Homeopatia ja syöpä

-Q-

Hei

Olen sairastanut syöpää jo kohta puolitoista vuotta (en aio eritellä tarkemmin). Päätin jo alunperin että en luota vain ja ainoastaan länsimaiseen lääketieteeseen, vaan olen avarakatseinen ja otan avun vastaan sieltä mistä sitä voi vain saada. Näin ohjelman televisiossa jossa kerrottiin homeopatiasta, ja päätin kokeilla sillä eihän tässä voi mitään hävitäkään. Näin tutustuin klassiseen homeopatiaan Jyväskylässä.

Olen vuoden aikana saanut ainakin Ars, Phos, Sil ja Kali-M aineita (en osaa eritellä tarkemmin), joista ainakin Ars ja Phos on otettu 10 kertaa 15 min välein joka päivä, eli laimennus on potenssiin 10? Silika ja Kali-M aineita olen saanut jonkun pari kuukautta ja sitä otetaan vain lusikallinen päivässä. Aluksi rae sulatetaan puoleentoista desiin vettä, joten satsi riittää aika kauan aikaa. Silikan ainakin pitäisi estää metarien, eli etäpesäkkeiden muodostumisen, Ars ja Phos sytostaattien sivuvaikutuksiin ja Kali-M:stä en muista mihin se oli. Mutta joka tapauksessa kokonaisvaltaisesti pitäisi saada hoitoa.

Nyt alkuviikosta menetin uskon aineiden tehoon. Syöpä oli uusiutunut, eikä vain siihen yhteen kohtaan mihin aikaisemmin, vaan kahdeksaan muuhun kohtaan. En aio enää käyttää melkein kolmea tuntia päivässä litkujen ottamiseen, ottaen huomioon että niitä päiviä ei ole enää välttämättä kovin montaa jäljellä. Homeopatia saattoi auttaa lääkkeiden sivuvaikutuksiin, mutta itse sairauteen se ei kyllä auttanut ollenkaan. Tietysti ei pitäisi luovuttaa heti, kun ongelmia tulee, mutta aika alkaa ikävä kyllä loppumaan.

36

10053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattilainen

      Nyt et ole tainnut olla ihan osaavissa käsissä. Olen hoitanut useita syöpätapauksia. Ne ovat kaikki yksilöllisiä. Olen saanut hyviä tuloksia aikaan. Sulle on nyt käynyt vähän kurjasti.

      • -Q-

        Mikäli asia on näin, niin kerro toki lisää sillä olen yhä erittäin avoin kaikille vaihtoehdoille. Ja tuosta osaavista käsistä sen verran että homeopaatti jolla olen käynyt on suomen homeopaatit ry:n hyväksymä homeopaatti. Jos ei homeopatiassa siihen voi luottaa, niin mihin sitten?


      • Ammattilainen
        -Q- kirjoitti:

        Mikäli asia on näin, niin kerro toki lisää sillä olen yhä erittäin avoin kaikille vaihtoehdoille. Ja tuosta osaavista käsistä sen verran että homeopaatti jolla olen käynyt on suomen homeopaatit ry:n hyväksymä homeopaatti. Jos ei homeopatiassa siihen voi luottaa, niin mihin sitten?

        Ikävää, että siellä Suomen Homeopaatit ry:n listalla on kyllä vaikka minkätasoista kuljeksijaa. Itsekin kuulun kyseiseen yhdistykseen. Kun seuraavaksi hakeudut homeopaatille, voit ensin soittaa hänelle ja tiedustella minkälaisen koulutuksen hän on saanut ja minkälainen perusterveydenhoidon koulutus hänellä on. Itse pidän tärkeänä, että homeopaatilta löytyy joku perusterveydenhoidon koulutus. Suppea käsitys syövän hoidosta on ollut tällä sun homeopaatilla. Ja tuntuu kurjalta sanoa näin "kollegasta".


      • -Q-
        Ammattilainen kirjoitti:

        Ikävää, että siellä Suomen Homeopaatit ry:n listalla on kyllä vaikka minkätasoista kuljeksijaa. Itsekin kuulun kyseiseen yhdistykseen. Kun seuraavaksi hakeudut homeopaatille, voit ensin soittaa hänelle ja tiedustella minkälaisen koulutuksen hän on saanut ja minkälainen perusterveydenhoidon koulutus hänellä on. Itse pidän tärkeänä, että homeopaatilta löytyy joku perusterveydenhoidon koulutus. Suppea käsitys syövän hoidosta on ollut tällä sun homeopaatilla. Ja tuntuu kurjalta sanoa näin "kollegasta".

        Mikäli olet halukas, niin ilmoitatko yhteystietosi tai yhteystiedot jollekin joka oikeasti tietää asioista. Voisimme keskustella tilanteestani ja mahdollisista hoidoista ja yleensäkin jatkosta.
        Kiitän jo etukäteen.


      • Se käy
        -Q- kirjoitti:

        Mikäli olet halukas, niin ilmoitatko yhteystietosi tai yhteystiedot jollekin joka oikeasti tietää asioista. Voisimme keskustella tilanteestani ja mahdollisista hoidoista ja yleensäkin jatkosta.
        Kiitän jo etukäteen.

        Voitais keskustella esim sähköpostitse. Mihin viestitän, kun tällä palstalla ei viittis antaa yhteystietoja. Miten löydän sut?


      • -Q-
        Se käy kirjoitti:

        Voitais keskustella esim sähköpostitse. Mihin viestitän, kun tällä palstalla ei viittis antaa yhteystietoja. Miten löydän sut?

        Hei,

        laita minulle viestiä osoitteeseen [email protected] niin jatkamme aiheesta.

        Kiitos.


      • ammattilainen, tosin eri alan

        Ensinnäkin esitän osanottoni. Valitettava tapaus.

        Miten vedellä voi parantaa syöpää? Homeopaattilääkkeet ovat ~pelkkää vettä, vaikuttavaa ainetta ehkä vain joitakin molekyylejä/litra. Mitä vähemmän ainemolekyylejä, sitä enemmän tehoa. En ymmärrä.


    • patia

      Hieman vaikeaksi tuo sinun lääkityksesi oli homeopatialla on tehty. Sen ei tarvitse olla noin vaikeaa, noin 'aikaa vievää'. On sääli että Suomessa Homeopatia on vielä niin "villi ala", ja pätevien, asiansa todellakin osaavien Homeopaattien löytäminen vaikeaa tavalliselle tallaajalle. Ainakin koulutus kannattaa aina tarkastaa Homeopaatilta, kuuluuko liittoihin jne.
      Itse tiedän tapauksen, jossa eräs sairaanhoitaja menetti luottonsa nykylääketieteeseen kun lääkärit antoivat hänelle puolisen vuotta elinaikaa vakavan syövän kanssa. Hän etsi Homeopaatin, jolta sai parantavan avun. Tämän jälkeen hän hakeutui itse Homeopatian koulutukseen, ja on jo vuosia toiminut Homeopaattina Tampereella.

      • Tellurium

        Samaa mieltä kuin "Ammattilainen" ja "Patia". Se on tietenkin muistettava, että tarkemmin kysyjän tapaustahan emme täällä kukaan tunne, mutta vähän erikoiselta tuo lääkitys tuntuu.

        Syöpä voi olla vaikea hoidettava, varsinkin pidemmälle edenneenä ja ammattitaitoa hoidossa varmasti vaaditaan. Luulempa, että Suomessa kaikki homeopaatit eivät edes lähde hoitamaan syöpäpotilaita. Sekään ei ole mikään tae hyvästä homeopaatista, että on Homeopaatit ry:n tai vastaavan jäsen ja toisaalta myös näiden ulkopuolella on varmasti hyvinkin ammattitaitoisia homeopaatteja, kun heidät vain löytää.

        Vielä syövän hoidosta sen verran, että itse pidän parhaana syövän hoidossa yhteistyötä koululääketieteen kanssa. En koskaan menisi sanomaan asiakkaalle, että homeopaattisen hoidon aikana hänen on täysin hylättävä koululääketieteen antamat mahdollisuudet. Joskus esim. leikkaus voi olla paras vaihtoehto ja sen jälkeen avuksi homeopaattinen lääkitys syövän leviämisen / uusiutumisen ehkäisemiseksi.

        Toivon kysyjälle jaksamista!


      • Zen
        Tellurium kirjoitti:

        Samaa mieltä kuin "Ammattilainen" ja "Patia". Se on tietenkin muistettava, että tarkemmin kysyjän tapaustahan emme täällä kukaan tunne, mutta vähän erikoiselta tuo lääkitys tuntuu.

        Syöpä voi olla vaikea hoidettava, varsinkin pidemmälle edenneenä ja ammattitaitoa hoidossa varmasti vaaditaan. Luulempa, että Suomessa kaikki homeopaatit eivät edes lähde hoitamaan syöpäpotilaita. Sekään ei ole mikään tae hyvästä homeopaatista, että on Homeopaatit ry:n tai vastaavan jäsen ja toisaalta myös näiden ulkopuolella on varmasti hyvinkin ammattitaitoisia homeopaatteja, kun heidät vain löytää.

        Vielä syövän hoidosta sen verran, että itse pidän parhaana syövän hoidossa yhteistyötä koululääketieteen kanssa. En koskaan menisi sanomaan asiakkaalle, että homeopaattisen hoidon aikana hänen on täysin hylättävä koululääketieteen antamat mahdollisuudet. Joskus esim. leikkaus voi olla paras vaihtoehto ja sen jälkeen avuksi homeopaattinen lääkitys syövän leviämisen / uusiutumisen ehkäisemiseksi.

        Toivon kysyjälle jaksamista!

        Ihminen on kuolemassa syöpään, koska homeopaattisista näennäislääkkeistä ei ole ollut mitään hyötyä! Syövästä voi nykyään hyvinkin parantua (toki syövän laadusta riippuen), kunhan käytetään lääketiedettä eikä mitään homeopaattista roskaa. Homeopatialla voi parannella flunssaa yms., joka paranee itsestään.


      • -Q-
        Zen kirjoitti:

        Ihminen on kuolemassa syöpään, koska homeopaattisista näennäislääkkeistä ei ole ollut mitään hyötyä! Syövästä voi nykyään hyvinkin parantua (toki syövän laadusta riippuen), kunhan käytetään lääketiedettä eikä mitään homeopaattista roskaa. Homeopatialla voi parannella flunssaa yms., joka paranee itsestään.

        Oli homeopatia roskaa tai ei, niin olen siinä tilanteessa että olen valmis kokeilemaan mitä tahansa edes vähän järkevän oloista apukeinoa. Se että sinä Zen et usko siihen, ei tarkoita että kukaan muukaan ei saa uskoa. Siitä olen samaa mieltä että kyllä lääketiedettä tulee käyttää sairauksien parantamiseen, tai ainakin siihen pyrkimiseen. Homeopatiaa minäkin kokeilen rinnakkaishoitona. En ainoana vaihtoehtona. Nyt kun olet saanut käyttää minua ja minun tilannettani apuvälineenä haukkuessasi asiaa johon sinä et usko, mutta moni tekee niin, voit tehdä kaikille palveluksen ja lopettaa provosoinnin ja poistua tältä keskustelupalstalta. Jos tämä palsta ei koske sinua, niin tätä ei ole pakko lukea. Kiitos.


      • sissukka
        -Q- kirjoitti:

        Oli homeopatia roskaa tai ei, niin olen siinä tilanteessa että olen valmis kokeilemaan mitä tahansa edes vähän järkevän oloista apukeinoa. Se että sinä Zen et usko siihen, ei tarkoita että kukaan muukaan ei saa uskoa. Siitä olen samaa mieltä että kyllä lääketiedettä tulee käyttää sairauksien parantamiseen, tai ainakin siihen pyrkimiseen. Homeopatiaa minäkin kokeilen rinnakkaishoitona. En ainoana vaihtoehtona. Nyt kun olet saanut käyttää minua ja minun tilannettani apuvälineenä haukkuessasi asiaa johon sinä et usko, mutta moni tekee niin, voit tehdä kaikille palveluksen ja lopettaa provosoinnin ja poistua tältä keskustelupalstalta. Jos tämä palsta ei koske sinua, niin tätä ei ole pakko lukea. Kiitos.

        Jossa syöpää sairastunut on saanut apua homeopaattisista lääkeistä. Toinen on elänyt 20 v tautinsa kanssa niin että kasvain on kotiloitunut eikä ole edennyt eteenpäin.Toisessa tapauksessa vanhemmalla naishenkilöllä löydettiin kasvain maksassa. Lääkärit eivät antaneet enään toivoa. Naisen omaiset vievät hänet kokeneelle homeopaatti/lääkärille joka määräsi kaikki mahdolliset vitamiinit ja hivenaineet sekä homeopaattisen lääkityksen. Jonkin ajan kuluttua lääkärin tarkastuksessa kasvain oli kutistunut 10cm stä 4:n cm ja täysin kotiloitunut.
        Älä luovu toivosta hyvä ystävä.Kokeile vielä uudelleen ja taistele.Katsoppa googlesta Johanna Budweig= pitäisi löytyä omega3 asiaa. mielenkiintoinen asiaa myös sillä rintamalla.
        Toivon todella että saisit apua itsellesi!!!!


      • sissukka
        sissukka kirjoitti:

        Jossa syöpää sairastunut on saanut apua homeopaattisista lääkeistä. Toinen on elänyt 20 v tautinsa kanssa niin että kasvain on kotiloitunut eikä ole edennyt eteenpäin.Toisessa tapauksessa vanhemmalla naishenkilöllä löydettiin kasvain maksassa. Lääkärit eivät antaneet enään toivoa. Naisen omaiset vievät hänet kokeneelle homeopaatti/lääkärille joka määräsi kaikki mahdolliset vitamiinit ja hivenaineet sekä homeopaattisen lääkityksen. Jonkin ajan kuluttua lääkärin tarkastuksessa kasvain oli kutistunut 10cm stä 4:n cm ja täysin kotiloitunut.
        Älä luovu toivosta hyvä ystävä.Kokeile vielä uudelleen ja taistele.Katsoppa googlesta Johanna Budweig= pitäisi löytyä omega3 asiaa. mielenkiintoinen asiaa myös sillä rintamalla.
        Toivon todella että saisit apua itsellesi!!!!

        Johanna Budwig, siitä löytyy tietoa:)


      • Ammattilainen
        Zen kirjoitti:

        Ihminen on kuolemassa syöpään, koska homeopaattisista näennäislääkkeistä ei ole ollut mitään hyötyä! Syövästä voi nykyään hyvinkin parantua (toki syövän laadusta riippuen), kunhan käytetään lääketiedettä eikä mitään homeopaattista roskaa. Homeopatialla voi parannella flunssaa yms., joka paranee itsestään.

        Homeopatialla voi parantaa useanlaisia asioita. Syöpää hoidetaan koululääketieteen kanssa rinnakkain. 10 vuotta en ole viitsinyt töihin lähteä, jos olisin todennut ettei ole hyötyä. Olen muuten terveydenhoitoalan tutkinnon suorittanut ammattilainen. Järkeä homeopatialla ei kuitenkaan voi parantaa. Siihen sun on haettava muuta apua. Sen puute on usein kyllä perinnöllistä.


      • Mersault
        Ammattilainen kirjoitti:

        Homeopatialla voi parantaa useanlaisia asioita. Syöpää hoidetaan koululääketieteen kanssa rinnakkain. 10 vuotta en ole viitsinyt töihin lähteä, jos olisin todennut ettei ole hyötyä. Olen muuten terveydenhoitoalan tutkinnon suorittanut ammattilainen. Järkeä homeopatialla ei kuitenkaan voi parantaa. Siihen sun on haettava muuta apua. Sen puute on usein kyllä perinnöllistä.

        Mistä tiedät / päättelet, että nimenomaan homeopaattinen lääkitys on parantanut syövän? Luulisi olevan hankala päätellä mikä potilaan on parantanut jos samanaikaisesti on menossa myös lääketieteellisiä hoitoja.


      • Ammattilainen
        Mersault kirjoitti:

        Mistä tiedät / päättelet, että nimenomaan homeopaattinen lääkitys on parantanut syövän? Luulisi olevan hankala päätellä mikä potilaan on parantanut jos samanaikaisesti on menossa myös lääketieteellisiä hoitoja.

        Sanoinkin, että syöpää hoidetaan koululääketieteen keinojen kanssa rinnakkain. Ne potilaat, jotka saavat myös homeopaattista hoitoa tuntuvat ainakin kestävän rankkoja hoitoja paremmin. Rintasyöpäkasvain myös todistettavasti lääkärin sanojen mukaan pieneni. Potilas ei ollut saanut kuin homeopatiaa siihen mennessä.


      • Zen
        Ammattilainen kirjoitti:

        Homeopatialla voi parantaa useanlaisia asioita. Syöpää hoidetaan koululääketieteen kanssa rinnakkain. 10 vuotta en ole viitsinyt töihin lähteä, jos olisin todennut ettei ole hyötyä. Olen muuten terveydenhoitoalan tutkinnon suorittanut ammattilainen. Järkeä homeopatialla ei kuitenkaan voi parantaa. Siihen sun on haettava muuta apua. Sen puute on usein kyllä perinnöllistä.

        "Järkeä homeopatialla ei kuitenkaan voi parantaa. Siihen sun on haettava muuta apua. Sen puute on usein kyllä perinnöllistä."
        Kun homeopaatti jää väittelyssä hopealle, hän ryhtyy henkilökohtaisiin herjoihin...


      • puhuri
        Zen kirjoitti:

        "Järkeä homeopatialla ei kuitenkaan voi parantaa. Siihen sun on haettava muuta apua. Sen puute on usein kyllä perinnöllistä."
        Kun homeopaatti jää väittelyssä hopealle, hän ryhtyy henkilökohtaisiin herjoihin...

        Jaa juu. Se on vaan niin arkipäivää että homeopaateille kuten muidenkin täydentävien hoitojen edustajille saa sanoa ihan mitä vaan "nokkelaa".


      • Toivo
        sissukka kirjoitti:

        Jossa syöpää sairastunut on saanut apua homeopaattisista lääkeistä. Toinen on elänyt 20 v tautinsa kanssa niin että kasvain on kotiloitunut eikä ole edennyt eteenpäin.Toisessa tapauksessa vanhemmalla naishenkilöllä löydettiin kasvain maksassa. Lääkärit eivät antaneet enään toivoa. Naisen omaiset vievät hänet kokeneelle homeopaatti/lääkärille joka määräsi kaikki mahdolliset vitamiinit ja hivenaineet sekä homeopaattisen lääkityksen. Jonkin ajan kuluttua lääkärin tarkastuksessa kasvain oli kutistunut 10cm stä 4:n cm ja täysin kotiloitunut.
        Älä luovu toivosta hyvä ystävä.Kokeile vielä uudelleen ja taistele.Katsoppa googlesta Johanna Budweig= pitäisi löytyä omega3 asiaa. mielenkiintoinen asiaa myös sillä rintamalla.
        Toivon todella että saisit apua itsellesi!!!!

        Löysin tämän viestin etsiessäni tietoa syövän hoidosta homeopatialla (siis tukihoitona!).
        Voisitko antaa hiukan lisätietoa, homeopaatista ja/tai käytetyistä lääkkeistä, jos tiedät. Olisin tosi kiinnostunut. Toivottavasti käyt vielä näillä palstoilla.


      • ÄITI

        Sillä pojallani on syöpä ja hoidot lopetettu syystä ettei enää mahdollisuutta parantua... Tämä suuri tuska mutta jos saisin apua jostain niin laita viestiä [email protected]


      • Homeopaatti
        ÄITI kirjoitti:

        Sillä pojallani on syöpä ja hoidot lopetettu syystä ettei enää mahdollisuutta parantua... Tämä suuri tuska mutta jos saisin apua jostain niin laita viestiä [email protected]

        Otan osaa poikasi sairastamiseen. Jos on vielä tarvetta hoidolle, ota ihmeessä yhteyttä.

        Lana Kortie klassinen diplomihomeopaatti

        Lisätietoa osoitteesta:

        http://www.kortie.fi


      • pattitilanne

        Ultraäänitutkimuksessa löydettiin epäilyttävää kudosta toisesta rinnastani. Paksuneulanäytettä ei ole vielä otettu diagnoosia varten. Noin kymmenen vuotta sitten oli samantyppinen tilanne jolloin kyhmy katosi omia aikojaan.
        Sen jälkeen mitään epäilyttävää ei ole todettu mammografia kuvauksissa ennen nyt tehtyä havaintoa.
        Olisin kiitollinen, jos voisin saada yhteystiedot mainitsemallesi tamperelaiselle sairaanhoitajakoulutuksen omaavalle homeopaatille, jolla on omakohtaista kokemusta syövästä.
        Voisitko ottaa yhteyttä [email protected]


    • D-vitamiini 100Mg

      Lisäys vielä tähän vanhaan ketjuun. Ystävälläni oli myös kasvain jota ei leikattu sen laajuuden ja vaikeuden vuoksi. Sytostaattien anto aloitettiin sädehoidon rinnalla. Potilas kuihtui olemattomiin eikä kyennyt enää edes nousemaan vuoteesta ylös. Hänen tyttärensä pyysi apua homeopaatilta ja niin lopetettiin säde- ja sytostaattihoidot. Potilas alkoi virkistymään ja palasi takaisin jaloilleen. Jo puolen vuoden homeopaattisen hoidon jälkeen tulokset olivat niin hyviä että jälkitarkastuksessa sairaalassa kuvauksien yhteydessä todettiin että mitään merkkejä kasvaimesta ei ole jäljellä. Tämä tapahtui vuonna 2012 Unkarissa, avovaimoni kotinaapurissa. Tänään hän on ihan niin virkeä ihminen kuin vain voi olla. Tässä on ollut kyllä ihmettäkin mukana, mutta uskon vakaasti homeopatian parantavaan voimaan enemmän kuin sytostaatien tuhoavaan voimaan. Länsimaisen lääketieteen rahallinen voima maailmanlaajuisessa bisneksessä on ollut tiedossa jo pitkään, ja raha valitettavasti nujertaa myös korvaavat hoitomuodot tehokkaasti. Ei ole uutta tietoa että lääkeyhtiöiden valtava voima on riippuvainen rahasta, ja sitä voimaa pitävät yllä epätoivoiset potilaat.
      Linkki tilastotietoihin perinteisestä syöpähoidosta alla.
      http://www.magneettimedia.com/valttakaa-sytostaatteja-ja-sateilyhoitoa/

      • Valheen levittäjät

    • predictivehomeopathy

      Isäni työkaverilta löytyi syöpää nivusista. Joutui leikkaukseen ja leikkauksen jälkeen häneltä otettiin näytteitä ja häneltä löydettiin edelleen etäpesäkkeitä. Aloitti itse homeopaattisen hoidon lukemalla paljon kirjoja homeopatiasta ja tilasi homeopaattisia lääkkeitä. Seuraavassa kontrollissa lääkärit hämmästelivät, kun nivusista ei enään löytynyt syöpää.

      • kuulin kerran että..

        Just, näitä tarinoita riittää.


      • epäuskottavaa

        Miksi tarinassa tälle "isän työkaverille" sitten tehtiin uusi kontrolli?


      • Satuja ja tarinoita
        epäuskottavaa kirjoitti:

        Miksi tarinassa tälle "isän työkaverille" sitten tehtiin uusi kontrolli?

        Koko homeopatia on oikea satuilijoiden kerho.


    • Miten selität tämän

      Nyt on aika herätä ihmiset!
      Mitä epäilijät pidätte siitä, että homeopatia on auttanut kissojani? Kissani pelkäsi automatkoja niin, että siltä pursusi valkosta vaahtoa suusta ja oli aivan paniikissa.

      Homeopaatti (eläinhomeopaatti Sipoossa) määräsi lemmikilleni Nux Vomicaa. Ensimmäistä annosta antaessamme selitin kissalle, että nyt saat vähän rauhoittavaa. Heti, kun olin ruiskuttanut valmistetta kissan suuhun, tämä retkahti aivan veltoksi ja oli muutaman sekunnin niin. Tätä emme tiedä, mikä ihme kohtaus tämä oli! Jokatapauksessa matkat alkoivat sujua huomattavasti paremmin, kun kissa sai ennen matkaa tätä valmistetta, jota monet täällä ovat pelkäksi vedeksi maininneet. :D

      Toinen kissani sai ummetukseen Lycopodiumia, homeopaattinen valmiste sekin. Ja auttoi.

      • Nux Autoxica

        --Homeopaatti (eläinhomeopaatti Sipoossa) määräsi lemmikilleni Nux Vomicaa. Ensimmäistä annosta antaessamme selitin kissalle--

        Minä taas pelkästään selitin kissalle ettei automatkoja tarvitse pelätä, se ymmärsi ja vastasi ettei aio pelätä enää.


      • No problemo
        Nux Autoxica kirjoitti:

        --Homeopaatti (eläinhomeopaatti Sipoossa) määräsi lemmikilleni Nux Vomicaa. Ensimmäistä annosta antaessamme selitin kissalle--

        Minä taas pelkästään selitin kissalle ettei automatkoja tarvitse pelätä, se ymmärsi ja vastasi ettei aio pelätä enää.

        Minä taasen vain kuljetin kissaani autossa ja heti kolmannella kerralla se oli kuin kotonaan. Sinänsä veden antaminen eläimille varsinkin kuumaan vuodenaikaan ja kuumassa autossa matkustettaessa on ihan suositeltava ajatus. Kannattaa kuitenkin ottaa vaan suoraan vesihanasta, eikä homeopaatin tiskiltä, tulee paljon halvemmaksi. Teho on ihan sama.


      • rauha tuli
        No problemo kirjoitti:

        Minä taasen vain kuljetin kissaani autossa ja heti kolmannella kerralla se oli kuin kotonaan. Sinänsä veden antaminen eläimille varsinkin kuumaan vuodenaikaan ja kuumassa autossa matkustettaessa on ihan suositeltava ajatus. Kannattaa kuitenkin ottaa vaan suoraan vesihanasta, eikä homeopaatin tiskiltä, tulee paljon halvemmaksi. Teho on ihan sama.

        Minä taas yritin itse rauhoittua ja olla pelkäämättä automatkailua, mikä helpotti myös kissan kanssa matkustamista, kun sen ei tarvinnut katsella hysteeristä panikoijaa, joka yrittää puhua sille.


    • Nux Vomicaa

      Auttaisiko, rauhoittaisiko tuo Nux Vomica myös tuota jatkuvasti saman jankuttajaa, jolla ei palstan aiheesta ole muuta sanottavaa kuin kiivaasti vastustaa kaikkea mitä otsikon aiheesta kirjoitetaan?

      • Nux nussicaa.

        Huijauksia on syytäkin vastustaa.


    • Varoittaj

      Sinulle kävi niin, mistä lääkäit sinua varoittivat. Olit olevanasi viisas, mutta olit pöhkö. Tule julkisesti esiin ja varoita muita, etteivät tekisi laillasi vääriä ratkaisuja!!!!

      • Paperiarkkipastori

        Suosittelen syövän hoitoon ranualaista kuhnekylpy-CAM:a. Puljuun pannaan kiehuvan kuumaa vettä ja vuoron perään pidetään siellä 20 minuuttia ylä- ja alapäätä. Takaan tehon. Uskon, että aivojen koagulointi selvittää harhaista maailmankuvaalin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe