Minut huomataan

kesämekko xx

Minut huomataan menin minne tahansa.Hymyilen ja katselen ympärilleni ja näytän kuulemma hyväluontoiselta kauniilta naiselta.En siis tiedä miten miehet isketään vaan miehet tulevat itse seuraani.

9

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trrtrtrtrtre

Joo. en tiedä mitään kauniimpaa kuin nainen joka pukeutuu kauniisti, hymy on myös silmissä, ja JOLLA ON HYVÄ RYHTI.
      Negatiivista noissa naisissa on, että ne on niin kauniita, ettei oikein uskalla mennä juttelemaan.

Yököttää tuulipuku- ja verkkarinaiset, jotka peittävät sen vähänkin naisellisuuden joka heillä on. Ja miksi suu on sina mutrullaan kuin norsun pimppi.

• pjöllerilöllleri

pää kii mikkihiiri

• lifemocker

ei ole mikään uutinen, että miehet tekevät aloitteita

• hihhihhiiiiiiiiiiiii
    • so happy

Minäkin olen naisena huomannut että naisellinen pukeutuminen ja iloinen hymy on se juttu jolla saa miehen lähestymään ihan vapaa-ehtoisesti :D

• Soidinmenot

Miesten mielessä nainen joka hymyilee tälläytyneenä on potentiaalinen pano. He eivät putkiaivoissaan keksi muutakaan syytä miksi joku haluaisi miellyttää miehiä vaatteillaan ja käytöksellään. Voi olla pojille karu yllätys, että usein tarkoitus on vain nostaa itsetuntoa keräämällä pörrääjiä ympärille.

• Genio mente

Minutkin aina huomattiin, pimeässäkin..
      Auttoi kun rupesin panemaan MUMmia kainaloon

• Siitä vaan

En tiedä minäkään miten miehiä isketään :O Ne vaan aina tahtoo tulla lähelleni..Olen kuulemma kaunis ja helposti lähestyttävän näköinen-Olen sosiaalinen ja juttelen mielelläni--enkä näytä hapanta naamaa.

• plösö.

Mua ei onnex hyuomata. Olen ruma ja paksu. Tykkään olla yksin ja ilman kavereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      93
      1071
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      492
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe