Poliisi-Chevy

S S

14

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bim mer

      Ei ehkä ihan nappivalinta kuitenkaan Suomen sohjoon ja lumikinoksiin.

      • gs birotor

      • bim mer

      • kalusto kunnossa
        bim mer kirjoitti:

        No niin on. Näitä ei asvaltilla pääse karkuun mutta toisaalta onkohan niillä mitään kalustoa, millä voi ajaa sileän asvaltin ulkopuolella.

        Eipä Dubaissa pahemmin muualla ajeta kuin asfaltilla...siellä ei ole sorateitä,vaikka aavikkoa riittääkin! aavikolla ei normirengas kestä missään autossa.. Ja poliisilla on kalusto kunnossa sinnekkin lähtöön!

        Oli näyttävää kun zayedin-moottoritiellä poliisin Boss Mustang ajoi yli 250km/h Lexuksen perässä ja parin km jälkeen kirjotettiin kaapumiehelle sakkoa!! Oli meinaan menemisen meininki ja äänet hienot!


      • bim mer
        kalusto kunnossa kirjoitti:

        Eipä Dubaissa pahemmin muualla ajeta kuin asfaltilla...siellä ei ole sorateitä,vaikka aavikkoa riittääkin! aavikolla ei normirengas kestä missään autossa.. Ja poliisilla on kalusto kunnossa sinnekkin lähtöön!

        Oli näyttävää kun zayedin-moottoritiellä poliisin Boss Mustang ajoi yli 250km/h Lexuksen perässä ja parin km jälkeen kirjotettiin kaapumiehelle sakkoa!! Oli meinaan menemisen meininki ja äänet hienot!

        Millaisia rajoituksia siellä on ja noudattaako niitä kukaan.


      • kalusto kunnossa
        bim mer kirjoitti:

        Millaisia rajoituksia siellä on ja noudattaako niitä kukaan.

        ko.motarilla on muistaakseni 140km/h, mutta arvaappa noudattaako Lambolla tai Fefellä liikenteessä olevat niitä tai edes Escaladella?? Paljon siellä ajetaan ylinopeutta, mutta kuten nähdään myös poliisi varustautuu kokoajan paremmin. Itse vuokrasin moottoripyörän ja silläkin piti pitää hyvää nopeutta, ettei jäänyt jalkoihin!


      • vaikuttunu lomalaine
        kalusto kunnossa kirjoitti:

        Eipä Dubaissa pahemmin muualla ajeta kuin asfaltilla...siellä ei ole sorateitä,vaikka aavikkoa riittääkin! aavikolla ei normirengas kestä missään autossa.. Ja poliisilla on kalusto kunnossa sinnekkin lähtöön!

        Oli näyttävää kun zayedin-moottoritiellä poliisin Boss Mustang ajoi yli 250km/h Lexuksen perässä ja parin km jälkeen kirjotettiin kaapumiehelle sakkoa!! Oli meinaan menemisen meininki ja äänet hienot!

        Dubain poliisilla on myös 660hv Shelby GT500 Mustangi!!!
        Esittelivät ominaisuuksia mielellään ja lähtivät näyttävästi "keikalle" eräältä parkkipaikalta!
        On siellä se autokanta sellainen ettei suomalaisella poliisiautolla olisi mitään tekoa...Siellä meni loman ekat pari päivää vain urheiluautoja ihmetellessä!!!


      • Teknarin sankarit
        vaikuttunu lomalaine kirjoitti:

        Dubain poliisilla on myös 660hv Shelby GT500 Mustangi!!!
        Esittelivät ominaisuuksia mielellään ja lähtivät näyttävästi "keikalle" eräältä parkkipaikalta!
        On siellä se autokanta sellainen ettei suomalaisella poliisiautolla olisi mitään tekoa...Siellä meni loman ekat pari päivää vain urheiluautoja ihmetellessä!!!

        Teknarin sankaritkin siellä esittelivät keväällä paikallista autokalustoa. Olisipa meilläkin öljyä!


    • bim mer
    • Kylä vääntää
      • bim mer

        Teki kipeetä Mussenkin takapäähän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe