Mitä tuo Suomen kartta näky tarkoittaa

mitä voisi tark?

Mitä nuo toistuvat näyt tarkoittavat, joita useat ovat näköjään nähneet, jossa Suomen kartta on kuin kahtijaettu pohjoisessa, lännessä ylempää ja idässä alempaa. Mitähän tuo oikein meinaa? Ja miksi niin monet toisistaan tietämättä on suunnilleen samanlaisen nähnyt?

Onko Pahalta puolelta olevaa huijausta, vai jotain muuta? Mitä voisi tarkoittaa?

51

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja näin

Vastaavaa on nähty myös kuinka tulva leviää Suomeen pohjoisesta ja etelästä, herätysten tulva.
      Kukin koetelkoon tykönään.

• mitä voisi meinata

Siinä mielessä mietin, kun onhan se aika outo juttu, että pitkän ajanjakson kuluessa erilaiset ihmiset eri paikoissa, ja jotkut ainakin täysin tietämättä, että muutkin ovat nähneet suunnilleen samanlaisen, ovat nähneet ko. "kartta-näyn".

Tarkoitan sitä näkyä missä Suomen kartta kuin kahtia linjatataan pohjois-osassa. Eli olikohan se noin Tromssa - Uhtua linja tai suunnilleen sinnepäin. Mutta kuitenkin niin, että se linja alkoi ylempää lännessä ja oli alempana idässä.

Eli just siitä "kartta-näystä" on kyse. Useinhan, (vai ainako?) on vielä tuossa usein toistuneessa näyssä ollut niin, että se pohjois-osa on ollut punainen väriltään.

• aloittaja..

Tästä ei kai sitten kovin paljon ole muillakaan ideaa, mitä tuo outo näky voisi tarkoittaa.

• sama aloittaja..

Ja sitten sekin vielä, että noita näkyjähän on kuulema ollut sellaisenakin versiona, että tuo punainen väri on alkanut leviämään lännestä itään päin siin kartalla yläosassa.

• Tuttujuttu.....

Tsiikaa esim. Tukholman profetia, saat osviittaa.

• sama aloittaja..

Kiitos vinkistä! Etsin luettavaksi.

Olen joskus kuullut noita tuollaisia näkyjä tulkitun joksikin idän suunnalta tuleviksi jutuiksi.

Mutta miksi sitten olisi sellaisia samanlaisia näkyjä, joissa tuo punainen on alkanut levitä lännestä itään päin täyttäen sen rajalinjan ylä-osan?

• Humpuukimestari.

Ne toistuvat "näyt" Suomen kartasta ovat yksinkertaisesti pelkkää humpuukia!

• 123refg

Se tarkoittaa ihan vain sitä, että pääsi on liian täynnä uskonnollista huuhaata.

• sama aloittaja..

Humpuukimestari.14.5.2013 16:28 Kirjoitti:

"Ne toistuvat "näyt" Suomen kartasta ovat yksinkertaisesti pelkkää humpuukia!

"Humpuukimestarin" ajatuskaan ei ole pois-suljettu mahdollisuus.

Outoa mielestäni kuitenkin on, että tuollaista samanlaista näkyä ovat nähneet jopa ihmiset jotka eivät juurikaan ole ko. asioista kiinnostuneita, saatikka tietoisia että joku muukin on nähnyt samanlaisen. Toinen seikka, että noita on nähty jo suht. koht. pitkän ajan jakson aikana. Eli ei aivan vuoden pari sisällä ainoastaan. Niin ainakain olen ymmärtänyt.

• sama aloittaja..

Onhan se nyt outoa tuollainen, että aina sama juttu, että Pohjois-Suomi viistosti erotettu etelästä, ja kait useimmiten pohjoinen vielä punainen väriltään.

Ja kuten mainittu sellaisestakin kuultu, että punainen väri olisi levinnyt nimenomaan lännestä itään päin.

• Humpuukimestari.

Ne toistuvat "näyt" Suomen kartasta ovat todellakin pelkkää humpuukia.

Eli humpuukia jota eräät "profeetat" ovat jo jonkin aikaa netissäkin ihkun omien "karttojensa" avulla levittäneet.

Tällainen humpuuki Suomen kartasta on nostetttu esille varmaan siitä syystä,että
      13.kesäkuuta 2013 lähestyy...

Mutta ainahan yksi mätä omena tynnyrissä pilaa kaikki muutkin...

• sama aloittaja..

Itseä ei kiinnosta lainkaan tuon mainitun 13.6. johdosta, joka päivämäärä lienee jo kaikkien tiedotusvälineitä seuraavien tiedossa. Asia nousi mieleeni muista syistä, tuli mieleen joskus kuulemani jutut tuollaisista näyistä, joita sitten miettiessäni aloin miettiä että miten tämä on mahdollista!! Ja mitä tällainen oikein tarkoittaa? Kuinka on mahdollista että niin monet ovat nähneet tuollaisia, ja miksi?!

• sama aloittaja..
        sama aloittaja.. kirjoitti:

Itseä ei kiinnosta lainkaan tuon mainitun 13.6. johdosta, joka päivämäärä lienee jo kaikkien tiedotusvälineitä seuraavien tiedossa. Asia nousi mieleeni muista syistä, tuli mieleen joskus kuulemani jutut tuollaisista näyistä, joita sitten miettiessäni aloin miettiä että miten tämä on mahdollista!! Ja mitä tällainen oikein tarkoittaa? Kuinka on mahdollista että niin monet ovat nähneet tuollaisia, ja miksi?!

Siis tuollaista yksinkertaista, suunnilleen samanlaista, kartta-näkyähän on nähneet kuulemani mukaan muutkin kuin "lahkolaiset" tai "hellarit". Kaikki ko. :n nähneet kuitenkin ymmärtääkseni ovat olleet ns. uskovaisia.

• Kuka levittää...

Puneinen on sovintoveri.

• sama aloittaja..

Tuo on kiinnostava tulkinta (varsinkin kun olen kuullut jonkun kuvanneen ainakin erään näyn punaista suoraan sanalla, "veren värinen".

Mutta miksiköhän olisi juuri siellä Pohjoisimmassa Skandinavian osassa?

Mitähän voisi tarkoittaa?

• Puneinen.

Se ei tarkoita yhtään mitään koska tälläinen pakanamaan kartta on vain joidenkin mielikuvituksen tuotetta.

Tällainen "puneinen" kartta kun voi,tulkitsijoista riippuen,olla ihan mikä tahansa maapallon valtio kuten vaikka Israel.

• sama aloittaja..

Eikun siinä Suomen(ja Skandinavian pohjoisosan) kartassa on kuulemma ollut rajattuna alue alkaen noin Tromssasta lännessä ja siitä itäänpäin mentäessä suunnilleen Uhtuan kieppeille, on se punaisen peittämän alueen etelä-linja ollut. Lännestä päin levinnyt punainen väri kartalle, peittäen ne linjan pohjoispuolelle jääneet alueet.

Liki suunnilleen samanlaisia kartta-näkyjä on kuulema nähneet useat ihmiset. Että kartta on olllut selvästi Suomen/Pohjoisen Skandinavian kartta.

• harppi 1

Tromsassa Norjassa on Natolla Haarp laite,voi se olla itänaapurin kiinnostuksen kohde.

• Harppi 2.

Norjan Tromssassa sijaitseva EISCAT-nimellä kutsuttu HAARP-laite ei ole NATO:n käytössä vaikka Norja NATO:n jäsenmaa onkin.

Sitä paitsi Venäjällä on oma HAARP-laite ja sitä kutsutaan nimellä SURA.

Eli on siis täysin hihasta repäistyä olettaa sellaista,että Norjassa sijaitseva EISCAT olisi itänaapurin kiinnostuksen kohteena.

• KTS (Ei kirj.)

Nää harpit tuntuu olevan tinalakkilössin erityisessä suosiossa. Kilpailevat samassa sarjassa mikrosirujen, reptiilien ja New World Orderin kanssa.

• Harppi 2.

Niille HAARP-ja sotaprofeetoille lisätietona se,että Venäjän HAARP:ia vastaava laitteisto on nimeltään Sura Ionospheric Heating Facility.

Se sijaitsee Vasilsursk nimisen pikkukaupungin lähellä noin 100km itään Nizhniy Novgorodista.

Voisi muuten sanoa niinkin että pulassa ollaan kun sotaprofeetat alkavat kuvitella
      olevansa kenraaleita!

• niin...

Tarkoitatko muuten sitä jos he pääsevät Kenraalin asemaan?

• Harppi 2.
        niin... kirjoitti:

Tarkoitatko muuten sitä jos he pääsevät Kenraalin asemaan?

No,omassa mielikuvituksessaan voi päästä kenraaliksi tai muuksikin sotapäälliköksi piirtelemään nuolia kartalle ja siinä sivussa myös värittämään niitä karttoja.

Ja siinä sivussa pähkäillä myös joitain tajunnan tuolta puolen ja hämärän rajamailta olevia povauksia ja ennustuksia.

Eli helppoa kuin heinä teko!

• Näystä

Onhan myös sellaista näkyä koskien samaa "pohjoisen karttaan rajattua aluetta", jossa rajattu osa on tiukasti rajoittunut vain Suomen rajojen sispuolelle,

eli käsivarresta jonnekin sinne Kuusamon kieppeille idässä. Rajoittuen kaikkialla vain Suomen rajojen sisälle kartassa. Tuon Käsivarsi-Kuusamo linjan pohjoispuoliselle alueelle sitten on lännestä alkaen itään päin edeten levinnyt tuo veren-punainenväri. ko. näyssä.

• Muistin

ko. näyssä on ollut niin että joku käsi on lännestä itään likkunut sen alueen yli, ja käden liikettä seuraten alue on muuttunut veren punaiseksi.

• Outo juttu

Huomattavan outo juttu.

• aloittaja sama

Ei noita näkyjä varmaan nyt taas niin hirveän monta samanlaista ole, ettei nyt liioittelua tule,

mutta ainakin kaksi olen kuullut, yhden jossa samanlainen näky rajoittui Suomen rajojen sisäpuolelle ja jossa käsi kulki lännestä itään kartan yli, jättäen sen verenpunan värin kartalle, ja samanlaisen toisen jossa käsi lähti lännestä Tromssasta ja päätyi juurikin Kuusamon pohjoispuolen kieppeille. Kirjoitin aiemmin Uhtua, vaikka se olikin pitänyt olla Kuusamo. Kun Uhtua oli minulle tutumpi paikka josta pystyin paikallistamaan. Vaikka ei se valtion rajan yli kuitenkaan mennyt naapurin puolelle, Mutta tarkoitin että Uhtuan korkeudelle Suomen puolella karttaa. Mutta nyt kun tarkemmasta kartasta katsoin oikeampi olisi ollut kirjoittaa Kuusamo kuin Uhtua. Sitten olen kuullut näistä muistakin hyvin samanlaisista näyistä, kuten joku maalinsuikale juttu ym.

• aloittaja sama

Molemmissa kuulemissani on ollut se sama, joko Tromssa-Kuusamo tai Käsivarsi-kuusamo linja, jossa sen näyn etelä raja on kulkenut. Toinen rajoittunut vain tiiviisti Suomen rajojen sisäpuolelle, ja toinen ollut peittänyt myös muuta Pohjoista Skandinaviaa.

Nyt en enää kirjoita tästä samasta asiasta enempää.

• Puucee.

Kunhan koittaa se 13.kesäkuuta 2013 eikä Venäjä taaskaan saa sitä hyökkäystä Suomeen aikaiseksi niin sovitaanko niin,että palataan taas ensi vuonna asiaan?

Tietysti asiaan voi palata aiemminkin ja se taas riippuu siitä,että missä ja miten niitä maalisuikaleita on vaikkapa puuceen sisä,tai uloseiniltä,irronnut ja millaisia kuvioita (karttoja) niistä on muodostunut.

• monenlaisia asioita

Niin nuohan oli näkyjä eikä suinkaan maalisuikaleita. Eikä nuo näyt(kaksi edellä mainittua) nyt mitään hyökkäyksiä (välttämättä) tarkoita lankaan, vaan voihan ne tarkoittaa monta muutakin asiaa. Kun vaan tietäisi mitä. No jos ne jotain tarkoittaa niin varmasti tulevaisuus näyttää senkin.

• En malta olla kirjoittamatta vastausta kysymyksiin näistä kartta profetoista ja niiden merkityksestä. Kaikki profetiat ja näyt eivät ole Jumalasta,valitettavasti. Rohkenen kuitenkin kirjoittaa omalla nimelläni ja toistaa sen jonka olen itse näyssä saanut muutamia vuosia sitten. Tämä näky on Pihon sivuilla luettavissa osassa 2.
      Olin vähän ennen puoltapävää kotona rukouksessa ja minulle näytettiin näky pohjois Suomen tapahtumista. Olin olevina ikäänkuin keskitys leirillä (kuoleman leirillä) josta olin etsimässä erästä ystävääni. Siinä etsiessäni minulle sanottiin että minuakin etsitää,ja mainittiin henkilon nimikin. Siihen sitten ilmestyi useita henkilöitä ja he halusivat vangita minut. Samaan aikaan tuli sotilaita,todennäköisesti Venälaisiä ja nämä kiiniottajat lähtivät pakoon. Nämä ihmiset jotka sinne oli vangittu olivat uskovia ihmisiä ja heitä oli osaa kidutettu aika raa-asti. Samalla minun annettiin ymmärtää että Venäja tulee tulevaisuudessa miehittämään osan Suomea linjalla Kajaani-Haaparanta. Jos joku on kiinnostunut lukemaan tämän näyn,minun nimeni on juha gabel ja se löytyy sieltä tällä nimellä. Nyt käytän nimimerkkiä juhaantero ne ovat minun etunimet yhteenkirjoitettuna.
      Tämä raja Kajaani-Haaparanta ei välttämättä ole miehityksen raja,sillä on minulle aivan toinen henkilökohtainen merkitys jota en halua vielä paljastaa. Mitäpä muuta sanoisin. Joku pitää hulluna toiset ihmettelevät mitä tämä on ja jotkut vaan hymyilevät. Mitä sitten todella tapahtuu,sen me saamme nähdä melko pian. Olen jo yli 70v. ja tämän pitää vielä tapahtua minun elinaikana. Muuten se ei toteudu niinkuin olen sen nähnyt Siunaten sinua Herrassa kirjoitellaan

• HerranSana

Kiitoksia Herralle näystäsi Juha. Näkysi on samanlainen mitä toi tukholman profetia. Nyt viikonloppuna jännitys tiivistyy kun maailmankuulu profeetta tulee kertomaan meille tuoreimman Suomea koskevan profetian Herran kautta.

Dr. David Owuor: http://www.armo.info/profeetta.html

Jos siis Dr. David Owuorin kertoma näky on vähänkään vastaava tässä threadissa keskusteltujen kanssa niin ei ole epäilystykään etteikö se toteusi.

Varmaan monikin ei-uskova ihmettelee mitä ne höpisee? Tilanne on se että synnin mitta on tullut täyteen Herran silmissä ja siitä seuraa rangaistus.

Lainaan hieman alk. peräisestä profetiasta: http://www.armo.info/blogi/article/7/tauno-rantalan-profetia-17112007

>Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. >Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä.

>Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

>Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun >puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin tunnon ja silloin te heräätte >tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, >juoppouksistanne, saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, >alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.

>Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka >Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämän >menoon. 1. Moos. 19:15-29.

>Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole >mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, >niin hän saa elää. Hes. 18:23.

Miettikääpä tämän päivän Suomea. Meillä polttaa tupakkia 1/5 kansasta, viinaa joudaan ämpärikaupalla (itsekkin join kunnes tulin uskoon) ja tupakkia poltin kans. Saatanallinen tuska-festifiili ei näytä kovin hyvältä Herran silmissä jos nyt mietitään 'julkista saatanan-palvontaa'' missä 666-merkeillä osoitetaan viholliselli ylistystä vaikka pitäisi sen sijana kiittää Herraa ja ylistää häntä.

Näistä seuraa rangaistus kuten Herra sanassaan sen on monesti sanonut. Nyt jos koskaan olis aika tehdä parannusta ja kääntyä Jeesuksen puoleen.

Toi metalli-musiikki ei ole mikään leikinasia. Katsokaapa hieman lapsienne vaatetusta, onko se mennyt 'mustemmaksi' ja ns. pimeys tullut. Tämä on vakava merkki siitä, että lapsenne on menossa kohti saatanaa.

• Herran sana
        Täällä tulee kohta tapahtumaan samanlaisia asioita,mitä luin Owuorin sivuilta. Suomeen nousee profeettoja (3) ja yhdellä heistä on kaksoisvoitelu, Elian ja Elisan voitelu. Olen itse ollut paikalla ja kuullut tämän profetian eräälle henkilölle,jolla tulee olemaan tämä kaksoisvoitelu. Eli hänellä on kolminkertainen voima Eliaan verrattuna. Ja hän on se profeetta joka mainitaan nk. Tukholman profetian profeettana ja hän seisoo Suomen kansan puolesta vihollista vastaa miehityksen aikana. Kuka hän on,sitä en sano. Mutta hän tulee pian. Sen voin sanoa,että hän tavitsee paljon esirukousta. Hänellä on vaikeat taistelut menossa. On asioita jotka estävät hänen ehdoitta antautumiseen Herran käyttöön.
        Niin mitäpä muuta kirjoittaisin, Herra tulee pian ja hakee omansa pois,ollaan valmiit. Ei me täällä enää kovin kauaa olla. Hänen tulonsa on hyvin lähellä.
        Siunausta sinulle tutematon ystäväni. juha

• HerranSana
        juhaantero1 kirjoitti:

Herran sana
        Täällä tulee kohta tapahtumaan samanlaisia asioita,mitä luin Owuorin sivuilta. Suomeen nousee profeettoja (3) ja yhdellä heistä on kaksoisvoitelu, Elian ja Elisan voitelu. Olen itse ollut paikalla ja kuullut tämän profetian eräälle henkilölle,jolla tulee olemaan tämä kaksoisvoitelu. Eli hänellä on kolminkertainen voima Eliaan verrattuna. Ja hän on se profeetta joka mainitaan nk. Tukholman profetian profeettana ja hän seisoo Suomen kansan puolesta vihollista vastaa miehityksen aikana. Kuka hän on,sitä en sano. Mutta hän tulee pian. Sen voin sanoa,että hän tavitsee paljon esirukousta. Hänellä on vaikeat taistelut menossa. On asioita jotka estävät hänen ehdoitta antautumiseen Herran käyttöön.
        Niin mitäpä muuta kirjoittaisin, Herra tulee pian ja hakee omansa pois,ollaan valmiit. Ei me täällä enää kovin kauaa olla. Hänen tulonsa on hyvin lähellä.
        Siunausta sinulle tutematon ystäväni. juha

Tuntuu siltä, että itse kullakin on taistelut menossa. Täällä palstoilla alettiin jo mustamaalaamaan Owuoria ennen kuin otettiin asioista edes vähänkään selvää.

Odottelen mielenkiinnolla kunhan toi Owuorin profetia tulee nettiin, ilmeisesti viimeistään ensi maanantaina:

Dr. David Owuor vierailee TV7 :lla maanantaina 20.5. Pyhän Hengen illassa Seuraa suoraa nettilähetystä 20.5. klo 19-21

Kuuntelin tuon englannin-kielisin sanoman hollannille: http://www.jesusislordradio.info/

Luulisi, että tämä menossa olevan Suomea koskeva profetia tulee hänen sivuille.

• HerranSana kirjoitti:

Tuntuu siltä, että itse kullakin on taistelut menossa. Täällä palstoilla alettiin jo mustamaalaamaan Owuoria ennen kuin otettiin asioista edes vähänkään selvää.

Odottelen mielenkiinnolla kunhan toi Owuorin profetia tulee nettiin, ilmeisesti viimeistään ensi maanantaina:

Dr. David Owuor vierailee TV7 :lla maanantaina 20.5. Pyhän Hengen illassa Seuraa suoraa nettilähetystä 20.5. klo 19-21

Kuuntelin tuon englannin-kielisin sanoman hollannille: http://www.jesusislordradio.info/

Luulisi, että tämä menossa olevan Suomea koskeva profetia tulee hänen sivuille.

Hello En asu Suomessa joten en vo sitä seurata. Mutta olisi ystävällitä laittaa viesti tänne sivulle jos jotakin uutta ilmemee Olen itsekin kovasti asiasta kiinostunut.
        Kirjoitellaan juha

• HerranSana
        juhaantero1 kirjoitti:

Hello En asu Suomessa joten en vo sitä seurata. Mutta olisi ystävällitä laittaa viesti tänne sivulle jos jotakin uutta ilmemee Olen itsekin kovasti asiasta kiinostunut.
        Kirjoitellaan juha

http://www.youtube.com/watch?v=k01jw00p0YQ

• Juhalle

Tässä on aiemmin mainitut kaksi kuulemaani näkyä vielä tämän kerran kerrottuna, niin tarkasti kuin mahdollista,

(kaksi eri näkyä) jälkimmäinen sellainen, että siinä

oli ensin koko Skandinavian kartta. Sitten siitä kartasta nousi koholle, kolmiulotteiseksi, kohokartaksi vain Suomen kartta, sitten ilmestyi käsi joka lännestä alkaen itään päin kulki, punaten sen rajatun alueen veren punaisella värillä. Lännessä rajatun alueen eteläraja oli käsivarren tienoilla, idässä se oli suurinpiirtein Kuusamon pohjoispuolla ja näiden kahden välillä suora linja. Tämä veren punan väri levisi sen käden vetämänä siinä näyssä lännestä itään peittäen tuon mainitun linjan pohjoispuoliset Suomen alueet.

Ensimmäinen näky oli lähes samanlainen, paitsi siinä Suomea ei oltu kohokarttana rajattu, vaan käsi veti sen veren punaisen Tromssasta alkaen Kuusamon pohjoispuolelle asti. Eli muuten sama etelärajan linja, paitsi että siinä ensimmäisessä, oli ainakin Norjan alueita myös mukana, eli kaikki alueet tuon Tromssa-Kuusamon pohjoispuoli linjan yläpuolella tulivat veren punaiseksi käden kulkiessa lännestä itään. Sen näyssä olleen käden mukana se väri levisi karttaan.

• Monet kiitokset kirjoituksestasi. ja Herran siunaus kanssasi juha

• toivotaan taas ettei helikopterimiehet saa leikkiä äidin kuuntelulla oleville

• samaan hengenvetoon jumalan voivan saada vaikka mitä kadehdittavia tosiasioita aikaan ainakin kun on tunnettua mailman meno on sairasta, edelliseen viitaten kunniota isääsi ja äitiäsi ....... lisäisin muutamia muitakin kuin vain helikopterit ...

• daanila kirjoitti:

samaan hengenvetoon jumalan voivan saada vaikka mitä kadehdittavia tosiasioita aikaan ainakin kun on tunnettua mailman meno on sairasta, edelliseen viitaten kunniota isääsi ja äitiäsi ....... lisäisin muutamia muitakin kuin vain helikopterit ...

vihreät miehet ovat mahdollisia avaruudentietäjien ja voyager on ihmemailmassa - kyllä alkaa olla kiinostavaa, mistä voisimme saada luotettavan Herransuunnitelman

• daanila kirjoitti:

vihreät miehet ovat mahdollisia avaruudentietäjien ja voyager on ihmemailmassa - kyllä alkaa olla kiinostavaa, mistä voisimme saada luotettavan Herransuunnitelman

3 daanilaa, eikä yhtään luotettavaa, mitä olemme aikaansaamassa - kysymme Jeesusta - enkeli Gabrielinkin yläpuolella olevina, eihän aihetta Jeesustellakkaan, olen kokenut, joten toivoisin nyt näin äidin kahvivesi miehenä, "lainaus eräästä toisesta kivasta" kokee Jemen, Oman, ja Ismael

• daanila kirjoitti:

3 daanilaa, eikä yhtään luotettavaa, mitä olemme aikaansaamassa - kysymme Jeesusta - enkeli Gabrielinkin yläpuolella olevina, eihän aihetta Jeesustellakkaan, olen kokenut, joten toivoisin nyt näin äidin kahvivesi miehenä, "lainaus eräästä toisesta kivasta" kokee Jemen, Oman, ja Ismael

Hyvää 2013 - mitä ärjähtää Herra Sebaot ..............

• daanila kirjoitti:

Hyvää 2013 - mitä ärjähtää Herra Sebaot ..............

Minä olisin kiinnostuneeena kuulla Herran suunnitelmista noin vain miehenä 1952 - ja tässä sitä .... Herra Jumala kysyisin näin julkisesti niin totta kuin asioissa on todelisuus iankaikkisuus, montako silmänräpäytystä Vapautta

• daanila kirjoitti:

Minä olisin kiinnostuneeena kuulla Herran suunnitelmista noin vain miehenä 1952 - ja tässä sitä .... Herra Jumala kysyisin näin julkisesti niin totta kuin asioissa on todelisuus iankaikkisuus, montako silmänräpäytystä Vapautta

tai ei sitten äidin kuuntelulla oleville, vaan

• daanila kirjoitti:

tai ei sitten äidin kuuntelulla oleville, vaan

muistin juuri erään JUutalaisen Neuvostoliitto ajalla eläneenä itsekseni ja tullut juuri kirjallisuudessa käyttöön -toistan- oli nähnyt Europpalaisen muuttuvan punaiseksi alueeksi -euroopan alueet punaisiksi- "rakkaanihan on valkoinen ja punainen-

• daanila kirjoitti:

muistin juuri erään JUutalaisen Neuvostoliitto ajalla eläneenä itsekseni ja tullut juuri kirjallisuudessa käyttöön -toistan- oli nähnyt Europpalaisen muuttuvan punaiseksi alueeksi -euroopan alueet punaisiksi- "rakkaanihan on valkoinen ja punainen-

muistan unia ja kysyn olisiko ilmestyskin ollut vapaa-kirkon valtakunnallisilla 1974 joensuussa, ellei kameramiehet siinä mustapukuinen päätä oleva ilman voimassa ja siunauksessa, mutta päätön, joita näemme esiintyvien taiteilijoiden filmillä 1974-2013, tien laidalla vaasa-tampere sitten 1970-1980 vaihteessa ratsastava olento ja vierellä kävijä ja muuntui -oli juhannusyö. lähestyessäni tien laidalla ilmiötä samaan hengenvetoon kuulin sanat ja muuta uhkaa "10 senttiä vasemmalle voi pelastaa", sitten kun ohitin tilanteen kuulin "kuinkä hän tuon teki" oli häliseviä ja varmaan voivotteleviakin ihmisiä - siinä ohjasin polkupyörällä' kymmenen senttiä vasemalle pyöränkulusuuntaa etupyörän .- merkittäviä punaisia kukkasia ei enempää kahteenkymmeneenkään asti unessa ojensi taivaalle henkilö, jota olisin voinut identifioida tuolloin 1970-luvulla, mutta myös 2013 - oli ulkomaankieltäpuhuva nainen, vaaleat lyhyet hiukset, kunnia sinänsä (värit oli varsinais-suomen )kedolla/niityllä, nurmella, uni toistui eri öinä tai nukkuma-aikoina kunnes yksi lopulta oli siinä niinkuin olisi kaikki ohi, ............................ voin vakuuttaa, käväisin kirkoissa, nuoriso-herätyksissä, unessa olin kivisillä niinkuin ovat rakennetut luonnonkivestä astella "koin sanovani tämä on Jeesuksen verta" siinä oli laivan runkoinen mustana runkoinen (ruotoinen) - (perusrakennelmaa, runkorakenelmaa kyljittäin niin että erotin sen kaarevuuden, mustana) taustalla .. en osaa sen merkitystä uni vuodelta ja odotusta myös 1967-1968

• Miksi?

Ei ole selvää selistystä karttaan tullut

• Seebaotti.

Ei niihin koskaan selvitystä tulekaan.

Ja syy siihen on se,että nuo Suomen karttanäyt ovat mielikuvituksen tuotetta.

Eli siis pelkkää jargonia.

• eineannailmaseks

Suomen mahdollisen natoon menemisen myötä nuo venäjän suomenvalloitukset alkavat kohta pian olla ajankohtaisia...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe