Näinkö iskette ravintolassa?

Ei näin

Tässä yleisimmät iskutavat ja pieleen menneen käyttäytymismallit. Olen seurannut epätoivosia tilanteita aika paljon ja päätin lyödä korteni kekoon.

Naiset menee yleensä sinne seläntaakse puoliksi, häiritsevän etäisyyden ja tyrkylle tulemisen välimaille. Tämä voi karkottaa miehiä yhtä paljon kuin tehotakin. Yksi syy siihen on se, että miehet tunnistaa tavan ja se ei vain toimi enään. Mies voi olla, ettei halua mokata, ja ei viitsi edes tehdä mitään, koska ei voi olla täysin varmakaan asiasta. Nainen saattaa hetken huomiotta jättämisen jälkeen kävellä nenän editsekin ja se on suurin virhe. Se on tavallaan loukkaus miestä kohtaan. "Mä meen nyt kun oot tollanen". Ei ei ei... Tohon on hyvä ratkaisu, mies tietää, että tulit siihen kyttäämään, odottaa mitä teet seuraavaksi. Jos käyttäydyt epävarmasti, niin mies ei ole varma sinusta muutenkaan. Itsevarma nainen ei asetu miehen taakse. Itsevarma nainen huomaa tehneensä virheen, eikä pahenna sitä.

Kaverin kanssa jutustelu miehestä ja sinnepäin kahdestaan katselu jne. Miehestä tehdään joku symboli, ei käy. Se on alentavaa. Mies laitetaan tajuamaan tai vahvasti arvelemaan, että hänestä puhutaan. Järkevä mies ei varmasti lähesty tai halua tutustua, jos olet kaverisi kanssa liikenteessä tuommosin aikein. Se kertoo, että olet valmis pelaamaan likaistakin peliä tavoitteet saavuttaaksesi myös muissakin asioissa jatkossa. Mutta se kertoo myös miehestä sen, että hän ei suostu sellaseen toimintaan missään tapauksessa. Rehellinen ja fiksu mies ei lähde tuommoseen mukaan. Toisaalta hyvä testi, mutta saatat pilata aivan kaiken miehen silmissä. Niin pieneltä kuulostava seikka kuin tutustuminen ei vaadi kieroilua.

Katsominen, haet jatkuvasti katsekontaktia tai et saa irti silmiäsi hänestä. Kaikki just ne miehet ei välttämättä tykkää ollenkaan sellasesta pelistä, jotka sitä on joutuneet sietämään koko elämänsä. Kuulut siihen miehen tilastoon 99%, johon saat luvan jäädäkin. Katsomisessa ei sinänsä mitään huonoa ole, mutta ravintolatuijottelussa mies on joskus monen naisen ristitulessa, eikä voi katsoa rauhassa vaikka keikkaa ilman, että joku kyttääjä luulee omiaan.

Sopimaton koskettelu tiskillä nojatessa. Hivuttaudut ahtaamassa ravintolassa aivan mieheen liki ja osut häneen niin, että hänen on pakko joskus kääntyä paikalla katsomaan, jopa pienen juttutuokion aikaansaamiseksi. Miestä voi ottaa päähän tilanne, missä nahkalaukkua yritetään ujuttaa hänen perseeseensä. Sinne se ei kuulu kuitenkaan, joten se on viisainta jättää vähemmälle vai mitä? Myöskään muniin käyminen kiinni ei ole suotavaa.

Parveilu, yksi uskaltautuu komistuksen lähelle, niin muutkin tulevat siihen parveilemaan. Ryhti paranee heti kun mies kääntää päätään. Olen henk.koht. nähny parveilussa jopa 8 naista yhtäaikaa. Se voi olla miehelle aika ahdistava paikka. Kukaan naisista ei ole kiinnostunut kysyttäessä vaikka kaikki kuolaa samaa miestä! Parveilu voi lakata yhtä nopeasti kuin se on alkanutkin, jos mies ei kiinnostu kenestäkään erityisesti. Myös vuorotellen käydään puoliksi seläntakana ja sivulla. Jos omasta mielestään paremmannäköiset, eivät saa aikaan mitään, parveilusta luovutaan.

16

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhehehehehe

Sitten niitä putkeen menneitä tilanteita kiitos? Ei tämä ole "miten miestä EI isketä" joten hyvät neuvot on kalliit.

Näiden neuvojen mukaan siis katsominen, koskeminen, lähestyminen, kaverin kanssa miehestä keskusteleminen ja miehen kanssa jutusteleminen sen pelossa että saattaa tulla muitakin parveilemaan, on nou nou.
      Eli nyt niitä "tee näin niin saat miehen" vinkkejä tulemaan ;)

Tiedän jo mitä tähän vastataan: menkää vaan juttelemaan suoraan! ...mutta ylläolevien neuvojen mukaan sekään ei käy :O Ettei tule muut muijat apajille! ;)

Hauska lista, onhan noita omituisuuksia toki nähty, molemmilta sukupuolilta. Mut tosiaan tämmönen pitkä ja yksityiskohtainen lista todennäköisesti useimpiin miehiin toimivista iskukikoista, eikä mitään ympäripyöreetä "meet vaan juttelee" kommenttia ;)

• että näin

Luet väärin, missään vaiheessa en ole kirjoittanu etteikö jutella saisi, mutta 100% varmuudella mitään juttelutilannetta ei pääse edes syntymään, jos naisen pitäisi se aloittaa. Korostan, tuossa puhutaan sanattomasta viestinnästä kokonaan. Sanaton viestintä on yleisin tapa selvästi.

• Miesnäkökulma
        että näin kirjoitti:

Luet väärin, missään vaiheessa en ole kirjoittanu etteikö jutella saisi, mutta 100% varmuudella mitään juttelutilannetta ei pääse edes syntymään, jos naisen pitäisi se aloittaa. Korostan, tuossa puhutaan sanattomasta viestinnästä kokonaan. Sanaton viestintä on yleisin tapa selvästi.

Sanatonta viestintää tuntuu naisten keskuudessa olevan kokoajan. Itseä ainakin kyllästyttää tuommoset tavat. Miksi naiset vuodesta toiseen ajautuu samoihin sudenkuoppiin?

• joopa joo

näihän se

• Kuunteluoppilas

Näin on, tunnustaa pitää, että tunnistan itseni nyt ainakin yhdellä tapaa. Tekeekö se minusta muka huonomman? Toisten naisten mollaus ja haukkuminen ei paranna tilannetta, keksi itse järkevämpiä tapoja kakslahkeisten pyydystämiseksi. Naisten WC:ssä ainakin juttu lentää miehistä, se on varma!

• Miesnäkökulma

Miesten vessassa kukaan ei puhu mitään.

• 57krr

Tuo nyt on vain sinun näkemyksesi asioista.
      Ihmisiä pariutuu 100% varmasti päivittäin juuri noilla tavoilla.

Muutenkin osa noista jutuista on aika kaukaa haettuja.
      Jos paikka on täpösen täynnä, on aika vaikeaa välttää joitain asioita.

Tulee väkisinkin mieleen millainen ihminen itse olet ja miten sinulla itselläsi käy flaksi kun tällaisia analyyseja teet muiden viihteellä olosta.

• Eli ei näin

Olen nainen, naimissa 3 vuotta ja seuraan aktiivisesti ja olen mukana ravintoloissa missä ns. pariutumista naiskaverini yrittävät. Joten enköhän tiedä asiasta varmasti miten se on.

Varmasti ne pariutuvatkin, mutta onhan sekin totta, ettei pariudu. Syyt voi olla mitättömiä mutta merkitseviä.

• Kunnon mies

On toi kyllä älytöntä. Ei miehet noin pirullisia ole ja suunnitelmallisia. Rehellisyyskö maan perii, ennen peri vaan nyt ei olekaan maata myynnissä vaan läpikieroja pirkkoja. Paras iskijä oli kerran muuan sosiaalityöntekijä, kertoi antavansa normien mukaan tekemällään päätöksellä... arvatkaahan suostuinko? No en, itselläni oli kaikista niistä suorastaan kammo, olivat läpikieroja silloin kun koitin opiskeluaikana hakea rahaa. Koittivat kaikki asiat kaivaa läpi mistä saisin rahaa muualta kuin heiltä. Jopa lainaamaan kehoittivat. Sanoin siis tälle eukolle sitten ajatukseni läpikäytyä, että ei kiitos, se ei käy.

Miksi ei käy?

Ei vain käy.

Kerro mikä tuli ja miksi ei käy?

Se ei vaan kertakaikkiaan käy. Tiedä vaikka myöhemmin saattasit saada kaverilta tai jostain muualta.

• TyttöTuollainen

Siis mitä ihmettä? Ei saa katsoa, ei saa koskea, ei saa tulla juttelemaan? Mitäs hittoa sitä sitten pitäis tehdä, että lähestyy oikealla tavalla sitä miestä? Arvon aloittaja olis voinu kertoa kyllä nekin vinkit.

Itse juuri viime viikonloppuna sain pitkillä katseilla, hymyllä ja lopulta itse juttelemaan menemällä erään miehen haaviini (ei mikään yhdenillan juttu vaan tavataan piakkoin uudestaan). ;)

• nokka pystyssä

Naisilla on kyllä kummat luulot itsestään muutenkin. Viikonloppuna pitkiä katseita ja sitten kun juttelet, juu ei käy.

• sama homma
        nokka pystyssä kirjoitti:

Naisilla on kyllä kummat luulot itsestään muutenkin. Viikonloppuna pitkiä katseita ja sitten kun juttelet, juu ei käy.

Joo koettu tilanne henk.koht. muka iskevinään, niin katteliki toista miestä muka. Miksi ei voi vaan sanoa suoraan ettei puheen aloitettuani miellyttänytkään. Olo oli kuin pitkäaikaistyöttömällä työvoimatoimistossa.

• .........

Tarkkanäköisiä huomioita, ehkä hieman satiirisestikin esitettynä, tai sitten vain tulkitsen omiani, mutta leikki sikseen, tällainen "mies" jonka ympärillä naiset näin parveilee, ei ole mikään perusmies, vaan ns. YTM, eli ylemmän tason mies.

• miehet kyykyttää

Mitä tästä taas opimme? Sen, että miehiä ei oikeasti ole mahdollista iskeä, sillä heidän narsisminsa pitää huolen siitä, että käyttävät iskutilanteitakin vain naisten nöyryyttämiseen.

• MarkusKan

Katsekontakti on aina hyvä, tuijottaminen on eri asia kuin silmillä hymyileminen. Tämän pienen kontaktin jälkeen on helpompi tulla suoraa juttelemaan, sillä jos mies jää katsomaan takaisin, ulkomuotosi viehättää häntä hyvinkin todennäköisesti.

Kopeloiminen ei oo kumminkaan päin kovin suotavaa. En tiedä kovin montaa niin ahdistavaa asiaa kuin tilanne, jossa se baarin seinäruusu päättää iskeä baaritiskillä toisen käden kulliin ja toisen hanuriin kiinni.
      Mutta jälleen kerran, ohi kävely ja selkeä kosketus selkään/käteen ja katsekontakti perään takaa taatusti miehen mielenkiinnon, mikäli olet ulkoisesti pätevä.

Ei kannata tehdä näistä hommista turhan monimutkaisia, olemalla liian vaikea jäät ilman miestä. Olemalla liian helppo, maine menee valitettavasti pilalle. Miehet tykkäävät keskustella ja sen jälkeen on luontevampaakin siirtyä samaan osoitteeseen.

Ja ei, fiksujen ja yksinkertaisimpien miesten iskemissä ei ole eroa, kun on kyse ravintolasta. Myöhemmin erot tulevat luonnollisesti ilmi vapaa-ajan viettotavoissa, keskusteluaiheissa ja mielipiteissä. Nämä asiat jokainen pystyy silloin päättelemään itse.

Rakkautta kaikille näin kesän kunniaksi!

• -OTK-

Valitettavasti olen joutunut kokemaan kaikki ap:n mainitsemat iskutavat :) Ei sillä, että valittaisin, mutta sanomalla vaikka moi tai hakemalla tanssimaan saa paljon paremman tuloksen ;)

Kaiken lisäksi olen vielä niin ujo, että olen joskus juossut vessaan karkuun kun joku kaunis nainen on tullut liian lähelle :O Ei kyllä uskoisi, että aikuinen mies on niin ujo, että juoksee naisia vessaan karkuun :D En yhtään ihmettele sitä, että olen sinkku! Sitä toivoo naisten lähestymisiä, mutta ei saa tehtyä mitään jos nainen tulee lähelle?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe