Ystäväiseni.

nainen_ _

Tietäisitpä miten lämpimästi sinusta ajattelen. Näen, että aiheutan sinussa tunnekuohuja ja haluan sanoa sinulle, että niin sinäkin minulle. En ehkä katso sinua, koska haluan pitää koko tilanteen meidän kahden välisenä, suojella sinua, enkä ilmaista välillämme olevia tunteita muille. Olet nähnyt, että minäkin panikoin seurassasi ja pidä se mielessäsi. En halua sinusta eroon, se sinun olisi pitänyt huomata, vaan päin vastoin.

Ole hyvällä mielellä, sillä pidämme toisistamme ja aika näyttää mitä siitä seuraa.

16

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täri täri

Mistä päättelet, että hän panikoi tms?

• 2013

niin aika näyttää, tavataanko tänään ?

• jytpspåle

Voi kumpa saisitte asianne selvitetyksi =)
      Pidä mielessä, että hän ei välttämättä tiedä tuota syytä miksi et häntä katso.

Minä olen jo luovuttanut oman ihastukseni kanssa kun ei enää koskaan katso minua, oma kohteesi saattaa olla tehnyt samoin.
      Ei sitä vain jaksa ikuisuksiin jos ei voi olla varma toisen tunteista.

Kesä tulee vastaan :)

• Etkä sitten

halunnut ottaa selvää hänen tunteistaan?!

• jytpspåle
        Etkä sitten kirjoitti:

halunnut ottaa selvää hänen tunteistaan?!

Halusin... en pystynyt... olen idiootti :)

• 9+11

ongelmana on ainoastaan,että sinä olet varattu.

• jees4

Ja myös se toinen.

• vaikka miestä ajattelen

Olipa rauhoittava ja loppuun ajateltu viesti, tuntui niin hyvältä, kiitos :)

• järkeä

voi miten kauniisti kirjoitit, mutta ei ole tarkoitettu minulle. Minä panikoin erään seurassa. viimeksi kohdatessamme vedin pohjat. Tärisin ja sekoilin. Yleensä pystyn hillitsemään, mutta nyt meni ihan penkin alle. Hävettää ja naurattaa nyt. Mutta mulla ei ole mitään menetettävää, sillä meillä ei voi olla koskaan mitään, vain tämä minun tunne, jonka odotan ja vielä kerran odotan haihtuvan. Tapahtuu vain niin hitaasti. Toivon, että te kaksi ihanaa panikoijaa saisitte joskus toisenne!

• 10plus12

Kauniisti kirjoitettu. :) ihan kuin oma tilanteeni. Minnepäin menee?

• aviomies_ _

Kertokaapa, miten minun kirjoittajan aviomiehenä pitäisi tähän suhtautua?

• Elastinenn

Ota iisii, elämä on liian siistii!

• lähemmäs vielä

Kerro se minulle, ihqmies,osoita.. Kun katsot minuun ja hymyilet, menen aivan sekaisin. Pientä arjen flirttiä vain? Kunpa haluaisit tutustua muhun lähemmin, niinkuin mä sinuun..

• unelmoi sä vaan...

....ja sitten ap putosi sängystä ja heräsi....

• kaipaava mies

Ihan kuin se olisit Sinä nainen, joka sydämeeni ja sieluuni katsot. Jos olisit minun, en koskaan satuttaisi Sinua vaan hellisin kaiket päivät ja yöt!. Mistä tiedän, että kirjoitat juuri minulle, toivon ainakin niin? Nähtiinkö me tällä viikolla?

• fever

Nähtiin,mutta kohta emme enää näe. Laita siis textaria tulemaan, jos haluat tavata...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe