Totuus: Elävä Jumala ja Elävä Sana (7)

sinettisormus

Tänään tuo nro:7 on vahvaluku, se on myös minun onnenlukuni (jos sellaisiin on uskominen) 7 on täydellisyyden luku. Jumalan tunnusluvun kolme ja luomisen ja maailman luvun neljä yhdistelmä määrittelee luvun seitseän Toorassa, profeetoissa ja UT:ssa.
Myös ilmestyskirja jakaa seitsemän kolmeen ja neljään:
Seitsemän lähetyskirjettä,
seitsemän sinettiä,
seitsemän pasuunaa ja seitsemän vihan maljaa.
Herra haluaa puhua tänään vahvasti tämän, nro:7 kautta.
Ilm.5. luku on täydellinen sananpaikka tähän aloitukseen.

Olkaamme Herran johdatuksessa ja tuntekaamme hänen rauhaa. sydämessämme. Herra siunatkoon teitä.

181

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus

      ... tämä on kuin seitsemäs lähetyskirje teille, Herralta, meidän Jumalaltamme....

      • ...

        ...


    • sinettisormus
    • sinettisormus
    • sinettisormus

      Ilm.5:12
      ja he sanoivat suurella äänellä:
      "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen.

      https://www.youtube.com/watch?v=ZUB_jMbW8Sc

    • sinettisormus

      Sanoin alussa että tämä on kuin 7 lähetyskirje ja katsoin kohtaa ilmestyskirjasta jossa avattiin 7 sinetin ja se on luku 8 ja jae 1 joka puhuttaa:

      Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.

      Ajattelin että tästäkö johtuu nyt Herran hiljaisuus, näyt ovat olleet nyt hyvin vähissä, mutta hänen johdatuksensa kyllä tunnen. Kyselin illalla mikä olisi seuraava ketjun avaus, ei minulla ole mitään, mutta Herra näytti tämän tärkeäksi

      Vanha raamattuni selityksineen kertoo tästä sanan paikasta näin: Seitsemännen sinetin avaamisen jälkeen, tulevien pasuunanpuhalluksiin liittyvien ydinsodan järkyttävien tapausten edellä, taivaassa on puolen hetken äänettömyys.

      • -jarmo-

        Ehdit näköjään tähän väliin kirjoittaa itse. Skrollasin suoraan alas ja aloin kirjoittaa ja vasta kun se oli valmis, luin tämän kirjoituksesi. Eli olet itsekin huomannut.


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Ehdit näköjään tähän väliin kirjoittaa itse. Skrollasin suoraan alas ja aloin kirjoittaa ja vasta kun se oli valmis, luin tämän kirjoituksesi. Eli olet itsekin huomannut.

        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Ilm.8.html


      • ...

        ...


    • -jarmo-

      Avastit sitten viimein sinetti seiskan. Olen tässä odottanut tätä oikeastaan seuraavin perustein.

      Olen nähnyt koko ajan että näistä avaamisistasi ketjuista on tullut Pyhän Hengen voitelussa omalla painollaan eteneviä ketjuja, eikä ole epäilystäkään siitä, etteivätkö nämä voisi olla jossain määrin merkittäviäkin, ainakin tälle S24:lle.

      Olen jo viikkoja sitten katsellut nimimerkkiäsi "sinettisormus" ja sinua kutsutaan yksinkertaisesti "sinetiksi" välillä, jos olet huomannut.
      Lisäksi olen ystäväni kanssa jo vuosia sitten spekuloinut profetiaa sinettisormuksesta, jossa neliapila. Sormushan kuvastaa kihlausta ylkään ja naimisiinmenemistä tämän kanssa ja sinetti taas on käärön avaamisen asteittainen eteneminen. Eikkä ollenkaan väärässä paikassa joku oli avannut ketjun nimenomaan ko. aiheesta, tismalleen oikeaan aikaan.

      Seitsemällä sinetillä suljettu kirjakäärö:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12159318

      Kuten huomaat, olen odottanut että luonnontahdon mukaisesti avaat seiskan.
      Uskon että tämä on profetaalinen palstaketjun avaaminen mutta jäädään katsomaan.

      Sinetti on avannut ketjut 1-7 joiden sisältö on ollut PH:n täyttämiä.

      Monet tuntevat minun tekstini ylösottoa kiihkeästi odottavana ja kaikkia mahdollisia ajan merkkejä seuraavaksi henkilöksi. Itsekin koen olevani ajan vartija ja siksi kerron mitä koen nähneeni näissä ketjuissa.

      Halusin vain tuoda ajatukseni julki nimenomaan vasta tässä ketjussa, numero 7

      • sinettisormus

        Minä tiesin että sinulla on jotain tällaista takataskussasi, en uskaltanut edes vastata sinun huutoosi että avaa 7. Sillä tiedän että kaiken täytyy tapahtua Jumalan johdatuksessa, enkä halunnut loukata sinua, veliseni. Huomasin että tänne oli avautunut myös tonen ketju aiheesta ja ajattelinkin että onko sopivaa aloittaa tällä ja siksi pyysin Herralta josko hänellä olisi muuta tarjota, mutta ei tullut, näin on siis tarkoitus ja nämä kaksi ketjua vahvistakoon toisiaan,illalla tunsin Pyhän Hengen täyteyden kun keskustelin asiasta Herralle.
        Johdattakoon Herra tästäkin eteenpäin. Minun teki mieleni huutaa sinulle -jarmo- että kaikella on aikansa,mutta maltoin olla hiljaa, vaikka mieli olisi tehnyt kommentoida. Pyhä Henki kehoitti malttiin ja uskon sen olevan oikein kun seurasin tuota teidän keskustelua ...
        Tuo nimimerkkinikin on Herralta saatua siitä kirjoitinkin kun uudelleen palasin tänne, ja opetuslapsi1 nimimerkkini jäi menneisyyteen... mikään ei ole sattumaa ...


      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        Minä tiesin että sinulla on jotain tällaista takataskussasi, en uskaltanut edes vastata sinun huutoosi että avaa 7. Sillä tiedän että kaiken täytyy tapahtua Jumalan johdatuksessa, enkä halunnut loukata sinua, veliseni. Huomasin että tänne oli avautunut myös tonen ketju aiheesta ja ajattelinkin että onko sopivaa aloittaa tällä ja siksi pyysin Herralta josko hänellä olisi muuta tarjota, mutta ei tullut, näin on siis tarkoitus ja nämä kaksi ketjua vahvistakoon toisiaan,illalla tunsin Pyhän Hengen täyteyden kun keskustelin asiasta Herralle.
        Johdattakoon Herra tästäkin eteenpäin. Minun teki mieleni huutaa sinulle -jarmo- että kaikella on aikansa,mutta maltoin olla hiljaa, vaikka mieli olisi tehnyt kommentoida. Pyhä Henki kehoitti malttiin ja uskon sen olevan oikein kun seurasin tuota teidän keskustelua ...
        Tuo nimimerkkinikin on Herralta saatua siitä kirjoitinkin kun uudelleen palasin tänne, ja opetuslapsi1 nimimerkkini jäi menneisyyteen... mikään ei ole sattumaa ...

        Kaikki meni kuten pitikin. Luulin ettet hiffanu mun "heittoa" koska en usko että monikaan ymmärsi mitä tarkoitin ja sen jälkeen pysyin itse hiljaa myös sinun suuntaan ja annoin ajan kulua.
        Nyt siis näen että olet kokenut samoja kuin minä, eli jos saat jotain Pyhässä Hengessä, et voi niitä kuitenkaan ihan sellaisen painolastin kanssa tuoda kenenkään eteen, koska kuulostat itse naurettavalta, ylpeillessäsi niillä. Vasta kun joku muu huomaa ja tajuaa sen, sillä alkaa olla oma elämänsä, eikä sinun tarvitse siihen enää puuttua millään tavalla.

        Olet melkoisen siunattu sisar :) ja siunaan sinua vielä lisää. Se joka paljon saa sille annetaan vielä kymmen kertaisesti, eikä se tarkoita maallista hömppää!


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Kaikki meni kuten pitikin. Luulin ettet hiffanu mun "heittoa" koska en usko että monikaan ymmärsi mitä tarkoitin ja sen jälkeen pysyin itse hiljaa myös sinun suuntaan ja annoin ajan kulua.
        Nyt siis näen että olet kokenut samoja kuin minä, eli jos saat jotain Pyhässä Hengessä, et voi niitä kuitenkaan ihan sellaisen painolastin kanssa tuoda kenenkään eteen, koska kuulostat itse naurettavalta, ylpeillessäsi niillä. Vasta kun joku muu huomaa ja tajuaa sen, sillä alkaa olla oma elämänsä, eikä sinun tarvitse siihen enää puuttua millään tavalla.

        Olet melkoisen siunattu sisar :) ja siunaan sinua vielä lisää. Se joka paljon saa sille annetaan vielä kymmen kertaisesti, eikä se tarkoita maallista hömppää!

        Kiitos -jarmo- Sinäkin olet Siunattu Herrassa.
        Olin tyytyväinen kun huomasin että jättäydyit pois tuosta keskustelusta. Ei meidän kannata liikaa käydä väittelyyn, niin sanoi Herrakin jossain kohtaa, käännämme vain selän sellaiselle ja menemme taas eteenpäin. Malttia kannattaa kasvattaa, sen opin heti alkuajoilla kun näihin keskusteluihin tulin ja se on toiminut yhdessä Pyhän Hengen kanssa.


      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        Kiitos -jarmo- Sinäkin olet Siunattu Herrassa.
        Olin tyytyväinen kun huomasin että jättäydyit pois tuosta keskustelusta. Ei meidän kannata liikaa käydä väittelyyn, niin sanoi Herrakin jossain kohtaa, käännämme vain selän sellaiselle ja menemme taas eteenpäin. Malttia kannattaa kasvattaa, sen opin heti alkuajoilla kun näihin keskusteluihin tulin ja se on toiminut yhdessä Pyhän Hengen kanssa.

        ...joo, siihen ei kannata mennä että on tavoitteena viimeinen sana. Sellaista puheenvuoroa ei ole tällä palstalla, näillä asenteilla ja pelisäännöillä.


      • ...
        sinettisormus kirjoitti:

        Minä tiesin että sinulla on jotain tällaista takataskussasi, en uskaltanut edes vastata sinun huutoosi että avaa 7. Sillä tiedän että kaiken täytyy tapahtua Jumalan johdatuksessa, enkä halunnut loukata sinua, veliseni. Huomasin että tänne oli avautunut myös tonen ketju aiheesta ja ajattelinkin että onko sopivaa aloittaa tällä ja siksi pyysin Herralta josko hänellä olisi muuta tarjota, mutta ei tullut, näin on siis tarkoitus ja nämä kaksi ketjua vahvistakoon toisiaan,illalla tunsin Pyhän Hengen täyteyden kun keskustelin asiasta Herralle.
        Johdattakoon Herra tästäkin eteenpäin. Minun teki mieleni huutaa sinulle -jarmo- että kaikella on aikansa,mutta maltoin olla hiljaa, vaikka mieli olisi tehnyt kommentoida. Pyhä Henki kehoitti malttiin ja uskon sen olevan oikein kun seurasin tuota teidän keskustelua ...
        Tuo nimimerkkinikin on Herralta saatua siitä kirjoitinkin kun uudelleen palasin tänne, ja opetuslapsi1 nimimerkkini jäi menneisyyteen... mikään ei ole sattumaa ...

        ...


    • sinettisormus
      • sinettisormus

        ... minullekkin on kahdesti profetoitu että minua valmistellaan kuin Esteriä ... ja sen olen kyllä Herran johdatuksessa huomannut ja minulle on sanottukkin että mitä kummaa sinulle tapahtuu...??? Herra yksin tietää ja minä haluan olla vain nöyrästi kuuliainen, sillä hän kyllä muistuttaa että itsessämme emme ole mitään, hän antaa meille sanat joita saamme jakaa ... eikä ne koskaan tyhjänä palaja ...


      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        ... minullekkin on kahdesti profetoitu että minua valmistellaan kuin Esteriä ... ja sen olen kyllä Herran johdatuksessa huomannut ja minulle on sanottukkin että mitä kummaa sinulle tapahtuu...??? Herra yksin tietää ja minä haluan olla vain nöyrästi kuuliainen, sillä hän kyllä muistuttaa että itsessämme emme ole mitään, hän antaa meille sanat joita saamme jakaa ... eikä ne koskaan tyhjänä palaja ...

        ...aivan oikein. Olen itse monta kertaa yrittänyt vääntää Jumalan suunnitelmaa oman tahtoni mukaan raiteiltaan ja nolaan siinä joka kerta itseni. Ymmärrän silti koko ajan sen että miten täytyy asia antaa mennä ja osaan siksi antaa hyviä ohjeita mutten itse osaa aina toimia oikein.


      • -jarmo-

        Videosta: Amen! Tule Herra Jeesus! ...on kyllä odotettu.


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Videosta: Amen! Tule Herra Jeesus! ...on kyllä odotettu.

        Aamen, Aamen, Aamen, ... ja he huusivat: Tule, tule, tule, .... !!!


      • sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

        Aamen, Aamen, Aamen, ... ja he huusivat: Tule, tule, tule, .... !!!

        ... kiitos, -jarmo-, vielä kerran että toit nuo yllä olevat asiat esiin, ja näin sain vahvistusta siihen, että tämä kaikki on johdatuksen mukaista, tuolta alusta asti, että olet nähnyt sen saman minkä minä olen tuntenut johdatuksena, tämä oli hyvin vahvistavaa.
        Kiitos ja Kunnia Herralle!!!


      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        ... kiitos, -jarmo-, vielä kerran että toit nuo yllä olevat asiat esiin, ja näin sain vahvistusta siihen, että tämä kaikki on johdatuksen mukaista, tuolta alusta asti, että olet nähnyt sen saman minkä minä olen tuntenut johdatuksena, tämä oli hyvin vahvistavaa.
        Kiitos ja Kunnia Herralle!!!

        Kiitos ja Kunnia Herralle, Hän on hyvä paimenemme!

        Neliapilasienttisormus on sellainen pääsiäsimunasormus, muovia tai halpaa alpakkaa, jonka saa ostaa rihkamakaupasta. Sellaisen neliapilan Jeesus kuitenkin haluaa löytää maasta ja etsimällä etsii ja kun sellaisen löytää, hän valitsee sen. Me emme ole se valinta, vaan halpa "maan löytö" jonka kunigas löytää ja itse valitsee.
        Sinetissä on otsaamme painettava merkki kuninkaan pojan kihlatusta, jonka jokainen leikkuumies aikanaan näkee ja löytää. Hän on sormuksella meidät itseensä liittänyt ikuiseen liittoon, jota emme edes itse enää voi rikkoa, vaan meidät vedetään hellästi ja täydellisellä Rakkaudella vanhurskauteen ja Pyhyyteen. Näin saamme olla Herrassamme yhtä ikuisesti.

        Pyhitetty olkoon Herran nimi, niin Taivaissa kuin maan päällä.


      • -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

        Kiitos ja Kunnia Herralle, Hän on hyvä paimenemme!

        Neliapilasienttisormus on sellainen pääsiäsimunasormus, muovia tai halpaa alpakkaa, jonka saa ostaa rihkamakaupasta. Sellaisen neliapilan Jeesus kuitenkin haluaa löytää maasta ja etsimällä etsii ja kun sellaisen löytää, hän valitsee sen. Me emme ole se valinta, vaan halpa "maan löytö" jonka kunigas löytää ja itse valitsee.
        Sinetissä on otsaamme painettava merkki kuninkaan pojan kihlatusta, jonka jokainen leikkuumies aikanaan näkee ja löytää. Hän on sormuksella meidät itseensä liittänyt ikuiseen liittoon, jota emme edes itse enää voi rikkoa, vaan meidät vedetään hellästi ja täydellisellä Rakkaudella vanhurskauteen ja Pyhyyteen. Näin saamme olla Herrassamme yhtä ikuisesti.

        Pyhitetty olkoon Herran nimi, niin Taivaissa kuin maan päällä.

        Tarkoitin siis korjaan: Me emme ole se valinta, = "me emme valitse itse häntä" vaan me olemme se halpa löytö maasta.


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Kiitos ja Kunnia Herralle, Hän on hyvä paimenemme!

        Neliapilasienttisormus on sellainen pääsiäsimunasormus, muovia tai halpaa alpakkaa, jonka saa ostaa rihkamakaupasta. Sellaisen neliapilan Jeesus kuitenkin haluaa löytää maasta ja etsimällä etsii ja kun sellaisen löytää, hän valitsee sen. Me emme ole se valinta, vaan halpa "maan löytö" jonka kunigas löytää ja itse valitsee.
        Sinetissä on otsaamme painettava merkki kuninkaan pojan kihlatusta, jonka jokainen leikkuumies aikanaan näkee ja löytää. Hän on sormuksella meidät itseensä liittänyt ikuiseen liittoon, jota emme edes itse enää voi rikkoa, vaan meidät vedetään hellästi ja täydellisellä Rakkaudella vanhurskauteen ja Pyhyyteen. Näin saamme olla Herrassamme yhtä ikuisesti.

        Pyhitetty olkoon Herran nimi, niin Taivaissa kuin maan päällä.

        Aamen.


      • sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

        Aamen.

        Ester 8:8
        "Ja nyt kirjoittakaa kuninkaan nimessä sellainen juutalaisia koskeva määräys, kuin hyväksi näette, ja sinetöikää se kuninkaan sinettisormuksella; sillä kirjelmä, joka on kirjoitettu kuninkaan nimessä ja sinetöity kuninkaan sinettisormuksella, on peruuttamaton."

        Jesaja 62:2-3
        Ja kansat näkevät sinun vanhurskautesi, kaikki kuninkaat sinun kunniasi;
        ja sinulle annetaan uusi nimi, jonka Herran suu säätää.
        Sinä tulet kauniiksi kruunuksi Herran kädessä ja kuninkaalliseksi päähineeksi Jumalasi kädessä.

        Näin kerran unen jossa enkelit valmistelivat minua kahdella hoitopöydällä ja lopuksi sanoivat: "Ei pyhä, mutta kuninkaallinen ..."


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Tarkoitin siis korjaan: Me emme ole se valinta, = "me emme valitse itse häntä" vaan me olemme se halpa löytö maasta.

        ... juuri näin, Aamen ...


      • sinettisormus

      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=ZCgBUba_X-k

        Ja kuitenkin vaikka olemme niin halpa, olemme silti niin kallis Jumalalle, että hän antoi ainokaisen poikansa meidän kaikkien rihkamakorujen puolesta.

        Ja "kesää kohti" annan sanat:

        Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Ja kuitenkin vaikka olemme niin halpa, olemme silti niin kallis Jumalalle, että hän antoi ainokaisen poikansa meidän kaikkien rihkamakorujen puolesta.

        Ja "kesää kohti" annan sanat:

        Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.

        KIITOS JA KUNNIA HERRALLE !!! LAULAEN HÄNTÄ YLISTÄMME!
        Kaikki mitä teemme, tehkäämme ne Herramme nimen kirkastamiseksi!


      • ...
        -jarmo- kirjoitti:

        Videosta: Amen! Tule Herra Jeesus! ...on kyllä odotettu.

        ...


    • sinettisormus
    • näkymätön ninni

      Haluan myös vahvistaa sinua rakas sisareni sinettisormus.
      Olen jo monena aamuna rukoillut tämän suomi24 profetiapalstan puolesta, että Jumalan Sana saisi täällä vaikuttaa ja loistaa. Olen rukoillut myös kaikkien teidän rakkaiden puolesta. Tänäkin aamuna töihin lähtiessä, kun olin saanut lapset koulutielle ja nuorimmaisen eskariin, niin sytytin siinä hiljaisuudessa kynttilän pöydälle rukoilin ja luin Sanaa. Sain siinä rukouksessa myös viestiä tuonne 6 ketjuun "henkisesti uupuneelle".

      Läksin siinä sitten töitä kohden ajelemaan ja vielä mietin näitä ketjuja ajellessani. Selkeänä tuli tämä ajatus: "Sinetti avaa ja sinetti sulkee"

      On ollut tärkeää, että nimenomaan sinä sinetti olet nämä ketjut avannut, näin ymmärsin.

      Ja nämä ajatukset tulvivat päähäni ennenkuin edes tiesin, että olit avannut 7 ketjun.

      Runsasta siunausta sinulle Sinettisormus! Ja tietysti te kaikki muut, ilman rukouksia, sinauksia ja teidän kaikkien läsnäoloa ei nämä ketjut olisi onnistuneet. Näin luulen. Kaikkia meitä tarvitaan! :)
      Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo, rauha ja rakkaus olkoon teidän kaikkien kanssa!

    • Seurailja

      Vähän ollut murheellnen päivä eräitten tapahtumien vuoksi. Raamattu on tuossa tietokoneen vieressä jostakin kohtaa umpimähkään avattuna ja voi hyvä sylvi että nauru pääsi kun harhaileva katseeni nauliutui ja tarkentui yhteen kohtaan ja siinä kohtaa luki:

      "Hän lohduttaa meitä kaikissa ahdistuksissamme,
      että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä
      itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä,
      jotka ovat kaikenlaisissa ahdistuksissa." 2 Korint.1:4

      No mieli parani heti ja ei voi todellakaan muuta sanoa
      kuin että kaikki on niin suunniteltua, mikään ei ole sattumaa.
      Ei toista osaa lohduttaa jos ei ensin itse koe ahdinkoa.
      Kiitos Jumala kaikesta ahdingosta mitä olet minulle tuonut,
      ne ovat olleet kullanarvoisia hetkiä. Aamen

      • -jarmo-

        Voi joo, kuinka tuttua. Rauno Helppi selitti kerran vielä tuon näin:

        Onko totta että Jumala haluaa sinulle hyvää, pelkkää hyvää ja uskotko siihen Jumalan Rakkauteen, että hän haluaisi tehdä sinulle vain hyvää?
        Jos tähän vakaasti uskot ja luotat että näin on ja se on Jumalan luonne, niin silloin on myös täyttä totta että kun elämässäsi on vastoinkäymisiä, Jumala toteuttaa suunnitelmiaan sinua varten, eikä sinun tarvitse kuin seurata. Uskoonhan tämä kaikki perustuu ja sitähän Jumala koettelee.

        Rauno muistutti nimenomaan että me emme voi nähdä mitä hän on varannut meille ja meille tämän maailman "hyvä" on yleensäkin Jumalan silmissä mitätöntä ja tekee Jumalan surulliseksi jos emme luota hänen valmistamaansa oikeaan hyvään lopputulokseen. Me näemme vain sen, minkä meillä on edessämme ja siksi meillä on se, jonka näemme, kosketamme sitä ja jopa voimme haistaa sen olemassaolon paperin, painomusteen ja nahan sekaisena tuoksuna sieraimissamme, Raamattu, josta löydämme aina lohdun sanan, Jumalan sanana.

        Siunausta sinulle Seurailija, rukousteni myötä puolestasi.


      • näkymätön ninni

        Aamen seurailija. Mikään ei ole sattumaa, joskus sitä vaan ei itse ymmärrä sillä hetkellä, kun myllytystä käy läpi. Tuskailee mielessään, että piti nyt vielä tämäkin tulla. Mutta Herra kulkee meidän edellämme ja raivaa meille tien.


    • zekattu

      Shalom Jumalan lapset.

      Luin Jarmon ja Sinetin keskustelua. Poimin sieltä KALAMOSIN.

      - Yksi näistä salaisuuksista, jotka Jeesus paljasti vasta Paavalille, oli seurakunnan salaisuus ja tähän liittyvä tempauksen salaisuus, jonka yhteydessä Paavali käyttää ilmaisua Viimeinen pasuuna ja Jumalan pasuuna.
      http://kalamos.omasivu.fi/viimeinen-pasuuna/

      - Vanhan liiton aikakausi päättyi Kristuksen ylösnousemiseen. Tuona viimeisenä päivänä paitsi Kristus myös monta vanhan liiton pyhää nousi ylös. Seuraava ylösnousemusvuoro on nyt meneillään olevan pakanain armotalouskauden viimeisenä päivänä. Kristuksen omat nousevat ylös seuraavaksi.
      http://kalamos.omasivu.fi/tempaus/

      Kalamosin avaukset
      http://www.suomi24.fi/yhteisö/kalamos/keskustelut

      Blessings from Indonesia. Sari Simorangkir
      http://www.youtube.com/watch?v=K-CgHne1ufE
      Ps. Joku taisikin jo esitellä indonesialaisen JACQLIEN CELOSSEN.

      • -jarmo-

        Joo, mä törmäsin kans Kalamokseen. Erinomaisia ajatuksia, toivottavsti sulattaa minunkin ruokaa, Chilicon Carne tuplachilillä :D ruokajuomaksi ei oo ku taskulämmintä kossua.
        Harva sellasta ateriaa yskimättä vetää :D

        ...näin höpöttelee -jarmo- taas... noh, tunnettehan te jo onneksi mut.


      • zekattu
        -jarmo- kirjoitti:

        Joo, mä törmäsin kans Kalamokseen. Erinomaisia ajatuksia, toivottavsti sulattaa minunkin ruokaa, Chilicon Carne tuplachilillä :D ruokajuomaksi ei oo ku taskulämmintä kossua.
        Harva sellasta ateriaa yskimättä vetää :D

        ...näin höpöttelee -jarmo- taas... noh, tunnettehan te jo onneksi mut.

        Juu. Kossua olla pitää - siis väkevää Jumalan sanaa :D

        Ps. Totisesti, totisesti, Jarmo tarjoo CHILIÄ :)


      • zekattu
        zekattu kirjoitti:

        Juu. Kossua olla pitää - siis väkevää Jumalan sanaa :D

        Ps. Totisesti, totisesti, Jarmo tarjoo CHILIÄ :)

        Kuuntelin juuri mahtavaa kuoroa. Por favor :)
        http://www.youtube.com/watch?v=LAplJ0_jDFc


      • kesää kohti

      • 1234567...
        zekattu kirjoitti:

        Kuuntelin juuri mahtavaa kuoroa. Por favor :)
        http://www.youtube.com/watch?v=LAplJ0_jDFc

        Kalamoksen oma sivu "tempaus". . . Ei mene sillä tavalla kuin on kirjoittanut kalamos. . .
        Ensinnäkään salaista ylimääräistä tempausta ei tule, ennen Jeesuksen toista tulemista. Tempaus tapahtuu Jeesuksen toisessa tulemisessa. Uskossa kuolleet herätetään kirkastetussa ruumiissa ja elossa olevat uskovat muutetaan, ja näin heidät temmataan 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Sapatin Herra Jeesus on mennyt valmistamaan heille sijaa.
        Kaikki, kaikkien kansojen jumalattomat, peto, antikristus saavat surmansa Hänen ilmestyksestään, ja paholainenkin sidotaan. Näin maa on autio ja tyhjä sen 1000 vuotta.
        Jesaja 4.kirjoittaa 23. Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut. 24. Minä katselin vuoria ja katso, ne järkkyivät, ja kaikki kukkulat huojuivat. 25. Minä katselin, ja katso, ei ollut yhtään ihmistä, ja kaikki taivaan linnut olivat paenneet pois. 26. Minä katselin, ja katso, hedelmätarha oli erämaana, ja kaikki sen kaupungit kukistuneet Herran, Hänen vihansa hehkun edessä. 27. Sillä näin sanoo Herra: Koko maa tulee autioksi, vaikka minä en siitä peräti loppus tee.

        Kaikki vihat, ahistukset, vainot, sodat, viimeiset vitsaukset ja pedon kumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista.

        1000 vuoden jälkeen on kaikkien jumalattomien ylösnousemus, paholainenkin päästetään vankeudestaan. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. On tullut viimeisen tuomion aika kaikkien aikojen jumalattomille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema tulijärvessä. Tämän jälkeen on kaikki entinen mennyt, eikä enää ajatukseen astu.

        Luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu.

        Vielä muistutukseksi: pedonmerkki on sunnuntai. . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.
        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan, Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan.


      • zekattu
        1234567... kirjoitti:

        Kalamoksen oma sivu "tempaus". . . Ei mene sillä tavalla kuin on kirjoittanut kalamos. . .
        Ensinnäkään salaista ylimääräistä tempausta ei tule, ennen Jeesuksen toista tulemista. Tempaus tapahtuu Jeesuksen toisessa tulemisessa. Uskossa kuolleet herätetään kirkastetussa ruumiissa ja elossa olevat uskovat muutetaan, ja näin heidät temmataan 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Sapatin Herra Jeesus on mennyt valmistamaan heille sijaa.
        Kaikki, kaikkien kansojen jumalattomat, peto, antikristus saavat surmansa Hänen ilmestyksestään, ja paholainenkin sidotaan. Näin maa on autio ja tyhjä sen 1000 vuotta.
        Jesaja 4.kirjoittaa 23. Minä katselin maata, ja katso, se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut. 24. Minä katselin vuoria ja katso, ne järkkyivät, ja kaikki kukkulat huojuivat. 25. Minä katselin, ja katso, ei ollut yhtään ihmistä, ja kaikki taivaan linnut olivat paenneet pois. 26. Minä katselin, ja katso, hedelmätarha oli erämaana, ja kaikki sen kaupungit kukistuneet Herran, Hänen vihansa hehkun edessä. 27. Sillä näin sanoo Herra: Koko maa tulee autioksi, vaikka minä en siitä peräti loppus tee.

        Kaikki vihat, ahistukset, vainot, sodat, viimeiset vitsaukset ja pedon kumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista.

        1000 vuoden jälkeen on kaikkien jumalattomien ylösnousemus, paholainenkin päästetään vankeudestaan. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. On tullut viimeisen tuomion aika kaikkien aikojen jumalattomille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema tulijärvessä. Tämän jälkeen on kaikki entinen mennyt, eikä enää ajatukseen astu.

        Luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu.

        Vielä muistutukseksi: pedonmerkki on sunnuntai. . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.
        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan, Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan.

        Shalom 1234567...

        Tarkoitatko, ettei Kalamos usko tempaukseen ennen vaivanaikaa?

        Millä tavalla sunnuntai on pedonmerkki? Ainakin sillä tavalla, että ns. kristillinen länsimaailma lepää sunnuntaisin. Tosin, vaikka olimme jo kauan levänneet sunnuntaisin, vaihtui kalenterimme viikon ensimmäinen päivä sunnuntaista maanantaiksi vasta 1970-luvulla.

        Laulu kertoo Baabelin pakkosiirtolaisuudesta. Se perustuu psalmiin 137.
        http://www.youtube.com/watch?v=vYK9iCRb7S4
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Rivers_of_Babylon


      • zekattu
        kesää kohti kirjoitti:

        Siunattua päivää veliseni :) Celossen kera. Joo minä sen laitoin silloin ja laitan nyt :)






        http://www.youtube.com/watch?v=t3mQa4SOhh4

        Kiitos Kesää kohti. Jumalan siunausta:)


      • 1234567...
        zekattu kirjoitti:

        Shalom 1234567...

        Tarkoitatko, ettei Kalamos usko tempaukseen ennen vaivanaikaa?

        Millä tavalla sunnuntai on pedonmerkki? Ainakin sillä tavalla, että ns. kristillinen länsimaailma lepää sunnuntaisin. Tosin, vaikka olimme jo kauan levänneet sunnuntaisin, vaihtui kalenterimme viikon ensimmäinen päivä sunnuntaista maanantaiksi vasta 1970-luvulla.

        Laulu kertoo Baabelin pakkosiirtolaisuudesta. Se perustuu psalmiin 137.
        http://www.youtube.com/watch?v=vYK9iCRb7S4
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Rivers_of_Babylon

        Paljon on niitä, jotka uskovat salaiseen tempaukseen , ennen Jeesuksen toista tulemista. Tämä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Eikä Raamattu myöskään tunne 7-vuotista vaivanaikaa. Kaikki vihat ja vaivat ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista.

        Kalamos kuten monet muutkin erehtyvät siinä, että hänen opetuksensa mukaan 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa vietetään maanpäällä. Pyhät kuitenkin ovat 1000 vuotta taivaassa.

        Ensin täytyy tunnistaa peto 666, senjälkeen on helppo tunnistaa pedonmerkki, joka on sunnuntai. Katolinen kirkko Laodikean kirkolliskokouksessa v.364 jKr.siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille.
        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaisessa virsikirjassa kerrotaan, joka "Jumalan käskyi wastaan räyskyi".


      • -jarmo-
        zekattu kirjoitti:

        Shalom 1234567...

        Tarkoitatko, ettei Kalamos usko tempaukseen ennen vaivanaikaa?

        Millä tavalla sunnuntai on pedonmerkki? Ainakin sillä tavalla, että ns. kristillinen länsimaailma lepää sunnuntaisin. Tosin, vaikka olimme jo kauan levänneet sunnuntaisin, vaihtui kalenterimme viikon ensimmäinen päivä sunnuntaista maanantaiksi vasta 1970-luvulla.

        Laulu kertoo Baabelin pakkosiirtolaisuudesta. Se perustuu psalmiin 137.
        http://www.youtube.com/watch?v=vYK9iCRb7S4
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Rivers_of_Babylon

        Adventistien puhetta... toi 1234567.. ylifariesus ja muut... mä tunnen ton lapsuudestani ja olen saanut tuota samaa täyden annoksen. Onneks mutsi heräs ekaks, vuonna 1985 ja heräsin sen kautta itsekin todellisuuteen.
        Nuo puheet ovat heille iskostettu lapsesta asti tutkimatta ja itse Raamatun kautta ymmärtämättä uskomaan tuhon ja mm. Jesaja 62 jäänyt lukematta ja Sakarja 14 jäänyt lukematta, sekä Room 14 sivut varmaan liimaantuneet yhteen.
        Pietarin näkykin on jäänyt Apostolien teosta luku 10 lukematta tai ainakin sisäistämättä ja monet muut. joissa annetaan selvä vihje mm. noista sapatista ja tuhatvuotiskaudesta. Nämä kuittaavat nuo tekstit sillä että ne ovat jotain aikansa vertauskuvia, mutta kumma kyllä, sielläkin lukee viimeisinä päivinä jne. kun luodaan uutta.

        Noh, en jaksa... kyllä sä oot tän tienny!


      • -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

        Adventistien puhetta... toi 1234567.. ylifariesus ja muut... mä tunnen ton lapsuudestani ja olen saanut tuota samaa täyden annoksen. Onneks mutsi heräs ekaks, vuonna 1985 ja heräsin sen kautta itsekin todellisuuteen.
        Nuo puheet ovat heille iskostettu lapsesta asti tutkimatta ja itse Raamatun kautta ymmärtämättä uskomaan tuhon ja mm. Jesaja 62 jäänyt lukematta ja Sakarja 14 jäänyt lukematta, sekä Room 14 sivut varmaan liimaantuneet yhteen.
        Pietarin näkykin on jäänyt Apostolien teosta luku 10 lukematta tai ainakin sisäistämättä ja monet muut. joissa annetaan selvä vihje mm. noista sapatista ja tuhatvuotiskaudesta. Nämä kuittaavat nuo tekstit sillä että ne ovat jotain aikansa vertauskuvia, mutta kumma kyllä, sielläkin lukee viimeisinä päivinä jne. kun luodaan uutta.

        Noh, en jaksa... kyllä sä oot tän tienny!

        Sori, siis Jesaja 65 tarkoitin... Advareitten kantsii lukea... ja Sakarja 14

        Jokasen advarin kantsii lukea tämä:

        http://www.pelastussanoma.fi/savy.nordgren/Sapatti Uudessa liitossa.htm


      • 1234567...
        -jarmo- kirjoitti:

        Adventistien puhetta... toi 1234567.. ylifariesus ja muut... mä tunnen ton lapsuudestani ja olen saanut tuota samaa täyden annoksen. Onneks mutsi heräs ekaks, vuonna 1985 ja heräsin sen kautta itsekin todellisuuteen.
        Nuo puheet ovat heille iskostettu lapsesta asti tutkimatta ja itse Raamatun kautta ymmärtämättä uskomaan tuhon ja mm. Jesaja 62 jäänyt lukematta ja Sakarja 14 jäänyt lukematta, sekä Room 14 sivut varmaan liimaantuneet yhteen.
        Pietarin näkykin on jäänyt Apostolien teosta luku 10 lukematta tai ainakin sisäistämättä ja monet muut. joissa annetaan selvä vihje mm. noista sapatista ja tuhatvuotiskaudesta. Nämä kuittaavat nuo tekstit sillä että ne ovat jotain aikansa vertauskuvia, mutta kumma kyllä, sielläkin lukee viimeisinä päivinä jne. kun luodaan uutta.

        Noh, en jaksa... kyllä sä oot tän tienny!

        -jarmo- sinun kanssasi ei viitsi turhaan väitellä, kyllä aika sinullekin kaikki paljastaa aikanaan.


      • zekattu
        1234567... kirjoitti:

        -jarmo- sinun kanssasi ei viitsi turhaan väitellä, kyllä aika sinullekin kaikki paljastaa aikanaan.

        Shalom 1234567....

        Todd Strandbergilta kysyttiin tempauksesta niin usein, että hän päätti tehdä koosteen. Por favor.
        http://www.raptureready.com/rr-pre-trib-rapture.html

        Rentouttavaa taustamusiikkia
        http://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0


      • zekattu

    • Lukua
      • sinettisormus

    • sinettisormus

      Huomenta rakkaat ystävät !!! Ja Siunausta kaikille, siunauksia ei voi koskaan jakaa liikaa, mutta jo yksikin kirous on pahasta ...
      Kiitos, näkymätön ninni, sinun eilisestä vastauksesta, se oli ihanan vahvistavaa ja kertoo siitä, että emme täällä itsenämme hosu, vaan Jumala todella meitä johdattaa, mielenkiintoiset sanat; - sinetti avaa ja sinetti sulkee - tuota täytyy makustella, mitä Herra tahtoo sanoa sillä, etenkin tuo sulkea jää mietityttämään...
      Tänään kuitenkin sain Herralta pitkästä aikaa kaksi näky kuvaa, ensimmäisessä oli jokin tien tasoituskone, mieleeni tulvi heti sanat: "Tasoittakaa Herralle tie."
      Toisessa näin isoja lintuja syömässä jollakin avaralla paikalla, mietin oliko ne kotkia ja pyysin Herraa avaamaan tuon kuvan näyn sanastaan ja tämän sain:

      Luuk.12:24:
      Katselkaa kaarneita: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa, eikä niillä ole säilytyshuonetta eikä aittaa; ja Jumala ruokkii ne. Kuinka paljoa suurempiarvoiset te olette kuin linnut!

      Tässä vielä koko tuo Luuk 12 luku, luettavaksi teille.

      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Luuk.12.html

      • sinettisormus

        Tässä Luukkaan 12 luvussa Jeesus varoittaa ulkokultaisuudesta, pelkäämästä ihmisiä, synnistä Pyhää Henkeä vastaan, huolehtimisesta vainon kohdatessa, ahneudesta ja maallisista murheista, kehoittaa valppauteen ja uskollisuuteen, puhuu evankeliumin tähden syntyvästä eripuraisuudesta ja käskee arvioimaan ajan merkkejä.


      • zekattu
        sinettisormus kirjoitti:

        Tässä Luukkaan 12 luvussa Jeesus varoittaa ulkokultaisuudesta, pelkäämästä ihmisiä, synnistä Pyhää Henkeä vastaan, huolehtimisesta vainon kohdatessa, ahneudesta ja maallisista murheista, kehoittaa valppauteen ja uskollisuuteen, puhuu evankeliumin tähden syntyvästä eripuraisuudesta ja käskee arvioimaan ajan merkkejä.

        Kiitos Sinetti. Olet rohkaisija ja lohduttaja :)


    • sinettisormus
    • sinettisormus

      Luuk. 12:37:
      Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta!
      Totisesti minä saon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä.

      • sinettisormus

        Katsahdin vielä, mitä sanoo jae 7 ja näin se kuuluu:

        Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
        Älkää peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

        Siinä taas Henki vahvisti tuota aamun lintu näkyä ja tuon nro:7 kautta ...
        Kiitos ja Kunnia Herralle!
        Aamen.


    • sinettisormus
      • kesää kohti

        Sinuun minä turvaan
        osoita laupeutesi jo aamuvarhaisesta.
        Sinun puoleesi minä käännyn

        http://www.youtube.com/watch?v=GlEYUh97lA8


        opeta minulle tie jota kulkea.
        Aamen.

        Olen turvassa. Kiitos ja kunnia Jumalan! KIITOS


      • kesää kohti

      • sinettisormus
        kesää kohti kirjoitti:

        Kiitä Herraa Jerusalem!
        Ylistä Jumalaasi, Siion!

        Kun hän käskee, jää sulaa.
        Hän käskee tuulensa puhaltaa, ja vedet virtaavat

        http://www.youtube.com/watch?v=z3wwWFsSlNQ

        Kiitos, kesää kohti, noista kappaleista ja sanoista, on kuin kesän tuulahdus olisi tulvinut ketjuun. Äsken kävin hakemassa polttopuita uuniin ja pihalla, aurinkgon paisteessa lauleskelin kielillä laulaen, ylistäen Herraa.

        ... Kun hän käskee, jää sulaa....

        Tuo kohta toi mieleeni heti, loppiaisena saamani näyn. Aitauksen sisällä oli lunta ja tuo aitaus alkoi kiristymään tuon lumen ympärille ja pakottaen lumen nousemaan kuin patsaaksi ylös ja sitten tuli jokin näkymätön ja tempaisi aidan päästä ja tuo lumi lensi joka puolelle, murtuen ja sulaen pois...
        Herra vetäisi tuosta aitauksen päästä ja kylmyys tulee murtumaan ja raja aidat häviää ja saamme elää samassa seurakunta yhteydessä, jonka päänä on itse Jeesus Kristus. Nuo olivat kuin taika sanat ja tuo alkaa tapahtumaan, kevät tuulet puhaltaa ja vedet virtaa ... Herätystä ilmassa ...???


      • kesää kohti
        sinettisormus kirjoitti:

        Kiitos, kesää kohti, noista kappaleista ja sanoista, on kuin kesän tuulahdus olisi tulvinut ketjuun. Äsken kävin hakemassa polttopuita uuniin ja pihalla, aurinkgon paisteessa lauleskelin kielillä laulaen, ylistäen Herraa.

        ... Kun hän käskee, jää sulaa....

        Tuo kohta toi mieleeni heti, loppiaisena saamani näyn. Aitauksen sisällä oli lunta ja tuo aitaus alkoi kiristymään tuon lumen ympärille ja pakottaen lumen nousemaan kuin patsaaksi ylös ja sitten tuli jokin näkymätön ja tempaisi aidan päästä ja tuo lumi lensi joka puolelle, murtuen ja sulaen pois...
        Herra vetäisi tuosta aitauksen päästä ja kylmyys tulee murtumaan ja raja aidat häviää ja saamme elää samassa seurakunta yhteydessä, jonka päänä on itse Jeesus Kristus. Nuo olivat kuin taika sanat ja tuo alkaa tapahtumaan, kevät tuulet puhaltaa ja vedet virtaa ... Herätystä ilmassa ...???

        KIITOS SINETTI! Meillä ihmisilläki pitäisi jokaisella olla lapsen usko.
        Sinettisormus. Toivotaan, että niin olisi! Me odotamme!

        Olette ihania ja rakkaita olemassa! Sinä sinetti, seurailija, näkymätön ninni, jarmo, zekattu ja kaikki lukijat! :) KIITOS Herralle!
        Kuten jarmo joskus sanoikin, että tämä on kristittyjen lepohuone. On ihana juttu, että minäki löysin sen. Jarmon avulla :D KIITOS jarmo!


      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        Kiitos, kesää kohti, noista kappaleista ja sanoista, on kuin kesän tuulahdus olisi tulvinut ketjuun. Äsken kävin hakemassa polttopuita uuniin ja pihalla, aurinkgon paisteessa lauleskelin kielillä laulaen, ylistäen Herraa.

        ... Kun hän käskee, jää sulaa....

        Tuo kohta toi mieleeni heti, loppiaisena saamani näyn. Aitauksen sisällä oli lunta ja tuo aitaus alkoi kiristymään tuon lumen ympärille ja pakottaen lumen nousemaan kuin patsaaksi ylös ja sitten tuli jokin näkymätön ja tempaisi aidan päästä ja tuo lumi lensi joka puolelle, murtuen ja sulaen pois...
        Herra vetäisi tuosta aitauksen päästä ja kylmyys tulee murtumaan ja raja aidat häviää ja saamme elää samassa seurakunta yhteydessä, jonka päänä on itse Jeesus Kristus. Nuo olivat kuin taika sanat ja tuo alkaa tapahtumaan, kevät tuulet puhaltaa ja vedet virtaa ... Herätystä ilmassa ...???

        Tuo kuvastaa juuri sitä mistä on ollut puhe, sinettien murtumisesta... siitä seuraa melkoinen räjähdys. Uskon että sinetit ovat yhtä vaille auki ja kirjakäärön toisesta päästä näkee jo mitä sisällä lukee, on vain kysymys siitä uskaltaako monikaan heittäytyä lukemaan niitä ja jos joku saa auki lukemallaan, niin mitä tapahtuu kun hän yrittää ilmaista itseään?
        Eli vasta kun kaikki sinetit on avautuneet, koko käärö avautuu ja koska Ilmestyskirjassa suhteellisen selkeästi voi tulkita että viimeisen sinetin avautumista, emme ole enää katsomassa.
        Viides sinettihän jo kuuluu että alttarin kannen alla olevat pyhät valittavat Jumalalle että koska sinä kostat heidän verensä ja heille annettiin pitkät valkoiset vaipat, elikkä eihän ne voi olla mitään muuta kuin että sielu saa hengen ja taivasruumiin. Kuolleiden ylösottoahan se tarkoittaa, viides sinetti ja kun Paavali kertoi tessalonikkalaisille että me elävät emme ehdi ennen kuolleita, niin viidennen sinetin jälkeen kuudennen kohdalla tapahtui jo ne suuret mullistukset, joten siellä täytyy toteutua ilmestyskirjan kohta "pelastan sinut hädän hetkeltä" sekä Paavalin sanat "teitä ei ole määrätty vihaan". Näin ollen kuudennen sinetin kohdalla tasan, täytyisi olla se ylöstotto ja kuuhan menee nyt mustaksi pääsiäiseksi ja lehtimajan juhliksi, lisäksi Juliaaninen vuosi päättyy jonkinsortin pitkään auringonpimennykseen. Et lähellä ollaan kotipesää..

        ...no tää on mun käsitykseni.


      • -jarmo-
        kesää kohti kirjoitti:

        KIITOS SINETTI! Meillä ihmisilläki pitäisi jokaisella olla lapsen usko.
        Sinettisormus. Toivotaan, että niin olisi! Me odotamme!

        Olette ihania ja rakkaita olemassa! Sinä sinetti, seurailija, näkymätön ninni, jarmo, zekattu ja kaikki lukijat! :) KIITOS Herralle!
        Kuten jarmo joskus sanoikin, että tämä on kristittyjen lepohuone. On ihana juttu, että minäki löysin sen. Jarmon avulla :D KIITOS jarmo!

        :D aina kuulolla... kiitos!

        Luitko sanani sulle tuolta ylempää...? kopion ne nyt tähän vielä:

        Ja "kesää kohti" annan sanat:

        Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.


      • sinettisormus
        kesää kohti kirjoitti:

        KIITOS SINETTI! Meillä ihmisilläki pitäisi jokaisella olla lapsen usko.
        Sinettisormus. Toivotaan, että niin olisi! Me odotamme!

        Olette ihania ja rakkaita olemassa! Sinä sinetti, seurailija, näkymätön ninni, jarmo, zekattu ja kaikki lukijat! :) KIITOS Herralle!
        Kuten jarmo joskus sanoikin, että tämä on kristittyjen lepohuone. On ihana juttu, että minäki löysin sen. Jarmon avulla :D KIITOS jarmo!

        ... äsken, kun kuuntelin tuota kaunista kappaletta, Still, ajattelin ihmeissäni, kuinka tämä ketju todella elää, siis todella elää, mutta sitä johtaakin Elävä Jumala!
        .... ja tuossa virressä laulettiin että hän antaa avun "uupuneille", siis sinullekkin "uupunut". Oletko enää ihan niin uupunut? Herra kyllä virvoittaa kun otat hänen ihanan rakkautensa vastaan ja suljet sen sydämiin, niin hän tekee kaikille uupuneille jotka luottavat hänen turvallisiin käsivarsiin.


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Tuo kuvastaa juuri sitä mistä on ollut puhe, sinettien murtumisesta... siitä seuraa melkoinen räjähdys. Uskon että sinetit ovat yhtä vaille auki ja kirjakäärön toisesta päästä näkee jo mitä sisällä lukee, on vain kysymys siitä uskaltaako monikaan heittäytyä lukemaan niitä ja jos joku saa auki lukemallaan, niin mitä tapahtuu kun hän yrittää ilmaista itseään?
        Eli vasta kun kaikki sinetit on avautuneet, koko käärö avautuu ja koska Ilmestyskirjassa suhteellisen selkeästi voi tulkita että viimeisen sinetin avautumista, emme ole enää katsomassa.
        Viides sinettihän jo kuuluu että alttarin kannen alla olevat pyhät valittavat Jumalalle että koska sinä kostat heidän verensä ja heille annettiin pitkät valkoiset vaipat, elikkä eihän ne voi olla mitään muuta kuin että sielu saa hengen ja taivasruumiin. Kuolleiden ylösottoahan se tarkoittaa, viides sinetti ja kun Paavali kertoi tessalonikkalaisille että me elävät emme ehdi ennen kuolleita, niin viidennen sinetin jälkeen kuudennen kohdalla tapahtui jo ne suuret mullistukset, joten siellä täytyy toteutua ilmestyskirjan kohta "pelastan sinut hädän hetkeltä" sekä Paavalin sanat "teitä ei ole määrätty vihaan". Näin ollen kuudennen sinetin kohdalla tasan, täytyisi olla se ylöstotto ja kuuhan menee nyt mustaksi pääsiäiseksi ja lehtimajan juhliksi, lisäksi Juliaaninen vuosi päättyy jonkinsortin pitkään auringonpimennykseen. Et lähellä ollaan kotipesää..

        ...no tää on mun käsitykseni.

        Tässä kappale, joka kuvastaa juuri nyt, hänen tulemustaan ... AAMEN!!! TULE TULE JEESUS!!!

        https://www.youtube.com/watch?v=fNCvW_imNeA


      • kesää kohti
        -jarmo- kirjoitti:

        :D aina kuulolla... kiitos!

        Luitko sanani sulle tuolta ylempää...? kopion ne nyt tähän vielä:

        Ja "kesää kohti" annan sanat:

        Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.

        :O oho jäi väliin tässä kiireessä..
        ¤%&/&%

        Itku tuli..KIITOS.

        Kiitos ja Kunnia Herralle.
        Aamen


    • sinettisormus

      - jarmo-, Oletko ajatellut, mitä nro: 8 tarkoittaa? Seuraava Ketju, nro:8? Josko se avataan? Sen voin tehdä, jos Herra antaa aiheen, hänen johdatuksessaan se tehdään, tämä ketju on jo aika pitkä, mutta vielä mahtuu, ...

      Tässä uudestaan nuo Raamatun numerot. Katsokaa numero 8 ...
      http://www.kolumbus.fi/gematria/lukuja.htm

      • -jarmo-

        Niin, siitä ketjusta 8 sen verran että se varmasti tulee käymään tavalliseen tapaan ja sehän jää tänne jos sen pitää jäädä tänne :D


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Niin, siitä ketjusta 8 sen verran että se varmasti tulee käymään tavalliseen tapaan ja sehän jää tänne jos sen pitää jäädä tänne :D

        :D ... Hänen johdatuksessaan ja tahdossaan ..... :D


      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        :D ... Hänen johdatuksessaan ja tahdossaan ..... :D

        Nimenomaan, amen!


    • -jarmo-

      Olen aina ajatellut kasista seiskan jatkumoa, jossa tavallaan aika on pysähtynyt, on kaksi nollaa päälekäin, eikös se olekin melkoinen ajanpysähtyneisyyden symboli?

      Kasi on täyttymys ja uuden alku, jossa ei enää noudateta vanhaa...

      Mutta maailmassa tapahtui 8 päivää ennen Olympialaisia USA:ssa maanvajoama, jossa kuuluisa Corvetten museon osa vajosi kuvaavasti maahan syntyneeseen 40 metriä syvään vajoamaan, jonne upposi 8 Corvettea.

      Elikkä ymmärrämme että kasi on taas maailmalle uuden seitsenluvun alku. suuren ahdistuksen ja Jumalan vihan aika.

      Olemme tässä juuri nollaamassa kelloja. Toiset ajasta iäisyyteen ja toisen uuteen aikaan maan päällä.

      • sinettisormus

        Aamen.
        Suuria asioita on tapahtumassa.


      • -jarmo-

        Kasi on muuten äärettömyyden merkki myös, kun tavallaan kaadat sen järjestelmän, jolloin kasi kaatuu pitkin pituuttaan :D


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Kasi on muuten äärettömyyden merkki myös, kun tavallaan kaadat sen järjestelmän, jolloin kasi kaatuu pitkin pituuttaan :D

        ... totta .... :D


    • sinettisormus

      Tässä tällainen ajatus heitto joka jäi vaivaamaan ja olen sitä jossakin muodossa ennenkin ajatellut mutta nyt on tullut jotain lisää. Katsoin äsken kalenteria ja Helluntai on kesäkuun 8 päivä ja Salomonin päivä. Jeesus lähetti 10 päivää ylösnousunsa jälkeen, eli Helluntaina, opetuslapsille Pyhän Hengen ja se oli ensimmäisen seurakunnan alku. Tänään noita sinetti selityksiä vastailessa oli tällainen kohta jossa neljä enkeliä (ilm. 7:2-8) on Jumalan rangaistuksen toimeenpanijoita mutta heidän tulee odottaa kunnes kaikki Isaelin sukukuntaan kuuluvat 144.000 Jumalan palvelijaa on sinetöity ja nämä 144.000 palvelijaa seisovat Kristuksen kanssa, Siionin vuorella kirkastettuna seurakuntana ... .....

    • sinettisormus

      Suurin Rakkaus meitä kohtaan, hän antoi itsensä meidän vuoksemme, että saisimme pelastuksen ja vapauden. Ei ole suurempaa rakkautta ...
      Käykäämme hänen jalkojensa juureen kiittäen ja kunnioittaen ja ylistäen häntä!

      https://www.youtube.com/watch?v=tSvyuCaL9pc

      Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille! Kirkastakaa teoillanne ja sanoillanne Hänen nimeään.
      Aamen.

    • sinettisormus

      Psalmi 90:17:
      Ja tulkoon osaksemme Herran,
      meidän Jumalamme, laupeus.
      Suo menestyä meille kättemme työ;
      niin, suo menestyä meidän kättemme työn.

      Aamen.

    • sinettisormus

      Näin unessa viime yönä valtavan huuhkajan, se juoksenteli metsässä ja oli valtavan kokoinen, se oli puiden kanssa samaa pituutta ja olin pieni sen rinnalla ...
      En tiennyt tuliko sitä pelätä, sivusta vain seurasin sen juoksua ...

      http://riittaahvonen.blogspot.fi/

      • sinettisormus

      • loveJeesus

        eräs uskova sanoi aikoinaan että pöllö kuvaa myös demoneja. liekö sitten hänen oma käsityksensä vai totta? kyseinen henkilö myös pyysi meitä tuhoamaan kaikki pöllö-aiheiset tavarat kotoamme,hänen mielestään niissä oli pahoja henkiä. tietysti uskoimmme sokeana kaiken hänen sanomansa tuohon aikaan,hän kuulemma näki muutenkin demoneja. voiko semmosia nähdä? sittemmin kun kerroin itse nähneeni kertomiani näkyjä,hän lakkasi olemasta yhteydessä,ihan kuin muut ei saisi näkyjä nähdä....


      • sinettisormus
        loveJeesus kirjoitti:

        eräs uskova sanoi aikoinaan että pöllö kuvaa myös demoneja. liekö sitten hänen oma käsityksensä vai totta? kyseinen henkilö myös pyysi meitä tuhoamaan kaikki pöllö-aiheiset tavarat kotoamme,hänen mielestään niissä oli pahoja henkiä. tietysti uskoimmme sokeana kaiken hänen sanomansa tuohon aikaan,hän kuulemma näki muutenkin demoneja. voiko semmosia nähdä? sittemmin kun kerroin itse nähneeni kertomiani näkyjä,hän lakkasi olemasta yhteydessä,ihan kuin muut ei saisi näkyjä nähdä....

        ... ja tuossa linkissä tiedettiin kertoa että huuhkaja voi olla myös merkki ennustuksien toteutumisesta, ja tuo huuhkaja oli todella valtava, ajattelin joko jokin valtava profetia toteutuu ....


      • loveJeesus
        sinettisormus kirjoitti:

        ... ja tuossa linkissä tiedettiin kertoa että huuhkaja voi olla myös merkki ennustuksien toteutumisesta, ja tuo huuhkaja oli todella valtava, ajattelin joko jokin valtava profetia toteutuu ....

        niin voi olla niinkin. en katsonut linkkiä,käyn katsomassa. tuhosimme asunnostamme kaikki pöllö-aiheiset tavarat lasten leluja myöten. näin jälkeenpäin kun ajattelee asiaa,oli kyllä aika naurettavaa tuhota jotain lasten pöllö-lelujakin,suloisia lelupöllöjä jne... =D


      • sinettisormus
        loveJeesus kirjoitti:

        niin voi olla niinkin. en katsonut linkkiä,käyn katsomassa. tuhosimme asunnostamme kaikki pöllö-aiheiset tavarat lasten leluja myöten. näin jälkeenpäin kun ajattelee asiaa,oli kyllä aika naurettavaa tuhota jotain lasten pöllö-lelujakin,suloisia lelupöllöjä jne... =D

        ... ehkäpä oli kuitenkin hyvä että poistit ne, ettei vahingossakaan ole tekemisissä minkään demonisen kanssa, joskus esineissäkin, niin viattomilta kuin tuntuukin, voi olla kiinnikkeitä demonisuuteen, ne voi avata ovia niille, siis henkisiä ovia, etenkin kaikki sellainen, mitä palvomme ja himoitsemme ...
        .... =)


      • sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

        ... ehkäpä oli kuitenkin hyvä että poistit ne, ettei vahingossakaan ole tekemisissä minkään demonisen kanssa, joskus esineissäkin, niin viattomilta kuin tuntuukin, voi olla kiinnikkeitä demonisuuteen, ne voi avata ovia niille, siis henkisiä ovia, etenkin kaikki sellainen, mitä palvomme ja himoitsemme ...
        .... =)

        ... niin, ja kyllä demoneja voi nähdä, hyvässä ja pahassa, se joka näkee hyvässä, on saanut henkien erottamisen armolahjan, ja nämä asiat ei ole leikkiä, vaan on kyse vakavasta asiasta, ei pidä leikkiä spiritismillä, taroteilla, jne.... Henkivallat ja pimeyden henkivallat on todella olemassa, tästä Jumala on pitänyt minulle muutama vuosi sitten koulua, ....


      • sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

        ... niin, ja kyllä demoneja voi nähdä, hyvässä ja pahassa, se joka näkee hyvässä, on saanut henkien erottamisen armolahjan, ja nämä asiat ei ole leikkiä, vaan on kyse vakavasta asiasta, ei pidä leikkiä spiritismillä, taroteilla, jne.... Henkivallat ja pimeyden henkivallat on todella olemassa, tästä Jumala on pitänyt minulle muutama vuosi sitten koulua, ....

        ... Jumala ei kuitenkaan luonut meitä pelkureiksi ja sielunvihollinen yrittää pitää meitä vallassaan juuri pelon voimalla, mutta Jeesus on vahva nimi häätää ne pois, niin unista kuin todellisesta elämästä, kun sen ymmärtää perin pohjin, pelkokin väistyy, Jeesus on meidän Herramme!
        Aamen.


      • loveJeesus
        sinettisormus kirjoitti:

        ... ehkäpä oli kuitenkin hyvä että poistit ne, ettei vahingossakaan ole tekemisissä minkään demonisen kanssa, joskus esineissäkin, niin viattomilta kuin tuntuukin, voi olla kiinnikkeitä demonisuuteen, ne voi avata ovia niille, siis henkisiä ovia, etenkin kaikki sellainen, mitä palvomme ja himoitsemme ...
        .... =)

        kyllä poltettua tuli kerrostalon pihagrillissä,samalla meni ne hirveät lasten monster high-nuket (kuka pöllö semmosiakin hirviöleluja on keksinyt),kyllä oli karmea muovin palaneenkäry koko piha-alueella,ja naapurit pällisteli mitä siellä oikeen grillataan =D ihme kun eivät soittaneet valkotakkisia hakemaan =D


      • -jarmo-
        loveJeesus kirjoitti:

        niin voi olla niinkin. en katsonut linkkiä,käyn katsomassa. tuhosimme asunnostamme kaikki pöllö-aiheiset tavarat lasten leluja myöten. näin jälkeenpäin kun ajattelee asiaa,oli kyllä aika naurettavaa tuhota jotain lasten pöllö-lelujakin,suloisia lelupöllöjä jne... =D

        Kerron erään tarinan vuosien takaa, kun eräs suomalainen naisevankelista oli Venäjällä, sen jälkeen kun sinne alkoi päästä 1991 jälkeen evankelioimismielessä. Siellähän oli valtavat määrät korvia kuuntelemassa ja viljaa puuitavanksi. Tämä oli armolahjoiltaan parantaja, joten hän kävi sairaaloissa paljon ja paransi siellä kaikki ja kertoi Jeesusksesta.
        Sitten siellä oli joku tyttö, joka ei parantunut vaikka piti kaiken järjen mukaan, koska kaikki muut olivat. Tämä tunnettu evankelista sitten haastatteli tyttöä että onko hänellä jotain, jonka takia parantuminen ei pääse toteutumaan, jonka tyttö kiisti. Sitten kuitenkin tyttö otti esille patjansa kääröissä olleen perheensä antaman pienen maskotin tai amuletin, joka oli kovin pyhä tälle, johon ei aluksi saanut edes koskea. Kuitenkin tyo sinnikäs evankelista sai tytön taivuteltua ja he tyhosivat sen yhdessä, tytön laskemalla se pieni esine viemäristä alas. Tämän jälkeen tuo tyttö vasta parani.

        Tämä tarina on sikäli tosi, että kuulin sen tältä evankelistalta itseltään.


      • loveJeesus
        sinettisormus kirjoitti:

        ... niin, ja kyllä demoneja voi nähdä, hyvässä ja pahassa, se joka näkee hyvässä, on saanut henkien erottamisen armolahjan, ja nämä asiat ei ole leikkiä, vaan on kyse vakavasta asiasta, ei pidä leikkiä spiritismillä, taroteilla, jne.... Henkivallat ja pimeyden henkivallat on todella olemassa, tästä Jumala on pitänyt minulle muutama vuosi sitten koulua, ....

        no ehkä hän näki sitten joissain tavaroissani demoneja kun käski tuhoamaan. ihmeellisintä hänen käytöksessään on se että kun kerroin itsekin nähneeni näkyjä (joista olen toisilla palstoilla kertonut) niin hän lakkasi olemasta yhteydessä kokonaan. ja se satutti koska hän oli tullut läheiseksi ystäväksi ja hävisi sitten ilman syytä. niin kauan kun pysyin hiljaa näyistäni ja annoin hänen vain kertoa omista jutuistaan kaikki oli hyvin ja ystäviä oltiin,mutta kun kerroin näyistäni,hän hävisi kokonaan elämästäni.


      • -jarmo-
        loveJeesus kirjoitti:

        kyllä poltettua tuli kerrostalon pihagrillissä,samalla meni ne hirveät lasten monster high-nuket (kuka pöllö semmosiakin hirviöleluja on keksinyt),kyllä oli karmea muovin palaneenkäry koko piha-alueella,ja naapurit pällisteli mitä siellä oikeen grillataan =D ihme kun eivät soittaneet valkotakkisia hakemaan =D

        Heh! Hyvä :)


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Kerron erään tarinan vuosien takaa, kun eräs suomalainen naisevankelista oli Venäjällä, sen jälkeen kun sinne alkoi päästä 1991 jälkeen evankelioimismielessä. Siellähän oli valtavat määrät korvia kuuntelemassa ja viljaa puuitavanksi. Tämä oli armolahjoiltaan parantaja, joten hän kävi sairaaloissa paljon ja paransi siellä kaikki ja kertoi Jeesusksesta.
        Sitten siellä oli joku tyttö, joka ei parantunut vaikka piti kaiken järjen mukaan, koska kaikki muut olivat. Tämä tunnettu evankelista sitten haastatteli tyttöä että onko hänellä jotain, jonka takia parantuminen ei pääse toteutumaan, jonka tyttö kiisti. Sitten kuitenkin tyttö otti esille patjansa kääröissä olleen perheensä antaman pienen maskotin tai amuletin, joka oli kovin pyhä tälle, johon ei aluksi saanut edes koskea. Kuitenkin tyo sinnikäs evankelista sai tytön taivuteltua ja he tyhosivat sen yhdessä, tytön laskemalla se pieni esine viemäristä alas. Tämän jälkeen tuo tyttö vasta parani.

        Tämä tarina on sikäli tosi, että kuulin sen tältä evankelistalta itseltään.

        ... totta, ihmiset haalivat matkamuistoiksi vaikka mitä, esim. sellainen pallo jossa on pahasilmä ja siksi sitä sanotaankin, näistä tulisi luopua, niin viattomilta kuin tuntuvatkin.


    • -jarmo-

      Huomenta kaikki Rakkaat sisareni ja veljeni, rauhaa Jeesuksessa Kristuksessa.

      Seikkailin jo tuolla parilla palstalla "häiriköimässä" tapani mukaan ;) ja nyt tulin hengähtämään.

      Toivoisin omasta puolesta rukousapua. Olen ollut pitkään sairauslomalla rikkinäisten jalkojeni takia ja olen hieman ristiriitaisessa pattitilanteessa kun ei voi tehdä töitä, on silti oma firma ja olen siitä tehnyt luopumusta, kuten olen rukousvastauksena saanut tehdäkin. Rauno Helppi on minun kanssa puhelimitse rukoillut eräänä päivänä ja teimme sen hieman ristiin, koska hänellä oli jaksamisen kanssa ongelmia, koska vaimo oli kuollut ja hänellä ikä alkoi painaa jo, eikä jaksais enää kiertää puhumassa. No, me rukoiltiin sitten siinä puhelimessa ristiin :) ja minä pääsin eroon firmastani, joka on niin jumalattomassa maailmassa ettei sen johtaminen enää yksinkartaisesti sovi kristityn elämään, siksi ihmettelen miksi uskova haluaa politiikkaan.
      No mutta olen päässyt irti firmasta siten että minun ei tarvitse olla missään tekemisissä sen kanssa enää ja luovutin sen sijoitusyhtiöölle, joka sitten myöhemmin antaa minulle siitä jotain, jos antaa... varmaan menee "köyhien liikemiesten" kahvikassaan kaikki. Mutten minä siitä murehdi, vaan omasta jaksamisestani. Mammona on mitä on mutta en tiedä pitääkö tästä sairauslomasta nyt nauttia vai muodostuuko tästä taakka.

      Jos rukoilette puolestani varmuuden vuoksi, koska ei se ainakaan hukkaan mene. Lähinnä että saisin rauhaa hengessäni sen kärsimyksessä, stressinä ja lievänä masennuksena. Olen aina tehnyt töitä, läpi koko elämäni, enkä ole koskaan joutunut tämmöiseen tilanteeseen, jossa joudun olemaan kuukausia kaiken maailman Kelan siivellä jne. Se on osin myös sitä omavoimaisuuden tunnetta varmastikin, koska olen aina ollut kova ja vahva, mutta samalla hirveän pehmeä, särkyvä ja tunteikas. Tiedättekö sellanen, ihan outo, Jumalan lapsi?

      En muuta halua pyytää, kaikki muu tulee kun sen aika on.

      • sinettisormus

        Rukoillaan, rukoillaan kiittäen, niinkuin olisit tämän parantumisen saanut.
        Herra on meidän parantajamme, näin on meille luvattu ja siitä pidämme kiinni.
        Kiitos Herra että -jarmon- jalat paranee ja tuo patti tilanne raukeaa sinun kirkastukseksi. Herra haluaa ehkä sinut kentälle, siksi tämä muutos vaihe, ole avoin ja kuuntele mitä hän tuo sinun eteesi, saatat yllättyä ja ole kuuliainen.
        Aamen.


      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        Rukoillaan, rukoillaan kiittäen, niinkuin olisit tämän parantumisen saanut.
        Herra on meidän parantajamme, näin on meille luvattu ja siitä pidämme kiinni.
        Kiitos Herra että -jarmon- jalat paranee ja tuo patti tilanne raukeaa sinun kirkastukseksi. Herra haluaa ehkä sinut kentälle, siksi tämä muutos vaihe, ole avoin ja kuuntele mitä hän tuo sinun eteesi, saatat yllättyä ja ole kuuliainen.
        Aamen.

        Kiitos sinetti :)


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Kiitos sinetti :)

        ... Kiitos Jeesus Kristus, meidän Herramme ja pelastajamme ja vapahtajamme ja PARANTAJAMME !!!


    • LoveJeesus

      Kiitos Jeesus,että sinä olet parantajamme,kaiken sairauden olet voittanut ristillä. Tapahtukoon tahtosi myös Jarmon tilanteessa. Sinuun Jeesus saamme laittaa kaiken toivomme. Aamen.

    • kesää kohti

      Tähän päivään
      Joh. 6:27

      Jeesus sanoo:"Älkää tavoitelko katoavaa ruokaa, vaan katoamatonta, sitä, joka antaa ikuisen elämän. Sitä teille antaa Ihmisen Poika, sillä Isä, Jumala itse, on merkinnyt hänet sinetillään."

      Jarmo mukana ollaan :D
      Siunauksin

    • zekattu

      Kiitos ja aamen. Tämä ketju on siunattu. Ajallinen elo on ohdakkeinen, mutta me saamme levätä Isän/Abban kämmenellä :)

      Matt. 11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

      http://jarmo10.org/Neito.jpg

      Jer:
      31:16 Näin sanoo Herra: Pidätä äänesi itkusta, silmäsi kyyneleistä, sillä sinun työstäsi on tuleva palkka, sanoo Herra, ja he palajavat vihollisen maasta.
      31:17 Sinulla on tulevaisuuden toivo, sanoo Herra: sinun lapsesi palajavat omalle maalleen.
      31:18 Minä olen kyllä kuullut Efraimin valittavan: 'Sinä olet kurittanut minua, olen saanut kuritusta niinkuin vikuroiva vasikka. Palauta minut, niin minä palajan; sillä sinä olet Herra, minun Jumalani.
      31:19 Sillä käännyttyäni minä kadun, ja päästyäni ymmärrykseen minä lyön lanteeseeni. Minä häpeän, tunnen häpeätä, sillä minä kannan nuoruuteni pilkkaa.'
      31:20 Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.
      31:21 Pystytä itsellesi kivimerkkejä, aseta itsellesi tienviittoja, paina mieleesi tie, polku, jota olet kulkenut. Palaja, neitsyt Israel, palaja näihin kaupunkeihisi.
      31:22 Kuinka kauan sinä mutkistelet sinne ja tänne, sinä luopiotytär? Sillä Herra luo maahan uutta: nainen miestä piirittää.
      31:23 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Vielä kerran sanotaan Juudan maassa ja sen kaupungeissa, kun minä käännän heidän kohtalonsa, tämä sana: 'Herra siunatkoon sinua, sinä vanhurskauden asuinsija, sinä pyhä vuori.'
      31:24 Ja Juuda kaikkine kaupunkeineen asuu siellä yhdessä, peltomiehet ja ne, jotka vaeltavat laumoineen.
      31:25 Sillä minä virvoitan väsyneen sielun, ja jokaisen nääntyvän sielun minä ravitsen."
      31:26 Siihen minä heräsin ja katselin, ja uneni oli minusta suloinen.
      31:27 "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä kylvän Israelin maahan ja Juudan maahan ihmisen siementä ja karjan siementä.

      - Ja sitten on olemassa Jumalan ilmoituksen mukaan Israelin kuningaskunta, joka on ollut peitossa ihmissilmiltä yli 2700 vuotta, mutta ei suinkaan lopullisesti hävinneenä. On tullut lähelle se aika, jolloin tämä suuri ja hämmästyttävä salaisuus tulee paljastumaan ja kaikki maailman kansat tulevat sen näkemään. Ja tämä asia tulee koskettamaan meitä suomalaisia, koska niin monet tosiasiat kertovat sen puolesta, että maa nimeltä Suomi edustaa Israelin kuningaskuntaa ja niitä kantaisä Jaakobin kymmenen pojan jälkeläisiä, joiden johtajasta käytetään myös nimeä Joosef tai Efraim.

      http://jarmo10.org/jouni.htm

      http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

      http://jarmo10.org/kartat.htm

      • Usko vie perille

        1 Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä. [Room. 8:24; 1. Kor. 2:9; 2. Kor. 5:7]
        2 Uskoon perustuu se todistus, jonka Jumala on isistä antanut.
        3 Uskon avulla me ymmärrämme, että maailmat on luotu Jumalan sanalla: näkyvä on syntynyt näkymättömästä. [1. Moos. 1:3; Ps. 33:6 | Room. 4:17; 2. Piet. 3:5]
        4 Uskon vuoksi oli Abelin Jumalalle antama uhri Kainin uhria arvokkaampi. Koska Abel uskoi, hän sai vanhurskaudestaan todistuksen, kun Jumala otti vastaan hänen lahjansa, ja uskovana hän puhuu vielä kuoltuaankin. [1. Moos. 4:4,5 | 1. Moos. 4:10; Hepr. 12:24]
        5 Uskon vuoksi otettiin Henok pois niin, ettei hän kokenut kuolemaa. "Sitten häntä ei enää ollut, sillä Jumala otti hänet luokseen." Ennen kuin hänet otettiin pois, hän näet oli -- niin hänestä todistetaan -- elänyt Jumalan mielen mukaisesti. [1. Moos. 5:24]
        6 Ilman uskoa ei kuitenkaan kukaan ole Jumalan mielen mukainen. Sen, joka astuu Jumalan eteen, täytyy uskoa, että Jumala on olemassa ja että hän kerran palkitsee ne, jotka etsivät häntä.
        7 Usko sai Nooan taipumaan Jumalan tahtoon, kun hän sai ilmoituksen sellaisesta, mikä ei vielä ollut nähtävissä. Hän rakensi arkin, ja näin koko hänen perheensä pelastui. Hänen uskonsa langetti maailmalle tuomion ja antoi hänelle itselleen uskovien perinnön, vanhurskauden. [1. Moos. 6:22]
        8 Usko sai Abrahamin tottelemaan Jumalan kutsua ja lähtemään kohti seutuja, jotka Jumala oli luvannut hänelle perintömaaksi. Hän lähti matkaan, vaikka ei tiennyt, minne oli menossa. [1. Moos. 12:1]
        9 Koska hän uskoi, hän asettui muukalaisena luvattuun maahan ja asui siellä teltoissa, ja niin asuivat myös Iisak ja Jaakob, jotka perivät saman lupauksen.
        10 Abraham odotti sitä kaupunkia, joka on rakennettu vankalle perustalle ja jonka Jumala itse on suunnitellut ja tehnyt. [Hepr. 12:22, Hepr. 13:14; Ilm. 21:2]
        11 Koska Abraham ja Saara uskoivat, he kykenivät saamaan jälkeläisen, vaikka Saara oli hedelmätön ja heidän aikansa jo oli ohi. Abraham piti lupauksen antajaa luotettavana, [1. Moos. 17:19, 1. Moos. 18:9-15, 1. Moos. 21:2; Room. 4:19]
        12 ja siksi hän, yksi ainoa, mieskuntonsa jo menettänyt, sai jälkeläisiä yhtä suuren määrän kuin on taivaalla tähtiä, yhtä luvuttoman joukon kuin on meren rannalla hiekkajyväsiä. [1. Moos. 15:5, 1. Moos. 22:17]
        13 Uskovina nämä kaikki kuolivat. Sitä, mikä heille oli luvattu, he eivät saaneet; he olivat vain etäältä nähneet sen ja tervehtineet sitä iloiten, tunnustaen olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä. [1. Moos. 23:4]
        14 Ne, jotka puhuvat näin, osoittavat kaipaavansa isänmaata.
        15 Mutta jos heidän mielessään olisi ollut se maa, josta he olivat lähteneet, he olisivat toki voineet palata sinne.
        16 Ei, he odottivat parempaa, taivaallista isänmaata. Sen tähden ei Jumalakaan häpeä heitä, vaan sallii itseään kutsuttavan heidän Jumalakseen, sillä hän on heitä varten jo rakentanut valmiin kaupungin. [2. Moos. 3:6; Hepr. 2:11]


      • Usko vie perille
        Usko vie perille kirjoitti:

        1 Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä. [Room. 8:24; 1. Kor. 2:9; 2. Kor. 5:7]
        2 Uskoon perustuu se todistus, jonka Jumala on isistä antanut.
        3 Uskon avulla me ymmärrämme, että maailmat on luotu Jumalan sanalla: näkyvä on syntynyt näkymättömästä. [1. Moos. 1:3; Ps. 33:6 | Room. 4:17; 2. Piet. 3:5]
        4 Uskon vuoksi oli Abelin Jumalalle antama uhri Kainin uhria arvokkaampi. Koska Abel uskoi, hän sai vanhurskaudestaan todistuksen, kun Jumala otti vastaan hänen lahjansa, ja uskovana hän puhuu vielä kuoltuaankin. [1. Moos. 4:4,5 | 1. Moos. 4:10; Hepr. 12:24]
        5 Uskon vuoksi otettiin Henok pois niin, ettei hän kokenut kuolemaa. "Sitten häntä ei enää ollut, sillä Jumala otti hänet luokseen." Ennen kuin hänet otettiin pois, hän näet oli -- niin hänestä todistetaan -- elänyt Jumalan mielen mukaisesti. [1. Moos. 5:24]
        6 Ilman uskoa ei kuitenkaan kukaan ole Jumalan mielen mukainen. Sen, joka astuu Jumalan eteen, täytyy uskoa, että Jumala on olemassa ja että hän kerran palkitsee ne, jotka etsivät häntä.
        7 Usko sai Nooan taipumaan Jumalan tahtoon, kun hän sai ilmoituksen sellaisesta, mikä ei vielä ollut nähtävissä. Hän rakensi arkin, ja näin koko hänen perheensä pelastui. Hänen uskonsa langetti maailmalle tuomion ja antoi hänelle itselleen uskovien perinnön, vanhurskauden. [1. Moos. 6:22]
        8 Usko sai Abrahamin tottelemaan Jumalan kutsua ja lähtemään kohti seutuja, jotka Jumala oli luvannut hänelle perintömaaksi. Hän lähti matkaan, vaikka ei tiennyt, minne oli menossa. [1. Moos. 12:1]
        9 Koska hän uskoi, hän asettui muukalaisena luvattuun maahan ja asui siellä teltoissa, ja niin asuivat myös Iisak ja Jaakob, jotka perivät saman lupauksen.
        10 Abraham odotti sitä kaupunkia, joka on rakennettu vankalle perustalle ja jonka Jumala itse on suunnitellut ja tehnyt. [Hepr. 12:22, Hepr. 13:14; Ilm. 21:2]
        11 Koska Abraham ja Saara uskoivat, he kykenivät saamaan jälkeläisen, vaikka Saara oli hedelmätön ja heidän aikansa jo oli ohi. Abraham piti lupauksen antajaa luotettavana, [1. Moos. 17:19, 1. Moos. 18:9-15, 1. Moos. 21:2; Room. 4:19]
        12 ja siksi hän, yksi ainoa, mieskuntonsa jo menettänyt, sai jälkeläisiä yhtä suuren määrän kuin on taivaalla tähtiä, yhtä luvuttoman joukon kuin on meren rannalla hiekkajyväsiä. [1. Moos. 15:5, 1. Moos. 22:17]
        13 Uskovina nämä kaikki kuolivat. Sitä, mikä heille oli luvattu, he eivät saaneet; he olivat vain etäältä nähneet sen ja tervehtineet sitä iloiten, tunnustaen olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä. [1. Moos. 23:4]
        14 Ne, jotka puhuvat näin, osoittavat kaipaavansa isänmaata.
        15 Mutta jos heidän mielessään olisi ollut se maa, josta he olivat lähteneet, he olisivat toki voineet palata sinne.
        16 Ei, he odottivat parempaa, taivaallista isänmaata. Sen tähden ei Jumalakaan häpeä heitä, vaan sallii itseään kutsuttavan heidän Jumalakseen, sillä hän on heitä varten jo rakentanut valmiin kaupungin. [2. Moos. 3:6; Hepr. 2:11]

        17 Usko sai Abrahamin tuomaan Iisakin uhriksi, kun hänet pantiin koetteelle. Hän oli valmis uhraamaan ainoan poikansa, vaikka oli saanut lupaukset, [1. Moos. 22:1,2; Jaak. 2:21]
        18 vaikka hänelle oli sanottu: "Iisakin jälkeläisiä sanotaan sinun lapsiksesi." [1. Moos. 21:12; Room. 9:7]
        19 Hän päätteli, että Jumala kykenee jopa herättämään kuolleen, ja niin hän sai poikansa takaisin, ylösnousemuksen ennusmerkkinä.
        20 Uskon tähden, tulevaisuus mielessään, antoi Iisak siunauksensa Jaakobille ja Esaulle. [1. Moos. 27:27-29,39,40]
        21 Uskon tähden siunasi kuoleva Jaakob Joosefin kummankin pojan ja rukoili sauvaansa vasten kumartuneena. [1. Moos. 48:15,16,20]
        22 Uskon tähden puhui Joosef loppunsa lähetessä siitä, että Israelin kansa kerran lähtee Egyptistä, ja määräsi, mitä hänen luilleen oli tehtävä. [1. Moos. 50:24,25]
        23 Usko sai Mooseksen vanhemmat pitämään poikaansa piilossa kolme kuukautta. Lapsi oli heidän silmissään ihmeen kaunis, eivätkä he pelänneet kuninkaan määräystä. [2. Moos. 2:2; Ap. t. 7:20,21]
        24 Koska Mooses uskoi, hän aikuiseksi vartuttuaan kieltäytyi esiintymästä faraon tyttären poikana. [2. Moos. 2:15]
        25 Hän mieluummin jakoi Jumalan kansan kärsimykset kuin hankki synnistä ohimenevää nautintoa.
        26 Hän näet piti Kristuksen osaksi tulevaa häväistystä suurempana rikkautena kuin koko Egyptin aarteita, sillä hän kiinnitti katseensa tulevaan palkintoon. [Hepr. 13:13]
        27 Uskonsa tähden Mooses lähti Egyptistä kuninkaan vihaa pelkäämättä ja pysyi lujana, kuten pysyy se joka ikään kuin näkee Näkymättömän. [2. Moos. 2:10-15]
        28 Koska hän uskoi, hän pani toimeen pääsiäisen vieton ja veren sivelyn, ettei esikoisten surmaaja koskisi israelilaisten lapsiin. [2. Moos. 12:7,13]
        29 Uskon voimalla israelilaiset kulkivat Punaisenmeren yli kuin kuivaa maata pitkin, mutta samaa yrittäessään egyptiläiset hukkuivat. [2. Moos. 14:28,29]
        30 Uskon voimasta sortuivat Jerikon muurit, kun niiden ympäri oli kuljettu seitsemän päivää. [Joos. 6:20]
        31 Koska portto Rahab uskoi, hän välttyi kuolemasta yhdessä niskoittelijoiden kanssa, sillä hän oli ottanut tiedustelijat ystävinä vastaan. [Joos. 6:22-25]
        32 Mitäpä tähän enää lisäisin? Minulta loppuisi aika, jos kertoisin Gideonista, Barakista, Simsonista ja Jeftasta, Daavidista, Samuelista ja profeetoista. [Tuom. 4-16; 1. Sam. 1:1-1. Kun. 2:12]
        33 Uskon voimalla he kukistivat valtakuntia, pitivät yllä oikeutta ja pääsivät näkemään lupausten täyttymisen. He tukkivat leijonien kidat,
        34 sammuttivat roihuavan tulen ja välttivät miekaniskut. He olivat heikkoja, mutta he voimistuivat, heistä tuli väkeviä sotureita, he työnsivät takaisin vihollisen joukot. [Tuom. 7:22, Tuom. 15:14; 1. Sam. 18:11; Dan. 3:27]
        35 Jotkut naiset saivat kuolleet omaisensa elävinä takaisin. Monet kidutettiin hengiltä. He olivat torjuneet heille tarjotun vapautuksen, koska halusivat parempaan ylösnousemukseen. [1. Kun. 17:23; 2. Kun. 4:36; 2. Makk. 6:30]
        36 Toiset saivat osakseen pilkkaa ja ruoskaniskuja, jopa kahleet ja vankeuden. [Jer. 20:2]
        37 Heitä kivitettiin kuoliaaksi, heitä sahattiin kahtia ja surmattiin miekalla lyöden. He joutuivat kuljeksimaan lampaan- ja vuohennahat vaatteinaan, he kärsivät puutetta, heitä ahdistettiin ja piestiin. [1. Kun. 21:13; 2. Aik. 24:21]
        38 He olivat liian hyviä tähän maailmaan, ja niin heidän oli harhailtava autiomaassa ja vuorilla ja asuttava luolissa ja maakuopissa.
        39 Kaikista näistä on heidän uskonsa perusteella annettu kirjoituksissa hyvä todistus, mutta sitä, mikä on luvattu, he eivät vielä saaneet.
        40 Jumalalla oli näet meitä varten varattuna vielä parempaa, eivätkä he siksi voineet päästä täydellisyyteen ilman meitä.


      • Usko vie perille
        Usko vie perille kirjoitti:

        1 Usko on sen todellisuutta, mitä toivotaan, sen näkemistä, mitä ei nähdä. [Room. 8:24; 1. Kor. 2:9; 2. Kor. 5:7]
        2 Uskoon perustuu se todistus, jonka Jumala on isistä antanut.
        3 Uskon avulla me ymmärrämme, että maailmat on luotu Jumalan sanalla: näkyvä on syntynyt näkymättömästä. [1. Moos. 1:3; Ps. 33:6 | Room. 4:17; 2. Piet. 3:5]
        4 Uskon vuoksi oli Abelin Jumalalle antama uhri Kainin uhria arvokkaampi. Koska Abel uskoi, hän sai vanhurskaudestaan todistuksen, kun Jumala otti vastaan hänen lahjansa, ja uskovana hän puhuu vielä kuoltuaankin. [1. Moos. 4:4,5 | 1. Moos. 4:10; Hepr. 12:24]
        5 Uskon vuoksi otettiin Henok pois niin, ettei hän kokenut kuolemaa. "Sitten häntä ei enää ollut, sillä Jumala otti hänet luokseen." Ennen kuin hänet otettiin pois, hän näet oli -- niin hänestä todistetaan -- elänyt Jumalan mielen mukaisesti. [1. Moos. 5:24]
        6 Ilman uskoa ei kuitenkaan kukaan ole Jumalan mielen mukainen. Sen, joka astuu Jumalan eteen, täytyy uskoa, että Jumala on olemassa ja että hän kerran palkitsee ne, jotka etsivät häntä.
        7 Usko sai Nooan taipumaan Jumalan tahtoon, kun hän sai ilmoituksen sellaisesta, mikä ei vielä ollut nähtävissä. Hän rakensi arkin, ja näin koko hänen perheensä pelastui. Hänen uskonsa langetti maailmalle tuomion ja antoi hänelle itselleen uskovien perinnön, vanhurskauden. [1. Moos. 6:22]
        8 Usko sai Abrahamin tottelemaan Jumalan kutsua ja lähtemään kohti seutuja, jotka Jumala oli luvannut hänelle perintömaaksi. Hän lähti matkaan, vaikka ei tiennyt, minne oli menossa. [1. Moos. 12:1]
        9 Koska hän uskoi, hän asettui muukalaisena luvattuun maahan ja asui siellä teltoissa, ja niin asuivat myös Iisak ja Jaakob, jotka perivät saman lupauksen.
        10 Abraham odotti sitä kaupunkia, joka on rakennettu vankalle perustalle ja jonka Jumala itse on suunnitellut ja tehnyt. [Hepr. 12:22, Hepr. 13:14; Ilm. 21:2]
        11 Koska Abraham ja Saara uskoivat, he kykenivät saamaan jälkeläisen, vaikka Saara oli hedelmätön ja heidän aikansa jo oli ohi. Abraham piti lupauksen antajaa luotettavana, [1. Moos. 17:19, 1. Moos. 18:9-15, 1. Moos. 21:2; Room. 4:19]
        12 ja siksi hän, yksi ainoa, mieskuntonsa jo menettänyt, sai jälkeläisiä yhtä suuren määrän kuin on taivaalla tähtiä, yhtä luvuttoman joukon kuin on meren rannalla hiekkajyväsiä. [1. Moos. 15:5, 1. Moos. 22:17]
        13 Uskovina nämä kaikki kuolivat. Sitä, mikä heille oli luvattu, he eivät saaneet; he olivat vain etäältä nähneet sen ja tervehtineet sitä iloiten, tunnustaen olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä. [1. Moos. 23:4]
        14 Ne, jotka puhuvat näin, osoittavat kaipaavansa isänmaata.
        15 Mutta jos heidän mielessään olisi ollut se maa, josta he olivat lähteneet, he olisivat toki voineet palata sinne.
        16 Ei, he odottivat parempaa, taivaallista isänmaata. Sen tähden ei Jumalakaan häpeä heitä, vaan sallii itseään kutsuttavan heidän Jumalakseen, sillä hän on heitä varten jo rakentanut valmiin kaupungin. [2. Moos. 3:6; Hepr. 2:11]

        Hebrealaiskirje 11 on kyseessä . Ja erittäin selkeää Sanaa uskon esimerkeistä.


      • Efraim ym

        Nyt alkaa TV7 21.15 alkaa "Kuningaskunnan paluu"!


      • zekattu
        Usko vie perille kirjoitti:

        Hebrealaiskirje 11 on kyseessä . Ja erittäin selkeää Sanaa uskon esimerkeistä.

        Aamen, aamen, aamen. Tuhtia ruokaa.


    • zekattu
    • Hyvä ...

      Huuda minua hädänpäivänä, niin Minä tahdon auttaa sinua.

      "Puheessaan kuningattaren oli määrä kehottaa brittejä rukoilemaan ja pysymään yhtenäisinä "sodan hulluuden" edessä."

    • -jarmo-

      Huomenta ystävät!

      Sinetille olis yks juttu: http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014040418183701_fd.shtml

      Tuossa on just sitä mistä aiemmin puhuin, neliapilankerääjästä, joka on onnensa kukkuloilla joka kerta kun löytää sellaisen.

      Sunnuntaipäivän saarnaksi kerron muutaman vuoden takaisen jutun palapelejä harrastavasta silloin 86v Jack Harrisista, joka koki karvaan pettymyksen viimeistellessään (vuorisaarnan kuulijajoukko) 5000 palan palapeliään. Mies oli koonnut palapeliä yli 7 vuotta vain huomatakseen, ettei sitä ollut edes mahdollista saada valmiiksi - yksi pala nimittäin puuttui. Asiasta teki jutun silloin Daily News. (linkki alla juttuun)
      Valmistajan edustajat päättivät tehdä Harrisille palveluksen luettuaan tämän surullisesta tarinasta. Alkuperäinen palapelin suunnitelma kaivettiin esiin arkistoista ja puuttuva pala tehtiin Harrisille mittatilaustyönä.
      Näin suurenmoisen työn jälkeen vanha mies sai kuin saikin viimeisen palan ja kokoelma oli lopultakin sitä yhtä ainoaa vaille täydellinen.
      Lehdistö ei kuitenkaan kiinnittänyt huomiota olennaisimpaan seikkaan tässä koko hienossa tarinassa... Tiedättekö mikä kuva tuossa palapelissä on? Siihen on painettu ranskalaistaiteilija James Tissotin hyvin kuuluisa maalaus, "tuhlaajapojan paluu" jonka tarinan me kaikki hyvin tunnemme.

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-1279440/Jigsaw-fan-Jack-Harris-finishes-5-000-piece-puzzle-SEVEN-years.html

      • sinettisormus

        Kiitos, -jarmo-, tuosta neliapila tarinasta, te rakkaat ystävät olette kaikki harvinaisia neliapiloita elämämme kulussa.

        Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille!


    • sinettisormus
      • näkymätön ninni

        Hyvää yötä ja siunausta kaikille! On ollut kiirettä, ja nyt vasta ehdin tänne teitä moikkaamaan. Rukouksissa olet Jarmo.


    • sinettisormus

      Herran Rauhaa ja Siunausta kakille.
      Tänä aamuna sain näyn jossa oli lilan värinen pääsiäsmuna, vaalealla höyhen pedillä.
      Ymmärsin että tuo muna edustaa uutta, tulevaa ja tuo lila väri, profetaalisissa väreissä tarkoittaa:
      LILA = kuvastaa kuninkaallisuutta ja kuninkuutta.

      Kiitos ja Kunnia Herralle, hän tuo meille tuota uutta ...

      • sinettisormus

        Jesaja 33:17:
        Sinun silmäsi saavat katsoa kuningasta hänen ihanuudessaan,
        saavat nähdä avaran maan.


      • -jarmo-

        Hei Sinetti, rauhaa!

        Minua jäi hieman kaivelemaan tuo sinun pääsiäismuna juttusi... kertoisitko ystävällisesti lisää siitä näystä. Lähinnä minkälainen tunne sinulla siitä jäi ja minkälainen fiilis sitä oli nähdä.

        Katsos kun purppura on lilan yksi sävysuunta, joka taas on raamatullisesti turmeltunut ja sitten kun siihen lisätään pääsiäismuna, joka taas on antikristillinen kauhistus pääsiäsen vitosta, niin tulee mieleen toinen kuninkuus.

        Olen pahoillani jos järkytin, mutta rehellisyyttäni halusin tämän tuoda sinulle.


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Hei Sinetti, rauhaa!

        Minua jäi hieman kaivelemaan tuo sinun pääsiäismuna juttusi... kertoisitko ystävällisesti lisää siitä näystä. Lähinnä minkälainen tunne sinulla siitä jäi ja minkälainen fiilis sitä oli nähdä.

        Katsos kun purppura on lilan yksi sävysuunta, joka taas on raamatullisesti turmeltunut ja sitten kun siihen lisätään pääsiäismuna, joka taas on antikristillinen kauhistus pääsiäsen vitosta, niin tulee mieleen toinen kuninkuus.

        Olen pahoillani jos järkytin, mutta rehellisyyttäni halusin tämän tuoda sinulle.

        Se oli vain kuva ja tuo muna oli kiiltävä pintainen, eihän näitä aina tiedä ovatko näkyjä, muna kuitenkin edustaa uutta, mutta itsekin mietin tuon raamatullisuutta, et järkyttänyt, raamatussa kyllä on paljon vertauskuvallisuutta, mutta .... ???
        Ei siitä mitenkään huonoa fiilistä jäänyt, väri oli kyllä puhdas lila ei purppura ...
        Aivan kuin lila väri alttarilla kirkossa ja oliko se juuri näihin aikoihin tuo väri seurakunnissa ....


      • sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

        Se oli vain kuva ja tuo muna oli kiiltävä pintainen, eihän näitä aina tiedä ovatko näkyjä, muna kuitenkin edustaa uutta, mutta itsekin mietin tuon raamatullisuutta, et järkyttänyt, raamatussa kyllä on paljon vertauskuvallisuutta, mutta .... ???
        Ei siitä mitenkään huonoa fiilistä jäänyt, väri oli kyllä puhdas lila ei purppura ...
        Aivan kuin lila väri alttarilla kirkossa ja oliko se juuri näihin aikoihin tuo väri seurakunnissa ....

        ... väri oli siis lila, eli toisella nimellä violetti .....


      • -jarmo-
        sinettisormus kirjoitti:

        ... väri oli siis lila, eli toisella nimellä violetti .....

        Niin... älä turhaan mieti sitä tuon tarkemmin. Uskon että Pyhä Henki on nyt niin voimakkaana käymässä ympärinsä, koska herätys on tulossa. Tätä informaatiota tulee joka paikasta ja me herkemmät saamme sitä ilmeisesti sitten enemmän.

        Pääsiäsimunasta vaan ei tekemälläkään saa kristillistä :( koska se koko ajatus on lähtenyt antisellasesta, tiput ja muut, samoin kuin Joulupukkikin siinä toisessa juhlassa. Ne vesittää oikeaa pääsiästä ja toisaalta jeesuksen syntymä ei taida edes olla Joulukuusa 25 päviä, vaan syksyllä.

        Noh, kuninkuutemme on enää varsin lyhyen askelen päässä :)


      • sinettisormus
        -jarmo- kirjoitti:

        Niin... älä turhaan mieti sitä tuon tarkemmin. Uskon että Pyhä Henki on nyt niin voimakkaana käymässä ympärinsä, koska herätys on tulossa. Tätä informaatiota tulee joka paikasta ja me herkemmät saamme sitä ilmeisesti sitten enemmän.

        Pääsiäsimunasta vaan ei tekemälläkään saa kristillistä :( koska se koko ajatus on lähtenyt antisellasesta, tiput ja muut, samoin kuin Joulupukkikin siinä toisessa juhlassa. Ne vesittää oikeaa pääsiästä ja toisaalta jeesuksen syntymä ei taida edes olla Joulukuusa 25 päviä, vaan syksyllä.

        Noh, kuninkuutemme on enää varsin lyhyen askelen päässä :)

        ... totta ...=D


    • bää

      sain vahvan ajatuksen eilen illalla kun olin lukemassa jotakin tekstiä."hän tulee valheen kaikella voimalla". aloin miettimään noita sanoja ja sehän tarkoittaa eksytyksen henkeä. nyt on se aika.

    • bää

      no kun tuosta lilan väristä nyt alettiin puhumaan täällä palstalla, niin itse näen paljon lilan värisenä ympäristöni. näkeekö muut? olen n. vuoden verran nähnyt luonnon lilana, jopa rappukäytävän työpaikalla jne. ei se minua vaivaa, eikä häiritse. erotan kyllä muitakin värejä, mutta lila hallitsee värejä.eikös Jumalan väri ole lila.Herra viestii minulle varmaankin, että tämä kaikki on hänestä.

    • Seurailija

      Samaa mieltä "bää" "hän tulee valheen kaikella voimalla. Eksytys on käynnissä tunnen sen luissani, kaikki koetellaan "tulessa".. Nyt on se aika ja tuntuu että vain harva siitä selviää.. Joka pysyy lujana hän myös selviää mutta miksi asia on tehty joillekkin lähes mahdottomaksi! miksi vaikka henkisesti sairaalle oikein keräämällä kerätään niin paljon että hän ei enää jaksa! lamaantuu täysin kuormansa alle.... raamattu tosin puhuu ettei kuormaa anneta kellekkään liiaksi asti... rajoilla kuitenkin mennään nyt!.. rajoitin paukkuu..

      En ole jaksanut kirjoittaa, olen ihan alamaissa, olne lukenut hyviä kirjoituksianne, kiitos... olen jaksanut rukoilla rukoiltavien puolesta ja oman perheeni puolesta mutta lamaantuneena tehottomasti.. asioita on tullut eteeni jälleen kerran täydeltä laidalta........ Ihmettelen tätä... suurin huoleni on tyttäreni(on todella muutakin), uskossa oleva ihminen on lyöty henkisesti täysin voimattomaksi, hän ei jaksa töihin, ei saa nukuttua, ei voi asua omassa asunnossaan pelkää niin.. lapsi häneltä on jo viety ja inhimmillinen elämäkin, hän ei voi itse tilanteelle mitään enkä voi minäkään auttaa. Kaikki on sidottu, olemme kahleissa.. torstaina hänellä on aika mielenterveys toimistoon, saa uusia voimakkaampia psyykelääkkeitä jälleen kerran,onko se jokin ratkaisu tähän? Ei ole!! niitä on jo muutenkin kaappi täynnä... Kohta hermostun ja väännän noilta kallonkutistajilta niskat nurin! Olen vihainen!!

      Miksi tyyttäreni piti tutustua tuohon alkoholisoituneeseen naiseenkin, auttoi tätä, kävi kaupassa jne.. ja sitten yhtäkkiä tämä nainen otettiin pois, kuoli ja tyttäreni meni lopullisesti pois tolaltaan, hän ei voi mennä edes asuntoonsa(kerrostaloon) kun tuntee kuolleen naisen tuoksun jo rappukäytävässä...

      Miksi uskossa oleminen on näin vaikeaa, miksi Jumala on lähettänyt profetioita paremmasta mutta kuitenkin kaikki vain pahenee.. Tänään menen johonkin metsään, erämaahan ja huudan Jumalalta apua ja huudan lujaa, ei tätä kestä näin.. Ymmärrän että koettelemus on kyseessä, paha on tuonut eteeni kiellettyjä asioita, yrittää houkuttaa vaikka mihinkä, yrittää vesittää kaiken ja seinät kaatuu päälle..
      Miksi Jumala olet hylännyt tämän perhekunnan? Miksi?Olet luvannut rakkauden suurimpana lahjanasi mutta tällä perheellä sitä ei ole missään muodossa, olet vienyt loputkin pois jos sitä vähän on ollut.. en saisi arvostella mutta en voi olla asrvostelematta..

      Hyvää ja siunattua päivänjatkoa kaikille, en halua että toiset joutuvat murehtimaan puolestani, iloitkaa kuka vain voi.. Aamen.

    • bää

      no ei sinulla nimimerkki "seurailija" mitään helppoa elämä ole. tuli mieleen kirjoituksestasi äitini. myös hänen elämänsä oli raskasta. jonkin tason mielentarveydestä oli hänen kohdallaankin kyse, jota isä hallitsi ja vähätteli äidin olemassaoloa sanomalla ja vähättelemällä hänen sanomisiaan. loppusalla elämäänsä afasiaa sairastava äitini ei kyennyt enää sitä vähääkään itseään puolustaa, vaan tyytyi olemaan vain olemassa. Mutta Jeesus auttaa ja vahvistaa heikkoja. Meillä uskovilla täytyy vain siihen asiaan luottaa.

      • kesää kohti

        “Kun heikkoja sorretaan ja köyhät vaikeroivat, minä astun esiin”, sanoo Herra. “Minä tuon avun ja pelastan heidät”, lupaa Herra. Sinä, Herra, suojelet meitä, sinä varjelet meitä joka hetki tämän pahan ajan keskellä. Ps. 12:6,8

        Tuo rukous on mahtava voima. Ilman sitä olemme kuin tuuliajolla.
        Oon kuitenkin sitä mieltä, että vaikeuksien kautta Herra koettelee.
        HÄN koetteli minuaki ja en aina muista kiittää silloin, kun pitäisi.
        Mutta HÄN ei jätä. KIITOS RAKAS JEESUS!

        Suurin Rakkaus meitä kohtaan, Hän antoi itsensä meidän vuoksemme, että saisimme pelastuksen ja vapauden. Ei ole suurempaa rakkautta ...
        Siunauksin


    • sinettisormus

      Hei te kaikki ja etenkin Seurailija! Herran rauhaa ja Siunausta!
      Mietinkin jo useana päivänä missä Seurailija on ja aavistin missä vika. Meinasin jo huudella perääsi. =) Olet ollut vahvasti rukouksissani ja myös perheesi, emme saa antaa periksi, vaikka on kuinka vaikeaa ja tiedän että sinulla ei ole helppoa, niinkuin ei tyttärelläsikään. Rukouksesta ei saa silti luopua ja minä aivan odota koska sinulle profetoidut sanat siellä kokouksessasi alkaa elää ja toteutua. Me kaikki rukoilemme puolestasi ja minulla on muutama ystävä jotka seuraa näitä kirjoituksia vaikkeivat vastaakkaan ja olet heidänkin rukouksissa, he ovat myös nähneet vahvuutesi ja sen kuinka Pyhä Henki on tehnyt meidän kahden kesken valtavasti työtä.
      Pyysin Herralta sanaa sinulle tähän se onko se sopiva, en tiedä, sinä tiedät, koskettaako se sinua.
      Tämän koin ensisilmäyksellä tuoksi sanaksi:

      Sakarja 6:15:
      Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä.
      Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne.
      Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran,
      teidän Jumalanne, ääntä."

      Toki voit lukea koko tuon aukean, 4,5,6 ja 7 luvu, näkyy olevan vahvaa tekstiä ja lukekaapa te muutkin, koen, että näistä on täällä keskusteltu äskettäin.

      • sinettisormus

        ... seurailija, myös luku 4: 11-14 pysäyttivät minua, .... ja sinulle tätä pyysin ....


      • Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

        ... seurailija, myös luku 4: 11-14 pysäyttivät minua, .... ja sinulle tätä pyysin ....

        Kiitos sinetti, kiitän sydämestäni ja Herra sinua ja kaikkia muitakin rukoilijoita siunatkoon, olette kultaakin arvokkaampia.. Koskettaahan nuo Sanat.. yritetään rakentaa, rakennetaan yhdessä.. eiköhän tämä tästä taas jossain vaiheessa parane ja eheydy.. Älkää murehtiko.. Älkää pelätkö, uskokaa vain, uskotaan yhdessä, jos joku väsyy niin aina joku jaksaa,. Aamen.


      • Seurailija

        Nuo viimeiset jakeet pysäyttää. Kiitos sinetti.


      • kesää kohti
        Seurailija kirjoitti:

        Nuo viimeiset jakeet pysäyttää. Kiitos sinetti.

        Herra on sorrettujen turva, hän on suoja ahdingon aikana. Sinuun luottavat kaikki, jotka tuntevat sinut. Sinä, Herra, et hylkää ketään, joka etsii sinulta apua. Ps. 9:11,12

        Aamen.

        Ja rakas ystävä. Yhessä mennään kohti kesää :) eikö se niin menny.


    • sinettisormus
    • -jarmo-

      Hyvät sisaret ja veljet!

      Olen kahden päivän aikana Pyhän Hengen hellän painostuksen alla, vai sanotaanko innoittamana kirjoittanut jutun, jonka haluan teille esittää arvosteltavaksi. Otan kaiken vastaan, mitä ikinä olettekin mieltä, kertokaa toki.

      http://www.pelastussanoma.fi/Etusivu.html

    • Seurailija

      Herra on sorrettujen turva eikä Hän hylkää ketään niin"kesää kohti kirjoitti" Totta!..
      Tämä ilta ja kaksiviikkoa sitten ollut rukousilta selvensi asioita, nuo kaksi rukousiltaa ovat olleet parhaat missä ikinä olen ollut mukana..

      Niissä on ollut pyhähenki läsnä voimallisesti. Puhuin tänään sen julistajan kanssa joka sai rukoustilanteessa tyttärelleni tiedon sanat.. "että kaikki murheet lapsestaan saa jättää Hänen kannettavakseen".. Paha kyttää joka asiaa mitä Jumala ilmoittaa, pahan voimat saivat minut tekemään väärää, aloin liikaa kunnioittamaan Jumalaa ja samalla sorruin pahan avittamana maalliseen
      koska epäröin, en luottanut täysin Jumalaan..

      Menin sekaisin ja masennuin, siihen vaikutti muutkin tapahtumat, paha hyökkäsi täydeltä laidalta, tyttärenkin meni sekaisin ja masentui mutta syynä ei ollut ne tiedon sanat vaan pahan voimallinen vasta hyökkäys!.. Selitin kaiken tälle julistajalle, hän tuumas että pääsit lähelle Jumalaa ja heikkona sorruit pahan pauloihin, sorruit sen vastahyökkäykseen... Näitä on vaikea tässä lyhyesti selittää, en edes kummemmin yritä.. Noin juuri henkivallat kuitenkin toimii kun epäröi.

      On niin tärkeää luottaa täysin Jumalaan, sivuilleen eikä taakseen ei saa vilkuilla,
      nämä kaksi rukousiltaa ovat minulle tärkeimpiä tapahtumia ikinä, olen saanut kokea Jumalan rakkauden/läsnäolon ja pahan vihat, paha ei olisi päässyt iskemään jos olisin uskaltanut luottaa täysin Jumalaan, se olisi ollut voimaton. Jumala salli pahan hyökkäyset siksi että oppisin luottamaan häneen! Sama koskee kaikkia muitakin ihmisiä.

      Nämä kaksi viikoa ovat opettaneet paljon! Olen joutunut niin monesti uskontielläni kokemaan pahan hyökkäyset ja ihmetellyt Jumalan toimintaa että miksi hän sallii sen, olen syyttänyt Jumalaa ja välillä on uskokin hiipunut pahan tuomissa masennuksissa mutta nyt vasta tajuan kaikken, Jumalaan pitää luottaa täysin!.. elää Sanan mukaan ja luottaa siihen! .. Ei mikään toimi jos ei luota, merkit ei toteudu, esimerkkinä siitä vaikka Markuksen evankeliumin Lähetyskäsky ja Jeesuksen taivaseen astuminen, ne ovat totisinta totta, niihin täytyy luottaa niinkuin koko raamattuun, Jumala puhuu raamatun kautta ja toimii Sanaan luottamisen kautta.. Olen kuvitellut että luotan mutta tosipaikan tullen olen epäröinyt, vilkuillut ympärilleni ja sen käyttää paholainen hyväkseen välittömästi.... Siunattua ja rauhaisaa unta kaikille.. Aamen.

      • -jarmo-

        Amen, seurailija... hienoa kuulla! MInäkin sain tänään hyviä uutisia, kun täytän 50 kuukauden päästä ja kutsuin serkkuni juhliin, joka on niitä änkyrätukevia Advenstisteja. Puhuimme tänään ainaki kaks tuntia ja sain opettaa häntä ihan uudelleen... hän oli käynyt Hellauntaipiireissä ja Vapaakirkollisissa ja nautti kun nyt ymmärsi mistä oikein oli kysymys. Se oli hienoa kuultavaa... :)

        Toinen surullinen uutinen että hänen veljensä, toinen serkkupoika oli juuri kohdannut eron pitkäaikaisesta vaimostaan. Mutta sekin on nyt takuulla pelkkä siunaus, koska NYT ON JUMALAN HENKI LÄHTENYT LIIKKEELLE.

        Halleluja, Jeesus Kristus! Tule Herra Jeesus!


      • näkymätön ninni
        -jarmo- kirjoitti:

        Amen, seurailija... hienoa kuulla! MInäkin sain tänään hyviä uutisia, kun täytän 50 kuukauden päästä ja kutsuin serkkuni juhliin, joka on niitä änkyrätukevia Advenstisteja. Puhuimme tänään ainaki kaks tuntia ja sain opettaa häntä ihan uudelleen... hän oli käynyt Hellauntaipiireissä ja Vapaakirkollisissa ja nautti kun nyt ymmärsi mistä oikein oli kysymys. Se oli hienoa kuultavaa... :)

        Toinen surullinen uutinen että hänen veljensä, toinen serkkupoika oli juuri kohdannut eron pitkäaikaisesta vaimostaan. Mutta sekin on nyt takuulla pelkkä siunaus, koska NYT ON JUMALAN HENKI LÄHTENYT LIIKKEELLE.

        Halleluja, Jeesus Kristus! Tule Herra Jeesus!

        Rukouksissa olette edelleen. Tänäkin aamuna jälleen kerran puolestanne rukoilin. Kiirusta on ollut perhe, työ, koti... Pyytäisin myös rukous apua tätini ja setäni puolesta. Täti alkoholisoitunut ja masentunut. Setä taistelee vaikean sairauden ja masennuksen kanssa. Kiitos Herralle teistä rakkaista sisarista ja veljistä.


      • -jarmo-
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Rukouksissa olette edelleen. Tänäkin aamuna jälleen kerran puolestanne rukoilin. Kiirusta on ollut perhe, työ, koti... Pyytäisin myös rukous apua tätini ja setäni puolesta. Täti alkoholisoitunut ja masentunut. Setä taistelee vaikean sairauden ja masennuksen kanssa. Kiitos Herralle teistä rakkaista sisarista ja veljistä.

        Tottahan toki Ninni rakas!
        Rukous on lupauksen liiton Jumallan lapsen henkilökohtainen vetoomusoikeus ja siihen ei ole kuin yksi vastaus sen saajalla, joka on kaikkivoipa Rakkaus. Hän kuulee!


      • Seurailija
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Rukouksissa olette edelleen. Tänäkin aamuna jälleen kerran puolestanne rukoilin. Kiirusta on ollut perhe, työ, koti... Pyytäisin myös rukous apua tätini ja setäni puolesta. Täti alkoholisoitunut ja masentunut. Setä taistelee vaikean sairauden ja masennuksen kanssa. Kiitos Herralle teistä rakkaista sisarista ja veljistä.

        Joo... Rukoilen minäkin sukulaistesi puolesta.


      • näkymätön ninni
        -jarmo- kirjoitti:

        Tottahan toki Ninni rakas!
        Rukous on lupauksen liiton Jumallan lapsen henkilökohtainen vetoomusoikeus ja siihen ei ole kuin yksi vastaus sen saajalla, joka on kaikkivoipa Rakkaus. Hän kuulee!

        Kiitos Jarmo!


      • näkymätön ninni
        Seurailija kirjoitti:

        Joo... Rukoilen minäkin sukulaistesi puolesta.

        Kiitos Seurailija!


      • Seurailija
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Kiitos Seurailija!

        Kiitos itsellesi ninni


    • sinettisormus

      Huomenta teille rakkaat ystäväni. Köh ... köh ja snif .... kauhea flunssa päällä, eilen ,
      makasin kuumeisena vuoteessa, mutta periksi en vihulaiselle anna, rukoukset on silti hoidettu ja rukoillaan ninninkin asia .... Pää on tosi tyhjä

      Jesaja 62:5
      Sillä niin kuin nuori mies ottaa neitsyen avioksi,
      niin sinun lapsesi ottavat sinut omaksensa;
      ja niinkuin ylkä iloitsee morsiammesta,
      niin sinun Jumalasi iloitsee sinusta.

      Tämä avautui kun pyysin sanan paikkaa tänne ...
      Herran rauhaa ja siunausta kaikille!

      • Seurailija

        Mulla on ollut pää tyhjä jo pitemmän aikaa eikä ole edes flunssaa. Mutta Jumala on kuitenkin tyhjässä mielessäni ja tiedän että minun ajatukseni ovat tyhjiä hänen ajatustensa rinnalla vaikka ajatukseni olisi kuinka voimallisia ja järkeviä. Jesajan ajatukset eivät ole tyhjiä, Jumala on nuo sanat hänelle antanut, voimallisen kauniit vertaukset.. Parane pian sinetti!, oliskohan inkivääri teen paikka, Siunauksen paikka ainakin ja ystävyyden


      • sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

        Mulla on ollut pää tyhjä jo pitemmän aikaa eikä ole edes flunssaa. Mutta Jumala on kuitenkin tyhjässä mielessäni ja tiedän että minun ajatukseni ovat tyhjiä hänen ajatustensa rinnalla vaikka ajatukseni olisi kuinka voimallisia ja järkeviä. Jesajan ajatukset eivät ole tyhjiä, Jumala on nuo sanat hänelle antanut, voimallisen kauniit vertaukset.. Parane pian sinetti!, oliskohan inkivääri teen paikka, Siunauksen paikka ainakin ja ystävyyden

        Kiitos Seurailija,totta, taitaa olla tuon inkivääri teen aika ... Herra on myös kohdallani ollut hyvin hiljaa, mutta uskon että siellä jossain tapahtuu silti paljon, meidän vuoksemme. Nyt on hiljaisuuden aika ja se koettelee uskoa, mutta silloin on hyvä vain olla ja levätä hänen läsnäolossaan, hän kyllä tietää mikä on hänen lapsilleen parasta. Sinusta, Seurailija on kehkeytynyt minullekkin todella hyvä ystävä - JOOKO - Tässä yksi ilta uuri mietin että olemme sellaisia hengen sisaria ...
        Siunausta sinullekkin, olet rukouksissani alati .....


      • sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

        Kiitos Seurailija,totta, taitaa olla tuon inkivääri teen aika ... Herra on myös kohdallani ollut hyvin hiljaa, mutta uskon että siellä jossain tapahtuu silti paljon, meidän vuoksemme. Nyt on hiljaisuuden aika ja se koettelee uskoa, mutta silloin on hyvä vain olla ja levätä hänen läsnäolossaan, hän kyllä tietää mikä on hänen lapsilleen parasta. Sinusta, Seurailija on kehkeytynyt minullekkin todella hyvä ystävä - JOOKO - Tässä yksi ilta uuri mietin että olemme sellaisia hengen sisaria ...
        Siunausta sinullekkin, olet rukouksissani alati .....

        ... ps. yksin armosta, on toinen joka usein nousee mieleen, meillä oli yhdistäviä ja vahvistavia näkyjä ja unia keskenämme, joita itsekin jäi usein suu auki ihmettelemään, niin vahvasti Herra käyttää meitä ... Siunausta yksin armollekkin, sinne jonnekkin ...


      • Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

        ... ps. yksin armosta, on toinen joka usein nousee mieleen, meillä oli yhdistäviä ja vahvistavia näkyjä ja unia keskenämme, joita itsekin jäi usein suu auki ihmettelemään, niin vahvasti Herra käyttää meitä ... Siunausta yksin armollekkin, sinne jonnekkin ...

        Haluan kans lähettää siunaukset sinne jonnekkin "yksin armosta" nimimerkille, hän on usein mielessäni


    • Seurailija

      Voi että.. sanot sanoja jotka ovat niin totta tänään, oikein tunnen tämän pysähtyneen hiljaisuuden ja tämän ajan joka koettelee rajuin ottein.. MUTTA KOETTELEMUKSET OVAT SAANUT AIKAAN SEN ETTÄ USKO ON VAIN KASVANUT, JOS HERRA KOETTELEE NIIN HÄN ANTAA MYÖS TAPAHTUMIEN KAUTTA VOIMAA KESTÄÄ NÄMÄ KOETTELEMUKSET(Hän valmistelee).. JOO O.... taas veet valuu..Herraan uskotaan ja haluan lähettää virtuaali halaukset sinulle sinetti, samassa hengessä vaelletaan kaikkien koettelemusten läpi, vaikka tulen läpi ja muistan sinua rukouksin päivittäin Aamen..

      • sinettisormus

        .... samoin, olet tiukassa halauksessa, ...
        Viimeksi Vesavaara sanoi minulle kokouksessa, rukouspalvelussa:
        - Herra tulee antamaan sinulle sellaista aikaa, että olet vain hänen kanssaan , hänen läsnäolossaan...."
        Sitten hän vielä lisäsi: Sinä tulet ylistämään ...."
        Toden totta näyt ovat vähissä, muta keskustelen alati Herrani kanssa, sitä yhteyttä ei minulta oteta pois, tällä hiljaisuudella ja levolla on jokin tarkoitus ...
        Pian pitää aloittaa ketju 8, tämä alkaa olla jo pitkä, mutta en ole vielä saanut aloitus aihetta, se on tullut aina Herralta ja joka kerta se on tullut viime tippaan, sinä aamuna kun on aloituksen aika ...


      • Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

        .... samoin, olet tiukassa halauksessa, ...
        Viimeksi Vesavaara sanoi minulle kokouksessa, rukouspalvelussa:
        - Herra tulee antamaan sinulle sellaista aikaa, että olet vain hänen kanssaan , hänen läsnäolossaan...."
        Sitten hän vielä lisäsi: Sinä tulet ylistämään ...."
        Toden totta näyt ovat vähissä, muta keskustelen alati Herrani kanssa, sitä yhteyttä ei minulta oteta pois, tällä hiljaisuudella ja levolla on jokin tarkoitus ...
        Pian pitää aloittaa ketju 8, tämä alkaa olla jo pitkä, mutta en ole vielä saanut aloitus aihetta, se on tullut aina Herralta ja joka kerta se on tullut viime tippaan, sinä aamuna kun on aloituksen aika ...

        Voihan tämä sivu jatkua vaikka kilometrin mittaseksi, vai tuleeko rajoitus jossain vaiheessa?, Jumalalla ei ainakaan ole rajoitusta sen suhteen... Kyllä nuo julistajien sanat ovat olleet ihmeellisiä viimeaikoina, puhuvat asioista mistä eivät tiedä itse, pyhähenki antaa niitä. Kysyin keskiviikkona että mistä tiesit tyttäreni ongelmat silloin pari viikkoa sitten?.. hän sanoi että ei hän tiedä vaan pyhähenki toi ne, pyhähenki kaatoi ihmisiä, ei ollut edes vastaaottajia kun tilanne tuli niin yllättäen mutta kukaan ei loukannut vaikka tupsahtivat kivilattialle pää edellä.. ........Eli murheet saa jättää, jos pyhänhengen viesteihin ei usko niin sitten ei usko mihinkään, ne ovat Jumalan viestejä. Aamen.


      • sinettisormus
        Seurailija kirjoitti:

        Voihan tämä sivu jatkua vaikka kilometrin mittaseksi, vai tuleeko rajoitus jossain vaiheessa?, Jumalalla ei ainakaan ole rajoitusta sen suhteen... Kyllä nuo julistajien sanat ovat olleet ihmeellisiä viimeaikoina, puhuvat asioista mistä eivät tiedä itse, pyhähenki antaa niitä. Kysyin keskiviikkona että mistä tiesit tyttäreni ongelmat silloin pari viikkoa sitten?.. hän sanoi että ei hän tiedä vaan pyhähenki toi ne, pyhähenki kaatoi ihmisiä, ei ollut edes vastaaottajia kun tilanne tuli niin yllättäen mutta kukaan ei loukannut vaikka tupsahtivat kivilattialle pää edellä.. ........Eli murheet saa jättää, jos pyhänhengen viesteihin ei usko niin sitten ei usko mihinkään, ne ovat Jumalan viestejä. Aamen.

        Aamen.
        ... totta, nää ketjuthan voi olla kuinka pitkiä tahansa, mutta Herra sanelee koska on katkon paikka ja aloituksessa täytyy olla jotain vahvaa.... jotkut ovat vain toivoneet ettei tulisi liian pitkiä, mutta voin pätkäistä vasta kun Herra niin tahtoo ...


    • sinettisormus

      Viime viikolla, eräänä aamuna, siellä työmaalla sain kokea taas johdatusta.
      Pyysin silloin alussa että Herra näyttäisi jodatuksensa että tämä työ oli häneltä ja niin tapahtui. Ensimmäisenä päivänä eräs "autettavista" nousi ylös ja ilmoitti haluavansa laulaa, Herraa hyvää kiittäkää ja tuo on yksi niitä lauluja joita Herralle laulan. Viime viikolla pyysin Herraa uudestaan näyttämään että tämä on hänen johdatuksessaan, sillä vähään aikaan ei ollut tapahtunut mitään mainittavaa näin hengellisellä rintamalla ja totta, tuona samaisena aamuna kun olin tuon rukouksen Herralle esittänyt, tuli töissä tuo sama "autettava" toimiston ovelle, omalta puoleltaan, olin nyt eri osastossa töissä ja hän kertoi ja toimitti ensin asiansa ja juuri kun oli lähdössä omalle puolelleen hän taas ilmoitti: haluan laulaa teille, Ystävä sä lapsien" Siinä se merkki taas tuli.
      Kiitos Herralle!
      Joten jaanpa tuon virren teillekkin, siinä on hyvät sanat.

      https://www.youtube.com/watch?v=3-7SURG-nto

    • Seurailija

      Aamen sinetti.. Minä olen viettänyt tämän päivän hyvin maallisissa asioissa, vaihdoin nimittäin auton vähän uudempaan kun vanha lahos alta pois..
      No onneksi huomenna saa hiukan hengellistä ravintoa seurakunnan tilaisuudesta.. Rukoukset pidän voimassa, pitäähän teitä muistaa, mielelläni muistan.. Aamen

    • Seurailija

      Miksi tämä on niin vaikeaa, missä olet Jumala?.. Tytär tuli juuri kotiin, ei voi olla omassa kodissaan kun ahdistaa niin. Hän sanoi että olisi parempi kun olisi mullan alla, hän ei jaksa enää.. Ei tätä jaksa enää muutkaan seurata, menee itseltäkin mielenkiinto kaikkeen, samoin vaimolta. Miksi ihmeessä Jumala sallii tämän???, Tytär yrittää jaksaa Jeesukseen turvaten mutta uskonsa alkaa hiipua.. Häneltä ei voi vaatia enempää!!!!!!. Psykiatrit haluaa kokeilla kovemmilla lääkkeillä, lääkkeilläkö tällaista hoidetaan?, no ei varmasti hoideta ainakaan kuntoon.. Helvett... onko Jumalaa sittenkään olemassa??????????????????.. Tämmöstä helvettiä ei vaan kestä.

      Anteeksi pyydän sanojani mutta nyt alkaa olemaan uskot todella lujilla, liian lujilla yhtä helvetin likasankoa vain vuodesta toiseen, koko uskon tieni ajan ollut samaa paskaa. Tätä elämää ei kukaan osaa selittää, tässä ei ole mitään järkeä ei hitustakaan!... Kaikki tämä vaikuttaa niin että olen täysin lamaannuksissa, en jaksa yhtään mitään, katson vain suoraan eteeni seinään ilman mitään ajatuksia, rauhaa se ei ole.. Jos tuntuu joskus paremmalta niin seuraavana päivänä viedään matto kokonaan jalkain alta. Anteeksi kun menee huonosti, saa nähdä jos jaksaa edes seurakunnan tilaisuuteen lähteä huomenna.. Aamen.

    • Seurailija

      "Sinun aurinkosi ei enää laske eikä kuu katoa,
      sillä Herra on sinun ainaisena valonasi.
      Sinun murhepäiviesi luku on täyttynyt".
      Jes. 60:20.

      Voi kuinka toivon että nuo sanat olisi totta,
      en mitään muuta asiaa niin toivo kuin että tämä
      perhekunta pääsisi näistä kahleista pois ja tytär avun..
      pois murhepäivien pimeydestä valoon.

      Kuinka paljon Jumalaan täytyy uskoa että nuo lupaukset
      toteutuu? miksi joidenkin täytyy uskoa vain vähän, miksi
      joidenkin täytyy uskoa koko elämänsä ajan ja sittenkin
      heidät hylätään, menkää pois!.. Miksi joillekkin annetaan
      mahdoton tehtävä suoriutua Isän luo, tyttärelläni on annettu,
      'samoin koko perhekunnalleni...
      Viimeinen henkäys ratkaisee, jotkut ensimmäiset
      tulevat viimeiseksi ja jotkut viimeiset ensimmäiseksi..
      Kerroin on suurempi kuin lotossa. Jääkö taivaaseen
      pääsykin tuurin varaan?.. tuuri on kääntynyt tai ei sitä ole
      koskaan ollutkaan... Hyvää yötä, te kaikki olette ihania uskovia ihmisiä.

      • ....

        kuule seurailija omasta kokemuksesta voin sanoa että välillä ongelmat on sitä että Herra haluaa herätellä ihmistä tekemään parannuksen jostain asiasta jota ei "itse huomaa tai tunne syntinä tai siten tuntee mutta ei halua tunnustaa sitä synniksi ja luopua siitä ja tehdä parannusta" näissä aisoissa pitää kuunnella omaa tuntoa kolkutaako joku asia ja vaivaako se itseä...

        toinen laita asiaan on se että Herra vähän vain koettelee sinua/teitä ja uskoa eikä mitään ongelmaa ole pitää olla vain vahva.

        pitää ihmetellä sitä että ei tyttärenne ongelmat millään lääkeillä ja psykiatreilla parene.

        mitä ihmettä lääkkeet auttaa ja mitä psykiatrit osaa ja tietää mitään uskon asioista?

        eihän ne leimaa ku ihmisen mieli sairaaksi ja määrää tälle lääkkeitä...

        kuinka kuuliainen teidän tytär on Herralle ja kuinka antautunut?

        puuhaileeko tyttärenne samoja maallisia asioita kuin maailman nuoret?


      • Seurailija
        .... kirjoitti:

        kuule seurailija omasta kokemuksesta voin sanoa että välillä ongelmat on sitä että Herra haluaa herätellä ihmistä tekemään parannuksen jostain asiasta jota ei "itse huomaa tai tunne syntinä tai siten tuntee mutta ei halua tunnustaa sitä synniksi ja luopua siitä ja tehdä parannusta" näissä aisoissa pitää kuunnella omaa tuntoa kolkutaako joku asia ja vaivaako se itseä...

        toinen laita asiaan on se että Herra vähän vain koettelee sinua/teitä ja uskoa eikä mitään ongelmaa ole pitää olla vain vahva.

        pitää ihmetellä sitä että ei tyttärenne ongelmat millään lääkeillä ja psykiatreilla parene.

        mitä ihmettä lääkkeet auttaa ja mitä psykiatrit osaa ja tietää mitään uskon asioista?

        eihän ne leimaa ku ihmisen mieli sairaaksi ja määrää tälle lääkkeitä...

        kuinka kuuliainen teidän tytär on Herralle ja kuinka antautunut?

        puuhaileeko tyttärenne samoja maallisia asioita kuin maailman nuoret?

        Sinä ....olet oikeassa kyllä minulla on parantamisen varaa, on asia jota en miellä synniksi vaikka se sitä onkin.

        Tytär ei oikein jaksa olla kuuliainen, haluaa kuitenkin olla muttei jaksa. paineet ovat sitä luokkaa, tilaisuuksiin haluaa mennä ja tänään kaksi vanhempaa uskovaa rukoili hänen puolestaan, käyttivät oikein öljyäkin.. lääkkeet vain pahentavat tilannetta, siihen tulokseen olen tullut, niistä irtipääsyyn voi auttaa vain Jumala, vain Jumala voi hänet parantaa eikä mikään muu. Tytär viettää liian maallisissa asioissa aikaansa, ihan kuin ei ymmärtäisi että ne eivät hänelle sovi, olen hyvin maltilla yrittänyt häntä ohjata.. Hänellä on raskasta kun oma lapsikin on viety pois isänsä luo psyykkisten vaivojen vuoksi.. Profetia on kuitenkin että Jeesus on kuullut kaiken ja tulee auttamaan .

        kyllä olo on jo eilisestä kohentunut, eilen kaikki vyöryi päällemme..... synkkääkin synkemmät pilvet.. tuntui että kuolema korjaa kaiken..


      • .....
        Seurailija kirjoitti:

        Sinä ....olet oikeassa kyllä minulla on parantamisen varaa, on asia jota en miellä synniksi vaikka se sitä onkin.

        Tytär ei oikein jaksa olla kuuliainen, haluaa kuitenkin olla muttei jaksa. paineet ovat sitä luokkaa, tilaisuuksiin haluaa mennä ja tänään kaksi vanhempaa uskovaa rukoili hänen puolestaan, käyttivät oikein öljyäkin.. lääkkeet vain pahentavat tilannetta, siihen tulokseen olen tullut, niistä irtipääsyyn voi auttaa vain Jumala, vain Jumala voi hänet parantaa eikä mikään muu. Tytär viettää liian maallisissa asioissa aikaansa, ihan kuin ei ymmärtäisi että ne eivät hänelle sovi, olen hyvin maltilla yrittänyt häntä ohjata.. Hänellä on raskasta kun oma lapsikin on viety pois isänsä luo psyykkisten vaivojen vuoksi.. Profetia on kuitenkin että Jeesus on kuullut kaiken ja tulee auttamaan .

        kyllä olo on jo eilisestä kohentunut, eilen kaikki vyöryi päällemme..... synkkääkin synkemmät pilvet.. tuntui että kuolema korjaa kaiken..

        täältä voit lukea minun tarinani olen samalla nimimerkillä...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11411013

        "Tytär ei oikein jaksa olla kuuliainen, haluaa kuitenkin olla muttei jaksa. paineet ovat sitä luokkaa, ja tänään kaksi vanhempaa uskovaa rukoili hänen puolestaan"

        itsellä on tällä hetkellä vähän sama tilanne kun tulin tuolta vuoden maailman reissulta ni en ole vielä täysin kuuliainen ja ei oo aina jaksannu mennä suoraan vaikka pitäisi, pientä jälkikapinointia vielä mutta kyllä se tästä taas pikku hiljaa lähtee menemään alku on aina vaiken langeemuksen jälkeen...

        mutta sen voin sanoa että kyllä ruokous toisen puolesta auttaa mutta hetkellisesti koska tämänkin vaikutus lakkaa jos ihminen ei ojentaudu sanan mukaan ja ota sitä asennetta että nytten mennää vaikka harmaan kiven läpi ja ollaan valmis kuolemaan Herransa puolesta ja on valmiina hakkamaan vaikka kätensä irti jos tilanne sitä vaatii eikä anneta missään nimessä periksi viholliselle ja lihalleen...

        toinen juttu on että toisenpuolesta rukoileminen vaikuttaa silleen myös että se ei välttämättä vaikuta heti vaan se aukasee semmosen tilanteen jossa tarjotaan ulos pääsy tilanteestä ja päästään eteen päin mutta tästä hetkestä pitää ottaa vaari se ovi ei ole auki ku hetken ja sitten ei taas tiedä koska seuraava ovi tulee josta on mahdollisuus päästä ulos...

        oma rukous on myös tärkeä...

        loppupelissä se on ihmisestä ittestään kiinni ja ihmisen asenteesta ei siinä toisen rukoukset auta ja muutkaan jos ihminen ei halua ojentautua ja totella Herraa...

        "Tytär tuli juuri kotiin, ei voi olla omassa kodissaan kun ahdistaa niin."

        tiedättekö mistä tämä johtuu?

        synnistä ja synnin tekemisestä

        omasta kokemuksesta voin sanoa että siitä kun tulee kotiin ni joutuu kohtaamaan syntinsä, omatuntonsa, saatanan ja Herran kun on yksin eikä ole kaupungilla ihmisten ilmoilla siellä kaikki tämä "unohtuu" saatana ja liha on se joka tekee sen että haluaa lähteä pois kotoa kun on tehnyt syntiä ja sitä "haluaa vaan lisää" jotta kaikki unohtuisi ja omatunto ei kolkuttaisi...

        "lääkkeet vain pahentavat tilannetta, siihen tulokseen olen tullut, niistä irtipääsyyn voi auttaa vain Jumala, vain Jumala voi hänet parantaa eikä mikään muu."

        tämä on totta

        ite voin kertoa lääkkeistä sen verran itehän olen sitä mieltä että ihminen ei ees tarvitse mitään lääkettä ja lääkeitä jos kääntyy kaikesta sielusta ja sydämestä Herran puoleen ei ihmiset mitään masennus lääkeitä ja muita tarvise nämä kaikki ongelmat johtuvat synnistä...

        sitäkin ihmettelen että on paljon niitäkin uskovia jotka puolustavat lääkkeitä

        miksi?

        oma tarinanihan on semmonen että kun olin tuolla vuoden ristiretkelläni ni alkuun joo meni silleen että pystyin turruttaa itteni ja omatuntoni siten se rupesi vaatimaan aina muutaman alkoholi annoksen mutta lopu vaiheessa se vaati jo paljon alkoholia ja lääkkeet päälle.

        itehän hain vaan lääkeitä sitä varten että saan itteni semmoseen tilaan ja sekasin alkoholin kanssa että pystyn turruttamaan omatuntoni ja Herran äänen ja kuten tuolla puhuin ni se ahdistus ja pelko sun muut oli sanoin kuvaamatonta ja näin lääkkeitten ja alkoholin voimalla kesti kauhutkin mitä tämä aiheutti loppu vaiheessa en pystynyt ees nukkumaan kun nukahtamis lääkkeellä ja alkoholilla jos olisi vielä jatkanut niin olisi tarvinnut kovempia douppeja ja seuraavaksi olisi astuneet huumeet kuvaan sitä meni viimeset 3 kuukautta dokatessa sekakäyttäjänä tolla ristiretkelläni...

        tuolta ketjusta jos lukee kaikki linkini ni lyötyy nämäkin jutut olen myös kirjoittanut...

        tosta rukouksesta vielä että tona ristirekelläni lopetin rukouksen ja sanan luvun kokonaan en ollut missää yhteydessä Herraan vuoteen, joskus kun tuntui oikein pahalle ni tuli rukoiltua ja se auttoi tuskin ilman noita rukoilujani olisin tässä...

        tiedättekö kuinka pahoihin siteisiin ja kahleisiin tommosena aikana sitä joutuu ja mitä on vapautuminen niistä kun paaduttaa ittensä?


      • .....
        ..... kirjoitti:

        täältä voit lukea minun tarinani olen samalla nimimerkillä...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11411013

        "Tytär ei oikein jaksa olla kuuliainen, haluaa kuitenkin olla muttei jaksa. paineet ovat sitä luokkaa, ja tänään kaksi vanhempaa uskovaa rukoili hänen puolestaan"

        itsellä on tällä hetkellä vähän sama tilanne kun tulin tuolta vuoden maailman reissulta ni en ole vielä täysin kuuliainen ja ei oo aina jaksannu mennä suoraan vaikka pitäisi, pientä jälkikapinointia vielä mutta kyllä se tästä taas pikku hiljaa lähtee menemään alku on aina vaiken langeemuksen jälkeen...

        mutta sen voin sanoa että kyllä ruokous toisen puolesta auttaa mutta hetkellisesti koska tämänkin vaikutus lakkaa jos ihminen ei ojentaudu sanan mukaan ja ota sitä asennetta että nytten mennää vaikka harmaan kiven läpi ja ollaan valmis kuolemaan Herransa puolesta ja on valmiina hakkamaan vaikka kätensä irti jos tilanne sitä vaatii eikä anneta missään nimessä periksi viholliselle ja lihalleen...

        toinen juttu on että toisenpuolesta rukoileminen vaikuttaa silleen myös että se ei välttämättä vaikuta heti vaan se aukasee semmosen tilanteen jossa tarjotaan ulos pääsy tilanteestä ja päästään eteen päin mutta tästä hetkestä pitää ottaa vaari se ovi ei ole auki ku hetken ja sitten ei taas tiedä koska seuraava ovi tulee josta on mahdollisuus päästä ulos...

        oma rukous on myös tärkeä...

        loppupelissä se on ihmisestä ittestään kiinni ja ihmisen asenteesta ei siinä toisen rukoukset auta ja muutkaan jos ihminen ei halua ojentautua ja totella Herraa...

        "Tytär tuli juuri kotiin, ei voi olla omassa kodissaan kun ahdistaa niin."

        tiedättekö mistä tämä johtuu?

        synnistä ja synnin tekemisestä

        omasta kokemuksesta voin sanoa että siitä kun tulee kotiin ni joutuu kohtaamaan syntinsä, omatuntonsa, saatanan ja Herran kun on yksin eikä ole kaupungilla ihmisten ilmoilla siellä kaikki tämä "unohtuu" saatana ja liha on se joka tekee sen että haluaa lähteä pois kotoa kun on tehnyt syntiä ja sitä "haluaa vaan lisää" jotta kaikki unohtuisi ja omatunto ei kolkuttaisi...

        "lääkkeet vain pahentavat tilannetta, siihen tulokseen olen tullut, niistä irtipääsyyn voi auttaa vain Jumala, vain Jumala voi hänet parantaa eikä mikään muu."

        tämä on totta

        ite voin kertoa lääkkeistä sen verran itehän olen sitä mieltä että ihminen ei ees tarvitse mitään lääkettä ja lääkeitä jos kääntyy kaikesta sielusta ja sydämestä Herran puoleen ei ihmiset mitään masennus lääkeitä ja muita tarvise nämä kaikki ongelmat johtuvat synnistä...

        sitäkin ihmettelen että on paljon niitäkin uskovia jotka puolustavat lääkkeitä

        miksi?

        oma tarinanihan on semmonen että kun olin tuolla vuoden ristiretkelläni ni alkuun joo meni silleen että pystyin turruttaa itteni ja omatuntoni siten se rupesi vaatimaan aina muutaman alkoholi annoksen mutta lopu vaiheessa se vaati jo paljon alkoholia ja lääkkeet päälle.

        itehän hain vaan lääkeitä sitä varten että saan itteni semmoseen tilaan ja sekasin alkoholin kanssa että pystyn turruttamaan omatuntoni ja Herran äänen ja kuten tuolla puhuin ni se ahdistus ja pelko sun muut oli sanoin kuvaamatonta ja näin lääkkeitten ja alkoholin voimalla kesti kauhutkin mitä tämä aiheutti loppu vaiheessa en pystynyt ees nukkumaan kun nukahtamis lääkkeellä ja alkoholilla jos olisi vielä jatkanut niin olisi tarvinnut kovempia douppeja ja seuraavaksi olisi astuneet huumeet kuvaan sitä meni viimeset 3 kuukautta dokatessa sekakäyttäjänä tolla ristiretkelläni...

        tuolta ketjusta jos lukee kaikki linkini ni lyötyy nämäkin jutut olen myös kirjoittanut...

        tosta rukouksesta vielä että tona ristirekelläni lopetin rukouksen ja sanan luvun kokonaan en ollut missää yhteydessä Herraan vuoteen, joskus kun tuntui oikein pahalle ni tuli rukoiltua ja se auttoi tuskin ilman noita rukoilujani olisin tässä...

        tiedättekö kuinka pahoihin siteisiin ja kahleisiin tommosena aikana sitä joutuu ja mitä on vapautuminen niistä kun paaduttaa ittensä?

        koska ajattelin että en voi tässä tilassa Heralta pyytä mitään ja miksi Herra minua edes auttasi ja kuuntelisi kun teen syntiä en kehdannut rukoilla tossa tilassa koska en enää ollut Herran ja armonsa arvonen enkä seurannut enää Herraa enkä ole Herran armon arvonen vieläkään omasta mielestäni täälläkin on paljon parempia ja kuuliaisempia ihmisiä kuin minä ja semmosia jotka ei ole tehnyt tupla luopumusta ja pettänyt Herraansa kun juudas...

        sitä ennen rukoilin 2-3 kertaa päivässä ja luin melkein joka päivä raamattua

        voi ette arvaa kuinka tärkeitä nämä ovat ja rukous varsinkin...

        ni lääkkeet ei tee kun sen vaan että ne turruttaa omatunnon kuten alkoholi ja synti on näin helpompaa ja nillä kyllä saa ittensä sekasin ja saatna saa näillä koukutettua ihmisen itseensä ja ihmisen sidottua kahleisiin...

        tona ristiretki aikanani oli monta semmosta tilannetta että hyvä etten tappanut itteeni ja kironnut Herraani kun ongelmia oli niin paljon ja mikään ei luistanut...

        sinullahan on varsin hyvä tilanne verratuuna meikäläiseen et ole pettänyt Herraa kahdesti ja sinulla on elämä kunnossa minä olen työtön ja tona vuoden ristiretkellänikin olin työtön ja fuskasin vippi firmoilta reilussa 8 kuukaudessa yli 20000€ tästä rahasta ei ole mitään enää mitää jäljellä ja en millään pysty maksamaan noita ikinä pois jos en saa töitä luottotiedotkin menee...

        miun ongelma on ollut se että olen aina ollut helpon rahan ja naisten perään, osa rahoista meni pokeriin ja raveihin ja loput rillutteluun kyllä noistakin aina voitti mutta ne menikin saman tien koitin pikatietä rikkauksiin...

        olen kaikin puolin ahtaalla maalliset velkojat on perässä, saatana ahistaa henkimaailman puolelta sitten on oma liha joka kiusaa päälle, siten olen kaiken lisäksi joutunut Herran kuritukseen ja pitää taas ojentautua jne...

        minua revitään joka puolelle ja tuntuu että en kestä enää yhtää ja tulen hukkumaan olen sössinyt asiani niin pahasti ja kaikki tämä kaduttaa vietävästi enkä haluaisi kun vaan korjata asiat...

        sinun ongelmat on niin pieniä/teidän ongelmat

        minun ongelmiini verratuna...

        ei se minunkaan uskon vaellus ole ollut ikinä mikään helppo ja välillä tuntuu siltä että jotkut pääsee vaan niin paljon helpommalla kuin ite...

        väillillä sitä on tällä hetkellä semmosia hetkiä että haluaisi vaan päästä irti ja luovuttaa mitä ihmettä Herrakin minussa vielä näkee kaiken tämän jälkeen ja miksi Herra haluaa olla vielä armollinen?

        omasta mielestä oman osan ja armon voisi kaiken tämä jälkeen antaa jollekin paremmalle ihmiselle...


      • .....
        ..... kirjoitti:

        koska ajattelin että en voi tässä tilassa Heralta pyytä mitään ja miksi Herra minua edes auttasi ja kuuntelisi kun teen syntiä en kehdannut rukoilla tossa tilassa koska en enää ollut Herran ja armonsa arvonen enkä seurannut enää Herraa enkä ole Herran armon arvonen vieläkään omasta mielestäni täälläkin on paljon parempia ja kuuliaisempia ihmisiä kuin minä ja semmosia jotka ei ole tehnyt tupla luopumusta ja pettänyt Herraansa kun juudas...

        sitä ennen rukoilin 2-3 kertaa päivässä ja luin melkein joka päivä raamattua

        voi ette arvaa kuinka tärkeitä nämä ovat ja rukous varsinkin...

        ni lääkkeet ei tee kun sen vaan että ne turruttaa omatunnon kuten alkoholi ja synti on näin helpompaa ja nillä kyllä saa ittensä sekasin ja saatna saa näillä koukutettua ihmisen itseensä ja ihmisen sidottua kahleisiin...

        tona ristiretki aikanani oli monta semmosta tilannetta että hyvä etten tappanut itteeni ja kironnut Herraani kun ongelmia oli niin paljon ja mikään ei luistanut...

        sinullahan on varsin hyvä tilanne verratuuna meikäläiseen et ole pettänyt Herraa kahdesti ja sinulla on elämä kunnossa minä olen työtön ja tona vuoden ristiretkellänikin olin työtön ja fuskasin vippi firmoilta reilussa 8 kuukaudessa yli 20000€ tästä rahasta ei ole mitään enää mitää jäljellä ja en millään pysty maksamaan noita ikinä pois jos en saa töitä luottotiedotkin menee...

        miun ongelma on ollut se että olen aina ollut helpon rahan ja naisten perään, osa rahoista meni pokeriin ja raveihin ja loput rillutteluun kyllä noistakin aina voitti mutta ne menikin saman tien koitin pikatietä rikkauksiin...

        olen kaikin puolin ahtaalla maalliset velkojat on perässä, saatana ahistaa henkimaailman puolelta sitten on oma liha joka kiusaa päälle, siten olen kaiken lisäksi joutunut Herran kuritukseen ja pitää taas ojentautua jne...

        minua revitään joka puolelle ja tuntuu että en kestä enää yhtää ja tulen hukkumaan olen sössinyt asiani niin pahasti ja kaikki tämä kaduttaa vietävästi enkä haluaisi kun vaan korjata asiat...

        sinun ongelmat on niin pieniä/teidän ongelmat

        minun ongelmiini verratuna...

        ei se minunkaan uskon vaellus ole ollut ikinä mikään helppo ja välillä tuntuu siltä että jotkut pääsee vaan niin paljon helpommalla kuin ite...

        väillillä sitä on tällä hetkellä semmosia hetkiä että haluaisi vaan päästä irti ja luovuttaa mitä ihmettä Herrakin minussa vielä näkee kaiken tämän jälkeen ja miksi Herra haluaa olla vielä armollinen?

        omasta mielestä oman osan ja armon voisi kaiken tämä jälkeen antaa jollekin paremmalle ihmiselle...

        tosta ovesta tuli vielä mieleen että se hetki oli minulla se kun rahat loppu ja kaikki romahti siinä oli minun ulospääsy tie viinat ja lääkketkin loppu kyllä minulle tarjottiin aikasemmin ovia mutta en tarttunut niihin vaan paadutin itseni ja odottelin toista ovea mutta tämä on aika riskaabelia peliä täällä maan päällä kun voi leikkiä tulella mutta se voi loppua lyhyeen ja sitten ei ole enää mitään tehtävissä...


      • .....
        ..... kirjoitti:

        tosta ovesta tuli vielä mieleen että se hetki oli minulla se kun rahat loppu ja kaikki romahti siinä oli minun ulospääsy tie viinat ja lääkketkin loppu kyllä minulle tarjottiin aikasemmin ovia mutta en tarttunut niihin vaan paadutin itseni ja odottelin toista ovea mutta tämä on aika riskaabelia peliä täällä maan päällä kun voi leikkiä tulella mutta se voi loppua lyhyeen ja sitten ei ole enää mitään tehtävissä...

        tuli tosta kun porukka huutaa että jaksa jaksa niin on se helppo sivusta huudella jos ei ole ite siinä tilanteessa tai tommosia tilanteita kokenut siinä kun välillä kaikki on veitsenterällä tommosessa/tämmösessä tilanteessa kun minullakin tai seurailijalla...

        mutta kyllä se aina voimia antaa kun kuulee kun porukka tsempaa :)

        välillä saa taistella hengensä edestä ja on semmosia hengentaistoja että saa tehdä täyden työpäivän että pysyy pystyssä ja kun illalla pääsee sänkyyn niin tuntuu siltä kun olisi käynyt salilla treenaa tai olisi ollut töissä on hengisesti ja fyysiseti ihan loppu...

        en tiedä onko teillä näin kovia uskon taisteluita?


      • ......
        ..... kirjoitti:

        tuli tosta kun porukka huutaa että jaksa jaksa niin on se helppo sivusta huudella jos ei ole ite siinä tilanteessa tai tommosia tilanteita kokenut siinä kun välillä kaikki on veitsenterällä tommosessa/tämmösessä tilanteessa kun minullakin tai seurailijalla...

        mutta kyllä se aina voimia antaa kun kuulee kun porukka tsempaa :)

        välillä saa taistella hengensä edestä ja on semmosia hengentaistoja että saa tehdä täyden työpäivän että pysyy pystyssä ja kun illalla pääsee sänkyyn niin tuntuu siltä kun olisi käynyt salilla treenaa tai olisi ollut töissä on hengisesti ja fyysiseti ihan loppu...

        en tiedä onko teillä näin kovia uskon taisteluita?

        tuli vielä mileen lääkkeistä ja lääkäreistä että meillä on oma ylilääkäri taivaassa,
        mihkä lääkkeitä ja lääkäreitä tarvitaan?

        Toisesta aika kirjasta

        luku 15:12

        12. Aasa sairastui 39. hallitusvuotena jaloistaan ja hänen tautinsa yltyi hyvin kovaksi. Mutta taudissaankaan hän ei etsinyt Herraa, vaan lääkäreitä.

        Luukkaan evankeliumista

        luku 8:43

        43. siellä oli nainen, joka oli sairastanut verenjuoksua kaksitoista vuotta.
        Hän oli kuluttanut lääkäreille kaiken omaisuutensa, mutta kukaan ei ollut voinut parantaa häntä.


      • ......
        ..... kirjoitti:

        tuli tosta kun porukka huutaa että jaksa jaksa niin on se helppo sivusta huudella jos ei ole ite siinä tilanteessa tai tommosia tilanteita kokenut siinä kun välillä kaikki on veitsenterällä tommosessa/tämmösessä tilanteessa kun minullakin tai seurailijalla...

        mutta kyllä se aina voimia antaa kun kuulee kun porukka tsempaa :)

        välillä saa taistella hengensä edestä ja on semmosia hengentaistoja että saa tehdä täyden työpäivän että pysyy pystyssä ja kun illalla pääsee sänkyyn niin tuntuu siltä kun olisi käynyt salilla treenaa tai olisi ollut töissä on hengisesti ja fyysiseti ihan loppu...

        en tiedä onko teillä näin kovia uskon taisteluita?

        voisin tähän lisätä tämän keskustelun joka käytiin jarmon kanssa toisessa keskustelussa eli ruotsin profetoidut homovihkimiset...

        .....
        15.4.2014 15:26
        älä muuta sano tuo on minulle kyllä vähän yllätys että rintamallakin oli homotouhuja olin vähän ihmeissään kun ekan kerran tosta luin....

        luulisi että ei siellä kukaan tommosia puuhastele mutta näköjään puuhastelee...

        "Seksillä myy ja raha liikkuu.. likaista peliä mutta rahakasta.
        Saatanan strategiat jyllää rahan ja lihan himojen ympärillä."

        en tiedä muistatteko silloin kun uudistuin uskossa ja tulin ekan kerran tänne ja todistin menneisyydestäni, uskostani ja kuinka Herra on minut vapauttanut ja antanut uuden mahdollisuuden....

        niin itse olin vanhassa elämässä bi-seksuaali ja myin myös itseäni rahasta...

        voin vaan sanoa että en oo ikinä nähnyt mitään vastaavaa missään Hetero baarissa Helsingissä oliat varmaan tietää herkuleksen sinne pääsee vaan miehet en tiedä onko se enää pystyssä? eikä edes kiinnosta mutta tuolla meno oli todella likaista siellä oli semmonen käytävä johon oli rakennettu 3 hämärällä valaistuksella olevaa huonetta jossa oli sohvat ja sinne sai mennä puuhaamaan mitä haluaisi...

        mitetin vaan että koskakohan tämä juttu tulee heterobaareihin että sinne rakennetaan hämärät huoneet johka pääsee toteuttamaan himojaan?

        en tiedä mikä siinä on mutta kun mietin vanhaa elämää niin olen pannut merkille sen että homot ovat joissakin asioissa ja synneissä paljon pidemmällä kuin heterot....

        tämä uuden langeemuksen aikan en enää homosteluun langennnut vaikka ******* sitä kovasti yrittikin kun välillä oli rahat vähissä että etkös saisi tällä keinolla vähän rahaa...

        mutta moniin muihin vanhoihin synteihin kylläkin...

        se on ihan puppua se kun sanotaan että homous on sairaus ei se mikään sairaus ole kun yksi synnin muoto ja tähän ajautuu jos päästää itsessään himot valloilleen tosin tämäkin on yksilöllistä mihin kenenkin ihmisen synti ajaa joku voi vaikka homouden sijaan ajautua raiskauksiin tai tappamiseen ja jollakin synti voi ajaa ihmisen näihin kaikiin tekoihin ja lopulta niin ihmiselle käykin kun menee tarpeeksi pitkälle että voi tehdä mitä vaan alkuun se menee niin että yksi asia johtaa toiseen jne...

        parannuin bi sekuaalisuudesta herran avulla nytten olen täysin hetero :)

        -jarmo-
        15.4.2014 15:39
        Hui kauheeta, en tosiaan muista. Siitä on aikaa!
        Se Herkules oli siinä Lönkan alkupäässä? Mahtaaks olla enää.

        Amen, ystäväni. Kiitos ja kunnia Herralle.. nuo on kauheita loukkuja, joihin ihminen joutuu... rahan perässä ja lihan houkuttamien porttiteorioiden kautta.
        .....
        15.4.2014 16:10
        tuo vanha todisutuksenikin lyötyy kyllä tuolta viesteissäni linkittämistä ketjuista jossa kirjoitan mutta se vaatii vähän aika löytää se kun kahlailee niitä ja lukee...

        tein joskus aikanaan enen kuin poistuin täältä langeemuksen ajaksi ni semmosen ketju linkityksen että kun yhen keskustelun avaukseni avaa ni olen linkittänyt sinne aina linkin linkejä vanhoihin keskusteluihin joten jos noita linkkejä lähtee kahlaamaan niin löytää kaikki kirjoitukseni täältä alusta asti.

        sen takia tein sen että voi sitten myöhemmin lukea omia kirjoituksia ja ne on lyödettävissa näkee samalalla oman kehityksen ja mitä silloin ajatteli ja miten näki asioita ja jos jotain tarvitsee niin se on nopeasti haettavissa ja voi laianta sieltä krijoituksia ei tarvitse aina uudestaan kirjoittaa...


    • sinettisormus

      Seurailija, ... periksi et saa antaa. Kuka on sanonut että usko on ruusuilla tanssimista? Vihulainen yrittää nyt eksyttää ja saada sinut luopumukseen. Jeesuksen tie oli raskas ja Paavalin tie oli raskas ja monet ovat kuolleet uskonsa vuoksi, siis ei helppoa mutta vihulaiselle ei periksi anneta.
      Olet koko ajan rukouksissa, JAKSA; JAKSA, JAKSA !!! JOOKO! ? JOOO !!! Minä en sinua sille vihulaiselle hevin luovuta, VOIMIA!
      Herran Rauhaa sinulle ja Siunausta, kuulkoon Herra rukouksemme ja kiitos ja kunnia Herralle siitä.

      • sinettisormus

        ... ja ala YLISTÄÄ, niin paljon kuin mahdollista, KIITTÄEN YLISTÄÄ !!!!


      • sinettisormus
        sinettisormus kirjoitti:

        ... ja ala YLISTÄÄ, niin paljon kuin mahdollista, KIITTÄEN YLISTÄÄ !!!!

        JA MUISTA, Minä OLEN SINUN SISKOSI ENKÄ HALUA NÄHDÄ ENKÄ KUULLA SINUN KUULUVAN KOSKAAN SEN VIHULAISEN LEIRIIN::: EI KOSKAAN !!! PISTE !!!
        AAMEN!


      • Seurailija

        Olet ihana sisar sinetti.. Joo, en anna periksi EN.. Ei sitä ikinä uskois kuin lujille ihminen voi joutua, eilen oli sellainen ilta. Tytär tuli kotiin, hän oli ihan loppu puhui vain kuolemastaan... tuntui että sydän repeää tuskasta, tuli pahaakin pahempi olo. JAKSAN.. Tiedän että rukoilet ja tiedän että moni muukin rukoilee puolestamme.. Olet, olette ihania Herran omia rukoilijoita.. Kiitos Aamen.


      • Seurailija
        sinettisormus kirjoitti:

        JA MUISTA, Minä OLEN SINUN SISKOSI ENKÄ HALUA NÄHDÄ ENKÄ KUULLA SINUN KUULUVAN KOSKAAN SEN VIHULAISEN LEIRIIN::: EI KOSKAAN !!! PISTE !!!
        AAMEN!

        Olet tomera sisar sinetti Hyvä Hyvä Hyvä.. Lupaan, en lähde siihen leiriin!.

        Hassua.. "Älä pelkää usko ainoastaan".. nuo sanat on pyörinyt viikkokausia mielessäni, eilen oli niistä oikein testikin, täytyy myöntää että pelkäsin myrskynsilmässä samoin tytärkin mutta usko pysyi kuitenkin, mutta täysin puhtain paperein ei kumpikaan selvinnyt. Tänään kaksi vanhempaa uskovaa naista rukoili tyttäreni puolesta voimallisesti seurakunnassa, käyttivät öljyäkin..


    • -jarmo-

      Seurailijalle:
      Psalmi 91:1-9 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
      Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
      Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
      Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
      Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. - Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". -Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

      • Seurailija

        Kiitos -jarmo-, tuo 91 on rakkain psalmini, ollut koko uskon tieni ajan, sen lupauksiin jätän itseni ja koko perhekuntani, tiedän että hän on antanut enkeleilleen käskyn, he kantavat kaiken pahan yli. Aamen.


    • sinettisormus
    • Tuskallista

      Mikähän siinä on etten vapaudu jostakin... siis en tiedä itsekkään mikä estää uskossa eteenpäin menemisen. Tunnen et jotain on esteenä, mutta kun joku rukoilee puolestani ja profetoi minulle, ei siinäkään ilmene mikä SE este on. Voisiko joku teistä rukoilla puolestani, että todella vapautuisin kaikista siteistä. Olisi niin IHANAA vapaana ja vapaasti seurata Herraa Jeesusta!!! Kiitos jo etukäteen rakkaat siskot ja veljet!!!

      • sinettisormus

        "Tuskallista", rukoilen kyllä puolestasi, sinun kannattaa miettiä mikä tai mitä asioita sinulla on, joista et halua päästää irti ja kun tunnistat ne ja päästät niistä lopullisesti irti, alkaa ovia avautumaan. Näitä asioita voi esim. olla tupakka, alkoholi, seksihimot, mammoona, noituudet, new agesit jne. kyllä niitä riittää ... Maailmassa on paljon himoja ja haluja joista emme halua irrottautua ja sitähän se vihulainenkin haluaa ja näin emme ole 100% sydämellä Jeesuksen omia ...
        Siunausta elämääsi.


      • ......

        itse voin omasta kokemuksesta sanoa että jos asiat ei selvene niin kannattaaa paastota ja keskittyä vain Herraan ja antautua kokonaan Herrallalle tänä aikana rukoilla, kysyä että mikä on ja lukea sanaa ja tunustaa syntinsä...

        paastohan ei ole mitään semmosta että nytten luovutaan tietyistä tv ohjelmista, elokuvissa käynneistä ja vaikka siitä että en käy ravintolassa syömässä ja en polta tupakkaa ja juo alkoholia muutamaan päivään tai kuukauteen...

        tosin uskovan olisi parempi olla polttamatta tupakkaa ja juoda alkoholia ...

        mutta tupakan polttajia tapaa jonkun verran seurakunnissa, alkoholia käyttäviä vähemmän...

        suurin osa nyky uskovista ja kristityistä luullee että paasto on tämmönen ja tämä menee pastona mutta ei ole oikea paasto ja ei mene oikeasta paastosta...

        katoin kerran jotain ohjelmaa niin siinä puhuttiin paastosta näin mutta tämä ei ole oikea paasto...

        vaan paasto on semmonen että kaikki maallinen jätetään siksi aikaa pois ja tehdään vain se mikä on pakollista, päivän velvollisuudet ja jos on töissä ni käy töissä ja jos on perhe niin hoitaa perheen ei muuta...

        kaikki paras paasto on semmonen jossa ei olisi mitään häiriöitä paaston aikana jos on töissä ni paras paaston aika on lomalla mutta voi sen työaikanakin suorittaa...

        oikea paastohan on semmonen joka suoritetaan niin että joko ollaan syömättä ja juomatta tietty aika tai sitten vesi/mehu paasto tai sittten ollaan todella nuikalla ravinnolla ja juomalla paasto...

        itsellä tämä on ainakin auttanut ja avannut ovia ja selventänyt asioita...


      • Seurailija

        Rukoilen minäkin nim. Tuskallista puolesta, rukoilin jo ja jatkossakin muistan... Nukkukaa kaikki turvallisesti Jeesuksen käsivarsilla. Aamen.


    • Seurailija

      Huomenna te rakkaat uskovat jotka kannustatte pahan yli, olette siunattuja..

      Nyt oikein hävettää oma käyttäytyminen. Täytyy yhtyä eiliseen saarnaan jonka uskova veli piti seurakunnassa.. Me olemme vain mutaa, ei meiltä paljon voi vaatia, armon varassa joudumme taapertamaan jokaisen päivän yli..

      Puhuin eilen testistä jolla koeteltiin uskoani, samoin tyttäremme uskoa, sitähän se oli!.

      Minulla on uusi vanha auto, vaihdoin lauantaina, siinä palaa nyt varoitusvalo koetaulussa, moottorin kuva..
      Vien sen nyt aamulla korjaamolle vikakoodaus testiin että tietää onko siinä todellista vikaa vai onko se kuva vain aiheeton hälytys.. Itse arvelen että hälytys johtuu moottorin pesusta, sai johonkin liittimeen kosteutta ja siksi valo palaa..
      Niin arvelee auton myyjäkin ja muut asiantuntijat koska auto käyttäytyy muuten aivan normaalisti.. No vikakoodin luku kertoo asentajalle paljon, silloin asia varmistuu ja hän voi poistaa laitteillaan vikakoodit ja moottorinkuvan koetaulusta....

      Tunsin nyt herätessäni voimakkaasti Jumalan läsnäolon, minun annettiin ymmärtää että Hän pystyy enempään, Hän pystyy testaamaan ihmisen, te vain auton. Hän voi korjata ihmisen pelkällä ajatuksella, Hänelläkin on testit, Hän testaa välillä ihmisen käyttäytymistä että ihminen itsekkin oppisi jotain, Hän pystyy korjaamaan sellaisetkin viat jotka eivät edes näy vaikka juuri ne viat lamaannuttaa koko ihmisen, te pystytte näkemään vain ne viat jotka silmä näkee, ette aina niitäkään. Kun tulee suurempi vika tai onnettomuus niin koneenne joutuvat lunastukseen. Niin joutuu ihminenkin lunastukseen, viimeinen päivä tulee teillekkin, pitäkä huoli ettette joudu koneenne lailla sulatusuunin ikuisiin tuliin, kääntykää nyt kun on vielä mahdollisuus Poikani viitoittamalle tielle, hänen verensä pesee teidät puhtaaksi ja tulkaa sitten Hänen luokseen taivaaseen.

      Hänellä on lääke kaikkeen ja se lääke toimii, eikä Hän tarvi mitään jakoavaimia niiden korjaamiseen vaan antautumisen Poikansa armon alle.. Joka uskoo se korjaantuu ja pelastuu, auto ei pelastu koskaan vaikka sitä kuinka ruuvattaisiin, kunnioittakaa oikeita asioita eikä maallisia turhuuksia, älkää hermoilko turhuuksien vuoksi, älkää yleensäkkään hermoilko vaan rukoilkaa silloin kun on paha olla ja kunnioittakaa Häntä ja ylistäkää silloinkin kun asianne on "hyvin" niin paha ei pääse teihin käsiksi.

      Muutamia päiviä aikaisemmin olin täynnä Jumalan kunnioitusta, Jumala kertoi uskovan ihmisen kautta tyttärelleni sanoja joita tämä uskova ei tiennyt.. Pyhähenki ilmoitti hänen kauttaan että kaikki murheet lapsestasi saat jättää, Hän puuttuu asioitten kulkuun, rukoukset on kuultu ja niihin vastataan, älä murehdi, Hän kantaa ne.. Nuo sanat lujitti uskoani paljon! polveni notkahti olin niin ällistynyt sanoista.. Sama mies oli pyhäähenkeä täynnä koko tilaisuuden loppuajan, ihmisiä kaatui hänen rukousten voimasta Pyhähenki heidät kaatoi lattiaan.. Olin täynnä luottamusta ja kunniotusta, kerroin siitä tännekkin.

      Jumala päätti suorittaa testin, en oikein pärjännyt siinä koodauksessa, luottamus kääntyi epäilyksi koko Jumalan olemassaoloon... Hups miten tässä näin kävi!!!!?
      Yhtä äkkiä kaikki kääntyi päälaelleen, menetin hetkeksi jopa uskon.. Kaikki tapahtuu hetkessä, ihminen on todella heikko, minä ainakin.. Pitää valvoa joka hetki..

      Tämän selvemmin ei voi puhua mitä Jumala nyt minulle ja tyttärelleni puhui, mikään ei todellakaan ole sattumaa, kaikella on tarkoituksensa..
      Siunattua päivää kaikille ja uskokaa Jumalaan. Älä pelkää, usko ainoastaan. Aamen.

    • -jarmo-

      Et sinä seurailija ollut ainoa jolla on ollut vaikeaa parina päivänä. Me olemme täällä rukoilleet erään muunkin puolesta, jolla on ollut hankalaa. Elämme viimeisiä päiviä ja lohikäärme vaanii joka tontilla jotta vaisi niellä meidät, vaan ei kykene, koska Jeesuksen veri on niin luontaan työntävää sille, ettei se tule onnistumaan aikeissaan. Kiusauksia tulee ja menee, mutta koskaan niistä ei tule ylitsepääsemätöntä Jumalan lapselle. Olet ikuisesti merkitty ja pysyvästi oksastettu.

      PS. Pitäskö sinetin avata "pasuuna soi 1."

      • Seurailija

        Tiedän että monella muullakin on vaikeaa. Rukoilu on tärkeää, Jumala arvostaa sitä ja toivoo niitä. Olen samaa mieltä kanssasi -jarmo- elämme viimeisiä aikoja ja kiusaukset ovat sen mukaisia, hyvin voimallisia... Ei tule ylitsepääsemättömiä tilanteita vaikka joskus tuntuukin siltä. En voisi kuvitella olevani uskosta osaton, en uskaltaisi sekunniksikaan jäädä sellaiseen tilaan sillä noutaja voi tulla juuri silloin.. Olemme turvassa. Aamen. Tulkaa muutkin turvaan sieltä maailmasta!..

        Ps.. Voisihan sinetti tuoda ainakin Pasuunat musiikkia, edesmenneen Mauri Luoma-Ahon muistoksi, hän on nyt Isän luona kirkkaudessa.. "Pasuunat- Kovat sanat, sanat ainoat"


      • -jarmo-
        Seurailija kirjoitti:

        Tiedän että monella muullakin on vaikeaa. Rukoilu on tärkeää, Jumala arvostaa sitä ja toivoo niitä. Olen samaa mieltä kanssasi -jarmo- elämme viimeisiä aikoja ja kiusaukset ovat sen mukaisia, hyvin voimallisia... Ei tule ylitsepääsemättömiä tilanteita vaikka joskus tuntuukin siltä. En voisi kuvitella olevani uskosta osaton, en uskaltaisi sekunniksikaan jäädä sellaiseen tilaan sillä noutaja voi tulla juuri silloin.. Olemme turvassa. Aamen. Tulkaa muutkin turvaan sieltä maailmasta!..

        Ps.. Voisihan sinetti tuoda ainakin Pasuunat musiikkia, edesmenneen Mauri Luoma-Ahon muistoksi, hän on nyt Isän luona kirkkaudessa.. "Pasuunat- Kovat sanat, sanat ainoat"

        http://www.pelastussanoma.fi/shofar.mp3


    • sinettisormus

      Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille. Minä hiljenen pääsiäisen viettoon ja jään kuuntelemaan, mitä Herra haluaa minun jatkossa tekevän tai kirjoittavan, etenen hänen johdatuksessaan ... nyt jään vain hänen läsnäoloonsa ja hiljaisuuteensa.
      Hyvää Pääsiäisen aikaa!

      • Seurailija

        Hyvää Pääsiäisen aikaa sinetillekkin ja kaikille muillekkin. Minäkin hiljenen pääsiäisen yli, kaipaan myös hiljaisuutta ja rauhaa ja hänen läsnäoloaan, olen aika väsynyt viimeaikain myllerryksistä, otetaan rauhallisesti. Aamen


    • -jarmo-

      Amen, Rakkaat ystävät!

    • Westsider

      Kaikille toivotan HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ

      • näkymätön ninni

        Hyvää pääsiäistä myös täältä! Ja runsasta siunausta kaikille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe