Ettei totuus unohtuisi

Maailma vihaa Jumalan silmäterää. Tiedottaminen on sen mukaista. ICEJ paljastaa todellisuuden.
http://vimeo.com/12290869

Pasi Turunen valaisee asiaa suomeksi.

> Aurinko oli tuskin ehtinyt nousta edes Välimerellä, kun tiedotusvälineet ympäri maailman olivat jo tietävinään mitä maanantaina, toukokuun 31. päivänä 2010 varhain aamuyöllä oli tapahtunut. Suomalaisten vasta heräillessä uuteen työviikkoon katkeamaton uutisvirta kertoi täydellä höyryllä mitä kauheaa Israel oli taas mennyt tekemään. Jotain niin hirveää, että Turkki oli ennättänyt kutsua hätäistuntoon YK:n turvallisuusneuvoston ja oli vaatimassa Natoakin koolle ennen kuin suomalaiset tuskin olivat ehtineet työpaikoilleen. Israelin kerrottiin hyökänneen väkivaltaisesti Gazaan humanitaarista apua viemässä olleisiin avustuslaivoihin ja alkaneen ampua rauhanomaisissa aikeissa kansainvälisillä vesillä liikkuneita rauhanaktivisteja. <
http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/180/mavi_marmara_ja_mediahysteria_osa_1

65

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

      Monet Eappi-työssä olleet helluntailaiset ja luterilaiset tuttavani ovat tosiaan paikan päällä työskenneltyään huomanneet, että maailman tiedotusvälineet eivät kerro edes kaikkea sitä, mitä palestiinalaiset joutuvat kestämään.

      Moni israelfanittaja muuttaa paikan päällä käytyään näkemyksiään ja hyvä niin.

      HYVÄ!

      http://www.eappi.fi

      • Luterilainen ystävä

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!


      • Syytön kts
        Luterilainen ystävä kirjoitti:

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!

        https://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY


    • Inhottava realisti

      Eiköhän jokainen normaaliälyinen käsittäne, että kumpikin osapuoli tuottaa suuressa määrin propagandaa oman asiansa tukemiseksi.

      • Ota se lääke

        IR sitten aloitti ennen lääkitystä taas serkoilunsa.


      • Voi JEESUKSENPERSEET
        Ota se lääke kirjoitti:

        IR sitten aloitti ennen lääkitystä taas serkoilunsa.

        Serkoilua tai ei, niin enemmän IR on tällä palstalla asiaa puhunut kuin yksikään israelfanittaja profetiahihhuli. Asia nyt on varsin yksiselitteinen, että KYLLÄ MYÖS ISRAEL TEKEE PAHAA, vaikka se ei teidän aivopestyjen idioottien kapeaan maailmankuvaan millään mahdukaan.


      • offi10001

        Täällä ei ole normaaliälyisiä , myö kaikki vajakkeja , propaganda on huuhdellut aivojemme ÄÖn, tasolle älyttömyys on n, 75 % pois normaalista.


      • Voi JEESUKSENPERSEET kirjoitti:

        Serkoilua tai ei, niin enemmän IR on tällä palstalla asiaa puhunut kuin yksikään israelfanittaja profetiahihhuli. Asia nyt on varsin yksiselitteinen, että KYLLÄ MYÖS ISRAEL TEKEE PAHAA, vaikka se ei teidän aivopestyjen idioottien kapeaan maailmankuvaan millään mahdukaan.

        Voi JEES... Hyvä. Uskot siis luomiseen ja lankeemukseen. Paha tuli maailmaan lankeemuksen kautta. Raamatun mukaan kaikki, sinäkin, tekevät pahaa Jumalan silmissä. Mutta älä vaivu. Jos saat kutsun, voit nöyrtyä Luojasi pelastavan armon alle.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

        Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

        Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet.

        1. Kuuntele tai lue ilosanoma Jeesuksesta, evankeliumi

        Jeesus on tullut pelastamaan Hänestä täysin tietämättömiä, Jeesuksesta jotain kuulleita, tapakristittyjä, kastettuja nimikristittyjä, omavanhurskaudessa eläviä uskonnollisia kristittyjä ja kaikkia pelastavasta uskosta osattomia. On ihmisiä jotka eivät tiedä ovatko he uskossa vai ei. Jos tunnet epävarmuutta oletko uskossa niin omasta kokemuksesta tiedän sinun kuuluvan uskosta osattomien ja pelastusta vailla olevien suureen joukkoon. Herra on tällöin aloittanut työnsä sydämessäsi ja sinun osasi on nöyrtyä, tunnustaa syntisyytesi ja ottaa Jeesus vastaan sydämeesi.

        Jokaisen on kuultava mitä ilosanoma Jeesuksesta tarkoittaa. Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä elämänsä aikana vaikka olisi jo saanut uskon armolahjan. Raamattu sanoo monta kertaa ilosanoman Jeesuksesta. Lyhyesti se on 1.Kor.15: Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.

        2. Usko, että Jeesus on elänyt ja ristiinnaulittu

        Jotta Jeesuksen voi ottaa vastaan niin täytyy uskoa järjellä, että Jeesus eli ja ristiinnaulittiin. Tämä on nykyisin varsin helppo asia koska lähes kaikki historioitsijat näin sanovat ja myös Wikipedia sen kertoo. <
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Ps. IR ei pelasta sinua.


      • ...
        yurki1000js kirjoitti:

        Voi JEES... Hyvä. Uskot siis luomiseen ja lankeemukseen. Paha tuli maailmaan lankeemuksen kautta. Raamatun mukaan kaikki, sinäkin, tekevät pahaa Jumalan silmissä. Mutta älä vaivu. Jos saat kutsun, voit nöyrtyä Luojasi pelastavan armon alle.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

        Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

        Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet.

        1. Kuuntele tai lue ilosanoma Jeesuksesta, evankeliumi

        Jeesus on tullut pelastamaan Hänestä täysin tietämättömiä, Jeesuksesta jotain kuulleita, tapakristittyjä, kastettuja nimikristittyjä, omavanhurskaudessa eläviä uskonnollisia kristittyjä ja kaikkia pelastavasta uskosta osattomia. On ihmisiä jotka eivät tiedä ovatko he uskossa vai ei. Jos tunnet epävarmuutta oletko uskossa niin omasta kokemuksesta tiedän sinun kuuluvan uskosta osattomien ja pelastusta vailla olevien suureen joukkoon. Herra on tällöin aloittanut työnsä sydämessäsi ja sinun osasi on nöyrtyä, tunnustaa syntisyytesi ja ottaa Jeesus vastaan sydämeesi.

        Jokaisen on kuultava mitä ilosanoma Jeesuksesta tarkoittaa. Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä elämänsä aikana vaikka olisi jo saanut uskon armolahjan. Raamattu sanoo monta kertaa ilosanoman Jeesuksesta. Lyhyesti se on 1.Kor.15: Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.

        2. Usko, että Jeesus on elänyt ja ristiinnaulittu

        Jotta Jeesuksen voi ottaa vastaan niin täytyy uskoa järjellä, että Jeesus eli ja ristiinnaulittiin. Tämä on nykyisin varsin helppo asia koska lähes kaikki historioitsijat näin sanovat ja myös Wikipedia sen kertoo. <
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Ps. IR ei pelasta sinua.

        ....


    • Ateistit. Miksi on muslimeja, juutalaisia ja uudestisyntyneitä Jumalan lapsia? Muistutan, että oletettu evoluutio on mykkä.

      • Inhottava realisti

        yurki. Miksi lanttumaakari aloitti toimintansa samaan aikaan kuin sinäkin?


      • Pidä hyvänäsi IR
        Inhottava realisti kirjoitti:

        yurki. Miksi lanttumaakari aloitti toimintansa samaan aikaan kuin sinäkin?

        Sehän on se sinun sussusi, katkera kameli, joka aloitti pastauksen ajoissa.


      • Inhottava realisti kirjoitti:

        yurki. Miksi lanttumaakari aloitti toimintansa samaan aikaan kuin sinäkin?

        IR. En tunne lanttumaakaria.


    • Iltahuutoa
    • KTS (Ei kirj.)

      Monet Eappi-työssä olleet helluntailaiset ja luterilaiset tuttavani ovat tosiaan paikan päällä työskenneltyään huomanneet, että maailman tiedotusvälineet eivät kerro edes kaikkea sitä, mitä palestiinalaiset joutuvat kestämään.

      Moni israelfanittaja muuttaa paikan päällä käytyään näkemyksiään ja hyvä niin.

      HYVÄ!

      http://www.eappi.fi

    • Mites teijjän lössil

      2.12.2014 10:15
      0
      Sulje
      Kopioit teksti ja liitä se esim google kääntäjään ja se kääntää sen tekstin aika monelle keilelle. Tässä esim tuosta tekstistä koneen kääntämänä-

      Kanne Hamasin johtajien räikeistä sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan.
      To:
      - Pääsihteeri herra Ban Ki-Moon
      - Presidentti Yhdistyneiden Kansakuntien turvallisuusneuvoston, ja
      - Rouva Fatou Bensoudan, syyttäjä Kansainvälisen rikostuomioistuimen

      Aihe: Hamasin johtajien on yrittänyt sotarikoksia
      Arvoisat suurlähettiläät! Me allekirjoittaneet tämän vetoomuksen ja monet miljoonat ympäri maailmaa, odottaa YK: n ratkaiseva kanteen Hamasin johtajien räikeästi sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan.

      Jo usean vuoden ajan, ja nykyisen konfliktin myös Hamasin johtajat ja heidän terroristijärjestö hallitseva Gazan ovat johdonmukaisesti tehnyt suuria sotarikoksiin, jotka on määritelty kansainvälisen lainsäädännön: mielivaltaisesta tulipalo Israelin siviiliväestöä; ampumisen omassa siviilejä, kouluja ja sairaaloita; pakottaa omia siviilejä myös lapsia seisomaan kattojen ja muun vaaran, käyttävät niitä ihmiskilpinä - ja Sinä ja YK eivät ole tehneet kaiken, on mahdollista lopettaa nämä sotarikoksista.

      Kehotamme teitä ottamaan nyt kaikki toimenpiteet valtuudet yrittää Hamasin johtajia, ennen kansainvälisen rikostuomioistuimen sitoa näitä suuria sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan:

      Ammunta tuhansia raketteja tarkoituksella ja summittaisesti siviilikohteisiin Israelissa.
      Ampuminen nämä raketit sisällä palestiinalaisten siviilien yhdisteitä, kuten koulut, sairaalat ja asuinrakennukset, omilla siviilejä ihmiskilpinä, sijoittamalla ne harkitusti osaksi pahanteosta.
      Hamasin johtajat kantavat yksin vastuun viime sodan ja kärsimyksen molemmin puolin: Hamas ampui 12000 raketteja Israeliin ja vastustaneet tulitaukoa.
      Hamasin johtajat kavallettu tuki rahaa saatu humanitaarisiin tarpeisiin Gazan väestöstä ja käyttänyt sitä valtavaa sotatoimien.

      Tämä vetoomus ei ole toimi kansaa vastaan Gazassa, juuri päinvastoin: me haluamme auttaa vapaaseen palestiinalaisten ja israelilaisten keskuudessa Hamasin sortoa, kauhua, sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan.

      Kunnioittavasti: Kaikki allekirjoittaneet

      Lue koko kirje lähetettiin YK: n pääsihteerille
      Hamas War Crimes

    • KTS (Ei kirj:)

      Monet Eappi-työssä olleet helluntailaiset ja luterilaiset tuttavani ovat tosiaan paikan päällä työskenneltyään huomanneet, että maailman tiedotusvälineet eivät kerro edes kaikkea sitä, mitä palestiinalaiset joutuvat kestämään.

      Moni israelfanittaja muuttaa paikan päällä käytyään näkemyksiään ja hyvä niin.

      HYVÄ!

      http://www.eappi.fi

      • KTS. Milloin opit, että auttajillakin voi olla tietyn väriset silmälasit? Palestiinalainen viihtyy paremmin Israelin vankilassa kuin terroristien alamaisena.

        > Preferring humanity to savagery. It is not surprising that some “Palestinians” would get tired of the endless and relentless hatred, violence, and insanity that surrounds them, and prefer even prison to it — prison, that is, in a civilized country. <
        http://pamelageller.com/2014/12/palestinians-prefer-israeli-jails-to-life-under-hamas.html/


      • yurki1000js kirjoitti:

        KTS. Milloin opit, että auttajillakin voi olla tietyn väriset silmälasit? Palestiinalainen viihtyy paremmin Israelin vankilassa kuin terroristien alamaisena.

        > Preferring humanity to savagery. It is not surprising that some “Palestinians” would get tired of the endless and relentless hatred, violence, and insanity that surrounds them, and prefer even prison to it — prison, that is, in a civilized country. <
        http://pamelageller.com/2014/12/palestinians-prefer-israeli-jails-to-life-under-hamas.html/

        Päälinja on selkeä. Langennut maailma eksyy ja eksyttää. Ajalliset hallintakoneistot saattavat olla vaikeaselkoisia. Onneksi meillä on asialleen vihkiytyneitä tutkijoita. Käsittääkseni jesuiitat ja zionistit määräävät tahdin. Jesuiitat raivaavat tieltään kaikki esteet. Kylmäverisesti. He palvovat Mammonaa.

        > Agents of the Jesuits have been responsible for assassinating many heads of State over the centuries: Heads of states were assassinated by the Jesuits, when they attempt to suppress the influence and meddling of the Jesuits in their national affairs. Of heads of states that are known to have been assassinated by Jesuits we mention for example: William of Orange, Kings Henry III and Henry IV of France, Czars Alexander I and Alexander II of Russia, President Abraham Lincoln and John F. Kennedy, and Mexican President Benito Pablo Juarez.

        Jesuit connection to Lincoln assassination: Abraham Lincoln was fully aware of the evil nature of the Jesuits. He stated, “... it is not against the Americans of the South, alone, I am fighting. It is more against the Pope of Rome, his perfidious Jesuits and their blind and blood-thirsty slaves that we have to defend ourselves.” <
        https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html

        Näistäkään ei puhuta Suomen mediassa. Tiedon mukaan John McCain oli perustamassa ISIS:iä. Lyhennyksellä on kaksi merkitystä.
        - Islamilainen kalifaatti.
        - Israelin salainen tiedustelupalvelu.

        > In a November 19 Egyptian TV interview, Jamal Al-Din Ibrahim, who in the past claimed to be a University of California professor, said that ISIS was an acronym for “Israeli Secret Intelligence Service” and had been established by John McCain, as part of a conspiracy to drag the Arab world into a quagmire. According to Ibrahim, Abu Bakr Al-Baghdadi was in fact a Jew called Simon Elliot, who had been trained by the Mossad.

        Following are excerpts from an interview with self-proclaimed Egyptian-American toxicology professor Jamal Al-Din Ibrahim, which aired on Egypt TV on November 19, 2014: Interviewer: Thank you for bringing the film we just saw to our attention. The film [about ISIS] should serve as a message to all Egyptians, and the best part is that it was made by America itself. It is clear that he Americans decided to recognize that ISIS is Jewish-made, or Zionist-made, and that it got out of American control. <
        http://pamelageller.com/2014/12/watch-video-american-university-professor-jamal-al-din-ibrahim-john-mccain-established-isis.html/


    • Hölmön hommaa

      Jyrki keskustelee ittensä kanssa... siis saarnaa. No, ei voi mitään??

      • Hölmön... Ellet tule temmatuksi, älä ota merkkiä oikeaan käteesi tai otsaasi.
        https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg

        Ilm:
        13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
        13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        Ellei nöyrry Jumalan pelastavan armon alle, joutuu pedon orjaksi (sheeple).
        https://www.facebook.com/media/set/?set=a.448052495207923.107442.128070363872806&type=3

        Pelastus on lähellä. Vain viiden sanan päässä.

        Luuk. 18:13
        Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'


      • KTS (Ei kirj.)
        yurki1000js kirjoitti:

        Hölmön... Ellet tule temmatuksi, älä ota merkkiä oikeaan käteesi tai otsaasi.
        https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg

        Ilm:
        13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
        13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        Ellei nöyrry Jumalan pelastavan armon alle, joutuu pedon orjaksi (sheeple).
        https://www.facebook.com/media/set/?set=a.448052495207923.107442.128070363872806&type=3

        Pelastus on lähellä. Vain viiden sanan päässä.

        Luuk. 18:13
        Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'

        Mites kun Israelin armeija on jo sirutettu:

        https://www.youtube.com/watch?v=NltizSX6u20

        Mikä on lössin johtopäätös?
        Ymmärrystä tästä. Tämmärrystä ystä!


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Mites kun Israelin armeija on jo sirutettu:

        https://www.youtube.com/watch?v=NltizSX6u20

        Mikä on lössin johtopäätös?
        Ymmärrystä tästä. Tämmärrystä ystä!

        Vielä ei ole petovaltakunta toiminnassa maan päällä. Mihin pyrit? Eihän sinua kiinnosta sielunasiat.


      • KTS (Ei kirj.)
        yurki1000js kirjoitti:

        Vielä ei ole petovaltakunta toiminnassa maan päällä. Mihin pyrit? Eihän sinua kiinnosta sielunasiat.

        Kunhan suhtaudutaan siruihin tasapuolisesti oli ne sitten San Fransiskon piilaaksosta, Suomesta tai Israelista!


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Kunhan suhtaudutaan siruihin tasapuolisesti oli ne sitten San Fransiskon piilaaksosta, Suomesta tai Israelista!

        KTS. Olet pihalla niinkauan, kunnes...
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


      • yurki1000js kirjoitti:

        KTS. Olet pihalla niinkauan, kunnes...
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Tarkoitan, että on liian aikaista arvioida mikä tulee olemaan se tietty pedonmerkki tempauksen jälkeisessä maailmanajassa. Kristuksen morsian ei ehkä ehdi nähdä sitä merkkiä lain.


    • hgk'

      Hölmön hommaa
      Ei pidä paikkaansa, mutta parempi sekin kuin stanan, uskovien syyttäjän viestit.

    • KTS (Ei kirj.)

      Monet Eappi-työssä olleet helluntailaiset ja luterilaiset tuttavani ovat tosiaan paikan päällä työskenneltyään huomanneet, että maailman tiedotusvälineet eivät kerro edes kaikkea sitä, mitä palestiinalaiset joutuvat kestämään.

      Moni israelfanittaja muuttaa paikan päällä käytyään näkemyksiään ja hyvä niin.

      HYVÄ!

      http://www.eappi.fi

    • Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa teitä kaikkia tervehdin,

      Minulla menee Jyki nyt ohi, että missä ne Jumalan silmäterät ovat tuossa sinun julkaisussasi?

      Sillä onhan niin, että Jumalan silmäterä on Jumalan kansa, tai Kristus ja ihmiset Kristuksessa, mutta tuossa sinun julkaisussasi oli vain joitain rauhanaktivisteja, joilla ei ole minun ymmärtääkseni mitään osaa Kristuksessa.

      Muutenkin Jyrki tuo sinun saarnaamisesi siitä, että epäjärjestys on hyvä, sillä Herran päivästä se kertoo, ei ole tervettä oppia, vaan kiihottaa ihmisä väärän laisiin ajatus suuntiin. Kyseessä on lahkomainen piirre, joka sinun tulsi jo jättää pois opeistasi, jotta totuuden tunteminen sinussa saattaisi lisääntyä.

      Ja Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa haluan teitä kaikkia nyt kehoittaa, että te jätätte kaikki tuollaiset turhat touhut, jotka teitä viettelevät nyt, sillä ei tuollainen kiihkoilu ole pyhästä, vaan lihan halujen totetuttamista ja hillittömyyttä, jolla ei ole paikkaa elämässä.

      Ja autuas teistä se, joka tämän ymärtää ja puhdistaa itsensä kaikesta tämän ajan hillittömyydestä seuratakseen Jeesusta Kristusta puhtaasta sydämestä.

      Ystävällisesti

      Mikko Ainasoja

      Jahven, sekä Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija ja valittu opettaja

    • Amen

      Siunaamme Israelia.

    • Kristuksen Israel

      14.12.2014

      Tämä kyseinen demo(ni)kraattinen, ei siis teokraattinen, Lähi-idän valtio ei ole eikä tule koskaan olemaan koko ihmiskunnan historian aikana Kaikkivaltiaan Luojan, tämän yhden ainoan Jumalan silmäterä, niin totta kuin Kaikkivaltias Luoja ja Kristus on olemassa. Sen sijaan se on ollut ja on edelleen yksi mitä pahimmista häiriotekijöistä Kaikkivaltiaan siunatuissa suunnitelmissa Kristuksessa.

      On vaikea kuvitella juuri mitään vaikutuksiltaan haitallisempaa valtiota kuin tämä eräs Lähi-idän valtio, joka on tahallaan perustettu Jumalan ja Kristuksen edessä ainoan oikean laillisen Israelin eli Kristuksen Uuden Liiton Israelin tilalle ja korvikkeeksi ja samalla sitä hajottamaan. Kristuksen Uuden Liiton aikana ylösnousemuksen päivään saakka tai sen jälkeenkään tämä valtio ei tule olemaan mikään Jumalan Israel.

      Jumalan Pyhät Ilmoitukset ja Kirjoitukset ilmoittavat riittävän selvästi, mikä on Kristuksen Uuden Liiton aikana se ainoa oikea Jumalan Israel ja kuka sen rakentaa. Se ei ole tuo kyseinen Lähi-idän valtio eivätkä sitä tunnusta edes kaikki ortodoksijuutalaisetkaan.

      Tämä Jumalan ja Kristuksen edessä väärä Israel on perustettu ja sitä rakennetaan ja ylläpidetään suunnattomilla uhreilla ja panostuksilla. Sen rakentamisessa ja aseistamisessa Pohjois-Amerikan ja läntisen Euroopan kristittyjen rahoilla ja työpanoksilla on ollut ja on edelleen erittäin merkittävä rooli. Rakkauden, valkeuden, hyvyyden ja totuuden Jumala ja Kristus eivät ole tätä valtiota perustaneet, rakentaneet, ylläpitäneet eivätkä puolustaneet. Eivätkä tee sitä edelleenkään, eivät koskaan.

      Niin Isä Jumala kuin Hänen Ainoasyntyinen Poikansa ja Sanansa Jahushua (Jeesus) Kristus sekä Jumalan apostolinen seurakunta Kristuksessa rakentavat kaikki yhtä ainutta Israelia Kristuksen Uuden Liiton aikana. Mikä on siis tämä Jumalan oikea Israel Kristuksen Uuden Liiton aikana?

      Kristuksen Uuden Liiton aikana on Jumalan ja Kristuksen edessä olemassa vain yksi ainoa oikea Israel, Jumalan Uuden Liiton Israel Kristuksessa - papillinen (hengellinen) ja kuninkaallinen (maallinen) yhteisö, yhteiskuntajärjestys (yhteiskuntajärjestelmä) hallintoineen. Kaikki muut ovat valhetta ja petosta Jumalan ilmoittamaan totuuteen nähden.

      • Kristuksen Israel

        (jatkoa)

        Mitä todistavat Messias-profetiat? Kuka kokoaa Jumalan oikean Israelin sukukunnat ja jakaa heidän perintöosansa uudelleen? Kuka rakentaa Jumalan oikean Israelin Uuden Liiton aikana? Kuka on Jumalan Uuden Liiton Israelin Kuningas ja Ylipappi, joka istuu Daavidin valtaistuimella?
        Etsikää Hänet, niin löydätte myös sen yhden ja ainoan oikean sekä samalla ainoan Jumalan ja Kristuksen edessä laillisen Israelin.

        "Muistakaa sentähden, että TE ENNEN, TE LIHANNE PUOLESTA KANSAT (PAKANAT), jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi - että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, OLITTE VAILLA ISRAELIN KANSALAISOIKEUTTA JA VIERAAT LUPAUKSEN LIITOILLE, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; MUTTA NYT, KUN OLETTE KRISTUKSESSA JEESUKSESSA, OLETTE TE, JOTKA ENNEN OLITTE KAUKANA, PÄÄSSEET LÄHELLE KRISTUKSEN VERESSÄ.
        Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
        Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat; sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
        Niin ETTE SIIS ENÄÄ OLE VIERAITA ETTEKÄ MUUKALAISIA, VAAN TE OLETTE PYHIEN KANSALAISIA JA JUMALAN PERHETTÄ, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä." (Ef.2:11-22)

        "Sentähden minä sanon teille: "JUMALAN KUNINGASKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ. Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."" (Matt.21:43-44)

        "Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten kuningaskunnassa; mutta KUNINGASKUNNAN LAPSET HEITETÄÄN ULOS PIMEYTEEN; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt.8:11-12)


      • Kristuksen Israel
        Kristuksen Israel kirjoitti:

        (jatkoa)

        Mitä todistavat Messias-profetiat? Kuka kokoaa Jumalan oikean Israelin sukukunnat ja jakaa heidän perintöosansa uudelleen? Kuka rakentaa Jumalan oikean Israelin Uuden Liiton aikana? Kuka on Jumalan Uuden Liiton Israelin Kuningas ja Ylipappi, joka istuu Daavidin valtaistuimella?
        Etsikää Hänet, niin löydätte myös sen yhden ja ainoan oikean sekä samalla ainoan Jumalan ja Kristuksen edessä laillisen Israelin.

        "Muistakaa sentähden, että TE ENNEN, TE LIHANNE PUOLESTA KANSAT (PAKANAT), jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi - että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, OLITTE VAILLA ISRAELIN KANSALAISOIKEUTTA JA VIERAAT LUPAUKSEN LIITOILLE, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; MUTTA NYT, KUN OLETTE KRISTUKSESSA JEESUKSESSA, OLETTE TE, JOTKA ENNEN OLITTE KAUKANA, PÄÄSSEET LÄHELLE KRISTUKSEN VERESSÄ.
        Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
        Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat; sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
        Niin ETTE SIIS ENÄÄ OLE VIERAITA ETTEKÄ MUUKALAISIA, VAAN TE OLETTE PYHIEN KANSALAISIA JA JUMALAN PERHETTÄ, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä." (Ef.2:11-22)

        "Sentähden minä sanon teille: "JUMALAN KUNINGASKUNTA OTETAAN TEILTÄ POIS JA ANNETAAN KANSALLE, JOKA TEKEE SEN HEDELMIÄ. Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."" (Matt.21:43-44)

        "Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten kuningaskunnassa; mutta KUNINGASKUNNAN LAPSET HEITETÄÄN ULOS PIMEYTEEN; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys." (Matt.8:11-12)

        (jatkoa)

        Kristus on itse - samoin kuin Hänen oikea seurakuntaruumiinsa - Jumalan oikea Israel, kuten Messias-profetiat todistavat:

        "Kuulkaa minua, te merensaaret, ja tarkatkaa, kaukaiset kansat. JHVH on minut kutsunut hamasta äidinkohdusta saakka, hamasta äitini helmasta minun nimeni maininnut. Hän teki minun suuni terävän miekan kaltaiseksi, kätki minut kätensä varjoon; hän teki minut hiotuksi nuoleksi, talletti minut viineensä.
        Ja hän sanoi minulle: "SINÄ OLET MINUN PALVELIJANI, SINÄ ISRAEL, jossa minä osoitan kirkkauteni." Mutta minä sanoin: "Hukkaan minä olen itseäni vaivannut, kuluttanut voimani turhaan ja tyhjään; kuitenkin on minun oikeuteni JHVH:n huomassa, minun palkkani on Jumalan tykönä."
        Ja nyt sanoo JHVH, JOKA ON MINUT PALVELIJAKSEEN VALMISTANUT hamasta äitini kohdusta, PALAUTTAMAAN JAAKOBIN HÄNEN TYKÖNSÄ, NIIN ETTÄ ISRAEL KOOTTAISIIN HÄNEN OMAKSENSA - ja minä olen kallis JHVH:n silmissä, minun Jumalani on tullut minun voimakseni -
        hän sanoo:
        Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, KOHOTTAA ENNALLEEN JAAKOBIN SUKUKUNNAT JA TUODA TAKAISIN ISRAELIN SÄILYNEET: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.
        Näin sanoo JHVH, Israelin lunastaja, hänen Pyhänsä, syvästi halveksitulle, kansan inhoamalle, valtiaitten orjalle: Kuninkaat näkevät sen ja nousevat seisomaan, ruhtinaat näkevät ja kumartuvat maahan JHVH:n tähden, joka on uskollinen, Israelin Pyhän tähden, joka on sinut valinnut.
        Näin sanoo JHVH: Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut; minä olen valmistanut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, KOHOTTAMAAN ENNALLEEN MAAN JA JAKAMAAN HÄVITETYT PERINTÖOSAT, sanomaan vangituille: "Käykää ulos!" ja pimeässä oleville: "Tulkaa esiin!"" (Jes.49:1-9)

        "Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja JHVH JUMALA ANTAA HÄNELLE DAAVIDIN, HÄNEN ISÄNSÄ, VALTAISTUIMEN, JA HÄN ON OLEVA JAAKOBIN HUONEEN KUNINGAS IANKAIKKISESTI, JA HÄNEN KUNINGASKUNNALLANSA EI PIDÄ LOPPUA OLEMAN." (Luuk.1:32-33)

        "Kiitetty olkoon JHVH, Israelin Jumala, sillä hän on katsonut kansansa puoleen ja
        VALMISTANUT SILLE LUNASTUKSEN JA KOHOTTANUT MEILLE PELASTUKSEN SARVEN PALVELIJANSA DAAVIDIN HUONEESTA
        - niinkuin hän on puhunut hamasta ikiajoista pyhäin profeettainsa suun kautta -
        PEASTUKSEKSI VIHOLLISISTAMME JA KAIKKIEN NIIDEN KÄDESTÄ, JOTKA MEITÄ VIHAAVAT,
        tehdäkseen laupeuden meidän isillemme ja muistaakseen pyhän liittonsa,
        sen valan, jonka hän vannoi Aabrahamille, meidän isällemme;
        suodakseen meidän, vapahdettuina vihollistemme kädestä, pelkäämättä palvella häntä
        pyhyydessä ja vanhurskaudessa hänen edessään kaikkina elinpäivinämme. (Luuk.1:68-75)

        "Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "HERRA, TÄLLÄKÖ AJALLA SINÄ JÄLLEEN RAKENNAT ISRAELILLE KUNINGASKUNNAN"
        Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."" (Apt.1:6-8)

        "JOKA EI OLE MINUN KANSSANI, SE ON MINUA VASTAAN; JA JOKA EI MINUN KANSSANI KOKOA, SE HAJOTTAA."
        (Matt.12:30 & Luuk.11:23)

        "Sillä JOKA EI OLE MEITÄ VASTAAN, SE ON MEIDÄN PUOLELLAMME."
        (Mark.9:40 & Luuk.9:50)

        "Mutta VIHOLLISENI, JOTKA EIVÄT TAHTONEET MINUA KUNINKAAKSENSA, TUOKAA TÄNNE JA TELOITTAKAA MINUN EDESSÄNI." (Luuk.19:27)


        Olen yllä korostanut TIKKUKIRJAIMIN aiheeseen liittyviä ydinsanoja.


      • ällähhi
        Kristuksen Israel kirjoitti:

        (jatkoa)

        Kristus on itse - samoin kuin Hänen oikea seurakuntaruumiinsa - Jumalan oikea Israel, kuten Messias-profetiat todistavat:

        "Kuulkaa minua, te merensaaret, ja tarkatkaa, kaukaiset kansat. JHVH on minut kutsunut hamasta äidinkohdusta saakka, hamasta äitini helmasta minun nimeni maininnut. Hän teki minun suuni terävän miekan kaltaiseksi, kätki minut kätensä varjoon; hän teki minut hiotuksi nuoleksi, talletti minut viineensä.
        Ja hän sanoi minulle: "SINÄ OLET MINUN PALVELIJANI, SINÄ ISRAEL, jossa minä osoitan kirkkauteni." Mutta minä sanoin: "Hukkaan minä olen itseäni vaivannut, kuluttanut voimani turhaan ja tyhjään; kuitenkin on minun oikeuteni JHVH:n huomassa, minun palkkani on Jumalan tykönä."
        Ja nyt sanoo JHVH, JOKA ON MINUT PALVELIJAKSEEN VALMISTANUT hamasta äitini kohdusta, PALAUTTAMAAN JAAKOBIN HÄNEN TYKÖNSÄ, NIIN ETTÄ ISRAEL KOOTTAISIIN HÄNEN OMAKSENSA - ja minä olen kallis JHVH:n silmissä, minun Jumalani on tullut minun voimakseni -
        hän sanoo:
        Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani, KOHOTTAA ENNALLEEN JAAKOBIN SUKUKUNNAT JA TUODA TAKAISIN ISRAELIN SÄILYNEET: minä panen sinut pakanain valkeudeksi, että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.
        Näin sanoo JHVH, Israelin lunastaja, hänen Pyhänsä, syvästi halveksitulle, kansan inhoamalle, valtiaitten orjalle: Kuninkaat näkevät sen ja nousevat seisomaan, ruhtinaat näkevät ja kumartuvat maahan JHVH:n tähden, joka on uskollinen, Israelin Pyhän tähden, joka on sinut valinnut.
        Näin sanoo JHVH: Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut; minä olen valmistanut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, KOHOTTAMAAN ENNALLEEN MAAN JA JAKAMAAN HÄVITETYT PERINTÖOSAT, sanomaan vangituille: "Käykää ulos!" ja pimeässä oleville: "Tulkaa esiin!"" (Jes.49:1-9)

        "Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja JHVH JUMALA ANTAA HÄNELLE DAAVIDIN, HÄNEN ISÄNSÄ, VALTAISTUIMEN, JA HÄN ON OLEVA JAAKOBIN HUONEEN KUNINGAS IANKAIKKISESTI, JA HÄNEN KUNINGASKUNNALLANSA EI PIDÄ LOPPUA OLEMAN." (Luuk.1:32-33)

        "Kiitetty olkoon JHVH, Israelin Jumala, sillä hän on katsonut kansansa puoleen ja
        VALMISTANUT SILLE LUNASTUKSEN JA KOHOTTANUT MEILLE PELASTUKSEN SARVEN PALVELIJANSA DAAVIDIN HUONEESTA
        - niinkuin hän on puhunut hamasta ikiajoista pyhäin profeettainsa suun kautta -
        PEASTUKSEKSI VIHOLLISISTAMME JA KAIKKIEN NIIDEN KÄDESTÄ, JOTKA MEITÄ VIHAAVAT,
        tehdäkseen laupeuden meidän isillemme ja muistaakseen pyhän liittonsa,
        sen valan, jonka hän vannoi Aabrahamille, meidän isällemme;
        suodakseen meidän, vapahdettuina vihollistemme kädestä, pelkäämättä palvella häntä
        pyhyydessä ja vanhurskaudessa hänen edessään kaikkina elinpäivinämme. (Luuk.1:68-75)

        "Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "HERRA, TÄLLÄKÖ AJALLA SINÄ JÄLLEEN RAKENNAT ISRAELILLE KUNINGASKUNNAN"
        Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut, vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."" (Apt.1:6-8)

        "JOKA EI OLE MINUN KANSSANI, SE ON MINUA VASTAAN; JA JOKA EI MINUN KANSSANI KOKOA, SE HAJOTTAA."
        (Matt.12:30 & Luuk.11:23)

        "Sillä JOKA EI OLE MEITÄ VASTAAN, SE ON MEIDÄN PUOLELLAMME."
        (Mark.9:40 & Luuk.9:50)

        "Mutta VIHOLLISENI, JOTKA EIVÄT TAHTONEET MINUA KUNINKAAKSENSA, TUOKAA TÄNNE JA TELOITTAKAA MINUN EDESSÄNI." (Luuk.19:27)


        Olen yllä korostanut TIKKUKIRJAIMIN aiheeseen liittyviä ydinsanoja.

        Ihan oikeastiko sinä - pyhä järjestys kuvittelet, että joiku lukee hapatuksiasi.


    • offi10001

      Sanon vaan että ei Raamatussa mainita sanallakkaan nyky Israelista , eikä nykyisen Israelin maahanmuutosta.

    • KTS (Ei kirj.)

      Monet Eappi-työssä olleet helluntailaiset ja luterilaiset tuttavani ovat tosiaan paikan päällä työskenneltyään huomanneet, että maailman tiedotusvälineet eivät kerro edes kaikkea sitä, mitä palestiinalaiset joutuvat kestämään.

      Moni israelfanittaja muuttaa paikan päällä käytyään näkemyksiään ja hyvä niin.

      HYVÄ!

      http://www.eappi.fi

      • KTS (Ei kirj.)

        Rippikoulun finninaamaiset klopit ja pissikset osaa Raamattunsa paremmin kuin laitalahkolaislössi:

        Hebrealaiskirje:
        8:9 Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.

        Luukkaan evankeliumi:
        13:29 Ja tulijoita saapuu idästä ja lännestä ja pohjoisesta ja etelästä, ja he aterioitsevat Jumalan valtakunnassa.

        Matteus
        21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.


      • Käsittääkseni Jaakob on vertauskuvallinen Vapahtaja. Aito Vapahtaja tuli lihaksi Jaakobin sukuun. Jaakobilla oli kaksi vaimoa. Jaakob rakasti Raakelia ja odotti häntä kärsivällisesti. Vapahtajalla on kaksi tulevaa vaimoa. Eka (Leea) temmataan taivaallisiin häihin ja toka (Raakel) kutsuu Vapahtajansa maan päälle pelastamaan itsensä ja tuomaan 1000-vuotisen rauhan maailmaani.
        https://www.youtube.com/watch?v=x_Auc1x5MII


      • KTS (Ei kirj.)
        yurki1000js kirjoitti:

        Käsittääkseni Jaakob on vertauskuvallinen Vapahtaja. Aito Vapahtaja tuli lihaksi Jaakobin sukuun. Jaakobilla oli kaksi vaimoa. Jaakob rakasti Raakelia ja odotti häntä kärsivällisesti. Vapahtajalla on kaksi tulevaa vaimoa. Eka (Leea) temmataan taivaallisiin häihin ja toka (Raakel) kutsuu Vapahtajansa maan päälle pelastamaan itsensä ja tuomaan 1000-vuotisen rauhan maailmaani.
        https://www.youtube.com/watch?v=x_Auc1x5MII

        Kaikki VT:ssä on pelkkää vertauskuvaa ilman todellista voimaa:

        Hebrealaiskirje:
        10:1 Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta,


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Rippikoulun finninaamaiset klopit ja pissikset osaa Raamattunsa paremmin kuin laitalahkolaislössi:

        Hebrealaiskirje:
        8:9 Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.

        Luukkaan evankeliumi:
        13:29 Ja tulijoita saapuu idästä ja lännestä ja pohjoisesta ja etelästä, ja he aterioitsevat Jumalan valtakunnassa.

        Matteus
        21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

        Hoos:
        2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
        2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
        2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
        2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
        2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
        2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
        2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
        2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"

        Miksi luulet Israel-valtion perustetun ja Israelin jäännöksen tulevan kutsumaan Kuningastaan pelastushommiin? KTS. Sinulla ei ole painavaa syytä siteerata Raamattua, koska pidät sitä paskapaperina.

        Matt:
        24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
        24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
        24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
        24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
        24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
        24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
        24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
        24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
        24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

        Kuka on "valittu"?

        > Monet väittävät, että Jumala on lopullisesti hylännyt omaisuuskansansa heidän tottelemattomuutensa takia. Tilalle on astunut kristillinen seurakunta, jolle on siirtynyt kaikki Jumalan lupaukset (nk. korvausteologia). Mutta vaikka Israel on ollut sivussa noin 2000 vuotta ja kristillinen seurakunta on julistanut kristillistä sanomaa, ei Jumala ole lopullisesti hylännyt solmimaansa liittoa Israelin kansan kanssa. Tämä käy selvästi esille Raamatusta. Esim. Jer. 31:31-37, 33:20-26, Room.11-luku ym. <
        http://lindell.netmission.fi/iasema.html#3

        "Kiveenhakatut"
        http://jarmo10.org/sakuva.jpg

        Hes:
        37:15 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
        37:16 "Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille.' Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva.'
        37:17 Ja pane ne lähekkäin, pääksytysten, niin että ne tulevat yhdeksi sinun kädessäsi.
        37:18 Kun sitten kansasi lapset sanovat sinulle näin: 'Etkö selitä meille, mitä sinä tällä tarkoitat?'
        37:19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.
        37:20 Ja kun sauvat, joihin olet kirjoittanut, ovat sinun kädessäsi, heidän silmäinsä edessä,
        37:21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.
        37:22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.
        https://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Vaakunoissamme loistaa Daavidin tähti.
        http://jarmo10.org/vak.jpg
        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Jaakobin suku levisi kaikkialle.

        1Moos. 28:14
        Ja sinun jälkeläistesi paljous on oleva kuin maan tomu, ja sinä leviät länteen ja itään, pohjoiseen ja etelään, ja sinussa ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.

        5Moos. 32:8
        Kun Korkein jakoi perinnöt kansoille, kun hän erotteli ihmisten lapset, silloin hän määräsi kansojen rajat israelilaisten luvun mukaan.

        Äärimaa, loppu-maa, Fin-land.
        http://www.britam.org/HebrewOverview.html

        Suomi Raamatussa
        http://www.britam.org/codesarticles/CodesFinland.html


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Kaikki VT:ssä on pelkkää vertauskuvaa ilman todellista voimaa:

        Hebrealaiskirje:
        10:1 Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta,

        KTS. Pysyt sokeana, ellei Jumala kutsu sinua ja ellet ota kutsua vastaan.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Koemme ns. lopun aikoja. Paluumuutto on käynnissä. Osa paluumuuttajista kulkee Suomen kautta. Jumalan lapset auttavat heitä.

        - For more than 20 years busses have been leaving from St. Petersburg early in the morning for Finland. The Jewish families spend 3 days and nights in the homes of Finnish Christians who take good care of them and bless them in many ways. Israeli officials have remarked that most Olim arrive tired and worn out, except the ones who come by way of Finland. They are rested, happy and full of joy and optimism.
        http://int.icej.org/news/special-reports/aliyah-through-finland

        Jaakobin suku pitää yhtä. Muun muassa terroristien uhreja auttava, punaista ristiä vastaava järjestö toimii avustusten voimin.

        - Magen David Adom cultivates and encourages ties with individuals and associations around the world. MDA has Friends' Societies in 19 countries scattered over five continents. These societies organize public community activities and receive donations on behalf of MDA in order to establish and renovate stations, acquire ambulances and medical equipment.
        http://www.mdais.com/MDA_Friends/

        Jaakobin lapset rakastavat isiensä maata.
        https://www.youtube.com/watch?v=l5DNw52CH6E
        Sanat
        http://www.hebrewsongs.com/?song=atahlieretz


      • niinpäs
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Kaikki VT:ssä on pelkkää vertauskuvaa ilman todellista voimaa:

        Hebrealaiskirje:
        10:1 Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta,

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o


    • Pasi Toivonen

      >> Suomi edustaa Israelin kuningaskuntaa ja niitä kantaisä Jaakobin kymmenen pojan jälkeläisiä, joiden johtajasta käytetään myös nimeä Joosef tai Efraim.>>

      Aryanit taisteli viimeiseen asti. Nousee kyynel silmään.

      https://www.youtube.com/watch?v=8DXruigKRRc

      • Pasi. Miksi maailma on sellainen kuin se on?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12566570#comment-74742960

        Marskin "salaisen" asiakirjan mukaan britit ja ryssät olivat sopineet Skandinavian jakamisesta keskenään. Postia kuljettanut kone putosi Saksan miehittämälle alueelle ja salaliitto paljastui Hitlerille. Hitler teki uudet suunnitelmat. Sitten kävi niinkuin kävi. Lyhyesti. Ensin kommunistit pelastivat Suomen tsaarin kynsistä. Sitten natsit pelastivat Suomen NL:n kynsistä. Toki tiedämme, ettei maan päällä tapahdu mitään mitä ei olisi päätetty taivaassa. "God is in charge."

        Göbbels vahti Lalea. Lale yritti karata Italiasta juutalaisen miehensä luo Sveitsiin. Yritys epäonnistui. Häntä odotti matka keskitysleiriin. Lale yritti itsemurhaa. Sekin epäonnistui. Lalen kohtalo, ja lopulta jokaisen ihmisyksilön kohtalo, panee miettimään, että onko elämässä sijaa sattumalle. Luotan Kristukseen. Ellen luottaisi, kaikki olisi epävarmaa ja elämä kävisi raskaaksi, ellei toivottomaksi.
        http://tomahawkfilms.com/blog/?p=2586

        Sodan jälkeen Suomessa toimi NKP:n ylläpitämä Sirolaopisto. Se koulutti vallankaappaajia. Valitettavasti EU-Suomessa vallitseva kommunismin henki estää hyödyntämästä tärkeää tiedottajaa reporadio.fi:tä.
        https://www.google.fi/interstitial?url=http://www.reporadio.fi/

        Pahoittele, etten voi tarjota enempää aiheesta kuin seuraavan pätkän.

        > Eteenpäin Suomen Kommunistisen Puolueen johdolla Otto Wille Kuusisen viitoittamaa tietä!" Kuva on Sosialistisen Opiskelijaliiton kokouksesta 1970-luvulta. Puhujapöntössä seisoo vähemmistökommunistien, ns. taistolaisten eli stalinistien johtohahmo Taisto Sinisalo. Hän sai luokkataistelun kaaderikoulutuksen kommunistien Sirola-opistossa ja opiskeli Moskovan kouluissa vallankumouksen tekoa. Sinisalon joukoille oikeisto oli "luokkavihollinen", jota vastaan käytiin "luokkasotaa". Äärikommunistien, myös Kremlin ohjeiden mukaan vallankumouksen tullessa osa kansasta "neutraloidaan tai eliminoidaan". Tätä varten kommunisteilla oli 1960-1970-lukujen taitteessa eri laitoksissa, mm. yliopistoissa eliminoitavien poliittisten vastustajien hirttolistoja. Murhauhkaukset ja muu henkinen painostus toisinajattelijoita kohtaan oli kovaa ja se johti jopa itsemurhiin. <

        Näennäisesti maailman menoa ohjailevat mammonanpalvojat jesuiitat ja zionistit.

        > Heads of states were assassinated by the Jesuits, when they attempt to suppress the influence and meddling of the Jesuits in their national affairs. Of heads of states that are known to have been assassinated by Jesuits we mention for example: William of Orange, Kings Henry III and Henry IV of France, Czars Alexander I and Alexander II of Russia, President Abraham Lincoln and John F. Kennedy, and Mexican President Benito Pablo Juarez.

        Jesuit connection to Lincoln assassination

        Abraham Lincoln was fully aware of the evil nature of the Jesuits. He stated, “... it is not against the Americans of the South, alone, I am fighting. It is more against the Pope of Rome, his perfidious Jesuits and their blind and blood-thirsty slaves that we have to defend ourselves.” <
        https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html

        - Ever since the Federal Reserve Bank was started in 1913, America has been taken over exponentially by the Rothschild family and their allies. Thankfully, God is still on His throne and our time is very short during this temporal life. I'm ready to go when the Lord wants me home in Heaven. God is in control of eternity, where NO ONE can conspire against him, nor usurp His authority, where EVERY knee shall bow and every tongue shall confess that Jesus is King of kings and Lord of lords (Philippians 2:9-11).
        http://www.jesus-is-savior.com/False Doctrines/Zionism/truth.htm

        Vähiten kuiva rahadokumentti. Sensuuri haittaa hieman. En löydä suomeksi tekstitettyä versiota. JFK yritti kaataa FED:n. Hänen oli poistuttava näyttämöltä.
        https://www.youtube.com/watch?v=mII9NZ8MMVM

        Pasi. Miksei Luojasi armo kelpaa sinulle?


    • Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa teitä kaikkia tervehdin,

      On niin, että nämä keskustelut täällä eivät johda ihmisiä yhtään mihinkään, vaan antavat vain lisää hämmennystä.

      Yksinkertainen totuus Jumalan kansasta on se, että joka tekee Jumalan tahdon on Jumalasta ja Jumalan kansaa.

      Vain Raamattua tutkimalla, ei tulla täydellisyyten, ja kasveta Jumalan tuntemiseen, vaan oikealla uskolla ja sen mukaisilla teoilla.

      Muistakaa hyvää tehdä ja rakastaa toisianne, jotta Jumalan kansaa saataisitte olla, lopulta perien iankaikkisen elämän.

      Ystävällisesti

      Mikko Ainasoja

      Jahven, sekä Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija ja valittu opettaja

    • Pasi Toivonen

      Luojan armo kelpaa, mutta eivät ne 16 perinnöllistä sairautta joista tunnut olevan kovin ylpeä ja jotka yhdistävät sinut juutalaisiin.

      Sanoin vain että saksalaiset olivat rohkeita. Aryani taisteli viimeiseen mieheen.

      1941 leipäviljan kulutus Suomessa oli 35 000 tonnia KUUKAUDESSA. Tuo tarkoittaa n. 10 kg per asukas kuukaudessa, sillä Suomessa oli tuolloin noin 3.7 miljoonaa asukasta.

      Saksasta saatiin 1941-42 kaikkiaan 218 168 tonnia viljaa
      Saksasta saatiin 1942-43 kaikkiaan 267 279 tonnia viljaa
      Saksasta saatiin 1944 tammi-elokuussa kaikkiaan 150 676 tonnia viljaa, josta reilu 91 000 tonnia heinä-elokuussa.

      http://agricola.utu.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=10&t=4132&start=30

      • Kenelle Pasin viesti oli tarkoitettu?


    • Pasi Toivonen

      >>JFK yritti kaataa FED:n. Hänen oli poistuttava näyttämöltä.>>

      Ja JFK oli roomalaiskatolinen. Kuten minäkin, vaikka olen edelleen helluntaiseurakunnan jäsen.

      • Vai niin

      • yurki1000js kirjoitti:

        Pasi. Miten suhtaudut ufoihin ja alieneihin?
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=vatican aliens&tbm=vid
        https://www.youtube.com/watch?v=MjKHOfqPxP8
        http://www.conspiracyarchive.com/UFOs/demons_aliens_clothes.htm

        "It is not going away." Ufoilmiö tuli jäädäkseen.
        http://creation.com/ufo-phenomenon-growing

        Kuten tiedämme, eliitillä on tapana ilmoittaa suunnitelmiaan elokuvien välityksellä. Logan's Run esittelee tuhoisan valetempauksen.
        https://www.youtube.com/watch?v=LSUAAKFLoL0
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=bluebeam rapture&tbm=vid

        Alkavatko kellot soida? "Liekehtivä torni"
        https://www.youtube.com/watch?v=nch1URmJvMA

        Judy Wood pohtii teräksen muuttumista jauhoksi.
        http://vimeo.com/57850147
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#tbm=vid&q=judy wood 911

        Eliitti muokkaa (mind control) orjansa (sheeple) suhtautumista "vierailijoihin".
        https://www.youtube.com/watch?v=la0_3QfC05E


    • Pasi Toivonen
      • Pasi. Olet vaitonainen. Miksi? Saanko olla suora ja kysyä, uskoitko ensin ufoihin ja sitten sinusta tuli katolilainen? Vai menikö juttu toisinpäin? Tekikö katolilaisuus sinusta ufouskovan? Minusta tärkeintä on luottaa Herraan. Nimellinen jäsenyys missä tahansa laitoksessa ei pelasta. Pyydän sinua ja muita miettimään mihin ryhmään neljästä mahdollisesta kuulutte.

        Markuksen evankeliumi:
        4:1 Ja hän rupesi taas opettamaan järven rannalla. Ja hänen luoksensa kokoontui hyvin paljon kansaa, jonka tähden hän astui venheeseen ja istui siinä järvellä, ja kaikki kansa oli maalla järven rannalla.
        4:2 Ja hän opetti heitä paljon vertauksilla ja sanoi heille opettaessaan:
        4:3 "Kuulkaa! Katso, kylväjä lähti kylvämään.
        4:4 Ja hänen kylväessään osa putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät sen.
        4:5 Ja osa putosi kallioperälle, jossa sillä ei ollut paljon maata, ja se nousi kohta oraalle, kun sillä ei ollut syvää maata.
        4:6 Mutta auringon noustua se paahtui, ja kun sillä ei ollut juurta, niin se kuivettui.
        4:7 Ja osa putosi orjantappuroihin; ja orjantappurat nousivat ja tukahuttivat sen, eikä se tehnyt hedelmää.
        4:8 Ja osa putosi hyvään maahan; ja se nousi oraalle, kasvoi ja antoi sadon ja kantoi kolmeenkymmeneen ja kuuteenkymmeneen ja sataan jyvään asti."
        4:9 Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon."
        4:10 Ja kun hän oli jäänyt yksin, niin ne, jotka olivat hänen ympärillään, ynnä ne kaksitoista kysyivät häneltä näitä vertauksia.
        4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
        4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi."
        4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
        4:14 Kylväjä kylvää sanan.
        4:15 Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
        4:16 Ja mitkä kallioperälle kylvettiin, ovat niinikään ne, jotka, kun kuulevat sanan, heti ottavat sen ilolla vastaan,
        4:17 mutta heillä ei ole juurta itsessään, vaan he kestävät ainoastaan jonkun aikaa; kun sitten tulee ahdistus tai vaino sanan tähden, niin he kohta lankeavat pois.
        4:18 Ja toisia ovat orjantappuroihin kylvetyt; nämä ovat ne, jotka kuulevat sanan,
        4:19 mutta maailman huolet ja rikkauden viettelys ja muut himot pääsevät valtaan ja tukahuttavat sanan, ja se jää hedelmättömäksi.
        4:20 Ja mitkä hyvään maahan kylvettiin, ovat ne, jotka kuulevat sanan ja ottavat sen vastaan ja kantavat hedelmän, mikä kolmikymmen-, mikä kuusikymmen-, mikä satakertaisen."


    • Pasi Toivonen

      >>Jesuiitat palvovat Mammonaa.>>

      Myös helluntailaiset ja juutalaiset palvoo mammonaa.

      • Pasi. Pahoittelen jos olet pettynyt luopiohelluntailaisiin. Ehkeivät he koskaan luottaneet Jeesukseen. Juutalaisista on turha puhuakaan. He eivät ole kristittyjä. Herra sokeutti heidät, jotta me kreikkalaiset voisimme pelastua. He ovat ympärileikattuja vain lihallisesti. Käsittääkseni vaivanajan lopussa Israelin jäännös tulee Herraan luottavaksi ja se tulee kutsumaan Herraansa pelastushommiin ja perustamaan 1000-vuotisen rauhanvaltakunnan maan päälle. Valitulla kansalla on oma valtio ja paluumuutto on käynnissä. Olemme ns. lopunajassa.

        5.Moos:
        30:1 "Jos sinä silloin, kun tämä kaikki sinua kohtaa, siunaus tai kirous, jotka minä olen asettanut sinun valittavaksesi, painat sen sydämeesi kaikkien kansojen keskellä, joiden luo Herra, sinun Jumalasi, on sinut karkoittanut,
        30:2 ja palajat Herran, sinun Jumalasi, tykö ja kuulet hänen ääntänsä kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, sinä itse ja sinun lapsesi, kaikessa, niinkuin minä tänä päivänä sinua käsken,
        30:3 niin Herra, sinun Jumalasi, kääntää sinun kohtalosi ja armahtaa sinua; Herra, sinun Jumalasi, kokoaa sinut jälleen kaikista kansoista, joiden sekaan hän on sinut hajottanut.
        30:4 Vaikka sinun karkoitettusi olisivat taivaan äärissä, niin Herra, sinun Jumalasi, kokoaa ja noutaa sinut sieltäkin.
        30:5 Ja Herra, sinun Jumalasi, tuo sinut siihen maahan, jonka sinun isäsi ovat omistaneet, ja niin sinä otat sen omaksesi; ja hän tekee sinulle hyvää ja antaa sinun lisääntyä enemmän kuin isiesi.
        30:6 Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.
        30:7 Ja Herra, sinun Jumalasi, antaa kaikkien näiden kirousten kohdata sinun vihollisiasi ja vihamiehiäsi, jotka sinua vainosivat.

        Maailmanrauhan ehto: Israelin jäännös kutsuu Kuningastaan "hoosianna".

        Luuk. 13:35
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        Kyse on jesuiitoista. Ei katolilaisen kirkon rivijäsenistä.
        http://one-evil.org/content/entities_organizations_jesuits.html
        https://1888.org/images/2013/05/23/11232/25523.jpg
        https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html

        Paavin asun taustatekijät ovat perin kummalliset.
        https://www.youtube.com/watch?v=9It4g63wHlQ
        Pian alkava maailmanhallitus.
        https://www.netikka.net/mpeltonen/salaliitot2.htm

        Hitler oli okkultisti.
        https://www.netikka.net/mpeltonen/salaliitot.htm

        Pekka Lahtisen kirja: "Maailman yhdentyminen"

        - Vaikka kirja on kirjoitettu jo vuonna 1994, on se nyt ajankohtaisempi kuin koskaan aiemmin. Koska kirja vedettiin pois myynnistä pian julkaisun jälkeen, ei se ole tätä ennen päässyt suuren yleisön tietoon.
        http://files.kotisivukone.com/cuttingedgefinland.kotisivukone.com/pekka_lahtinen_--_maailman_yhdentyminen.html

        Ps. Pysähdyttekö koskaan miettimään sanojen merkityksiä? "Vaikka sinun karkoitettusi olisivat taivaan äärissä, niin Herra, sinun Jumalasi, kokoaa ja noutaa sinut sieltäkin." Miksei Jaakobin jälkeläisiä voisi olla taivaan äärissä? Nimittäin tiedonpuun hedelmän syömisen jälkeen alkoi ihmiskunnan nopea teknologinen kehitys. S8int "saint" valaisee asiaa.
        http://s8int.com/phile/page54.html

        Maailmanlaajuinen pyramidiverkosto toimitti energiaa kaikille. Nikola Tesla tarjosi järjestelmää maailmalle. Mammonanpalvovat estivät hänen hankkeensa. He tuhosivat Teslan laitteet ja anastivat hänen työnsä tulokset palvelemaan pahaa. Netin tiedotus asian tiimoilta lisääntyy. Käyttäkää hyväksenne.
        https://www.youtube.com/watch?v=HFx9zp1S6Do

        HAARP aktivoi pyramidit.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=haarp triggers pyramids&tbm=vid


    • Pasi Toivonen

      Pleiadialaiset ovat muinaisten kreikkalaisten jälkeläisiä jotka muuttivat avaruuteen kolmetuhatta vuotta sitten (Dulce Book, Mojaven salaisuudet, Pentagon Aliens - löytyy suomennettuna sivuiltani).

      Olen uskonut ufoihin pienestä lapsesta lähtien.

      Liityin helluntaiseurakuntaan vuonna 1998 ja vuonna 2010 tein päätöksen erota Ev. Lut. kirkosta koska näin mihin suuntaan se oli menossa ja liityin Katoliseen kirkkoon, koska en löytänyt paikkaa helluntailaisten keskuudesta. En ole koskaan eronnut helluntaiseurakunnasta.

      Lähinnä baptistien tekopyhyys ja valehtelu sai aikaan sen että aloin tuntea inhoa reformoitua protestanttisuutta kohtaan. Solvaavat katolisia mutta pysyvät hiljaa omista rikoksistaan.

      Olen vaitonainen koska minulla ei ole nettiyhteyttä kotona.

      • Kiitos Pasi. Arvostan avoimuuttasi. Mikä on suhteesi Raamattuun ja Vapahtajaan? Sehän lopulta ratkaisee. Ihmisiin pettyy aina.


    • -jarmo-

      Nytkin on alkamassa EU parlamentissa käsittely Palestiinan asioista, josta on tulossa kiivas väittelytilaisuus. Miksi? Kaksi hiirenpaskan kokoista aluetta keskellä kuivaa erämaata, jota ympäröi suuret arabimaat. Mistä moinen ylimääräinen lataus aina kun puhutaan Israelista ja Palestiinasta?

      Vähän sama kuin nyt oli näitä koulukaappauksia kaksi kpl peräkkäin, toinen Sidneyssä, jossa kaksi lasta kuoli ja kauhea mediamyllytys. Sitten toinen Pakistanissa, jossa peräti 141 lasta kuoli ja media reagoi muttei yhtään enempää kuin Sidneyssä.

      Aina kun puhutaan Israelista, niin tunteet nousevat ympäri maailmaa!!! Miettikää miksi? Se on Jumalan silmäterä, emmekä elä täällä yksin vaikka katsotte tyhjiä seiniä ympärillänne. Meillä on aina henkimaailma ympärillämme, joka tuo nämä tunnelataukset. Ne villitsijät, jotka Jumala sitoo tuhanneksi vuodeksi kun Jeesus ottaa maan hallintaansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe