kuinka tämmönen voi toimii?

sannide81

Tapasin miehen jonka kanssa seurustelen noin 3 kk sitten..
No, nykyään on tosi tavallista että hän ikään kuin lähtee luotani kun pari päivää on mennyt. Hän ilmoittaa et lähtee perheensä luo kotikaupunkiin.. :/
On tullut semmonen olo, että pitääkö hän jotenkin tätä tapailuamme/ suhdetta jotenkin itsestäänselvyytenä? Eihän kukaan ole itsestäänselvä vai onko?
Tai sitten jotenkin tuntuu että hän haluaa omaa seuraa muualta ..
Musta tuntuu vaan niin oudolta, että kuitenkin koen seurustelevani mutta kuitenkaan esim. ei voida oikein soitella kun hän on siellä kotikaupungissaan :/

Mitä minun kannattaisi tehdä tässä tilanteessa? En toisaalta viitsisi häntä jättääkään,kun kerran häntä olen tapaillut jo 3 kk ajan ja ketään muuta en ole tässä tavannut mistään..Musta vaan tuntuu että mun kanssa ei olla oikein tosissaan tässä jutussa. Se on päällimmäinen tunteeni tällä hetkellä.Mä niin haluaisin miehen joka ois tosissaan mun kanssa ja ottais myös tapaamiset tosissaan..Mitä mieltä olette tästä että jatkuvasti viikonloput menevät niin että hän on toisaalla ja minä omalla paikkakunnallani?

21

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin_vaan78

kuullostaa siltä että hän ei ole tosissaan kanssasi, ja saattaa ehkä jopa tapailla jotain toista.. :( kannattaako sun tapailla tommost miestä ollenkaan????? ja missä olet hänet tavannut alkujaankaan??

• täh

Nyt en tajua. Pitäisikö miehen muuttaa 3 kk tapailun jälkeen pysyvösti tytön luokse asumaan???

• Vapaita oikeesti on.

Pist poikki vaan... x)

• etkö tajua??

Perheensä luo mies meneekin sillä hän on ilmiselvästi varattu. Miten et tuota tajua?

• 5+1

jos olisin sinä, pistäisin suhteen poikki tai ainakin sanoisin miehelle että tuommoinen ei toimi ;) suhteessa joko ollaan tai sitten ei olla..Eikä toi osoita semmosta että aidosti susta välittäis edes . Tää on tosi surullinen tosi asia :(

• nainen823

no onko hän tullut kuitenkin viikonlopun jälkeen sovitusti tapaamaan sinua ??
      Jos on tullut, ei kai sinänsä ole aihetta epällä mutta jos hän on jäänyt perheensä luo pidemmäksi aikaa, sinuna antaisin jo "hälytyskellojen" soida..Jos hän tekee noin usein, valitettavasti sinä et ole hänelle tärkein vaan toiset ihmiset on hänelle tärkeitä :((

• niko76

Olen itse miespuolinen kirjoittaja ja kerronpa nyt vaan että sinuna jättäisin tommosen äijän täysin ja jos se seksii vinkuu niin anna vinkua.. sä et ole hänen arvoinen ihminen..Sä löytäisit niin paljon paremman jätkän joka on tosissaan sun kanssa ja haluaa tavata kauemmin kun sen yhden päivän tai pari jona aikana mies yleensä kinuaa seksiä..ja kun saa, lähtee muualle..Näinkö myös sinun tapauksessas kävi??? Mä vaan niin arvaan tän etukäteen. Jos mies on tosissaan se kuuntelee, jää seuraksi, ehdottaa itse tekemistä, ja myös taloudellisesti avustaa. Näin puhuu kahden lapsen onnellinen isä-hahmo.

• Kuulostaa aivan

tyypiltä, joka käy minua(kin) tapailemassa.
      Sulla on elämä edessä, älä tuhlaa sitä tuollaisen kanssa, ei se ihminen parane, vaan pahenee.

• sannide81

no kyllä se mies sieltä kotikaupungistaan vastas kun soitin..Eli ei tuota ongelmaa onneksi ollut :)
      Kyllä hän tulee aina sit viimeistään seuraaval viikolla takas..eli ei tosiaankaan jää sinne kaupunkiin pitemmäks ajaks.
      Musta vaan tuntuu pahalta jos ei pystytä puhumaan kun hän on siellä kaupungissa käymässä perheensä luona :/ se lähinnä joskus suututtaa minua.

• no mistä tiedät

ketä hänellä siellä kotikaupungissa on?
        kuulostaa vaan siltä, ettei halua sinua elämäänsä mukaan.
        joten mokkeri taitaa olla oikessa.

• lifemocker

sä oot sille vaan pano

• neito_851

Nyt lifemocker hiljaa. kuinka kehtaat edes puhua noin?? Ja vielä kyseessä naispuolinen kirjoittaja. nykyään ihmisistä ei vaa ota selvää, se on vaan todettu. Mun mielestä mies vois olla tosissaankin, kunhan eka vaan tutustutte toisiinne vähän paremmin, keksitte kyllä yhteistä kivaa tekemistä :)

• lifemocker

puhun vain totta

• Miksi ette

voi oikein soitella kun hän on kotikaupungissaan??

• sannide81

en tiedä.. Hän vain sanoo että ei pysty puhumaan...:// tosi ikävää silleen.. ois kiva puhua enemmän kun hän on siellä kotikaupungis käymässä..://

• Miksi ette

Sorry että jankkaan, mutta MIKSI ei pysty puhumaan??
        Onhan tuo outoa. Tai siinä tapauksessa ei, jos kotikaupungissa on vaimo/tyttöystävä. On hänelle epämukavaa, jos saatte toisistanne tietää.
        Muutenkaan, jos ollaan parisuhteessa, tai vakavissaan siihen suuntaamssa ei toista "kielletä" soittamasta.
        Nyt tyttö hyvä järki käteen!

Minkä ikäisiä olette? Ei ehkä ole aivan yleistä, että aikuinen mies puoliksi asustelisi vanhempiensa luona, joten melko epätodennäköistä?
        Missä hän asuu, kun on samassa kaupungissa kanssasi? Oletko käynyt hänen asunnollan?

• veikkaus...

Sillä on siellä lapsi.

• Hyväuskoisuus,

luottamus ja sinisilmäisyys ovat ihmisessä tietysti hyviä ominaisuuksia.
      Mutta nyt kuulostaa siltä, että näitä piirteitä sinussa hyväksikäytetään, ts. viedään kuin litran mittaa. Kauniisti sanottuna.
      Onko asia edennyt?

• mana83

Miksi mies pakenee jos muka on tosissaan sun kanssa?
      Ei hitto näitä nykyajan "miehiä"!! Lähtevät kotinsa sillo kun huvitaa tai asuvat vielä vanhemmillaan...huhhu : DD pitää näköjään deittailla yli 30 vuotiaita että saa asiallista seuraa miehestä..

• teenage comedy?

ei kaikki yli 30v miehet ole vielä aikuisiksi kasvaneet, vaikka ulkoisesti kaikki näyttäisikin olevan ok. ehkä kaikilla ei vaan yksinkertaisesti ole siihen edellytyksiä?

• tinduli_78

totta. Osa miehistä ( eikä kyllä naisistakaan valitettavasti ) kasva vielä aikuisiksi yli 30-vuotiaanakaan.. tämän voin sanoa kokemuksesta koska exäni oli 32 vuotias ja asui puoliksi vielä vanhemmillaan..Mä tein kaikki kotityöt ja usein myös ruuankin kun asuimme yhdessä.. No kyllä se mieskin auttoi..lähinnä joskus pesi pyykkiä.. Mutta kyllä mä suurimman osan kodin töistä tein silti : D asuimme 1,5 vuotta yhdessä kunnes tuli ero. Mies otti ja lähti vanhemmilleen asumaan..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe