Miksi jotkut käy jatkuvasti vierailulla profiilissani?

nainen19802

Muutaman päivän on profiili ollut esillä ja kymmeniä miehiä käy päivittäin, noin 10 päivässä kirjoittaa ja muutaman kanssa olen kirjoitellutkin.

Yksi vaikuttaa suht normaalilta ja ulkonäkökin muut jutut natsaa. Miksi hän käy useita kertoja päivässä katsomassa profiiliani? Hänellä on jäsenyys joten näkis varmaan muutenkin milloin olen viimeksi kirjautunut....

Myös muutamat muut käy siellä päivittäin vaikka olen heidän aloituksiinsa vastannut että kiitos mutta ei kiitos.

Mä en käy kenenkään profiilissa vilkuilemassa kuin sen ekan kerran eikä kiinnosta kuinka usein ne kirjautuu sinne tms.

40

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm_1967x

      Arvaus; on kiinnostunut ja käy katsomassa sun tilastoja, kuinka monen kanssa kenties kirjoittelet, pohtii omia mahdollisuuksiaan sun kanssa kenties. Käsittääkseni sun ei tarvi olla plussalainen niin hän kuitenkin näkee kuinka paljon olet viestinyt muiden kanssa, tästä en ole ihan varma mutta muistaakseni muutama vuosi sitten se oli noin.

      Arvaus2; kirjoittelee useammankin kanssa ja tsekkailee profiileja muistaakseen mitä kukakin on profiilissaan itsestään kertonut.

      tommosia tuli mieleen mulle, tosin en tarkkaan tiedä miten nää nykyiset plussaprofiilit toimii kun ei oo ollu tarvis hakea ketään enää aikoihin. Ja nyt tästä saunaan, syömään ja leffan katseluun, hauskaa iltaa kaikille.

    • fgghjnkkllkjj

      Tilastoja se katselee tai sit käy vaan katselemassa ja lukemass että keksis keskustelun aiheita.

      • nainen19802

        Minkälaisia tilastoja se voi mun profiilista nähdä plussalaisena?

        En mä nyt tiedä ahdistaako se varsinaisesti mutta ihmettelen vaan kun en itse tunne mitään tarvetta tehdä samaa...


      • rgjjgjjjj
        nainen19802 kirjoitti:

        Minkälaisia tilastoja se voi mun profiilista nähdä plussalaisena?

        En mä nyt tiedä ahdistaako se varsinaisesti mutta ihmettelen vaan kun en itse tunne mitään tarvetta tehdä samaa...

        Hän näkee monellekko olet kirjoittanut kuukauden aikana ja montako viestiä . Ja montako viestiä olet saanut monelta. Hän varmaan pitää kirjaa ja vertailee niitä edelliseen päivään. Samat näkee mitkä sinäkin näet omastasi profiilistasi kun klikkaat tilastot.


    • huh hah hei

      Jos sinua se ahdistaa, niin piilota profiili....silloin ei varmaan kukaan kurki

    • 10+14

      "Minkälaisia tilastoja se voi mun profiilista nähdä plussalaisena? "

      No nehän lukee ihan tossa plussapaketin mainoksessakin, mutta siitä näkee esim kuinka monta viestiä sinä olet lähettänyt / saanut. Montako on listannut sinut suosikiksi yms. ja montako vierailua profiilisi on tehty. Voin sanoa että nätimmillä mimmeillä noi luvut on kymmenkertaisia keskivertomiehiin verrattuna. Tervetuloa karjamarkkinoille... :D

      Todennäköisesti mies vaan kattelee profiilistasi jutun juurta seuraavaan viestiin. Esim. harrastuksistasi yms. Pikainen vinkki tähän väliin. Jos mies vaikuttaa kiinnostavalta, niin kannattaa siirtää suht nopeaan keskustelu puhelimitse / livenä käytävään. Nettiviestittelyä ei kannata kovin pitkään jatkaa.

      Tsemppiä etsintään.

      • nainen19802

        Kiitos!
        No helkkari, nyt toi alkoi kyllä ahdistaa että tyyppi/tyypit käy kattomassa senkin kuinka moni mulle kirjoittaa tai kuinka monelle mä...

        Näkeekö ne sen jo jotenkin omalta etusivultaan vai vasta sitten kun käyvät mun profiilissa? Mua ei kiinnosta kyllä noi jutut yhtään, ihan sama kuinka monelle kukakin kirjoittaa tai kuinka moni käy niiden sivuilla.

        Mä luulen että mun kannattaa lähtee pois tuolta kun mä en oikein kiinnostu kenestäkään edes sen vertaa että kiinnostaisi nähdä tms. Ihan kivoja tyyppejä ja varmaan ulkonäkökin ihan ok ainakin niiden yksittäisten kuvien mukaan mutta kannattaako nyt kauheesti sopia tapaamisia jos fiilis on se, että "ihan sama, voihan sitä aina käydä katsomassa kun ei tässä nyt parempaakaan tekemistä ole..." ?

        Muistan että edellisen kerran kun olin sinkku pari vuotta sitten niin tutustuin Facebookin AYI:ssä pariin tyyppiin ja niiden tapaamista odottelin perhosen vatsassa lennellen... toisesta tulikin sitten seurustelusuhde.


      • 15+10
        nainen19802 kirjoitti:

        Kiitos!
        No helkkari, nyt toi alkoi kyllä ahdistaa että tyyppi/tyypit käy kattomassa senkin kuinka moni mulle kirjoittaa tai kuinka monelle mä...

        Näkeekö ne sen jo jotenkin omalta etusivultaan vai vasta sitten kun käyvät mun profiilissa? Mua ei kiinnosta kyllä noi jutut yhtään, ihan sama kuinka monelle kukakin kirjoittaa tai kuinka moni käy niiden sivuilla.

        Mä luulen että mun kannattaa lähtee pois tuolta kun mä en oikein kiinnostu kenestäkään edes sen vertaa että kiinnostaisi nähdä tms. Ihan kivoja tyyppejä ja varmaan ulkonäkökin ihan ok ainakin niiden yksittäisten kuvien mukaan mutta kannattaako nyt kauheesti sopia tapaamisia jos fiilis on se, että "ihan sama, voihan sitä aina käydä katsomassa kun ei tässä nyt parempaakaan tekemistä ole..." ?

        Muistan että edellisen kerran kun olin sinkku pari vuotta sitten niin tutustuin Facebookin AYI:ssä pariin tyyppiin ja niiden tapaamista odottelin perhosen vatsassa lennellen... toisesta tulikin sitten seurustelusuhde.

        Et taida olla ollenkaan tosissasi seuraa etsimässä.


      • 10+14
        nainen19802 kirjoitti:

        Kiitos!
        No helkkari, nyt toi alkoi kyllä ahdistaa että tyyppi/tyypit käy kattomassa senkin kuinka moni mulle kirjoittaa tai kuinka monelle mä...

        Näkeekö ne sen jo jotenkin omalta etusivultaan vai vasta sitten kun käyvät mun profiilissa? Mua ei kiinnosta kyllä noi jutut yhtään, ihan sama kuinka monelle kukakin kirjoittaa tai kuinka moni käy niiden sivuilla.

        Mä luulen että mun kannattaa lähtee pois tuolta kun mä en oikein kiinnostu kenestäkään edes sen vertaa että kiinnostaisi nähdä tms. Ihan kivoja tyyppejä ja varmaan ulkonäkökin ihan ok ainakin niiden yksittäisten kuvien mukaan mutta kannattaako nyt kauheesti sopia tapaamisia jos fiilis on se, että "ihan sama, voihan sitä aina käydä katsomassa kun ei tässä nyt parempaakaan tekemistä ole..." ?

        Muistan että edellisen kerran kun olin sinkku pari vuotta sitten niin tutustuin Facebookin AYI:ssä pariin tyyppiin ja niiden tapaamista odottelin perhosen vatsassa lennellen... toisesta tulikin sitten seurustelusuhde.

        "Mä luulen että mun kannattaa lähtee pois tuolta kun mä en oikein kiinnostu kenestäkään edes sen vertaa että kiinnostaisi nähdä tms. Ihan kivoja tyyppejä ja varmaan ulkonäkökin ihan ok ainakin niiden yksittäisten kuvien mukaan mutta kannattaako nyt kauheesti sopia tapaamisia jos fiilis on se, että "ihan sama, voihan sitä aina käydä katsomassa kun ei tässä nyt parempaakaan tekemistä ole..." ?"

        Itse en ainakaan miehenä vetänyt oikeen minkään näköisiä johtopäätöksiä kenenkään kiinnostavuudesta profiilin perusteella. Sinne kun nyt voi kirjoitella mitä huvittaa, ja mimmit ovat mestareita tuunaamaan kuviaan edustavammaksi kuin ovatkaan. Sen takia suosin tuota pikaista livetreffaamista


      • nainen19802
        15+10 kirjoitti:

        Et taida olla ollenkaan tosissasi seuraa etsimässä.

        No ilmeisesti sitten en ole...

        Kyllä mä haluan löytää oikean miehen ja mielellään loppuelämäksi mutta ehkä tämä netti-homma ei ole mun juttu jos se ei mitään fiiliksiä saa aikaan.


      • 1111
        nainen19802 kirjoitti:

        No ilmeisesti sitten en ole...

        Kyllä mä haluan löytää oikean miehen ja mielellään loppuelämäksi mutta ehkä tämä netti-homma ei ole mun juttu jos se ei mitään fiiliksiä saa aikaan.

        "Kyllä mä haluan löytää oikean miehen ja mielellään loppuelämäksi mutta ehkä tämä netti-homma ei ole mun juttu jos se ei mitään fiiliksiä saa aikaan"

        mitä fiiliksiä odotat netissä kirjoittelun tuovan? Eipä tuota kannata kovin äkkiä tyrmätä. Tutustut vähän useampaan henkilöön ja käyt kiinnostavien kanssa livetreffeillä. Sitten on ehkä vähän enemmän tartuntapintaa aiheeseen


      • 15+17
        10+14 kirjoitti:

        "Mä luulen että mun kannattaa lähtee pois tuolta kun mä en oikein kiinnostu kenestäkään edes sen vertaa että kiinnostaisi nähdä tms. Ihan kivoja tyyppejä ja varmaan ulkonäkökin ihan ok ainakin niiden yksittäisten kuvien mukaan mutta kannattaako nyt kauheesti sopia tapaamisia jos fiilis on se, että "ihan sama, voihan sitä aina käydä katsomassa kun ei tässä nyt parempaakaan tekemistä ole..." ?"

        Itse en ainakaan miehenä vetänyt oikeen minkään näköisiä johtopäätöksiä kenenkään kiinnostavuudesta profiilin perusteella. Sinne kun nyt voi kirjoitella mitä huvittaa, ja mimmit ovat mestareita tuunaamaan kuviaan edustavammaksi kuin ovatkaan. Sen takia suosin tuota pikaista livetreffaamista

        Profiilin omistaja on kuitenkin jotenkin päättänyt, mitä profiiliinsa kirjoittaa. Tietenkin sinne voi kirjoittaa mitä huvittaa, eli myös valheita, mutta vaikka koko teksti olisi huuhaata niin se kertoo silti paljon siitä, millaisen kuvan kirjoittaja _haluaa_ antaa itsestään, millaisia asioita hänelle tulee mieleen kirjoittaa, millaista kieltä käyttää jne. Ymmärrän toki, että keskimääräisen ihmisen analyyttiset kyvyt eivät riitä tällaisten perusasioiden hahmottamiseen.


      • Miäs33Treee
        nainen19802 kirjoitti:

        Kiitos!
        No helkkari, nyt toi alkoi kyllä ahdistaa että tyyppi/tyypit käy kattomassa senkin kuinka moni mulle kirjoittaa tai kuinka monelle mä...

        Näkeekö ne sen jo jotenkin omalta etusivultaan vai vasta sitten kun käyvät mun profiilissa? Mua ei kiinnosta kyllä noi jutut yhtään, ihan sama kuinka monelle kukakin kirjoittaa tai kuinka moni käy niiden sivuilla.

        Mä luulen että mun kannattaa lähtee pois tuolta kun mä en oikein kiinnostu kenestäkään edes sen vertaa että kiinnostaisi nähdä tms. Ihan kivoja tyyppejä ja varmaan ulkonäkökin ihan ok ainakin niiden yksittäisten kuvien mukaan mutta kannattaako nyt kauheesti sopia tapaamisia jos fiilis on se, että "ihan sama, voihan sitä aina käydä katsomassa kun ei tässä nyt parempaakaan tekemistä ole..." ?

        Muistan että edellisen kerran kun olin sinkku pari vuotta sitten niin tutustuin Facebookin AYI:ssä pariin tyyppiin ja niiden tapaamista odottelin perhosen vatsassa lennellen... toisesta tulikin sitten seurustelusuhde.

        Itse ainakin plussalaisena katson naisen tilastot ensin. Jos hän on kirjoitellut satoja tai jopa tuhansia viestejä kymmenille miehille on mun silloin turha ottaa yhteyttä.
        Toisekseen jos tilastot näyttää että vastaanotetut viestit ovat vaikka viideltäkymmeneltä ja lähetetyt viestit myös viidellekymmenelle voin silloin luottaa että myös mulle vastataan eikä tehdä tyypillistä käydään profiilissa ja vaijetaan mikä tuntuu olevan varsin yleinen käytäntö miehiä kohtaan.


      • 10+14
        15+17 kirjoitti:

        Profiilin omistaja on kuitenkin jotenkin päättänyt, mitä profiiliinsa kirjoittaa. Tietenkin sinne voi kirjoittaa mitä huvittaa, eli myös valheita, mutta vaikka koko teksti olisi huuhaata niin se kertoo silti paljon siitä, millaisen kuvan kirjoittaja _haluaa_ antaa itsestään, millaisia asioita hänelle tulee mieleen kirjoittaa, millaista kieltä käyttää jne. Ymmärrän toki, että keskimääräisen ihmisen analyyttiset kyvyt eivät riitä tällaisten perusasioiden hahmottamiseen.

        No joo. Kyllähän sitä itsekkin profiilia analysoi, mutta siinä saa helposti ihan erilaisen kuvan ihmisestä mitä livenä. Se kun on photoshopilla tuunattu, ja tarkkaan harkittu myynti-ilmoitus siitä millainen ihminen haluaa olla. Joskus natsaa hyvinkin todellisuuteen. Silti sen nopean livetapaamisen kannalla olen. Tietysti tervettä varovaisuutta voi käyttää, esim. Prepaidliittymän ja julkisen treffipaikan muodossa.

        Totta kai siihen ilmoitukseen saa ja pitää panostaa. Siitähän se kaikki kuitenkin lähtee. Kovin pitkälle sillä ei vaan päästä.


    • 8+16

      Yksinkertaista: häntä kiinnostaa joku asia, jota käy katsomassa. Oleellisempi kysymys on: miksi naisia ihmetyttää tai peräti ahdistaa tällaiset asiat?

      • nainen19802

        No mua ihmetyttää / ahdistaa sen takia kun ei itselleni tulis mieleenkään käydä vakoilemassa kenenkään tuntemattoman tyypin toimintaa tuolla netissä, niin tuntuu oudolta miksi ketään kiinnostaa kuinka moni mulle kirjoittaa tai kuinka monelle itse kirjoittelen...

        Tosin jos mietin asiaa niin, että siellä olisi mies, joka jostain syystä kiinnostais mua tosi kovasti, oltais ehkä jo tavattu, jotain ihastumista olis ilmassa tms. niin luulisin, että silloin munkin tekis mieli käydä kurkkimassa noita juttuja ;)


      • 15+5
        nainen19802 kirjoitti:

        No mua ihmetyttää / ahdistaa sen takia kun ei itselleni tulis mieleenkään käydä vakoilemassa kenenkään tuntemattoman tyypin toimintaa tuolla netissä, niin tuntuu oudolta miksi ketään kiinnostaa kuinka moni mulle kirjoittaa tai kuinka monelle itse kirjoittelen...

        Tosin jos mietin asiaa niin, että siellä olisi mies, joka jostain syystä kiinnostais mua tosi kovasti, oltais ehkä jo tavattu, jotain ihastumista olis ilmassa tms. niin luulisin, että silloin munkin tekis mieli käydä kurkkimassa noita juttuja ;)

        Ei se ole vakoilua, jos katsoo tietoja, jotka ovat ihan sallitusti ja avoimesti näytillä profiilissa. Vakoilua olisi esim. hakkeroida sivuston palvelin ja kaivella sieltä tietoja.

        Profiilin toistuva katselu on merkki kiinnostuksesta. Viestimäärien ym. katselu kertonee, että hän yrittää arvioida sinun kiinnostuksesi määrää ja omia mahdollisuuksiaan.


    • No kyllä minäkin tulkitsisin tuon lähinnä kiinnostukseksi ja olisin asiasta hyvilläni, erityisesti jos mies on kiinnostava, ja miksipä en muutenkin. Aika vaikeata lienee nettideittailu jos ihan tarkoituksella yrittää joka asian tulkita mahdollisimman negatiivisesti.

      Sitäkään en tajua että miksi pitäisi ahdistua siitä että joku saa selville viestieni ja kirjoittelukamujeni määrän. Mitä ihmeen merkitystä tuollaisella olisi minkään asian kannalta ja miksi sitä pitäisi yrittää salailla?

      Lienee tosiaan parasta poistua nettitreffeiltä ennen kuin liian ahdistavaksi alkaa käymään.

      • avoin data

        Itse asiassa voisi olla mielenkiintoista, jos kaikkien nähtävillä olisi, kuka on kirjoittanut kenellekin ja montako viestiä. Massapostaajat paljastusivat heti, ja jokainen näkisi jos oma keskustelukumppani pyörittää tusinaa muuta ehdokasta samaan aikaan. Samalla voisi myös näkyä vastaamattomien viestien määrä, niin nirsoilijat olisi helpompi tunnistaa.


    • Coolisti vaan

      Olen mies nytkin noin kuudessa tunnissa parisenkymmentä "naista" vieraillut muutamia yhteydenottoja. Eipä profiilin sisältökään näytä niitä häiritsevän. Kirjoittelen niitä näitä takasin. Jotkut luultavasti olettaa et otan yhteyttä kun käy vierailulla. Et siksi ne varmaan käyvät siinä toistuvasti. Eli selkokielellä "mainostavat itseään".

      Ai miltä minusta tuntuu kun on paljon visitoreja. Nooh sanotaan vaikka tältä

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/13104396

    • sdfffhj

      Minä katson kiinostavasta naisesta ensin tilastot että kannattaako sille edes kirjoittaa ja sen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä että kannattaako laittaa viestiä. Yleensäkkään yli puolivuotta vanhempiin ei kannata vaivautua ja niihin ei kanssa kannata jos lähetettyjen viestien määrä on pari viestiä ja saatujen määrä satoja. Tämmösiä on aika paljon.
      Mutta jollain naisilla on ihan älyttömiä tilastoja vierailuja saattaa olla 35000 suosikkina on 200 kertaa ja saatuja viestejä kuussa 500 150 käyttäjältä.
      Ja naisen lähettämiä viestejä saattaa olla tasan 0.
      Koko touhussa ei ole mitään järkeä.
      Pitäs tehdä semmonen treffisivusto jossa miehet ei voi tehdä aloitteita.

      • 14+6

        Ei vaan sivuston pitäisi jotenkin pakottaa naiset ottamaan kantaa saamiinsa viesteihin. Sen pitäisi tietenkin olla mahdollisimman helppoa, eli yksinkertainen hylkää-nappi jos ei aio vastata. Vaikka niin, että ei näe uusia viestejä, jos on liian monta vanhaa jonossa. Miesten massapostausta pitäisi rajoittaa niin, ettei pysty kirjoittamaan, jos ei sovi toisen vaatimuksiin (pitäisi siis olla eri asia kuin ihannekumppani, joka on tiukemnin rajattu kuin ehdottomat vaatimukset).


    • hjkhk

      Myöskään en ole plussalainen joten täytyykö mun vierailla toisen henkilön profiilissa nähdäkseni ne hänen tilastonsa vai näenkö ne kaikilta ilman vierailua jos olen esim. merkinnyt hänet suosikiksi?

    • mies 8+9

      Palvelussa pitäisi olla "ei kiitos" -nappi naisia varten, jolla voisi selkeästi kertoa, ettei nyt kiinnosta. Tavallinen käyttäjä kun ei voi niin monen kanssa kirjoitella päivän aikana, ettei niitä halua tuhlata "ei kiitos" -viesteihin. Naiset saavat vain niin paljon viestejä etteivät ehdi, jaksa, huvita vastata kaikkeen. Sitten on näitä, joiden tilastoista näkyy kauhea kiinnostus, mutta mikään ei kelpaa, vaikka vuosia roikuttu palstalla. Vähän kaukana tuntuu olevan nämä "tosi tarkoituksella" liikkeellä olevat.

      • 16+10

        Jos saa liikaa viestejä, pitäisi älytä kertoa profiilissaan tarkemmin, millainen itse on ja millaista seuraa etsii. Viestitulva on lapsellinen tekosyy. Asiattomat voi tietenkin jättää huomioimatta.


      • olisi toimiva

        Tuo Ei kiitos-nappi olisi kyllä hyvä!


      • olisi toimiva
        olisi toimiva kirjoitti:

        Tuo Ei kiitos-nappi olisi kyllä hyvä!

        ja se pitäisi kyllä olla ihan jokaisella käytössä, miehilläkin


    • näitänähty

      Aloittajaa ei kiinnosta tutustua kehenkään mieheen vaan hän on vain keräämässä kehuja ja suoraan sanotuna testaamassa markkina arvoaan. Sen verran olen netissä kirjoitellut naisten kanssa ja päässyt treffeillekin että voin kokemuksesta sanoa tunnistavani tuon naistyypin. Sen arvaa jo koska alun kiinnostuksen jälkeen tulee se viesti joka menee aina osapuilleen että " tää ei olekaan mua varten ja olet mukava tyyppi...." jonka jälkeen kirjoittaja poistaa tai piilottaa profiilin.

      • 546534534

        Moni nainen ei todellakaan ole mitään markkina-arvoaan testaamassa, miksi joidenkin miesten on se niin vaikeaa ymmärtää... Jollei nainen tahdo kirjoitella jokaisen Tepon ja Matin kanssa, niin on joku huomionkerääjäkö?

        "Sen arvaa jo koska alun kiinnostuksen jälkeen tulee se viesti joka menee aina osapuilleen että " tää ei olekaan mua varten ja olet mukava tyyppi...." jonka jälkeen kirjoittaja poistaa tai piilottaa profiilin."

        No tuohan kertoo, että nettideittailu ei ollut sen naisen juttu, kun kerran profiilinkin piilottaa tai poistaa. Joku joka ei itseään poista, voi oikeasti ottaa tuon netissä tutustumisen rennommin. Ei ole edes pakko käydä joka päivä katsomassa onko tullut viestejä, jos ei tahdo roikkua siellä jatkuvasti.


      • kfkfkk
        546534534 kirjoitti:

        Moni nainen ei todellakaan ole mitään markkina-arvoaan testaamassa, miksi joidenkin miesten on se niin vaikeaa ymmärtää... Jollei nainen tahdo kirjoitella jokaisen Tepon ja Matin kanssa, niin on joku huomionkerääjäkö?

        "Sen arvaa jo koska alun kiinnostuksen jälkeen tulee se viesti joka menee aina osapuilleen että " tää ei olekaan mua varten ja olet mukava tyyppi...." jonka jälkeen kirjoittaja poistaa tai piilottaa profiilin."

        No tuohan kertoo, että nettideittailu ei ollut sen naisen juttu, kun kerran profiilinkin piilottaa tai poistaa. Joku joka ei itseään poista, voi oikeasti ottaa tuon netissä tutustumisen rennommin. Ei ole edes pakko käydä joka päivä katsomassa onko tullut viestejä, jos ei tahdo roikkua siellä jatkuvasti.

        Eiku nää "tää ei ole mu varten" -tyypit palaa aina hetken päästä takaisin. :D


    • 678l4w

      Mitä jos vaikka tapaisitte ihan treffeillä niin ei tarvi lapsellisesti kyttäillä puolin ja toisin.
      ja perus naisesta poiketen voisit vaikka ihan kysyä mieheltä sua askarruttavia asioita, etkä jollain nettideittipalstalla jonne pääsääntöisesti kirjoittaa turhautuneet ammattiloukkaantujat ja ikisinkut.

    • ei Dementiaa

      Miehet eivät tee muistiinpanoja profiileista. On vaikeaa muistaa kuka oli kuka, varsinkin kuvattomista.

      Omat muistiinpanot olisivat hyvä Plus-palvelun ominaisuus. Joku lisätäppä suosikin ja blokkauksen väliin voisi olla sellainen, ettei se näy ulkopuolisille.

    • Anni1982

      Itse kiinnitin samanlaiseen ilmiöön huomiota, moni äijä kävi tsekkailemassa profiiliani päivittäin. Minäpä lähdin treffeille yhden tuollaisen "stalkkerin" kanssa, ja nyt ollaan oltu suhteessa useapi kuukausi! Ainakin ko. tapaus oli vain harvinaisen kiinnostunut minusta. Minua arvelutti aluksi 8 vuoden ikäero, mutta eipä tuo nyt tosielämässä oikein näy missään kielteisesti.

      • enna811

        No huh, minulla ehdoton raja menee viidessä vuodessa! Nuorempikin saa olla!


      • Varmasti ihan hyvä taktiikka kirjoittaa itse sille miehelle joka ei laita viestiä mutta kyttää profiilissa usein, edellyttäen tietty että mies vaikuttaa edes jollain tavoin kiinnostavalta. Saattaisinpa laittaa itsekin, mutta ei kyllä tällä hetkellä taida oikein ketään ”stalkkeria” olla profiilini kimpussa.

        Tosin miesten jotka toivovat tällaisella metodilla saavansa naisen tekemään aloitteen on pidettävä huoli siitä että se oma profiili myös on kiinnostusta herättävä. Lähes tyhjä, kuvaton ja huolimattomasti täytetty profiili ei takuulla saa kenenkään kiinnostusta heräämään ja tekee stalkkerista vain ärsyttävän friikin. Ja muutenkin tämä metodi voi toimia oikeastaan vain sellaisessa tilanteessa että nainen ei muuten saa järkeviä aloitteita, sillä joka tapauksessa ne aloitteenteolla kiinnostuksensa osoittaneet miehet tsekataan ensiksi, ja vasta sitten jos ei mitään asiallista ole näkyvissä, aletaan miettiä että pitäisikö sitä itsekin jollekin pistää viestiä.


      • Mies 28v
        stellaria81 kirjoitti:

        Varmasti ihan hyvä taktiikka kirjoittaa itse sille miehelle joka ei laita viestiä mutta kyttää profiilissa usein, edellyttäen tietty että mies vaikuttaa edes jollain tavoin kiinnostavalta. Saattaisinpa laittaa itsekin, mutta ei kyllä tällä hetkellä taida oikein ketään ”stalkkeria” olla profiilini kimpussa.

        Tosin miesten jotka toivovat tällaisella metodilla saavansa naisen tekemään aloitteen on pidettävä huoli siitä että se oma profiili myös on kiinnostusta herättävä. Lähes tyhjä, kuvaton ja huolimattomasti täytetty profiili ei takuulla saa kenenkään kiinnostusta heräämään ja tekee stalkkerista vain ärsyttävän friikin. Ja muutenkin tämä metodi voi toimia oikeastaan vain sellaisessa tilanteessa että nainen ei muuten saa järkeviä aloitteita, sillä joka tapauksessa ne aloitteenteolla kiinnostuksensa osoittaneet miehet tsekataan ensiksi, ja vasta sitten jos ei mitään asiallista ole näkyvissä, aletaan miettiä että pitäisikö sitä itsekin jollekin pistää viestiä.

        Kerran eräs nainen vieraili profiilissani lähes päivittäin, oli kuvan perusteella ihan kauniskin ja muistaakseni muutenkin kiinnostavalta vaikuttava. Päätin sitten lähestyä viestillä, kun ajattelin että hän olisi kiinnostunut, koska vieraili niin useasti profiilissani. Lähetin ihan asiallisen viestin, en kirjoittanut mitään törkyä tai seksiin viittaavaa. Ja kysyin lopuksi, että mitä teit .......na/nä (oli joku arkipyhä pääsiäinen? tai sen tapainen). No eipä tullut koskaan vastausta ja jonkin ajan kuluttua oli kokonaan kadonnut koko sivustolta.


    • mitä tää on

      Luulisi, että se on positiivinen asia jos joku on niin kiinnostunut susta, että haluaa katsella profiiliasi moneen kertaan.

    • Öö krööh

      Ettisköhän ne seuraa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe