Rohkein aloite, jonka olet tehnyt?

N26.............

Kaverini pyysi urheilukaupan myyjää treffeille, se oli aika rohkeaa. Itse olen tehnyt aloitteita oikeastaan vaan joskus baarissa ja junassa, muuhun en ole uskaltanut. Tällä hetkellä pidän naapuristani, mutta aina kun hän tulee vastaan iskee pakoreaktio ja saan vain moikat aikaiseksi eikä uskalla rikkoa normeja.:)

Mikä on sinun rohkein aloitteenteko? Aloittaako Suomessa ensinnäkään KUKAAN keskustelua esim.ruokakaupassa päiväsaikaan vai tapahtuuko kaikki rohkaisuryypyn jälkeen baarissa miehen aloitteesta tai sujuvasti kaverin kautta? Tosiaan erityisesti naisten aloitteista haluaisin kuulla ja inspiroitua.

219

10098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisten aloitekyky..

      yhtä hiljaista tulee olemaan tässä ketjussa jatkossakin..

      • trumpet

        Tai sitten.
        "Kyllä mä sille hymyilin"


      • 5+19
        trumpet kirjoitti:

        Tai sitten.
        "Kyllä mä sille hymyilin"

        Joo mä tiedän yhden tuollaisen naisen. Oltiin samassa työpaikassa ja hän ei juuri koskaan aloittanut juttelua mutta tuli aina sopivan etäisyyden päähän ja alkoi katselemaan ja hymyilemään. Siinähän sitä sitten katseltiin ja hymyiltiin. Jos nainen ei voi avata suutansa niin en minäkään. Hymyilyyn tuntuu loppuvan heidän aloitekykynsä.


      • N26...........
        5+19 kirjoitti:

        Joo mä tiedän yhden tuollaisen naisen. Oltiin samassa työpaikassa ja hän ei juuri koskaan aloittanut juttelua mutta tuli aina sopivan etäisyyden päähän ja alkoi katselemaan ja hymyilemään. Siinähän sitä sitten katseltiin ja hymyiltiin. Jos nainen ei voi avata suutansa niin en minäkään. Hymyilyyn tuntuu loppuvan heidän aloitekykynsä.

        "Jos nainen ei voi avata suutansa niin en minäkään."
        Hän varmaan ajatteli sinusta ihan samoin.

        Naisten on vaikeampi tehdä aloitteita, koska yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen. Se ei ole nykynaisten vika, että on syntynyt tälläisiä käyttäytymismalleja. Se on vähän sama kuin rikkoisi muita totuttuja toimintatapoja kuten alkaa esim.laulamaan bussissa, kun yleensä siellä on tapana istua hiljaa. Sen takia naisten on vaikeampaa tehdä aloitetta. Mutta en sano, etteikö tätä kannattaisi muuttaa. Älkää vaan aina miehet jaksako valittaa tästä.


      • 10+6
        N26........... kirjoitti:

        "Jos nainen ei voi avata suutansa niin en minäkään."
        Hän varmaan ajatteli sinusta ihan samoin.

        Naisten on vaikeampi tehdä aloitteita, koska yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen. Se ei ole nykynaisten vika, että on syntynyt tälläisiä käyttäytymismalleja. Se on vähän sama kuin rikkoisi muita totuttuja toimintatapoja kuten alkaa esim.laulamaan bussissa, kun yleensä siellä on tapana istua hiljaa. Sen takia naisten on vaikeampaa tehdä aloitetta. Mutta en sano, etteikö tätä kannattaisi muuttaa. Älkää vaan aina miehet jaksako valittaa tästä.

        " yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen."

        Mitään tällaista tapaa ei ole muodostunut, haluat vain ajatella noin koska se on omien etujesi mukaista..


      • Trumpet
        N26........... kirjoitti:

        "Jos nainen ei voi avata suutansa niin en minäkään."
        Hän varmaan ajatteli sinusta ihan samoin.

        Naisten on vaikeampi tehdä aloitteita, koska yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen. Se ei ole nykynaisten vika, että on syntynyt tälläisiä käyttäytymismalleja. Se on vähän sama kuin rikkoisi muita totuttuja toimintatapoja kuten alkaa esim.laulamaan bussissa, kun yleensä siellä on tapana istua hiljaa. Sen takia naisten on vaikeampaa tehdä aloitetta. Mutta en sano, etteikö tätä kannattaisi muuttaa. Älkää vaan aina miehet jaksako valittaa tästä.

        Yhteiskunnassa muodostunut... Ja Pas.kat
        Kyllä se on teidän naisten omaa demipsykologiaa kuten "Mies tykkää metsästää"
        "naisten on vaikeampaa tehdä aloitetta" Eli suoraan sanottuna mies saa nolata itsensä mutta nainen ei..


      • N26...........
        10+6 kirjoitti:

        " yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen."

        Mitään tällaista tapaa ei ole muodostunut, haluat vain ajatella noin koska se on omien etujesi mukaista..

        Joo. Aloinkin tuossa jälkikäteen miettimään et miks pitäs ees noin ajatella. Mutta siis onhan se tapa muodostunut jo aikojen saatossa, että miehet hakee tanssimaan jne... pitäis kyl vaan naisten olla vähän reilumpia nykypäivänä eikä ajatella että se on vaan miesten tehtävä. Huoh...Itse tuntee sit itsensä aina niin tyrkyksi kun oon joskus tehnyt jonkun aloitteen just tän naisten asennevian takia...

        Ei tosiaan taida kellään olla mitään sanottavaa?

        Ps. tavallaanhan se hymyilykin on aloitteen tekemistä, kyllä minä ainakin menen helposti tekemään tuttavuutta jos mies hymyilee (JA JOS olen kiinnostunut myös). Taitaa olla ettei sit se toinen ole tarpeeks kiinnostunut jos ei hymyilystä innostu tekemään seuraavaa siirtoa...


      • naisten aloitekyky..
        N26........... kirjoitti:

        Joo. Aloinkin tuossa jälkikäteen miettimään et miks pitäs ees noin ajatella. Mutta siis onhan se tapa muodostunut jo aikojen saatossa, että miehet hakee tanssimaan jne... pitäis kyl vaan naisten olla vähän reilumpia nykypäivänä eikä ajatella että se on vaan miesten tehtävä. Huoh...Itse tuntee sit itsensä aina niin tyrkyksi kun oon joskus tehnyt jonkun aloitteen just tän naisten asennevian takia...

        Ei tosiaan taida kellään olla mitään sanottavaa?

        Ps. tavallaanhan se hymyilykin on aloitteen tekemistä, kyllä minä ainakin menen helposti tekemään tuttavuutta jos mies hymyilee (JA JOS olen kiinnostunut myös). Taitaa olla ettei sit se toinen ole tarpeeks kiinnostunut jos ei hymyilystä innostu tekemään seuraavaa siirtoa...

        Tämä ketju ei oikein ottanut vauhtia kuten jo ensimmäisessä viestissä aavistelin :)

        Mutta me miehet ei ikinä ajatella aktiivisia naisia "tyrkkyinä joten en tiedä mistä tuollainen naisten ajatus/asenne on lähtöisin.


      • Ne pienet erot..
        naisten aloitekyky.. kirjoitti:

        Tämä ketju ei oikein ottanut vauhtia kuten jo ensimmäisessä viestissä aavistelin :)

        Mutta me miehet ei ikinä ajatella aktiivisia naisia "tyrkkyinä joten en tiedä mistä tuollainen naisten ajatus/asenne on lähtöisin.

        Näkemykseni mukaan naiset välttelevät miehiä enemmän tilannetta, jossa voisivat saada 'pakit'. Jos mies vaikuttaa mukavalta ja rohkaisee naista joko katsellaan tai hymyilemällä tälle takaisin niin todennäköisyys siihen, että nainen lähestyy miestä on suurempi. Miehet vain suosivat suoraa kommunikaatiota siinä missä naiset taas epäsuoraa. Siinäpä pieni kynnys ylitettäväksi.


      • 576k567w
        naisten aloitekyky.. kirjoitti:

        Tämä ketju ei oikein ottanut vauhtia kuten jo ensimmäisessä viestissä aavistelin :)

        Mutta me miehet ei ikinä ajatella aktiivisia naisia "tyrkkyinä joten en tiedä mistä tuollainen naisten ajatus/asenne on lähtöisin.

        Kirjoittele vain omasta puolestasi.
        Kyllä minun mielestäni suoran aloitteen tekevä nainen on tyrkky, ja mitä sitten vaikka olisikin.

        Ainoastaan nyhveröt, nössömiehet valittaa ettei naiset tee aloitteita, koska eivät itse uskalla.

        Ei se lehmäkään sonnia ota.


      • Ön älöitteitä
        Ne pienet erot.. kirjoitti:

        Näkemykseni mukaan naiset välttelevät miehiä enemmän tilannetta, jossa voisivat saada 'pakit'. Jos mies vaikuttaa mukavalta ja rohkaisee naista joko katsellaan tai hymyilemällä tälle takaisin niin todennäköisyys siihen, että nainen lähestyy miestä on suurempi. Miehet vain suosivat suoraa kommunikaatiota siinä missä naiset taas epäsuoraa. Siinäpä pieni kynnys ylitettäväksi.

        Kyl älöittää jä löpettää vöi äinä kyn hälyää


      • Lue enemmän!
        Trumpet kirjoitti:

        Yhteiskunnassa muodostunut... Ja Pas.kat
        Kyllä se on teidän naisten omaa demipsykologiaa kuten "Mies tykkää metsästää"
        "naisten on vaikeampaa tehdä aloitetta" Eli suoraan sanottuna mies saa nolata itsensä mutta nainen ei..

        Lukaisehan esim. Kaari Utrion historiallisia tiedekirjoja naisen historiasta, esim.
        Eevan tyttäret: Eurooppalaisen naisen, lapsen ja perheen historia
        Familia, eurooppalaisen perheen historia

        Tyhmyytesi ja tietämättömyytesi kertoo vain sinusta!


      • 576k567w kirjoitti:

        Kirjoittele vain omasta puolestasi.
        Kyllä minun mielestäni suoran aloitteen tekevä nainen on tyrkky, ja mitä sitten vaikka olisikin.

        Ainoastaan nyhveröt, nössömiehet valittaa ettei naiset tee aloitteita, koska eivät itse uskalla.

        Ei se lehmäkään sonnia ota.

        Kaikki eivät välttämättä halua jahdata niitä lehmiä sinun laillasi.


      • Rohkeutta molemmille
        trumpet kirjoitti:

        Tai sitten.
        "Kyllä mä sille hymyilin"

        Olin rohkea ja pyysin erästä vapaata miestä kesätapahtumaan kanssani. Ensimmäisellä kerralla sain pakit, mutta en siitä säikähtänyt, vaan jonkin ajan kuluttua pyysin uudestaan treffeille kyseistä miestä ja nyt olemme parisuhteessa.

        Kannattaa olla rohkea ja sinnikäskin sekä naisten että miesten halutessaan tutustua uuteen ihmiseen.


      • Yksi luuseri

        Vain luuserit on netissä valittamassa, että naiset ei paljoa kirjoittele tähän avaukseen. Ei varmaan mikään ihme, naiset ovat radalla pitämässä hauskaa, looseri nyhjää kotona koneen ääressä.


      • ruotinen
        trumpet kirjoitti:

        Tai sitten.
        "Kyllä mä sille hymyilin"

        Jep ja ajatteit samalla että tos on taas yks kuspää lannevedeltä.


      • mies kaks ysi
        N26........... kirjoitti:

        "Jos nainen ei voi avata suutansa niin en minäkään."
        Hän varmaan ajatteli sinusta ihan samoin.

        Naisten on vaikeampi tehdä aloitteita, koska yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen. Se ei ole nykynaisten vika, että on syntynyt tälläisiä käyttäytymismalleja. Se on vähän sama kuin rikkoisi muita totuttuja toimintatapoja kuten alkaa esim.laulamaan bussissa, kun yleensä siellä on tapana istua hiljaa. Sen takia naisten on vaikeampaa tehdä aloitetta. Mutta en sano, etteikö tätä kannattaisi muuttaa. Älkää vaan aina miehet jaksako valittaa tästä.

        Niiiin, no ei valiteta mutta, turha on naistenkaan valittaa yksinäisyyttään jollei ole valmis itsekkin tekemään aloiteita.Jos on sinkku ja kiinnostunut jostain on idiotismia naisen puolelta ajatella että on miehen tehtävä tehdä aloite.


      • XMan83
        N26........... kirjoitti:

        Joo. Aloinkin tuossa jälkikäteen miettimään et miks pitäs ees noin ajatella. Mutta siis onhan se tapa muodostunut jo aikojen saatossa, että miehet hakee tanssimaan jne... pitäis kyl vaan naisten olla vähän reilumpia nykypäivänä eikä ajatella että se on vaan miesten tehtävä. Huoh...Itse tuntee sit itsensä aina niin tyrkyksi kun oon joskus tehnyt jonkun aloitteen just tän naisten asennevian takia...

        Ei tosiaan taida kellään olla mitään sanottavaa?

        Ps. tavallaanhan se hymyilykin on aloitteen tekemistä, kyllä minä ainakin menen helposti tekemään tuttavuutta jos mies hymyilee (JA JOS olen kiinnostunut myös). Taitaa olla ettei sit se toinen ole tarpeeks kiinnostunut jos ei hymyilystä innostu tekemään seuraavaa siirtoa...

        Jossain tilanteissa se epäonnistumisen nolous vaan ohjaa ajamaan ohi potentiaalisesta tilanteesta.. tästä olen itsekin aikojani "kärsinyt" ..
        Toisaalta omia onnistumisia on edeltänyt naisen hymy, tottakai..

        Jos unohdetaan rutiinit, ja mietitään faktoja, nainen tehdessään aloitteen, se on 90 % onnistuminen, enkä usko että monenkaan prosentin edestä tuomittavaa. Mies on otettu huomiosta. Naisen lähestyminen onnistuu noin 10 % tapauksista, naiset suhtautuvat 90 % tapauksista hyvin vaihtelevasti.. osalta tulee hyvin tiukkaa kritiikkiä..

        Ehkä näistä asioista ei kannattaisi välittää, mutta pakko myöntää että tämä vaikuttaa..


      • Nainen, nainen
        XMan83 kirjoitti:

        Jossain tilanteissa se epäonnistumisen nolous vaan ohjaa ajamaan ohi potentiaalisesta tilanteesta.. tästä olen itsekin aikojani "kärsinyt" ..
        Toisaalta omia onnistumisia on edeltänyt naisen hymy, tottakai..

        Jos unohdetaan rutiinit, ja mietitään faktoja, nainen tehdessään aloitteen, se on 90 % onnistuminen, enkä usko että monenkaan prosentin edestä tuomittavaa. Mies on otettu huomiosta. Naisen lähestyminen onnistuu noin 10 % tapauksista, naiset suhtautuvat 90 % tapauksista hyvin vaihtelevasti.. osalta tulee hyvin tiukkaa kritiikkiä..

        Ehkä näistä asioista ei kannattaisi välittää, mutta pakko myöntää että tämä vaikuttaa..

        Minun kokemukseni mukaan taas miehet tekevät aloitteen nopeasti, mikäli ovat kiinnostuneita. Jos mies ei ole jo tehnyt aloitetta, hän ei ole kiinnostunut. Ja jos hän ei ole kiinnostunut, niin naisen aloite ei sitä mitenkään edesauta. Eli nopea laskutoimitus kertoo, että naisten aloitteet ovat luotuja epäonnistumaan, sillä jos mies ei ole kiinnostunut, jos naisen on se aloite tehtävä.

        Näin tosiaan kokemus kertoo. Pidän itseäni keskivertoa kauniimpana ja saan miehiltä huomiotakin sen mukaisesti. Joskus kuitenkin olen tehnyt aloitteita miehille, jotka eivät ole niitä tehneet itse ja aina olen saanut pettyä.

        Nyt en toki puhu pelkästä sänkykutsusta, vaan aloitteesta johonkin vakavampaa suhteeseen. En pidä tapanani hyppiä jokaisen kanssa sänkyyn tosta vain, joten sellaisia aloitteita en ole kokeillut.


      • Tuikki
        taikuri.78 kirjoitti:

        Kaikki eivät välttämättä halua jahdata niitä lehmiä sinun laillasi.

        Ne onkin niitä kohteiliaita miehiä jotka uskaltavat. Sinä uskallat vaan haukkua naisia täällä lehmäksi - HÄPEÄ


      • rakkaus!

        Tosirakkaudella ja kauniisti mies valloitetaan!


      • aikuinen nainen
        Ön älöitteitä kirjoitti:

        Kyl älöittää jä löpettää vöi äinä kyn hälyää

        Olen tehnyt paljon aloitteita vaihtelevalla menestyksellä, koska tykkään jutella ihmisten kanssa. Helpoimpi on tosiaan vähän katsoa silmiin, hymyillä
        ja odottaa, jos/ehkä/vaikka mies tekee joskus aloitteen.

        Itse uskon suoraan toimintaan, mikä toimii hyvin baareissa, mutta muuallakin.
        Mikähän olisi rohkein aloiteeni?
        Jutella (selväpäisenä) bussissa, kadulla, kaupassa,konsertissa, lenkkipolulla, puistonpenkillä, uimarannalla jne. ihan tuntemattoman, hyvännäköisen miehen kanssa. Kannattaa ensin kysyä jotain asiallista tilanteeseen liittyvää.

        Olen tehnyt myös rankempia aloituksia; sanonut jotain positiivista miehen ulkonäöstä tai "sä olet tosi panettavan näköinen". (tätä en kyllä suosittele, monet miehet ovat ujoja!)

        Pikku flirtti piristää aina päivää, vaikkei mitään sen ihmeellisempää tapahtuisikaan.


      • ---
        Tuikki kirjoitti:

        Ne onkin niitä kohteiliaita miehiä jotka uskaltavat. Sinä uskallat vaan haukkua naisia täällä lehmäksi - HÄPEÄ

        Kuka niistä lehmistä ensin aloittikaan puhumaan.


      • ---------------
        Nainen, nainen kirjoitti:

        Minun kokemukseni mukaan taas miehet tekevät aloitteen nopeasti, mikäli ovat kiinnostuneita. Jos mies ei ole jo tehnyt aloitetta, hän ei ole kiinnostunut. Ja jos hän ei ole kiinnostunut, niin naisen aloite ei sitä mitenkään edesauta. Eli nopea laskutoimitus kertoo, että naisten aloitteet ovat luotuja epäonnistumaan, sillä jos mies ei ole kiinnostunut, jos naisen on se aloite tehtävä.

        Näin tosiaan kokemus kertoo. Pidän itseäni keskivertoa kauniimpana ja saan miehiltä huomiotakin sen mukaisesti. Joskus kuitenkin olen tehnyt aloitteita miehille, jotka eivät ole niitä tehneet itse ja aina olen saanut pettyä.

        Nyt en toki puhu pelkästä sänkykutsusta, vaan aloitteesta johonkin vakavampaa suhteeseen. En pidä tapanani hyppiä jokaisen kanssa sänkyyn tosta vain, joten sellaisia aloitteita en ole kokeillut.

        Paskapuhetta. Ei pitäisi omia luulojaan julistaa minään yleisinä totuuksina. Miehiä on erilaisia. Toiset rohkeampia, toiset ujompia, toiset syttyy hitaasti, toiset nopeasti. Sun oletushan on näyttäis olevan, että miehet ei ole ihmisiä vaan "miehiä", jotka käyttäytyy kuten "miehen" tulee käyttäytyä ja jos ei käyttäydy niin silloin hän ei ole "mies". Voit harjoitella maailmasi avartamista myös miettimällä, että mitkä on ne syyt miksi joku mies kiinnostuu jostain naisesta ja voit ajatella tätä pidemmälle miettimällä, että voisiko tämä joku nainen tehdä jotain jotta jotenkin saisi sen jonkun miehen kiinnostumaan itsestään. Ulkonäkö on toki kiva juttu ja herättää kaikenlaisia haluja. Sekään ei ole ihan yksiselittäisti mikä on naisen aloite ja miten nainen sen tekee. Voi nimittäin olla että aloitteentekotyylisi ei toimi tai sitten olet vain lähestynyt niitä miehiä jotka ei ole sinusta kiinnostuneita ja tästä sitten teet jonkun megayleistyksen ja kuvittelet että kukaan mies koskaan missään ei kiinnostu kenestäkään naisesta joka häntä lähestyy. Käytä järkeäsi ja mieti onko näin, voisiko olla näin ja kuinka todennäköistä on että se on näin.


      • Puhukaa naiset!
        N26........... kirjoitti:

        "Jos nainen ei voi avata suutansa niin en minäkään."
        Hän varmaan ajatteli sinusta ihan samoin.

        Naisten on vaikeampi tehdä aloitteita, koska yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen. Se ei ole nykynaisten vika, että on syntynyt tälläisiä käyttäytymismalleja. Se on vähän sama kuin rikkoisi muita totuttuja toimintatapoja kuten alkaa esim.laulamaan bussissa, kun yleensä siellä on tapana istua hiljaa. Sen takia naisten on vaikeampaa tehdä aloitetta. Mutta en sano, etteikö tätä kannattaisi muuttaa. Älkää vaan aina miehet jaksako valittaa tästä.

        Mutta eihän pelkkä "suun avaaminen" ole mikään sukupuolialoite. Tuossakin esimerkissä oltiin kaiken lisäksi samassa työpaikassa, jossa toiselle puhumisen pitäisi olla aina luonnollista ja on joka suuntaan "sukupuolisesti suojattua", kunhan ei nyt heti ensimmäiseksi ehdota treffejä. Eivät niin miehetkään tee yhteisissä piireissä, vaan etenevät hitaasti toiseen tutustuen.

        Perinteisen käyttäytymismallin vastapainoksi on todettava, että toisaalta naisille sallitaan vapaampi ilmaisu eli nämä voivat tehdä toisista henkilökohtaisia huomioita avoimemmin kuin miehet ilman että ulkopuoliset liittävät niihin arvioita henkilökohtaisesta kiinnostuksesta. Esimerkiksi itse olen saanut naistyötovereilta usein mainintoja "olet käynyt parturissa" tai "kiva paita" mutta miehiltä en koskaan. Vaikka tämä olisi tapahtunut toistenkin kuullen, harvemmin kolmas työtoveri on siihen kiinnittänyt huomiota tai jos onkin, nyökännyt vain päätään (jos hänkin on ollut nainen). Kivalta sellainen on itsestä tuntunut, vaikka sanoja olisi ollutkin naimisissa ja vieläpä huomattavasti vanhempi nainen.

        Eli naisilla on hyvinkin paljon mahdollisuuksia suunsa vihjailevaan avaamisen ilman että tarvitsee ujostella tai tuntea olevansa tyrkyllä. Ehkä jopa enemmän kuin meillä miehillä, sillä jos mies on toisten kuullen naiselle kohtelias, siinä monelle tulee mieleen taka-ajatus "sitä panettaa".

        Lisäksi naiset ovat luonnostaan, niin kokemuksesta kuin mitatustikin, miehiä verbaalisti lahjakkaampia. Sanoja tulee päästä huulille vuolaammin kuin miehillä, eikä puheesta tule yhtä herkästi änkytystä.

        Hyödyntäkää tätä lahjaanne ja näitä mahdollisuuksianne paremmin, hyvät naiset!


      • Jorma Tapio
        Ne pienet erot.. kirjoitti:

        Näkemykseni mukaan naiset välttelevät miehiä enemmän tilannetta, jossa voisivat saada 'pakit'. Jos mies vaikuttaa mukavalta ja rohkaisee naista joko katsellaan tai hymyilemällä tälle takaisin niin todennäköisyys siihen, että nainen lähestyy miestä on suurempi. Miehet vain suosivat suoraa kommunikaatiota siinä missä naiset taas epäsuoraa. Siinäpä pieni kynnys ylitettäväksi.

        Jos ei ole aivan tonnikeiju eli 300 kiloinen huohottaja tai räkä poskella oleva haiseva mäki-Leena niin harva nainen saa pakit. Jos tilanne tulee yllätyksenä miehelle niin sitten voi tulla vahinkopakkeja annettua. Itelle on ainakin muutaman kerran sattunut että olen ollut keskittyneenä johonkin ja joku nainen tulee juttusille niin olen ollut vähän öönä aapiskirjassa enkä ole lähtenyt juttuun mukaan. Jälkeenpäin sitten tullut mietittyä, että äh, olishan tuon kanssa voinut vaikka kahvilla käydä tai jotain.


      • ei horoa
        XMan83 kirjoitti:

        Jossain tilanteissa se epäonnistumisen nolous vaan ohjaa ajamaan ohi potentiaalisesta tilanteesta.. tästä olen itsekin aikojani "kärsinyt" ..
        Toisaalta omia onnistumisia on edeltänyt naisen hymy, tottakai..

        Jos unohdetaan rutiinit, ja mietitään faktoja, nainen tehdessään aloitteen, se on 90 % onnistuminen, enkä usko että monenkaan prosentin edestä tuomittavaa. Mies on otettu huomiosta. Naisen lähestyminen onnistuu noin 10 % tapauksista, naiset suhtautuvat 90 % tapauksista hyvin vaihtelevasti.. osalta tulee hyvin tiukkaa kritiikkiä..

        Ehkä näistä asioista ei kannattaisi välittää, mutta pakko myöntää että tämä vaikuttaa..

        Kaikille flirttaileva nainen paljastaa horoutensa heti kättelyssä....varma pettäjätyyppi jossain vaiheessa kun flirttailusta ei pääse eroon!


      • Jorma Tapio
        576k567w kirjoitti:

        Kirjoittele vain omasta puolestasi.
        Kyllä minun mielestäni suoran aloitteen tekevä nainen on tyrkky, ja mitä sitten vaikka olisikin.

        Ainoastaan nyhveröt, nössömiehet valittaa ettei naiset tee aloitteita, koska eivät itse uskalla.

        Ei se lehmäkään sonnia ota.

        Tuota noin, jos käy tyrkyllä niin tottakai on tyrkky. Monen mielestä tyrkyttäminen on kamalaa ja siksi jäävätkin ilman. Omasta mielestäni juttusille tuleminen ei ole tyrkyttämistä, sen sijaan "mennään nussimaan" on tyrkyttämistä. Joskus olen lähtenyt ja monesti en.


      • Hienoaaa
        ei horoa kirjoitti:

        Kaikille flirttaileva nainen paljastaa horoutensa heti kättelyssä....varma pettäjätyyppi jossain vaiheessa kun flirttailusta ei pääse eroon!

        Et siis käy edes nussimassa vaan etsit heti vakavaa suhdetta. Jäät paljosta paitsi. Nainen sen sijaan säästyy sinulta joten sinä häviät ja naiset voittaa.


      • Mikä vika lehmissä?
        --- kirjoitti:

        Kuka niistä lehmistä ensin aloittikaan puhumaan.

        Mitä vikaa lehmissä on? hauskoja otuksia. Ulkonäkö voi pettää, mutta kun heihin tutustuu ovat oikein mukavia ja hellyyttäviä. Kuulemma tosi sosiaalisia ovat.


      • Eikukaanvastaa

        Kyl se vaan on niin kun ei naiset vastaa edes treffikutsuihin 24.fi hakusivuilla. Esittävät ja hakevat vaan himourheilijoita tai näyttelijöitä,,


      • Rajansa kaikella!
        Ön älöitteitä kirjoitti:

        Kyl älöittää jä löpettää vöi äinä kyn hälyää

        Tämä on sinulle nimim. Ön älöitteitä!

        Mene nyt ihmeessä vihdoinkin vaikka apukouluun, että
        opettavat siellä sinut kirjoittamaan ja tuntemaan KAIKKI kirjaimet!
        Todella oksettavaa luettavaa tuollainen suomen kielen kirjainten/sanojen vääristely!
        Häpeä!!!


      • Lue enemmän
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Niiiin, no ei valiteta mutta, turha on naistenkaan valittaa yksinäisyyttään jollei ole valmis itsekkin tekemään aloiteita.Jos on sinkku ja kiinnostunut jostain on idiotismia naisen puolelta ajatella että on miehen tehtävä tehdä aloite.

        Lisäänpä vielä: Ihminen kuuluu eläinkuntaan siinä, missä lähisukulaisensa eri lajiset apinat (huom. sian geeniperimä on erittäin lähellä ihmisen geenejä, joka mahdollistaa lähitulevaisuudessa esim. sian sydämen siirtämisen ihmiselle).
        Katsohan erilaisia luontodogumentteja, joissa uros todellakin metsästää naarasta taistellen toisen uroksen kanssa itsensä kuoliaaksi (ellei pääse pakenemaan häviöllä ollessaan).
        Ei ihmisten sanomiset eikä tahto muuta ihmisen (käyttäytymis)historiaa, vaikka mieli (tai laiskuus) sitä kuinka haluaisi!
        Uros on luonnossa se, joka haluaa lisääntyä / heittää siementään niin monelle naaraalle kuin mahdollista (tähän systeemiin on kirkko tullut väliin) - naaras on kuitenkin se, joka lopulta valitsee, onko uroosta perillisen tuottajaksi, turvaksi ja huoltajaksi (aiemmin metsästystaito, nykyisin taloudelliset puitteet uroon ulkoisten piirteiden lisäksi).


      • N26........... kirjoitti:

        "Jos nainen ei voi avata suutansa niin en minäkään."
        Hän varmaan ajatteli sinusta ihan samoin.

        Naisten on vaikeampi tehdä aloitteita, koska yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen. Se ei ole nykynaisten vika, että on syntynyt tälläisiä käyttäytymismalleja. Se on vähän sama kuin rikkoisi muita totuttuja toimintatapoja kuten alkaa esim.laulamaan bussissa, kun yleensä siellä on tapana istua hiljaa. Sen takia naisten on vaikeampaa tehdä aloitetta. Mutta en sano, etteikö tätä kannattaisi muuttaa. Älkää vaan aina miehet jaksako valittaa tästä.

        Ei tässä mistä yhteiskunnista ole kyse. Kyse on ihan perusbiologiasta. Olen kuullut, että 80 %:lla eläneistä naisista on jälkeisiä elossa nykyään. Mielillä tämä on 40 %. Miehillä on kova kilpailu naisista ja siksi miesten on oltava aloitteellisia.

        Luuleeko joku, että se aloitteen teko on miehille helppoa? Joillekin voi olla, mutta ei kaikille. Muista aina, että se mikä helposti tulee se helposti menee, eli mies, joka innokkaasti tekee aloitteita tekee niitä myös muille helposti.


      • lkjlkjlj
        Rajansa kaikella! kirjoitti:

        Tämä on sinulle nimim. Ön älöitteitä!

        Mene nyt ihmeessä vihdoinkin vaikka apukouluun, että
        opettavat siellä sinut kirjoittamaan ja tuntemaan KAIKKI kirjaimet!
        Todella oksettavaa luettavaa tuollainen suomen kielen kirjainten/sanojen vääristely!
        Häpeä!!!

        Mä juttelin naapurille. Kohta muutetaan yhteen asumaan.


      • barbibaba
        Ön älöitteitä kirjoitti:

        Kyl älöittää jä löpettää vöi äinä kyn hälyää

        Vöit jö löpettää tön älymölön.. Sitä jö ööttää käikki:::


      • Ei-yksinäinen nainen
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Niiiin, no ei valiteta mutta, turha on naistenkaan valittaa yksinäisyyttään jollei ole valmis itsekkin tekemään aloiteita.Jos on sinkku ja kiinnostunut jostain on idiotismia naisen puolelta ajatella että on miehen tehtävä tehdä aloite.

        Enpä ole huomannut naisten valittavan yksinäisyyttä, sillä naisilla on yleensä monia hyviä ystäviä, ja naiset osallistuvat moniin sosiaalisiin tapahtumiin toisin kuin miehet.
        Miehet sen sijaan kokevat paljon yksinäisyyttä ja mitä vanhemmaksi tulevat, sitä yksinäisempiä ovat.
        Olenko väärässä?


      • irvileuka ön jös täh
        barbibaba kirjoitti:

        Vöit jö löpettää tön älymölön.. Sitä jö ööttää käikki:::

        Ön täpöjä kirjöittää


      • ää ja öö
        Rajansa kaikella! kirjoitti:

        Tämä on sinulle nimim. Ön älöitteitä!

        Mene nyt ihmeessä vihdoinkin vaikka apukouluun, että
        opettavat siellä sinut kirjoittamaan ja tuntemaan KAIKKI kirjaimet!
        Todella oksettavaa luettavaa tuollainen suomen kielen kirjainten/sanojen vääristely!
        Häpeä!!!

        Ootpa tiukka pipo :D Antaa pojan kirjoitella ääkkösillä. Ihan hauska tyyppi


      • mies kaks ysi
        Lue enemmän kirjoitti:

        Lisäänpä vielä: Ihminen kuuluu eläinkuntaan siinä, missä lähisukulaisensa eri lajiset apinat (huom. sian geeniperimä on erittäin lähellä ihmisen geenejä, joka mahdollistaa lähitulevaisuudessa esim. sian sydämen siirtämisen ihmiselle).
        Katsohan erilaisia luontodogumentteja, joissa uros todellakin metsästää naarasta taistellen toisen uroksen kanssa itsensä kuoliaaksi (ellei pääse pakenemaan häviöllä ollessaan).
        Ei ihmisten sanomiset eikä tahto muuta ihmisen (käyttäytymis)historiaa, vaikka mieli (tai laiskuus) sitä kuinka haluaisi!
        Uros on luonnossa se, joka haluaa lisääntyä / heittää siementään niin monelle naaraalle kuin mahdollista (tähän systeemiin on kirkko tullut väliin) - naaras on kuitenkin se, joka lopulta valitsee, onko uroosta perillisen tuottajaksi, turvaksi ja huoltajaksi (aiemmin metsästystaito, nykyisin taloudelliset puitteet uroon ulkoisten piirteiden lisäksi).

        Hyvä on.. luonnossa mies tosiaan saalistaa naaraita ja halua lisääntyä mahdollisimaan monen kanssa.Tästä syystä miehiä ei voi enään syylistää pettämisestä koska toteuttavat vain viettiään. Lisäksi, naaras hoitaa aina pennut siihen ikään asti että, ovat selviytymiskykyisiä /aikuisia.

        Joten yh-äidit ja pettämisen kohteeksi tulleet naiset, olkaa hiljaa ja totelkaa vain luontoa! ;)


      • öllä tyhma
        Ön älöitteitä kirjoitti:

        Kyl älöittää jä löpettää vöi äinä kyn hälyää

        Tylha se öloiätrtelijä tääs tahankii kätjyy.Kulla önkii tuhma eiko öö myyta täkemystä


      • näinkin päin
        Nainen, nainen kirjoitti:

        Minun kokemukseni mukaan taas miehet tekevät aloitteen nopeasti, mikäli ovat kiinnostuneita. Jos mies ei ole jo tehnyt aloitetta, hän ei ole kiinnostunut. Ja jos hän ei ole kiinnostunut, niin naisen aloite ei sitä mitenkään edesauta. Eli nopea laskutoimitus kertoo, että naisten aloitteet ovat luotuja epäonnistumaan, sillä jos mies ei ole kiinnostunut, jos naisen on se aloite tehtävä.

        Näin tosiaan kokemus kertoo. Pidän itseäni keskivertoa kauniimpana ja saan miehiltä huomiotakin sen mukaisesti. Joskus kuitenkin olen tehnyt aloitteita miehille, jotka eivät ole niitä tehneet itse ja aina olen saanut pettyä.

        Nyt en toki puhu pelkästä sänkykutsusta, vaan aloitteesta johonkin vakavampaa suhteeseen. En pidä tapanani hyppiä jokaisen kanssa sänkyyn tosta vain, joten sellaisia aloitteita en ole kokeillut.

        Mulla on myös sellaista kokemusta, että kiinnostus naiseen lopahti kun huomasin miten passiivinen nainen on kyseessä.


      • kjhuyböon
        Ön älöitteitä kirjoitti:

        Kyl älöittää jä löpettää vöi äinä kyn hälyää

        Elätkö ääkkösrosvo pelkästään netissä? Jos niin hanki ihan oikea elämä!


      • turpakiiääöö
        kjhuyböon kirjoitti:

        Elätkö ääkkösrosvo pelkästään netissä? Jos niin hanki ihan oikea elämä!

        toi homopetteri tai lespoliisa kun tulis sönköttämään tota ääääööötä livenä.
        loppus se lätkytys kun naama turpoais umpeen,näppistäkään ei tarvitsisi ilman sormia...


      • Pulinat Ry

      • niin.
        Lue enemmän kirjoitti:

        Lisäänpä vielä: Ihminen kuuluu eläinkuntaan siinä, missä lähisukulaisensa eri lajiset apinat (huom. sian geeniperimä on erittäin lähellä ihmisen geenejä, joka mahdollistaa lähitulevaisuudessa esim. sian sydämen siirtämisen ihmiselle).
        Katsohan erilaisia luontodogumentteja, joissa uros todellakin metsästää naarasta taistellen toisen uroksen kanssa itsensä kuoliaaksi (ellei pääse pakenemaan häviöllä ollessaan).
        Ei ihmisten sanomiset eikä tahto muuta ihmisen (käyttäytymis)historiaa, vaikka mieli (tai laiskuus) sitä kuinka haluaisi!
        Uros on luonnossa se, joka haluaa lisääntyä / heittää siementään niin monelle naaraalle kuin mahdollista (tähän systeemiin on kirkko tullut väliin) - naaras on kuitenkin se, joka lopulta valitsee, onko uroosta perillisen tuottajaksi, turvaksi ja huoltajaksi (aiemmin metsästystaito, nykyisin taloudelliset puitteet uroon ulkoisten piirteiden lisäksi).

        Kyllä luonnossakin on yksiavioisuutta ja sillä se on voi olla hyvä asia jälkikasvusta huolehtimisen kannalta. Varsinkin sellaisilla eläimillä, jotka eivät kerralla tee suurta määrää poikasia. Jos jälkeläisiä tulee kerralla enempi, on niitä varaa enempi menettääkkin, ilman että tulee sukupuutto.

        Luonnossa on hyvin monenlaista systeemiä, esim. mehiläisillä, joilla uroksen elämä loppuu hyvin pitkälti pariutumislennon jälkeen, tai vaikka leijonat, joilla uros tappaa naaraan edelliset pennut, jotta naaras tulee nopeammin kiimaan, jne, eli ei sieltä luontodokumenteista suoraan kannata oppeja ottaa ihmisten väliseen kanssakäymiseen.


      • HHUHUH
        10+6 kirjoitti:

        " yhteiskunnassa on muodostunut tapa että mies tekee sen."

        Mitään tällaista tapaa ei ole muodostunut, haluat vain ajatella noin koska se on omien etujesi mukaista..

        10 6...

        Kyllähän tuo "tapa" on ollut voimassa 100 vai 200 vuotta vai enemmän? Näinhän meidät kasvatetaan (myös sinutkin) että mies tekee aloitteen... kaikesta huolimatta. Naisethan haluavat olla haluttuja ja uroksien tulee kilpailla naisista, kuten eläinmaailmassakin. Ihminen on eläin.. Näinhän esimerkiksi kaikki sängystä sänkyyn hyppivät pettäjät mainostavat, että "ihminen on eläin ja sille kuuluu naiminen, siinä missä kaniineille" joten tuohan on sitten ihan hyvä tapa, että nainen ei saa eikä halua olla "iskijänä". Eikö?


      • todellaällöä
        Ön älöitteitä kirjoitti:

        Kyl älöittää jä löpettää vöi äinä kyn hälyää

        Tällä öngertägällä on kyllä aika suppea sanavarasto..ketjussa kun ketjussa..iskeeköhän tällä tyylillä kumpaania ?


      • virgin or bust
        Hienoaaa kirjoitti:

        Et siis käy edes nussimassa vaan etsit heti vakavaa suhdetta. Jäät paljosta paitsi. Nainen sen sijaan säästyy sinulta joten sinä häviät ja naiset voittaa.

        Impeys on neidon kallein aarre. Ei kai sitä kannata siitintään mihinkään yleiseen käymälään tunkea? Kokeneen naisen "se" on käytännössä yhtä hygieeninen kun yleinen käymälä.


    • no cubid

      Valitettavasti olen kamalan ujo ja se jäikin siihen että paniikissa kysyin kiinnostuksen kohteeltani millainen olisi hyvä televisio.. aika noloa..

      • 4+5

        Ihan ok kysymys, kunhan saa jotain juttua aikaiseksi. Eipä minua haittaisi vaikka tuollaista kysyisikin.


    • ihmettelevä etelänmi

      kysykää naiset kivannäköseltä mieheltä salilla, lenkillä, maisemia ihailleessa, kaupassa kirjastossa rannalla missä vain jotain on miehestäki kiva tullessanne jutteleen. voiha sitä jutella mistä vain. tieä vaikka elinikänen ystävyys saadaan. rohkeasti. kyllä näette haluaako mies vain het vakoo vai muutaki. tietysti teidän tarpeenne mukaan. asiaan jos niin tarve

    • Rohkein "aloite", jonka olen tehnyt on kai satunnaisten baaritiskipokaamisten jälkeen (joista olen saanut vain juttuseuraa) se, että laitoshoidossa ollessani "pokasin" silloista omahoitajaa, joka oli nuori ja kaunis "sopivanikäinen" nainen.

      Uskoin jo hetken, että kohtalo on johtanut "meidät" yhteen, koska ulkonäöllisesti oli käytännössä sitä mitä haen, mutta koskaan en treffeille hoitosuhteesta johtuen tätä(kään) naista pyytänyt.

    • vierasta saanut

      Rohkein aloitteeni lienee hyvin suorasukainen. Tapasin yhden tuntemattoman miehen pubissa, tanssimme jonkun tanssin ja sitten lähdimme yhdessä asunnolleni. Ei paljoa jueltu, mutta kämpillä sitten iski ankarat himot. Kysyin ihan suoraan kaverilta: " haluatkos naida ? " Ja kaverihan halusi! Kaksi kertaa tehtiin kunnon temput ajan kanssa, kunnes huomasin, että sulhaseni on jo matkalla töistä kotiin, kun oli yövuorossa. Pistin kaverin äkkiä pihalle ja itse pehkuihin ja muka nukuin, kun sulhaseni tuli puolen tunnin päästä kotiin. Olo oli saaneen oloinen eikä kaverini vaistonnut mitään. En ole " panomiestäni " sen koommin nähnyt, mutta jäihän erikoinen muisto! Eikä tullut edes huono omatunto :) Olis tietenkin jonkun mielestä pitänyt ? Tämä tarina on muuten tosi !!

      • kassukola

        perkuleen horo


      • Huoria riittää
        kassukola kirjoitti:

        perkuleen horo

        Naisena olen kanssasi samaa mieltä tuosta "vierasta saanut" naikkosesta!


    • oonko ujo..

      Työkseni ajan linja-autoa ja eräällä linjalla jota ajan satunnaisesti kulkee eräs nais matkustaja jolla on erittäin valloittava hymy ja häneen olen muutenkin ihastunut, mutta aloitetta en ole uskaltanut tehdä koska se on minusta sopimatonta työn merkeissä sillä meillä on sanonta "kuormasta ei syödä" Monesti olen kyllä miettinyt kuinka sen voisi tehdä hienovaraisesti.

      • yksvinkki

        oonko ujolle.... kirjoita valmiiksi lappu jossa lukee jotain toki omalla tyylilläsi " olisi tosi kiva jos laittaisit viestin tai soittaisit (puh:..)- mutta ellei se ole mahdollista niin... sinulla on kaunis hymy, sen vain halusin sanoa!


      • iuh

        Sulle " oonko ujo...". Itse olen matkustajana pyytänyt joskus linja- autokuskia kahville ja kuski lähti mun kanssa kahville.


      • Öyestä
        yksvinkki kirjoitti:

        oonko ujolle.... kirjoita valmiiksi lappu jossa lukee jotain toki omalla tyylilläsi " olisi tosi kiva jos laittaisit viestin tai soittaisit (puh:..)- mutta ellei se ole mahdollista niin... sinulla on kaunis hymy, sen vain halusin sanoa!

        Ja antaisit sen sitten kuitin kanssa..., voit olla varma, että sitä naista ei sen koommin nähtäisi enää sen linja kyydissä..::>


      • Niiiiiiina

        Se olen varmaan minä :) Yksi bussikuski aina katselee minua peilistä.. Olen kyllä huomannut :) Jos hän olisi myös minusta kiinnostava, olisin jäänyt jutteleen, mutta valitettavasti ei ole. Tilaisuuksia juttelulle on tullut monia, koska jäin aina päättärillä pois. Kerran keväällä olin ainoa matkustaja eikä hän päästänyt minua keskiovesta pois, huusi vain, tuu täältä edestä, siellä on niin kova pöly..


      • Liian ujo

        Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi turhaan miettimiseen. Tee hienovarainen aloite, muuten jäät miettimään että mitä jos...


      • semmosia
        Öyestä kirjoitti:

        Ja antaisit sen sitten kuitin kanssa..., voit olla varma, että sitä naista ei sen koommin nähtäisi enää sen linja kyydissä..::>

        Öyesta älä ole niin varma. Olin kerran syömässä ystävättäreni kanssa yhdessä ravintolassa ja lasku tuotiin lautasella laskun alla olikin lappu ja siinä käsin kirjoitettu puhelinnumero, ihan veikeä tapa. Ei loukannut minua ja kyllä tuli sen jälkeen usein käveltyä siitä ohi, mutta naimisissa, niin naimisissa ei voi soitella. Toki joku vois vaivaantua, mutta ihan kiva piriste, tietty harmi, jos mies odotti soittoa, mutta mitään ei voita, jos ei riskeeraa.


    • rohkeeta

      Sulle taisi iskeä seikkailun halu!
      Niin kauan kelpaa,kun voit olla itsesi kanssa sovussa,etkä ota moista tavaksesi.
      Jos tuollaisesta tulee jokapäiväistä,niin sitten olet pahasti hunningolla.

      • oonko ujo

        Minua jos tarkotit että iski seikkailun halu niin oot kyllä väärässä. Kuitenkin kyydissäni kulkee paljon matkustajia ja kaiken ikäisiä, mut tämä yksi vaan on jäänyt mieleen ja jonka tahtosin pokata jos rohkeus riittäs.


      • rohkeeta
        oonko ujo kirjoitti:

        Minua jos tarkotit että iski seikkailun halu niin oot kyllä väärässä. Kuitenkin kyydissäni kulkee paljon matkustajia ja kaiken ikäisiä, mut tämä yksi vaan on jäänyt mieleen ja jonka tahtosin pokata jos rohkeus riittäs.

        Seikkailun halu oli tarkoitettu kommenttina Vierasta saaneelle....meni vain värään väliin ja tuli sitten muitakin siihen väliin ;)
        Mutta oltiinpa tarinassakin vähän väärässä välissä;)


    • näin se menee

      Hoitajana en myöskään ikinä alkaisi seurustelemaan potilaani kanssa,vaikka kuinka olisi mukava. Se ei vain kuulu hoitotyöhön,että työvuoron aikana alkaisi pitää peliä potilaan kanssa...

    • n a i n e n

      Jokunen 5v. sitten pysähdyin kauppareissun tiimoilta laittaan pari euro rayn-koneenseen. Kaveri jotain harvoin näin tuli taakseni läähättämään leikkimielellä ja mitä minä sitten sanoin:
      Hei siinähän tuleva aviomieheni onkin. Tapasimme parin vuoden kuluttua uudelleen ja päädyimme naimisiin

      • onneks olkoon

        Hienoa. Olette päättäneet läähättää toistenne rinnalla kunnes kuolema teidät erottaa.


    • m 48v

      miehet ei välttämättä huomaa koska nainen on kiinnostunut kun naisten tunne äly on laajempi herkempi ja kehon kieli merkkejä on kuulemma kymmeniä josta mies voi havaita 1 tai 2. sitten pettynyt nainen ottaa väli matkaa seuraavassa kohtaamisessa.sitten on isän tyttöjä joille miesten kohtaaminen luontevaa tai temperamentiset ynnä johtaja luonteiset naiset menevät suoraa asijaan jos mies kiinnostaa ja hyvännäköiset tulee pokkaamaan silmätysten mutta matka jatkuu jos juttu lennä miehellä heti siinä.

    • Helposti! Suosittelen! Tervetuloa vaan kaikki naiset!

    • mies..

      Huomatkaa miten vähän viestejä ketju kerää vaikka ketju on etusivulla ja nyt on primetime.
      Tästä voi päätellä että naiset ei juuri tee aloitteita.

    • kannattaauskaltaa

      minä kaipaus mielessä laitoin googleen miehen etunimen ja pari muuta asiaa mitä hänestä tiesin...ja mitä...siinä ne olivat yhteystiedot yhden netissä olleen tarinan tiimoilta. Pari päivää meni sekavissa mietteissä ja sitten vaan laitoin sähköpostia, että olemme kyllä tavanneet siellä ja siellä ja jutelleetkin....halusin vaan kertoa, että tapaisin sinut mielelläni

      Tapasimme - no muutamia kertoja näimme, mutta hän ei sitten ollut minusta kiinnostunut sen enempää vakavammalla mielellä. Mutta joka minuutti jonka hänen kanssa sain viettää, niin olivat minulle tosi arvokkaita, hänessä oli jotakin mitä olin aina etsinyt. Mutta en kadu, että otin yhteyttä, sainhan mielelleni rauhan, ei tarvitse vanhana miettiä, miksi en silloin kertonut hänelle.

    • dfgdfgdfgdfgfd

      Kerran bussipysäkillä rykäsin nyrkkiini pari kertaa. Tyttö katsoi minuun mutta ei tajunnut sitä aloitteeksi ja homma jäi siihen.

      • 1611

        Rykäsit vai nykäsit nyrkkiin. ?


    • 10+51

      Ostin kaupassa sikspäkin kaljaa, mutta naisseurue ei ymmärtänyt vihjettä ja homma jäi siihen.

      • dejavu

        Ostit sixpäkin vai sexpäcin. ?


    • Ihanaa että muutkin ovat kokeneet samaa ujoutta kuin minä. Ihastuin n.kolme vuotta sitten itseäni vanhempaan mieheen. Ihmettelin kun hän menee ohi, alkoi mahaani kouristaa ja lensin" pilvissä". Puheeni takelsi aina kun hän tuli lähelle tai jouduin mennä kysymään häneltä asioita. Edelleenkin kun hän tulee vastaan olen sulaa vahaa hänen edessä ja menen löysäksi. Hymyilen kun kohtaamme ja hän hymyilee takaisin. Kyllä täytyy sanoa että on erittäin vaikeata olla samassa työpaikassa. nyt olen jopa miettinyt vaihtaa työpaikkaa. Mies tulee uniini välillä, kääk. Muutakin hassua sattuu ja tapahtuu vähän väliä.

      • Vasili Kuvakova

        Eiks teillä vietetä pikkujouluja joissa yleensä lentää estot ja pikkuhousut nurkkaan?


    • neiti nokkonen

      Minä, ihan mukavan näköinen ja muutenkin kunnollinen naisihminen olen saanut aloitetta tehdessäni nokilleni parikin kertaa, joten olen jättänyt moiset elkeet. Kertooko se jotain keski-ikäisestä suomalaisesta miehestä, en osaa sanoa. Ehkä he eivät vaan olleet otollisessa elämäntilanteessa tai eivät halua naisen tekevän aloitetta. Pienistä vinkeistä miehet eivät sitten taas älyä mitään, joten: yksin olen.

      • 6+19

        "Ehkä he eivät vaan olleet otollisessa elämäntilanteessa tai eivät halua naisen tekevän aloitetta."

        Itse päätyisin enemminkin siihen lopputulokseen että sinä et ole heidän mielestään kiinnostava, yritä ensi kerralla laskea vähän tasoa niiden miesten suhteen joita lähestyt.
        Kummallista että naiset luulee aina että vika on aloitteellisuudessa eikä heissä itsessään..


      • neiti nokkonen
        6+19 kirjoitti:

        "Ehkä he eivät vaan olleet otollisessa elämäntilanteessa tai eivät halua naisen tekevän aloitetta."

        Itse päätyisin enemminkin siihen lopputulokseen että sinä et ole heidän mielestään kiinnostava, yritä ensi kerralla laskea vähän tasoa niiden miesten suhteen joita lähestyt.
        Kummallista että naiset luulee aina että vika on aloitteellisuudessa eikä heissä itsessään..

        Jaa´a, saattaahan se olla niinkin, mutta rimaa en laske turhan alas. Minun mielestä ihan olivat normimiehiä, ei mitään kiiltokuvapoikia, eikä muutenkaan statukseltaan itseäni kummempia, mutta minkäs voi. Tavoitellumpienkin kanssa on tullut pyörittyä


    • rohkeutta elämään

      Kysy mikä on meininki?Olisiko aikaa jutella?
      Rohkeesti vaan kysymään.Mikään ei tapa vaan se vahvistaa:)

    • viekas flirttailija

      Mun aloitteet nuorempana oli yleensä sitä että flirttailin ja tein itseäni tykö niin kauan että kundi tajusi että nyt olisi jotain tarjolla. Siis tuijotin, nauroin vitseille, koskettelin miehen käsivartta tai muuta kohtaa vaivihkaa aina jonkun verukkeen varjolla.

      Jos tarpeeksi hakeutuu saman miehen seuraan, nauraa vitseille, rohkaisee ja kehuu miestä, kumartelee kohti tissivakoa esitellen niin kyllä se mies siitä ymmärtää että tyttö on kiinnostunut xD

      Ja miehen käytöksestä voi kyllä sitten lukea että onko saatu huomio hänelle mieluista vai epämieluista. Jos mieluista niin sitten jatketaan peliä niin kauan että osapuolet rentoutuu, jutut menee vapautuneemmiksi ja voi alkaa vihjailla siihen suuntaan että vällyjen välissä olisi tilaa. Tai sitten ehdottaa jotain "Hei kun kerran sanoit tykänneesi siitä leffasta niin mulla sattuis olemaan saman ohjaajan tää toinen filmi jos haluat tulla katsomaan mun luokse joku päivä/ilta?"

      Minä olen aina tykännyt vaatimattomista ja ujoista miehistä, en mistään valokuvamallin näköisistä pelimiehistä, joten tämä taktiikkani on kehittynyt lähinnä näiden tietyntyyppisten miesten hurmaamiseen. Epävarmat mutta ihanat ja mukavat miehet kaipaavat rohkaisua, mutta se panostus kyllä kannattaa. Jos sama tyttö tai nainen jatkuvasti hakeutuu seuraan, on hymyileväinen, ystävällinen, kiinnostunut hänen asioistaan ja ajatuksistaan ja rohkaiseva hänen ideoitaan ja harrastuksiaan kohtaan niin kyllä se epävarmakin mies pikkuhiljaa alkaa uskoa mahdollisuuksiinsa tämän neidin suhteen. Se, että kumpi sitten ensin ehdottaa niitä leffa/kävely/museo/mitä ikinä treffejä niin menee ihan sen mukaan että kumpi uskaltaa ensin. Kyllä sillä flirttailijallakin menee oma aikansa selvittää toisen reaktioista että olisiko kohteella kiinnostusta lähteä treffeille/harrastaa seksiä/yrittää suhdetta.


      Oman aviopuolisoni iskin tosin vähän epätavallisella tavalla: itkin kovaan ääneen seksinpuutetta ja tämä ujo herra sitten tarjoutui kainosti asian korjaamaan. Korjattiinhan se. Useaan otteeseen. Ja asia on hoidossa vielä usean kerran viikossa näin 10 yhdessäolovuoden jälkeenkin. Yllättäen silloin kun en ajatellut suhdetta vaan pelkkää seksiä, käyttäydyin niin vapautuneesti että mieheltä lähti jalat alta. Oli kuulemma ihanaa kun nainen sanoi suoraan että "nyt panettaa, haluan sinua" eikä pelaillut mitään 'no tykkääkö toi nyt musta vai ei' arvausleikkejä. Tarkoitus oli vain harrastaa jotain fuckbuddies-säätöä mutta siinä mentiinkin sitten päätä pahkaa rakastumaan. Enkä ole päivääkään katunut.

      Ujot miehet on parhaita

      • viekas flirttailija

        Tämä minun taktiikkani tosin toimii vain miehiin joita tapaa säännöllisesti kuten opiskelukaverit, harrastus- ja kaveriporukoien ihmiset, kavereidenkaverit jne.

        Tuntematonta en ole koskaan yrittänyt iskeä kuin baarista tai netistä. Baarissa riittää pitkät toistuvat tuijotukset ja toistuvat hymyt jutuille pääsyyn kiinnostavan miehen kanssa (siis jos miestäkin kiinnostaa jutella). Netin kautta olen käynyt useammillakin treffeillä, joista osa johti vaihtelevanpituisiin suhteisiin, osa ei.

        Itsekin olen kuitenkin sen verran ujo että en koskaan uskaltaisi mennä noin vain juttelemaan kiinnostavalle miehelle kadulla, kirjastossa tms. Jos olisin todella ihastunut esim. johonkin naapuriin niin voisin kehitellä jonkun "Apua, unohdin avaimet, saanko soittaa sun puhelimesta?" juonen jolla pääsisi juttelemaan tyypin kanssa. Sitten seuraavan kerran nähdessä voisi kiittää avusta ja vaihtaa vähän kuulumisia. Ja seuraavalla kerralla taas jutella lisää jne. ja siinä jutellessa flirttailla niin että kaveri ymmärtää että kiinnostusta olisi. Flirtin tosin pitää olla aika rohkeaa että mies ymmärtää.

        Kerran suostuin treffeille miehen kanssa joka pysäytti minut kadulla ja alkoi juttusille. Ensin olin ihan järkyttynyt kun eihän tuommoinen kuulu suomalaiseen kulttuuriin ollenkaan mutta mies oli varautunut siihen ja nauroi itsekin että olet ihan järkyttynyt mutta katsos kun en ole kännissä. Käytiin myöhemmin kahvilla ja kävin hänen luonaan illallisella mutta sitten miehen kiinnostus lopahti. Olen nähnyt häntä myöhemminkin kaupungilla, on menevää sorttia, usein eri nainen seurana, että ihan hyvä että jäi tuttavuus lyhyeksi enkä kerennyt ihastua tms.


      • PiIIuhaukka

        Voi kuinka ihana tarina! Onnea teille! Juuri tuon minäkin haluaisin kuulla. Mieluummin vielä ujolta tytöltä. Vähän outo yhtälö, mutta nykyään ei ihan tavatonta. Ehkä minä ymmärrän asian niin vaikka ei ihan suorin sanoin kysytäkään. Sänkyyn sitä kuitenkin päädytään lähes poikkeuksetta, oli aloitus millainen hyvänsä.
        Esitän itsekin vähän ujoa koska olen huomannut, että se toimii. Nuorempana olinkin ujo, mutta en välttämättä ymmärtänyt silloin vielä vihjeitä.
        Mukavaa lauantai-iltaa! :)


      • Ihmellinen ilta ,

        Ujot miehet on parhaita , ..." -
        Juu , itte olen ottanut opikseni Marja Korhosen ja Pentti Siimeksen aik, esittämästä Tv ; sketsistä , " Katulampun alla , " " Siinä Marja istui puiston penkillä iltahämärässä , katulampun alla , kukkahattu päässään ja sylissä iso käsiveska ,
        Kun Vaivasesti kepin kanssa liikkuva Pennti istui penkille , ja toivotti hyvää iltaa , Huitaisi Marja veskalla päin näköö ,
        Pentti lähti pois , "eipä ollukkaan niin hyvä llta , " - sanoi , ja Marja ihmettelemään ;"
        " Mistä ihmeestä se nyt suuttui ? "
        Kyllä ne on enempi tuollasia ne naisten vastaukset , ei juurikaan näitä täällä kerrottuja päiväunia , Kun täällä nuo


        nuoret naisetkin , jotka täällä kirjoittavat , taitavat olla jo aikuisenpia setiä


    • yksi rohkeimmista

      Kauheessa kännissä kysyin ihan suoraan naiselta että lähdetäänkö panemaan juna-aseman vessaan. Sain kauniin hymyn ja vastauksen "että ei nyt kerkeä kun juna tulee pian".

    • PiIIuhaukka

      Minut on helppo iskeä, riittää kun hymyilet, niin alkaa tapahtua. Minä otan sen suurena kunnianosoituksena jos nainen valitsee juuri minut iskemisen kohteekseen.
      Kohtelen jokaista niin fiksusti kuin osaan, koska jokainen nainen ansaitsee tulla rakastetuksi, vaikka vain sitten yhden illan.
      Tähän ikään mennessä sitä osaa jo kättelyssä päätellä, että kannattaako suhdetta jatkaa sen pidemmälle. Jos ei, niin se pitää osata kertoa niin, että nainen jää hyväksi ystäväksi.

      Suorasukaisin iskeminen mitä yhtäkkiä tulee mieleen on se, kun nainen käveli edestäni, pysähtyi ja vilkaisi syvälle silmiin ja otti kravatista tiukan otteen ja kuiskasi korvaani "sä olet minun". Mikäpä siinä, hän oli kaunis (kuten kaikki omalla tavallaan) ja meillä oli ihana viikonloppu.

      Rohkeasti vain hymyä huuleen ja kyllä se siitä lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei lähde, niin et menetä mokomassa murjottajassa mitään.

    • nuoruusmuistoja

      ''Mä oon viel rintaruokinnalla''
      Lapset on jo keski-ikäisiä.

    • tsup

      niin jos joku kunnollinen nainen sellaista tekisi,olisin aika otettu,kun itse olen huono tekemään aloitteita,siis hyvin ujo ja arka,ja muutamaan tapaukseen pettynyt

    • Captain Cook

      Tämä Eteläisen Tyynenmerem saarilla käytössä oleva iskutapa on aika tehokas:
      Nainen riisuu itsensä alasti ja menee lattialle selin makuulle ja levittää reitensä.

      • Myös Pohjolassa

        Joku australialaismies kirjoitti sikäläisessä lehdessä tuon iskutavan olevan käytössä myös Suomessa.


      • Davy Crockett

        Jos joku noin tekisi, niin suomi-urpo etsisi nopeasti jonkin huovan peitteeksi tälle naiselle ja kävisi viereen nukkumaan.


      • sakke sammakko
        Myös Pohjolassa kirjoitti:

        Joku australialaismies kirjoitti sikäläisessä lehdessä tuon iskutavan olevan käytössä myös Suomessa.

        Se erehtyi menemään siiderivalaan kotiin jossa siiderivalas sammui lattialle reidet levällään. Tuulipuvun housuissa oli repeämä haaroissa joten luuli kutsun käyneen. Monet muutkin ovat erehtyneet tilanteessa, mites vapunen olis muuten syntynyt?


    • ohjeita tuolla
    • tiedoksi

      huumoria heittävä nainen saa juttu seuraa miehistä ilman isku yrityksiä jopa ujotkin tulee juttusille.

    • eletään vaan kerran

      Minulle on kerran tullut niin suora aloite tanssin jälkeen,että ei jäänyt mitään tulkinnanvaraa siitä,mitä aloite koski.Se aloite toteutettiin myöhemmin.Enkä ole katunut yhtään.

      • Into Isokieli

        Vain kerran? No sitä muistoa kannattaa sitten vaalia ihan urakalla jos noin harvinaisesta tapahtumasta on kyse. Joillekin tuo on lähes jokapäiväistä tai ainakin jokaviikkoista.


    • urts

      Olin ruokatunnilla hakemassa kaupasta evästä ja tavaroita pakkaamassa ollessani vieressäni myös pakkaamassa ollut nainen pyysi minua nostamaan painavan ostoskassinsa kärryyn. Autoin mielihyvin ja pyysin naista toimistolleni kahville. Hän suostui ja kahvittelu johti rakasteluun! Kaiken huippu oli että kerroimme etunimemme vasta homman oltua ohi eli teimme panon jälkeen sinukaupat. Kerroin vielä vitsinä hänelle, että en tee tuntemattomien kanssa sinukauppoja ennenkuin ollaan tutustuttu paremmin. No mehän oltiin ;)

      • Nuijalla päähän.

        Minua ei ainakaan tarvitse varsinaisesti iskeä mitenkään, kun huumorintajuinen, mukava nainen tulee juttelemaan selvinpäin niin siitä se lähtee tai sitten ei.


      • Raisu Kuvakulma

        Joopajoo, mäkin kysyn aina etunimen jotta tiedän kenelle en soita jälkeenpäin. Hyvä urbaanilegenda.


    • Mielensä malttanut

      Miehen vaimo oli juuri muuttanut pois vaihtaakseen toiseen mieheen. Itsellä suunnilleen sama juttu, mies kulki vieraissa, mutta ei olisi halunnut erota. Minä vastasin netissä miehen viestiin, jossa hän etsi ihmistä. En halunnut olla yksin, joten piti löytää ihminen ennenkuin lähdin liitosta.

      No siinä pyöräiltiin, lenkkeiltiin ja käytiin tapahtumissa puoli vuotta ainakin jos ei enemmän. Sitten jo hormoonini hyrräsivät ja rupesin ehdottelemaan, josko seksiä. Mies melkein suuttui, että minuun ei kosketa.

      Olin aika hämilläni, mutta olin niin rikkinäinen erostani, etten jaksanut ketään muutakaan yrittää, joten pyöräily jatkui. Joskus aina vähän otin asiaa puheeksi, mutten mitenkään ahdistaen. Rupesin jo miettimään, onko minussa jotain vikaa, mutta kun hän innokkaasti aina halusi tavata, niin ajattelin että menköön.

      Sitten ykskaks jää suli ja seksiä tuli viimeisen päälle. Hän sanoi että olin herättänyt nukkuvan karhun. Sitä on jatkunut jo 10 vuotta. Kyllä kannatti kärttää.

      Kerron tämän siksi että monet naiset hullaantuvat etsimään seksiä eron jälkeen ja kertovat että siitä ja siitä ei ole mihinkään. Syy voi olla tilapäinen. Nyt mieheni sanoo, että hän oli mahdottoman peloissaan, eikä olisi pystynyt mihinkään, luottamus kaikkiin naisiin oli vaan niin hukassa.

    • SameFemale

      Ehdotin seksiä yhdelle saman työpaikan naiselle.. ei sekstailtu ja ihan ok väleissä ollaan nolouden jälkeen.

    • Sinkku 32V

      Ihanaa N26 kun kyselet vinkkejä aloitukseen. Minulla on myös ongelma aloitteen teon kanssa. Toivon, että omalla olemuksellani pystyisin rohkaisemaan miehiä tekemään aloitteen. Miehet pitävät lempeistä ja lämpimistä naisista. Näin ollen yritän hymyillä ja ajatella hyviä asioita, jotten ainakaan otsakurtussa kävelisi aamuisin töihin. Salilla otan kuulokkeet pois heti alkulämmittelyn jälkeen. Menen kysymään kivannäköiselta tyypiltä oikein lempeään sävyyn onko sinulla vielä harjoitus kesken vai voinko jatkaa laitteella.

      Ruokakaupassa käyn kysymässä esim kananmunien paikkaa ja toivon, että Mr right huomaisi minut. Nämä ovat helppoja asioita tulla huomatuksi ja sitten voisi lisätä esim. että kivan näköinen takki sulla. Meidän naisten pitäisi olla hieman ovelia. Eivät miehet mitään tyhmiä ole, mutta meidän pitää vain antaa heille tilaisuus aloitteen tekoon. Olen ollut sinkku vasta kaksi viikkoa, joten olen vasta alkumetreillä ja opiskelemassa näitä juttuja. Uskon kuitenkin, että näitä juttuja pitää harjoitella. Youtubessa on videoita. Kantsii katsoa esim https://www.youtube.com/watch?v=6CJSx6BSaoc

      lisäksi kantsii katsoa videoita Mathew Husseylta. Ihan totta, ei ne ihan potaskaa ole vaikka ovat amerikkalaisia. :)

      Toivottavasti löydämme miehet.

      • 17+20

        " Salilla otan kuulokkeet pois heti alkulämmittelyn jälkeen. Menen kysymään kivannäköiselta tyypiltä oikein lempeään sävyyn onko sinulla vielä harjoitus kesken vai voinko jatkaa laitteella. "

        Tuo nyt ei hirveästi miestä auta mitenkään jos ajattelit että tuo olisi jonkinmoinen aloite :D


      • Sinkku 32V
        17+20 kirjoitti:

        " Salilla otan kuulokkeet pois heti alkulämmittelyn jälkeen. Menen kysymään kivannäköiselta tyypiltä oikein lempeään sävyyn onko sinulla vielä harjoitus kesken vai voinko jatkaa laitteella. "

        Tuo nyt ei hirveästi miestä auta mitenkään jos ajattelit että tuo olisi jonkinmoinen aloite :D

        Kiitos mielipiteestäsi 20 17. Minun 8V pikkuveljeni tokaisi viimeksi, että otan sen jonka saan. Hän myös neuvoi itse menemään juttelemaan miehelle. Se on niin vaikeaa! Elikkäs aloitetta en ole itse tehnyt ja nyt 32 vuotiaana pitäisi opetella. Olen erittäin hidas edes tajuamaan, että siinä se potentiaalinen mies meni. Esim tänään oikein malli tapaus: Rykäsin töitteni jälkeen stokkan hulluille päiville ja eräs kovin kivan näköinen mies oli avaamassa ovea minulle ja menin tottakai toisesta ovesta sisään. Harmitti niin pirusti kun en tajunnu. Olisin voinut tokaista vaikka kiitos ja hymyillä... mutta ei.... selkä vain vilkkui siitä hetkestä enää. Myöhemmin näin saman miehen ja totesin sillä olevan sormus sormessa, joten huokasin helpotuksesta. Ei tarvinnut edes yrittää aloitetta. Just niin perusjuttu.


      • Sinkku 32v
        Sinkku 32V kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestäsi 20 17. Minun 8V pikkuveljeni tokaisi viimeksi, että otan sen jonka saan. Hän myös neuvoi itse menemään juttelemaan miehelle. Se on niin vaikeaa! Elikkäs aloitetta en ole itse tehnyt ja nyt 32 vuotiaana pitäisi opetella. Olen erittäin hidas edes tajuamaan, että siinä se potentiaalinen mies meni. Esim tänään oikein malli tapaus: Rykäsin töitteni jälkeen stokkan hulluille päiville ja eräs kovin kivan näköinen mies oli avaamassa ovea minulle ja menin tottakai toisesta ovesta sisään. Harmitti niin pirusti kun en tajunnu. Olisin voinut tokaista vaikka kiitos ja hymyillä... mutta ei.... selkä vain vilkkui siitä hetkestä enää. Myöhemmin näin saman miehen ja totesin sillä olevan sormus sormessa, joten huokasin helpotuksesta. Ei tarvinnut edes yrittää aloitetta. Just niin perusjuttu.

        Siis nyt oikaisen, että veljeni on 8V nuorempi.


      • Kinkku 32 kg
        Sinkku 32v kirjoitti:

        Siis nyt oikaisen, että veljeni on 8V nuorempi.

        Kasivolttinen pikkuveli? Harvemmin dildoa pikkuveljeksi kutsutaan mutta kyllä kai se käy ihan siinä missä Demon Lover tai Mustamakkarakin


    • m24

      itse miehenä lähinnä odotan naisen tekemää aloiteeta. Kerran olen tehnyt aloiteen prisman kassalla ja sain tietää henkilön oleen varattu. On vaivaanutavaa asioida enää sen jälkeen kun ei kehtaa silmiin katsoa.

      Se että nainen uskaltaa tehdä aloiteen kertoo heti miehelle että kyseessä on vahva persoona joka on valmis otamaan riskejä kasvojensa menetämisen uhalla. Usein nämä riskit kuitenkin kannattaa.

    • Mies ei voi tehdä

      aloitetta koska se katsotaan nykyään ahdisteluksi. Joten naiset, tehkää itse aloite ja pääskää yli siitä vanhakantaisesta ajatuksesta, että "miehen kuuluu tehdä aloite.

      T: 33 vuotta sinkkuna tämän takia, koska en ole lipevä mies joka iskee naisia tuosta vain!


      ps, niin ja sitten naiset valittaa kun miehet on sovinisti narsisteja. Niin, ne varmaan onkin jotka naisia iskee ilman mitään häpeilyä. Mutta tätähän ei kylmä suomi nainen ymmärrä. Siinähän sitten ihmettelette, ei se sinänsä minua haittaa!

    • Tyhmän rohkea

      No, miehenä ei kannata tehdä kovin uhkarohkeita aloitteita ainakaan jos se nainen on sellainen että häntä tapaa jotenkin säännöllisesti. Menee helposti se hyvä ystävyyskin. Naiset kyllä antavat merkkinsä, jos ovat kiinnostuneita.

      Tietysti, jos kiinnostavan naisen tapaa jotenkin sattumalta, vailla mitään konkreettista toivoa tavata uudelleen. Eihän siinä kai mitään voi hävitä.

    • nönnöö

      Olen nuori nainen ja paljon aloitteita tehnyt, ehkä rohkein (ei siihen edes rohkeutta tarvinnut) oli kesällä kun olin festarilla töissä ja flittailin esimieheni kanssa. Festareitten jälkeen laitoin sille sitten viestiä että mites ois ja sehän tietysti suostu! ;)

      Nyt oon ihastunut yhteen mieheen, mutta en uskalla tehä aloitetta :D Ilmeisesti johtuu siitä kun vakavissani ihastunut, niin mahdolliset pakit saattais olla melko musertavat..

    • Siis naisilta kaipaisinkin aloitetta enemmän miehiä kohtaan. Itse n. 32 vuoden iässä jos olisin sinkku voisin aloitteesi tekemistä hyvinkin arvostaa, sillä itte ainakin jänistän naisia aina kun heitä näenkin. En koskaan kykene katsomaan silmiin. Luulevat että pidän hänestä. Mulla sormus sormessa...en tiedä onko siinä mitään järkeä, kun elää avoliitossa. Se nyt on 12 vuotta siinä ollut eikä sitä oteta koskaan pois vaikka osaan sanoa ittekin että olen avoliitossa. Mä olen miehenä hyvännäköinen ja moni nainen on sitä sanonut, mutten voisi koskaan pettää avovaimoani. Se on tietynlainen "moraali" minulla, vaikkei muuta moraalia ateistimiehellä voisi ollakaan.

      Naisia enemmän aloitteen tekijänä niin miehetkin tykkää. Sen ei kuulu olla vain miesten tarve!

    • ..oli avata suomi24 posti tänäänkin,ja nähdä typerä keskustelunavaus.

    • jamo5

      Paras ja toimivin naisen iskumalli on omalla kohdallani ollut kun nuorena miehenä olin eräässä Espoon taajamassa isohkon omakotitalon pihan nurmikon teossa.
      Nuori nainen seurasi touhujani koko päivän ja vaihdoimme muutamia lauseita päivän mittaan. Iltapäivällä olin päässyt jo nurmikon kylvöön. Nainen istui takapihan portailla ja vahti pihalla leikkiviä muutaman vuoden ikäisiä lapsia. Tullessani portaiden vierelle hän ykskantaan sanoi: "Minullekin pari siementä kiitos."
      Muutaman kesäisen päivän se leikki kesti mutta muistan sen varmasti koko loppu elämäni.

    • yx ihmine

      Tärkeintä on saada suunsa auki.

      Pyydät vaikka kahville.
      Esim. näin: haluaisin jutella kanssasi hetken, tarjoan pullakahvit.
      Jos kieltäytyy, voit kysyä sopisiko toinen ajankohta.
      Jos kieltäytyy sittenkin, niin ei halua tutustua sinuun.
      Jos saat jonkun loukkavan vastauksen, niin sitten oli huono päivä tai muuten vain typerä ihminen. Hyvä, että säästi aikaasi.

      No mitä kahvilla voisi jutella sitten?
      Kysy harrastuksista ja kerro omistasi.
      Kysy missäpäin asuu, kerro oma asumisesi (kaupunki riittää aluksi).
      Kysy elämäntilanteesta muuten, työ, kaverit, seurustelu.
      Ole valmis kertomaan vastaavat asiat itsestäsi.

      Siis hei KAMOON!
      Ei ihmisille jutteleminen oikeasti niin vaikeaa ole.
      Jos on niin hakeudu vaikka harrastajateatteriin.
      Ujouskin on voitettavissa ja siitä "voi anteeksi kun olen olemassa" asenteesta pitää päästä.

      Me eletään tämä elämä vain kerran.
      Älä tuhlaa sitä murehtimiseen ja vaikenemiseen.

      Se nainen ei tee aloitetta kuuluu siihen aikaan, kun kotiäiti tuoksui pullataikinalle esiliina päällään. Nyt eletään 2000-lukua, ei 1900-lukua.

    • Tendermanni

      Olin hiljattain työpalaverissa erään entisen työkaverinaisen kanssa, joka on minua jonkin verran nuorempi. Halusin jo silloin häntä silloin tosi paljon ollesamme samassa työpaikassa ja haluan edelleen. Silloin en uskaltanut ehdottaa mitään tietenkään. Hän on hyvin avoin, olemukselltaan eroottinen ja mukava nainen.Nyt keskustelu meni kahdestaan ollessamme heti työasioista jostakin syystä eroottiseen vihjailuun , katseisiin ja lopulta oli ihan "pakko " sanoa suoraan, että haluaisin todella paljon rakastella hänen kanssaan Hän oli aika yllättynyt, mutta ei ollenkaan pitänyt sitä hulluna ajatuksena...oikeastaan oli positiiivisesti yllätetty ja kiinnostunutkin... Oli joskus vaistonnut jotakin aikanaan..Hän on ollut saman miehen kanssa nuoresta asti aina ja kaipaisi jotakin muutakin joskus....Saapa nähdä miten käy...

    • Maltti on valttia

      Naisille voisin vinkiksi antaa, että ei kannata kovin tyrkyttämällä itseään tyrkyttää. Johtaa helposti ns. hyväksikäyttöön ja panosuhteisiin paremman puutteessa tai syrjähyppyihin.

      Jos nyt joku haluaa ottaa vaarin minun elämänviisaudestani, niin paras strategia on ilmaista ja näyttää oma kiinnostus miehelle huomaavaisesti ja antaa miehen myös näyttää, että on oikeasti kiinnostunut ja vähän pidemmän aikaa. Jos mies on kiinnostunut sinusta, et voi tehdä oikeastaan mitään väärin, kun et vain pakene.

      Liian tyrkky saattaa päästä lyhyellä aikavälillä tavoitteeseensa mutta tulee sitten jätetyksi ennemmin tai myöhemmin.

    • silkka sipuli

      Katsekontakti, hymy, iholle ja kosketus. Ei siihen muuta tarvita, jos nainen on nuori ja nätti, eikä mies ole varattu.

      • nussiii22

        Pullus pillus nussia.


    • Samperi2014

      Onhan se nyt simskatti sentään! Tää on tosi outoa; Kun mä teen aloitteen, mua pidetään huorana ja miehet PAKENEE....! kun mä odotan että mies tekee aloitteen mua pidetään pihtarina ja sosiaalisena erakkona ja sun mikäkinlaisena lymyilijänä.. ym. jne. Pätee seksiin, pätee ihan kaikenlaiseen kanssakäymiseen. Ainakin mun kohdalla. Missä mahtaa olla vika? Ja kyllä, olen katsonut peiliin ja nähnyt siellä ainakin omasta mielestä, nätin, normaalin naisen...Se on sitten eri juttu minkälaisena muut kokevat persoonani ym. Ja tuntuu siltä että eri tasoisia psykoja riittää..Varsinkin miesten puolella, toisaalta tarkemmin ajatellen naisia unohtamatta.

      • PiIIuhaukka

        Kuulostaa kovin oudolta. Emme me miehet sentään eri planeetalta ole, vaikka joku niin väittääkin.
        Minä en pakene ketään ja arvostan suuresti jokaista naista joka valitsee juuri minut kymmenien tai satojen joukosta mielenkiintonsa kohteeksi.

        Ei tulisi mieleenkään solvata kenenkään moraalia.

        Jos sinua pidetään pihtarina, niin mistä se johtuu? Annatko pakit jos mies ei ole täydellinen? Sellaista ei olekaan. Olemme aika elostelijoita ja toiset varsinaisia sikoja kun käyttävät hyväkseen liian hyväuskoisia naisia. Minusta se on täysin tuomittavaa ja sellaisille pitääkin antaa pakit, mutta mistä heidät erottaa? Ehkä olet joutunut sellaisten iskuyritysten kohteeksi, sillä iso osa kapakassa lähestyvistä valitettavasti on sellaisia.

        Minuakin joku pitää sikana, mutta harvemmin kukaan nainen joka on ollut kanssani tekemisissä.

        Nainen on maailmankaikkeuden ihanin asia, ihan jokainen. Etsit varmaan pysyvää suhdetta, eikä sellaisen löytäminen nykymaailmassa ole helppoa.
        Monilla on kymmeniä suhteita ennen kuin vakiintuvat. Jos ei halua tällaista yritä ja erehdy-taktiikkaa, niin kumppanin valinnasta tulee juuri sellaista mitä kuvailit.

        Kyllä se oikea vielä tulee vastaan. Huomaat sen kyllä kun oikea mies osuu kohdalle. Jutut kolahtavat, ulkonäkökin miellyttää ja mies on huomaavainen ja käyttäytyy muutenkin kuin herrasmiehen täytyy.

        Sinulla on vain rima korkealla, eikä sitä kannata laskea. Olet ihana nainen ja ansaitset tasoisesi miehen.

        Turha ottaa asiasta stressiä eikä varsinkaan kaivella syytä itsestäsi, koska sitä ei ole. Ethän osta vaatteitakaan ennen kuin olet tarkistanut perusteellisesti valikoimat mitä on tarjolla, joten ei kannata pilata elämäsi tärkeintä valintaa hätäilemällä!

        Terveisin PH. (tuli valittua hieman tuhma nicci yhteen juttuun, enkä viitsi vaihdella ;) )


    • suurylijohtaja

      Naisethan on sellaisia, etä ne antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. Minullekin kävi firman pikkujouluissa niin, että naapuriosaston pimatsu keikisteli ja vihjaili pitkin iltaa. Myöhemmin sitten tarjosin kaluani imettäväksi ja tämä alkaa kirkumaan jostain epäsopivasta lähentelystä. Aloitteita siis vain, jos olet tosissasi.

      • murukka

        Itse en ikinä ole tehnyt aloitetta... :D Mutta pari päivää sitten kävi jotain älyttömän huikeeta ja olin kuin halolla päähän lyöty kun keskellä päivää ruokakaupassa katseemme kohtasivat ja ei mennyt kauaa kun mie tuli juttelemaan ja sanoi että keräsi hyllyjen välissä rohkeutta ja päätti tulla kysymään treffeille. Olin otettu, kerroin että seuristelen mutta sinkkuna olisin arvostanut kyseistä lähestymistapaa mielettömästi. :) toivotettiin sitten vain hyvät päivänjatkot. Yleensä tuntemattomat miehet ovat lähestyneet vain baarissa tai festareilla tai facebookissa..


      • murukka
        murukka kirjoitti:

        Itse en ikinä ole tehnyt aloitetta... :D Mutta pari päivää sitten kävi jotain älyttömän huikeeta ja olin kuin halolla päähän lyöty kun keskellä päivää ruokakaupassa katseemme kohtasivat ja ei mennyt kauaa kun mie tuli juttelemaan ja sanoi että keräsi hyllyjen välissä rohkeutta ja päätti tulla kysymään treffeille. Olin otettu, kerroin että seuristelen mutta sinkkuna olisin arvostanut kyseistä lähestymistapaa mielettömästi. :) toivotettiin sitten vain hyvät päivänjatkot. Yleensä tuntemattomat miehet ovat lähestyneet vain baarissa tai festareilla tai facebookissa..

        ^... että kun osaan kirjottaa tällä älypuhelimella...


    • Suomen neidot

      Kerran yks nätti nainen tuli juttelee mulle, kun sen lemmikki pääsi vapaaksi. No siinä sit oli pakko jutella, ei se muuten ois tullu hölöttää. Ei siin ollu mitään silmäpeliä eikä mitään. Seuraavalla kerralla se ei edes morjestanu kun tuli vastaan. Tuli vähän semmonen olo, että olen joku arvoton ihminen, mut ehkä hän oli hieman ylimielinen sitte tai jotain :D

    • rohkea hississä

      Tuntematon nainen pyysi minua painamaan kakkoseen.

      • hoomoilane.

        Ostin kaakaovanukkaan kokiksen ja kahvin. Kassaneiti totesi että taidat tykätä ruskeasta. Hieman on vieläkin hoomoilanen olo.


    • N26.............

      lisäsin kuvan avaukseeni itsestäni, seksiä kiitos haluan!

    • Ei niitä isketä

      Miehet kannattaa jättää omaan arvoonsa.

    • Ärsyttävät

      hikiset suomalaismiehet ahdistelevat.

      • lempeää vailla.

        Ulkomaalainen se on hyvä ja suorapuheinen.


      • kuukerinelli

        mokkamunat iskevät turpaan suomivosua kunnes on tajuton,,,loppu onkin helppoa näille apinoille


    • Kysykää näin

      Kuinka tahtoisinkaan sinua koskettaa. Olet minun vuokseni käyttänyt aikaasi, tahdon huomioida sinua jotenkin. Tulen luoksesi ja voin viedä piiraan mukani, sen ylimääräisen. Kunhan kysyn, tunnemmeko toisemme, olet yksin vaikka et tahdo. Jos lupaudut olemaan vaimoni, tulen eteesi ja kosketan sinua, tunnen kukkien tuoksun, se on värini ja lohtuni olet minun ruusuni, sen maku on musta, vaikka sitrus on hapan, se on silti sileä, elämä on mutkikas ja niin olet sinäkin, siksi toin itseni luoksesi.

    • sinkkumies.

      Sanoin kaveri naiselle kahvilassa että haluan naida sitä koska se on niin kaunis. No se vähän nauroi mutta suostui kuitenkin heti joten menimme sen luokse harrastamaan seksiä.

    • Veemäiseksi menee

      Töissä. Olin kerännyt rohkeutta ihan mielettömästi ja kysyin naisen parisuhdestatusta. Tuli jokseenkin vittumaisen oloinen tokaisu että on varattu. Sellainen että mitä oikein luulit ja pitikö tollasella häiritä. Vituttaa kun joutuu naista näkemään aina silloin tällöin. Ei. Enää. Koskaan. Töissä. Lähestymistä! Asiasta on tullut niin pyhä, että vaikka joku nainen on minuun silmänsä iskenyt, pidän periaatteeni. Saa lähestyä itse jos niin kiinnostaa, arvaatte varmaan ettei tarvi lähestymistä kauheasti odotella..

    • pikkupiru

      Tämä on kai vitsi ja menee vähän offtopicin, mutta miehen houkuttelemisesta tässäkin on kysymys. Toimii varmasti miestä iskettäessäkin.

      "Isäntä ryntäsi ulos rantaan ja
      alkoi vihapäissä soutamaan pois.
      Emäntä perään: Entäs talo? Myy
      perkele. Emäntä: Entäs karja?
      Lahtaa perkele.
      Emäntä: Entä metsät? Hakkaa
      saatana! Emäntä nosti hamettaan
      ja huusi:
      Entä tämä? Isäntä kääntyi
      takaisin ja mutisi...ja saatana
      joskus vielä lähden..."

    • -Kimmo-
    • eri asia miehillä!

      Jos olet vähänkin nätti nainen, hengitä jotain kivannäköistä miestä kohti, niin saat sen. Yksinkertaista.

      • tasa-arvoa, please

        Miten niin eri asia? Nyt eletään 2000-lukua, joten kai mies saa hengittää kaunista päin ja tämä lähtee heti matkaan?


      • ujo hengittäjä
        tasa-arvoa, please kirjoitti:

        Miten niin eri asia? Nyt eletään 2000-lukua, joten kai mies saa hengittää kaunista päin ja tämä lähtee heti matkaan?

        Minä soitan ihailemalleni naiselle ja ujo kun olen, niin otan prepaid-liittymän ettei hän saa tietää nimeäni.
        Olen niin ujo, että en saa puhutuksi, mutta hän kyllä vastaa ihanasti, mutta kun en uskalla puhua, niin hän suuttuu mutta ei se oikeastaan haittaa. Vedän käteen siinä puhelun aikana ja kyllä hän ainakin hengitykseni kuulee ja arvaa siitä, että minä oikeasti pidän hänestä.

        Olen soittanut jo ainakin sata kertaa ja joskus vielä kerron kuinka syvästi rakastan häntä ja kosin samalla jos uskallan.


    • 17+13

      Itseäni 15-20 vuotta nuoremmat miehet tai nuorekkaat saavat pään kääntymään, mutta eivät oman ikäiset. Joskus flirttailen luonnostaan, meen juttelemaan ja hymyilen, sille ei vaan voi mitään kun näkee jotain itseään miellyttävää. Kannattaa tarttua siihen, ottaa vastaan kehonkielellä tulleet viestit myös, ne on yleensä aidoimmat. Joskus en voi sille mitään, että seuraan katseellani kiinnostuksen kohdetta salilla tai muualla.

    • Munaa pillüun ah ah...
      Toimii muuten yhtä hyvin kuin sialla otsatukka.

    • Ensikertaa odottaen

      Oma muutaman kuukauden takainen kokemukseni on ennemmin rohkein aloite, jonka olen jättänyt tekemättä...

      Kerran kesällä töistä tullessani ylitin kadun taluttaen pyörääni ja samalla huomasin kadun toisella puolella kauniin naisen joka katsoi minua. Kävelin kadun yli silmät naulittuna tämän naisen silmiin ja hän katseli minua ja ajoi pyörällä takaa ohitseni. Jatkoin matkaa.

      Seuraavan risteyksen ylityksen jälkeen katsoin, että kukaan pyöräilijä ei aja päälleni. Pyöräilijä, joka olisi voinut ajaa päälleni, oli sama nainen, jonka kanssa jo vaihdoin pitkän katseen aiemmin. Nyt uudelleen. Nainen ajoi ohitseni ja pysähtyi sen kaupan eteen jonne aioin. Taas vaihdoimme katseita.

      Hän meni kauppaan, minä seurasin. Otimme ostoskorit kumpikin. Menimme kumpikin omille teillemme. Vaihdoimme jatkuvasti hyllyjen välistä katseita. Itse keräsin varsin paljon ostoksia koriin. Useamman minuutin kuluttua satuimme lähekkäin ja samalla katsoin hänen ostoskoriinsa. Naisen ostoskorissa oli 3-4 tuotetta. Taas vaihdoimme katseita. Kumpikin meistä jatkoi matkaansa. Tämän jälkeen en nähnytkään tätä naista.

      Keräilin lisää ostoksia koriini varsin pitkän aikaa ja hymyilin itsekseni, että olipa mielettömän kiva flirtti. Näitä tilanteita ei ole ikinä liikaa. No tällaista sattuu joskus. Olin jo lähdössä kassoja kohti kun huomasin, että yksi artikkeli puuttui. Käännyin palatakseni hakemaan kyseisen tuotteen. Samalla näin taas tämän hurmaavan naisen, joka seisoi muutaman metrin päässä "tutkimassa tuotteita". Kävelin hymyillen hänen ohitse ja huomasin, että hänellä oli ostoskorissa yhä vain ne samat tuotteet kuin aiemminkin. Hänellä ei selvästikään ollut tarvetta kiiruhtaa kaupasta pois..

      Osuimme yllättäen peräkkäin myös kassajonoon. Tässä vaiheessa mietin todella vakavasti, että mitä teen. Mieleni teki pakata ostokset kassiin ja odottaa tätä hurmaavaa naista kaupan edessä ja pyytää ulos. Järki kuitenkin sanoi, että jatka jätkä matkaasi. Järjen ääni voitti.

      Se miksi järjen ääni voitti, johtui vierillä olevasta avioerostani, joka ei ole ollut niitä helpoimpia. Haluaisinko vetää tällaisen hurmaavan naisen kolmanneksi pyöräksi riitaisaan avioeroon vain siksi, että itselläni saattaisi olla mukavampaa. Ehkä olisin voinut kysyä tältä kauniilta naiselta, että lähtisikö hän ulos kanssani vaikka olen vielä teknisesti, en henkisesti, naimisissa vai mitä mieltä hän kenties asiasta on. Vastausta näihin kysymyksiini tuskin tulen koskaan saamaan. Mietin tätä tilannetta hyvin pitkään. Voin vain todeta, että hänestä ei ainakaan tullut osaa riitaisaan avioerooni. Hyvä hänelle. En tiedä oliko niin hyvä juttu minulle.

      Tämän kokemukseni perusteella voisin kehottaa muita rohkeasti ottamaan kontakti toiseen osapuoleen, jotteivät nämä "kerran elämässä" -tilanteet valu hukkaan. Aloitteentekijänä voi hyvin olla niin mies kuin nainenkin vaikka aloitteentekijän rooli on perinteisesti annettu miehelle.

      Niin ja sen verran vielä tähän iloiseen ja mukavaan kokemukseeni, että kun seuraavan kerran pysähdyin risteyksessä ja satuin katsomaan taakseni, niin siellähän tämä hurmaava nainen jälleen oli. Tämän jälkeen en enää ole häntä nähnytkään. Harmi. Todella harmi. Tarttukaa hyvät ihmiset rohkeasti niihin tilaisuuksiinne. Minäkin yritän olla aloitteellinen, jos vain vielä saan mahdollisuuden. :)

      • Jagdpanther

        Tirautin pari kyyneltä vuoksesi...


      • ihme pehmiksiä
        Jagdpanther kirjoitti:

        Tirautin pari kyyneltä vuoksesi...

        Vitun nössö...


      • Ensikertaa odottaen
        Jagdpanther kirjoitti:

        Tirautin pari kyyneltä vuoksesi...

        :)

        Kiitos sympatiasta.


    • Totuudensiemen

      Naisten aloitteiden teossa ei sinänsä ole mitään vikaa eikä se välttämättä ole edes uskalluksesta kiinni. Kyllä nainen pystyy yhtä lailla siinä kuin mieskin. Olen vain itse huomannut vuosien varrella, että kun olen tehnyt aloitteen, se ei välttämättä vain tunnu sisälläni niin kovin hyvältä. Se ei ehkä ole niin luontevaa, vaikea selittää, mutta sen jälkeen monesti tulee semmoinen ahdistuksen poikanen yms.... Samanlaista fiilistä ei tule miehen aloitteenteon jälkeen.

      • junanbaari

        Ehkä miehelle tulee.


    • junanbaari

      Baarissa ja Junassa..? Minun nähdäkseni olet jo asian expertti.

    • Yleensä nykysi

      Puukolla,viina- tai kaljapullolla tarjoamalla hunajapiirakkaa.

    • ( o ) ( o ) hississä

      "Tällä hetkellä pidän naapuristani, mutta aina kun hän tulee vastaan iskee pakoreaktio ja saan vain moikat aikaiseksi eikä uskalla rikkoa normeja.:)"

      Käyks sä täällä usein, olisi loistava aloterepliikki :-)
      Varsinki hississä.

      Näkee samalla et onks naapuri takakiree hintti vai joviaali antti :-)

      • joviaali antti

        Hehe, kerran käyttänyt tuota "käyksä usein täällä"-lohkaisua ruotsinlaivan diskossa. Vaikken tietty muuten käyttäis mutta ajattelin että se juuri laivalla se olis ihan helmi repla. Hississä ehkä vielä parempi. Varaudu kuitenkin että toinen voi vähän häkeltyä

        Heitin sen yhdelle helpon oloiselle mimmille tanssiessa ja se säksätti loppubiisin ajan että oonko vähän tyhmä ja onpa tavanomaisin repla mitä voi tanssiessa kysyä ja enkö mä tajua että lisäks ollaan ruotsinlaivalla ja ei kai kukaan ruotsinlaivalla usein käy...sitten se meni pöytää kertomaan pissiskavereilleen miten tyhmä jätkä sitä oli tanssittanut. NO, en ollut pahoillani siitä, usein oma huumori jää toisilta käsittämättä.


    • ron

      ite en oo koskaa kehan alotetta tehä vaikka mieli olis tehnyt lähes tulkoon päivittäin
      mut kyl sit akkaa on tullu ovist ja ikkunoist omaa tarpeesee

    • Iskunkestäväkö

      miten mies isketään? pitää valita iskunkestämätön mies ja sitten iskeä ja se on siinä sitten - isketty vaikkapa kadulla. Pitää olla silmää nähdä kuka ei kestä iskua. Sellaista ei pidä iskeä joka kestää. Voi pian tulla itse isketyksi.

      Siis ensiksi pitää olla ymmärrys, sitten tarkkaan arviointi silmäillen ja sitten kaikkein vaarattomin löytö - varmasti onnistuu. Esim. umpihumalassa oleva tulee ensiksi mieleen ja on selviäkin vastustuskyvyttömiä eli heikkona naisiin noin ylipäätään. Epäselvyys kysymykseen jäi nyt kaiketi siinä, miksi mies pitäisi iskeä eli iskeä.

      Eikö ole kysymys selkeästä elämän kumppanin löytämisestä harkitusti ja huolella? Hiljaa hyvä tulee - näin opetettiin eka luokalla jo koulussa. Eli hiljaa tutustuen tarkkaillen ja vaikkapa kolmas ja neljäs pyörä siinä mukana myötäillen ja hekin tarkkaillen oisko sinulle sopiva ja luotettava. SE on ensimmäinen ominaisuus, mikä pitää ensimmäiseksi selvittää. Tietenkään humalainen ei sitä ole, eikä luultavasti enää tule olemaankaan. Eli selvänäkin tutustuen pitää kokeilla kaikissa mahdollisissa tilanteissa seurusteluaikana onko ALKO ystävä vai vihollinen. Ongelmat tulee esiin viimeistään silloin, kun lapsi kainalossa stressaa ja ALKO-ystävä vie miehen itkua kuuntelemasta. Nimittäin jos tällainen ystävä paljastuu vähänkään lähiystäväksi.

    • anon111

      Ei suomalaiset naiset uskalla tehdä aloitetta, sen olen tässä huomannut että pyöritään kiinnostuneita lähellä et haluaisivat tehdä tuttavuutta mutta eivät uskalla tehdä aloitetta ja odotetaan vaan että mies tekee aloitteen.

    • fleshlightinvätkääjä

      Tatti körkkäämättä vielä itsellä jä ikää jö 24. Öikeä & väsen käsi kölytty läpi kyllästymiseen ästi ja fleshlight käytössä väkityiseen. Syytän näisten älöitekyvyn puutettä.

      • :DDDDDD

        :D kiitos päivän nauruista!


      • Nyt riittää!

        Tämä on sinulle nimim. fleshlightinvätkääjä!
        Mene nyt ihmeessä vihdoinkin vaikka apukouluun, että
        opettavat siellä sinut kirjoittamaan ja tuntemaan KAIKKI kirjaimet!
        Todella oksettavaa luettavaa tuollainen suomen kielen kirjainten/sanojen vääristely!
        HÄPEÄ!!!


    • skördä

      Kyllähän nuo naiset tiedetään, heti ekana iltana moloa poskeen ja panemista paljaalla .Ja nyt ollaankin sitten yhdessä ja mies maksaa, vai mitä ämmät

    • 30kriisi

      Kyllä tämä aloite juttu on niin että, minunkin on nyt viimein reilun kolmenkympin iässä täytynyt myöntää se asia, että minun miehenä se aloite pitää tehdä tai saan sitä oikeaa oottaa vielä seuraavassa elämässäkin. Paskamaistahan se on kun joutuu ite ne kaikki pakit ottaan vastaan mitä vuorovaikutuksissa tulee, mutta ei auta pitää olla "vahvempi" kuin nainen.

    • juttu joskus töissä

      Kerran yks nainen kysyi multa että alakko mun kaa mulla oli niin huono kuulo etten kuullu sitä. Myöhemmin kuulin muilta ja tajusin itekki mitä tapahtui. Nainen oli kaikin puolin hyvä minä taas olin hölmö koska menin mukaan flirtti tasolle joka johti säännölliseen toiselle hymyilemiseen. Kun tajusin tehneeni virheen oli jo liian myöhäistä ihastuminenhan siitä tuli. Vetäydyin tylysti syrjään ja kuolletin omat tunteeni ja juttu lopulta jäi onneksi siihen. En halunnut mitään koska minussa oli puutteita enkä halunnut tehdä itseäni naurunalaiseksi enkä myöskään saattaa toista siihen. Katkarapu peniksellä ei paljon hurrata ja lisäksi epäilen että minulla on asperger.

    • kokeile tätä

      Miksi et kokeile naapurin ovessa olevaa ovikellon soittoa? Tälläkin tavalla voi tutustua toiseen.
      Repliikin alkukin olisi helppo: hei, olen naapurisi ....

      • En suosittele

        Yritin tätä mökillä. Kolusin koko järven ympäri jokaisen mökin ja useimmista tuli äijä avaamaan.
        Olin niin juovuksissa että en saanut edes puhuttua kun kyselivät kauhistuneena, että millaisessa onnettomuudessa olen ollut. Ranta kun on aika perkeIeen pusikkoinen ja matkalla on lettoja, ojia jyrkkiä rinteitä joista tippuu yllättävän helposti kun kaatosade on liukastanut maan.
        Ei tullut piIIua.


    • luontaantyöntäjä

      nuorempana tein joitain alotteita, siitä, että selvinpäin sain pakit parilta ihastukseltani, on jäänyt traumat - vaikka noista on aikaa vuosia ja olen muuttunut paljon ulkoisesti ja sisäisesti, en silti uskalla mennä miesten lähelle. baarissa ja puistossa olen lähestynyt miehiä, niitä pakkeja ei muistella, pari lyhyttä suhdetta niistä seurasi joita en ikinä unohda, ja yksi vuosien suhde. useimmin se kyllä on ollut niin, että miehet lähestyy, joko oon kiinnostunut ja "käyn päälle" tai yritän jutella (oon liian ujo/kännissä, että niistä jutuista mitään seuraisi) tai jos en ole kiinnostunut, törkeästi sen ilmoitan tai vain liukenen paikalta.

      ikä ei ole tuonut varmuutta ainakaan mulle. oli jakso, kun eron jälkeen lähes pelkäsin miehiä, silmiinkatsominen aika mahdotonta, hyvä jos sinne päinkään uskalsin katsoa...

    • uhhjkhkjhj

      sano näin: Minä olen Charles Bukuowski, hauskaa tutustua.

      • sähkäri.

        Meillä sähkäreillä on varaa valita. Puutteessa olevilla on aina joku lampunkanta tai halogeeni vialla.


      • HEH HEH
        sähkäri. kirjoitti:

        Meillä sähkäreillä on varaa valita. Puutteessa olevilla on aina joku lampunkanta tai halogeeni vialla.

        Eli pääsette panemaan ämmiä, joilla vintti on pimeänä. HEH HEH


    • Ei sitä uskalla

      Nainen voi sanoa jos ehdottaa asian asiallisesti ,seon seksuaalista häirintää.Joutuu vielä käräjäsalille selittelemään asialllista ehtotustaan.

    • fjwefhw

      jos mies antaa pakit niin kyllä täytyy ämmän olla aika helvetin ruma, niin ruma ettei se kuuluisa ämpärikään auta.

    • kullinnuppisaatana

      Näytä tissit sille naapurille.

    • humina

      Olen huomanut itsessäni sellaisen asian, että paljon helpommin lähestyn miehiä kun ei tarvitse ajatella mitään parisuhdesotkuja tai seurustelualotuksia. Kun puhutaan ystävä/tuttumielessä juttua lentää ja voi oikesti yrittää saada puheaihetta vaikka väksiin. Näin myös jos joku mies alkaa minulle puhumaan joko muutenvain tai jos en vain alussa tajua että hän on kiinostunut minusta enemmänkin kuin vain kaverina.

      Sitten kun on puhe parisuhteen haaveilusta miehille puhuminen muuttuu rakettitieteeksi. Mitään ei juolahda mieleen mitä pitäisi sanoa ja pelkään hiljaista hetkeä. En tunne itseäni muutenkaan viehättäväksi joten se vaikuttaa ja paljon. Alan hermoilla, hikoilla enkä ajattele selkeästi ja saatan sano mitä sylkisuuhun tuo ja pahentaa tilannetta entisestään kun kokokeho käy ihme kierroksia niinkuin autossa painaisi kokoajan kaasua pohjaan ykkösvaihteella. Lopussa teen päätöksen että en ole siinä kunnossa että kannattaa mennä edes juttelemaan koko tyypille. Ehkä sitten kun tilanne rauhoittuu tai voin edes vähän asiallisemmin keskustella. Varmasti jos hoksaisin heti että mies olisi minusta kiinostunut ensimmäisillä keskusteluilla enemmänkin kuin kaverimielessä säikähtäisin ja sulkeutuisin tai jopa karkaisin paikalta.

      • PiIIuhaukka

        Ensinnäkin, jos mies ylipäätään juttelee sinulle, niin olet hänen mielestään viehättävä. Siitä voit olla varma.

        Sitten vähän kaksipiippuisempi asia; voit pitää oletusasetuksena sitä, että jos mies juttelee sinulle, hän haluaa kanssasi sänkyyn.

        Moni nainen pitää tätä hieman kiusallisena, mutta siitä ei kannata välittää, koska me miehet emme voi sille mitään, että luonto on rakentanut meidät levittämään geeniperimäämme mahdollisimman laajalle.
        Tätä monikaan mies ei tunnusta, eikä välttämättä edes tiedosta sitä itse.

        Tämä helpottaa keskustelua miehen kanssa, koska mies ei välitä tuon taivaallista mitä puhut, häntä kiinnostaa vain se että puhut juuri hänelle.
        Voit siis aivan huoletta puhua vaikka baletista tai mehiläiskadosta ja mies hoitaa jutustelun eteenpäin viemisen parhaan kykynsä mukaan.

        Jotkut miehet kuten esimerkiksi minä, ovat valmiita mihin tahansa päästäkseen kanssasi sänkyyn.
        Voit vaikka pyytää ventovierasta miestä ostamaan teille karibianristeilyn ja mies suostuu oitis jos hänellä on siihen varaa.
        Drinkin voit huoletta ostattaa, eikä se velvoita sinua yhtään mihinkään. Samalla pääset hieman kärryille miehen juomatavoista. Kippaako hän ehkä paukun kerralla humaltuakseen mahdollisimman paljon ja jos hän heti perään hakee toisen vaikka vaikuttaa jo tarpeeksi humalaiselta, niin kannattaa jättää väliin.

        Tämä testi karsii yllättävän ison osan joukosta. Itse en juo, mutta en ehkä kerro sitä ellen suunnittele sinun viemistäsi autollani jonnekin, yleensä teille tai meille.

        Kun paukut on juotu, niin sinulle saattaa tulla tunne, että ikään kuin olisit tuntenut miehen jo vuosia. Minulle on sanottu aika monestikin näin.

        Tässä vaiheessa sinun pitäisi alkaa päättämään, että onko mies kiinnostava vai ei.

        Myös minä päätän, että kannattaako juttua jatkaa ettei sinulle mahdollisesti tulisi paha mieli tai morkkis siitä että olet päätynyt makaamaan kanssani, koska en missään nimessä halua tuottaa yhdellekään naiselle pahaa oloa tai pettymystä.

        Tätä valintaa moni mies ei tee, vaan jatkaa valloittamista kaikin keinoin, joilloin on vaara, että nainen on hänelle aivan liian nuori tai muuten haavoittuvainen, mutta mies ei sitä edes huomaa tai halua huomata.
        Jos et tässä vaiheessa lopeta juttua, niin saat miehestä maanvaivan ja voit pahimmassa tapauksessa joutua vaihtamaan maisemia. Vanha kunnon "menen käymään vessassa" temppu toimii aina.

        Jos mies kaikesta huolimatta on kiinnostava, niin juttu hoituu ihan omalla painollaan.
        Jos olisit minun kanssani, niin en huomaisi ketään muuta vaan keskittyisin Sinun jumaloimiseesi, koska olet sen ansainnut olemalla ystävällinen juuri minulle.

        Ilta päättyisi jomman kumman sängyssä tai sängyn tai sohvalla.

        jatkuu...


      • PiIIuhaukka
        PiIIuhaukka kirjoitti:

        Ensinnäkin, jos mies ylipäätään juttelee sinulle, niin olet hänen mielestään viehättävä. Siitä voit olla varma.

        Sitten vähän kaksipiippuisempi asia; voit pitää oletusasetuksena sitä, että jos mies juttelee sinulle, hän haluaa kanssasi sänkyyn.

        Moni nainen pitää tätä hieman kiusallisena, mutta siitä ei kannata välittää, koska me miehet emme voi sille mitään, että luonto on rakentanut meidät levittämään geeniperimäämme mahdollisimman laajalle.
        Tätä monikaan mies ei tunnusta, eikä välttämättä edes tiedosta sitä itse.

        Tämä helpottaa keskustelua miehen kanssa, koska mies ei välitä tuon taivaallista mitä puhut, häntä kiinnostaa vain se että puhut juuri hänelle.
        Voit siis aivan huoletta puhua vaikka baletista tai mehiläiskadosta ja mies hoitaa jutustelun eteenpäin viemisen parhaan kykynsä mukaan.

        Jotkut miehet kuten esimerkiksi minä, ovat valmiita mihin tahansa päästäkseen kanssasi sänkyyn.
        Voit vaikka pyytää ventovierasta miestä ostamaan teille karibianristeilyn ja mies suostuu oitis jos hänellä on siihen varaa.
        Drinkin voit huoletta ostattaa, eikä se velvoita sinua yhtään mihinkään. Samalla pääset hieman kärryille miehen juomatavoista. Kippaako hän ehkä paukun kerralla humaltuakseen mahdollisimman paljon ja jos hän heti perään hakee toisen vaikka vaikuttaa jo tarpeeksi humalaiselta, niin kannattaa jättää väliin.

        Tämä testi karsii yllättävän ison osan joukosta. Itse en juo, mutta en ehkä kerro sitä ellen suunnittele sinun viemistäsi autollani jonnekin, yleensä teille tai meille.

        Kun paukut on juotu, niin sinulle saattaa tulla tunne, että ikään kuin olisit tuntenut miehen jo vuosia. Minulle on sanottu aika monestikin näin.

        Tässä vaiheessa sinun pitäisi alkaa päättämään, että onko mies kiinnostava vai ei.

        Myös minä päätän, että kannattaako juttua jatkaa ettei sinulle mahdollisesti tulisi paha mieli tai morkkis siitä että olet päätynyt makaamaan kanssani, koska en missään nimessä halua tuottaa yhdellekään naiselle pahaa oloa tai pettymystä.

        Tätä valintaa moni mies ei tee, vaan jatkaa valloittamista kaikin keinoin, joilloin on vaara, että nainen on hänelle aivan liian nuori tai muuten haavoittuvainen, mutta mies ei sitä edes huomaa tai halua huomata.
        Jos et tässä vaiheessa lopeta juttua, niin saat miehestä maanvaivan ja voit pahimmassa tapauksessa joutua vaihtamaan maisemia. Vanha kunnon "menen käymään vessassa" temppu toimii aina.

        Jos mies kaikesta huolimatta on kiinnostava, niin juttu hoituu ihan omalla painollaan.
        Jos olisit minun kanssani, niin en huomaisi ketään muuta vaan keskittyisin Sinun jumaloimiseesi, koska olet sen ansainnut olemalla ystävällinen juuri minulle.

        Ilta päättyisi jomman kumman sängyssä tai sängyn tai sohvalla.

        jatkuu...

        Tästä varoitan erityisen voimakkaasti; jos lähdet miehen matkaan ja menette heille tai teille, niin käytännössä jokainen mies odottaa seksiä ja jos et sitä kuitenkaan halua antaa, niin saatat olla isossa liemessä.
        Miehelle on vähintäänkin hyvissä ajoin ennen lähtöä tehtävä selväksi, että hän ei tule saamaan seksiä.
        Tämän sanominen saattaa olla kiusallista, mutta se on pakollista jo senkin takia, että mies voi etsiä toisen uhrin jos ei tyydy kohtaloonsa.

        Minulle se käy, mutta useimmiten kumminkin päädymme peiton alle naisen tahdosta, koska en olekaan niin pelottava tai jotain.

        Naisillakin on tarpeensa, mutta moni kieltää ne itse itseltään. Hurjimmat yöt olen viettänyt juuri sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole rakastelleet vuosiin.

        Aamulla olo on kummallakin niin taivaallinen, että sitä ei voi mitenkään kuvailla.

        Mies ajattelee vasta tässä vaiheessa onko hän kiinnostunut seurustelusta vai ei. Joskus myös nainenkin.

        Minä pohdin asiaa järkevästi ja rehellisesti. Jos olosuhteet vain ovat liian mahdottomat, niin ei kannata alkaa sen pidempään suhteeseen.

        Jompi kumpi voi olla matkalla kaukana kotoaan, toisella voi olla käsittelemätön parisuhde vielä liian vaiheessa tai sitten yö ei mennyt toivotusti tai päivänvalo paljastaa sellaista mitä ei voi äidille esitellä.

        Monesti on itketty katkeran suloisia jäähyväisiä, ihan oikeita sellaisia jos päädymme jättämään hyvästit. Minä itken vuolaasti, koska Sinä olet kaikesta huolimatta sillä hetkellä maailman tärkein ihminen minulle ja jäähyväiset riipaisevat palan sydämestäni.

        Suhde voi toki jatkua viikonlopun, loman ajan tai vuosia, kunnes olosuhteet erottavat. Työpaikka voi vaihtua, lapset voivat tuottaa yllätyksiä vaikkapa lastenlasten muodossa ja vaativat hoitajaa.
        Suhde on kuin työpaikka, sitä ei kannata pitää itsestäänselvyytenä eikä ikuisena, niin ei tule niin kamalaa pettymystä.

        Myös raha aiheuttaa monen suhteen päättymisen. Jos tuntuu siltä, että mies ei enää pysty tarjoamaan sinulle sitä mihin on sinut opettanut, niin voit hyvällä omallatunnolla lopettaa suhteen.
        Suhde on sellainen peli jonka nainen voi puhaltaa poikki missä vaiheessa hyyvänsä.
        Minä miehenä en henkilökohtaisesti hylkää jumalatartani ilman todella painavaa syytä.

        Näillä eväillä pärjäät jo pitkälle miesten kanssa. Jokainen mies on oma yksilönsä, joten ollanpa varovaisia tässä kylmässä maailmassa.

        Rakkaudella PH


      • nyhverö
        PiIIuhaukka kirjoitti:

        Tästä varoitan erityisen voimakkaasti; jos lähdet miehen matkaan ja menette heille tai teille, niin käytännössä jokainen mies odottaa seksiä ja jos et sitä kuitenkaan halua antaa, niin saatat olla isossa liemessä.
        Miehelle on vähintäänkin hyvissä ajoin ennen lähtöä tehtävä selväksi, että hän ei tule saamaan seksiä.
        Tämän sanominen saattaa olla kiusallista, mutta se on pakollista jo senkin takia, että mies voi etsiä toisen uhrin jos ei tyydy kohtaloonsa.

        Minulle se käy, mutta useimmiten kumminkin päädymme peiton alle naisen tahdosta, koska en olekaan niin pelottava tai jotain.

        Naisillakin on tarpeensa, mutta moni kieltää ne itse itseltään. Hurjimmat yöt olen viettänyt juuri sellaisten naisten kanssa jotka eivät ole rakastelleet vuosiin.

        Aamulla olo on kummallakin niin taivaallinen, että sitä ei voi mitenkään kuvailla.

        Mies ajattelee vasta tässä vaiheessa onko hän kiinnostunut seurustelusta vai ei. Joskus myös nainenkin.

        Minä pohdin asiaa järkevästi ja rehellisesti. Jos olosuhteet vain ovat liian mahdottomat, niin ei kannata alkaa sen pidempään suhteeseen.

        Jompi kumpi voi olla matkalla kaukana kotoaan, toisella voi olla käsittelemätön parisuhde vielä liian vaiheessa tai sitten yö ei mennyt toivotusti tai päivänvalo paljastaa sellaista mitä ei voi äidille esitellä.

        Monesti on itketty katkeran suloisia jäähyväisiä, ihan oikeita sellaisia jos päädymme jättämään hyvästit. Minä itken vuolaasti, koska Sinä olet kaikesta huolimatta sillä hetkellä maailman tärkein ihminen minulle ja jäähyväiset riipaisevat palan sydämestäni.

        Suhde voi toki jatkua viikonlopun, loman ajan tai vuosia, kunnes olosuhteet erottavat. Työpaikka voi vaihtua, lapset voivat tuottaa yllätyksiä vaikkapa lastenlasten muodossa ja vaativat hoitajaa.
        Suhde on kuin työpaikka, sitä ei kannata pitää itsestäänselvyytenä eikä ikuisena, niin ei tule niin kamalaa pettymystä.

        Myös raha aiheuttaa monen suhteen päättymisen. Jos tuntuu siltä, että mies ei enää pysty tarjoamaan sinulle sitä mihin on sinut opettanut, niin voit hyvällä omallatunnolla lopettaa suhteen.
        Suhde on sellainen peli jonka nainen voi puhaltaa poikki missä vaiheessa hyyvänsä.
        Minä miehenä en henkilökohtaisesti hylkää jumalatartani ilman todella painavaa syytä.

        Näillä eväillä pärjäät jo pitkälle miesten kanssa. Jokainen mies on oma yksilönsä, joten ollanpa varovaisia tässä kylmässä maailmassa.

        Rakkaudella PH

        Entäpäs jos nainen ei harrasta baari tai yhdenillan veittoja?


      • PH.
        nyhverö kirjoitti:

        Entäpäs jos nainen ei harrasta baari tai yhdenillan veittoja?

        Sitten jatketaan niinkauan kuin huvittaa. Ongelma hoidettu.


    • Miehen kokemuksella

      Rohkeesti vaan kaikki naiset juttelemaan miehelle, ja niitä aloitteita tekemään!
      Missään nimessä ei kannate erehtyä ajattelemaan niin wanhanaikaisesti, että aloitteen saa tehdä vain mies, ja naisen tekemä aloite olisi jotenkin tyrkkyä???

      Me miehet oltaisiin todella otettuja, jos naisetkin alkaisivat tekemään aloitteita hieman rohkeammin, eivätkä aina oleta että mies erottaa hänen vaatimattomista eleistään flirtin merkkejä...
      Hymyileviä ja nauravia naisia on maailma täynnä, miten niistä voi erottaa flirttailevan naisen jos nainen ei tuo omaa kiinnostustaan yhtään enempää esille...
      Kuvitelkaa itsenne vaikkapa toimittajan rooliin, ja mies teidän haastattelun kohteeksi, jos se yhtään helpottaa lähestymistä...

      Meitä miehiäkin on varmasti monen laisia... itse kuitenkin pidän suorista ja jopa ronskeistakin ehdotuksista ;)
      Osa miehistäkin on kyllä ujoja... niille ei varmaan ensimmäisenä kannete ehdottaa sitä panoa, vaan ehkä parin minuutin juttelun jälkeen ;)

    • hitmii

      Ketään ei voi iskeä. Nämä parisuhdejutut ovat kuin itsestäänohjautuvia kun annat sen positiivisen viestin niin siitä se etenee tai ei. Kokeile sitä silmäniskua ja hymyä. Tuu sitten kerro miten kävi ja/tai miten onnisti vai onnistiko ollenkaan.

    • Palme är skjuten

      Hans Holmer kirjassa Palme on ammuttu
      kertoo Ruotsin vankilalaitoksesta
      nimellä mainiten vangin joka iski vartijan (naisen)
      ja päästyään lomalla

      Ruotsissa vankilat ovat lomapaikkoja myös

      muurien ulkopuolella nai tätä vartijaa heti ensimmäistä
      isompaa puuta vasten

      Tämä on iskemisen perustapaus

    • goo-

      no itse kysyin facebookissa lähtisikö hän jazz baariin muutamalle. kyseessä siis työkaverini. yhteistä taivalta 5 vuotta.

    • leevy

      no voihan sitä vetää tikusta asiaakin. hei paljonko kello on? jotkut sanoo et miehiin toimii sellainen pieni haukku keskustelun avauksena. kuten ompa sulla ruma paita. mut sellaista en ole kokeillu. tosin sinkku en ole ollut yli 6 vuoteen niin ei paljon kokemusta ole iskemisestä.

    • Mirja23v

      Kysy mieheltä suoraan, että haluatko vittua.

      • sänkyyn

        Jos menee suoraan kysymään niin ajatellaan usein pilkaksi. Kaverini yritti suoraan iskeä, mutta heikoin tuloksin.... mies järkyttyi j vasta myöhemmin kun oli myöhäistä tajusi mitä oikein tapahtui. Sänkyynhän kaikki suhteen kuitenkin päätyy niin voihan sitä sanoa, että hänestä tulisi hyvä lastesi isä.


    • xcbdfnf

      No mikä se nyt rohkeampi aloite voi olla kun että menee ylipäätään kysymään tai sanomaan sille vastakkaisen sukupuolen edustajalle jotain. Kaikkina noina kertoina ku itse yrittäny niin ei ole juuri tullut kannustinta yrittää sitä enää uutta kertaa. Varmaan lapsiki alkaa ryömimään ennemmin jos se aina jalkeilleen noustuaan potkaistaan takas maahan.

    • ytghfhgfhgf

      Eipä itseäni ole lähestytty juurikaan alkoholittomissa merkeissä. Tosin ei kyllä baarissakaan turhan usein. Naiset tuntuvat tekevän aika vähän lähestymisiä, koska jotkut miehet lähestyvät kuitenkin heitä. En tosin ymmärrä miksi eivät itse valitse kenet haluavat, vaan tyytyvät niihin, jotka heitä lähestyvät.

    • tosiäijä

      onneksi meidän komeiden miehien ei tarvi tehdä alotteita, senku vaan hymyillään ja ollaan komeita

    • Aloitus vähän huvittava kun itsellä se tilanne että miehenä kiinnostunut naapurista,mutta ujouttani varmaan vuoden jo saanut aikaiseksi vain ne nopeat moikat :D Ei kai tässä muu auta kun ennenpitkää huomata että sekin siirtynyt varattujen piiriin :(

    • safd

      Flirttiin ja pakkeihin menee ehkä 2 sekuntia mutta voit löytää puolison. 2 sekuntia elämästäsi "uhkapeliin" ei ole paha hinta kun miettii voittoa. Eli yritystä kehiin kaikkialla ja ei saa lannistua pienistä torjunnoista.

    • xfvghfx

      Anorektista kroppaa koristavilla silareilla ja tekoripsiä räpyttämällä ja aivottomasti kikattamalla saa miesten huomion?

      (Kumpaa tässä enemmän väheksyn - naisia vai miehiä?)

      • silarit ei nappaa

        En tiedä, mutta väärässä olet. Useimmat miehet valitsevat sitten kuitenkin sen luonnollisen rillipää harmaavarpusen joka meikkaa hillitysti, hymyilee lämpimästi tai venyttelee ihanasti ja on ihan sinut kroppansa kanssa. Tämä kunniaksi sekä miehille että naisille.


    • sdfsdfsfd

      Alotettiin juttelemalla leffoista ja siitä millaset leffat kiinnostaa. Sitten kun tuli vastaan leffa jota se ei ollut nähnyt niin ehdotin että katotaan yhessä.

      Tässä vaan ois se riski, että jos ei mitään vastatunteita ole niin tulee kiusallinen tilanne eteen kun omasta mielestä ne on treffit ja toisesta vaan kaverilliset leffan kattomiset.

      • kuiva munkki

        Tämä on tuttu tilanne. Itselleni kävi niin, että mies pyysi minua elokuviin. Koska en ollut ikänä edes treffeillä ollut niin en tajunnut niiden olevan treffit. Vasta paljon,paljon myöhemmin jolloin se toki oli jo myöhäistä.

        Sitten eräs toinen kutsui minut elokuviin ja ensimmäinen reaktioni oli että miksi ja millätavalla. No treffien takia tietenkin jolloin en lähtenyt sillä minusta olisi ollut ahdistavaa kun toinen odottaa jotain hokkuspokkus elokuvien tyylistä romantiikkaa leffaa katsoessa ja kun eletään tosielämässä tuskin näin olisi kuitenkaan käynyt ja kummallakin olo olisi ollut kiusallista.

        Minusta ihmisten kannattaisi tehdä kerralla selväksi että pyytävät nimen omaan treffeille, sillä oikeasti kaikille se ei ole välttämättä selvää.


    • Ei haaveja

      On aivan uskomatonta, kuinka naiset muka ovat ylimielisiä, vaikka kohtaavat komeuden jumalan kauppakeskuksessa. Mistä tuollainen asenne on lähtöisin. Minä en halua kenenkään perässä juoksennella pitkin niittyjä ja vainioita haavi kädessä. Helvettiin sellaiset leikit.

      Itse en tee aloitetta koskaan, jos nainen ei sitä tee. Aloitteen tekeminen on naisen tehtävä.

    • Rohkeasti suuhun

      Kyllä se sperma sieltä kovasta kalusta purkautuu

    • marianne11

      Ei kai minua käsitetä väärin, jos juttelen joskus naapurin kanssa tai vaihdan muutaman sanan joskus jonkun tuntemattoman kanssa tai joskus hymyilen?
      Ne eivät ole iskemisyrityksiä, vaan tavallista elämää meikäläiselle.
      Kyllä en uskalla enää puhua mitään, saati hymyillä.
      Kai sitä pitää olla kuin muumio ettei käsitetä väärin.

    • antti rokka

      P Ö L J Ä!

    • painetta pusseissa

      aaaah

    • mies25v

      Moni mies on ujo joten jos nainen uskaltaa niin rohkeasti vaan alotetta tekemään :) miehet arvostaa sitä että välillä naiset tekevät alotteen.

    • hottoggit

      Otsikossa oli "rohkein tekemäsi aloite"
      Onpa hankala kysymys, sillä se aloitteen tekeminen voi vaatia tietyt olosuhteet. Rohkein tekemäni aloite on vain mennä mukaan juttuun. Kaipa sitten en ole ikinä aloitetta ehtinyt sitten tehdäkään. Miehet tekevät jatkuvasti aloitteita niin sanallisesti kuin fyysisestikin ja sen kyllä tietää mikä niillä on mielessä ja ei niitä siitä voi moittia.

    • Akaton Mies

      No Naiset halusivat tasa-arvon ja saivatkin sen,,ja ihan erityiset lait/asetukset ja tasa-arvo valtuutetut/ kiintiöt turvaamaan tietyt asiat ja paikat ihan ilman pätevyyttä asiaan. EI SIIS TASAN JAKAANTUVIA OIKEUKSIA IHMISTEN KESKEN. Näin ollen Nainen saa/ jotuu tekemään aloitteensa ihan itse ilman puhemiestä seurustelu suhteenkin rakentamiseksi, jos ei tee/osaa/uskalla tehdä aloitetta niin ei varmaan tarvitsekkaan mitään. Itse ainankin tulkitsisin "puhemiehen" parittajaksi jos sellaisen välityksella seuraa tarjottaisiin,,,Kyllä se vastuu "elämästä" kuuluu niin Naiselle kuin Miehellekin ihan itselleen eikä sitä voi jakaa,,, TOKI ON IHMISIÄ JOILLE TÄMÄKÄÄN EI SOVI,,, mutta tasa-arvo on tasa-arvoa vasta sitten kun sitä ei enää erityis-säännöksin jaeta.

    • N89.

      Jostain syystä minä en ole kiinnostava. Olen pyytänyt jo kahta miestä ulos, mutta en ole saanut minkäänlaista vastausta kummaltakaan. Eikö miehet uskalla kertoa rehellisesti mitä ajattelee?

    • elämä opettaa

      Miehet taitaa olla sitoutumiskammoisia. Miehet ovat sellaisia "kukasta kukkaan" lentäviä otuksia, että ne vaistoavat välittömästi sitoutumishaluisen naisen. Monilla miehillä on se käsitys, että vain he saavat olla aloitteellisia.
      Pakene kun vielä voit.

    • Pelkuriraukkahoro

      Tutustuin mieheen netissä ja tapasin hänet sokkotreffeillä ulkomailla. Tämä tosin tapahtui miehen aloitteesta, sillä olen nössö juuri kuten aloittaja epäili.

      • Pelkuriraukkahoro

        Tai eipä epäillyt, mutta oletin niin tyypillisten suoli24-etusivuprovojen perusteella. On se tosin tosi rohkeaa pyytää jotain välineliikkeen lihaskimppua kahville. Siitä pitäisi antaa mitali.


    • Vain tunturisatua

      Olin Levitunturin tansseissa viikolla 36. Hain sekahaun aikana aivan ihanaa miestä tanssimaan. Hän pyysi etten kadottaisi häntä! Miten lienee mennyt, mutta minun oli pakko päästä pöytään juomaan, koska oli kovin lämmin. Sitten päätinkin lähteä pois, mutta en nähnyt häntä! Harmittaa ihan hirveästi. Hän olisi voinut olla minun elämäni mies. Ainakin oli ihana tanssia valssia hänen kanssaan. Hän oli muuten tamperelainen, minä taas kainuulainen nykyisin.

    • näin se käy

      Miksi naiset ajattelee (jos ajattelee) noi vaikeesti... miksi naiset tkee asioista noin vaikeita.

      - Ole alasti
      - Tuo kaljaa

      Eikös noi muka toimi????
      (toinen ei toimi muhun, mutta toinen toimii).
      En ole muuten oikesti törmännyt naiseen joka tekis aloitteen.

    • HHUHUH

      Lyödään halolla päähän

      • AnneIi

        Siitä ei seuraa hyvää.


    • keski-ikäinen akka

      En tiedä onko maailma erilainen siellä kolmekymppisillä.
      Olen keski-ikäinen nainen. Olen ollut sinkkuna jonkun aikaa . Tykkään diskomusasta ja tanssimisesta, mutta en ryyppäämisestä enkä lavatansseista.
      Olen ollut parilla deittipalstallakin jonkusen aikaa.
      Kun mahdollista, käyn baarissa tai yökerhossa ihan vain musiikin ja tanssimisen takia.
      Muutaman kerran olen kivan tyypin tavannut ja treffannut. Ja olen oppinut, että minä en enää se aloitteen tekijä ole. Jos mies kysyy, annan anonyymin sähköpostiosoitteen. Jos mies on kiinnostunut, hän laittaa viestiä.

      Jos se menee toisinpäin - jos minä laitan viestiä ja sovimme treffit. Treffeillä miehelle sitten selviää se järkyttävä tosiasia, että olen eronnut !! minä, 50 vuotias akka, olen joskus ollut naimisissa ja sitten eronnut, vaikka meillä on lapsia!! Se on yhtälö, mikä ei ainakaan lapsettomille aukea.
      Yritä siinä sitten, että ei tämä minun valinta ollut, mutta näillä mennään, tässä ollaan. Olisin tyytynyt kohtuulliseenkin, mutta hän valitsi toisin.

      Toinen ja erittäin suuri kynnyskysymys on lapset. Vaikka minulla ikää on, lapset ovat pieniä, ala-asteikäisiä. Huollettavia,perään katsottavia, kotona kanssani asuvia. Vielä en ole törmännyt kehenkään joka haluaisi seurustella naisen kanssa, joka on sidottu lapsiinsa. En pääse motsa-ajeluille, veneilemään, en voi muuttaa osaksi sen miehen täydellisen valmista elämää, koska minulla on omakin elämä. Jossa on alaikäiset lapset.

      Ja kun minä sitten otan mieheen yhteyttä, ja selviää että mulla on nämä kiviriipat nilkoissani, lapset, mies alkaa änkyttää, olettaa ja kysellä. Mies olettaa, että etsin itselleni elättäjää, lapsille isää. Että etsin meidän pikkuperhepakettiin isähahmoa ja miestä huusaamaan ja kotileikkiin mukaan.
      Oletetaan, että lasten isä on väkivaltainen päihteiden väärinkäyttäjä, liivijengiläinen tai muuten vaan sosiaalipummi, joka tulee ovista ja seinistä sisään räyhäämään.
      Ja että minulla on arjen hallinta vähän hukassa ja etsin siihen vakauttajaa.

      Kun näitä asenteita tulee yksi tai kaksi, tai kymmenen, se on aina yhtä tyrmäävää.

      Nyt viime lauantaina tapasin Sir Einossa kivan miehen. Terkkuja sinne. Annoin anonyymin sähköpostiosoitteen. Hän saneli omansa. Muistan sen ulkoa. En laita viestiä. Jos laitan, ja sitten toisessa viestissä kerron, tai treffatessa kerron että ai niin muuten, mulla on alaikäiset, pienet lapset tässä kotona niinkunäin, niin tulee se sama reaktio, kakominen, miettiminen, hämmästys: Siis sinulla on lapsia. Minkä ikäisiä. Ai olet eronnut..... joojoo niinniin.. ja sitten jossain vaiheessa: hei kuule, ei minusta ole tähän. Oli kiva tutustua ja me varmaan tavataan joskus jossain, maailma on pieni, mutta ihan ystävinä, eikö joo.

      Ja itselle tulee semmoinen olo, että ei voi olla totta. Kaveri tekee bänät ennenkuin ollaan edes seurusteltu, tai oltu edes kunnon treffeillä.

      No, näillä mennään.. olkoot sekin, olkoot kaikki.

      En tee aloitetta. En ole epätoivonen, etsimässä ketä tahansa, mitä tahansa. En halua kuulla enää kertaakaan sitä vihjailua, että olen epätoivoisesti etsimässä jotakin mitä ja ketä tahansa elämääni itselleni ja lapsilleni. Ei tarvitse juosta pakoon.

      Minulla on ikää jo niin paljon, ja siinä vaiheessa kun nuorempikin lähtee omilleen, sitä on vielä enemmän.
      Myönnän, on aika tiukkaa asennoitua siihen, että tässä olen yksin seuraavat 10 vuotta ja sitäkin seuraavat 10 vuotta, hautaan asti.

    • ergqregqe

      Naisethan tekee jatkuvasti aloitteita.. pukeutumisellaan...

      • pääsin töihin!

        Minä tein rohkean aloitteen! Pieraisin työnantajan nokkaan . Työhaastattelussa! Ja haisi pahalle. Pieru meinaan.


    • aina ei voi onnistua

      Tapasin mukavan ja nätin naisen baarissa. Juteltiin siinä kaikkea mahdollista ja jälkikäteen jäi kaivamaan kun en pyytänyt numeroa. Syynä oikeastaan se, että nainen oli kymmenkunta vuotta nuorempi.

      Hän oli kertonut kuitenkin työpaikkansa kaupassa myymäläpäällikkönä. No menin sinne kauppaan pyysin saada tavata myymäläpäällikön valittaakseni erään henkilökuntaan kuuluvan käytöksestä. Naisen naama hieman venähti kun näki mut. Pyysin kieroa tyyliäni nöyrästi, mutta hymyillen anteeksi ja kysyin että lähtiskö hän treffeille.

      Parin päivän mietintäajan jälkeen pakit tuli, mutta melko vuolain kielikuvin kertoi olleensa kovasti otettu.

    • I need a timemachine

      Itse olen nainen ja tehnyt joitakin aloitteita elämässäni ja ihan mukavat tunnelmat on niistä jääneet. Tai olen huomannut, että ne aloitteet syntyy ihan vahingossa. Minun on vaan helppo aloittaa juttelu, jos siihen lähietäisyydelle joku eksyy. Jutteleminen alkaa siis ihan luonnostaan, enkä välttämättä edes tiedosta sitä aloitteeksi.

      Mutta aina en ole oikein osannut suhtautua miehen tekemään aloitteeseen oikein. Se tapahtui kerran kaupassa ja huomasin vaan miten paljon minua jännitti. Mies seisoi vieressäni vähän matkan päässä ja sanoi "moi", mutta jostain ihmeen mielenhäiriöstä johtuen minun piti lähteä karkuun.
      Harmitti jälkikäteen ihan hirveästi, koska tyypissä oli oikeasti jotain kiinnostavaa. Ja harvinaista, kun sai minut sanattomaksi!

    • m28v

      Oltiin kavereiden kanssa baarissa (kesällä 2008) ja kävin yhden kaverin kanssa terassilla tupakilla ja sitten näin kauniin naisen oven läheisyydessä. Päätin siinä sitten ottaa rinnoista kiinni ja sanoin "pruut pruut". Myöhemmin illasta nähtiin uudestaan ja vaihdettiin numeroita. Sen jälkeen pari kuukautta tapailtiin ja nykyään ollaan naimisissa ja on tulossa toinen lapsi:)

    • Ihastuin väärään

      Olen ollut aina parisuhteissani se aktiivinen osapuoli. Mieleen on jäänyt vuosien takaa tapaus, joka on ehkä rohkein (ja tyhmin). Tapasin mukavan oloisen miehen töissä, jossa olin aina silloin tällöin. Mies vaikutti mukavalta mutta ujolta. Sormusta ei ollut, muuta en tiennyt hänen parisuhdetilanteestaan.

      Työjaksoni tuossa paikassa päättyi ja ajattelin olla rohkea, ja ottaa yhteyttä tuohon mieheen. Nimen sain selville ja sitten puhelinnumeron. Kysyin häntä kahville jos ei olisi varattu. Hän kuitenkin oli varattu, joten se siitä.

      Myöhemmin menin vielä takaisin töihin tuonne, jolloin sain pian huomata, että kaikki tiesivät tuosta "rohkeasta" teostani ja vittuilua sain kuulla pitkään. Jotenkin tuntui, että olin ihan vapaasti haukuttavissa ja arvosteltavissa tuon jälkeen, olinhan yrittänyt iskeä varatun miehen. Jos joku mies olisi tehnyt aloitetta, en usko että siinä olisi ollut mitään ihmeellistä.

      Lisäksi muutama mies tuon jälkeen alkoi puhumaan minulle härskejä juttuja, ihan kuin olisin ollut joku munankipeä h*r*.

      • Jatka samaan malliin

        Sinunlaisia ihmisiä kaivataan lisää!

        Olet rohkea ja aloitteellinen. Otat vastuun elämästäsi ja tulevaisuudesta. Et anna elämäsi vain "kulua".

        Ikävää sen sijaan on se, että toinen osapuoli ei ymmärtänyt rohkeuttasi ja asia kääntyi sinua vastaan. Toinen osapuoli ei ehkä ollut riittävän kypsä huomaamaan, että paljastit hänelle aika suuria tunteita. Tällaisissa tilanteissa pitäisi ymmärtää kuinka toinen on laittanut itsensä likoon ja olla imarreltu ja kohtelias varsinkin jos kieltäytyy.

        Rohkea pelisi ei kantanut tällä kyseisellä kerralla hedelmää. Mutta voin kuvitella, että se on muina kertoina kantanut. Joskus riskit realisoituvat, toisinaan osuu voitto kohdalle.

        Selvisit kolhulla. Elämä jatkuu kokemusta rikkaampana.


    • puhumavipa

      kerran puhuin kahdelle ventovieraalle naiselle ruokakaupassa, he tapittivat suu auki tyyliin, puhuitsä mulle

    • Just go for it

      Mielestäni on aivan loistavaa että naisetkin tekee aloitteita, jos haluaa jotain niin pitää olla tarpeeksi aikuinen ja osata ilmaista asiaa. Eihän sitä voi nurkassa istua odottelemassakaan. Itse olen monta kertaa pyytänyt kiinnostuksen kohdetta treffille tai kahville, jos juttu on sujunut niin olen ehdottanut jutulle jatkoa ;) ei ole mitään hävittävää, ainoastaan voitettavaa :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe