Evoluutiofaktaa

Ex Kretardi

Tämä kysymys asetettiin jo 1800-luvun jälkipuoliskolla Englannissa. Vastaus oli, että noin kahden metrin syvyydestä lähes kaikkialta maan sisästä pitäisi löytyä erityinen vedenpaisumussedimentti, jonka voi tunnistaa aikaisempien kerrosten eroosiosta, paksusta sekakerrostumasta veden kuljettamaa ainesta sekä suuresta määrästä esifossileja (eläinten ja ihmisten luita sekä kasvijäänteitä) vielä kivettymättömässä tilassa.

Yksi Englannin tuolloin johtavista geologeista otti tehtäväksen todistaa vedenpaisumuksen tuon sedimentin avulla ja käytti siihen koko elämänsä. Tuloksena oli ennennäkemättömän kattava ja tarkka geologinen kartta Englannista sekä kiertämätön todiste Raamatun vedenpaisumuskertomuksen vertauskuvallisuudesta.

Kyse ei ole pelkästään tuon verifioivan havainnon puutteesta. Luonnossa on suuri määrä merkkejä, joita siellä ei mitenkään voisi olla, jos vedenpaisumus olisi tapahtunut noin 4000 vuotta sitten. Vahvimpia näistä ovat nykyiset mannerjäätiköt, suomalaiset harjut sekä muinaisjärvien pohjasedimentit

6

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marcus Blaumfeld

      Arkistoista nyt löytyy mitä vaan mutta totuus on Raamatussa. Se on Jumalan sanaa ihmisille ja eihän Jumala valhettele. Tässä on nyt tulkittu sedimenttejä väärin koska ne osoittavat maailmanlaajuisen tulvan.

      • O'ou

        "Se on Jumalan sanaa ihmisille ja eihän Jumala valhettele."

        Mistä sinä sen muka tiedät, ettei valehtele. Jumalahan on kaikkivoiva ja ylin auktoriteetti kaikessa, joten hän voi itse päättää, mitä voi tai saa tehdä. Kukaan ei voi rangaista Jumalaa valehtelusta, jos hän niin päättää tehdä. Jumala voi myöskin päättää olla milloinkaan paljastamatta ihmiselle valehtelevansa toisinaan.


    • tieteenharrastaja
    • ++++++++++

      Jos maailmnalaajuinen vedenpaisumus olisi tapahtunut niin sinä et olis suurelal todennäköisyydellä edes olemassa, koska jos taudit tai parasiitit eivät olisi tappaneet kaikkia ihmisi arkissa niin ihmiskunta olisi tuhoutunut joskus sisäsiitoisuudesta johtuvien ongelmien takia ja tämä koskee vai ihmistä merielämän, lihansyöjien tai erikoisravintoa syövien eläimien selviytyminen on sitten asia erikseen.

    • >Krevokki

      Tyhmä. Noita hautausmaitahan on maailma pullollaan.

      Siperiassa on tuoreita raatohautausmaita miljoonia hehtaareja.

      Evokit ovat vain niin henkisesti soketa että vaikka niille esittelee pakastetun mammutin niin eipäs kelpaakaan.

      Sitä se idiotism.......ei kun evoluutioteoria teettää.,

    • tieteenharrastaja

      Sokeutta toden totta:

      "..henkisesti soketa että vaikka niille esittelee pakastetun mammutin niin eipäs kelpaakaan."

      Raatojen pakastuminen ei sitten millään kelpaa selitykseksi raatojen paljoudelle, vaan tyrkytetään tilalle olematonta katastrofia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe