Israelin Ennustettu Paluupäivä

Ingenjör_81

Tiesittekö, että Raamattu ennusti tarkalleen Israelin paluupäivän?

Profeetta Hesekiel ennusti kirjassaan, että Israelin pakkosiirtolaisuus olisi 430 vuotta (Hesekiel 4:4-6), joista se kärsi 70 vuotta Babyloniassa vuoteen 536 eKr asti, mutta koska se ei tehnyt parannusta, niin sen loppu tuomio 360 vuotta maksettiin sille seitsen kertaisesti ja näin päädymme kevääseen toukokuun puoliväliin 1948, jolloin Israel itsenäistyi toukokuun 15. päivä.

Lue koko artikkeli tästä ja hämmästy mitenkä muinaiset profeetat ennustivat tarkalleen meidän aikamme tapahtumat!

http://ennustuksia.com/2015/01/06/ennustettu-israelin-paluupaiva/

18

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kabbalasta näkemystä
      • ...

        ...


    • pohjois Israel

      Efraim 10 heimoa vapautui baabelin orjuudesta noin612eKr ja lähtivät kohti pohjoista. Juuda ja Efraim ei ole vielä yhdistynyt. Efraim menetti israelilaisten uskon ja ns.juutalaisuuden jo ollessan pohjois Israelissa. Eikä he palannut eteläisen Juudan maalle. Nykyiset ns.juutalaiset ovat kasaarivaltion jälkeläisiä ja juutalaisuuteen kääntyneitä(noin 20 suuntausta).

      Jeremian kirjasssa kerrotaan Juudan ja Efraimin jälkeläisten (dna perimä, geneettine ) palaavan yhdessä pohjoisesta maasta takaisin Israelin. Katso lisää facebook ryhmästä Israelin kadonneet heimot-lost tribes of israel .

      • pohjois Israel

      • Kuinkas se silleen

      • ---

        ----


      • ...

      • ...
        Kuinkas se silleen kirjoitti:

        Linkistä löytyy kuva, jossa opettaja istuu lattialla.

        ....


    • pohjois Israel

      Kyse taitaa tuossa laskussa olla eteläinen Juuda ja heidän jälkeläiset ja juutalaisuuteen kääntyneet.

      He jotka perustaa valtion johon pohjois Israel Efraim tekee paluumuuton yhdessäJuudan jälkeläisten kanssa. Suuri osa eteläisen Juudan geneettisistä jälkeläisistä asuu vielä USA:ssa. Joten he taitaa tehdä paluumuuton EU-suomen kautta takaisin Israeliin.

      Profetiat kertoo... palaa Israeliin samoja reittejä joita olet pohjoiseen mennyt, koska juuda ja efraim palaa yhdessä, niin paluu tapahtuu idän jokiteitä pitkin takaisin Israeliin.

    • Mennäänkö?

      Niinkö? Suomestako?

      • ...

        ....


    • faksi näksi

      Oliko laskettu juutalaisen kalenterin mukaan 360 päivää,vai baby kalenterin mukaan koska sitä voitiin käyttää siihen aikaan rinnakkaisesti.

    • pohjois Israel

      Hesekielin kirjassa kerrottu Israelin heimon syntivelka tarkoittaa kaikkia Israelin 12 heimoa, heidän geneettisiä jälkeläisiä! Vaikka vain pohjois Israel Efraimia on kutsuttu nimellä Israel.

      Herran he vastaan ottaa kansana (geneettiset jälkeläiset 12 heimoa ja juutalaisuuteen kääntyneet) vasta lopunajan hirmuisena Herranpäivänä useiden ahdistusten jälkeen. Vaikka ovat palanneet Jerusalemiin vastaanottamaan Herraansa. Huutavat avukseen nimeä Adonai Jeshua HaMashiach HaNostri vasta Herranpäivänä.
      https://www.youtube.com/watch?v=FtPTI0dnWTk

      http://ennustuksia.com/
      ”Ja sinä pane maata vasemmalle kyljellesi ja aseta sitä painamaan Israelin heimon syntivelka. Yhtä monta päivää, kuin sinä makaat sillä, on sinun kannettava heidän syntivelkaansa. Ja minä panen sinulle saman luvun päiviä, kuin on heidän syntivelkansa vuosia: 390 päivää; niin sinun on kannettava Israelin heimon syntivelkaa. Ja kun olet saanut ne päättymään, on sinun pantava maata toistamiseen, oikealle kyljellesi, ja kannettava Juudan heimon syntivelkaa 40 päivää; päivän kutakin vuotta kohti minä olen sinulle pannut.” – Hesekiel 4:4-6

      • pohjois Israel

        Shalom! Hyvää Uutta Vuotta 2015 !
        Veisuunjohtajalle; laulu, virsi. Kohottakaa Jumalalle riemuhuuto, kaikki maa,
        veisatkaa hänen nimensä kunniaa, antakaa hänelle kunnia ja ylistys.
        Psl.66:1-2

        Juutalaisen profeetta Sakarjan lopunajan profetian mukaan vain 1/3 Israelin väestöstä tulee pelastumaan! Ei kaikki juutalaisuuteen kääntyneet (noin 20 suuntausta) tai 12 sukukunnan geneettiset jälkeläiset tule huutamaan avukseen Herraa Jeshuaa. Huutamaan avukseen... Adonai Jeshua HaMashiach HaNostri!
        (Herra Pelastaja Voideltu nasaretilainen).
        Vaikka Efraimin ja Juudan jälkeläiset palaa yhdessä takaisin Israeliin pohjoisesta maasta (jeremian kirja). Synti on syntiä Israelin valtiolle ja juutalaisille siinä missä se on sitä muille valtioille ja niiden kansalaisille. Kiitos Herralle Jeshualle että Hän kantoi Israelin valtion synnit, juutalaisten synnit, 12 sukukunnan jälkeläisten synnit, meidän syntimme! (jes.53:8)

        https://www.youtube.com/watch?v=FtPTI0dnWTk

        7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
        8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
        9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".
        Sak.13:7-9

        minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
        Jes.53:8

        Veisuunjohtajalle; laulu, virsi. Kohottakaa Jumalalle riemuhuuto, kaikki maa,
        veisatkaa hänen nimensä kunniaa, antakaa hänelle kunnia ja ylistys.
        Psl.66:1-2
        Halleluujah Maranata Immanuel!


    • pohjois Israel

      Miksi Juudan juutalaiset on ollut Israelissa ennen Efraimia! ???
      (joidenkin juutalaisten on täytynyt mennä perustamaan Israelin valtio johon 12 heimoa tekee paluumuuton)

      Sen tähden myös Juudan juutalaistaustaiset ovat olleett ensin että Raamatun mukaan valtikka ei poistu Juudalta ja sen jälkeläisiltä. Ekat Jeshuaa seuravat 12 juutalaista opetuslasta oli Juudan juutalaisia (room.11).

      Koska Efraim oli menettänyt juutalaisen identtiteetin ja israelilaisten uskon jo ollessaan pohjois Israelissa ja sen jälkeen Assyyrina orjuudessa. Jos heillä oli ollut juutalainen identiteetti ja israelilaisten usko he olisi tarvinnuit Jerusalemin temppeliä jo 612eKr ja sen tähden palanut Jerusalemiin. Heidän syntivelka ei ollut vielä täyttynyt 612eKr joten he lähti kohti pohjoista maanäärtä.

      Tänään ns.messiaaniset juutalaiset ovat pääsääntöisesti taustaltaan juutalaisuuteen kääntyneiden jälkeläisä ja / tai Juudan juutalaisten geneettisiä jälkeläisiä.

      Syntivelka oli pitempi Efraimin geneettisillä jälkeläisillä!!!

      • Juuri nyt

        Nyt seiskalla asiasta ohjelmaa.


    • pohjois Israel

      Tuossa Ennustuksia sivun kirjoituksesssa ei mainita sitä että Raamatussa kerrotun Babyloniasta palanneiden nimilistalla ei mainita Efraimin jälkeläisiä. Vaan ainostaan eteläisen Juudan 2 heimon jälkeläisiä. Valtikka oli helpompi antaa Juudalle kun vain he oli paiklla Jeshuan aikana, Jeshua oli Juudan profetoitu kuningas , kaikkien 12 heimojen kunnian kuningas.

      Efraimin jälkeläisiä ei mainita Babylonista palanneiden nimilisoilla koska he eivät silloin olleet sien vallan orjuudessa. Assyyrina orjuuden jälkeen he eivät vielä palannut eteläisen Juudan maalle. (tuskin se pieni Juudan hallitsema maa alue olisi edes ruokkinut kaikkia 12 heimon väkeä 612eKr, eikä Juuda olisi halunut 12 heimon jäseniä maalleen heitä jotka eivät ole Juudan israelilaisten uskossa)

      Vanhanliiton kirjoituksissa opetetaan ja kerrotaan jotenkin näin... "hätäsi päivänä älä turvaa kaukaiseen veljeesi".

      En muista kuin se meni, sinne päin kuitenkin.

      Israelilaisten ovat olleet eri aikoina eri vallan orjuudessa tuolla samalla maa alueella. Assyyrian ja Babylonin orjuudessa.
      http://www.fkf.net/Kadonneet/

    • Ilmestyskirja.11

      Kaksi säkkipukuista todistajaa ehkä Elia ja Eenokh viimeistään kertoo ketkä ja missä on 12 heimon geneettiset jälkeläiset.

      SÄKKIPUKUISET 2 IHMISTÄ Elia Eenok
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9685543

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1540
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1247
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      84
      841
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      381
      751
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe