Kauniin naisen syndrooma

Kirot?

Halusin tuoda esille kauniin naisen näkökulmasta pariutumiskulttuurissa.

Ensin määrittelen sen mikä on "kaunista". Eli ulkonäkö joka herättää ihailua muissa naisissa, ja seksuaalisia haluja miehissä.

Olen ollut pikkutytöstä miesten seksuaalisten halujen kohde, ja minussa on edelleen jotakin sellaista joka saa suurimman osan miehistä näkemään minut "kauniina". Ei kuitenkaan vain kauniina, vaan seksuaalisella tavalla kauniina. herätän siis miehissä valloittamisen halun.

No niin, ja sitten teen selväksi sne, että olöen hyyyvin kiitollinen ja onneellinen ulkonäöstäni, ja haluan korosta myös kauniita puoliani naisena. En halua piiloutua, mutta joskus täytyy sanoa, että siihen on tullut paineita.

Miksikö? koska jos nainen on kaunis, ja seksikän, ja naisellinen, siihen liittyy valtava taakka stereotypioita, joita ovat esimerkiksi:

1. Nainen on pinnallinen
2. Nainen ei ole kovin älykäs
3. Nainen on "high maintenance"
4. Nainen on epäsolidaarinen muita naisia kohtaan = uhka
5. Nainen on yliseksuaalinen, ja kelpaa vain panoksi
6. Nainen luultavasti pettää ja jättää suhteessa
7. Naisella on k'''sta päässään
8. nainen on epäluotettava
9. nainen on dramaattinen
10. nainen saa kaiken liian helposti

Voisin jatkaa listaa edelleen, mutta uskon, että ymmärrätte jo pointtini... Elokuvissakin se kaikista kaunein JA seksikkäin nainen on aina se vaarallinen viettelijätär, kohtalokas nainen, jopa vaarallinen (basic instinct).

Se kaikista kaunein nainen on aina se, jota elokuvan mies LUULEE haluavansa, mutta sitten valitseekin sen vaatimattoman hissukkaisen naisen, jolla on tarjota jotakin "todellista".

Media siis opettaa meille, että todella kaunis, seksikäs, ja naisellinen nainen ei ole muuta kuin jännittävä tarina, seksuaalinen fantasia, tai jopa vaarallinen!

Minä olen sisäisesti aivan tavallinen nainen, ja ihminen, siinä missä kuka tahansa muukin. Tyhmä en ole, sen jo phd- todistaa, ja lämpimät välit perheeseeni ja ystäviini todistaa sen, että olen luotettava. Haluan myöskin vakituisen suhteen, lapsia, ja en IKINÄ pettäisi rakasta miestäni.

Mutta ongelma onkin nimenomaan siinä, että minun ei pitäisi tarvita "todistaa" kenellekään yhtään mitään (ts taistella stereotypioita vastaan) vaan minun pitäisi saada olla ihn oma itseni, ja odottaa että miehet ja naiset näkisivät minut ihmisenä missä itsensäkin näkevät. Se ei aina toteudu, enkä jaksa enää "todistella" kenellekään miehelle, että ei, en halua pelkkää seksiä, en ole tyhmä, kiinnostuksen kohteeni eivät ole vain pinnallisia, ja että olen vain ihminen joka myös kaipaa rakkautta, huolenpitoa, parisuhdetta jne.

En ole mikään femme fatal!!

123

1935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkenen epäillä

      Meni uskottavuus, kun väitit noilla kirjoitustaidoilla olevasi tohtoriksi väitellyt. Saatat olla kyllä kännissäkin.

      • nöösi_poika

        Halusin tuoda esille ruman miehen näkökulmasta pariutumiskulttuurimme ongelmakohtia.

        Ensin määrittelen sen mikä on "rumaa". Eli ulkonäkö, joka ei herätä ihailua muissa miehissä, ja seksuaalisia haluja naisissa.

        Olen ollut pikkupojasta asti naisten välttelyn kohde, ja minussa on edelleen jotakin sellaista, joka saa suurimman osan naisista kiertämään minut kaukaa. He eivät näe minua vain rumana, vaan seksuaalisella tavalla rumana. En siis herätä naisissa seksuaalista halua.

        No niin, ja sitten teen selväksi sen, että en ole kiitollinen enkä onnellinen ulkonäöstäni, mutta haluan korosta myös komeita puoliani miehenä. En halua tulla esiin, mutta joskus täytyy sanoa, että siihen on tullut paineita.

        Miksikö? Koska jos mies on ruma, epäseksikäs ja epämaskuliininen, niin siihen liittyy valtava taakka stereotypioita, joita ovat esimerkiksi:

        1. Mies ei ole pinnallinen
        2. Mies on älykäs
        3. Mies ei ole "high maintenance"
        4. Mies on solidaarinen muita miehiä kohtaan
        5. Mies on aseksuaalinen eikä kelpaa panoksi
        6. Mies ei luultavasti petää tai jätä suhteessa
        7. Miehellä ei ole kusta päässään
        8. Mies on luotettava
        9. Mies on epädramaattinen
        10. Mies ei ole koskaan saanut mitään helposti

        Voisin jatkaa listaa edelleen, mutta uskon, että ymmärrätte jo pointtini... Elokuvissakin se kaikista rumin ja epäseksikkäin mies on aina se vaarallinen rikollinen. (monet toimintaelokuvat)

        Se kaikista rumin mies on aina se, jota elokuvan nainen ei halua ja nainen valitseekin lopulta aina sen sulavamman ja komeamman miehen, jolla on tarjota jotakin "todellista".

        Media siis opettaa meille, että todella ruma, epäseksikäs ja epämiehekäs mies ei ole muuta kuin tarinan tylsä nörtti, seksuaalinen epäfantasia,tai jopa vaarallinen rikollinen!

        Minä olen sisäisesti aivan tavallinen mies ja ihminen, siinä missä kuka tahansa muukin. Tyhmä en ole, sen jo phd todistaa. Lämpimät välit perheeseeni ja ystäviini todistaa sen, että olen luotettava. Haluan myöskin vakituisen suhteen ja lapsia enkä IKINÄ pettäisi rakasta naistani.

        Mutta ongelma onkin nimenomaan siinä, että minun ei pitäisi tarvita "todistaa" kenellekään yhtään mitään (ts. taistella stereotypioita vastaan) vaan minun pitäisi saada olla ihan oma itseni ja odottaa, että miehet ja naiset näkisivät minut ihmisenä siinä missä he itsensäkin näkevät. Se ei aina toteudu, enkä jaksa enää "todistella" kenellekään naiselle, että ei, haluan myös seksiä; en ole älykäs, kiinnostuksen kohteeni ovat oikeasti pinnallisia ja että olen vain ihminen, joka myös kaipaa rakkautta, huolenpitoa, parisuhdetta jne.


    • Homme fatale

      Olipas liian loogisesti kirjoitettu teksti naisen tekemäksi.

      How odd...

    • dr. jekyll

      Www.osaanmyöskirjoittaa.com

      Taas yksi bimbo tilittää miten vaikeaa on näyttää pantavalta. Byyhyy!

    • 4+1

      Itse en oleta kauniista naisista mitään muuta kuin että ne vaativat ihan liikaa mieheltä, joten tavallaan kauniit naiset ovat täysin turhia minulle.

      • Ennakkoluuloinen

        Ei mullakaan ole muuta ennakkoluuloa, kuin että en kelpaa hänelle, koska en ole isomunainen lätkänpelaajamiljonääri.


      • hytgbhty
        Ennakkoluuloinen kirjoitti:

        Ei mullakaan ole muuta ennakkoluuloa, kuin että en kelpaa hänelle, koska en ole isomunainen lätkänpelaajamiljonääri.

        Tota, mä len nelikymppinen akateeminen nainen, ja ollut luultavasti aina kaunis, koska on useasti kadulla pysäytetty ja pyydetty malliksi ja ihmisetmös niin ovat sanoneet. En ole koskaan tunnistanut kenenkään suhtautuvan minuun millään lailla ennakkoluuloisesti.

        Ap kirjoituksessa pisti silmään maininta, että hän kokee herättäneensä miehissä seksuaalista halua jo pikkutyttönä. Se on todella epätavallinen kokemus ja laittaa miettimään, oletko joutunut seksuaalisen väkivallan tms kohteeksi nuorena? Sellainen voisi ehdottomasti vaikuttaa minäkuvaa vääristävästi ja ehkä juuri tuohon suuntaa, kuin mistä kirjoitit.

        Yleensä ihmiset tekevät toisistaan päätelmiä ensi pelkän ulkoisen vaikutelman perusteella, mutta se muuttuu nopeasti, kun aukaisee suunsa ja alkaa keskustella. Mitä väliä sillä siis on, mitä joku ventovieras sinusta ajattelee ulkonäön perusteella, jos olet oikeassa kohtaamisessa fiksu?

        Jos kuitenkin haluat vaikuttaa fiksulta ja vakavasi otettavalta heti ensi näkemältä, niin on sekin mahdollista. Yleisvaikutelmaan voi vaikuttaa itse pukeutumisella jne. Eli jos meikkaa paljon, ja muutenkin laittautuu bimbon näköiseksi ja korostaa muotoja vaatetuksella, niin tottahan siitä tulee erilainen vaikutela kuin jos pukeutuisi klassisen tyylikkäästi ja asiallisesti.


      • dum dum
        hytgbhty kirjoitti:

        Tota, mä len nelikymppinen akateeminen nainen, ja ollut luultavasti aina kaunis, koska on useasti kadulla pysäytetty ja pyydetty malliksi ja ihmisetmös niin ovat sanoneet. En ole koskaan tunnistanut kenenkään suhtautuvan minuun millään lailla ennakkoluuloisesti.

        Ap kirjoituksessa pisti silmään maininta, että hän kokee herättäneensä miehissä seksuaalista halua jo pikkutyttönä. Se on todella epätavallinen kokemus ja laittaa miettimään, oletko joutunut seksuaalisen väkivallan tms kohteeksi nuorena? Sellainen voisi ehdottomasti vaikuttaa minäkuvaa vääristävästi ja ehkä juuri tuohon suuntaa, kuin mistä kirjoitit.

        Yleensä ihmiset tekevät toisistaan päätelmiä ensi pelkän ulkoisen vaikutelman perusteella, mutta se muuttuu nopeasti, kun aukaisee suunsa ja alkaa keskustella. Mitä väliä sillä siis on, mitä joku ventovieras sinusta ajattelee ulkonäön perusteella, jos olet oikeassa kohtaamisessa fiksu?

        Jos kuitenkin haluat vaikuttaa fiksulta ja vakavasi otettavalta heti ensi näkemältä, niin on sekin mahdollista. Yleisvaikutelmaan voi vaikuttaa itse pukeutumisella jne. Eli jos meikkaa paljon, ja muutenkin laittautuu bimbon näköiseksi ja korostaa muotoja vaatetuksella, niin tottahan siitä tulee erilainen vaikutela kuin jos pukeutuisi klassisen tyylikkäästi ja asiallisesti.

        Kas, provo vastaa itselleen.

        Pieni vinkki: tulee parempia provoja, jos ei paljasta kirjoitustyylillään olevansa
        a) jotain muuta kuin alun perin väittää
        b) ei paljastu samaksi kirjoittajaksi eri nimimerkillä.

        Aika säälittävä miehen kirjoittama viritys.


    • 16+9

      Miten näitä jaksaa enää..

    • Ikisinkku M

      Joo uskon, mennäänkö naimisiin? Lupaan yrittää unohtaa kauneutesi ja seksikkyytesi sekä kohdella sinua kuin vaatimatonta hissukkaista naista jos osoitat olevasi sen arvoinen.

    • Kіs-kіsu

      Se on femme fatale, mutta samapa tuo.

    • Jii007

      Minä ainakin ajattelen niin, että jos nainen on kaunis on hän myös pinnallinen. Kauniilla tarkoitan nyt massakaunista, koska miksi vaivautua huvikseen laittamaan itsensä kauniiksi jos ei ole pinnallinen. Kaunis myös ajautuu helpommin pettämään ja jättämään, koska siihen on useammin mahdollisuudet. Kuten myös komeilla miehilläkin.

      Lyhyen elämäni aikana olen tavannut yhden kauniin naisen joka ei ollut pinnallinen. Tai sitten hän oli sokea.

      • armotonta

        Mitä, jos sua torjuisi ruma nainen? Miksi, jos kaunis nainen sanoo ei, niin hän on pinnallinen bimbo, jolla nousi ku'si päähän? Jos ruma mies torjuu läskiä naista, se onkin ihan ok, teidän ätmien mielestä.

        Ja tuo on todella typerä ennakkoluulo, että kaunis helpommin pettäisi ja jättäisi. Eikös kauniilla jo lähtökohtaisesti suuri valinnanvaraa miehistä, joten kun hän valitsee miksi lähtisi vaihtaa. Oikeasti, todella pinnallista ajattelua. Olisin huolissaan ei niin kauniista puolisosta, jolla ei ole valinnanvaraa ja ottaa mitä sattuu olemaan tarjolla. Sellainen nainen voikin lähteä nopsa paremman perässä, kun sellainen osuisi kohdalleen.


      • Jii007
        armotonta kirjoitti:

        Mitä, jos sua torjuisi ruma nainen? Miksi, jos kaunis nainen sanoo ei, niin hän on pinnallinen bimbo, jolla nousi ku'si päähän? Jos ruma mies torjuu läskiä naista, se onkin ihan ok, teidän ätmien mielestä.

        Ja tuo on todella typerä ennakkoluulo, että kaunis helpommin pettäisi ja jättäisi. Eikös kauniilla jo lähtökohtaisesti suuri valinnanvaraa miehistä, joten kun hän valitsee miksi lähtisi vaihtaa. Oikeasti, todella pinnallista ajattelua. Olisin huolissaan ei niin kauniista puolisosta, jolla ei ole valinnanvaraa ja ottaa mitä sattuu olemaan tarjolla. Sellainen nainen voikin lähteä nopsa paremman perässä, kun sellainen osuisi kohdalleen.

        Minut on torjunut rumat ja kauniit naiset.
        Naisilla on enemmän mahdollisuuksia nousta kusi päähän, koska miehet lähestyvät heitä enemmän. Ruma mies voi torjua ihan kenet tahansa jos siltä tuntuu, mutta on hyvä muistaa, että se lihava nainen voi olla sen ruman miehen ainoa mahdollisuus. Moni mies ottaakin ruman naisen, koska eivät jaksa naisten pelleilyjä.

        Kauniin naisen perässä on jatkuvasti miehiä ja jossain vaiheessa vastaan tulee se "mr oikea", eli parempi mies joka sitten pääsee haarat levittelemään ja lipomaan. Rumalle naiselle ei tule niin paljon mahdollisuuksia pettää, koska miehet lähestyy lähinnä taviksia. Kauniita ei uskalla lähestyä kuin kusipäiset muotihinttarit ja rumia ei kukaan halua lähestyä, mutta rumat naiset saa miehen, koska he alkavat lähestyä itse miehiä. Mies on helppo "iskeä" kun menee vaan juttelemaan. Moni mies on kiitollinen jos nainen tekee työn ja itse ei tarvitse tehdä sitä jumalatonta työtä minkä normaalisti joutuu tekemään naisen saadakseen.


      • armotonta
        Jii007 kirjoitti:

        Minut on torjunut rumat ja kauniit naiset.
        Naisilla on enemmän mahdollisuuksia nousta kusi päähän, koska miehet lähestyvät heitä enemmän. Ruma mies voi torjua ihan kenet tahansa jos siltä tuntuu, mutta on hyvä muistaa, että se lihava nainen voi olla sen ruman miehen ainoa mahdollisuus. Moni mies ottaakin ruman naisen, koska eivät jaksa naisten pelleilyjä.

        Kauniin naisen perässä on jatkuvasti miehiä ja jossain vaiheessa vastaan tulee se "mr oikea", eli parempi mies joka sitten pääsee haarat levittelemään ja lipomaan. Rumalle naiselle ei tule niin paljon mahdollisuuksia pettää, koska miehet lähestyy lähinnä taviksia. Kauniita ei uskalla lähestyä kuin kusipäiset muotihinttarit ja rumia ei kukaan halua lähestyä, mutta rumat naiset saa miehen, koska he alkavat lähestyä itse miehiä. Mies on helppo "iskeä" kun menee vaan juttelemaan. Moni mies on kiitollinen jos nainen tekee työn ja itse ei tarvitse tehdä sitä jumalatonta työtä minkä normaalisti joutuu tekemään naisen saadakseen.

        Se on sitten täysin naisen luonteesta kiinni, lähteekö vai ei.

        Itse voin puhua vain omasta puolesta, että kun miestä valitsen, muita miehiä ei ole enää olemassakaan. Miehet ovat silloin vain ihmisiä, joten paremman löytäminen on mahdotonta vaikka niitä olisi tyrkkynä jatkuvasti.

        Kyllä, kaunis nainen vierellä vaatii mieheltäkin hyviä hermoja ja luottamusta. Epävarma mies hermostuu ja alkaa epäilemään ja odottamaan, että milloin se nainen jättää. Itselläni suhde kaatui juuri tuohon. Mies oli vaan niin epävarma itsestään, että epäili koko ajan, että olen etsimässä itselleni "paremman", ja suhteesta ei loppujen lopuksi tullut mitään, vaikka pitkään yritetty. Hän lähti ja sanoi, että löydän paremman miehen, siis päätti minun puolesta mitä on mulle parasta. Älytöntä. Mutta elämä on joskus hyvin armotonta.


      • rumarillumareiruma
        Jii007 kirjoitti:

        Minut on torjunut rumat ja kauniit naiset.
        Naisilla on enemmän mahdollisuuksia nousta kusi päähän, koska miehet lähestyvät heitä enemmän. Ruma mies voi torjua ihan kenet tahansa jos siltä tuntuu, mutta on hyvä muistaa, että se lihava nainen voi olla sen ruman miehen ainoa mahdollisuus. Moni mies ottaakin ruman naisen, koska eivät jaksa naisten pelleilyjä.

        Kauniin naisen perässä on jatkuvasti miehiä ja jossain vaiheessa vastaan tulee se "mr oikea", eli parempi mies joka sitten pääsee haarat levittelemään ja lipomaan. Rumalle naiselle ei tule niin paljon mahdollisuuksia pettää, koska miehet lähestyy lähinnä taviksia. Kauniita ei uskalla lähestyä kuin kusipäiset muotihinttarit ja rumia ei kukaan halua lähestyä, mutta rumat naiset saa miehen, koska he alkavat lähestyä itse miehiä. Mies on helppo "iskeä" kun menee vaan juttelemaan. Moni mies on kiitollinen jos nainen tekee työn ja itse ei tarvitse tehdä sitä jumalatonta työtä minkä normaalisti joutuu tekemään naisen saadakseen.

        Minä torjun kaikki, koska en pidä itseäni tarpeeksi hyvänä kenellekään. Tämän palstan opit rumien naisten arvottomuudesta miehille on saanut minut päättämään, että elän loppuelämäni yksin. Joten anteeksi etukäteen niille, jotka lähestyvät ja tulevat torjutuksi.


      • piiloalfa
        rumarillumareiruma kirjoitti:

        Minä torjun kaikki, koska en pidä itseäni tarpeeksi hyvänä kenellekään. Tämän palstan opit rumien naisten arvottomuudesta miehille on saanut minut päättämään, että elän loppuelämäni yksin. Joten anteeksi etukäteen niille, jotka lähestyvät ja tulevat torjutuksi.

        Tämä on kyllä aika surullista. Kuinkahan monta hyvää kumppaniehdokasta tämä palsta on pilannut. Sekä miehiä, että naisia.


      • Asian oikea laita
        Jii007 kirjoitti:

        Minut on torjunut rumat ja kauniit naiset.
        Naisilla on enemmän mahdollisuuksia nousta kusi päähän, koska miehet lähestyvät heitä enemmän. Ruma mies voi torjua ihan kenet tahansa jos siltä tuntuu, mutta on hyvä muistaa, että se lihava nainen voi olla sen ruman miehen ainoa mahdollisuus. Moni mies ottaakin ruman naisen, koska eivät jaksa naisten pelleilyjä.

        Kauniin naisen perässä on jatkuvasti miehiä ja jossain vaiheessa vastaan tulee se "mr oikea", eli parempi mies joka sitten pääsee haarat levittelemään ja lipomaan. Rumalle naiselle ei tule niin paljon mahdollisuuksia pettää, koska miehet lähestyy lähinnä taviksia. Kauniita ei uskalla lähestyä kuin kusipäiset muotihinttarit ja rumia ei kukaan halua lähestyä, mutta rumat naiset saa miehen, koska he alkavat lähestyä itse miehiä. Mies on helppo "iskeä" kun menee vaan juttelemaan. Moni mies on kiitollinen jos nainen tekee työn ja itse ei tarvitse tehdä sitä jumalatonta työtä minkä normaalisti joutuu tekemään naisen saadakseen.

        Väite että kauniita naisia lähestyy vain muotihinttarit on täyttä paskaa. Kauniita naisia lähestyy kaikenlaiset miehet, rumat, tavikset ja komeat. Rumia naisia ei lähesty kuin rumat ja taviksia tavikset. Kauniita naisia haluaa kaikenlaiset miehet.


      • Kympin Nainen
        piiloalfa kirjoitti:

        Tämä on kyllä aika surullista. Kuinkahan monta hyvää kumppaniehdokasta tämä palsta on pilannut. Sekä miehiä, että naisia.

        Jos noin ihan oikeasti käy, niin olisikohan aihetta muuttaa palstailun ja palstan ulkopuolisen, oikean elämän suhdetta radikaalisti?


      • Jii007
        Asian oikea laita kirjoitti:

        Väite että kauniita naisia lähestyy vain muotihinttarit on täyttä paskaa. Kauniita naisia lähestyy kaikenlaiset miehet, rumat, tavikset ja komeat. Rumia naisia ei lähesty kuin rumat ja taviksia tavikset. Kauniita naisia haluaa kaikenlaiset miehet.

        "Kauniita naisia haluaa kaikenlaiset miehet."
        Haluaa kyllä, mutta suurin osa tajuaa, että ei niitä kannata edes yrittää kun ei kuitenkaan saa. Tavikset iskee taviksia ja rumat taviksia. Itse yritin kerran lähestyä massakaunista naista ja sain kuulla siitä kuittailuja niin monelta ihmiseltä monen vuoden ajan, että todellakin tajusin tasoni. Ei täällä päin ainakaan kukaan tavis uskalla lähestyä kauniita naisia, muotihinttarit ja jännäjätkät ne vie.


      • Jii007 kirjoitti:

        "Kauniita naisia haluaa kaikenlaiset miehet."
        Haluaa kyllä, mutta suurin osa tajuaa, että ei niitä kannata edes yrittää kun ei kuitenkaan saa. Tavikset iskee taviksia ja rumat taviksia. Itse yritin kerran lähestyä massakaunista naista ja sain kuulla siitä kuittailuja niin monelta ihmiseltä monen vuoden ajan, että todellakin tajusin tasoni. Ei täällä päin ainakaan kukaan tavis uskalla lähestyä kauniita naisia, muotihinttarit ja jännäjätkät ne vie.

        Miten erilaisessa maailmassa ihmiset voivatkaan elää.

        Näin niinkuin "meilläpäin" ei kukaan puutu toisen yksityiselämään tuolla tavalla, eli saat ihan rauhassa pokailla ja kerätä pakkeja ketään ei kiinnosta.


      • 19+6
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Jos noin ihan oikeasti käy, niin olisikohan aihetta muuttaa palstailun ja palstan ulkopuolisen, oikean elämän suhdetta radikaalisti?

        Tuolla logiikalla (että netin vaikutukset ovat käyttäjän syytä) kaikki kritisointi nettiä kohtaan, lakien säätämiset trollaamisen kriminalisoimiseksi etc. on turhaa, kun ratkaisu olisi "muuta netissä viettämäsi aikaa suhteessa netin ulkopuoliseen elämään", yksinkertaistaen "älä mene nettiin".

        Tuon älykkään idean voisi laajentaa kaikkialle, tyyliin "jos maailmanmeno vaikuttaa sinuun, älä poistu kotoa". Sulje silmäsi kaikelta, älä anna minkään vaikuttaa itseesi - tervetuloa psykopaattiseen self help'iin!


      • Kympin Nainen
        19+6 kirjoitti:

        Tuolla logiikalla (että netin vaikutukset ovat käyttäjän syytä) kaikki kritisointi nettiä kohtaan, lakien säätämiset trollaamisen kriminalisoimiseksi etc. on turhaa, kun ratkaisu olisi "muuta netissä viettämäsi aikaa suhteessa netin ulkopuoliseen elämään", yksinkertaistaen "älä mene nettiin".

        Tuon älykkään idean voisi laajentaa kaikkialle, tyyliin "jos maailmanmeno vaikuttaa sinuun, älä poistu kotoa". Sulje silmäsi kaikelta, älä anna minkään vaikuttaa itseesi - tervetuloa psykopaattiseen self help'iin!

        Njaah, no en sitä kyllä ihan tuolla tavalla tarkoittanut. Lähinnä niin, että netti ja tämä palsta voivat olla hyvä renki, mutta huono isäntä. Minusta on melko huolestuttavaa (ja todella surullista) jos joku muodostaa mielipiteensä parisuhteista, vastakkaisesta sukupuolesta, deittailusta, sinkkuudesta tai parinmuodostuksesta vain sen perusteella mitä tällä palstalla asioista kirjoitetaan. Kriittisyyttä siis minäkin peräänkuulutan, mediakriittisyyttä. Jossain on vika, jos tämä palsta on ihmisiä potentiaalisina kumppaneina pilannut, vai eikö sinusta? Jos asiat on niin huonosti, niin pitäisikö tämä palsta sulkea? Eikö ihmisillä ole ollenkaan omaa valtaa tai vastuuta ajatuksistaan tai miten suhtautuvat eri foorumeilla lukemaansa?


    • roolisi vanki

      Kaikki ihmiset ovat jonkun stereotypian uhreja niin rumat kuin työttömätkin, eikä vain kauniit.

      Toiseksi, ajattelet listasssasi vain itseäsi. Kuinka muiden odotusten tähden sinä kärsit. Mutta vastaavasti miehesi voi tietyllä tapaa kärsiä näistä sinuun kohdistuvista odotuksista.

      Otetaan suoraan kohta 6 listassasi: Nainen luultavasti pettää ja jättää suhteessa. Sanoit itse, että herätät miehissä valloittamisen halun. Se ei tee sinusta pahaa, mutta älä ole niin itsekäs, ettet näe asiaa kumppanisi kannalta.

      Jos kumppanisi ei ole se täydellisen komea mies, joka saa vastaavasti naisten polvet veteliksi pelkällä olemuksellaan, miltä luulet miehestä tuntuvan, että joku on kokoajan iskemässä kumppania? Toki miehellä pitää olla itsevarmuutta, mutta mihin rajaan? Ei kukaan ole pohjaton kaivo, joka jaksaa loputtomiin, että idiootti kuolaajat tulevat iskemään kumppania jokapaikassa.

      Kirjoituksestasi puuttui täysin asioiden näkeminen myös toisten näkökulmasta, ja siksi pidät itseäsi jonkinsortin uhrina. Jos löydät fiksun miehen idioottikuolaajien joukosta, yritä ymmärtää myös hänen näkökulmansa. Sinun ei tarvitse miellyttää kuolaajia varattuna, tai tuntea itseäsi imarrelluksi turhanpäiväisten kohteliaisuuksien vuoksi.

      Minä luulen, että pidät tuntemattomien turhanpäiväisestä imartelusta liikaa, että näkisit kuinka raskasta se on jokaiselle miehelle, joka sinusta koskaan kiinnostuu. Siten et myöskään ole aidosti uhri vaikka luuletkin niin.

      • Kirot?

        Kyllä olen ollut myös uhri.

        Tapailin yhtä miestä jopa ruhtinaalliset kaksi kertaa, mutta valitsimme ikävän paikan tapailuun (baari jossa myös ensimmäisen kerran tapasimme), ja mies ei vaan kestänyt sitä, kun joku yritti tulla iskemään, tuntemattoman huutelivat minulle (ihan positiivisia, mutta huuteli kuitenkin), mies silminnähden KÄRSI saamastasi huomiosta, ja sanoikin että tuntee olonsa näkymättömäksi kanssani.

        Minua myös nolotti tuo saamani huomio, enkä ruokkinut sitä yhtään mitenkään, päin vastoin. Silti se tapahtui.

        Mies "jätti" minut. Tämä sattui, koska keskustelimme kaikesta mahdollisesta, ja todella innostuin tuosta miehestä, luulin että hänkin minusta. Kuulin sitten vaan myöhemmin, että mies ei halua naista joka hakee ja saa huomiota niin paljon.

        Huomioin pelkästään häntä tuona iltana, joten hän siis rankaisi minua vain siitä, että muutkin miehet koko ajan huomioivat minua, ja jätti tyystin tutustumatta minuun. :/

        Onhan se noloa kun muut huutelee ja tulee lähelle kun olet yhden miehen kanssa. En tajua miksi siinä niin kävi.

        Jos olen poikaystäväni kanssa, siis hypoteettisesti, niin pyrin olemuksellani viestimään myös etten ole muita varten, ja vedän matalampaa profiilia.


      • ht ...
        Kirot? kirjoitti:

        Kyllä olen ollut myös uhri.

        Tapailin yhtä miestä jopa ruhtinaalliset kaksi kertaa, mutta valitsimme ikävän paikan tapailuun (baari jossa myös ensimmäisen kerran tapasimme), ja mies ei vaan kestänyt sitä, kun joku yritti tulla iskemään, tuntemattoman huutelivat minulle (ihan positiivisia, mutta huuteli kuitenkin), mies silminnähden KÄRSI saamastasi huomiosta, ja sanoikin että tuntee olonsa näkymättömäksi kanssani.

        Minua myös nolotti tuo saamani huomio, enkä ruokkinut sitä yhtään mitenkään, päin vastoin. Silti se tapahtui.

        Mies "jätti" minut. Tämä sattui, koska keskustelimme kaikesta mahdollisesta, ja todella innostuin tuosta miehestä, luulin että hänkin minusta. Kuulin sitten vaan myöhemmin, että mies ei halua naista joka hakee ja saa huomiota niin paljon.

        Huomioin pelkästään häntä tuona iltana, joten hän siis rankaisi minua vain siitä, että muutkin miehet koko ajan huomioivat minua, ja jätti tyystin tutustumatta minuun. :/

        Onhan se noloa kun muut huutelee ja tulee lähelle kun olet yhden miehen kanssa. En tajua miksi siinä niin kävi.

        Jos olen poikaystäväni kanssa, siis hypoteettisesti, niin pyrin olemuksellani viestimään myös etten ole muita varten, ja vedän matalampaa profiilia.

        "Kuulin sitten vaan myöhemmin, että mies ei halua naista joka hakee ja saa huomiota niin paljon."

        "Huomioin pelkästään häntä tuona iltana"

        Oletko ihan varma?

        Kai ymmärrät että jos pukeutumisesi on ollut hyvin seksikästä. Ja jos lisäksi sinulle on tullut muita miehiä puhumaan (iskemään) ja olet iloisesti jutellut heille hetken aikaa, etkä ole ymmärtänyt tilanteessa HETI sanoa riittävän ponnekkaasti, mutta kohteliaasti jotain vaikka tyyliin että "sori, mutta minulla on tässä nyt menossa treffit, joten en nyt voi jutella", tms. niin kyllähän siitä varmasti treffikumppani ottaa vähän nokkiinsa. Se missä se raja tarkalleen menee, on sitten yksilöllistä. Mutta jos on treffeillä, niin pitäisi tajuta sen verran että mihinkään selviin iskuyrityksiin ei pidä vastata millään tavalla positiivisesti.

        Tuollaisessa tilateessa mies on tehnyt ihan järkevän vedon jos on todennut että sinä et ole sellaista materiaalia, johon kannattaa aikaa haaskata. Realisti tajuaa että suhde, jossa osapuolten välillä on todella suuri kysynnän tasoero, ei tule toimimaan. (ts. kukaan "tavismies" ei kuvittele että pystyisi vaikka mitään miss suomea pitämään suhteessa. Ja jokaisen missikisan jälkeen on aina nähtykin, että jos sellainen poikaystävä naiselta löytyy, niin vaihtoon se menee heti pian sen voiton jälkeen ja naisen kainalossa on pian se jääkiekkoilija.)


      • Kirot?
        ht ... kirjoitti:

        "Kuulin sitten vaan myöhemmin, että mies ei halua naista joka hakee ja saa huomiota niin paljon."

        "Huomioin pelkästään häntä tuona iltana"

        Oletko ihan varma?

        Kai ymmärrät että jos pukeutumisesi on ollut hyvin seksikästä. Ja jos lisäksi sinulle on tullut muita miehiä puhumaan (iskemään) ja olet iloisesti jutellut heille hetken aikaa, etkä ole ymmärtänyt tilanteessa HETI sanoa riittävän ponnekkaasti, mutta kohteliaasti jotain vaikka tyyliin että "sori, mutta minulla on tässä nyt menossa treffit, joten en nyt voi jutella", tms. niin kyllähän siitä varmasti treffikumppani ottaa vähän nokkiinsa. Se missä se raja tarkalleen menee, on sitten yksilöllistä. Mutta jos on treffeillä, niin pitäisi tajuta sen verran että mihinkään selviin iskuyrityksiin ei pidä vastata millään tavalla positiivisesti.

        Tuollaisessa tilateessa mies on tehnyt ihan järkevän vedon jos on todennut että sinä et ole sellaista materiaalia, johon kannattaa aikaa haaskata. Realisti tajuaa että suhde, jossa osapuolten välillä on todella suuri kysynnän tasoero, ei tule toimimaan. (ts. kukaan "tavismies" ei kuvittele että pystyisi vaikka mitään miss suomea pitämään suhteessa. Ja jokaisen missikisan jälkeen on aina nähtykin, että jos sellainen poikaystävä naiselta löytyy, niin vaihtoon se menee heti pian sen voiton jälkeen ja naisen kainalossa on pian se jääkiekkoilija.)

        No joo, mutta minä taas olisin halunnut tutustua juuri tuohon mieheen. Olen naina tykännyt vähän nörtimmistä miehistä :) kaverini eivät sitä aina tajua! :¨D

        Sääli vaan, ettei tuo mies antanut MINUN valita sitä miestä kehen haluaisin tutustua, vaan päätti itse, että minä, tai siis se kuvio mikä tulee minun mukana, on hänelle liikaa. Hän siis itse sörssi koko tilantene päässään, jos ajatteli etten voisi pysyä hänen rinnallaan.

        Olen todella monta kertaa huomannut sen, miten mustasukkaisia ja alemmuudentuntoisia miehet ovat naisen saamasta huomiosta. olen myös iloinen ja hymyilevä, ja sekin tulkitaan joskus jopa flirtiksi. Mutta hymyiulen yhtälailla naisillekin, esim tarjoilijoille, ja ylipäätään vastaan ystävällisyyteen ystävällisyydellä.

        Mutta kuten mainitsin, baari oli huono paikkavalinta. Kahvila päiväsaikaan olisi ollut parempi, vaikkakin tylsempi vaihtoehto.

        On vaan tylsää olla yksin, kun miehet eivät malta tutustua minuun ihmisenä... Koska stereotypiat on näköjään ainoa mitä näkevät ja pelkäävät.

        kaipaan entistä poikaystävääni... tosin, hänkin yritti "kouluttaa" minua olemaan käyttämättä meikkejä... Mielestäni ihan hyvä veto, mutta leikkö skein mustasukkaisuudesta pohjimmillaan johtunut... :/

        Eli ts, miehet EIVÄT oikeasti halua todella seksikästä ja kaunista naista.


      • 6+14
        Kirot? kirjoitti:

        No joo, mutta minä taas olisin halunnut tutustua juuri tuohon mieheen. Olen naina tykännyt vähän nörtimmistä miehistä :) kaverini eivät sitä aina tajua! :¨D

        Sääli vaan, ettei tuo mies antanut MINUN valita sitä miestä kehen haluaisin tutustua, vaan päätti itse, että minä, tai siis se kuvio mikä tulee minun mukana, on hänelle liikaa. Hän siis itse sörssi koko tilantene päässään, jos ajatteli etten voisi pysyä hänen rinnallaan.

        Olen todella monta kertaa huomannut sen, miten mustasukkaisia ja alemmuudentuntoisia miehet ovat naisen saamasta huomiosta. olen myös iloinen ja hymyilevä, ja sekin tulkitaan joskus jopa flirtiksi. Mutta hymyiulen yhtälailla naisillekin, esim tarjoilijoille, ja ylipäätään vastaan ystävällisyyteen ystävällisyydellä.

        Mutta kuten mainitsin, baari oli huono paikkavalinta. Kahvila päiväsaikaan olisi ollut parempi, vaikkakin tylsempi vaihtoehto.

        On vaan tylsää olla yksin, kun miehet eivät malta tutustua minuun ihmisenä... Koska stereotypiat on näköjään ainoa mitä näkevät ja pelkäävät.

        kaipaan entistä poikaystävääni... tosin, hänkin yritti "kouluttaa" minua olemaan käyttämättä meikkejä... Mielestäni ihan hyvä veto, mutta leikkö skein mustasukkaisuudesta pohjimmillaan johtunut... :/

        Eli ts, miehet EIVÄT oikeasti halua todella seksikästä ja kaunista naista.

        Tottakai halutaan, missä nähdään?


      • ryppis
        Kirot? kirjoitti:

        No joo, mutta minä taas olisin halunnut tutustua juuri tuohon mieheen. Olen naina tykännyt vähän nörtimmistä miehistä :) kaverini eivät sitä aina tajua! :¨D

        Sääli vaan, ettei tuo mies antanut MINUN valita sitä miestä kehen haluaisin tutustua, vaan päätti itse, että minä, tai siis se kuvio mikä tulee minun mukana, on hänelle liikaa. Hän siis itse sörssi koko tilantene päässään, jos ajatteli etten voisi pysyä hänen rinnallaan.

        Olen todella monta kertaa huomannut sen, miten mustasukkaisia ja alemmuudentuntoisia miehet ovat naisen saamasta huomiosta. olen myös iloinen ja hymyilevä, ja sekin tulkitaan joskus jopa flirtiksi. Mutta hymyiulen yhtälailla naisillekin, esim tarjoilijoille, ja ylipäätään vastaan ystävällisyyteen ystävällisyydellä.

        Mutta kuten mainitsin, baari oli huono paikkavalinta. Kahvila päiväsaikaan olisi ollut parempi, vaikkakin tylsempi vaihtoehto.

        On vaan tylsää olla yksin, kun miehet eivät malta tutustua minuun ihmisenä... Koska stereotypiat on näköjään ainoa mitä näkevät ja pelkäävät.

        kaipaan entistä poikaystävääni... tosin, hänkin yritti "kouluttaa" minua olemaan käyttämättä meikkejä... Mielestäni ihan hyvä veto, mutta leikkö skein mustasukkaisuudesta pohjimmillaan johtunut... :/

        Eli ts, miehet EIVÄT oikeasti halua todella seksikästä ja kaunista naista.

        "Sääli vaan, ettei tuo mies antanut MINUN valita sitä miestä kehen haluaisin tutustua, vaan päätti itse, että minä, tai siis se kuvio mikä tulee minun mukana, on hänelle liikaa. Hän siis itse sörssi koko tilantene päässään, jos ajatteli etten voisi pysyä hänen rinnallaan."

        Anteeksi mitä? Onko ongelma tosiaan siis se, että sinä et saanut valita keneen tutustut vaan toisellakin osapuolella oli sanottavaa asiaan? Nämä viestit kyllä oikeasti kuulostavat siltä, että toisten osapuolten näkökulmilla ei ole juuri merkitystä.


      • ht ...
        ryppis kirjoitti:

        "Sääli vaan, ettei tuo mies antanut MINUN valita sitä miestä kehen haluaisin tutustua, vaan päätti itse, että minä, tai siis se kuvio mikä tulee minun mukana, on hänelle liikaa. Hän siis itse sörssi koko tilantene päässään, jos ajatteli etten voisi pysyä hänen rinnallaan."

        Anteeksi mitä? Onko ongelma tosiaan siis se, että sinä et saanut valita keneen tutustut vaan toisellakin osapuolella oli sanottavaa asiaan? Nämä viestit kyllä oikeasti kuulostavat siltä, että toisten osapuolten näkökulmilla ei ole juuri merkitystä.

        Jep. Näinhän se menee että jokaisella on ihan itse oikeus valita kenestä on kiinnostunut. Ja jokaisella saa olla ihan ne omat syynsä siihen valintaan.

        Kauniille ihmisille voi ehkä tulla shokkina, kun ei muut aina anna sen kauniin henkilön IHAN ITSE valita kenen kanssa ryhtyy suhteeseen, jne.

        Onneksi me rumemmat ja tavikset on jo opittu lähes poikkeuksetta me emme saa ihan itse juurikan valinnanvaraa. Vaan se valinta todellakin on yleensä sen toisen osapuolen. Meille kun yleensä kelpaisi, mutta sille toiselle ei.


      • ht ...
        Kirot? kirjoitti:

        No joo, mutta minä taas olisin halunnut tutustua juuri tuohon mieheen. Olen naina tykännyt vähän nörtimmistä miehistä :) kaverini eivät sitä aina tajua! :¨D

        Sääli vaan, ettei tuo mies antanut MINUN valita sitä miestä kehen haluaisin tutustua, vaan päätti itse, että minä, tai siis se kuvio mikä tulee minun mukana, on hänelle liikaa. Hän siis itse sörssi koko tilantene päässään, jos ajatteli etten voisi pysyä hänen rinnallaan.

        Olen todella monta kertaa huomannut sen, miten mustasukkaisia ja alemmuudentuntoisia miehet ovat naisen saamasta huomiosta. olen myös iloinen ja hymyilevä, ja sekin tulkitaan joskus jopa flirtiksi. Mutta hymyiulen yhtälailla naisillekin, esim tarjoilijoille, ja ylipäätään vastaan ystävällisyyteen ystävällisyydellä.

        Mutta kuten mainitsin, baari oli huono paikkavalinta. Kahvila päiväsaikaan olisi ollut parempi, vaikkakin tylsempi vaihtoehto.

        On vaan tylsää olla yksin, kun miehet eivät malta tutustua minuun ihmisenä... Koska stereotypiat on näköjään ainoa mitä näkevät ja pelkäävät.

        kaipaan entistä poikaystävääni... tosin, hänkin yritti "kouluttaa" minua olemaan käyttämättä meikkejä... Mielestäni ihan hyvä veto, mutta leikkö skein mustasukkaisuudesta pohjimmillaan johtunut... :/

        Eli ts, miehet EIVÄT oikeasti halua todella seksikästä ja kaunista naista.

        "hänkin yritti "kouluttaa" minua olemaan käyttämättä meikkejä"

        Voi olla ollut mustasukkaisuutta, mutta voi myös olla ihan vaan sitä että olet näyttänyt kauniimmalta ilman meikkausta. Osa (etenkin nuorista) naisista kun vetää ihan yli tuon meikkauksen.


    • vkihkjjnjkkk

      Viehättävään ulkonäköön liitetään myönteisiä persoonallisuuden piirteitä. Hyvästä ulkonäöstä on elämässä kaikilla osa-alueilla merkittävää hyötyä, jokin summakin sille on laskettu.

      Aina silloin, kun kaunis ihminen avautuu siitä, kuinka häneen suhtaudutaan huonosti, herää kysymys, miten ko. ihminen kohtelee muita. Jos hänellä on ulkonäön puolesta jo kaikki edut puolellaan, esim. muiden ennakkoluulot häntä kohtaan ovat hyviä johtuen ulkonäöstä, täytyy käytöksen olla hirveää, että päädytään aloituksessa esiteltyihin tilanteisiin.

      • faegerg

        Ei ole totta. Naisvaltaisella alalla työskennelleenä yli 10 vuotta, voin sanoa, että niillä kilteillä, kauniilla ja fiksuilla naisilla on kaikkein vaikeinta tulla naisryhmään. Naiset kokee tällaisen naisen uhkana ja heitä saatetaan syrjiä ja kiusata hiljaisin metodein.
        Samoin itseasiassa tavallisessa sekaorganisaatiossa...

        Todella inhottavaa. Minua on kiusattu aikaisemmin, koska olin kuulemma nätti tyttö. Kaverit joilla oli jo nuorena seksisuhteita miehiin mm. sanoivat neitsyelle kaverilleen etteivät voi ottaa minua joihinkin juhliin, koska veisin kuulemma kaikki miehet. Minä, joka hädin tuskin uskalsin jutella miehille.

        Tekisi mieli kirjoittaa kirja ihmisten eläimellisestä raadollisuudesta... mutta en jaksa. Olen hyvin uupunut ja vetäytynyt näin vanhemmiten omiin oloihini. Kai Jumalalla oli joku tarkoitus, että elämä meni näin kummallisissa merkeissä....


      • hitto ei kiinnosta
        faegerg kirjoitti:

        Ei ole totta. Naisvaltaisella alalla työskennelleenä yli 10 vuotta, voin sanoa, että niillä kilteillä, kauniilla ja fiksuilla naisilla on kaikkein vaikeinta tulla naisryhmään. Naiset kokee tällaisen naisen uhkana ja heitä saatetaan syrjiä ja kiusata hiljaisin metodein.
        Samoin itseasiassa tavallisessa sekaorganisaatiossa...

        Todella inhottavaa. Minua on kiusattu aikaisemmin, koska olin kuulemma nätti tyttö. Kaverit joilla oli jo nuorena seksisuhteita miehiin mm. sanoivat neitsyelle kaverilleen etteivät voi ottaa minua joihinkin juhliin, koska veisin kuulemma kaikki miehet. Minä, joka hädin tuskin uskalsin jutella miehille.

        Tekisi mieli kirjoittaa kirja ihmisten eläimellisestä raadollisuudesta... mutta en jaksa. Olen hyvin uupunut ja vetäytynyt näin vanhemmiten omiin oloihini. Kai Jumalalla oli joku tarkoitus, että elämä meni näin kummallisissa merkeissä....

        Olen huomannut saman, naisryhmillä on todella vaikeuksia suhtautua kauniisiin naisiin, yritetään heti dissata kaikki sosiaalinen status pois. Tunsin nuorena paljon entisiä kuolukiusaajia ja he kertoivat kiusanneensa, koska pitivät jotain kauniina. Heti jotenkin kun joutuu olemaan jonkun naisryhmän kanssa tekemisissä, alkaa tulla jotain outoja ongelmia. Ratkaisin ongelman nuorempana sillä, että tunsin mieluummin kundeja ja naisystäviä en halunnut tuntea kuin yhden kerrallaan. Tuntuu välillä siltä, että vain toiset kauniit naiset ovat ystävällisiä, on muitakin, mutta kaunis nainen on varmin valinta. Asiasta kyllä pitäisi puhua.


      • 13+2
        hitto ei kiinnosta kirjoitti:

        Olen huomannut saman, naisryhmillä on todella vaikeuksia suhtautua kauniisiin naisiin, yritetään heti dissata kaikki sosiaalinen status pois. Tunsin nuorena paljon entisiä kuolukiusaajia ja he kertoivat kiusanneensa, koska pitivät jotain kauniina. Heti jotenkin kun joutuu olemaan jonkun naisryhmän kanssa tekemisissä, alkaa tulla jotain outoja ongelmia. Ratkaisin ongelman nuorempana sillä, että tunsin mieluummin kundeja ja naisystäviä en halunnut tuntea kuin yhden kerrallaan. Tuntuu välillä siltä, että vain toiset kauniit naiset ovat ystävällisiä, on muitakin, mutta kaunis nainen on varmin valinta. Asiasta kyllä pitäisi puhua.

        Kun katsoo näitä Amerikan real tv sarjoja näistä rikkaista naisista. Tulee tunne, että mitä ihmeen ääliöitä nämä muijat on. Mutta sehän on ihan oikeasti sitä naisten maailmaa.
        Bev Hillsin täydellisissä naisissa kiusataan Joycea, koska hän ärsyttää herttaisella olemuksellaan muita naisia siksi vain, koska hengittää kuspää naisen lähettyvillä samaa ilmaa... hän ei olisi riidoissa kenenkään kanssa, ellei muut häntä ensiksi nokkisi...


      • hitto ei kiinnosta
        13+2 kirjoitti:

        Kun katsoo näitä Amerikan real tv sarjoja näistä rikkaista naisista. Tulee tunne, että mitä ihmeen ääliöitä nämä muijat on. Mutta sehän on ihan oikeasti sitä naisten maailmaa.
        Bev Hillsin täydellisissä naisissa kiusataan Joycea, koska hän ärsyttää herttaisella olemuksellaan muita naisia siksi vain, koska hengittää kuspää naisen lähettyvillä samaa ilmaa... hän ei olisi riidoissa kenenkään kanssa, ellei muut häntä ensiksi nokkisi...

        Joo tulee tosiaan tunne, että mitä ihmeen ääliöitä nämä on, eikä se auta mitään, kuinka typerinä pidät näitä lapsen tasoisesti käyttäytyviä sotanorsuja, kun ne aloittaa sen
        leikkinsä, ei mikään sitä lopeta, paitsi häipyminen ja se on varmaan kummallekin osapuolelle miellyttävä teko. Naisten ryhmäkäyttäytyminen on aivan kaaoottista ja täynnä henkistä väkivaltaa ja naiset työtehtävissä valitsevat aina väärän johtajan, sen agressiivisen sotanorsupomon, kun miehet taas katsovat asiaa rehellisesti, ettei tule mogattua koko ryhmää, kuka miehistä vaikuttaa pätevimmältä, mutta nainen se ei saa tietenkään olla... yleensä.


      • rgarqey
        hitto ei kiinnosta kirjoitti:

        Joo tulee tosiaan tunne, että mitä ihmeen ääliöitä nämä on, eikä se auta mitään, kuinka typerinä pidät näitä lapsen tasoisesti käyttäytyviä sotanorsuja, kun ne aloittaa sen
        leikkinsä, ei mikään sitä lopeta, paitsi häipyminen ja se on varmaan kummallekin osapuolelle miellyttävä teko. Naisten ryhmäkäyttäytyminen on aivan kaaoottista ja täynnä henkistä väkivaltaa ja naiset työtehtävissä valitsevat aina väärän johtajan, sen agressiivisen sotanorsupomon, kun miehet taas katsovat asiaa rehellisesti, ettei tule mogattua koko ryhmää, kuka miehistä vaikuttaa pätevimmältä, mutta nainen se ei saa tietenkään olla... yleensä.

        Esimiehenksi nousu saattaa olla hyvin raskasta, koska sotanorsut, jotka eivät hyväksy ylennystä käyttäytyy sen mukaisesti...
        Olin koulutuksessa, jossa puhuttiin siitä kuinka miehet ovat paljon reilumpia ylennettyä kohtaan kuin naiset.... se on totta.
        Katkerat akat lopettaa terehtimisen, lounasseura katoaa jne. puhutaan pahaa selän takana ja jätetään yksin... Jos kusipää ylennetään, mitään ei tapahdu, sillä kukaan ei uskalla sanoa vastalauseita.


      • Kirot?
        hitto ei kiinnosta kirjoitti:

        Olen huomannut saman, naisryhmillä on todella vaikeuksia suhtautua kauniisiin naisiin, yritetään heti dissata kaikki sosiaalinen status pois. Tunsin nuorena paljon entisiä kuolukiusaajia ja he kertoivat kiusanneensa, koska pitivät jotain kauniina. Heti jotenkin kun joutuu olemaan jonkun naisryhmän kanssa tekemisissä, alkaa tulla jotain outoja ongelmia. Ratkaisin ongelman nuorempana sillä, että tunsin mieluummin kundeja ja naisystäviä en halunnut tuntea kuin yhden kerrallaan. Tuntuu välillä siltä, että vain toiset kauniit naiset ovat ystävällisiä, on muitakin, mutta kaunis nainen on varmin valinta. Asiasta kyllä pitäisi puhua.

        Hei, tähän väliin haluan sanoa, että minä olen myös ikävä kyllä oivaltanut, että jos olet kaunisn ja seksikäs, niin voit unohtaa naisten "ryhmä-ystävyyden". se on MAGDOTONTA. Sinut pusketaan ulos ryhmästä, sinusta juorutaan, tai sinut suljetaan kaikista tilanteista joissa on miehiä.

        Minulla on silti naispuolisia ystäviä, mutta yksittäin, ei ikinä mitään tyttöporukkaa. miesten kanssa ei oel samaa ongelmaa.

        Porukka toimisi vain jos kaikki olisivat tyyliin jotain samaa missijengiä tms. Siltikin naisten välinen ryhmäystävyys on hankalampaa kuin miesten..

        On MAHDOTONTA että naisporukassa on yksi muita kauniimpi ja homma toimisi.


      • ht ...
        Kirot? kirjoitti:

        Hei, tähän väliin haluan sanoa, että minä olen myös ikävä kyllä oivaltanut, että jos olet kaunisn ja seksikäs, niin voit unohtaa naisten "ryhmä-ystävyyden". se on MAGDOTONTA. Sinut pusketaan ulos ryhmästä, sinusta juorutaan, tai sinut suljetaan kaikista tilanteista joissa on miehiä.

        Minulla on silti naispuolisia ystäviä, mutta yksittäin, ei ikinä mitään tyttöporukkaa. miesten kanssa ei oel samaa ongelmaa.

        Porukka toimisi vain jos kaikki olisivat tyyliin jotain samaa missijengiä tms. Siltikin naisten välinen ryhmäystävyys on hankalampaa kuin miesten..

        On MAHDOTONTA että naisporukassa on yksi muita kauniimpi ja homma toimisi.

        On kyllä totta että yleensä naisilla tuntuu olevan jossain määrin ulkonäöllisesti samankaltaisten porukoita. Lihavilla naisilla on lihavien naisten porukat ja hottisnaisilla on hottisnaisten porukat. Toki myös niitä sekaporukoita näkyy, mutta jonkilainen jakauma tuntuu olevan.

        Itse en kyllä niinkään usko että se olisi suoraan niiden rumempien naisten syrjintään kauniimpia kohtaan. Vaan taitaa olla pikemminkin päinvastoin. Tai luultavasti molemminpuolista epäluuloisuutta ja ei-yhteenkuuluvuuden tunnetta ja syrjintää.

        Ainahan ihmisillä pitää olla jotain yhdistäviä tekijöitä että niitä kaveriryhmiä muodostuu. Rumien naisten poppoo ei halua jotain selvästi pinnallisempaa joukkoonsa, aivan kuten ne kauniit naiset ei halua jotain rumaa joukkoonsa vaan alkavat heti keskenään nokkimaan jotakuta joka ei sovi ryhmän standardeihin.

        Mutta se ei siis ole mitään rumempien syrjintaa kauniimpia kohtaan. Se on ihan ihmisten yleistä syrjintää kaikkia erilaisia kohtaan. Kauniit ovat syyllisiä siihen siinä missä rumatkin.


    • Sexual Jihad

      Nainen on seksuaalinen elukka ulkonäöstä riippumatta.

    • kiltti atm

      1. Nainen on pinnallinen
      2. Nainen ei ole ystävällinen.
      3. Nainen on tyly
      4. Nainen panee ja kelpuuttaa vain väkivaltaisia jännämiehiä

      • jännänainen

        Onko sulla autismi? Hoetko sä kotona kalsareissasi päivät pitkät "jännämies, jännämies, jyystäri, jyystäri", ja sitten juot tuttipullosta kaljaa ja nukahdat uneen jännämiehistä unelmoiden?

        Jos yksikään ihminen enää tällä palstalla kirjoittaa sanat: jännämies tai jyystäri, niin paljastaa olevansa mielenvikainen, autisti, tai asperger. LOPETTAKAA JO!!!


      • 11+12
        jännänainen kirjoitti:

        Onko sulla autismi? Hoetko sä kotona kalsareissasi päivät pitkät "jännämies, jännämies, jyystäri, jyystäri", ja sitten juot tuttipullosta kaljaa ja nukahdat uneen jännämiehistä unelmoiden?

        Jos yksikään ihminen enää tällä palstalla kirjoittaa sanat: jännämies tai jyystäri, niin paljastaa olevansa mielenvikainen, autisti, tai asperger. LOPETTAKAA JO!!!

        Oot vaan antanut liian monen jännämiehen jyystää sinua.


      • yx nainen

        kiltti atm kohdat 1-3 pitävät täysin paikkaa sinussa.


      • autistiasse
        jännänainen kirjoitti:

        Onko sulla autismi? Hoetko sä kotona kalsareissasi päivät pitkät "jännämies, jännämies, jyystäri, jyystäri", ja sitten juot tuttipullosta kaljaa ja nukahdat uneen jännämiehistä unelmoiden?

        Jos yksikään ihminen enää tällä palstalla kirjoittaa sanat: jännämies tai jyystäri, niin paljastaa olevansa mielenvikainen, autisti, tai asperger. LOPETTAKAA JO!!!

        Ottaapas koville, pakkokos niitä jyystäreitä ja jännämiehiä oli tavata?

        Ai niin, kun oli sitä kemiaakin...


      • kiltti atm
        yx nainen kirjoitti:

        kiltti atm kohdat 1-3 pitävät täysin paikkaa sinussa.

        Täällä on 2 kiltti atmmää. Toinen haukkuu naisia ja toinen ei.


    • ht ...

      1. Nainen on pinnallinen

      Pitää paikkansa. Sen verran monta kertaa olen yrittänyt jutella naisille baareissa, yms. että tiedän tasan tarkkaan että mitä kauniimpi nainen, sitä varmemmat tylyt pakit tai ylimielinen asenne. Sori, mutta näin se vaan menee.
      Suurin osa ihmisistä on pinnallisia (myös vähemmän kauniitkin) ja tietävät arvonsa. Ja kaikki jotka eivät ole riittävän laadukkaita kumppaniehdokkaina, tulevat kyllä sen oppimaan jos eivät heti asiaa tajua.
      Myös sinäkin olet pinnallinen, etkä varmasti hyväksyisi suurinta osaa miehistä ulkonäön puolesta.

      6. Nainen luultavasti pettää ja jättää suhteessa

      Pitää paikkansa. Suhteiden kestävyys nykyaikana on muutenkin heikko. Tapaukset joissa kumppani on erittäin haluttava on erityisen todennäköistä että suhde ei kestä. Joko pettämisen myötä tai sen että se toinen tajuaa saavansa paljon paremmankin kumppanin heti halutessaan.

      Mutta silti. Kaiken kaikkiaan se, että kaunis nainen jaksaa valittaa elämän epäreiluutta, on melkeinpä huumorin huipennus.
      Nainen, jonka kuitenkin varmaan yli puolet miehistä hyväksyisi suhteeseen ulkonäön puolesta valittaa asiasta. Kun samaan aikaa on naisia ja miehiä, joita edes 1% vastakkaisesta sukupuolesta ei suostuisi ottamaan suhteeseen ulkonäön takia.

      Tuo jo kertoo melkoisesta itsekkyydestä ja egoistisuudesta - ja kyvyttömyydestä asettua muiden asemaan ja nähdä sitä kuinka paljon paremmassa asemassa itse onkaan kuin muut. Senkin voisi laittaa siis vikalistallesi.

      • Kirot?

        Anteeksi vain, mutta minäkin olen yksinäinen ja sinkku! Kaikilla on omat ongelmansa, ja juuri tuo sinun kirjoituksesi paljasti, että ihmiset ajattelevat että kauniit ihmiset elävät jossain kiiltokuvamaailmassa ja jaoittelevat kauniit naiset pois ihmisyyden piiristä, mihin kuuluu myös haasteita ja jopa kiusaamista (esim työyhteisöissä kauniita naisia pyritään alentamaan AINA)!

        Jos haluan vain jonkun, niin minulla voisi olla joku ilta joku deitti, mutta haluan sen oikean. Aivan kuin sinäkin.

        Ja kuten sanoin, rakastan sitä että minulle on siunaatunut hyvät geenit ja somat kasvot, ja seksikäs kroppa, mutta siitäkin voi tulla omia ongelmiaan! En valita ulkonäöstäni, vana valitan siitä, että miehet ja naiset joskus kokevat kauniit naiset niin kliseisen stereotypisesti, että saattavat menettää ihan hyvän tyypin, jos eivät uskalla edes tutustua!

        Ja juuri siksi kun tiedän, että voin saada ns kenet vain, niin en edes ala seurustelemaan, jos en oikeasti aio sitoutua! Eli kun sitten olen johonkin mieheen rakastunut en oikeastaan enää edes näe muita miehiä, minusta tulee ns sokea!


      • Katse peiliin

        Älä lähesty niitä kauniita niin et saa tylyjä pakkeja, mene iskemään niitä rumempi naisia, he eivät ole niin tylyjä. Ainiin, eihän sinulle ne rumat kelpaa koska olet pinnallinen.


      • narsistiset ätmit

        Jep,bingo! Sä tajusit sen. Naista, jota miehet halua ulkonäön puolesta!!!!! Miksi minä haluaisin miest, joka hakee vain ulkokuorta?

        Miksi mies valittaa, jos nainen haluaisi miestä vain rahan takia? Eli taas ätmien reiluus, ätmi haluaa aitoa rakkautta, että rakastetaan hänen sisäistä kilteyttä ja kunnollisuutta, mutta naisen pitäisi tyytyä pinnallisiin ääliöihin, kun kerran on tarjolla tyrkkynä.


      • ht ...
        Kirot? kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta minäkin olen yksinäinen ja sinkku! Kaikilla on omat ongelmansa, ja juuri tuo sinun kirjoituksesi paljasti, että ihmiset ajattelevat että kauniit ihmiset elävät jossain kiiltokuvamaailmassa ja jaoittelevat kauniit naiset pois ihmisyyden piiristä, mihin kuuluu myös haasteita ja jopa kiusaamista (esim työyhteisöissä kauniita naisia pyritään alentamaan AINA)!

        Jos haluan vain jonkun, niin minulla voisi olla joku ilta joku deitti, mutta haluan sen oikean. Aivan kuin sinäkin.

        Ja kuten sanoin, rakastan sitä että minulle on siunaatunut hyvät geenit ja somat kasvot, ja seksikäs kroppa, mutta siitäkin voi tulla omia ongelmiaan! En valita ulkonäöstäni, vana valitan siitä, että miehet ja naiset joskus kokevat kauniit naiset niin kliseisen stereotypisesti, että saattavat menettää ihan hyvän tyypin, jos eivät uskalla edes tutustua!

        Ja juuri siksi kun tiedän, että voin saada ns kenet vain, niin en edes ala seurustelemaan, jos en oikeasti aio sitoutua! Eli kun sitten olen johonkin mieheen rakastunut en oikeastaan enää edes näe muita miehiä, minusta tulee ns sokea!

        En ajattele että kauniit ihmiset eläisivät kiiltokuvamaailmassa.. Mutta samalla sinuakin lainatakseksi...

        "Ja juuri siksi kun tiedän, että voin saada ns kenet vain, --"

        Paljastaa juuri sen totuuden ja eron meidän välillämme. Sinulla, se että olet sinkku, on siis hyvin pitkälti omaa valintaasi. Koska voit saada (lähes) kenet vain. Minulla, ei ole sitä valintaa. Minä taas tiedän että en todellakaan voi saada ketä vaan. Mutta ehkä kuitenkin jonkun.

        Mutta myönnän sen, että olemme molemmat pohjimmiltamme ihan samanlaisia. Haluamme niin hyvän kumppanin kuin vain voimme saada. Ja olemme myös molemmat jossain määrin pinnallisia. Se rima vain on eri tasolla.

        Jos sinulla sen riman alapuolelle jää se 90% miehistä jotka eivät kelpaa, ja se 10% ehkä kelpaisi. Niin minulla sen riman alapuolelle jää ehkä 30% naisista ja 70% kelpaisi.

        ...Ja siltkin minulla on ongelmana tuo että tuo rima on liian korkealla. Se pitäisi pudottaa sinne tasolle, jossa vain 10% naisista ei kelpaa, ja 90% kelpaa. Sinulla ehkä jopa riittää kun pidät se riman tämänhetkisellä tasolla.

        Tällä hetkellä kritisoin sinua lähinnä sen vuoksi, että olet erittäin etuoikeutetussa asemassa, jonka olet itsekin myöntänyt (kun saisit kenet vaan), ja silti sekään ei riitä sinulle.

        Enkä muuten ainakaan itse ole koskaan kauniita kiusannut, tms. Enkä ole työpaikalla nähnyt mitään sen kaltaista. On totta että joskus en ole esim. pahemmin keskustellut työpaikan kauneimpien naisten kanssa, vaan pikemminkin niiden rumimpien - mutta se ei ole tahallista kiusaamista. Vaan ihan vaan siitä johtuvaa että jopa töissä tuntuu että niiden kauniiden naisten suhtautuminen on yleensä paljon viileämpää (ja turha kuvitellakaan että nämä naiset itse tulisivat aloitteellisesti juttelemaan, jollei ole joku siihen pakottava työasia). Miksi siis haluaisin jutella naisella, joka selvästi ei halua olla tekemisissä kanssani? Mieluumin juttelen sille naiselle, jolle seurani kelpaa. Rumille naisille se yleensä aina kelpaa. Kauniille ei.

        Joo, olen siis nähnyt kuinka töissä esim. se kaunein nainen ei ole mukana kun muut lähtevät yhdessä lounaalle, tms. Onko kyse ollut siitä että muut halveksivat kyseistä naista eivätkä halua mukaan porukoihinsa? Ei. Vaan siitä, että kyseinen nainen ei tuntunut haluavan työpaikan miesten seuraa. Itse asiassa tuossa työpaikassani sille kauniille naiselle tuntui kelpaavan vain se pomon lounasseura, tai joskus toisten naisten seura. Ei puhettakaan että olisi koskaan muille miehille tullut vapaaehtoisesti juttelemaan.

        En nyt tahdo sanoa että tuo olisi jotenkin yleispätevää kaikkiin tapauksiin. Mutta omat kokemukset kauniista naisista, niin työpaikoilla, kuin vapaallakin baareissa, on se, että ne ovat ihan ne kauniit naiset itse, jotka eivät halua muiden seuraa. Ja ennen pitkää tyhmempikin oppii karttamaan sellaisia naisia.

        Esim. itse en todellakaan mene enää kaltaisillesi kauniille naisille itse baarissa juttelemaan, koska se seura ei selvästi kelpaa. Onko se nyt minun syyni sitten että sorsin kauniita, kun en halua saada sitä sataa pakkia ihan vaan sen takia että se joku yksi kaunis nainen voisikin haluta hetken jutella. Eihän mikään estä sinua kauniina naisena olemasta itse aloitteellinen niidenkin suuntaan, jotka eivät heti halua sinuun tutustua. Ei ole muiden velvollisuus haluta tai pyrkiä sinun seuraasi. Sinä voit itsekin tehdä asialle jotain vaikka olet ehkä tottunut että asia toimii baareissakin aina toisin päin.


      • panoringit ratkaisu
        ht ... kirjoitti:

        En ajattele että kauniit ihmiset eläisivät kiiltokuvamaailmassa.. Mutta samalla sinuakin lainatakseksi...

        "Ja juuri siksi kun tiedän, että voin saada ns kenet vain, --"

        Paljastaa juuri sen totuuden ja eron meidän välillämme. Sinulla, se että olet sinkku, on siis hyvin pitkälti omaa valintaasi. Koska voit saada (lähes) kenet vain. Minulla, ei ole sitä valintaa. Minä taas tiedän että en todellakaan voi saada ketä vaan. Mutta ehkä kuitenkin jonkun.

        Mutta myönnän sen, että olemme molemmat pohjimmiltamme ihan samanlaisia. Haluamme niin hyvän kumppanin kuin vain voimme saada. Ja olemme myös molemmat jossain määrin pinnallisia. Se rima vain on eri tasolla.

        Jos sinulla sen riman alapuolelle jää se 90% miehistä jotka eivät kelpaa, ja se 10% ehkä kelpaisi. Niin minulla sen riman alapuolelle jää ehkä 30% naisista ja 70% kelpaisi.

        ...Ja siltkin minulla on ongelmana tuo että tuo rima on liian korkealla. Se pitäisi pudottaa sinne tasolle, jossa vain 10% naisista ei kelpaa, ja 90% kelpaa. Sinulla ehkä jopa riittää kun pidät se riman tämänhetkisellä tasolla.

        Tällä hetkellä kritisoin sinua lähinnä sen vuoksi, että olet erittäin etuoikeutetussa asemassa, jonka olet itsekin myöntänyt (kun saisit kenet vaan), ja silti sekään ei riitä sinulle.

        Enkä muuten ainakaan itse ole koskaan kauniita kiusannut, tms. Enkä ole työpaikalla nähnyt mitään sen kaltaista. On totta että joskus en ole esim. pahemmin keskustellut työpaikan kauneimpien naisten kanssa, vaan pikemminkin niiden rumimpien - mutta se ei ole tahallista kiusaamista. Vaan ihan vaan siitä johtuvaa että jopa töissä tuntuu että niiden kauniiden naisten suhtautuminen on yleensä paljon viileämpää (ja turha kuvitellakaan että nämä naiset itse tulisivat aloitteellisesti juttelemaan, jollei ole joku siihen pakottava työasia). Miksi siis haluaisin jutella naisella, joka selvästi ei halua olla tekemisissä kanssani? Mieluumin juttelen sille naiselle, jolle seurani kelpaa. Rumille naisille se yleensä aina kelpaa. Kauniille ei.

        Joo, olen siis nähnyt kuinka töissä esim. se kaunein nainen ei ole mukana kun muut lähtevät yhdessä lounaalle, tms. Onko kyse ollut siitä että muut halveksivat kyseistä naista eivätkä halua mukaan porukoihinsa? Ei. Vaan siitä, että kyseinen nainen ei tuntunut haluavan työpaikan miesten seuraa. Itse asiassa tuossa työpaikassani sille kauniille naiselle tuntui kelpaavan vain se pomon lounasseura, tai joskus toisten naisten seura. Ei puhettakaan että olisi koskaan muille miehille tullut vapaaehtoisesti juttelemaan.

        En nyt tahdo sanoa että tuo olisi jotenkin yleispätevää kaikkiin tapauksiin. Mutta omat kokemukset kauniista naisista, niin työpaikoilla, kuin vapaallakin baareissa, on se, että ne ovat ihan ne kauniit naiset itse, jotka eivät halua muiden seuraa. Ja ennen pitkää tyhmempikin oppii karttamaan sellaisia naisia.

        Esim. itse en todellakaan mene enää kaltaisillesi kauniille naisille itse baarissa juttelemaan, koska se seura ei selvästi kelpaa. Onko se nyt minun syyni sitten että sorsin kauniita, kun en halua saada sitä sataa pakkia ihan vaan sen takia että se joku yksi kaunis nainen voisikin haluta hetken jutella. Eihän mikään estä sinua kauniina naisena olemasta itse aloitteellinen niidenkin suuntaan, jotka eivät heti halua sinuun tutustua. Ei ole muiden velvollisuus haluta tai pyrkiä sinun seuraasi. Sinä voit itsekin tehdä asialle jotain vaikka olet ehkä tottunut että asia toimii baareissakin aina toisin päin.

        kauniin naisen ongelmiin.


      • kauunis naiiinen

        Uskaltaisin veikata että ne kauniit naiset joita olet baarissa tms ovat olleet tavalla tai toisella varattuja. Itselläni ois treffit huomenna mutta taidampa perua kun niin kovasti exä vielä mielessä. Tänään viimeksi olin tekemisissä exän kanssa.


      • Kіs-kіsu
        panoringit ratkaisu kirjoitti:

        kauniin naisen ongelmiin.

        MItään panorinkiä tarvita, maailma on täynnä miehiä jotka haluaa naisen, johon muutkin miehet käy kuumana (ja kiihottuu siitä).

        En tiedä mistä aloittaja (olettaen että on kaunis nainen) on löytänyt noita epävarmoja miehiään. Jonkinlaista sisäistä nörttiyttä naisessa itsessäänkin täytyy olla jos onnistuu kaikki itsevarmat miehet välttämään.


    • Reipas Mies

      Kyse on parisuhdemarkkinoillamme että kauniit naiset vaativat komean, supliikin ja menestyvän miehen joka on suorituskykyinen vaikka ei omaisi luonnetta, ajatuksia ja näkemyksiä mitä vähemmän komea mies omaisi.

      P/S-markkinoilla on standardi että kauniille kuuluu komea. Kauniilla naisella on todella harvoin rumamies. Sen sijaan ei-niin-hottis naisia piisaa joilla on hyvinkin komea mies. Nimenomaan suositut miehet objektisoivat naisia tylysti "pantaviin" yms. Ette te naiset vain sitä päin naamaa kuule. Tai joku voi niin härskimies ollakkin että sanoo. Se ytm-utopia on monelle naiselle kuin kynttilän liekki koiperhoselle. Vaikka tuli on turmaksi, silti se niin kiehtoo.

      Naisen maailma on aivan helvetin paljon helpompi kuin tavismiehen. Älkää jankuttako feminismistä, euron balanssista tai synnytyksestä. Jos pääsee synnyttämään on jo voittanut. Voi valita miehen. Voi valita paremman elämän jonka se mies tarjoaa. Mies on kerännyt statusta jonka antaa naisensa käyttöön parisuhteessa. Ilman statusta ole looserismies joka ei kelpaa edes työttömälle naiselle.

      Rakkaus. Miten se lyhentää Audin osamaksuja, 200m2 ok-talon lainaa tai etelän matkaa? Tiedätte kyllä.

      Suomessakin on tuhansia miehiä joilla on oikein hyvä persoona, erilaisuutta ja mukavaa juttua mutta tutustumiset lopahtaa naiseen lasikattoon. Koska naama. Jos naama on semi-ok niin status. Kierre on valmis.

      Todistat kaunis nainen vain sanomalla "moi" sille perustavismiehelle. Katsotte usein pois päin jos teitä silmiin katsoo. Kauniille naisilla on kumma taipumus valita sosiaalisesta piiristä suositut miehet ja kaveerata automaattisesti heidän kanssa. Subjektiivinen otanta. En väitä että yksilön sisäisiä preferenssejä pitäisikään muuttaa toisen koska ne muuttuvat väistämättä iän mukana, mutta asenteita toisiin kyllä- haluamme toki parhaan parisuhteen itsellemme. Sääli vain jos se perustuu ulkonäköön.

      Ehkä joku uskaltaa rakastua myös ei-kiiltokuvamiehiinkin. Onhan meillä kaikilla miehillä muitakin ominaisuuksia kuin naama. Mediassa on useita semirumia miehiä joilla ei ole pulaa naisista- niistä kauniistakaan.

      Naiset tarvitsisivat lisää itsetuntoa jotta uskaltaisivat hengata oman tasoisen miehen kanssa.

      • Kaunotar x2

        Ja valivalivali, miksi kauniin pitäisi ottaa rumamies tai edes tavis jos tarjolla on niitä komeita? Itse olen huomannut myös aloittajan ongelman, olen kaunis tai oikeastaa hieman erikoisen kaunis kasvoiltani. Minulle merkkaa miehen luonne sekä elämäntavat hyvinkin paljon, mutta toki ulkonäkö painaa kupissa.Elämäntavoilla atrkoitan ettei polta, liikkuu paljon, samoin kuin minä teen. Salille olisi huippua lähteä kahdestaan, siellä kun vietän n. 5 krt viikossa jne.


      • ht ...
        Kaunotar x2 kirjoitti:

        Ja valivalivali, miksi kauniin pitäisi ottaa rumamies tai edes tavis jos tarjolla on niitä komeita? Itse olen huomannut myös aloittajan ongelman, olen kaunis tai oikeastaa hieman erikoisen kaunis kasvoiltani. Minulle merkkaa miehen luonne sekä elämäntavat hyvinkin paljon, mutta toki ulkonäkö painaa kupissa.Elämäntavoilla atrkoitan ettei polta, liikkuu paljon, samoin kuin minä teen. Salille olisi huippua lähteä kahdestaan, siellä kun vietän n. 5 krt viikossa jne.

        Eihän kauniiden olekaan pakko ottaa rumaa tai edes tavista. Ja se on ok. Ei tässä me "tavikset" mitään muuta odotetakaan.

        Mutta ei kannata tulla valittamaan sitten jos joku sellainen "tavis" (vai olisiko kuitenkin ollut komea) ei olekaan ihan innoissaan sitten sellaisen kauniin naisen seurasta (Mikä tuntui olevan aloittajan tänne innostanut avautumaan).

        Välillä voi siis kauniskin saada pakit itseään rumemmalta, niin vaikealta kun sen uskominen voi kuulostaakin.

        Mielestäni on ihan ok että markkinat ovat mitkä ne ovat. Kauniilla on varaa vaatia komeutta ja hyvää luonnetta. Taviksilla ei ole varaa vaatia noita pahemmin. Ja rumimmilla ei ole yleensä varaa vaatia juuri mitään pinnallista, koska eivät voi tarjota myöskään juuri mitään pinnallista. Näinhän se menee. Eikä se ole reilua mutta se on elämää. Ei tässä eletä missään kristillisessä utopiassa, jossa ihmisen sisin ja hyvyys oikeasti ratkaisee. Se on sellaista höpöä. Jotain parituhatta vuotta vanhaa satua, johon harva uskoo ja jota vielä harvempi yrittää oikeasti noudattaa vaikka uskoisikin.


    • mielinkielin mies

      Minä ainakin hyvinkin uskon tuon alooittajan ongelman. Näyttää siltä, että tällä palstalla ns. keskustelu on omien ennakkoluulojen loputonta toistelua, jossa ei ole tarkoituskaan antaa toisen mielipiteen vaikuttaa tai koskettaa. Kyllä minä ainakin uskon, että kauniilla naisilla voi olla ongelmia löytää sopivaa kumppania, joka suhtauisi heihin aivan tavallisena ihmisenä. Nainen tässä yhteiskunnassa tulee monesti määritellyksi ulkonäkönsä kautta.

      • ht ...

        Totta. Olen itsekin ennakkoluulojen orja. Väittelen ap:n kanssa koska oletan että ap on samankaltainen kuin ne kauniit naiset joita olen tavannut. Voin tietysti olla väärässäkin. Mutta toisaalta, onhan minulla lupa olla omien ennakkoluulojeni orja, siinä missä aloittajallakin. Luultavasti aloittajan ennakkoluulot minua kohtaan olisivat vähintäänkin suuremmat kuin minulla aloittajaa kohtaan jos joskus tavattaisiin. Mutta se on ok. Voidaan rauhassa elää niissä eri maailmoissa, jotka eivät koskaan kohtaa ja pitää ennakkoluulomme toisistamme.


      • et voi väitellä
        ht ... kirjoitti:

        Totta. Olen itsekin ennakkoluulojen orja. Väittelen ap:n kanssa koska oletan että ap on samankaltainen kuin ne kauniit naiset joita olen tavannut. Voin tietysti olla väärässäkin. Mutta toisaalta, onhan minulla lupa olla omien ennakkoluulojeni orja, siinä missä aloittajallakin. Luultavasti aloittajan ennakkoluulot minua kohtaan olisivat vähintäänkin suuremmat kuin minulla aloittajaa kohtaan jos joskus tavattaisiin. Mutta se on ok. Voidaan rauhassa elää niissä eri maailmoissa, jotka eivät koskaan kohtaa ja pitää ennakkoluulomme toisistamme.

        kauniin ja älykkään naisen kanssa, mutta trollin kanssa se onnistuu.


      • Kirot?

        Kiitos :) Tuntui miellyttävältä, että joku osasi asettua asemaani ja pyrkiä ymmärtämään mitä tarkoitin :)

        Puhuinhan ennakkoluuloista enemmän kuin itseni säälimisestä, tai sanomasta että olisin muihin nähden huonommassa asemassa. Sain osalta vastaaajista vain vahvistuksen haluun pitää kiinni näistä ennakkoluuloista. Kauniille ei haluta antaa oikeutta omiin haasteisiinsa, koska kuvitellaan että etulyöntiasema on niin vahva. Se oikeuttaa joidenkin mielessä joka kiusaamisen.


      • ht ...
        Kirot? kirjoitti:

        Kiitos :) Tuntui miellyttävältä, että joku osasi asettua asemaani ja pyrkiä ymmärtämään mitä tarkoitin :)

        Puhuinhan ennakkoluuloista enemmän kuin itseni säälimisestä, tai sanomasta että olisin muihin nähden huonommassa asemassa. Sain osalta vastaaajista vain vahvistuksen haluun pitää kiinni näistä ennakkoluuloista. Kauniille ei haluta antaa oikeutta omiin haasteisiinsa, koska kuvitellaan että etulyöntiasema on niin vahva. Se oikeuttaa joidenkin mielessä joka kiusaamisen.

        "Se oikeuttaa joidenkin mielessä joka kiusaamisen. "

        Aina on k*sipäitä jotka kiusaavat erilaisia. Niitä on kauniissa ja niitä on rumissa.
        Toki kauniilla ihmisillä varmaan on omat haasteensa, mutta mitä parinmuodostukseen tulee, niin ne haasteet ovat taatusti sieltä helpommasta päästä verrattuna rumiin. Ja itse sanon tämän mielestäni ainakin suunnilleen taviksena, eli jossain tuossa ryhmien välissä olevana.


    • loogista?

      Eiköhän nuo ole niitä ihailemiesi miesten ennakkoluuloja. Vahvat seksistiset ennakkoluulot ovat omiaan johtamaan hyvin kehittyneeseen machoidentiteettiin (tai toisinpäin), joka nähtävästi on sinuunkin vedonnut, kun täällä palstalla tuollaisia kirjoittelet.

    • Late bloomer

      En lukenut vastauksia muuten kuin silmäillen, mutta heitän yhden idean, joka ei ehkä vielä ole tullut ilmi.

      Oletko koskaan ajatellut, että voisit kokeilla tehdä jotain sen eteen, että kauneutesi ei vaikuttaisi niin paljon ei-halutulla tavalla? Voisit esimerkiksi koittaa analysoida sitä, miten miehet reagoivat kauneuteen ja tietynlaiseen käytökseen, ja miettiä, voisitko itse jotenkin toimia niin, että se saisi miehet uskomaan, että sinuun kannattaa tutustua, vaikka vaikuttaisitkin "liian kauniilta"? Voi olla, että löytyisi ihan pieniä, yksinkertaisia oman käytöksen yksityiskohtia, joiden tiedostaminen veisi eteenpäin.

      Jos nyt vaikka mies kokee treffeillä, että sinä saat liikaa huomiota ja hän jää rinnallasi näkymättömäksi, niin voisitko sinä omalla käytökselläsi tehdä vielä paremmin selväksi, että olet kiinnostunut vain ja ainoastaan siitä yhdestä miehestä? Oletko esimerkiksi tullut ajatelleeksi, että se, että viestität muille miehille, että et kaipaa heidän huomiotaan, ja se, että viestität sille yhdelle, että olet kiinnostunut juuri hänestä siitä huolimatta, että saat huomiota muiltakin, ovat kaksi eri asiaa? Voi olla, että olet huomioinut noista vain toisen.

      Moni joutuu jollakin tavalla tekemään töitä itsensä suhteen saadakseen sen, mitä haluaa, ja joskus kyse voi olla epätavallisestakin asiasta.

      • Kirot?

        Hyvä pointti.

        Kuten alla kerroin, olen sitä vastaan että ihminen alkaa manipuloiman sitä miltä vaikuttaa ulospäin toisille, jotta saisi hyväksyntää, mutta siihen mitä välitän toiselle ihmiselle ajatuksistani häntä kohtaan voin toki yrittää hioa. Tehdä selväksi kiinnostukseni jne.


      • Late bloomer
        Kirot? kirjoitti:

        Hyvä pointti.

        Kuten alla kerroin, olen sitä vastaan että ihminen alkaa manipuloiman sitä miltä vaikuttaa ulospäin toisille, jotta saisi hyväksyntää, mutta siihen mitä välitän toiselle ihmiselle ajatuksistani häntä kohtaan voin toki yrittää hioa. Tehdä selväksi kiinnostukseni jne.

        Hyväksynnän saaminen ja halutunlaisen hyväksynnän saaminen ovat nähdäkseni kaksi eria asiaa.

        Minut itseni on aiemmin nähty enemmän nörttinä kuin olisin halunnut, ja syy oli kai lähinnä siinä, että en tuonut muita puoliani esiin oikealla tavalla. Minut kyllä hyväksyttiin nörttinä, mutta en tyytynyt siihen. Erinäisten tapahtumien myötä jouduin miettimään aika paljonkin sitä, kuka oikein olen ja miten se näkyy, ja muutkin puoleni alkoivat näkyä uudella tavalla. Olen edelleen nörttikin, mutta olen nykyään myös paljon muuta.


      • Kirot?
        Late bloomer kirjoitti:

        Hyväksynnän saaminen ja halutunlaisen hyväksynnän saaminen ovat nähdäkseni kaksi eria asiaa.

        Minut itseni on aiemmin nähty enemmän nörttinä kuin olisin halunnut, ja syy oli kai lähinnä siinä, että en tuonut muita puoliani esiin oikealla tavalla. Minut kyllä hyväksyttiin nörttinä, mutta en tyytynyt siihen. Erinäisten tapahtumien myötä jouduin miettimään aika paljonkin sitä, kuka oikein olen ja miten se näkyy, ja muutkin puoleni alkoivat näkyä uudella tavalla. Olen edelleen nörttikin, mutta olen nykyään myös paljon muuta.

        Hirvittävän hyvä pointti.

        Eli siis mietin, kuinka voisin tuoda niitä muita puoliani enemmän esille, pelkän "kaunis bimbo"- muotin sijaan. :) Olen alallani nähnyt naisia, jotka kadottavat itsensä kauneuteen... Heistä tulee "sieluttomia" ja määrittelevät itsensä vain kauneuden kautta.

        Työpaikalla huomasin miten jotkut kauniit naiset vähensivät meikit, hiukset sidottiin, muodot peitettiin, ja päälle vielä paksukantaiset lasit, jotta saisivat uskottavuutta. KAIKKI naiseus peiteltiin kuin arat hiirulaiset jottei vaan muut naiset kiusaa ja miehet väheksy. Itse en SUOSTU muuttaman itseäni kerjätäkseni muiden hyväksyntää, se on oksettavaa ja heikkoa, mutta toki voin tuoda muitakin puoliani esille.

        Miten konkreettisesti ehdottaisit minun tämän tekevän?


      • Late bloomer
        Kirot? kirjoitti:

        Hirvittävän hyvä pointti.

        Eli siis mietin, kuinka voisin tuoda niitä muita puoliani enemmän esille, pelkän "kaunis bimbo"- muotin sijaan. :) Olen alallani nähnyt naisia, jotka kadottavat itsensä kauneuteen... Heistä tulee "sieluttomia" ja määrittelevät itsensä vain kauneuden kautta.

        Työpaikalla huomasin miten jotkut kauniit naiset vähensivät meikit, hiukset sidottiin, muodot peitettiin, ja päälle vielä paksukantaiset lasit, jotta saisivat uskottavuutta. KAIKKI naiseus peiteltiin kuin arat hiirulaiset jottei vaan muut naiset kiusaa ja miehet väheksy. Itse en SUOSTU muuttaman itseäni kerjätäkseni muiden hyväksyntää, se on oksettavaa ja heikkoa, mutta toki voin tuoda muitakin puoliani esille.

        Miten konkreettisesti ehdottaisit minun tämän tekevän?

        Hirveän vaikea antaa konkreettisia ideoita, kun tiedän vain sen, mitä olet kirjoittanut.

        Kirjoittamasi perusteella sinussa on ainakin jonkin verran tarkkailijaa, eli huomaat mitä ympärilläsi tapahtuu, vaikka et keskittyisi siihen tietoisesti. Vähintä mitä voit tehdä, on siis kai tarkkailla vaivihkaa sekä toisia ihmisiä että itseäsi tietynlaisissa tilanteissa ja yrittää keksiä, voisitko oppia jotain uutta. Jo se, että tiedostat haluavasi oppia, voi auttaa, vaikka et edes tietäisi, mitä tarkalleen haluat oppia.

        Mitä muuten ovat ne muut puolesi, joiden haluaisit saavan huomiota? Entä osaatko yleisellä tasolla jotenkin luonnehtia miestä, jota etsit, muuten kuin että hänen pitää kestää "kauneutesi varjopuolia?" Onko jotain, mikä voisi tehdä sinusta kiinnostavamman hänen silmissään ja vähemmän kiinnostavan niiden väärien ihmisten silmissä? Se voi liittyä pukeutumiseen, käytökseen, tai ihan mihin vaan.


      • Kirot?
        Late bloomer kirjoitti:

        Hirveän vaikea antaa konkreettisia ideoita, kun tiedän vain sen, mitä olet kirjoittanut.

        Kirjoittamasi perusteella sinussa on ainakin jonkin verran tarkkailijaa, eli huomaat mitä ympärilläsi tapahtuu, vaikka et keskittyisi siihen tietoisesti. Vähintä mitä voit tehdä, on siis kai tarkkailla vaivihkaa sekä toisia ihmisiä että itseäsi tietynlaisissa tilanteissa ja yrittää keksiä, voisitko oppia jotain uutta. Jo se, että tiedostat haluavasi oppia, voi auttaa, vaikka et edes tietäisi, mitä tarkalleen haluat oppia.

        Mitä muuten ovat ne muut puolesi, joiden haluaisit saavan huomiota? Entä osaatko yleisellä tasolla jotenkin luonnehtia miestä, jota etsit, muuten kuin että hänen pitää kestää "kauneutesi varjopuolia?" Onko jotain, mikä voisi tehdä sinusta kiinnostavamman hänen silmissään ja vähemmän kiinnostavan niiden väärien ihmisten silmissä? Se voi liittyä pukeutumiseen, käytökseen, tai ihan mihin vaan.

        Haluan sellaisen miehen, joka haluaa omistautua yhdelle naiselle, ja tähtäimessä on sitten avioliitto, yhteinen koti, ja lapset. Houkutan sitoutumiskammoisia miehiä, jotka kyllä minun kanssani haluaisivat seurustella, mutta emme muuten halua samoja asioita. Tykkään keskustelevaisista ja ajattelevaisista miehistä, jotka kuitenkin osaavat olla johdonmukaisia. Pidän myös herkistä ihmisistä ylipäätään.

        En halua liikaa tällä palstalla avautua, ettei mene liian henkilökohtaiseksi ;) Mutta siis se tila johon haluaisin pyrkiä on se, ettei ne stereotypiat seisoisi siinä edellä, että mies haluaisi tutustua persoonaani ilman että on jo "päättänyt" millaista kanssani on olla. Baarissa se voi ollakin tietynlaista ja sellaista mitä havainnoikin, mutta kun seurustellaan, niin sehän kyllä tapahtuu intiimimmissä tiloissa kuin baarissa, joten esim iskuyritykset tuskin arjessa mitään ongelmaa tuottaisi edes.


      • Late bloomer
        Kirot? kirjoitti:

        Haluan sellaisen miehen, joka haluaa omistautua yhdelle naiselle, ja tähtäimessä on sitten avioliitto, yhteinen koti, ja lapset. Houkutan sitoutumiskammoisia miehiä, jotka kyllä minun kanssani haluaisivat seurustella, mutta emme muuten halua samoja asioita. Tykkään keskustelevaisista ja ajattelevaisista miehistä, jotka kuitenkin osaavat olla johdonmukaisia. Pidän myös herkistä ihmisistä ylipäätään.

        En halua liikaa tällä palstalla avautua, ettei mene liian henkilökohtaiseksi ;) Mutta siis se tila johon haluaisin pyrkiä on se, ettei ne stereotypiat seisoisi siinä edellä, että mies haluaisi tutustua persoonaani ilman että on jo "päättänyt" millaista kanssani on olla. Baarissa se voi ollakin tietynlaista ja sellaista mitä havainnoikin, mutta kun seurustellaan, niin sehän kyllä tapahtuu intiimimmissä tiloissa kuin baarissa, joten esim iskuyritykset tuskin arjessa mitään ongelmaa tuottaisi edes.

        Voisiko ongelma olla siinä, että etsit seuraa tai edes tapaat miehiä baarissa? Mikähän lie todennäköisyys yleensäkään löytää tuollaista miestä vapaana baarista, ja tapaamispaikaksi voisi sopia paremmin kahvila, koska sellaisissa harvemmin saa tuollaista negatiivista huomiota.

        Oletko kokeillut nettideittiä? Tunnut osaavan kirjoittaa sen verran hyvin, että kunnon profiiliteksti toisi sinusta esiin sen, mitä voi muuten olla vaikea näyttää. Jos vielä olet sen verran omatoiminen, että etsit itse profiilin puolesta sopivia miehiä ja teet aloitteita heille, niin aina parempi. Itse miehenä tutustuisin naisiin mieluummin elävässä elämässä, mutta käytännössä tuntuu kuitenkin olevan helpompaa löytää ne sopivat naiset netistä kuin ulkoa.


    • Kympin Nainen

      Näinhän se menee, että ihan kaikenlaiset ihmiset joutuvat ennakkoluulojen kohteeksi. Rumat, lihavat, gootit, tummaihoiset.. ja kauniit.

      Eiköhän tuo ole ihan peruspsykologiaa, ja perustuu käsittääkseni siihen, että ihminen yrittää luoda uudesta tuttavuudesta jonkinlaisen mielikuvan välittömästi tapaamishetkellä. Ja tuon mielikuvan muodostumiseen vaikuttaa aivan kaikki asiat, ei ollenkaan vähiten ulkonäkö ja siihen liittyvät stereotypiat (sekä aiemmat kokemukset).

      Minusta tuohon ei oikeastaan ole muuta ratkaisua kuin osoittaa ennakkoluulot vääriksi omalla käytöksellään. Olen törmännyt yhä uudestaan samanlaisiin ennakkoluuloihin, mutta kun käyttäydyn oman luonteeni mukaisesti, niin yleensä ennakkoluulot hälvenevät ja uudet ihmiset huomaavat etteivät ennakkoluulot pitäneetkään paikkansa kohdallani.

      Toki ennakkoluulot ovat raivostuttavia eikä johonkin boksiin leimatuksi tuleminen ole mukavaa, mutta itse en ainakaan ole keksinyt muuta keinoa, kuin yrittää ne omalla käytökselläni kumota. Erityisesti todistelemaan en lähde, koska jos ennakkoluulot istuvat jonkun päässä kovin tiukasti, niin ei niitä sieltä todistelemalla lähde. Tuulimyllyjä vastaan on turha taistella, vai miten se sanonta nyt meneekään. Mutta pointtina siis tässä se, että jos joku yrittää sinua johonkin lokeroon tai rooliin väkisin laittaa, niin älä suostu siihen. Jos hän jatkaa yrittämistä, niin jatka matkaa.

    • Luulosairaus?

      Kauneus on katsojan silmissä, kenties et olekaan keskimääräisen tallaajan mielestä kaunis.

    • nainennnnnmmm

      Nostit tärkeän aiheen esille..minua ei kylläkään ole luultu tyhmäksi vaan minut hyvin tuntevat ovat kehuneet hyvin älykkääksi.
      Ongelma on juuri tuo että ulkonäköni takia vedän miehiä puoleeni kuin magneetti. Olisin mielummin rauhassa ja keskittyisin yhteen mieheen mutta ikinä ei saa olla rauhassa. Vaatii mieheltäkin jo jonkinmoista viilipyttymäisyyttä katsella vaimoa jota joka s.aatanan mies vokottelee.
      Olen lähinnä kyllästynyt niihin himokkaisiin katseisiin joka paikassa. En tiedä kauneudesta mutta joku seksikkyys heidät hurmaa ja tietysti alkavat haaveilemaan ja unohtavat tyystin että olen tunteva herkkä nainen enkä mikään Barbie nukke!!!

      • en ole tavannut

        kaunista ja älykästä naista, joten juttusi lienee trollausta.


      • ht ...

        Jotenkin kuulostaa niin järjettömiltä nuo kauniiden ongelmat. Toki, onhan se tietysti ongelma sekin että on liikaa tarjontaa ja pitää yrittää siitä valita. Ehkä kuitenkin vähäisempi kuin se, että ei ole tarjontaa mistä edes voisi valita.

        Mutta olisiko nyt ihan oikeasti sitten teidän kauniiden joilla kysyntää riittäisi aika ymmärtää ottaa ohjat omiin käsiinne. Sen sijaan että odottaisitte että joku niistä pelkän pinnan näkevistä kiimaisista uroksista paljastuisikin muuksikin kuin pinnalliseksi ääliöksi, niin tarkkailisitte ympäristöänne ja lähestyisitte itse sitä jotakuta, joka ei vaikuta aivan niin ulkokuoren lumoissa olevalta. En tiedä ratkaisisiko se ongelmaa, mutta ehkä voisi ainakin vähän auttaa.


      • InhaKyynikko

        Helppo ratkaisu: pukeudu burkhaan.


      • ne trollaa
        ht ... kirjoitti:

        Jotenkin kuulostaa niin järjettömiltä nuo kauniiden ongelmat. Toki, onhan se tietysti ongelma sekin että on liikaa tarjontaa ja pitää yrittää siitä valita. Ehkä kuitenkin vähäisempi kuin se, että ei ole tarjontaa mistä edes voisi valita.

        Mutta olisiko nyt ihan oikeasti sitten teidän kauniiden joilla kysyntää riittäisi aika ymmärtää ottaa ohjat omiin käsiinne. Sen sijaan että odottaisitte että joku niistä pelkän pinnan näkevistä kiimaisista uroksista paljastuisikin muuksikin kuin pinnalliseksi ääliöksi, niin tarkkailisitte ympäristöänne ja lähestyisitte itse sitä jotakuta, joka ei vaikuta aivan niin ulkokuoren lumoissa olevalta. En tiedä ratkaisisiko se ongelmaa, mutta ehkä voisi ainakin vähän auttaa.

        normaalin näköiset naiset saavat enemmän huomiota ja seksiä kuin kaikkein kauniimmat naiset, ja tämä on fakta. Se, että tällä palstalla vanhat kurpat trollaavat ja kiusaavat ätmejä on tietenkin hauska juttu. Naisethan esim. rumentavat itseään tatuoinnein saadakseen ulkonäkönsa halvemman oloiseksi ja saadakseen enemmän seksiä miehiltä.


      • nainennnnnmmm
        ht ... kirjoitti:

        Jotenkin kuulostaa niin järjettömiltä nuo kauniiden ongelmat. Toki, onhan se tietysti ongelma sekin että on liikaa tarjontaa ja pitää yrittää siitä valita. Ehkä kuitenkin vähäisempi kuin se, että ei ole tarjontaa mistä edes voisi valita.

        Mutta olisiko nyt ihan oikeasti sitten teidän kauniiden joilla kysyntää riittäisi aika ymmärtää ottaa ohjat omiin käsiinne. Sen sijaan että odottaisitte että joku niistä pelkän pinnan näkevistä kiimaisista uroksista paljastuisikin muuksikin kuin pinnalliseksi ääliöksi, niin tarkkailisitte ympäristöänne ja lähestyisitte itse sitä jotakuta, joka ei vaikuta aivan niin ulkokuoren lumoissa olevalta. En tiedä ratkaisisiko se ongelmaa, mutta ehkä voisi ainakin vähän auttaa.

        Niin no....yhden miehen kanssa olin avioliitossa ja hän erosi sadoista muista siinä ettei hän katsonut minua hakuten. Eikä ole vieläkään katsonut haluten!!!! Mutta pystyin luottamaan siihen ettei hän ole kauneuteni ja seksin perässä.
        Noooh....enhän minä sitten pitemmän päälle voinut tuntea seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan eli olen taas lähtöruudussa.
        Eli ne ujot ym joista koitat selittää eivät sitten taida välttämättä olla niitä rohkeimpia ja hyväitsetuntoisia sänkykumppaneita ja seksiä ilman ei ole parisuhdettakaan.
        Eli kauniilla ON todellinen ongelma.
        Ymmärrän että ätmien on siihen vaikea samaistua jollei edes rumin norsu anna pillua ätmeille.


      • nainennnnnmmm
        nainennnnnmmm kirjoitti:

        Niin no....yhden miehen kanssa olin avioliitossa ja hän erosi sadoista muista siinä ettei hän katsonut minua hakuten. Eikä ole vieläkään katsonut haluten!!!! Mutta pystyin luottamaan siihen ettei hän ole kauneuteni ja seksin perässä.
        Noooh....enhän minä sitten pitemmän päälle voinut tuntea seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan eli olen taas lähtöruudussa.
        Eli ne ujot ym joista koitat selittää eivät sitten taida välttämättä olla niitä rohkeimpia ja hyväitsetuntoisia sänkykumppaneita ja seksiä ilman ei ole parisuhdettakaan.
        Eli kauniilla ON todellinen ongelma.
        Ymmärrän että ätmien on siihen vaikea samaistua jollei edes rumin norsu anna pillua ätmeille.

        Piti kirjottaa ei katsonut haluten...


      • nainennnnnmmm
        en ole tavannut kirjoitti:

        kaunista ja älykästä naista, joten juttusi lienee trollausta.

        Lienetkö tavannut naista ollenkaan :-D Sanomattakin selvää ettei jokainen kaunis nainen maailmassa voi olla tyhmä! :-D


      • toisaaltaan
        nainennnnnmmm kirjoitti:

        Lienetkö tavannut naista ollenkaan :-D Sanomattakin selvää ettei jokainen kaunis nainen maailmassa voi olla tyhmä! :-D

        hankala uskoa, että kauniilla ja älykkäällä naisella olisi mitään ongelmia miessuhteissaan.


      • Late bloomer
        nainennnnnmmm kirjoitti:

        Niin no....yhden miehen kanssa olin avioliitossa ja hän erosi sadoista muista siinä ettei hän katsonut minua hakuten. Eikä ole vieläkään katsonut haluten!!!! Mutta pystyin luottamaan siihen ettei hän ole kauneuteni ja seksin perässä.
        Noooh....enhän minä sitten pitemmän päälle voinut tuntea seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan eli olen taas lähtöruudussa.
        Eli ne ujot ym joista koitat selittää eivät sitten taida välttämättä olla niitä rohkeimpia ja hyväitsetuntoisia sänkykumppaneita ja seksiä ilman ei ole parisuhdettakaan.
        Eli kauniilla ON todellinen ongelma.
        Ymmärrän että ätmien on siihen vaikea samaistua jollei edes rumin norsu anna pillua ätmeille.

        Miten olisi ihmistuntemuksen kehittäminen niin, että näkisit mustan ja valkoisen eli ujon ja vain pinnasta kiinnostuneen lisäksi myös harmaan sävyjä? Kaikki hiljaiset ei-suorantoiminnanmiehet eivät ole ujoja, ja kaikki "kiimansa näyttävät" eivät ole pelkästään seksin perässä.


      • nainennnnnmmm
        toisaaltaan kirjoitti:

        hankala uskoa, että kauniilla ja älykkäällä naisella olisi mitään ongelmia miessuhteissaan.

        Riittääkö niitä älykkäitä ja komeita miehiä kauniille naisille jos älykkäät ja komeat miehet ottavat usein myös ns.tavallisiakin naisia...


      • ei tietenkään riitä
        nainennnnnmmm kirjoitti:

        Riittääkö niitä älykkäitä ja komeita miehiä kauniille naisille jos älykkäät ja komeat miehet ottavat usein myös ns.tavallisiakin naisia...

        parisuhteeseen, mutta seksiin kyllä, sillä 20% miehistä panee 80% naisista.


      • naisen ongelmaan
        Late bloomer kirjoitti:

        Miten olisi ihmistuntemuksen kehittäminen niin, että näkisit mustan ja valkoisen eli ujon ja vain pinnasta kiinnostuneen lisäksi myös harmaan sävyjä? Kaikki hiljaiset ei-suorantoiminnanmiehet eivät ole ujoja, ja kaikki "kiimansa näyttävät" eivät ole pelkästään seksin perässä.

        löytyy ratkaisu runsaista panoringeistä.


      • nainennnnnmmm
        naisen ongelmaan kirjoitti:

        löytyy ratkaisu runsaista panoringeistä.

        No kun minä nättinä naisena kaipaa RAKKAUTTA. Panoringit eivät ole rakkautta.


    • ...

      "No niin, ja sitten teen selväksi sne, että olöen hyyyvin kiitollinen ja onneellinen ulkonäöstäni, ja haluan korosta myös kauniita puoliani naisena. En halua piiloutua, mutta joskus täytyy sanoa, että siihen on tullut paineita."

      En lukenut muita vastauksia, mutta pitää nyt kuitenkin huomauttaa, että oli se reilua tai ei, kohtelu on seurausta omista valinnoistasi. Jos jokin toiminta tuottaa jatkuvasti negatiivisia vaikutuksia, niin eikö ole tullut mieleen vaihtaa toimintatapaasi? Pukeudu vähemmän seksikkäästi jonkin aikaa, saat miehen ja tuskin se mies kuule sinua jättää, vaikka alkaisitkin taas pukeutua seksikkäästi!

      Jos nainen sanoo vaikka olevansa ylipainoinen, niin hän saa sata vastausta, että laihduta, oma moka. Miksi sinun tapauksesi olisi yhtään eri asia?!

      Muuten, minulla on kaunis serkku, joka myös pukeutuu seksikkäästi, mutta oli ensin parisuhteessa 18-28 -vuotiaaksi ja sitten aloitti toisen ollessaan 29vee.

      • Kirot?

        Tuo on oikeastaan ihan kiva vinkki!

        Olen periaatteessa sitä vastaan, että alkaisin muuttamaan itseäni suuntaan tai toiseen saadakseni muiden hyväksynnän (haluaisin kannustaa kaikki muitakin ihmisiä rohkeasti olemaan sitä mitä on, pukeutumana kuten haluaa jne), mutta toki pieniä muutoksia voisi yrittää tehdä ja katsoa josko se toisi eri lopputuloksen.


    • ätmi

      Kuinka monen miehen käyttämä olet?

      • arvuuttajajan

        eikös suominainen ollut aiemman tiedon mukaan 15nussima?


      • jeps.
        arvuuttajajan kirjoitti:

        eikös suominainen ollut aiemman tiedon mukaan 15nussima?

        Noin keskimäärin, kyllä.


    • 6yhu6777765yu6i6yhu6

      Voi tyttörukka, se että jotkut tytötkin ovat kehuneet ja pojat halunneet panna ei välttämättä tarkoita että olisit erityisen kaunis. On melko normaalia että naiset kehuvat kuinka nätti tukka, vaatteet yms. ja sitten haukkuvat kulman takana. Ja no pojat taas yleensä yrittävät mitä vaan, enemmänkin helppoja kuin kauniita.

      • huomio111

        No ei ne naiset kauniita kehu, lähinnä semmoisia itsensä tasoisia ja rumempia.


      • Kirot?

        Kyllä minä tiedän että olen kaunis :) Tottakai makuja ja mielipiteitä on monia, mutta kuulun kuitenkin "kauniiden naisten allegoriaan" :D


      • 6yhu6777765yu6i6yhu6
        Kirot? kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän että olen kaunis :) Tottakai makuja ja mielipiteitä on monia, mutta kuulun kuitenkin "kauniiden naisten allegoriaan" :D

        Ainahan sitä saa itsestään ajatella mitä vaan.


      • huomio112
        6yhu6777765yu6i6yhu6 kirjoitti:

        Ainahan sitä saa itsestään ajatella mitä vaan.

        Niinhän se on, että tavisnaisen ja ruman naisen perspektiivistä kaunis nainen vain kuvittelee olevansa kaunis, kun hän tietää, että Megan Foxkin on ruma ja kaikki kauniit naiset ja nättejä naisia on vain säälitapaukset, jotka eivät ole uhka, siis kuvitellaan, ettei kaunis ole kaunis ja sitten kuvitellaan, että se vaan kuvittelee.


      • Kirot?
        6yhu6777765yu6i6yhu6 kirjoitti:

        Ainahan sitä saa itsestään ajatella mitä vaan.

        Ajattelen itsestäni niin koska muut ihmiset ovat minulle niin kertoneet ja tämän ajatuksen aikaansaaneet, ja olen elättänyt itseni ulkonäölläni myöskin kaikki opintovuodet.

        Tietenkin voi olla, että jokin malli, joka saa rahaa siitä että antaa kasvonsa kuvattavaksi meikkimainokseen ja saa siitä rahaa, menestyy missikisoissa, tai saa komeat miehet lääpälleen vain "kuvittelee" olevansa kaunis omassa päässään.

        Todella hienoa, että sitten anonyymi henkilö, joka ei häntä koskaan ole nähnyt, internet palstalla puhkaisee tämän kuplan, ja kertoo että nainen onkin ruma, hän on vain kuvitellut kaikki nämä vuodet olevansa ihan kaunis. Tämä anynyymi henkilöhän sne paremmin osaa sanoa, kuin naisen todellinen reaalimaailma vuosin ajalta! Aika hauskoja ideoita heittelet! :D

        :D


      • Kirot?
        Kirot? kirjoitti:

        Ajattelen itsestäni niin koska muut ihmiset ovat minulle niin kertoneet ja tämän ajatuksen aikaansaaneet, ja olen elättänyt itseni ulkonäölläni myöskin kaikki opintovuodet.

        Tietenkin voi olla, että jokin malli, joka saa rahaa siitä että antaa kasvonsa kuvattavaksi meikkimainokseen ja saa siitä rahaa, menestyy missikisoissa, tai saa komeat miehet lääpälleen vain "kuvittelee" olevansa kaunis omassa päässään.

        Todella hienoa, että sitten anonyymi henkilö, joka ei häntä koskaan ole nähnyt, internet palstalla puhkaisee tämän kuplan, ja kertoo että nainen onkin ruma, hän on vain kuvitellut kaikki nämä vuodet olevansa ihan kaunis. Tämä anynyymi henkilöhän sne paremmin osaa sanoa, kuin naisen todellinen reaalimaailma vuosin ajalta! Aika hauskoja ideoita heittelet! :D

        :D

        Tuohon siis haluan lisätä, että en siis halua korostaa ulkonäköäni, eikä ole olemassa yhtäkään naista joka kaikkien mielestä olisi kaunis. Itse ne tiedä kuinka kaunis nyt muka olen, mutta kuulun enemmän kauniiden kategoriaan kuin epäviehättävien kategoriaan.

        Otetaan esimerkiksi Miss Universum (vaikken nyt itseäni häneen vertaakaan) hänkin on jonkun mielestä "ruma", eli joku ei ns tykkää hänen ulkonäöstä ja päättää nimittää häntä "rumaksi", mutta voidaan silti todeta että tietyt piirteet hänessä liittävät hänen selkeästi kauniiden naisten kategoriaan, josta yleismaallisesti on olemassa jonkinlainen yhteisymmärrys, universaalisti suurimman osan ihmisistä kanssa.


      • 6yhu6777765yu6i6yhu6
        Kirot? kirjoitti:

        Ajattelen itsestäni niin koska muut ihmiset ovat minulle niin kertoneet ja tämän ajatuksen aikaansaaneet, ja olen elättänyt itseni ulkonäölläni myöskin kaikki opintovuodet.

        Tietenkin voi olla, että jokin malli, joka saa rahaa siitä että antaa kasvonsa kuvattavaksi meikkimainokseen ja saa siitä rahaa, menestyy missikisoissa, tai saa komeat miehet lääpälleen vain "kuvittelee" olevansa kaunis omassa päässään.

        Todella hienoa, että sitten anonyymi henkilö, joka ei häntä koskaan ole nähnyt, internet palstalla puhkaisee tämän kuplan, ja kertoo että nainen onkin ruma, hän on vain kuvitellut kaikki nämä vuodet olevansa ihan kaunis. Tämä anynyymi henkilöhän sne paremmin osaa sanoa, kuin naisen todellinen reaalimaailma vuosin ajalta! Aika hauskoja ideoita heittelet! :D

        :D

        Ei tuo hymynaamojen käyttäminen ja vakuuttelu kylläkään varmuudesta kerro, päinvastoin. Mutta tietty ihmisiä on monenlaisia, niinkuin makujakin. Makuasia, sanoi koira kun muniaan nuoli.

        Itsellänikin on ystäviä jotka ovat olleet mallitoimiston listoilla, käyneet erilaisissa kisoissa yms. ja niissä piireissähän juuri ollaan kaksinaamaisia. Kehujen saaminen on melkeinpä itsestäänselvyys, paitsi selän takana, koska kaikki ovat niin egoistisia mutta kuitenkin suurimmalla osalla huono itsetunto.


      • Kirot?
        6yhu6777765yu6i6yhu6 kirjoitti:

        Ei tuo hymynaamojen käyttäminen ja vakuuttelu kylläkään varmuudesta kerro, päinvastoin. Mutta tietty ihmisiä on monenlaisia, niinkuin makujakin. Makuasia, sanoi koira kun muniaan nuoli.

        Itsellänikin on ystäviä jotka ovat olleet mallitoimiston listoilla, käyneet erilaisissa kisoissa yms. ja niissä piireissähän juuri ollaan kaksinaamaisia. Kehujen saaminen on melkeinpä itsestäänselvyys, paitsi selän takana, koska kaikki ovat niin egoistisia mutta kuitenkin suurimmalla osalla huono itsetunto.

        Siinä olet kyllä oikeassa.


      • Olen huomannut saman
        huomio111 kirjoitti:

        No ei ne naiset kauniita kehu, lähinnä semmoisia itsensä tasoisia ja rumempia.

        Tämä on ihan totta, naiset eivät koskaan kehu itseään kauniimpia koska heitä kadehditaan.


    • Antipinta

      Olen miehenä joskus törmännyt näihin kauniisiin ja "älykkäisiin" naisiin.

      ONGELMA on se että aikaa kuluu kuin pikku- tai teinitytöllä tuhottomasti kaikenlaiseen touhuiluun pinnallisten asioiden kanssa.

      On shoppailua, muotihömppää jne. ihan pitkäksi listaksi asti.

      Sitten esimerkiksi aika moni tällainen nainen kuluttaa sellaista "viihdettä" kuten SINKKUELÄMÄÄ tai jotain MTV:n roskasarjoja (Hills jne.).

      Kyse ei todellakaan ole siitä miten kaunis nainen on kuten aloituksessa väitetään vaan miten pinnalliselta ja turhamaiselta se kaikki touhuilu sen oman kauneuden ympärillä ei pelkästään näytä vaan myös ON.

      Ei siinä mitään että pitää itsestään huolen, mutta jos naiselta edes joskus tulisi ulos joku ORIGINELLI ajatus että näkisi aivojen läpi ei ole pelkästään suodattunut joko HÖMPPÄÄ tai YLIOPISTOLLISIA ARVOJA.

      Esimerkiksi jos nainen on lukenut jonkun kirjan tai nähnyt elokuvan joka ei ole tuota hömppää niin olisi kiva jos hän voisi kommentoida sitä muutenkin kuin vain kokemuksena.

      "Mutta ongelma onkin nimenomaan siinä, että minun ei pitäisi tarvita "todistaa" kenellekään yhtään mitään (ts taistella stereotypioita vastaan) vaan minun pitäisi saada olla ihn oma itseni, ja odottaa että miehet ja naiset näkisivät minut ihmisenä missä itsensäkin näkevät. Se ei aina toteudu, enkä jaksa enää "todistella" kenellekään miehelle, että ei, en halua pelkkää seksiä, en ole tyhmä, kiinnostuksen kohteeni eivät ole vain pinnallisia, ja että olen vain ihminen joka myös kaipaa rakkautta, huolenpitoa, parisuhdetta jne."

      Valitettavasti ME KAIKKI joudumme yleensä tuomaan esille sitä syvintä jollakin tapaa.
      Ulkonäkö ja ulkoinen olemus on se joka aluksi huomataan. Itse en miehenä ihastu siihen ulkonäköön koska tiedän miten se pettää.

      Joistakin naisista tulee esille olivatpa he kauniita tai ei esimerkiksi lämpöinen ja empaattinen puoli tavalla tai toisella. Se jo osoittaa tietynlaista SIELUKKUUTTA.
      Mutta sitten on hyvä oikeasti sanoa ja viestiä tavalla tai toisella ettei ole se kauniin naisen stereotyyppi.

      Kuitenkin sanon suoraan että ihmiset ovat hyvin valmiita tuomitsemaan toisen ihmisen ulkoisen olemuksen perusteella.
      Esimerkiksi itse en ole mikään komistus mies ja pukeudun varmaan ihan siististi, mutta toisaalta en kovinkaan näyttävästi.
      Tuskin ensinäkemältä naiset innostuvat minusta tuolla jossain. Toisaalta kun katson heitä silmiin ja toimin kohteliaasti jne. niin jospa joku hieman miettii mitä sisälläni tapahtuu.

      Yleisesti ottaen kuitenkin ihmisiä sen verran hyvin tuntien, tiedän olevani poikkeus joukossa joka pyrkii katsomaan ihmisten kuoren alle ja katsomaan ennen kaikkea vaikuttimet heidän toimintaansa.

      Moni kakku päältä kaunis, mutta toisaalta niinhän kakkujen yleensä tulee ollakin. Ei se nyt vielä siitä sisällöstä kerro suuntaan tai toiseen.

      • Kirot?

        No se on kyllä totta, että usein kauniit naiste tykkäävät myös meikata jne, kaikki muukin tuossa hömppälistassä. Se on vähän kuin kivaa harrastetoimintaa, saattaahan jollain miehelläkin olla vähän hömppä kiinnotuksen kohde, tietokonepeli, tai porno, tai jonkin asian keräily, mikä ei itsessään ole mitään maailman syvällisintä ja filosofisesti oleennaisinta toimintaa.

        Se että tykkää hömpästä tai pinnallisista asioista, ei kuitenkaan itsessään tee ihmisestä pelkästään pinnallista. Ts, sen ei AINA tarvitse poissulkea myös syvällisempien arvojen olemassaoloa.

        Moni ihminen kaipaa ja nauttii jonkinsortin viihteestä elämässään, jostakin joka tekee elämästä hetkellisesti keveämpää. Miehillä omat hömppänsä, se ei ole tuomittavaa tai pinnallista. Se on osa elämää.

        Tosin, jos joku ei voi sietää meikkaavaa, kauneudesta kiinnostunutta naista, joka seurailee realitysarjoja, niin ei tarvitse sietääkään. Voi valita naisen, joka on kiinnostunut täysin samoista asioista kuin itse on, jos niin tahtoo, mutta toisten kiinnostuksen kohteita ei tule tuomitakaan.


      • unikissat

        Antipinta, minä olen sitten sellainen älykäs, kaunis nainen, joka sinua miellyttäisi, kammoksun kuvaamiasi asioita, ainoa pikkupoikkeus on se, että minusta pitää arvostaa vaatteita tiettyyn rajaan asti ja pukeudun mieheni takia tyylikkäästi, aistikkaasti ja aika seksikkäästi ja hän osaa arvostaa sitä, mutta muoti, jätän sen massasielujen huoleksi.


      • Antipinta
        Kirot? kirjoitti:

        No se on kyllä totta, että usein kauniit naiste tykkäävät myös meikata jne, kaikki muukin tuossa hömppälistassä. Se on vähän kuin kivaa harrastetoimintaa, saattaahan jollain miehelläkin olla vähän hömppä kiinnotuksen kohde, tietokonepeli, tai porno, tai jonkin asian keräily, mikä ei itsessään ole mitään maailman syvällisintä ja filosofisesti oleennaisinta toimintaa.

        Se että tykkää hömpästä tai pinnallisista asioista, ei kuitenkaan itsessään tee ihmisestä pelkästään pinnallista. Ts, sen ei AINA tarvitse poissulkea myös syvällisempien arvojen olemassaoloa.

        Moni ihminen kaipaa ja nauttii jonkinsortin viihteestä elämässään, jostakin joka tekee elämästä hetkellisesti keveämpää. Miehillä omat hömppänsä, se ei ole tuomittavaa tai pinnallista. Se on osa elämää.

        Tosin, jos joku ei voi sietää meikkaavaa, kauneudesta kiinnostunutta naista, joka seurailee realitysarjoja, niin ei tarvitse sietääkään. Voi valita naisen, joka on kiinnostunut täysin samoista asioista kuin itse on, jos niin tahtoo, mutta toisten kiinnostuksen kohteita ei tule tuomitakaan.

        Itselläni ei ole mitään tarvetta tuomita ihmisiä, mutta muistutan siitä kuinka eri asioita tulkitaan.

        Jos tuollaisen naiseen törmään kuten olen joskus törmännyt niin ajattelen että ajatuksemme poikkeavat tietyissä tärkeissä asioissa aika tavalla.

        Mitä yhteistä voi löytää vaikka mies ja nainen joista toinen suorastaan fanittaa SINKKUELÄMÄÄ-sarjaa ja toinen pitää sitä suoranaisena ihmiskuonana?


      • Antipinta
        Antipinta kirjoitti:

        Itselläni ei ole mitään tarvetta tuomita ihmisiä, mutta muistutan siitä kuinka eri asioita tulkitaan.

        Jos tuollaisen naiseen törmään kuten olen joskus törmännyt niin ajattelen että ajatuksemme poikkeavat tietyissä tärkeissä asioissa aika tavalla.

        Mitä yhteistä voi löytää vaikka mies ja nainen joista toinen suorastaan fanittaa SINKKUELÄMÄÄ-sarjaa ja toinen pitää sitä suoranaisena ihmiskuonana?

        Tässä oli siis kyse kärjistyksestä, mutta joka kertoo ihmisten erilaisuudesta ja siitä että tietyt asiat jakavat ihmisiä aina eri kategorioihin vähän samaan tapaan kuin onko ihminen uskonnollinen vai ei.


      • Kirot?
        Antipinta kirjoitti:

        Itselläni ei ole mitään tarvetta tuomita ihmisiä, mutta muistutan siitä kuinka eri asioita tulkitaan.

        Jos tuollaisen naiseen törmään kuten olen joskus törmännyt niin ajattelen että ajatuksemme poikkeavat tietyissä tärkeissä asioissa aika tavalla.

        Mitä yhteistä voi löytää vaikka mies ja nainen joista toinen suorastaan fanittaa SINKKUELÄMÄÄ-sarjaa ja toinen pitää sitä suoranaisena ihmiskuonana?

        Ei mitään, olet oikeassa.

        Minä seuraan joskus Sinkkuelämää, katson eritoten reality- sarjoja, olen kiinnostunut kauneudesta ja hyvinvoinnista, ja meikkaamisesta, eikä tulisi mieleenkään olla miehen kanssa jolle nämä asiat naisessa on kauheinta mitä voi kuvitella.

        Olen kuitenkin myös kiinnostunut kirjallisuudesta, politiikasta ja uskonnoista, joten kiinnostuksekohteeni eivät kuitenkaan rajoitu pelkästään viihteeseen ja kauneuteen. Aiemmassa suhteessani juttelin mieheni kanssa noista asioista, en niinkään meikaamisesta, ja se oli täysin ok. tarvitseeko miehen ja naisen olla täysin samanlaisia? minun mielestäni ei.


      • Antipinta
        Kirot? kirjoitti:

        Ei mitään, olet oikeassa.

        Minä seuraan joskus Sinkkuelämää, katson eritoten reality- sarjoja, olen kiinnostunut kauneudesta ja hyvinvoinnista, ja meikkaamisesta, eikä tulisi mieleenkään olla miehen kanssa jolle nämä asiat naisessa on kauheinta mitä voi kuvitella.

        Olen kuitenkin myös kiinnostunut kirjallisuudesta, politiikasta ja uskonnoista, joten kiinnostuksekohteeni eivät kuitenkaan rajoitu pelkästään viihteeseen ja kauneuteen. Aiemmassa suhteessani juttelin mieheni kanssa noista asioista, en niinkään meikaamisesta, ja se oli täysin ok. tarvitseeko miehen ja naisen olla täysin samanlaisia? minun mielestäni ei.

        Aika monet naiset ovat kiinnostuneet kauneudesta, hyvinvoinnista ja meikkaamisesta. :p
        Osa tulee siitä ihan luonnostaan.
        Ei siinä mitään pahaa ole ja ei miehen ja naisen tarvitse olla samanlaisia, mutta jossakinhan se raja kulkee kun täytyy todeta että ei toimi.

        Itselleni Sinkkuelämää ja BB ovat kauhistuksia enkä voi sanalla sanoen ymmärtää, en vain voi.


      • Antipinta
        unikissat kirjoitti:

        Antipinta, minä olen sitten sellainen älykäs, kaunis nainen, joka sinua miellyttäisi, kammoksun kuvaamiasi asioita, ainoa pikkupoikkeus on se, että minusta pitää arvostaa vaatteita tiettyyn rajaan asti ja pukeudun mieheni takia tyylikkäästi, aistikkaasti ja aika seksikkäästi ja hän osaa arvostaa sitä, mutta muoti, jätän sen massasielujen huoleksi.

        On tietysti kiva kuulla että tällaisia naisia on olemassa, enkä yhtään epäile etteikö sellaisia olisi.
        Joillekin on vaikea selittää olipa sitten nainen tai mies etten välttämättä etsi kaunista naista vaan ennen kaikea fiksua, jossa on jotakin samaa kuin minussa ja jonka olemuksesta löydän jotain itseäni viehättävää.

        Sinällään muodin seuraaminen ei ole synti koska senhän voi nähdä myös taiteellisena ja kulttuurihistoriallisena ilmiönä, mutta jos sitä tekee kaiken aikaa ja ajatukset sekä aika pyörii sen ympärillä niin kertoohan se ihmisestä joka voi sitten taas olla ristiriidassa omien kanssa.

        Ihminen täyttää tai ainakin tulisi täyttää aikansa ja elämänsä asioilla jotka kiinnostavat. Samalla tavoin ne asiat myös kertovat ihmisen ajatuksista ja minkälaisissa sfääreissä ne kunkin päivän aikana liikkuvat sekä mahdollisesti siitä millaista elämää esimerkiksi nainen tahtoisi elää tai millaisessa elämänmenossa olla mukana.

        Sen sopivan kumppanin löytäminen on hankalaa muutenkin kuin että siinä olisi välissä joitakin tällaisia mielestäni huomattavia eroavaisuuksia ajattelussa.


    • nöösi_poika

      Sama koskee miehiä.

    • nöösi_poika
    • tavis9999

      Sain sen käsityksen että sinä Kirot pidät itsestäsi semmoisena kuin olet ja pidät saamastasi miesten huomiosta.
      "Mikä on kaunista ... ihailua ... seksuaalisia haluja. ...Seksuaalisella tavalla kauniina. ...kiitollinen ja onnellinen ulkonäöstäni ja haluan korostaa kauniita puoliani naisena. sisäisesti aivan tavallinen...".

      Minä pidän todella paljon siitä että nainen haluaa olla seksikäs. Pitää ja nauttii saamastaan miesten huomiosta sekä pitää siitä että herättää miehissä seksuaalisia haluja.

      Olen varmaan toiselta planeetalta oleva mies. Uskon rakkauteen ja uskollisuuteen. Naisia jotka seurustelee ja sanoo muille miehille "katsoa saa mutten halua sen enempää, minä rakastan miestäni" on olemassa.

      Toivon että löytäisit miehen itsellesi joka pitää sinusta ja rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Tavallisena, kauniina ja seksikkäänä. Lisäksi tämä mies olisi onnellinen siitä että herätät toisissa miehissä seksuaalisia haluja.

      • Kirot?

        Voi kuinka ihan viesti, ihan oikeasti sykähdytti! Kiitos kauniista sanoistasi, ja kaltaisesi miehen haluan


      • tavis9999
        Kirot? kirjoitti:

        Voi kuinka ihan viesti, ihan oikeasti sykähdytti! Kiitos kauniista sanoistasi, ja kaltaisesi miehen haluan

        Ole hyvä! Toivottavasti löydät.

        Olen seurustellut kaksi kertaa sinun kaltaisesi unelmien naisen kanssa. Ensimmäisen kanssa 6v ja toisen kanssa 4v (mentiin naimisiin). Valitettavasti tämä toinen menehtyi sairauteen.

        He olivat todella seksikkäitä ja halusivat olla sitä. Tämä oli yksi ominaisuus jota heissä rakastin. Varsinkin tässä toisessa oli jotain ihmeellistä seksuaalista vetovoimaa. Olin todella onnellinen tästä.

        Meidän etu oli varmaan siinä että meidät oli kasvatettu olemaan rehellisiä ja uskollisia. Me todella rakastettiin toisiamme.

        Eli kyllä tämmöiset suhteen on mahdollisia.


    • lonely_beauty

      Pidän itseäni kauniina naisena, en kuitenkaan korosta sitä, koska olen kaunis ja sen näkee korostamatta. Olemukseni pitää miehiä loitolla, joten harvoin kukaan tule ahdistelemaan, kuitenkin näen ja tiedostan, että miehet katsoo. Tykkään shoppailla, jos on aikaa siihen, ei ole koskaan ollut pakkomielle. Pidän vaatteista, kengistä ja meikkeistä. En kuitenkaan ole turhamainen, brändätty tai muodin seuraaja. Töitä teen "miesten alalla", ja työpaikkan sain älykkyydellä, siinä kauneuteni ei auttaisi vaikka miten yrittäisin.

      Miesten seurassa olen varautunut syystä, koska monet näkevät vain ulkokuoren ja ovat kiinnostuneet vain sen takia. Eivät tiedä minusta mitään, mutta väittävät miten ihana nainen olen ja blablabla :) Pahin turn-off miehissä, kun sanovat, että naisen tarkoitus on olla vain kaunis. Yleensä kerron nopeasti ammattini, ja jos vastaus on sellainen sovinistisen ivallinen "ei naisella ole aivoja", niin mies on todistanut olevansa ääliö. Minä pidänkin älykkäistä miehistä, ja sellainen ei koskaan sanoisi ettei kaunis nainen voisi olla älykäs.

      • Kirot?

        Ei ainoastaan jättäisi sanomatta, mutta kyllä kaikki älykkäät ihmiset sen jo tietävät, että ihmisen kauneus ei korreloi pienemmän älykkyysosamäärän kanssa. Tai siis jos jotain, korrelaatio on positiivinen; on tutkimuksia jotka ovat todenneet että kauniimmat ihmiset ovat myös älykkäämpiä. Itse en tuohon ota silti kantaa, mutta tänä päivänä tiede sen jo todistaa, että kaunis voi olla, ja usein myös onkin älykäs. Ikäänkuin että samoin kun kehityksessä meni mittasuhteet kohdilleen kropassa, meni myös aivojen kehityksessä ;)


      • Kirot? kirjoitti:

        Ei ainoastaan jättäisi sanomatta, mutta kyllä kaikki älykkäät ihmiset sen jo tietävät, että ihmisen kauneus ei korreloi pienemmän älykkyysosamäärän kanssa. Tai siis jos jotain, korrelaatio on positiivinen; on tutkimuksia jotka ovat todenneet että kauniimmat ihmiset ovat myös älykkäämpiä. Itse en tuohon ota silti kantaa, mutta tänä päivänä tiede sen jo todistaa, että kaunis voi olla, ja usein myös onkin älykäs. Ikäänkuin että samoin kun kehityksessä meni mittasuhteet kohdilleen kropassa, meni myös aivojen kehityksessä ;)

        Minä en usko kauneuden ja älykkyyden korrelaatioon.

        Sellaista olen kuitenkin miettinyt, että voivatko ulkonäkö ja suotuisat geenit korreloida keskenään.

        Voisiko ruman ihmisen geeneissä olla esimerkiksi enemmän perinnöllisiä sairauksia.


      • lonely_beauty
        Kirot? kirjoitti:

        Ei ainoastaan jättäisi sanomatta, mutta kyllä kaikki älykkäät ihmiset sen jo tietävät, että ihmisen kauneus ei korreloi pienemmän älykkyysosamäärän kanssa. Tai siis jos jotain, korrelaatio on positiivinen; on tutkimuksia jotka ovat todenneet että kauniimmat ihmiset ovat myös älykkäämpiä. Itse en tuohon ota silti kantaa, mutta tänä päivänä tiede sen jo todistaa, että kaunis voi olla, ja usein myös onkin älykäs. Ikäänkuin että samoin kun kehityksessä meni mittasuhteet kohdilleen kropassa, meni myös aivojen kehityksessä ;)

        En osaa ottaa kantaa tuohon. Useat ihmiset eivät muutenkaan käytä täyttä kapasiteettia joihin aivot pystyvät. Liiiiian moni nainen turvautuu juuri siihen, että kauneudella pärjää ja pääsee. Ja monessakin asiassa pääsee paljon helpommalla kuin vähemmän kaunis. Mutta mies joka arvioi naista vain ulkonäöllä ja toteaa ettei naisella voi olla älyä, on erittäin vajaaälyinen itse.


      • Kirot?
        lonely_beauty kirjoitti:

        En osaa ottaa kantaa tuohon. Useat ihmiset eivät muutenkaan käytä täyttä kapasiteettia joihin aivot pystyvät. Liiiiian moni nainen turvautuu juuri siihen, että kauneudella pärjää ja pääsee. Ja monessakin asiassa pääsee paljon helpommalla kuin vähemmän kaunis. Mutta mies joka arvioi naista vain ulkonäöllä ja toteaa ettei naisella voi olla älyä, on erittäin vajaaälyinen itse.

        Tuo on muuten totta.

        Se joku kiviaikainen väittämä, että kaunis ja seksikäs nainen on tyhmä ei kuulu enää tälle vuosituhannelle. Mutta osa siitä myytistä on saattanut johtau siitä, että jos on oikein kaunis, ja saa joitakin asioita suht helposti, niin laiskistuu kehittämään muita puoliaan. Sitten jos vielä valitsee alan, jolla ei edes TARVITSE kehittää muita puolia, niin ihmisen potentiaali voi jäädä käyttämättä, ja hän vaikuttaa typerämmältä kuin oikeasti edes onkaan. Eli siis äly voi olla huippuluokkaa, mutta jutut, ja ulkonäkö ja se maailma jossa nainen elää, ei kovin älylliseltä vaikuta.

        Amerikassa tämä on ainakin oikein huipussaan, siellä fiksut gollegetytöt omaksuvat piipittävän baby-äänen, botoksia, silarit ja kanamaisen käytöksen koska se on "cute", eli he suoranaisesti tyhmentävät olemustaan tahallaan, koska saavat sosiaalista hyväksyntää ja suosiota siten. Jos ruma ja liva nainen alkaisi piipittämään, ja puhumaan meikeistä ja muodista, niin se olisi suuri vitsi, se ei olisi enää "cute".


      • Ei järjen hiveä
        Kirot? kirjoitti:

        Tuo on muuten totta.

        Se joku kiviaikainen väittämä, että kaunis ja seksikäs nainen on tyhmä ei kuulu enää tälle vuosituhannelle. Mutta osa siitä myytistä on saattanut johtau siitä, että jos on oikein kaunis, ja saa joitakin asioita suht helposti, niin laiskistuu kehittämään muita puoliaan. Sitten jos vielä valitsee alan, jolla ei edes TARVITSE kehittää muita puolia, niin ihmisen potentiaali voi jäädä käyttämättä, ja hän vaikuttaa typerämmältä kuin oikeasti edes onkaan. Eli siis äly voi olla huippuluokkaa, mutta jutut, ja ulkonäkö ja se maailma jossa nainen elää, ei kovin älylliseltä vaikuta.

        Amerikassa tämä on ainakin oikein huipussaan, siellä fiksut gollegetytöt omaksuvat piipittävän baby-äänen, botoksia, silarit ja kanamaisen käytöksen koska se on "cute", eli he suoranaisesti tyhmentävät olemustaan tahallaan, koska saavat sosiaalista hyväksyntää ja suosiota siten. Jos ruma ja liva nainen alkaisi piipittämään, ja puhumaan meikeistä ja muodista, niin se olisi suuri vitsi, se ei olisi enää "cute".

        Se on muuten "femme fatale" ja "college".
        Vähän kirjoitus taitoa niin provosi menee paremmin läpi.


      • lonely_beauty
        Kirot? kirjoitti:

        Tuo on muuten totta.

        Se joku kiviaikainen väittämä, että kaunis ja seksikäs nainen on tyhmä ei kuulu enää tälle vuosituhannelle. Mutta osa siitä myytistä on saattanut johtau siitä, että jos on oikein kaunis, ja saa joitakin asioita suht helposti, niin laiskistuu kehittämään muita puoliaan. Sitten jos vielä valitsee alan, jolla ei edes TARVITSE kehittää muita puolia, niin ihmisen potentiaali voi jäädä käyttämättä, ja hän vaikuttaa typerämmältä kuin oikeasti edes onkaan. Eli siis äly voi olla huippuluokkaa, mutta jutut, ja ulkonäkö ja se maailma jossa nainen elää, ei kovin älylliseltä vaikuta.

        Amerikassa tämä on ainakin oikein huipussaan, siellä fiksut gollegetytöt omaksuvat piipittävän baby-äänen, botoksia, silarit ja kanamaisen käytöksen koska se on "cute", eli he suoranaisesti tyhmentävät olemustaan tahallaan, koska saavat sosiaalista hyväksyntää ja suosiota siten. Jos ruma ja liva nainen alkaisi piipittämään, ja puhumaan meikeistä ja muodista, niin se olisi suuri vitsi, se ei olisi enää "cute".

        Älyä on jo siinäki, että osaa käyttää sitä kauneutta hyväkseen, asia on erikseen, kun nainen alkaa käyttäytymään törkeästi, kun se k*usi oikeasti nousee päähän. Joskus esittämällä bimboa pääsee helpommalla. Susta ei odotetaan mitään ja ollaan valmiita tekemään kaikki puolestasi. Harvoin tuota itse käytän, mutta joskus se "vain tapahtuu", kun miehet antavat tilaa, auttavat tavaroiden kanssa, tekevät palveluksia vaikka en pyydä.


    • Ei järjen hiveä

      Aloittaja ei taida olla nainen vaan ihan perusmiesprovolta vaikuttaa...

      • epäilemättä

        Selvästikin. Ei ole naisen käisalaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe