mulla on niin paha mieli että teen kohta jotain :((

auttakaa...mitä_teen

KERTOKAA MITÄ MIELTÄ, EN ITSE OLE FACEBOOKISSA MUTTA MIEHENI KIRJAUTUMINEN OLI JÄÄNYT PÄÄLLE JA TÄLLAINEN TEKSTI OLI YKSITYISVIESTINÄ (sellainen alapalkki)

30.5, tätä aiemmin ei ole keskusteluja:

23:30
MIEHENI
moii

23:31
NAINEN
moi

23:33
MIEHENI
mitä kuuluu

23:33
NAINEN
iha jees

23:34
MIEHENI
mua panettaa

23:49
MIEHENI
mites sun laita on??

23:54
NAINEN
Kuis

23:54
MIEHENI
nii et panettaisko yhtää?

23:55
NAINEN
En mä tiiä

23:56
MIEHENI
no kai sä nyt tiedät!

23:57
NAINEN
Oon väsynyt

23:58
MIEHENI
siinä saattaa kyl piristyä

00:04
MIEHENI
taidat olla eri mieltä

00:05
NAINEN
Oon vaan niin poikki

00:08
MIEHENI
sitten joku toinen kerta
vai mitä

00:12
NAINEN
jooo

00:12
MIEHENI
huomenna
huomenna päivällä käykö??

00:15
NAINEN
katotaan sitä si huomen

00:15
MIEHENI
ok


Eilen (18.6)

22:15
MIEHENI
moi mitä mimmi?

22:54
MIEHENI
mitäs sie

22:58
NAINEN
Leffaa katon

22:59
MIEHENI
mitäs meinaat juhannuksena

22:59
NAINEN
En iha varma viel

23:06
MIEHENI
festareille

23:08
NAINEN
En o menos varmaan kavereiden kaa

23:15
MIEHENI
koskas pillua sais?
noh??


----------------------------------------------------------------------------------------


minun mieheni, en voi uskoa... keskustelin tän naisen kanssa vielä (en niitä keskusteluja kirjoita) ja molemmat väitti nähneensä viimeks koulussa 5 vuotta sitten...... mies vannoi ettei oo pannu ja oli tommonen hetken mielijohde...

mutta myönsi asian vasta sitten, kun olin häätämässä pois kotoa. väitti ettei ole noita kirjoittanu vaikka näki mitä tietokoneella luki........

mua ei ole ikinä loukattu näin syvästi ja tiedän, että on pahempiakin juttuja JA SYDÄMENI POHJASTA EN USKO, että mieheni olisi ikinä pettänyt mutta JOS(toivottavasti) TÄMÄ ON ENSIMMÄINEN TÄLLAINEN KERTA, kun tulee tuollaista tyhmää mieleen...


niin.....


miten voin enää luottaa?




ja vielä se kun puolituntia jankkasi ettei ole kirjoittanu, piti mua ihan tyhmänä! mä sekoan kohta :(

51

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaa...mitä_teen

      JA KUN TEKI VIELÄ KAKSI KERTAA, ymmärtäisin jos kerran erehtyis puhumaan tuollaisia MUTTA VIELÄ TOISEN KERRAN JA SAMAN ÄMMÄN KANSSA!


      tiedän, että ikinä elämästä ei tiedä ja moni nainen luulee, että hänellä on se mies johon oikeasti voi luottaa joka ei mitään tee... (tai mies jolla sellainen nainen)

      mutta kun mun mies on oikeasti sellainen (ja niinhän ne kaikki väittäää)

      ja mä olen monesti sanonut, että ikinä en pettämistä hyväksy mutta ehkä sellaisen vielä voisin niukin naukin anteeksi antaa kunhan sitä ei peiteltäis...



      eli jos mieheni tekee jotain kamalaa ja ei kerro heti siitä niin sitä vihaisempi olen mitä kauemmin asiaa salaa...


      ja nyt väitti päin naamaa ettei ole tuollaista kirjoittanu ja sitten vasta ihan pohjalla myönsi..... voi vittttu!

    • ergargag

      Heitä ulos tuollainen mie jos ei ole teillä lapsia. Joskus tulet kuitenkin pettymään häneen ja nyt rikkimennyttä peiliä ei saa enää ehjäksi.
      Ota toinen tai anna myös itse jollekin, sillä sehän ei ole rikos;-)
      Ymmärrän sun tunteita.
      Jos pettää kerran voi sen unohtaa, mutta henkinen pettäminen onkin anteeksiantamatonta.

    • Mä en sanoisi miehelleni tuommoisesta käytöksestä pahasti vaan sanoisin HYVÄSTI! Anteeksiantamatonta! Törkeintä se että vielä kehtaa valehdella moisesta sinulle. Pystytkö enää ikinä luottamaan häneen, minä en ainakaan pystyisi.

    • auttakaa...mitä_teen

      niin se siinä kamalinta olikin kun väitti ettei ole kirjoittanu vaikka teksti näkyi samalla tietokoneen ruudulla... ja kun ei ollu yks vahinko (hetken mielijohde kuten hän sanoo) vaan vonkaamista ja vielä uudestaan piti yrittää..



      mutku tää mies on mun elämäni, oon liian takertunu siihen.... ollaan oltu yhdessä 4,5vuotta ja naimisissakin yli 2vuotta.

      kaikki kehuu kuinka hyvä mies mulla on.... ja paskat.


      .... mä olen sellainen ollut ettei mua haittaa jos kyttää vaikka toisten perseitä, ei siinä ole mielestäni mitään pahaa... mutta se että kirjoittaa ja väittää että on hetken mielijohde... kun mun mies puhuukin niin hitaaaaaaaaasti, että se miettii mitä sanoo joten jos kirjoittaa niin kyllähän siinä enempi miettii...

      sitä kaduttaa ihan hirveästi.




      ja mulla on viime aikoina mennyt muutenkin huonosti, olen pyytäny että olis yhden päivän kotona.. ei ole suostunu.. kyllä mä puhelimesta aina kuulen, että se töissä on (ei ole luottamuksesta kiinni)... MUTTEI VOINUT EDES TÄNÄÄN OLLA POIS TÖISTÄ VAAN NE MENI MUN EDELLE KUTEN MENEE AINA.


      ollaan 23 ja 26vuotiaita....

      • auttakaa...mitä_teen

        ja nyt pyysin juhannusuunnitelmat perumaan (olis lähteny ryyppäämään sukulaisten luokse)..


        EI MEINANNUT MILLÄÄN SUOSTUA!

        sanoi vain, että siirretään tämän asian käsittelyä yli juhannuksen.

        nyt kuulemma on kotona mutta paskan marjat siitä enää...



        niin joo ja olen kirjoittanut tänkin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11522840 (on mulla reilu mies :/)


      • höpsistä.......

        Muuhun sen kummemmin puuttumatta mutta ei tuo episodi kelpaa syyksi töistä lintsaamiseen yleisesti ottaen kenenkään mielestä. Jos työt olisi vapaavalintaisia niin sehän tarkoittaisi että ne menisi ilman mitään seuraamusten uhkia muka kaikilla ihan kaiken edelle jokaikinen aamu. Suurin osa kyllä ihan mieluusti kääntäisi kylkeä siinä vaiheessa kun kello soi.


      • auttakaa...mitä_teen
        höpsistä....... kirjoitti:

        Muuhun sen kummemmin puuttumatta mutta ei tuo episodi kelpaa syyksi töistä lintsaamiseen yleisesti ottaen kenenkään mielestä. Jos työt olisi vapaavalintaisia niin sehän tarkoittaisi että ne menisi ilman mitään seuraamusten uhkia muka kaikilla ihan kaiken edelle jokaikinen aamu. Suurin osa kyllä ihan mieluusti kääntäisi kylkeä siinä vaiheessa kun kello soi.

        no ymmärrän kyllä mutta jos ei pysty yhtä työpäivää olemaan 4,5vuoden aikana mun takia pois (ei edes silloin kun oli keuhkokuume)


        niin en voi ymmärtää


      • lifemocker
        auttakaa...mitä_teen kirjoitti:

        ja nyt pyysin juhannusuunnitelmat perumaan (olis lähteny ryyppäämään sukulaisten luokse)..


        EI MEINANNUT MILLÄÄN SUOSTUA!

        sanoi vain, että siirretään tämän asian käsittelyä yli juhannuksen.

        nyt kuulemma on kotona mutta paskan marjat siitä enää...



        niin joo ja olen kirjoittanut tänkin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11522840 (on mulla reilu mies :/)

        mitä väliä sillä on missä mies viettää juhannuksena kun ero teille on tulossa anyway!?


      • auttakaa...mitä_teen
        lifemocker kirjoitti:

        mitä väliä sillä on missä mies viettää juhannuksena kun ero teille on tulossa anyway!?

        ootpas törkee


      • lifemocker
        auttakaa...mitä_teen kirjoitti:

        ootpas törkee

        vain tuo on törkeää, että sä et näe, että miehesi on jo suhteestanne irtisanoutunut


      • häpeä lifemocker
        lifemocker kirjoitti:

        vain tuo on törkeää, että sä et näe, että miehesi on jo suhteestanne irtisanoutunut

        etkö osaa asiallisesti vastata? pitääkö olla noin ilkeä?


      • lifemocker
        häpeä lifemocker kirjoitti:

        etkö osaa asiallisesti vastata? pitääkö olla noin ilkeä?

        faktoissa ei ole mitään ilkeää: mies on jo suhteesta irtisanoutunut, siksi menee kavereitten kanssa ulkomaille, viettää juhannusta ja viestittelee muitten naisten kanssa


      • tollo ukko
        lifemocker kirjoitti:

        faktoissa ei ole mitään ilkeää: mies on jo suhteesta irtisanoutunut, siksi menee kavereitten kanssa ulkomaille, viettää juhannusta ja viestittelee muitten naisten kanssa

        Miksei se ääliö sanonut suoraan, että haluaa eron.


      • lifemocker
        tollo ukko kirjoitti:

        Miksei se ääliö sanonut suoraan, että haluaa eron.

        koska hyötyy kuitenkin vielä kotona olevasta naisesta: saa seksiä silloin tällöin yms


      • höpsistä.......
        auttakaa...mitä_teen kirjoitti:

        no ymmärrän kyllä mutta jos ei pysty yhtä työpäivää olemaan 4,5vuoden aikana mun takia pois (ei edes silloin kun oli keuhkokuume)


        niin en voi ymmärtää

        Jos ihmisellä on sairaus hän saa lääkärintodistuksen ja voi ja pitääkin olla pois töistä. Jos ihmisen lapsella ikään x (en muista kun en itse ole lapsellinen) on sairaus niin huotaja voi olla lapsen lääkärintodistusta vastaan pois töistä koska ei sitä voi mihinkään tarhaankaan kipeänä viedä. Ikä oli kuitenkin muistaakseni järkyttävän alhainen joten jos olisit sen ikäinen niin suhteenne olisi täysin laiton, ja sairastuessasi sitä saikkua saisi lähinnä vanhempasi sitäpaitsi. En tiedä jos miehesi olisi omaishoitajasi tai jotain, kai niitä erilaisia vaihtoehtoja mutta jos olet täyspäinen, liikuntakykyinen suht normi aikuinen niin sinun takiasi ei olla pois töistä. Aiheettomista poissaoloista tulee ennenpitkää fudut ja ainoa vaihtoehto on saada lääkäri vakuuttuneeksi tavalla tai toisella ettei miehesi ole kykenevä työtehtäviinsä. Siihen ei yleensä riitä syyksi se, että on pahoittanut ihan itse tyttöystävänsä mielen ja kotona tulee sapiskaa. Eikä keuhkokuumekaan koska oletetaan että jos aikuinen ei pysty olemaan yksin niin se on siinä kunnossa että on vietävä sairaalaan.

        Menee vähän ohi aiheen mutta vaikuttaisi siltä että tämäkin tietoisku tulee ihan tarpeeseen.


      • tollo ukko
        lifemocker kirjoitti:

        koska hyötyy kuitenkin vielä kotona olevasta naisesta: saa seksiä silloin tällöin yms

        Ihan totta. En edes ajatellut tuolta kantilta.
        Onneksi jäi kiinni.
        Jotenkin en usko, että ois ainoa tapaus tuo, josta jäi kiinni.


      • no huh huijakkaa

        Voi tyttö hyvä. Ei töistä olla pois sen takia, että vaimoa vähän v..tuttaa ja haluaisi pitää miehensä kotona. Aivan oikein, ettei suostunut valehtelemaan työnantajalleen, että on itse kipeä. Jos sä olisit oikeasti sairastunut vakavasti, niin mies voisi sen takia sairaslomaa hakea.

        Nuo teidän hommat kuulostaa ihan teinipelleilyltä. Jos sulla menee huonosti, niin hae ulkopuolista apua. Mieheltäsi et sitä saa. Onkohan kaikessa tuossa takana se, että sä vaan kiukuttelet koko ajan, vaadit huomiota häneltä koko ajan, et ymmärrä, että töissäkin on käytävä leipää syödäkseen eli on totaalisen kylllästynyt suhun?


      • auttakaa...mitä_teen
        no huh huijakkaa kirjoitti:

        Voi tyttö hyvä. Ei töistä olla pois sen takia, että vaimoa vähän v..tuttaa ja haluaisi pitää miehensä kotona. Aivan oikein, ettei suostunut valehtelemaan työnantajalleen, että on itse kipeä. Jos sä olisit oikeasti sairastunut vakavasti, niin mies voisi sen takia sairaslomaa hakea.

        Nuo teidän hommat kuulostaa ihan teinipelleilyltä. Jos sulla menee huonosti, niin hae ulkopuolista apua. Mieheltäsi et sitä saa. Onkohan kaikessa tuossa takana se, että sä vaan kiukuttelet koko ajan, vaadit huomiota häneltä koko ajan, et ymmärrä, että töissäkin on käytävä leipää syödäkseen eli on totaalisen kylllästynyt suhun?

        ymmärrän täysin miltä kuullostan mutta en voi täällä kaikkea kertoa...

        mutta ei meillä tämän suurempia ongelmia ole kummallakaan.. ollut joskus mulla mutta ne takanapäin.

        teinipelleilyksi en luokittelisi, tiedän meinaan millaista se on (ihan itse olen sellainen joskus ollut, myönnän. mutta olen oppinut)


      • lailamaila2
        lifemocker kirjoitti:

        mitä väliä sillä on missä mies viettää juhannuksena kun ero teille on tulossa anyway!?

        jos toisesta välittää niin jättää omat suunnitelmat narikkaan, sillä voi osoittaa välittämistä


      • rakkautta_vaiko_ei
        auttakaa...mitä_teen kirjoitti:

        ymmärrän täysin miltä kuullostan mutta en voi täällä kaikkea kertoa...

        mutta ei meillä tämän suurempia ongelmia ole kummallakaan.. ollut joskus mulla mutta ne takanapäin.

        teinipelleilyksi en luokittelisi, tiedän meinaan millaista se on (ihan itse olen sellainen joskus ollut, myönnän. mutta olen oppinut)

        kuullostat vilpittömältä, miehesi ei. nainen ei mitään halunnut, siltä ainakin näyttää tekstin perusteella.

        teette kuten parhaaksi näet, itse kannatan sopimista mikäli rakkautta vielä löytyy. mutta teet asiat hyvin selväksi miehellesi, eli ei ikinä enää mitään tällaista ja jos tapahtuu niin edes kertoo sinulle.. mutta itse olen mieheni kanssa sopinut, että jos rakkaus joskus hiipuu niin siitä kerrotaan eikä petetä selän takana.

        tämän pitää miehesi ymmärtää: käske häntä hankkimaan selkäranka!

        voimia sinulle!


    • lifemocker

      taitaisi olla aika etsiä uusi mies!

      • mene pois l.mocker!

        sinun kantasi tuli jo selväksi. voit lopettaa.


      • lifemocker
        mene pois l.mocker! kirjoitti:

        sinun kantasi tuli jo selväksi. voit lopettaa.

        miten tämä sinun viestisi liittyy tähän ketjuun?


      • uuno.ins
        lifemocker kirjoitti:

        miten tämä sinun viestisi liittyy tähän ketjuun?

        uusi mies jos vanha ei enää kelepaa, pakkoko sitä on kytätä...

        mutta jos viel lempi roihuaa niin virheet korjatkaa


    • Kerroit että olet takertunut mieheen - hän on koko elämäsi. Tulee vaan mieleen että oletkohan nyt muuttunut itsestäänselvyydeksi miehellesi, hän luulee voivansa elää miten sattuu, kyllä se muija siellä kotona odottaa niin kuin ennenkin. Ehkä olisi parasta keskustella tämä asia vaan heti selväksi ja jatkaa siitä sitten - joko yhdessä tai erikseen.

      • Luin uudelleen tuon miehesi ja naisen välisen keskustelun, jotenkin tuli sellainen tunne että ei naiselta ainakaan kauheasti saanut vastakaikua. Hyvin yksioikoisesti vastaili, ei mitenkään innostuneesti.


      • lifemocker

        vaikka suhteen ottaisikin itsestäänselvyytenä niin noin ei kirjoitella muille oman kumppanin selän takana JOS VIELÄ omasta kumppanistaan välittää ja tämän kanssa suhteessa haluaa olla!


    • ...

      Aika hämärät selitykset tällä miehelläsi. Mä en taitaisi moisia kuunnella, osoittaisin vaan sitä ovea. Yleensä olen aika ymmärtäväinen, mutta tekstin perusteella tuossa ei ole juuri arvailun varaa. Pantu on, ja mies yritti sopia uutta tapaamista. Vaikea kuvitella, että olis muuten mennyt aiheeseen noin suoraan.

    • 5+3

      Näyttää tilanne aika yksipuoliselta.
      Toinen rakastaa, toinen ei.
      Toinen tekee paljon suhteen eteen, toinen ei.
      Toinen on tarrautunut kiinni toiseen, toinen ei.

      Tältä tilanne näyttää minun silmissäni.
      Mitään toimenpide neuvoja en anna, mutta sen sanon, Kaikki on teidän käsissänne.
      Teidän tulee jutella asiat selviksi alusta loppuun ja sitten tehdä ratkaisunne, asioiden salaaminen ja pitkittäminen ei saa aikaan mitään hyvää, päinvastoin mitä korkeamman tornin on ehtinyt rakentaa huteralle pohjalle, sitä suurempi on sortuminenkin.
      Kun olette vielä rakentamisen alussa (kunnes kuolema meidät erottaa) todella alussa, niin kannattaisi oikeasti tarkastaa se pohja jolla suhteenne on.
      Puhukaa ne kaikki asiat selviksi, te olette perhe, pari, ette kaksi sinkkua.
      yhdessä ongelmien kimppuun. ja yhdessä ratkaisut ja parannukset ja mitä tapahtuukin, niin teette sen ratkaisun yhdessä.

      Olkaa rehellisiä, kertokaa rehellisesti miltä tuntuu ja miten menee, ei kaunisteluja vaan totuus esille.

    • auttakaa...mitä_teen

      väitti, että noi oli hetken mielijohteita ja sellaista vitsiä mukamas.. ja nainen kuullosti (tekstin perusteella) vastahakoiselta, tai ei ainakaan kiinnostuneelta.

      mies on vastannut kysymyksiin muttei osaa yksiselitteisesti sanoa miksi kirjoitti mitä kirjoitti.. eikä tajunnut että se loukkaisi... myönsi ettei olisi kertonut jos ei olisi kiinni jäänyt.. nyt sanoo ettei halua ikinä enää tehdä mitään tuollaista, koska tämä tilanne on kamala.

      ja jos tekeekin lupasi kertoa juuri siksi että tilanne on niin kamala ettei sekään jaksa.. on ihan romuna.

      (ansaitsee kyllä sen)

      tänään osti ruusun mutta sanoin ettei se riitä. sanoin ihan suoraan ettei mua osteta kukkasilla tai kynttiläillallisilla vaan pitää olla jotain suurempaa.

      jos olen sen arvoinen että haluaa mun kanssa olla niin saa luvan näyttää tunteensa - sanat ei riitä.


      ........

      täällä on aika paska juhannus.

      • auttakaa...mitä_teen

        kertoi jopa facebook ja sähköposti salasanansa mulle vaikken niitä pyytänyt.. tuli hänelle itselle kuulemma parempi mieli siitä..

        ei ole ikinä niitä suostunut kertomaan kun joskus olen kysellyt (myöhemmin opin kunnioittamaan yksityisyyttä, tästä on siis pitkä aika!!!!!)

        ihmettelen moista käytöstä.


    • auttakaa...mitä_teen

      laitan nyt tämän vielä eli pari tuntia kun näin tuon tekstin kirjoitin ITSE naisen kanssa näin:


      01:04
      MINÄ (mieheni profiili)
      naisen nimi OTA YHTEYTTÄ: mailiosoitteeni

      01:05
      NAINEN
      Täh

      01:06
      MINÄ
      kuka on pyytäny sulta pillua? mieheni itse vai
      miksi tässä lukee tuollaisia tekstejä? ihmettelen
      voitko ystävällisesti vastata.... hmm..

      01:07
      NAINEN
      Jaa en tiä

      01:07
      MINÄ
      et tiedä? todella outoa, ei mieheni itsekään muka tiedä.. terv. vaimo

      01:08
      NAINEN
      Vais nii mitäs viel

      01:08
      MINÄ
      olisin todella kiitollinen jos valaisisit vähän asiaa.... en halua häiritä sen enempää.. mitä teet mieheni kanssa? onko se joku panokaveri?

      01:09
      NAINEN
      En kommentoi

      01:09
      MINÄ
      et kommentoi, eli et myönnä muttet kielläkkään niinkö?
      en ole sulle mistään vihainen... et sä syyllinen ole mitenkään.. kerrotko pliis?
      mieheni väittää ettei ole tuollaista kirjottanu, eihän se siihen ole tyhjästäkään ilmestyny..
      kyllä varmaan säkin haluaisit tietää jos sua petettäis..
      tää on tosi outoo ja ärsyttävää... voitko kertoa?

      01:11
      NAINEN
      Selvittäkää keskenänne asiat

      01:12
      MINÄ
      no ei voida ennenkuin joku myöntää jotain. voitko kertoa, sen jälkeen olen hiljaa. myönnä vain oletteko tehneet jotain? pannu?
      montakin kertaa panneet?

      01:13
      NAINEN
      Olen vaan vanha tuttava

      01:13
      MINÄ
      mitä noi tekstit sit on? mua ei haittaa entiset ym.... mutta tämä on tapahtunut tänään, noi pillutekstit ym.... ja muutama viikko sitten panotekstit jne.
      en mä ole mistään vihainen mutta mieheni väittää ettei ole mitään kirjoittanut,. miten se voi olla mahdollista että täällä olis tuollaista tekstiä jos se ei itse olis mitään kirjottanu?
      mä pyydän kerro, mieheni on semmonen et se ei tee mitään kun istuu ja kieltää kaiken... naurettavaa... voitko auttaa mua vai olenko mä jotenkin niin paha ihminen ettei mua voi auttaa?
      ja toistan: sulle en ole mistään vihainen..... haluan vaan infoa

      01:17
      NAINEN
      Joo en kyl tietääkseni kommennuntuinut siihen pillu viestiin mitään mul on kyl iha tarpeeks seuraa täälkin jos tarviin

      01:17
      MINÄ
      joo mutta se kirjoitti sen, eikä kukaan muu eikö niin?
      ja 30 toukokuuta jotain viestiä et käviskö päivällä???? ja vastasit: et katotaan huomen sit..
      voitko kertoa vaan että oletteko tehneet jotain? panneet tai muuta?

      01:19
      NAINEN
      Joo kuhan nyt piruttain laitoin et katotaan huomeen

      01:19
      MINÄ
      niin mutta oletteko tehneet jotain niinkuin viime aikoina tai ylipäätään ikinä?
      en saanut siihen vielä vastausta... tai oletteko nähneet viime aikoina?

      01:21
      NAINEN
      Siit on varmaan 5-6v aikaa

      01:21
      MINÄ
      kun olette nähneet vai panneeet?
      unohda äskeinen.
      kuullostan erittäin rasittavalta mutta toivottavasti ymmärrät..
      mutta mieheni on siis nuo viestit lähettäny sinun tietojesi mukaan eikö niin? ettei joku sen kaveri?
      se on nyt se pointti tässä

      01:23
      NAINEN
      Sitä minä en tiedä ketä o ku en o ollut näkemäs

      01:23
      MINÄ
      eli se on, ei kukaan sen tunnuksia tiedä eikä sitä tarvi puolustella....... kiitos ja hyvää yötä.

      01:24
      NAINEN
      Ok




      ----------------------
      oma kommenttini: ei kai tähän mitään oikeaa tapaa ole selvittää asioita, kirjoitin miltä minusta tuntui ja mielestäni tämä nainen taas vaikutti ihan himpun verran ylimieliseltä alussa mutta ei varmaan kivaa ollut mun juttujakaan kuunnella..... mutta jos minä olisin ollut tuo nainen niin olisin vaan vastaillu enkä vittuillu näin: "mul on kyl iha tarpeeks seuraa täälkin jos tarviin"




      -----------------------------------

      että mitäs mieltä tästä?

    • love hurts..

      Mä en usko että toi "toinen nainen" on tehny mitään sun ukkos kanssa. Itekin saan sillon tällön fb:n chatissa ehdotuksia tuttavamiehiltä (ne tosin sentään on sinkkuja!) Mutta kun mua ei huvita hommailla niitten kans mitään, on helpompaa torpata noi ehdotukset just sellasilla epämääräsillä kiertelyillä, emmä tiiä, no katotaan ehkä myöhemmin yms. sen sijaan että täräyttää vaan suoraan että mua ei kiinnosta tai sä et oo mun tyyppiä. Ja tolla muijalla varmasti on kyllä panoseuraa muutenki tarjolla..

      Mutta se on aivan selvä juttu, että sun mies ois ollu heti mukana jos se muija vaan ois suostunu miehes vonkaukseen. Ja koska miehes vonkaa pesää netissä, voi olla aika varma että sitä on haettu myös esim. baarista. Ja vielä toi ulkomaanmatka poikien kesken..

      Kehottaisin sua nyt vaan tunnustaan tosiasiat. Sun "ihana" miehes on petollinen paskiainen. Iteki olen monesti kaikennäkösten paskiaisten takia riutunu, kummasti siinä vaan aina alkaa selitellä asioita itelleen parhain päin, vaikka hyvin tietää kuinka asiat oikeesti on.. Mut ku on vaan niiiiin rakastunu eikä haluais uskoo pahaa rakkaastaan saati luopua siitä..

      Kyllä se luopuminen sattuu oman aikansa, mutta mieti nyt oikeesti.. Kannattaako tollasta valehtelijaa sietää?! Vai olisko jossain tuolla jotain paljo parempaa.. Tsemppiä sulle!!

    • Jaksamista!!

      Olen jotenkin tosi pahoillani sun puolesta kuten kaikkien petettyjen puolesta. Olen itsekin tässä juhannusyönä yksin hereillä, kun oma mieheni ottaa niin saakelisti päähän tosin eri syistä..

      Joten jotain ajatuksia mitä minulle heräsi: ensinäkin ihmettelen tota naista, ihme kiertelyä ja kaartelua. Miksi ei vaan voi kertoa suoraan, mitä on meneillään. Mutta oikeassahan olet miehessäsi se vika on.

      Oma mieheni jäi kanssa "kiinni" viestittelystä netissä eri naisten kanssa. Jopa kahdesti vuoden sisällä. Hän ei ole tavannut näitä naisia (mutta olisihan se niitä pannut taatusti jos olisi nähnyt). Oikeastaan se ainoastaan pelasti meidän jutun sillä hetkellä. Toinen oli sen hetkiset olosuhteet. Siltikin se satutti helvetisti ja rikkoi täysin luottamuksen. Minunkin mieheni on ns. täydellinen muiden silmissä.

      Annan neuvon (jota en itse noudattanut) lähde suhteesta, jos sinusta on yhtään siihen. Jos sinulla on työ (rahaa) ja ystäviä/ perhe tukena, ei ole yhtään järkeä jäädä elämään pettäjän kanssa. Jäin itse tähän suhteeseen, koska en arvostanut ja luottanut itseeni tarpeeksi. Itseluottamukseni on etenkin kärsinyt sekä olen syönyt pettymykseen eli lihonut. Tavallaan suhteemme voi hyvin, mutta minä en. En enää nauti yhdessä olosta. Näen vikoja toisessa koko ajan. Varmaan mekin jossain vaiheessa lähdetään eri teille viimeistään sitten kun olen jälleen oma itseni. Tuntuu kuin olisin pikku hiljaa heräämässä jostain unesta ja tajuan, et täällä olisi jotain muutakin elämää kuin mieheni. Menihän tähän kaksi vuotta.

      Toinen vaihtoehto on jäädä suhteeseen, mutta ala rakentamaan omaa elämää. Sinun on hyväksyttävä totuus, ettet voi hallita miehesi valintoja ja ettei mies olekkaan täydellinen. Koita panostaa itseesi ja keksiä omia menoja. Rakenna elämä, missä pärjäisit ilman miestäsi. Ja nainen avaa silmät, on täällä maailma pullollaan miehiä. EI sun elämä lopu tähän, olet niin nuorikin vielä.

      Yksi kaveripoika sanoi kerran, että lopunkaiken elämästä on selvittävä yksin. Niin jäätävää, mutta toisaalta aikalailla totta. Yleensä ne tärkeimmät ihmiset pettää pahiten. Varmaan sun ajatukset on nyt tyystin sekaisin. Ja kyllä se aikansa ottaa, koska sun mielikuva tulevaisuudesta on varmaa aika hajalla.

    • Sun mies...

      Pettää 100% sua ton naisen kanssa.

    • Lavazza6

      Paha paikka! Olette naimisissa, joten ei se ero tapahdu tuosta noin vain... mutta tämän ja edellisen (sen matkaan liittyvän) kirjoituksen perusteella sanoisin, ettei mies ole messissä tässä liitossa ollenkaan. Haluaa matkailla kavereiden kanssa ja se olisi pitänyt tehdä jo ennen kuin menee naimisiin, eipä sitten olisi mitään haikailtavaa. Lisäksi nuo fb-kirjoittelut....ei hyvältä näytä. Äijä kärttää seksiä toiselta kahteen otteenseen, ei se ole mikään mielijohde vaan ihan tarkoitushakuista ja laskelmoitua toimintaa.

      Mun neuvo on: sano äijälle, että suu auki ja sassiin. Muuten liittonne on ohi. On ihan naurettavaa, että aikuinen mies kieltäytyy puhumasta ja ikään kuin vetäytyy tilanteesta jättäen sinut yksin hätäsi kanssa. Se ei kerro sellaisesta kumppanista, joka pystyy tukemaan toista tiukan paikan tullen. Kysy häneltä, että mikä on hänen intrenssinsä pysyä liitossa, haluaako hän todella siinä olla.

      Voi olla, että vastaus on sitten kipeäkin. Ja siksi neuvoisin sinua myös vahvistamaan itseäsi siinä määrin, ettet ole täysin riippuvainen hänestä. Jos on liikaa riippuvaisuutta, niin ollaan vaarallisilla vesillä ja asetat itsesi helpostikin toisten hyväksi käytettäväksi.

      Mä luulen, että tekisi kutaa jos toteaisit miehelle, että "kuule, ei se mun elämä ole sinusta kiinni. Jos siltä tuntuu, niin laitetaanpa pillit pussiin!" - siis vaikka et ihan täysin näin rohkeasti tuntisikaan, niin mä luulen, että hänelle tulisi aika helvetin kiire korjata asiat, koska hän huomaisi ettet todellakaan ole mikään itsestäänselvyys.

      Älä vaadi, että on poissa töistä tms. vain siksi, että sinua pitää tässä kriisissä nyt kannatella, mutta jos kerta olette sopineet yhteisestä matkasta, niin se on 100% petturuutta mennä tekemään ihan toisenlaisia suunnitelmia. Olemme mieheni kanssa lähdössä Kroatiaan tänän kesänä ja jos yhtäkkiä sanoisin, että mä lähdenkin mun kavereiden kanssa, niin hän luultavasti laittaisi poikki.

      • auttakaa...mitä_teen

        kyl mun mies on nyt puhunu eikä keksi enää mitään enempää sanottavaa

        sanoo vaan että oli hetkenmielijohde, sellaista läppää, ei tajunnut että voisi satuttaa...

        miksi ei aluksi myöntänyt mulle? siksi, että pelkäsi mun reaktioo (olen ehkä hieman hurja)

        mut se on semmonen mies mulla (minkä olen alusta asti kyllä tienny), että se menee helposti hiljaseks, kun sillä on paha olla.. ei osaa ajatella - saati sitten puhua mitään.

        haluaa olla mun kanssa ja siksi pyytelee koko aika anteeks kaikkea mitä luulee väärin tekevänsä, kertoi facebook salasanan jotta hänelle tulisi parempi mieli... yrittää vakuuttaa, että mua rakastaa ja ei halua musta eroon (oon puhunu ääneen, että mitäs jos muuttaisin pois.. mut en tie kuinka tosissaan ottaa, kun sellaisia puhunu liian usein riitatilanteissa joskus muinoin)

        ja tuo ulkomaanmatka... no sitä ei enää huvita sinne yhtään mennä enää.. mutta itseni tuntien sanoin, että ihan sama meneekö vai ei, koska se loukkasi mua, että edes sopi kavereidensa kanssa tämmöstä.

        sanoin, että vaikkei enää ulkomaille menisi niin tilanne olisi ihan yhtä paha kuin jos menisikin sinne.. ja en tosiaankaan usko, että siellä mitään tekee... ja mun mieheni eräs kaveri on niin mammanpoika että sen äiti tulee matkalle mukaan (outoa..)

        mutta itseäni riivaa se eniten, että haluan uskoa ja hetken uskonkin mieheni puheita KUNNES TAAS PIMAHTAA ja kaikki on ihan sekaisin. sanoin, etteikö tekis hyvää jos oltais erossa vähän aikaa... mutta mulla ei ole paikkaa mihin mennä pidemmäksi aikaa ja mieheni sanoi, ettei halua mua pois kotoa.

        yhtään en jaksaisi ajatella näitä asioita ja miehellenikin sen sanoin... mutta minkäs omille aivoille voi? ei siinä auta kuin nukkua tai vetää päihteitä että sais muuta ajateltavaa.

        p.s. oli sitten juhannusaaton täällä mut juhannuspäivänä illalla lähti sitten sukulaisille, kun itse käskin. ja myönsi, että halusikin lähteä muttei mua loukata. sanoin ettei loukkaa, että sä sovit sinne meneväs enkä halua, että rikot lupauksen mun takia... siltikin kirpasi, että sinne lähti? onko mussa joku vialla?


      • HG kfkkdj

        Hyvin kirjoitettu!! Tsemppiä aloittelijalle! Ansaitset paljon parempaa!


      • auttakaa...mitä_teen
        auttakaa...mitä_teen kirjoitti:

        kyl mun mies on nyt puhunu eikä keksi enää mitään enempää sanottavaa

        sanoo vaan että oli hetkenmielijohde, sellaista läppää, ei tajunnut että voisi satuttaa...

        miksi ei aluksi myöntänyt mulle? siksi, että pelkäsi mun reaktioo (olen ehkä hieman hurja)

        mut se on semmonen mies mulla (minkä olen alusta asti kyllä tienny), että se menee helposti hiljaseks, kun sillä on paha olla.. ei osaa ajatella - saati sitten puhua mitään.

        haluaa olla mun kanssa ja siksi pyytelee koko aika anteeks kaikkea mitä luulee väärin tekevänsä, kertoi facebook salasanan jotta hänelle tulisi parempi mieli... yrittää vakuuttaa, että mua rakastaa ja ei halua musta eroon (oon puhunu ääneen, että mitäs jos muuttaisin pois.. mut en tie kuinka tosissaan ottaa, kun sellaisia puhunu liian usein riitatilanteissa joskus muinoin)

        ja tuo ulkomaanmatka... no sitä ei enää huvita sinne yhtään mennä enää.. mutta itseni tuntien sanoin, että ihan sama meneekö vai ei, koska se loukkasi mua, että edes sopi kavereidensa kanssa tämmöstä.

        sanoin, että vaikkei enää ulkomaille menisi niin tilanne olisi ihan yhtä paha kuin jos menisikin sinne.. ja en tosiaankaan usko, että siellä mitään tekee... ja mun mieheni eräs kaveri on niin mammanpoika että sen äiti tulee matkalle mukaan (outoa..)

        mutta itseäni riivaa se eniten, että haluan uskoa ja hetken uskonkin mieheni puheita KUNNES TAAS PIMAHTAA ja kaikki on ihan sekaisin. sanoin, etteikö tekis hyvää jos oltais erossa vähän aikaa... mutta mulla ei ole paikkaa mihin mennä pidemmäksi aikaa ja mieheni sanoi, ettei halua mua pois kotoa.

        yhtään en jaksaisi ajatella näitä asioita ja miehellenikin sen sanoin... mutta minkäs omille aivoille voi? ei siinä auta kuin nukkua tai vetää päihteitä että sais muuta ajateltavaa.

        p.s. oli sitten juhannusaaton täällä mut juhannuspäivänä illalla lähti sitten sukulaisille, kun itse käskin. ja myönsi, että halusikin lähteä muttei mua loukata. sanoin ettei loukkaa, että sä sovit sinne meneväs enkä halua, että rikot lupauksen mun takia... siltikin kirpasi, että sinne lähti? onko mussa joku vialla?

        ja se rasittaa, kun epäilee ihan kaikesta.

        esim. kun lähti sukulaisille niin poikkesi isän kautta ja kun soitin niin suutuin ettei kertonu tästä (vaikken tällaisesta todellakaan normaalisti suutu)

        ja toinen esim. oli kysyny jonkun HIENON auton rekisteritunnuksen perusteella omistajaa.... MIKSI IHMEESSÄ? ei ikinä ennen ole moista tehnyt.. ja omistaja tietysti nainen.



        mä en halua olla tällainen :(


      • auttakaa...mitä_teen
        auttakaa...mitä_teen kirjoitti:

        ja se rasittaa, kun epäilee ihan kaikesta.

        esim. kun lähti sukulaisille niin poikkesi isän kautta ja kun soitin niin suutuin ettei kertonu tästä (vaikken tällaisesta todellakaan normaalisti suutu)

        ja toinen esim. oli kysyny jonkun HIENON auton rekisteritunnuksen perusteella omistajaa.... MIKSI IHMEESSÄ? ei ikinä ennen ole moista tehnyt.. ja omistaja tietysti nainen.



        mä en halua olla tällainen :(

        ja haluan vielä sanoa, että miehelleni kerroin ettei kukilla, suklailla tai ravintolaillalllisilla mua osteta...

        se on normaalistikin tosi huono hemmottelemaan mua (ihan isänsä kaltainen)

        mutta ajattelin, että jos olen sen arvoinen kuin väittää olevan niin tekee kyllä nyt kaikkensa osoittaakseen sua.

        puheet ja sanat kun ei enää uppoa.


      • jbb
        auttakaa...mitä_teen kirjoitti:

        ja haluan vielä sanoa, että miehelleni kerroin ettei kukilla, suklailla tai ravintolaillalllisilla mua osteta...

        se on normaalistikin tosi huono hemmottelemaan mua (ihan isänsä kaltainen)

        mutta ajattelin, että jos olen sen arvoinen kuin väittää olevan niin tekee kyllä nyt kaikkensa osoittaakseen sua.

        puheet ja sanat kun ei enää uppoa.

        Varmasti hankala tilanne :/ En yhtään ihmettele, että oot sekaisin. Kuulostaa siltä, että miehesi ei osaa arvostaa tarpeeksi sinua. Itse ottaisin asumuseron ja hankkisin oman vuokrakämpän itselleni. Näin ollen saisi olla omien ajatusten kanssa itsekseen ja toinen tajuaisi, että nyt on tosi kyseessä. Pystytkö edes olemaan yhtä viikonloppua jonkun tuttavan luona? Saisit muutaman päivän toisessa ympäristössä miettiä asioita.


    • Lavazza6

      No ihan ymmärrettävästi sun epäilyksen jyllää valtoimenaan, anna se itsellesi anteeksi, sillä kukapa ei vastaavassa tilanteessa epäilisi puolisoaan. Tämmöinen ikävä asia tuli kuitenkin esille, niin se on ihan luonnollista. Se voi jatkua vielä kauankin ennen kuin luottamus palautuu. Tuommoiset säröt satuttaa aina ja jokainen sitten nuolee niitä haavojaan niin kauan kuin nuolee.

      Varmaankin se mies sitten on pahoillaan ja katuu toimintaansa, mutta nyt olisi skarpattava. Eli jos et halua lähteä suhteesta, eikä mieskään, niin sopikaa että tällaiset hommat loppuu NYT. Jos hän jatkaa samalla linjalla ja asioita paljastuu TAAS, niin sittenpä tiedät, miten toimia, jollet halua viettää elämääsi sydän karrella koko ajan. Hän on nyt tietoinen, miten paljon tollanen loukkaa sua ja jos tekee uudestaan, niin se on sitten ihan tietoista toimintaa se.

      Ja vaikkei ihmistä ostetakaan lahjoilla, niin kyllä nyt olisi sun miehellä se aika ja paikka näyttää jollain tavalla, että hän välittää ja rakastaa.

      Tsemppiä! Lähesty asiaa sillä tavalla, että teillä on nyt kriisi ja se pitää elää läpi.

      • auttakaa...mitä_teen

        .


      • auttakaa...mitä_teen
        auttakaa...mitä_teen kirjoitti:

        .

        nyt sitten katselin netin selaushistoriaa (yritin löytää yhtä omaa sivua) ja huomasin, että se päivä (30.toukokuuta) jolloin mieheni tälle naiselle alkoi juttelemaan..

        .. Niin sivuhistoria oli sen päivän kohdalta pyyhitty pois.

        .. Ja mitä mieheni väittää?! Oli kuulemma vahinko!

        Mun mies harvoin poistaa sivuhistoriaa ja on sitten "vahingossa" poistanut vain sen päivän tiedot.

        Itse lähdin sinä aamuna pois kotoa ja tulin parin päivän päästä. Eli itse en ole sitä tehnyt, kun joskus poistan sivuhistoriaa (joku tapa vain)

        niin ja kävi niin että Kaksi kertaa väitti ettei ole poistanu ja sit sanoi että taisi poistaa vahingossa.

        Yritin selittää että jos poista kaikki niin se voi olla vahinko mutta että poistaa vain yhden päivän sivuhistorian.

        VOI VITUN VITUN VITTU!

        Kauhee Huuto tuli multa ja sit se karjui mulle, että pelkää mua ja yritti sammuttaa tietokonetta suutuspäissään.

        Juuri kun kaikki oli menossa parempaan suuntaan ja luottamus vähän palautunut.

        Mä olen ollut meidän suhteen alkuaikoina todella vaikea tapaus mutta muuttunut aika paljon (jopa mieheni ystävät Ovat sen sanoneet)

        nyt mulla on viimeiset pari kuukautta mennyt huonommin ja kun rakas sukulainenkin kuoli niin on ollut itselläni raskasta.

        Olen myös aikoja sitten monesti sanonut ("varoittanut"), että mulla menee nyt vähän huonosti.. Olen halunnut olla rehellinen.

        Mua on pienenä niin paljon petetty että mun elämän tärkein asia parisuhteessa on luottamus. Ja tämän olen monesti miehelleni kertonut.

        Ja edelleenkään en haluaisi erota mutten todellakaan enää ajattele ettenkö ilman häntä pärjäisi.

        Naapuritkin varmaan tykkää meidän huudosta :(

        sitten mieheni puolustelee valehtelua sillä, että pelkää mun reaktiota (joka on paha) mutta olen monesti sanonut, että olen PALJON HELPOMPI TAPAUS kun ei salaa mitään vaan myöntää kaiken.

        Jotenkin kyllä tuntuu, että ansaitsen tämän kaikesta siitä millainen ennen olin. Ilmeisesti muutos ei ole ollut tarpeeksi hyvä jotta ansaitsisin parempaa.


    • mä vaan

      Sillä, mitä sä olet ollut ennen, ei ole tekemistä tämän asian kanssa. Kukaan ei ansaitse pettämistä. Luottamus on varmasti katkolla vielä pitkään. Olet nyt hankalassa tilanteessa. Vaikka mies valehtelisi sulle päin naamaa, haluaisit uskoa häntä (koska niin paljon on pelissä), ja vaikka hän puhuisi totta, sä silti epäilisit. Anna niiden tunteiden tulla, mutta muista, että ne menevät ohi. Sun ei tarvitse toimia tunteidesi mukaan, ainakaan heti, ajattelematta.

      Ei ole reilua, että sä joudut korjaamaan jälkiä, kun mies rikkoo jotain. Mutta niin se vain elämässä joskus menee. Pidä omat rajasi ja kerro ne miehelle.

      Tuo on niin yleistä, että viimeiseen asti kielletään kaikki, syytetään toista vainoharhaiseksi ja myönnetään niin vähän kuin on ihan pakko. Sitten puolustellaan tekoja sillä, ettei muka halunnut hermostuttaa. Eikö valehtelun ja salailun paljastuminen sitten hermostuta?

      Se, onko mies hypännyt vieraaseen sänkyyn, ei mun silmissäni paljon paina. Hän on jo pettänyt - luottamuksen.

      • tjaaah...hmm...

        Lueskelin tätä jostain syystä, en tiedä edes miksi. Heräsi ajatuksia. Minä en poista koskaan sivuhistoriaa mutta avovaimoni poistaa sen aina kun on ollut koneella. Minulla ei ole facebookia, hänellä on ja hän roikkuu siellä jokapäivä. Hänen käytös on jotenkin salailevaa.. seksimme on surkeaa, en tunne riittäväni hänelle... hitto. Mutta jos kysyn asiasta häneltä, hän varmasti syyttää minua vainoharhaiseksi. Ehkä minun on parempi alkaa pakkaamaan ja jättää kysymykset kysymättä.


      • yksin yksinäinen
        tjaaah...hmm... kirjoitti:

        Lueskelin tätä jostain syystä, en tiedä edes miksi. Heräsi ajatuksia. Minä en poista koskaan sivuhistoriaa mutta avovaimoni poistaa sen aina kun on ollut koneella. Minulla ei ole facebookia, hänellä on ja hän roikkuu siellä jokapäivä. Hänen käytös on jotenkin salailevaa.. seksimme on surkeaa, en tunne riittäväni hänelle... hitto. Mutta jos kysyn asiasta häneltä, hän varmasti syyttää minua vainoharhaiseksi. Ehkä minun on parempi alkaa pakkaamaan ja jättää kysymykset kysymättä.

        Moi !mua on petetty monessa suhteessa en uskalla enkä haluu miestä .olen yksin mutt
        a joku tallikaveri olis kivaB-)kiva


    • arvostus!

      eksyin tänne ja tähän ketjuun

      Haluan kertoa omakohtaisesta kokemuksesta, että jos puolisollanne on taipumusta puolison kavereihin, naapureihin, työkavereihin - TILANNE ei muutu.

      Seksiaddikti kokeilee kaikkea mitä voi (oli tuttu, puolison sukulainen, oma työkaveri tai kuka vaan) ja ei muutu jollei ITSE katso peiliin ja ymmärrä hakea apua.

      Älkää uskoko.
      Arvostakaa itseänne enemmän ja saatte enemmän.

      • lostmaybe

        Mitä kuuluu ap:lle nykyään?


    • auttakaa...mitä_teen

      tänne kuuluu semmosta, että sovittu on ja kaikki ok.

      pieni epäilys (okei ehkä välillä turhan isokin) heräilee joskus mutta AINA se osoittautuu turhaksi. kunpa pääsisi siitä eroon. kyttäystä (ikävä kyllä) oli jonkin aikaa mutta ei onneksi enää.. siis sellaista että piti sivuhistoria selata...

      uskon vakaasti, että viestit antoivat väärän kuvan mutta mieheni ei vain ymmärtänyt ettei niitä voisi leikiksi laskea. siis ymmärtää nyt mutta ei silloin vain ajatellut.

      yhdessä ollaan ja eteenpäin mennään.. kyllä mies taisi pelästyä aika paljon omien tekojensa aiheuttamia asioita.

      mutta kyllä painotin kovasti, että EI IKINÄ ENÄÄ!

      katsoa saa mut ei koskea.

      • auttakaa...mitä_teen

        niin ja sitä vielä, että kyllähän se satutti ja pahasti. ja sekin vielä harmittaa hieman, ettei nyt sitten tule yhteistä ulkomaanreissua muttamutta... elämä on.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe