Minut huomataan menin minne tahansa.Hymyilen ja katselen ympärilleni ja näytän kuulemma hyväluontoiselta kauniilta naiselta.En siis tiedä miten miehet isketään vaan miehet tulevat itse seuraani.
Minut huomataan
9
288
Vastaukset
- trrtrtrtrtre
Joo. en tiedä mitään kauniimpaa kuin nainen joka pukeutuu kauniisti, hymy on myös silmissä, ja JOLLA ON HYVÄ RYHTI.
Negatiivista noissa naisissa on, että ne on niin kauniita, ettei oikein uskalla mennä juttelemaan.
Yököttää tuulipuku- ja verkkarinaiset, jotka peittävät sen vähänkin naisellisuuden joka heillä on. Ja miksi suu on sina mutrullaan kuin norsun pimppi.- pjöllerilöllleri
pää kii mikkihiiri
- lifemocker
ei ole mikään uutinen, että miehet tekevät aloitteita
- hihhihhiiiiiiiiiiiii
Eiku mä oon trolli.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet) - so happy
Minäkin olen naisena huomannut että naisellinen pukeutuminen ja iloinen hymy on se juttu jolla saa miehen lähestymään ihan vapaa-ehtoisesti :D
- Soidinmenot
Miesten mielessä nainen joka hymyilee tälläytyneenä on potentiaalinen pano. He eivät putkiaivoissaan keksi muutakaan syytä miksi joku haluaisi miellyttää miehiä vaatteillaan ja käytöksellään. Voi olla pojille karu yllätys, että usein tarkoitus on vain nostaa itsetuntoa keräämällä pörrääjiä ympärille.
- Genio mente
Minutkin aina huomattiin, pimeässäkin..
Auttoi kun rupesin panemaan MUMmia kainaloon - Siitä vaan
En tiedä minäkään miten miehiä isketään :O Ne vaan aina tahtoo tulla lähelleni..Olen kuulemma kaunis ja helposti lähestyttävän näköinen-Olen sosiaalinen ja juttelen mielelläni--enkä näytä hapanta naamaa.
- plösö.
Mua ei onnex hyuomata. Olen ruma ja paksu. Tykkään olla yksin ja ilman kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434