Perustin Facebookkiin ryhmän nimellä Chiari ja Syringomyelia ryhmä. Se on salainen ryhmä. Jos haluat liittyä siihen niin pyydä kaveriksi Tintti Suomalainen niin liitän sitten siihen ryhmään.
Chiari ja Syringomyelia ryhmä perustettu facebookkiin!
11
629
Vastaukset
- epiliininen
Tarkoitat varmastikin että se on _suljettu_ ryhmä...
- Mä vaan
Salainen: Muut kuin jäsenet eivät löydä näitä ryhmiä hauissa eivätkä näe mitään tietoja ryhmästä, edes nimeä tai jäsenlistaa. Ryhmän nimi ei näy sen jäsenten aikajanalla. Jotta voit liittyä salaiseen ryhmään, ryhmän jäsenen on lisättävä sinut.
- acm+edss
eipä löytynyt tätä nime fb:stä...
- chiari nainen
En löytänyt minäkään ,yritin useampaan kertaan. Harmi :(
- Chiari###
Siis pitää ensin pyytää kaveriksi Tintti Suomalainen niin liitän sitten siihen ryhmään!
- ......
Hei!
Tintti Suomalaisen löytää, kun laittaa etsi kohtaan Tintin nimen. Haku näyttää ensin ettei sellaista löydy, mutta kun vasemmasta reunasta "hakusuodattimista" klikkaa kohtaa ihmiset, niin sitten löytyy.
Kaveripyyntöä Tintille, niin pääsette mukaan :) Minä jo liityin ja muitakin olisi kiva saada joukkoon mukaan. - Mä vaan
Taidanpa liittyä minäkin sinne :D
- chiari
Mukavaa että tälläinen ryhmä on perustettu. Taidan liittyä minäkin.
- chilla1
Ryhmä lähtenyt hyvin käyntiin, tervetuloa lisää porukkaa ryhmään! :)
- Chiari####
up
- Chiari####
Myös Chiari/syringomyelia lasten vanhemmat ottakaa yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753918Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188753520Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1572532- 572297
- 1541912
- 341727
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331275
- 481189
- 251168