Ihmisellä on sielu ja maailma on muuttunut pahemmaksi, missä on täysin hyvä ihminen? Eikös kaikki olla siinä suhteessa epätäydellisiä.
Ihminen joka ei usko yhtään mihinkään on mielestäni jotenkin "kuiva tyyppi" jolla ei taida olla paljoakaan mielikuvitusta, kun sellaistakin tarvitaan tässä maailmassa. Minä en ainakaan halua tulla sellaiseksi vaikka elänkin tässä maailmassa.
Jo lapsikin käyttää leikkiessää ja oppiessaan mielikuvitusta, mihin se on tukahtunut näiltä ihmisiltä joita jopa uskonnot oksettaa? Onko kysymyksessä narsismi?
Uskonnot eivät okseta, mutta vain yhdestä sielu pelastuu
2
<50
Vastaukset
- etsi tie elämään
Raamatusta: Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä eikä yksikään tule minun Isäni luokse muutoin kuin minun kauttani.
- herätkää pellet
Hitto miten typerää roskaa.
Mitä sinä mielikuvituksella? Sinullahan on raamattu missä kerrotaan kaikki.
Vai olisiko kuitenkin niin päin sittenkin että jos ihan oikeasti haluaa maailmaa tutkia ja ymmärtää niin siinä sitä mielikuvitusta tarvitaankin. Ei ole valmiita vastauksia. On tieteellinen menetelmä, suuri määrä todellisia tutkimustuloksia mutta yhä suuri joukko aitoja mysteerejä. Arvoituksia, joiden edessä teologiset sanaleikit näyttävät yhtä järkeviltä kuin kinastelu siitä asuuko joulupukki pohjoisnavalla vai korvatunturilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462