hohhohhoijaa. lueskelinpa tossa noita keskusteluja.....

ärsyttää12234

Ihan pakko kysyä kaikilta suomalaisilta ja mustalaisilta..
Miksiköhän kaikilla ihmisillä tuntuu olevan niin voimakkaat mielipiteet toisistaan enimmäkseen kuulemansa perusteella. En yhtään ihmettele että mustalaiset haukkuu ja pitää pilkkana suomalaisia eikä helposti niihin luota. Jos mustalainen menee juttelemaan suomalaiselle, keskustelu on vähintäänkin vaivaannuttava. Suomalainen miettii 5 minuutin keskustelusta puolenaikaa mitä ihmettä sille mustalaiselle pitäisi sanoa ja mustalainen huvittuu ja miettii että mikäköhän totaki tuppisuuta vaivaa. Sitte ihmisten ilmoilla suomalaiset nuoleskelee mustalaisten persettä. Ollaan ylimukavia eikä olleskaa omaa itteesä ja taas mustalainen huvittuu. Kun suomalainen pääsee kotiin se on kauhuissaan ja päättää tulla tänne haukkumaan ja solvaamaan mutta niitä mielipiteitä ei vahingossakaan tuoda julki naamatusten.tietenkin mustalaisista saa pelottavan kuvan jos kuuntelee muitten ihmisten paisutuksia asioista eikä itse ota asioista selvää. Mustalaiset on vähemmistö ja kulttuurinkin takia erottuvat massasta edukseen tai haitakseen. Ihan samalla lailla suomalaiset varastaa, narkkaa, riehuu ja tappelee. Siihen on vaan helpompi olla kiinnittämättä huomiota. Suurin osa mustalaisista on silti ihan yhtä kunnollisia kun suomalaisetkin ( siis suurin osa suomalaisista). Jos on käyny huono tuuri yhen suomalaisen tai yhen mustalaisen kanssa ei se tarkota että kaikki olis samanlaisia. Samalla lailla on mustalaisilla tietty kuva ja tietyt mielipiteet suomalaisista. Jos ollaan eksytty yhteen paskaseen kämppään ei se tarkota että kaikilla on paskasta ja elää likasesti. Luulis että nykypäivänä ihmiset olis sen verran fiksumpia että uskaltaisivat ottaa oikeasti selvää asioista ja ihmisten tavoista. Täällä kysellään tuota ja sitä ja tota niin mustalaiset suomalaisilta ja toisinpäi.. Miks vaan verkossa?? Kaikki ihmiset ja perheet on erilaisia oli suomalainen tai mustalainen. Kukaan ihminen ei voi vastata suomalaisiin tai mustalaisiin koskeviin kysymyksiin ja olettaa että se yksi ainoo vastaus on oikea. Jokasella ihmisellä on tän maanpäällä omat mielipiteet ja perjaatteet. Jos joku haukkuu jotakuta tai kohtelee väärin tekee se toinen varmasti takasi samalla lailla ja jotkut pahemmin. Miks ihmiset ette vaan oikeesti vois tutustuu toisiinne kunnolla ja sit luoda mielipiteen. Niinhän toimitaan muittenki ihmisten kohalla. Saattaspa moni yllättyy ja huomata että ei toi suomalaine sen tyhmempi oo ku minäkää tai että toi mustalainenha on tosi mukava ja rehellinen tyyppi. Ärsyttää että ihan ku tässä maassa ja tän maan perheillä ei olis muita isompia ongelmia kun vahdata ja yrittää saada joku huonoon valoon. Musta jokanen taklaa tyylillään ja ihan sama sen pitäis muille olla miten taklaa jos tietää ite tekevänsä oikein.

0

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        91
        1087
      2. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        123
        860
      3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        103
        825
      4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        275
        652
      5. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        68
        559
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        72
        553
      7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        552
      8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        526
      9. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        72
        483
      10. Jos saisit olla

        Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
        Ikävä
        50
        463
      Aihe