Voi hitto, että ihminen osaa olla typerä, kun on ihastunut toiseen. Ärsyttää oikein itseäkin, kun pitää käyttäytyä niin typerästi. Ollaan tapailtu yhden miehen kanssa nyt joku 4 kk ja tapaamiset painottuvat lähinnä seksiin. Olen kuitenkin ihastunut mieheen ja emme ole puhuneet missään vaiheessa suoraan siitä, mikä meidän juttu oikein on. Aiemmin sovimme tapaamisia etukäteen, mutta nykyisin mies saattaa lyhyelläkin varoitusajalla ehdotella jotain.
Esimerkiksi nyt viikonloppuna oli lähdössä kavereidensa kanssa laivalle, niin perjantaina ennen laivan lähtöä tuli viestiä, että nähtäisiinkö sunnuntaina, kun tulee laivalta, niin tulisi kylään sieltä? Sanoin, että mikäs siinä. No, hänestä ei arvatenkaan kuulunut kuin vasta nyt päivemmällä facebookissa, kun kertoi olevansa kotona. Ja juteltiin sitten niitä näitä ja rupesi ehdottelemaan, että tulisin hänen luokseen tänään. Sanoin, että on muuta menoa. Kyseli sitten, että miten huomenna? Sanoin, että on töitä ja kyselin, että entäs tiistaina? Se kuulemma sopi. Muistin kuitenkin, että hänellä on treenit silloin ja kysyin asiasta. Niin kuulemma onkin. Ihmettelin, että miten voimme nähdä sitten silloin, jos on kerran treenit? Sanoi vain, että katsotaan, mutta kyllä se jotenkin onnistuu.
Arrrgggh, olen niin raivoissani, kun annan miehen kohdella itseäni näin. Odotin koko aamun, että hän tulisi luokseni, mutta mies halusi varmaankin vain varmistaa, että saa seksiä jostain, jos laivalta ei olisi onnistunutkaan ketään iskemään. Miksi olen näin älyttömän typerä? Ja minkä takia mies ei voi vain antaa olla ja olla ottamatta yhteyttä, jos kerran haluaa vain leikkiä kanssani?
Molemmat olemme hyvännäköisiä ja tiedän, että emme tarvitse toistemme seuraa vain siksi, että emme saisi muualta. Itse haluan hänen seuraansa, koska pidän hänestä muutenkin. Valitettavasti.
Sanokaa kiltit jotain järkevää, koska tuntuu etten pääse tilanteesta mihinkään suuntaan.
Voiko joku takoa järkeä mun päähän?
6
364
Vastaukset
- jeboude
Kuulostaapa tutulta hepulta. Onkohan mainitsemasi mies Turusta.
- alkuper.
No ei onneksi sieltä ole. Mutta ilmeisesti samanlaisia on muuallakin.
- Yli neljäkyt
Älä loukkaannu, kun sanon nyt tämän..luulisin että olet viel ns. nuori (Itse 43v)..kaikki tämä on kuitenkin..usko tai älä niin sitä elämää mikä liittyy kakskymppisten elämään..se, mitä luin kirjoituksesta on 100% kuin itse olisin kirjoittanut sun iässä. Nyt ei muuta kuin pää pystyyn ja kamujen kanssa pitämään hauskaa. Älä anna miesten pilata elämääsi! Olen varma että on kavereita ja niitä ihmisiä (vanhemmat)jotka rakastaa sinua semmoisena kun olet. Tsemppiä :-) :-)
- lifemocker
sä oot vaan pano. älä oleta, että tuosta mitään muuta koskaan tulisi.
tottakai sä siinä saat siipeesi, kun sulla on tunteita toista kohtaan, mutta toisella ei - Kreivi Duckula
Teidän juttu on seksisuhde. Sun tehtävä on kysyä tai selvittää, voisiko siitä tulla jotain muuta. En laittaisi tämän kuvauksen perusteella lanttiakaan likoon, että tulee.
Se mies ei ota asiaa puheeksi, koska miehet tykkäävät harrastaa seksiä nättien naisten kanssa, ja hänellä ei taida olla asiasta mitään rakentavaa sanottavaa. Hän ei ns. halua keikuttaa venettä. - kakeö
On tää maailma aika kummallinen. Kehdataan olla toisen kanssa lettu levällään, mutta ei kehdata kertoa tunteistaan. Ihmisiä tuntuu olevan päivä päivältä vaan yhä vaikeampi ymmärtää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683