkaisi minua jatkuvasti kadulla selkään,heittelisi esineillä,sylkisi, huutelisi,puukottaisi välillä ja aina kun olisin puolustamassa itseäni niin joku Tuomioja heristäisi sormea etten saa puolustaa koska se on apartheidia ja muuta humpuunkia jos puolustaudun niin minut laitetaan käsirautoihin ja hakkaajia tulee kolminkertainen määrä lisää Tuomiojan vieressä vienosti hymyillessä.
ps se katu olisi vielä omilla maillani;) - 202
Tosimies. kirjoitti:
Niin tietenkin, sehän on Isarel vastainen "yritys".
Hissut pommittaa ja hyökkää niin Isarel ei saisi antaa takaisin, naurettavaa.
Vielä kun on käynyt ilmi että ovat antaneet vihjeitä Isarelin joukoista terroristeille niin onhan se nyt ihme touhua ja sitten vingutaan kun muutama loukkaantuu.
Jos joku älykääpiö hakkaisi minua jatkuvasti kadulla selkään,heittelisi esineillä,sylkisi, huutelisi,puukottaisi välillä ja aina kun olisin puolustamassa itseäni niin joku Tuomioja heristäisi sormea etten saa puolustaa koska se on apartheidia ja muuta humpuunkia jos puolustaudun niin minut laitetaan käsirautoihin ja hakkaajia tulee kolminkertainen määrä lisää Tuomiojan vieressä vienosti hymyillessä.
ps se katu olisi vielä omilla maillani;)Omilla maillasi.
Entäpä jos se toinen osapuoli on vakaasti sitä mieltä, että se onkin HÄNEN maataan, koska sinä olet ollut poissa 1900 vuotta, mutta hänen sukunsa on asunut siellä viimeiset 500 vuotta, ja 60 vuotta vanhat arkistoraportit todistavat, että hänen perheensä ja sukunsa on väkisin ajettu pois suvun mailta ja kotikylistä.
Koita kuvitella että tilanne olisi päinvastoin. Että SINUN perheesi miehet on joukkomurhattu, äitisi ja sisaresi raiskattu, ja sinä pikkupoikana olet ainut miespuolinen joka on jäänyt eloon. Sitten teidät on väkivalloin pitkänä kulkueena ajettu pois, pois hyökkääjien tieltä.
Helteessä, veden ja ruuan puutteessa isoäitisi ja vauva-siskosi ovat kuolleet, kun hyökkääjät ovat ajaneet teitä kuin karjaa eteenpäin monta päivää, kohti itärajaa. Perheesi kantamat nyytit on jo aikaa heitetty tienvarteen, koska siskosi eivät enää nääntyneinä jaksa kantaa niitä.
Ei kukaan puolustaisi sinua ja perhettäsi. Teidät ajetaan leirille, jossa ei ole vettä, ei ruokaa.
Sitten sinä vain iloisesti hymyilisit hyökkääjille, kun olet aikuinen. Ihan kädestä pitäen käyt aina kiittämässä heitä siitä, että kotisi vietiin, miespuoliset sukulaisesi murhattiin silmiesi edessä, ja sisaresi ja äitisi raiskattiin - silmiesi edessä.
Olisit iloisesti ottanut käyttöösi hyökkääjiesi kalenterin, heidän juhlapäivänsä, heidän kulttuurinsa (jos he antaisivat sinun tehdä sen) ja kaikelle maiilmalle kertoisit perheesi tarinaa, ja sanoisit, että se oikein ja hyvää! Mitään parempaa ei olisi voinut tapahtua kuin isäsi. setiesi, isoisäsi murhat, sisariesi ja äitisi raiskaukset. Juuri sitä sinä olit aina toivonut tapahtuvaksi.
Ja koska sinä nyt olet yhtä mieltä hyökkääjiesi kanssa, kaikki on hienosti. Sinä istut kiltisti tarkastuspisteen portilla, ja aina kun turistibussit tulevat, sinä kerrot heille, kuinka oikeudenmukaisesti ja hyvin hyökkääjäsi tekevät, kun käyvät usein tekemässä partiokäyntejä, ja sitten tulevat Merkava-tankit, ja puskutraktorit jyräävät muutaman talon.
Kerrot tarinasi tyytyväisille turisteille, ja pahoittelet, että kansassasi yhä on jääräpäitä, jotka eivät usko eivätkä ymmärrä, että hyökkääjänne ajattelevat kaikessa vain teidän parastanne.
Tekisitkö niin, jos olisit vastaavassa tilanteessa?
Kunnioittaisitko sellaista, joka todellisissa olosuhteissa tekisi niin?
Eikö hän häpäisisi isänsä ja setiensä muistoa? Eikö hän pilkkaisi sisariensa ja äitinsä kärsimystä ja häpeää? Eikö hän halveksuisi maataan ja kotiaan?
Sanalla sanoen: jos hän EI TAISTELISI kaiken sen puolesta, mihin uskoo ja mitä rakastaa, eikö hän olisi maansa ja kansansa petturi?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Arab_towns_and_villages_depopulated_during_the_1948_Palestinian_exodus
Esim.
Saliha
During the 1948 Arab-Israeli war, Saliha was the site of a massacre carried out by Israeli forces shortly before the village was completely depopulated.[11] The built structures in the village, with the exception of an elementary school for boys, were also destroyed.[4]
Safsaf
(Arabic: صفصاف, the weeping willow, also known in Roman times as Safsofa) was a Palestinian village located 9 kilometres northwest of Safed, present day Israel. Its villagers fled to Lebanon after the Safsaf massacre in October 1948, during the 1948 Arab-Israeli war.
Deir Yassin
(Arabic: دير ياسين, Dayr Yâsîn) was a Palestinian Arab village of around 600 people near Jerusalem. It had declared its neutrality during the 1947–1948 Civil War in Mandatory Palestine between Arabs and Jews. It was depopulated after a massacre of around 107 of its residents on April 9, 1948, by paramilitaries from the Irgun and Lehi groups.
'Amqa,
Military assault on settlement, 10–11 July 1948
al-Bassa,
Military assault on settlement, Expulsion by Yishuv forces, 14 May 1948
al-Damun,
Military assault on settlement, July 15–16, 1948
Iqrit,
Expulsion by Yishuv forces, early November 1948
al-Kabri,
Military assault on settlement, fear, 21 May 1948
Kafr Bir'im,
Kafr 'Inan,
Expulsion by Yishuv forces, February 1949
Kuwaykat,
Military assault on settlement, 10 July 1948
al-Manshiyya,
Military assault on settlement, 14 May 1948
al-Mansura,
Expulsion by Yishuv forces, early November
Beersheba,
military assault, expulsions, October 20
al-Dawayima,
massacre
Lydda and Ramle
The 1948 Palestinian exodus from Lydda and Ramle was the expulsion of 50,000–70,000 Palestinian Arabs when Israeli troops captured the towns in July that year. The military action occurred within the context of the 1948 Arab-Israeli War.
Jne.
Yli 400 arabikaupunkia/kylää vaihtoi omistajaa - aseiden, väkivallan, karkoitusten, joukkomurhien, jo antautuneiden siviilien joukkomurhien, raiskausten (Israelin armeijan omien raporttien mukaan jopa alaikäisiä raiskattiin) jne kautta.
Nämä tiedot perustuvat Israelin armeijan ( ennen armeijan luomista armeijaa vastaavien yksiköiden) OMIEN RAPORTTIEN ARKISTOIHIN. - Tosimies.
202 kirjoitti:
Omilla maillasi.
Entäpä jos se toinen osapuoli on vakaasti sitä mieltä, että se onkin HÄNEN maataan, koska sinä olet ollut poissa 1900 vuotta, mutta hänen sukunsa on asunut siellä viimeiset 500 vuotta, ja 60 vuotta vanhat arkistoraportit todistavat, että hänen perheensä ja sukunsa on väkisin ajettu pois suvun mailta ja kotikylistä.
Koita kuvitella että tilanne olisi päinvastoin. Että SINUN perheesi miehet on joukkomurhattu, äitisi ja sisaresi raiskattu, ja sinä pikkupoikana olet ainut miespuolinen joka on jäänyt eloon. Sitten teidät on väkivalloin pitkänä kulkueena ajettu pois, pois hyökkääjien tieltä.
Helteessä, veden ja ruuan puutteessa isoäitisi ja vauva-siskosi ovat kuolleet, kun hyökkääjät ovat ajaneet teitä kuin karjaa eteenpäin monta päivää, kohti itärajaa. Perheesi kantamat nyytit on jo aikaa heitetty tienvarteen, koska siskosi eivät enää nääntyneinä jaksa kantaa niitä.
Ei kukaan puolustaisi sinua ja perhettäsi. Teidät ajetaan leirille, jossa ei ole vettä, ei ruokaa.
Sitten sinä vain iloisesti hymyilisit hyökkääjille, kun olet aikuinen. Ihan kädestä pitäen käyt aina kiittämässä heitä siitä, että kotisi vietiin, miespuoliset sukulaisesi murhattiin silmiesi edessä, ja sisaresi ja äitisi raiskattiin - silmiesi edessä.
Olisit iloisesti ottanut käyttöösi hyökkääjiesi kalenterin, heidän juhlapäivänsä, heidän kulttuurinsa (jos he antaisivat sinun tehdä sen) ja kaikelle maiilmalle kertoisit perheesi tarinaa, ja sanoisit, että se oikein ja hyvää! Mitään parempaa ei olisi voinut tapahtua kuin isäsi. setiesi, isoisäsi murhat, sisariesi ja äitisi raiskaukset. Juuri sitä sinä olit aina toivonut tapahtuvaksi.
Ja koska sinä nyt olet yhtä mieltä hyökkääjiesi kanssa, kaikki on hienosti. Sinä istut kiltisti tarkastuspisteen portilla, ja aina kun turistibussit tulevat, sinä kerrot heille, kuinka oikeudenmukaisesti ja hyvin hyökkääjäsi tekevät, kun käyvät usein tekemässä partiokäyntejä, ja sitten tulevat Merkava-tankit, ja puskutraktorit jyräävät muutaman talon.
Kerrot tarinasi tyytyväisille turisteille, ja pahoittelet, että kansassasi yhä on jääräpäitä, jotka eivät usko eivätkä ymmärrä, että hyökkääjänne ajattelevat kaikessa vain teidän parastanne.
Tekisitkö niin, jos olisit vastaavassa tilanteessa?
Kunnioittaisitko sellaista, joka todellisissa olosuhteissa tekisi niin?
Eikö hän häpäisisi isänsä ja setiensä muistoa? Eikö hän pilkkaisi sisariensa ja äitinsä kärsimystä ja häpeää? Eikö hän halveksuisi maataan ja kotiaan?
Sanalla sanoen: jos hän EI TAISTELISI kaiken sen puolesta, mihin uskoo ja mitä rakastaa, eikö hän olisi maansa ja kansansa petturi?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Arab_towns_and_villages_depopulated_during_the_1948_Palestinian_exodus
Esim.
Saliha
During the 1948 Arab-Israeli war, Saliha was the site of a massacre carried out by Israeli forces shortly before the village was completely depopulated.[11] The built structures in the village, with the exception of an elementary school for boys, were also destroyed.[4]
Safsaf
(Arabic: صفصاف, the weeping willow, also known in Roman times as Safsofa) was a Palestinian village located 9 kilometres northwest of Safed, present day Israel. Its villagers fled to Lebanon after the Safsaf massacre in October 1948, during the 1948 Arab-Israeli war.
Deir Yassin
(Arabic: دير ياسين, Dayr Yâsîn) was a Palestinian Arab village of around 600 people near Jerusalem. It had declared its neutrality during the 1947–1948 Civil War in Mandatory Palestine between Arabs and Jews. It was depopulated after a massacre of around 107 of its residents on April 9, 1948, by paramilitaries from the Irgun and Lehi groups.
'Amqa,
Military assault on settlement, 10–11 July 1948
al-Bassa,
Military assault on settlement, Expulsion by Yishuv forces, 14 May 1948
al-Damun,
Military assault on settlement, July 15–16, 1948
Iqrit,
al-Kabri,
Military assault on settlement, fear, 21 May 1948
Kafr Bir'im,
Kafr 'Inan,
Expulsion by Yishuv forces, February 1949
Kuwaykat,
Military assault on settlement, 10 July 1948
al-Manshiyya,
Military assault on settlement, 14 May 1948
al-Mansura,
Expulsion by Yishuv forces, early November
Beersheba,
military assault, expulsions, October 20
al-Dawayima,
massacre
Lydda and Ramle
The 1948 Palestinian exodus from Lydda and Ramle was the expulsion of 50,000–70,000 Palestinian Arabs when Israeli troops captured the towns in July that year. The military action occurred within the context of the 1948 Arab-Israeli War.
Jne.
Yli 400 arabikaupunkia/kylää vaihtoi omistajaa - aseiden, väkivallan, karkoitusten, joukkomurhien, jo antautuneiden siviilien joukkomurhien, raiskausten (Israelin armeijan omien raporttien mukaan jopa alaikäisiä raiskattiin) jne kautta.
Nämä tiedot perustuvat Israelin armeijan ( ennen armeijan luomista armeijaa vastaavien yksiköiden) OMIEN RAPORTTIEN ARKISTOIHIN.Onhan ne silti minun maitani vaikka olen poissa sieltä, jessus sentään.
Missä nyt asun ja omistan maita nämä maat ovat minun vaikka joku häätäisi minut pois ja valtaisi taloni,minun,minun,minun!!!!
Ja Israelilla on vielä suurempi mandaatti rajoihinsa kuin minulla joka perustuu ihmisten välisiin sopimuksiin! - 1617
Tosimies. kirjoitti:
Onhan ne silti minun maitani vaikka olen poissa sieltä, jessus sentään.
Missä nyt asun ja omistan maita nämä maat ovat minun vaikka joku häätäisi minut pois ja valtaisi taloni,minun,minun,minun!!!!
Ja Israelilla on vielä suurempi mandaatti rajoihinsa kuin minulla joka perustuu ihmisten välisiin sopimuksiin!Öö, nyt tarttee ihan kysyä:
vastasitko juutalaisena vai arabina?
Kirjoitit:
Tuo kun sopii
1) arabien suuhun - tarkoitatko, että maat ovat yhä arabien, jotka sieltä 1948-49 häädettiin pois ja heidän talonsa vallattaiin?
2) juutalaisten suuhun - heidäthän ajettiin sieltä pois 135jaa. Roomalaiset hääsivät heidät pois, ja valtasi heidän talonsa.
Tosin 2-kohdasta on jo niin kauan aikaa, ettei niitä taloja enää juurikaan ole jäljellä. Mutta eipä 1-kohdassakaan ole alkuperäistaloja jäljellä. Israel hajotti kaikki tyhjennettyjen kylien talot, jotta arabeilla ei olisi paikkaa, minne palata. Tilalle rakennettiin uudet juutalaistalot ja -kylät.
Mutta siis kumpaa vaihtoehtoa mahdoit tarkoittaa, minähän pyysin sinua samastumaan arabi-vaihtoehtoon.
Tarkoititko, että maa ja talot kuuluu arabeille, koska heidät ajettiin pois,
Vai että maa ja talot kuuluu juutalaisille, koska heidät ajettiin pois.
Kun perusteet on samat molemmilla, niin enpä osaa erottaa, kumpaa tarkotat. - Tosimies.
1617 kirjoitti:
Öö, nyt tarttee ihan kysyä:
vastasitko juutalaisena vai arabina?
Kirjoitit:
Tuo kun sopii
1) arabien suuhun - tarkoitatko, että maat ovat yhä arabien, jotka sieltä 1948-49 häädettiin pois ja heidän talonsa vallattaiin?
2) juutalaisten suuhun - heidäthän ajettiin sieltä pois 135jaa. Roomalaiset hääsivät heidät pois, ja valtasi heidän talonsa.
Tosin 2-kohdasta on jo niin kauan aikaa, ettei niitä taloja enää juurikaan ole jäljellä. Mutta eipä 1-kohdassakaan ole alkuperäistaloja jäljellä. Israel hajotti kaikki tyhjennettyjen kylien talot, jotta arabeilla ei olisi paikkaa, minne palata. Tilalle rakennettiin uudet juutalaistalot ja -kylät.
Mutta siis kumpaa vaihtoehtoa mahdoit tarkoittaa, minähän pyysin sinua samastumaan arabi-vaihtoehtoon.
Tarkoititko, että maa ja talot kuuluu arabeille, koska heidät ajettiin pois,
Vai että maa ja talot kuuluu juutalaisille, koska heidät ajettiin pois.
Kun perusteet on samat molemmilla, niin enpä osaa erottaa, kumpaa tarkotat.Miksi kyselt tyhmiä vaikka olen juuri kertonut mielipiteeni? Missä teoksessa ensimmäisen kerran määriteltiin Israelin rajat!?!?!
Niinpä, sille ne kuuluu, ei kenellekkään muulle.
Sinä puhut vuodesta 1947 minä vuodesta heh hehe muutama tuhat vuotta aikaisemmin;) - KTS (Ei kirj.)
Tosimies. kirjoitti:
Miksi kyselt tyhmiä vaikka olen juuri kertonut mielipiteeni? Missä teoksessa ensimmäisen kerran määriteltiin Israelin rajat!?!?!
Sinä puhut vuodesta 1947 minä vuodesta heh hehe muutama tuhat vuotta aikaisemmin;)Älä teeskentele uskovaista. Olet pelkkä agressiivinen juntti, joka ei tajua kristinuskosta hevon persettä.
- Tosimies.
Älä teeskentele uskovaista. Olet pelkkä agressiivinen juntti, joka ei tajua kristinuskosta hevon persettä.
En niin, kumpaakin.
Koska kummatkin ovat samanarvoisia. - KTS (Ei kirj.)
Tosimies. kirjoitti:
En niin, kumpaakin.
Koska kummatkin ovat samanarvoisia.Pitää Uutta Testamenttia paskakirjana ja luulee ymmärtävänsä Vanhasta Testamentista jotakin vaikka on pelkkä Härmän peräkammarien kapakoitsijaluuseri.
Oikea wannabeejuutalainen. Esinahka tallella ja kipa päässä. Tekojuutalainen ilmaislipulla ratsastamassa israelfanittajien lahkeissa roikkumassa. - Tosimies.
Pitää Uutta Testamenttia paskakirjana ja luulee ymmärtävänsä Vanhasta Testamentista jotakin vaikka on pelkkä Härmän peräkammarien kapakoitsijaluuseri.
Oikea wannabeejuutalainen. Esinahka tallella ja kipa päässä. Tekojuutalainen ilmaislipulla ratsastamassa israelfanittajien lahkeissa roikkumassa.Uuden testamenti paskakuudesta on todisteena maailma.
Usko sinä Aku Ankkaasi minä uskon muihin asioihin;) - 1617
Tosimies. kirjoitti:
Miksi kyselt tyhmiä vaikka olen juuri kertonut mielipiteeni? Missä teoksessa ensimmäisen kerran määriteltiin Israelin rajat!?!?!
Sinä puhut vuodesta 1947 minä vuodesta heh hehe muutama tuhat vuotta aikaisemmin;)Oletko etiopialaista haplotyyppiä vai kiinalaista haplotyyppiä-juutalainen?
Vaiko muuten vaan perintömaille pyrkimässä?
Kait olet ottanut huomioon, että juutalaiseksi ryhtyminen tarkoittaa myös raamatun profetioiden toteutumista sinun kohdallasi?
Joko tulet uskoon Jeesukseen Messiaaseen ja Jumala antaa sinun jäädä eloon (1/3 juutalaisista) - tai et kumarra Messiasta ja et tule uskoon, jolloin Jumala antaa hävittää sinut ( 2/3 juutalaisista) sakariaan kirjan profetioiden mukaan.
Maan perijäksi pääsy ei olekaan ihan niin kivaa kuin miltä se kuulostaa...
- Shalom,
Eivät suomalaiset ole opiksi ottaneet edellisistä Israelin vastaisten terroristien teoista, josta he ovat muualla jo näyttönsä julki tuoneet soluttautuen siviiliasumuksiin josta käsin raketit Israelia kohti on laukaistu, jolloin Israelin sivistynyt armeija lentolehtisten välityksellä on ennalta varoittanut terrorirakennuksen tuhoutumisesta.
Terroristit soluttautuen YK-osastojenkin läheisyyteen, josta käsin laukaisevat raketteja Israeliin, tavoitteena saada Israel vastaamaan tulituksella jolloin YK-joukot ovat sotaakäyvien osapuolten keskellä tappioita kokien ja sitten tuomiten haukkua Israelia, toteuttaen terroristien tavoitteen.- KTS (Ei kirj.)
Tämä väitteesi ei pidä paikkaansa, vaan perustuu äärimmäisimmän ääriryhmän propagandaan.
Ei edes Israelin armeija antanut tuollaista höpöhöpö selitystä, vaan puhui harhatulesta.
IDF:n tarkkuus on siis joko suuresti liioiteltua tai sitten se valehtelee. Muiat vaihtoehtoja ei ole. - Tosimies.
Pois sieltä pitäisi pysyä ja laittaa ne YK joukot näiden eurooppalaisten suurkaupukien "gazojen" rajoille josta on muodostunut no go zoneja joihin kantaasukkailla ei ole mitään asiaa muuten käy samoin kuin juutalaisille gazan kulmilla.
ps ns palestiinalaiset johtavat euroopassa rikostilastoja, miksiköhän joku vielä fanittaa sitä lössiä? - KTS (Ei kirj.)
Tosimies. kirjoitti:
Pois sieltä pitäisi pysyä ja laittaa ne YK joukot näiden eurooppalaisten suurkaupukien "gazojen" rajoille josta on muodostunut no go zoneja joihin kantaasukkailla ei ole mitään asiaa muuten käy samoin kuin juutalaisille gazan kulmilla.
ps ns palestiinalaiset johtavat euroopassa rikostilastoja, miksiköhän joku vielä fanittaa sitä lössiä?Palestiinalaisia ei juurikaan asu Euroopassa. taas valehtelit itsesi pussiin.
- Tosimies.
Palestiinalaisia ei juurikaan asu Euroopassa. taas valehtelit itsesi pussiin.
Kyllä heitä on ns pakolaisia euroopassa ja aika paljonkin .
Heillä on mmm mynnetty EU taholta 264 milj vuosian 2007-10.
Ja johtavat rikollistilastoja tuollaisilla avustussummilla, eli ovat todellisia ammatti rikolisia.
Onko Israel ainoa maa joka tämän on huomannut muiden ollessa hyväuskoisia hölmöläisiä kuten sinä olet!? - KTS (Ei kirj.)
Tosimies. kirjoitti:
Kyllä heitä on ns pakolaisia euroopassa ja aika paljonkin .
Heillä on mmm mynnetty EU taholta 264 milj vuosian 2007-10.
Ja johtavat rikollistilastoja tuollaisilla avustussummilla, eli ovat todellisia ammatti rikolisia.
Onko Israel ainoa maa joka tämän on huomannut muiden ollessa hyväuskoisia hölmöläisiä kuten sinä olet!?Otan mieluummin naapureikseni miljoona palestiinalaista kuin sinun kaltaisesi rasistikusipään heh.
- Tosimies.
Otan mieluummin naapureikseni miljoona palestiinalaista kuin sinun kaltaisesi rasistikusipään heh.
Niin että se on rasismia kun tuomitsee terroristit ja rikolliset.
Helvetti pääsee valloilleen ku sinunlaisesi sosdem saisi päättää asioista ja siinä kuolisi viattomiakin paljon - Tosimies.
Otan mieluummin naapureikseni miljoona palestiinalaista kuin sinun kaltaisesi rasistikusipään heh.
Niin joo, Israel kärsii juuri tuosta naapuruudesta aika pahasti, pommia tulee aidan yli joka päivä, kiviä lentää päälle, raketteja, kusta paskaa jne.
Oivallisia naapureita mutta jos tykkää niin eiän siinä mitään;) - 7+3
Tosimies. kirjoitti:
Niin joo, Israel kärsii juuri tuosta naapuruudesta aika pahasti, pommia tulee aidan yli joka päivä, kiviä lentää päälle, raketteja, kusta paskaa jne.
Oivallisia naapureita mutta jos tykkää niin eiän siinä mitään;)Elä sure, kyllä siitä naapuruudesta kärsii toinen osapuolis, kun tulee valkoista forforia niskaan.
Ja tulee Merkava tankkeja, ja puskutraktoreita jyräämään kodit alta. Plus osaa ne settleritkin kiviä heitellä, ja hyvä on heitellä, kun IDF vartioi vieressä, ettei arabit vaan erehdy vastaamaan.
Pidätyksiä tulee alvariinsa. Näitä Israelin lain hallinnollisia pidätyksiä. Äsken uutisista katsoin, että juutalainen pedofiili oli pidätetty, ja oikeuden päätöksellä hänelle haettiin 8 vrk pidätysaikaa, jona aikana piti syyte ilmoittaa ja lukea.
Kun IDF tekee hallinnolisen pidätyksen, kun arabikakarat viskoo kivia tai arabinaiset kirkuu tarkastuspisteellä, kun IDF ei päästä läpi, niin heidät pidätetään hallinnolliseen pitätykseen. 6 kk saa pitää vankeudessa, ilmoittamatta syytä, ja omaisia ei tarvitse päästää katsomaan. 6 kk:n jälkeen oikeus voi ilman selityksiä jatkaa pidätystä, ilman syytä, ilman oikeudenkäyntiä.
Se on aika hauskaa sellaisen naapurin kanssa asua.
Kyllä se Israel on ihan veroisensa naapurin saanut. Aivan varmasti Israelkin niittää mitä kylvää.
Molemmat osaa vihata ja tappaa toistaan yhtä hyvin, Israel tosin nopeammin, 1:50 on vuotuinen keskitilasto. Yhtä kuollutta juutalaista kohden Israel tappaa 50 arabia.
Niin ovat kuin kaksosveljet, Jakob ja Esau, konsanaan. - Tosimies.
7+3 kirjoitti:
Elä sure, kyllä siitä naapuruudesta kärsii toinen osapuolis, kun tulee valkoista forforia niskaan.
Ja tulee Merkava tankkeja, ja puskutraktoreita jyräämään kodit alta. Plus osaa ne settleritkin kiviä heitellä, ja hyvä on heitellä, kun IDF vartioi vieressä, ettei arabit vaan erehdy vastaamaan.
Pidätyksiä tulee alvariinsa. Näitä Israelin lain hallinnollisia pidätyksiä. Äsken uutisista katsoin, että juutalainen pedofiili oli pidätetty, ja oikeuden päätöksellä hänelle haettiin 8 vrk pidätysaikaa, jona aikana piti syyte ilmoittaa ja lukea.
Kun IDF tekee hallinnolisen pidätyksen, kun arabikakarat viskoo kivia tai arabinaiset kirkuu tarkastuspisteellä, kun IDF ei päästä läpi, niin heidät pidätetään hallinnolliseen pitätykseen. 6 kk saa pitää vankeudessa, ilmoittamatta syytä, ja omaisia ei tarvitse päästää katsomaan. 6 kk:n jälkeen oikeus voi ilman selityksiä jatkaa pidätystä, ilman syytä, ilman oikeudenkäyntiä.
Se on aika hauskaa sellaisen naapurin kanssa asua.
Kyllä se Israel on ihan veroisensa naapurin saanut. Aivan varmasti Israelkin niittää mitä kylvää.
Molemmat osaa vihata ja tappaa toistaan yhtä hyvin, Israel tosin nopeammin, 1:50 on vuotuinen keskitilasto. Yhtä kuollutta juutalaista kohden Israel tappaa 50 arabia.
Niin ovat kuin kaksosveljet, Jakob ja Esau, konsanaan.Eli jos palet käyttäytyisivät kuin ihmiset mitään probleemia EI olisi, yksinkaertaista rakas Watson.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan,palet pitäköön turvat kiinni. - 12
Tosimies. kirjoitti:
Eli jos palet käyttäytyisivät kuin ihmiset mitään probleemia EI olisi, yksinkaertaista rakas Watson.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan,palet pitäköön turvat kiinni.KAIKKI ihmiset ovat paskiaisia, rakas Holmes.
Ei ole olemassa mitään "pure arms"-utopiaa. Myös juutalaisten aseet tappavat.
Jos juutalaiset olisivat olleet kuuliaisia ja tottelevaisia Jumalalle - he nimittäin uskoivat Jumalaan, ja menivät Liittoon Hänen kanssaan, luvaten aina totella - niin juutalaisilla ei olisi mitään ongelmia missään asiassa.
Arabit ovat vain irtohiekka juutalaisten kengissä, muituttuen, että he eivät vieläkään ole täyttäneet sitä Liittoa jumalan kanssa, jonka tekivät jo tuhansia vuosia sitten.
On vakava asia tehdä Liitto Jumalan kanssa, ja sitten pettää se vuosituhansien ajan. Juutalaiset kuvittelevat, ettei Jumala muista.
Jumala on aina muistanut. Liitto on EHDOLLINEN. JOS te olette kuuliaiset Minulle, NIIN SITTEN minä autan teitä ja ajan pois teidän vihollisenne - Mutta jos te ette ole, kuuliaiset, niin on miekka aina vainoava teitä, ettekä saa rauhaa vihollisiltanne....
Ainakin Jumala on tehnyt, mitä on sanonut! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560