hengen/henkien maailmasta todistuksia

.....

"Heillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suuri voima sillä on ja miten pienestä on kiinni, ettei joudu sinne kokonaan."

tästä minulla on kyllä itelläkin kokemusta, tässä muutama hyvä todistus!

päivin todistus löytyi joskus netistäkin kirjoitetussa muodossa mutta en löytänyt enää kun tämän.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3389225

2. Juho Pusa:

http://www.uskoontulo.net/todistus_juho_pusa.html

3. John Mulinde:taistelu taivaalisissa

http://keskustelu.suomi24.fi/node/2490695

4. Päivi Haverinen:

http://www.uskoontulo.net/todistus_paivi_haverinen.html

24

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos aloittajalle

      Nyt ihmiset. Uskomaton tarina ensimmäisessä linkissä. Päwe löysi Jeesuksen.
      Sen lisäksi, että kertomus on elävästä elämästä, se on niin hyvin kerrottu kuin ikinä vain voi. Päwen itsensä kertomana. Oikeastaan voisin kuvitella, että samalla asenteella kuin palstan ateistit ja hörhöt yleensäkin kirjoittaa. Mitä sitten kirjoittaakaan.
      Kertomus elämästä jengistä ja sen säännöistä. Stadin slangiksi tosin. Huvittavaa luettavaa ko. murre, jos sitä nyt sellaiseksi voisi sanoakaan.

      • ...

        ...


    • Tärkeää

      Lue ja opi.

      • ---

        ---


      • uiyuyiuy

        uiyuyuyi


    • bää

      herralle.com sivulta löytyy myös paljon hyviä todistuksia Jumalan ihmeistä.

    • @@@

      Olipa mahtava todistus! Kiitos linkistä, aloittaja!

    • Jumalan ihmeitä

      Siinä olikin uskottava ja opettavainen tarina elämästä. Ei mitään sellaista, joka tekisi jutusta vain kaunista satua.

      • ...

        ...


    • Siinä totuus

      Selvästi havaittavissa, missä hengessä kukakin toimii. Tulee hyvin esille Päwen todistuksesta.

    • asiaa on

      Lukekaapas, mitä väärät henget voivat aiheuttaa.

      • ...

        ...


    • KTS (Ei kirj.)

      Ei meidän nyt tarvitse alkaa mörköjä pelkäämään.

      Täällä on ihan lihaa ja verta olevia vippaskeppuloita, joilla on kova hinku putsata Suomenkin kansasta 95 % helevettiin.

    • Tietenkään

      Niin, eihän se riivaaja itseään pelkää.

    • 98+8

      Näköjään ei.

    • Onko tuttua

      Se puisto oli ihan täynnä jengiä, suurin osa nuoria, saman ikäistä porukkaa kuin mekin. Siihen yhtäläisyydet sitten loppukin. Suurimmalla osalla populaa oli ihan siistit kledjut, me taas roikoteltiin mestaan hirveet niittikamppeet niskassa ja viinakassit kilisten.

      - Mitä ihmeen populaa tää oikeen on?

      Mä vilkasin vieressäni hiukset silmillä raahustavaa gimmaa ja päästin paskasen naurun.

      - Nää on uskiksia.

      - Tä?

      Mä näin, miten rattaat kaverin päässä alko raksuttaan ja lopulta se tajus, että se, mitä mä olin sille heittäny, oli totta.

      - Mitä me sitten täällä tehdään?

      - Mennään vetään jotain hihhulia turpaan.

      - Tässähän niitä on joka puolella, senkus alat mäikiin.

      Ei se kummiskaan mitään vetäny, kaivo vaan viinapullon kassista ja otti ähkäisten ryypyt. Meen matkanteko loppukin siihen, kesti meinaan aikansa, ennenkun oltiin saatu se pullo tyhjeneen. Ja jumat, että se uskisjengi katto pitkään. Se tuntu musta sairaan hyvältä. Ai, että eiks me pelätty jepareita, kun dokattiin julkisella paikalla. Voin vakuuttaa, ettei sitten paskankaan vertaa.

      - Mulla ois tässä tällanen traku, joka kertoo Jeesuksesta...

      Joku säälittävän näkönen ämmä oli koonnu kaiken rohkeutensa ja ojensi just mulle jotain ihme lehtistään. Mä otin pari nopeeta askelta sitä kohti ja rääkäsin niin, että sylki roisku sen naamaan.

      - Painu helvettiin sen Jeesukses kanssa!

      Teen ois pitäny nähdä, miten se gimma painu takaperin. Hyvä, ettei koipiinsa sotkeentunu.

      - Jess, Päwe!

      - Sä pelästytit siltä kuset housuun.
      jatkuu linkissä

    • 6530+

      Luemme loppuun saakka.

    • ---

      No niin. Olemme jo listalla kiinnostavana ketjuna.

    • .-.

      Eikä ihmekkään.

    • Hyvä on

      Joko luit kokonaan?

    • ---

      135 on lukenut, mutta missä loput lukijat?

    • yjnn

      Henkien vaikuytus näkyy. Pahojen henkien.

    • ylöss

      ylös

    • Hei!

      En avannut linkkejä, joten en ota niihin suoraan kantaa.

      Haluan vain lyhyesti sanoa että Jumala voi antaa uskon lahjana yksilön oman uskon tueksi mitä yksilöpersoona tarvitsee jos niin on hyvä ja tarpeellista. Toiselle ei sitten sama ole tarpeellinen. Minä olen nähnyt esim. paksulla mustalla vyöllä vyötetyn miehen, jonka sappaat muuttuivat tuleksi 1985. Ei tuo voi olla kuin Jeesus Kristus.
      Samalaisia näkyjä; tikkaat taivaaseen, kristallimerenkin minä olen nähnyt tuossa samassa näyssäni 1985, kuin aikoinaan hänkin joka samat näki. Niillä on vertauskuvallinen merkitys. (Minä en ole profeetta enkä nähnyt ainokaistakaan profetiaa koskaan, vaikka"yliluonnollista kokemusta ollut onkin.)
      En ole koskaan sanonut että ne olisivat profetioita, mitä näin, koska niissä ei ole sellaista sanomaa josta isompi ryhmä hyöytyisi eli olisi profetian merkitys.
      Ollakseen profetiasta 1 Kor 12:10, 2 Piet 1:21 kyse pitäisi normittaa "profetia" sellaiseen sarjaan aina missä on sellainen sanoma josta ryhmälle/ seurakunnalle hyötyä ja tietoa.
      Tieto on niin hyvin annettu että meillä on lähinnä tiedon valinnan ongelmia tiedon puutteen sijasta.

      "Pelastushistoriassa " on ollut aikoja jolloin Jumalan kansa on tarvinnut lisää tietoa. Alkuseurakunnan ajat on yksi sellainen aika. "Hänellä oli neljä naimatonta tytärtä joilla oli profetoimisen lahja." (Apt 21:9)

      Aina Jumalan sanoman vastaanottaja ei ole heti käsittänyt sanomaa ja joskus on ollut tarkoituskin että asia selviää tiettynä ennalta määrättynä aikana. (Apt 10) (Dan 8:17, 26, 12:4,10)

      Jumala asetti profeettoja seurakuntaan. Profetian lahja on suurin armolahja. (Room 12:6) Profeetat toimivat rakennukseksi, kehotukseksi ja lohdutukseksi. (1 Kor 14:3-5)


      Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe