Olen nainen ja olen kaksi ja puoli vuotta yrittänyt netissä löytää miehen, jonka kanssa jatkaisimme tutustumista ja se on päämäärä, että jos tutustuminen onnistuisi, niin meistä tulisi pari.
Helposti pääsen alkuun mutta sitten tulee stoppi. Mies ei halua tutustua juuri minuun. Hösläilee ympäriinsä muita naisia jututtamassa. Naureskeluin ja loukkaavin sanoin ilmoittaa kokevansa innokkaan haluni meidän kahden tutustumiseen ahdisteluna.
Aina jään yksin miettimään, että mikä minussa on vikana.
Olen (kai) äidillisen hoivaava miehillekin. Siinäkö vika...
Haluaisin tutustua tosissaan ko. mieheen ja katsoa vakavalla mielellä, olisiko meillä mahdollisuuksia olla pari. Vaikka haluan, että mies on seksuaalisesti haluttava, niin en ole heti valmis seksin käytännössä harjoittamiseen. Siinäkö vika...
Yksin olen edelleen.
Ikäiseni miehen haluaisin. Raitis olen, kuntoileva, ok-näköinen, varakkuuttakin jonkin verran, asun hyvällä paikalla kaupungin keskustassa.
Miehillä on runsaasti tarjontaa ja valinnanvaraa, tällaiseen johtopäätökseen tulen, kun miehet vain naureskellen etsivät vikoja tutustumishaluisesta naisesta.
Ja onhan se niin, että jos siististi pukeutuneet miehet selvinpäin jaksavat kuunnella naisia ja tarjota olkapäätä, niin parin löytävät hetkessä.
Mies löytää aina jonkun
30
451
Vastaukset
- elämä on
Kuinka monet yhteydenotot olet itse jättänyt noteeraamatta ilman ensimmäistäkään vastausta? 10 vuoden nettideittihistoriaa voin kyllä sanoa että kohteliaisuudella ja mukavia kirjoittelemalla ei naisten huomiota saada.
- ap.
elämä on@
Noteerattu on asialliset ja vastattu on asiattomiinkin.
Naisten huomiosta en tiedä mutta tämä nainen huomioisi sinut :)
Tietenkin on niin, ettei pelkästään "kohteliaisuudella ja mukavia kirjoittelemalla" parisuhdetta kehity. Pitää tutustuessa livenä löytyä tunnetta ja yhteinen juoni tulevaisuuteen, - kiltti mies.
Noinhan se on. Mies ei läheskään aina löydä mitään. Mies ei saa edes vastauksia kun pari kertaa 4 vuodessa.
- ap.
kiltti mies. kirjoitti:
Noinhan se on. Mies ei läheskään aina löydä mitään. Mies ei saa edes vastauksia kun pari kertaa 4 vuodessa.
kiltti mies@
Sukupuolen vaihtaminen on nykyään mahdollista.
Ennustan, että naisenakin valittaisit. Luonnetta, kun ei nykylääketieteen menetelmin voi vaihtaa, vielä. - ap.
kiltti mies. kirjoitti:
kiltti mies@
Anteeksi, jos sanoin pahasti. Samahan pätee minuunkin.
Olen vaan kyllästynyt miesten tarjoilemaan "faktaan", naisten nettideittailusta=sen helppoudesta ja naisten nirsoilusta ja vastaamattomuudesta. - elämä on
ap. kirjoitti:
elämä on@
Noteerattu on asialliset ja vastattu on asiattomiinkin.
Naisten huomiosta en tiedä mutta tämä nainen huomioisi sinut :)
Tietenkin on niin, ettei pelkästään "kohteliaisuudella ja mukavia kirjoittelemalla" parisuhdetta kehity. Pitää tutustuessa livenä löytyä tunnetta ja yhteinen juoni tulevaisuuteen,Hieno homma, missä on profiilisi niin käyn jättämässä viestin? :)
Itsepä olen juuri koettanut niiden mielenkiinnonkohteiden, näkemysten ym. pohjalta rakentaa viestittelyä rauhallisesti. Kaipa sitten teen jotain ratkaisevaa kuitenkin aina väärin? Kertokaa nyt minkälainen se hyvä keskustelunavaus sitten on? - ap.
elämä on kirjoitti:
Hieno homma, missä on profiilisi niin käyn jättämässä viestin? :)
Itsepä olen juuri koettanut niiden mielenkiinnonkohteiden, näkemysten ym. pohjalta rakentaa viestittelyä rauhallisesti. Kaipa sitten teen jotain ratkaisevaa kuitenkin aina väärin? Kertokaa nyt minkälainen se hyvä keskustelunavaus sitten on?elämä on@
Naiset eivät ole toistensa klooneja - yllätys, yllätys varmaan monelle tän palstan valivalimiehelle, en sinua elämä on@ tarkoita. Se, mikä toimii toiselle, voi olla toiselle totaalinen turnoff.
Eka viesti minun mielestäni ei tarvitse olla pitkä. Vain sellaista maaperän tunnustelua aluksi. Sitten kun pääsee juttusille, niin miehellä pitää minun mielestäni olla jotain tarjottavaa ja vieläpä runsaasti: energisyyttä, hellyyttä, rauhallisuutta, kuuntelevuutta. Rahaa eivät vaadi nuo.
Kerronpa varottavan esimerkin: kirjoittelin ikäiseni miehen kanssa. Vähän oli innoton jo kirjoittelussa ja sitten hänellä oli aiemmin suunniteltu matka Lappiin. Yksin maastoautolla ajeli tuhat kilometriä eestaas, Ei tullut miehelle mieleenkään kysyä minua mukaan. Tykkään ♥ Lapista. Vaikkemme vielä kovin paljoa tunteneet, niin olisipa tehnyt virkeän vaikutuksen, jos olisi pyytänyt mukaansa. Tylsä, mikä tylsä. Olisi edes tuonut tuliaisia, muttei sitäkään.
Sama on ulkomaan matkojen kanssa. Kitupiikit selittää, etteivät ota puhelinta mukaansa, jotta ei tarvitse minulle soitella matkansa aikana. Eikä tuliaisia tietenkään. Eikä pyydetty mukaan matkalle. Saapi heti informaatiota, millaista yksinäisyyttä ja näkymättömänä olemista olisi elämä näiden herrojen kanssa.
Pitää vähän heittäytyä ja ajatella sitä vastapuolta. Ei kuitenkaan liikaa. Täytyy olla oma itsensä samalla.
Niin hyvään tuuriin en usko, että olisit minulle Hän. Mutta joku toinen varmasti on. - kiltti mies.
ap. kirjoitti:
kiltti mies@
Anteeksi, jos sanoin pahasti. Samahan pätee minuunkin.
Olen vaan kyllästynyt miesten tarjoilemaan "faktaan", naisten nettideittailusta=sen helppoudesta ja naisten nirsoilusta ja vastaamattomuudesta.Sukupuolen vaihtaminen ei muuta tilannetta mitenkään jos ei ole hyvännäköinen niin et saa huomiota siltin. Olen tyytyväinen miehenä vaikka kukaan ei minusta pidäkkään.
- ap.
kiltti mies. kirjoitti:
Sukupuolen vaihtaminen ei muuta tilannetta mitenkään jos ei ole hyvännäköinen niin et saa huomiota siltin. Olen tyytyväinen miehenä vaikka kukaan ei minusta pidäkkään.
kiltti mies@
Annatko sinä itse huomiotasi "rumille naisille"?
- miesvm_1967x
Sulla siis olis ulkoiset asiat kaikinpuolin ok.. ehkä olet sitten liian tunkeileva, kuulostat jo tässä avauksessa hieman "epätoivoiselta". Miehet, jopa minä vaikka aika sopeutuva olenkin, saattaisin kavahtaa sitä jos nainen haluaa tunkeutua mun yksityiselämääni liian nopeasti ja pyrkisi sitouttamaan mua johonkin, kun enhän edes tuntis koko tyyppiä.
"Ja onhan se niin, että jos siististi pukeutuneet miehet selvinpäin jaksavat kuunnella naisia ja tarjota olkapäätä, niin parin löytävät hetkessä"
Ei se kyllä ihan noin mene käytännössä. Kuvastaa edelleen sun virheellistä näkökulmaa parisuhteesta. Lopeta 50-luvun klassisten draama- ja rakkauselokuvien katselu eikä nykypäivän sinkkuelämää-sarjatkaan kyllä oo sulle hyviä.
No, älä nyt loukkaannu vaiks vähän pottuilin sulle, mutta todellakin, saatat olla hieman liian "päällekäyvä" mikä herättää vastakkaisessa sukupuolessa äkkiä epäilyksiä. Naureskelu on defenssi hämmentyneeltä mieheltä, todennäköisesti.- fakta homma
Kertoo kyllä aika selvästi aloittajan olevan totaalisen pihalla parinmuodostuksesta jos todellakin kuvittelee "siististi pukeutuvien, kuuntelevien ja olkapäätä tarjoavien" miesten jotain hetkessä (tai ylipäätään) löytävän. Kyllä nämäkin ominaisuudet voivat mieheltä löytyä, mutta pitää lisäksi olla sitä maagista "jotain" sekä jännittävyyttä, menoa ja meininkiä.
- ap.
miesvm_1967x@
Juu, en loukkaannu. Kivasti kirjoitat!
Kuulostan ja olenkin tässä vaiheessa epätoivoinen ja ajattelen, että pitäkää miehet tunkkinne.
Aloin parisuhteen etsinnän positiivisin mielin ja pidin itseäni hyvänä ehdokkaana. Ajattelin, että jos mies on etsimässä kaveria ja minä olen myös etsimässä, niin ilosta hihkuen alamme tutustumaan. Voi, niin paljon voisimme tehdä yhdessä, matkustaa, harrastaa tai olla vaan viekukkain. Mikään ei estäisi meitä aloittamasta kivaa yhdessäoloa heti nyt. Vaan ei, kun ei, ja saappaat jalkaan, sanoi renkipoikakin piian aitassa.
Juu, juu, tehokas olen. Vauhdilla meinasin parisuhdeprojektini toteuttaa. Ei vissiin sovi tehokkuusajattelu tähän hommaan, huomaan.
Tämän olen nähnyt omin silmin, että jos siististi pukeutuneet miehet selvinpäin jaksavat kuunnella naisia ja tarjota olkapäätä, niin parin löytävät hetkessä. Siis jos miehillä ei ole aivan järjettömät vaatimukset naisen suhteen. Kuten valitettavan monilla miehillä on - ei ole vissiin kokovartalopeiliä miehen kylppärissä - ja sitten valivalia pukkaa ja kaikkien naisten vika, kun ei mies niille 10-20 vuotta nuoremmille misseille kelpaa.
Naureskelu tulee mun analyysini mukaan siitä, että moni mies ei aikuisten oikeasti haluakaan mitään parisuhdetta vaan on etsivinään aikansa kuluksi. - miesvm_1967x
ap. kirjoitti:
miesvm_1967x@
Juu, en loukkaannu. Kivasti kirjoitat!
Kuulostan ja olenkin tässä vaiheessa epätoivoinen ja ajattelen, että pitäkää miehet tunkkinne.
Aloin parisuhteen etsinnän positiivisin mielin ja pidin itseäni hyvänä ehdokkaana. Ajattelin, että jos mies on etsimässä kaveria ja minä olen myös etsimässä, niin ilosta hihkuen alamme tutustumaan. Voi, niin paljon voisimme tehdä yhdessä, matkustaa, harrastaa tai olla vaan viekukkain. Mikään ei estäisi meitä aloittamasta kivaa yhdessäoloa heti nyt. Vaan ei, kun ei, ja saappaat jalkaan, sanoi renkipoikakin piian aitassa.
Juu, juu, tehokas olen. Vauhdilla meinasin parisuhdeprojektini toteuttaa. Ei vissiin sovi tehokkuusajattelu tähän hommaan, huomaan.
Tämän olen nähnyt omin silmin, että jos siististi pukeutuneet miehet selvinpäin jaksavat kuunnella naisia ja tarjota olkapäätä, niin parin löytävät hetkessä. Siis jos miehillä ei ole aivan järjettömät vaatimukset naisen suhteen. Kuten valitettavan monilla miehillä on - ei ole vissiin kokovartalopeiliä miehen kylppärissä - ja sitten valivalia pukkaa ja kaikkien naisten vika, kun ei mies niille 10-20 vuotta nuoremmille misseille kelpaa.
Naureskelu tulee mun analyysini mukaan siitä, että moni mies ei aikuisten oikeasti haluakaan mitään parisuhdetta vaan on etsivinään aikansa kuluksi.Noniin, nythän sieltä alkoi paljastumaan ihan fiksu ja kiva nainen, älykäskin nainen :)
Toi vastaus, tai siis sen yleisfiilis, niin se sun tartteis saada välitetyksi niissä viesteissä eteenpäin.
Sen jos osaat tehhä niin on ukkoja jonoksi asti :D Mä en oo koska mulla on jo oma ihqu rouva, täältä löyvetty ;)
Mutta sanoisin että itse olisin hakenu just jotain ton tyyppistä kumppania. Älykäs, määrätietoinen, naisellinen nainenhan se on. Ja osaa sanoa että on tarpeita ja tilausta hellyydelle ja muulle kivalle.
Oikeastaan nyt just ihmettelen mikset oo ukkoa löytäny.. ehkä sä silti pusket liikaa päälle?
joku ei nyt täsä yhtälösä ihan toimi loogisesti oikein.. missä vika, mitä jätettiin kertomatta? - Daami69
miesvm_1967x kirjoitti:
Noniin, nythän sieltä alkoi paljastumaan ihan fiksu ja kiva nainen, älykäskin nainen :)
Toi vastaus, tai siis sen yleisfiilis, niin se sun tartteis saada välitetyksi niissä viesteissä eteenpäin.
Sen jos osaat tehhä niin on ukkoja jonoksi asti :D Mä en oo koska mulla on jo oma ihqu rouva, täältä löyvetty ;)
Mutta sanoisin että itse olisin hakenu just jotain ton tyyppistä kumppania. Älykäs, määrätietoinen, naisellinen nainenhan se on. Ja osaa sanoa että on tarpeita ja tilausta hellyydelle ja muulle kivalle.
Oikeastaan nyt just ihmettelen mikset oo ukkoa löytäny.. ehkä sä silti pusket liikaa päälle?
joku ei nyt täsä yhtälösä ihan toimi loogisesti oikein.. missä vika, mitä jätettiin kertomatta?Ikää en ketjusta löydä. Sekö lienee jätetty kertomatta.
Olen toistuvasti kuullut 40 naisten valittavan että 40 miehiä ei enää kiinnosta seurustelu. Yksi 50 mies kertoi minulle taannoin että 40 iässä miehet ovat haihattelijoita (=odottavat löytävänsä vähintäänkin unelmanaisen että viitsivät vaivautua), ja toisaalta villiintyneen sinkkuudesta. Ilmeisesti kun taustalla on pitkiä parisuhteita, ei haluta sitoutua enää tai ainakaan toistaiseksi.
Itsestäni taas tuntuu täysin hukkaan heitetyltä ajalta alkaa pelehtimään kevytmielisesti ikäisteni miesten kanssa, jos ovat jo etukäteen päättäneet että mitään vakavaa suhdetta EI KERTAKAIKKIAAN!!! saa kehittyä.
Miehistä tulee keski-iässä primadonnia. Heille on kertynyt itsevarmuutta ja tietävät saavansa aina naista tarvitessa, tai ovat huomanneet pärjäävänsä ilmankin. Samanikäistä sinkkunaista sitten kärvennetään ja kidutetaan tiedusteluilla että oletko liian ronkeli kun et ketään löydä. Ihmetelllään ja kummastellaan, kun samaan aikaan oman ikäisillä miehillä on meneillään joku elämänsä toinen nuoruus, tai niin he ainakin kuvittelevat.
Ei se aina ole 100 % naisen vika jos hän ei vaan ketään löydä tai kumppani saa itkemälläkään.
Miesten deitti-ilmoituksissa oikein korostamalla korostetaan sitä että pitää nauravasuinen, iloinen ja hilpeä nainen. Laittaisivat siihen suoraan että antelias jakorasia, kun semmoinen kerta eniten kiinnostaa. Eli SITOUTUMATTOMUUS.
Pitänee tästä lähteä puumailemaan kun ei kerta muutakaan ole tarjolla... :P
- älä kuule trollaa
"Miehillä on runsaasti tarjontaa ja valinnanvaraa, tällaiseen johtopäätökseen tulen"
Hahaa, aika pahasti menee metsään. Katsopa hieman sukupuolijakaumaa millä tahansa deittisivustolla niin huomaat kyllä kummalla sukupuolella sitä tarjontaa ja valinnanvaraa on.- miesvm_1967x
Se valinnanvara vaan on harhaa eikä todellista. Miehet kulkee heppinsä perässä joten nainen kuin nainen saa kyllä seuraa, ainakin siis hetkeksi, mutta tuskin siitä parisuhde alkaa. Jos raadollisesti siis sanoo niin ihmiset kulkee biologisen rakenteensa mukaan, kun naaras avaa reitensä niin sinne on joka uros tunkemasa. Naiset kuitenkin valitsevat alfa-uroksia mikä sekin on biologisesti tai evoluution kannalta järkevää.
Että ne loput tuhat ukkoa saa lyhyen tikun ja itkupotkuraivarit kun yks vaan pääsee pukille.
Mutta sekään ei siis takaa että noista tulee pariskunta koska kyseinen alfa-uros saattaa paljastua neuroottiseksi pöljäksi vaikka näyttää komialta, tyhjätaskuksi naisten vihaajaksi jonka tärkein pointti oli saada pesää..
Eli tarkoitan että miehet on kuin zombeja jotka kulkee kohti naisen jalkoväliä, sen takia tulee se illuusio että naisilla on valinnanvaraa.. oikeesti niilläkään ei oo koska se oikee zombi ei ehkä satu kohdalle.
Haluatko sä revaa vai parisuhteen vai miksi oot katkera? - ap.
miesvm_1967x kirjoitti:
Se valinnanvara vaan on harhaa eikä todellista. Miehet kulkee heppinsä perässä joten nainen kuin nainen saa kyllä seuraa, ainakin siis hetkeksi, mutta tuskin siitä parisuhde alkaa. Jos raadollisesti siis sanoo niin ihmiset kulkee biologisen rakenteensa mukaan, kun naaras avaa reitensä niin sinne on joka uros tunkemasa. Naiset kuitenkin valitsevat alfa-uroksia mikä sekin on biologisesti tai evoluution kannalta järkevää.
Että ne loput tuhat ukkoa saa lyhyen tikun ja itkupotkuraivarit kun yks vaan pääsee pukille.
Mutta sekään ei siis takaa että noista tulee pariskunta koska kyseinen alfa-uros saattaa paljastua neuroottiseksi pöljäksi vaikka näyttää komialta, tyhjätaskuksi naisten vihaajaksi jonka tärkein pointti oli saada pesää..
Eli tarkoitan että miehet on kuin zombeja jotka kulkee kohti naisen jalkoväliä, sen takia tulee se illuusio että naisilla on valinnanvaraa.. oikeesti niilläkään ei oo koska se oikee zombi ei ehkä satu kohdalle.
Haluatko sä revaa vai parisuhteen vai miksi oot katkera?älä kuule trollaa@
Jeps, tätä se runsas tarjonta ja valinnanvara naisella:
kun menen ostamaan Lohikalaa, niin on runsaasti tarjolla trooppisia hedelmiä
https://peda.net/oppimateriaalit/e-oppi/lukio/maantiede/t2ym/8-alkutuotanto/kuvitus/maatalous/thtms:file/download/d39000c05edbf904d51384650c0b87b9db2c698c/_ge2_maatalous_tr_hedelmat_shutterstock_106848803_p.jpg Muttei yhtään kalaa :(
miesvm_1967x@
Noin se meneepi. - miesvm_1967x
ap. kirjoitti:
älä kuule trollaa@
Jeps, tätä se runsas tarjonta ja valinnanvara naisella:
kun menen ostamaan Lohikalaa, niin on runsaasti tarjolla trooppisia hedelmiä
https://peda.net/oppimateriaalit/e-oppi/lukio/maantiede/t2ym/8-alkutuotanto/kuvitus/maatalous/thtms:file/download/d39000c05edbf904d51384650c0b87b9db2c698c/_ge2_maatalous_tr_hedelmat_shutterstock_106848803_p.jpg Muttei yhtään kalaa :(
miesvm_1967x@
Noin se meneepi.En mä mitään trollaa ja just sen takia oon saanu treffejä ja uuden naisen.. josta tulee mun vaimo vielä joku päivä, koska arvostan tuota naista niin ihan vitusti sekä ihmisenä että naisena.
Että trollaa keskenäs vaan, mun aika ei siihen riitä. - miesvm_1967x
miesvm_1967x kirjoitti:
En mä mitään trollaa ja just sen takia oon saanu treffejä ja uuden naisen.. josta tulee mun vaimo vielä joku päivä, koska arvostan tuota naista niin ihan vitusti sekä ihmisenä että naisena.
Että trollaa keskenäs vaan, mun aika ei siihen riitä.Mä olen valitettavasti niin konservatiivinen ja vaiks en kuulu edes kirkkoon, niin aviolitto on mulle tietty instituutti.. tai ei instituutti vaan eräänlainen luottamuslause.
Että juu, nyt ollaan vasta kihloissa ja onneksi molemmat haluaa avioliittoon jossain kohtaa.. lapset on eikä niitä enää kande hankkia.. siitäkin on puhuttu ja sovittu.
Aivan kuten aikuiset voi keskenään puhua ja sopia asioista.. - ap.
miesvm_1967x kirjoitti:
En mä mitään trollaa ja just sen takia oon saanu treffejä ja uuden naisen.. josta tulee mun vaimo vielä joku päivä, koska arvostan tuota naista niin ihan vitusti sekä ihmisenä että naisena.
Että trollaa keskenäs vaan, mun aika ei siihen riitä.miesvm_1967x@
Tuon yhden kommentoijan nikki oli "älä kuule trollaa"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12139205#comment-66889228-view
Hänelle oli alkuosa kommentistani.
Sinulle vain lopussa yksi lause,. - miesvm_1967x
miesvm_1967x kirjoitti:
Mä olen valitettavasti niin konservatiivinen ja vaiks en kuulu edes kirkkoon, niin aviolitto on mulle tietty instituutti.. tai ei instituutti vaan eräänlainen luottamuslause.
Että juu, nyt ollaan vasta kihloissa ja onneksi molemmat haluaa avioliittoon jossain kohtaa.. lapset on eikä niitä enää kande hankkia.. siitäkin on puhuttu ja sovittu.
Aivan kuten aikuiset voi keskenään puhua ja sopia asioista..Tietty jos eukko sanoo että nyt turpa kii tai tulee pataan niin onkohan se enää sopimista :D Ei vain, huumori on mahtava asia näissäkin elämän kimuranteis jutuis :P Joku ottaa tosissaan ja alkaa itkeen tai riehuun.. camoon, vitsi vitsi..
Huumori on äärimmäisen tärkiä asia, muistakaapa se. - miesvm_1967x
ap. kirjoitti:
miesvm_1967x@
Tuon yhden kommentoijan nikki oli "älä kuule trollaa"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12139205#comment-66889228-view
Hänelle oli alkuosa kommentistani.
Sinulle vain lopussa yksi lause,.Ok, hokasin :)
- ??xxxxxxxxxxxX
Minkä ikäisistä miehistä lienee aloittajalla noin ikävää kokemusta? Arvailen että olet n.60-vuotias itse.
Itse oma kokemus on että miehet helposti jäävät juuri aloittajan kuvaamalla lailla roikkumaa, eivät tahdo uskoa ettei jatkomhdollisuuksia löydy.Vaike auskoa että nainen on noin epätoivoisesti käyttäytyvä, ketäänhän ei voida pakottaa suhteeseen.- ap.
??xxxxxxxxxxxX@
Minkä ikäiset miehet jäävät "roikkumaa"?
- näin täälläpäin...
Voi sanoa että lähes kaikenikäiset::::))))
Vaikutat epätoivoiselta sekä katkeralta, eipä ihme että joudut roikkumaan miehissäsis, eikö se ole aika alenetavaa...::)))- ap.
näin täälläpäin...@
Oha se. Kehittää käsivoimia. Näkisitpä hauikseni! - miesvm_1967x
ap. kirjoitti:
näin täälläpäin...@
Oha se. Kehittää käsivoimia. Näkisitpä hauikseni!REPS! :D :D
- ap.
Heippa taas! Ja kiitos kommenteistanne!
En omasta mielestäni "roiku" enkä ole oikeastaan epätoivoinenkaan kuten jotkut kirjoitustyylistään päätellen sivistymättömät naiset väittävät edellisissä kommenteissa. Miehet jäävät näihin naisiin roikkumaan :O
No, meitä on moneksi ja makunsa kullakin, miehelläkin.
Olen tehokas. Haluan nopeasti selvittää, että kannattaako jatkaa. Mitä tuhlata aikaansa jahkailuun, joka ei johda mihinkään. Olen osittain väärässä tehokkuudessani, koska miehen täytyy ensin nuuskia ja katsella ennenkuin lämpenee ja lähestyy. Kun itse olen se päällekäyvä, niin olen tavallaan vahvoilla, koska olen ottanut jo selvää miehestä ja tiedän, että hänen tyylisensä kiinnostaa minua. Pelästytän miehen tiehensä, koska mies ei tiedä minusta mitään - ei ole vielä nuuskutellut minua :))))))
On tehokkaita miehiäkin, jotka ei turhaan aikaansa tuhlaa - ovat vaan eri tavalla tehokkaita kuin minä: saunaan ja sänkyyn ja saunaan, heti eikä hetken päästä. Ja näitä miehiä saisi koska vaan kotiinkannettuna: samanikäisiä ja 10 vuotta nuorempiakin. Eivät onnistu minun kanssani eivätkä monen muunkaan, koska pysyvät netissä ja livessä etsijöinä viikosta toiseen. Tulevat liian nopeasti iholle. Ei taida muuta tarjottavaa sitten ollakaan. Tai tiedä häntä, vaikka olisivat miten mukavia...
Live on live. Netti on leikki feikki.
En enää aikaani tuhlaa netissä. Siirryn kesäaikaan ja takaisin luontoon.
Yksi vuosi sitten netissä ja sitten muutaman kerran livessä tapaamani mies on silloin tällöin soitellut ja taas soitti. Päätimme tavata ♥♥- miesvm_1967x
Aika supertyttöltä kuulostat, en ihmettele että äijät pakenee paikalta. Mutta kyllä sullekin vielä mies löytyy, ehkä se on jopa toi soittelija?
Eipä muuta kuin hyvää kesäaikaa sulle vaan, pidän peukkuja :) - ap.
miesvm_1967x kirjoitti:
Aika supertyttöltä kuulostat, en ihmettele että äijät pakenee paikalta. Mutta kyllä sullekin vielä mies löytyy, ehkä se on jopa toi soittelija?
Eipä muuta kuin hyvää kesäaikaa sulle vaan, pidän peukkuja :)miesvm_1967x@
Sinulle myös onnea ja iloa ja hyviä ylläreitä naisellesi.
Hienoa, että olet konservatiivinen ja haluat avioliiton.
Samma här.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724979Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33278Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282777
- 372752
- 402743