http://www.mormonconverts.com/
- kääntyminen; kääntyminen kohti kristusta, kääntyminen pois synnistä, kääntyminen Jeesuksen Kristuksen kirkkoon.
ja hei www mormonisimi net sivusto ei tarvitse tässä mainostaa nyt. se löytyy kyllä. sieltä löytyy asioita miksi ei olisi hyvä kuulua kirkoon... Sen ylläpitäjä
- asuu ulkomailla. näkee vaivaa pitää suomalaista sivusta
- toimii aktiiviseti ylläpitäen muita sivustoja jotka tarjoavat vaihtoehtoisia hengellisiä teitä mutta niistä hän ei tuolla sivustolla mainitse mitään.
- siinä olevat asiat ovat painotettu erikoisella tavalla, vääristelyä (tai osin valhetta).
- hänen motiveejaan en tunne, hän lienee aikanaan ollut ollut kirkon jäsen lyhyen aikaa ja jotenkin katkera. Jumalan työvälineenä hän ei ainakaan toimi
Kivoja kääntymiskertomuksia
32
164
Vastaukset
- Ent. mormoni
Minä olen kääntynyt pois synnista ja eronnut mormoneista.
- M.E.L.
En tiedä ainuttakaan syytä miksi kenenkään kannattaisi kääntyä mormoniksi.
- Tiesit joskus
ja oli varmakin. Niin se takki kääntyy.
- M.E.L.
Tiesit joskus kirjoitti:
ja oli varmakin. Niin se takki kääntyy.
Normaalia ihmistä voi yrittää kusettaa kerran. Sen jälkeen varmistin poistetaan.
Mitään hyvää ei mormonismi tarjonnut. Paljon pahaa ja epäinhimillisyyttä senkin edestä.
Typerä ja kaikin tavoin vahingollinen kultti jossa vilisee luonnevikaista ja sivistymätöntä porukkaa.
Ja koko hölmö sirkus on vailla pienintäkään reaalista pohjaa (!) Pelkkää hullujen pulinaa ja spekulaatioita. - M.E.L.
M.E.L. kirjoitti:
Normaalia ihmistä voi yrittää kusettaa kerran. Sen jälkeen varmistin poistetaan.
Mitään hyvää ei mormonismi tarjonnut. Paljon pahaa ja epäinhimillisyyttä senkin edestä.
Typerä ja kaikin tavoin vahingollinen kultti jossa vilisee luonnevikaista ja sivistymätöntä porukkaa.
Ja koko hölmö sirkus on vailla pienintäkään reaalista pohjaa (!) Pelkkää hullujen pulinaa ja spekulaatioita.Säälittäviä narsistisia tai muuten tärähtäneitä pellejä koko porukka!
Teissä ei ole mitään hienoa tai ihailtavaa.
PÄINVASTOIN!
Säälittävää ja oksettavaa. - M.E.L.
M.E.L. kirjoitti:
Ja koko hölmö sirkus on vailla pienintäkään reaalista pohjaa (!) Pelkkää hullujen pulinaa ja spekulaatioita.Ei ole AINUTTAKAAN oikeaa historiallista todistetta Mormonin kirjan satujen tueksi.
Smith oli pelkkä valehteleva pelle joka rakensi mormonisirkuksen hölmöjen ihmisten kustannuksella.
Vielä Smithiä suurempia pellejä ovat ne, jotka Smithiin ja MAP-kirkkoon uskovat ja vieläpä maksavat kyselemättä itsensä kipeiksi moisesta perusteettomasta ilmiselvästä SKEIDASTA!
Voi voi ihmisten suurta tyhmyyttä ja arvostelukyvyttömyyttä. Kyllä ihmetellä täytyy!!! - Sinulla taitaa
M.E.L. kirjoitti:
Ei ole AINUTTAKAAN oikeaa historiallista todistetta Mormonin kirjan satujen tueksi.
Smith oli pelkkä valehteleva pelle joka rakensi mormonisirkuksen hölmöjen ihmisten kustannuksella.
Vielä Smithiä suurempia pellejä ovat ne, jotka Smithiin ja MAP-kirkkoon uskovat ja vieläpä maksavat kyselemättä itsensä kipeiksi moisesta perusteettomasta ilmiselvästä SKEIDASTA!
Voi voi ihmisten suurta tyhmyyttä ja arvostelukyvyttömyyttä. Kyllä ihmetellä täytyy!!!olla sykkä hetki; eihän nyt yksi ihmisryhmä voi muuttua kokonaan noin epämiellyttäväksi. Eikö mormoneista jäänyt yhtään ystävääkään, vai osoittautuivatko kaikki mormonikaverisikin nilkeiksi?
- M.E.L.
Sinulla taitaa kirjoitti:
olla sykkä hetki; eihän nyt yksi ihmisryhmä voi muuttua kokonaan noin epämiellyttäväksi. Eikö mormoneista jäänyt yhtään ystävääkään, vai osoittautuivatko kaikki mormonikaverisikin nilkeiksi?
Pari puolituttua jäi.
Muita ei. - Kerro..
M.E.L. kirjoitti:
Ja koko hölmö sirkus on vailla pienintäkään reaalista pohjaa (!) Pelkkää hullujen pulinaa ja spekulaatioita."Normaalia ihmistä voi yrittää kusettaa kerran. Sen jälkeen varmistin poistetaan."
Oletko siis jotenkin epänormaali kun olet jättänyt jo useamman kirkon ja liittynyt ties mihin typeryyksiin kuten Vapaamuurarit,, se vasta pellelauma on essuineen ja harppeineen. Aikuiset ihmiset viitsiikin. Vammainen kai vihdoin hyväksytään porukkaan mutta koskas naiset?? - M.E.L.
Kerro.. kirjoitti:
"Normaalia ihmistä voi yrittää kusettaa kerran. Sen jälkeen varmistin poistetaan."
Oletko siis jotenkin epänormaali kun olet jättänyt jo useamman kirkon ja liittynyt ties mihin typeryyksiin kuten Vapaamuurarit,, se vasta pellelauma on essuineen ja harppeineen. Aikuiset ihmiset viitsiikin. Vammainen kai vihdoin hyväksytään porukkaan mutta koskas naiset??Mikään pellelauma ei ole verrattavissa MAP-kirkon pellelaumaan!
- Sinulla taitaa
M.E.L. kirjoitti:
Pari puolituttua jäi.
Muita ei.Kumpi hylkäsi kaverinsa, sinä vai he? Vai tapahtuiki vain normaali hiljainen "erilleenkasvaminen".
- M.E.L.
Kumpi hylkäsi kaverinsa, sinä vai he? Vai tapahtuiki vain normaali hiljainen "erilleenkasvaminen".
Kuules nyt! Tuli seurakuntaamme vierailulle ameriikkalainen lähetyspresidentti pitämään pyhäkoulutuntia.
Kysyin tältä tyypiltä että jos minulla on x Euroa rahaa ja voin joko maksaa kirkolle kymmenykset TAI antaa sen rahan vaikeuksissa olevalle sukulaiselleni niin miten kuuluisi tehdä?
Tämä kirkon auktoriteetti vastasi minulle että ENSISIJAINEN velvollisuuteni on maksaa kymmenykseni. Sen jälkeen hädässäoleva sukulaiseni saisi 'siunauksia'.
Helvetti sentään, MAP-kirkon AUKTORITEETTI KÄSKI JÄTTÄÄ LÄHIMMÄISENI HEITTEILLE JA ANTAA RAHAT KIRKOLLE!!!!
Täysi epäinhimillinen SIKA ja jo toki seurakunnan kiiluvasilmäiset hullut olivat heti samaa mieltä.
Istukoon sormeensa koko orkesteri ja nauttikoon kaikessa rauhassa pyhyydestään ja hyvyydestään!
Sen nämä 'pyhät' minun puolestani kaikin mokomin ansaitsevat! - M.E.L.
M.E.L. kirjoitti:
Kuules nyt! Tuli seurakuntaamme vierailulle ameriikkalainen lähetyspresidentti pitämään pyhäkoulutuntia.
Kysyin tältä tyypiltä että jos minulla on x Euroa rahaa ja voin joko maksaa kirkolle kymmenykset TAI antaa sen rahan vaikeuksissa olevalle sukulaiselleni niin miten kuuluisi tehdä?
Tämä kirkon auktoriteetti vastasi minulle että ENSISIJAINEN velvollisuuteni on maksaa kymmenykseni. Sen jälkeen hädässäoleva sukulaiseni saisi 'siunauksia'.
Helvetti sentään, MAP-kirkon AUKTORITEETTI KÄSKI JÄTTÄÄ LÄHIMMÄISENI HEITTEILLE JA ANTAA RAHAT KIRKOLLE!!!!
Täysi epäinhimillinen SIKA ja jo toki seurakunnan kiiluvasilmäiset hullut olivat heti samaa mieltä.
Istukoon sormeensa koko orkesteri ja nauttikoon kaikessa rauhassa pyhyydestään ja hyvyydestään!
Sen nämä 'pyhät' minun puolestani kaikin mokomin ansaitsevat!Siinä vaiheessa heräsin ja aloin miettiä mormonien arvomaailmaa. Läpimätä!
Kirjoitin erokirjeen piispalle ja piispa ( varsin tolkuissaan oleva mies, myönnettäköön ) kävi selittelykierroksella. Sanoin hänelle ettäosaltani homma on finito.
Kuitenkin minua PIDETTIIN MAP-KIRKON JÄSENENÄ monta vuotta erokirjeen kirjoittamisen ja piispan kanssa keskustelun jälkeen. Käsittämätöntä!
Eli ei se piispakaan ollut aivan penaalin terävin kynä... - M.E.L.
M.E.L. kirjoitti:
Siinä vaiheessa heräsin ja aloin miettiä mormonien arvomaailmaa. Läpimätä!
Kirjoitin erokirjeen piispalle ja piispa ( varsin tolkuissaan oleva mies, myönnettäköön ) kävi selittelykierroksella. Sanoin hänelle ettäosaltani homma on finito.
Kuitenkin minua PIDETTIIN MAP-KIRKON JÄSENENÄ monta vuotta erokirjeen kirjoittamisen ja piispan kanssa keskustelun jälkeen. Käsittämätöntä!
Eli ei se piispakaan ollut aivan penaalin terävin kynä...Arvaa huviksesi oliko minulla pienintäkään mielenkiintoa olla enää missään tekemisissä mokoman lauman kanssa?
Miksi olisi ollut koska koko arvomaailma on täysin toinen? - Sinulla taitaa
M.E.L. kirjoitti:
Arvaa huviksesi oliko minulla pienintäkään mielenkiintoa olla enää missään tekemisissä mokoman lauman kanssa?
Miksi olisi ollut koska koko arvomaailma on täysin toinen?Eli sinä hylkäsit ...
- M.R.L.
Eli sinä hylkäsit ...
Kyllä.
Ei ollut yhteistä arvomaailmaa. Adios.
Tässä myös mielenkiintoisia eri maista olevien tutkijoiden todistuksia: http://mormonscholarstestify.org/
- Makre
En tiennytkään M.E.L että olet mormoni. Entinen mormoni.
Sitten ymmärrän enemmän intohimosi. Kielenkäyttösi ja asenteesi on kyllä todella valitettavaa -ex mormonillekin. VM-piireissä ja nykyisessä kirkossa sitten ehkä suotavaa, tosin kukaan niistä VM:stä jotka tunnen ei käytä sellaista kieltä kuin sinä tai omaa vastaavaa asennetta. Tsempiä!- Makre
tervetuloa takaisin siis jokatapauksessa, olet aina tervetullut.
- M.E.L.
Makre kirjoitti:
tervetuloa takaisin siis jokatapauksessa, olet aina tervetullut.
Ensin pitäisi jonkun todistaa Smithin olleen aito profeetta ja Mormonin kirjan olevan totta.
Siihen ei ole kukaan vielä kyennyt - eikä kykene! - M.E.L.
Huuhaata voi ja pitääkin aivan vapaasti arvostella kovalla tavalla.
Ei perusteetonta mielikuvitussirkusta ole mitään syytä kunnioittaa saati pelätä.
Ainuttakaan asiaperustetta kun Smithin ja MK:n tueksi ole. - M.E.L.
Jopa sokea Reetta huomaisi välittömästi koko mormoniopin olevan kauttaaltaan niin totaalisen jyrkässä ristiriidassa erittäin hyvin tiedossa olevien TOSIASIOIDEN kanssa että sen uskottavuus on PYÖREÄ NOLLA.
Asenteesta ei siis ole kysymys vaan TOIMIVASTA arvostelukyvystä jollainen näyttäisi mormoneilta tykkänään puuttuvan. - Kaikki ei
M.E.L. kirjoitti:
Jopa sokea Reetta huomaisi välittömästi koko mormoniopin olevan kauttaaltaan niin totaalisen jyrkässä ristiriidassa erittäin hyvin tiedossa olevien TOSIASIOIDEN kanssa että sen uskottavuus on PYÖREÄ NOLLA.
Asenteesta ei siis ole kysymys vaan TOIMIVASTA arvostelukyvystä jollainen näyttäisi mormoneilta tykkänään puuttuvan.ole sitä miltä näyttää ja kauneus on katsojan silmässä.
- M.E.L.
Kaikki ei kirjoitti:
ole sitä miltä näyttää ja kauneus on katsojan silmässä.
...ja Teletapit asuvat myös lähellä Kolobia, viikon avaruussukkulamatkan päässä.
Ja dinosauruksetkin eli maapallolla ihan muutama tuhat vuotta sitten koska kuolema on mormonien mukaan varsin tuore asia...
Joopa joo.
Heittäkää humpuukimaakarit voltti! - M.E.L.
Kaikki ei kirjoitti:
ole sitä miltä näyttää ja kauneus on katsojan silmässä.
Kuules nyt! Sulattaisin vielä sen jos Mormonin kirjassa Raamatun tapaan jotkut asiat mättäisivät ja jotkut asiat olisi todistettu vakuuttavasti.
Mormonin kirjassa mättää IHAN KAIKKI eikä yhteenkään tapahtumaan ole AINUTTAKAAN todistetta (!!!)
Sama linja jatkuu kaikessa Smithin tuotannossa ja toiminnassa: MIKÄÄN ei ole oikeasti totta!
Ja tällaisella aivan täydellä hevonpaskalla ihmisiä pyritään hypittämään ja rahastamaan :-)
Ja mitä tästä voidaan päätellä?!?! - Ent. mormoni
Pettymys ja harmi ilmenee toisilla suuttumuksena, toisilla enemmän suruna.
Minun elämääni mormonismi toi paljon pahuutta ja sekä läheisteni että omasta pahuuden kohteeksi joutumisesta kumpuavaa surua. Usein mietin, millainen lapsuuden- ja nuoruudenkotini olisikaan voinut olla, jos isämme ei olisi kääntynyt mormoniksi.
Toisaalta näen tuonkin ajan nyt taaksepäin katsoessani Jumalan johdatuksena, sillä jos kotini olisi ollut onnellinen ja tasapainoinen eikä kirkossa olisi harjoitettu rotusortoa, voisi ainakin teoriassa olla mahdollista että olisin edelleen MAP-kirkon jäsen.
Toisaalta kumminkaan ei, koska olen aina ollut tiedonhaljinen ihminen ja ennemmin tai myöhemmin olisin alkanut etsiä lisää tietoa mormonismista. - M.E.L.
Ent. mormoni kirjoitti:
Minun elämääni mormonismi toi paljon pahuutta ja sekä läheisteni että omasta pahuuden kohteeksi joutumisesta kumpuavaa surua. Usein mietin, millainen lapsuuden- ja nuoruudenkotini olisikaan voinut olla, jos isämme ei olisi kääntynyt mormoniksi.
Toisaalta näen tuonkin ajan nyt taaksepäin katsoessani Jumalan johdatuksena, sillä jos kotini olisi ollut onnellinen ja tasapainoinen eikä kirkossa olisi harjoitettu rotusortoa, voisi ainakin teoriassa olla mahdollista että olisin edelleen MAP-kirkon jäsen.
Toisaalta kumminkaan ei, koska olen aina ollut tiedonhaljinen ihminen ja ennemmin tai myöhemmin olisin alkanut etsiä lisää tietoa mormonismista.Suuri sääli :-(
Mitä ihmettä me olisimme ilman lapsiamme ja rakasta ja läheistä kontaktia heihin?
Millainen ihminen laittaa välit poikki OMIIN LAPSIINSA jonkun täysin huuhaa-kultin vuoksi?!
Itseäni ( ja lapsiani ) suojeli mormonismilta oma kovapäisyyteni ja aggressiivisuuteni. Minä kun en tuollaisia pellejä pelkää enkä kumarra! Väännän nenän niskaan ja annan monoa persuksille :-D
On hirveä rikos että oma lapsuutesi ja nuoruutesi myrkytettiin mokoman hevonpaskakultin toimesta. - Siis päätellä
M.E.L. kirjoitti:
Kuules nyt! Sulattaisin vielä sen jos Mormonin kirjassa Raamatun tapaan jotkut asiat mättäisivät ja jotkut asiat olisi todistettu vakuuttavasti.
Mormonin kirjassa mättää IHAN KAIKKI eikä yhteenkään tapahtumaan ole AINUTTAKAAN todistetta (!!!)
Sama linja jatkuu kaikessa Smithin tuotannossa ja toiminnassa: MIKÄÄN ei ole oikeasti totta!
Ja tällaisella aivan täydellä hevonpaskalla ihmisiä pyritään hypittämään ja rahastamaan :-)
Ja mitä tästä voidaan päätellä?!?!mistä? Vuodatuksestasi? Ehkä parempi, etten kerro.
- M.E.L.
Ent. mormoni kirjoitti:
Toisaalta kumminkaan ei, koska olen aina ollut tiedonhaljinen ihminen ja ennemmin tai myöhemmin olisin alkanut etsiä lisää tietoa mormonismista.MAP-kirkon tapainen kultti nimenomaan vetää puoleensa rikkinäisiä ja huonolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä jotka jatkuvasti tarvitsevat jonkun paimentamaan itseään pysyäkseen edes jotenkin kasassa.
Normaali ihminen on itse ja aivan luonnostaan tarpeeksi vahva ja aikuinen elämään normaalia elämää itsenäisesti.
Heikot narsismiin taipuvaiset ääliöt taas ovat kuin siat vatukossa moisissa huuhaa-kulteissa ja ensimmäistä kertaa elämässään tuntevat olevansa 'jotakin', osa jotakin 'tärkeää'. Pähkähulluimmat jopa kuvittelevat pääsevänsä 'jumaliksi'.
Tämän idiotismin varjolla he tekevät läheistensä elämästä täyden helvetin ja hulluudessaan vielä luulevat toimivansa oikein(!!!)
Voi suuri surku sentään ihmisten ääretöntä typeryyttä!! - M.E.L.
Ent. mormoni kirjoitti:
Toisaalta kumminkaan ei, koska olen aina ollut tiedonhaljinen ihminen ja ennemmin tai myöhemmin olisin alkanut etsiä lisää tietoa mormonismista.Ihan oikeasti, se porukka jota tapasin MAP-kirkossa oli suurimmaksi osaksi 'omituisten otusten kerho'.
Hyvin pieni osa porukasta oli ns. normaaleita tasapainoisia ihmisiä. - Kumman joukon
M.E.L. kirjoitti:
Ihan oikeasti, se porukka jota tapasin MAP-kirkossa oli suurimmaksi osaksi 'omituisten otusten kerho'.
Hyvin pieni osa porukasta oli ns. normaaleita tasapainoisia ihmisiä.kanssa vietit aikaasi?
- Makre
M E L miten ihmeessä jaksat olla niin kiinnostunut "humpuukimaakareiden" kerhosta? käyttää elämäsi tähän?
kyllä maailmasta löytyy monia muitaki hullunkurisempia ryhmiä.
Jotain tärkeää, kiinostavaa näissä "humpuukimaakareissa on". Ettei vain olisi että se on totta.
Kuolema tuli tähän maailmaan varsin myöhään, eläinkunta ym eli täällä ruumiissa jossa veren tilalla oli henkeä... Myös ajanlasku oli erilainen... Nämä opit kyllä vaatii että että on valmis elämään hieman korkeampien lakien mukaan. Tästä maasta tulee auringon kaltainen , selestisten olentojen (eläimet, luomakunta ym ymm) asuinpaikka. Veli Clemens puhui tästä n 200 jkr. Johannes ilmestyksensaaja näki tämän ja kuvasi "lasimerenä". Eli en kiellä M E L sinun "oppejasi" vaan uskon näin, kun ensin uskon perusasiat on ne järjkeviä ja loogisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571