millaisista jätkistä naiset tykkää?? häh?

herbamare

niin pitävätkö naiset lihaksikkaista, lihavista, laihoista, ei niin lihaksikkaista vai mistä tuntuu joskus että "perkele mitenhän toikin luuseri on saannu naisen?"

itse kuulun niihin laihoihin lihaksikkaisiin Tietenkin heh heh!

62

22990

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoton tyttö

      tykkään itse sellasista ei ihan luikuista, mutta suht normaalivartaloisista pojista/miehistä. lihakset eivät ole pahaksi, mutta en itse tue niitä niinkään, jos ovat tosi isot. tietty timmi vartalo on cuul, jos sellainen mies ottaa naisen, joka ei ole himo urheilija. siis tottakai sellasen kanssa on hienoa kävellä käsikädessä ;) itse olen toivoton ja tykkään sellasista mystisistä mustahiuksisista pojista =) niitä tuleekin vastaan harvemmin :P moni nainen kyllä kaatuu lihaksikkaaseen, mutta saattaa epäillä että mies ei ole kiinnostunut vaan katselee tosi timmejä ja muutenkin urheilijan näköisiä naisia, joten eivät yritä enempää. onnea sullekin ;) eiköhän joku sinutkin iske, olen melko varma.

      • Nimetön

        - lihaksikas mutta hoikka
        - sopivan pituinen (naiseen nähden)
        - hyvin toimeentuleva
        - autoileva
        - armeijan käynyt
        - tukka leikattu lyhyeksi, vaan ei kalju
        - älykäs
        - hyvä keskustelemaan, perillä maailman menosta
        - huumorintajuinen
        - riittävän isoaseinen ja hyvä sängyssä (ehdottomasti suuseksiä antava)
        - hyvällä maulla pukeutuva
        - tanssitaitoinen
        - hyvät käytöstavat omaava (kiva anopille, ostaa fiksuja lahjoja ja sen sellaista)
        - kätevä kodin pikkuhommissa (nikkarointi, tapetointi...)
        - hyvä isä, jos lapsia hankitaan (eli vie kersat harrastukseen, lukee iltasadun ym.)
        - valmis tekemään osansa kotitöistä/puutarhahommista

        Nää nyt ihan tälleen nopeesti tuli mieleen.


      • Hihiii!
        Nimetön kirjoitti:

        - lihaksikas mutta hoikka
        - sopivan pituinen (naiseen nähden)
        - hyvin toimeentuleva
        - autoileva
        - armeijan käynyt
        - tukka leikattu lyhyeksi, vaan ei kalju
        - älykäs
        - hyvä keskustelemaan, perillä maailman menosta
        - huumorintajuinen
        - riittävän isoaseinen ja hyvä sängyssä (ehdottomasti suuseksiä antava)
        - hyvällä maulla pukeutuva
        - tanssitaitoinen
        - hyvät käytöstavat omaava (kiva anopille, ostaa fiksuja lahjoja ja sen sellaista)
        - kätevä kodin pikkuhommissa (nikkarointi, tapetointi...)
        - hyvä isä, jos lapsia hankitaan (eli vie kersat harrastukseen, lukee iltasadun ym.)
        - valmis tekemään osansa kotitöistä/puutarhahommista

        Nää nyt ihan tälleen nopeesti tuli mieleen.

        LoL sä jäät kuule sinkuks!!, minkä perkeleen takia pitäisi osata tapetoida?? eikö hyvätuloinen korvais tonkin.


      • herbamare
        Hihiii! kirjoitti:

        LoL sä jäät kuule sinkuks!!, minkä perkeleen takia pitäisi osata tapetoida?? eikö hyvätuloinen korvais tonkin.

        aikamoinen lista tuli tässähän saa alkaa miettiä että minkälaisia verhoja sitä ostaisi

        ei mulla mitää ongelmia seuransaamisen suhteen ole olin vaa kiinnostunu kun nuo naiset vaa tuppaa rakastumaan renttuihin, kuten laulussa sanotaan

        heh heh!


      • RTA
        Nimetön kirjoitti:

        - lihaksikas mutta hoikka
        - sopivan pituinen (naiseen nähden)
        - hyvin toimeentuleva
        - autoileva
        - armeijan käynyt
        - tukka leikattu lyhyeksi, vaan ei kalju
        - älykäs
        - hyvä keskustelemaan, perillä maailman menosta
        - huumorintajuinen
        - riittävän isoaseinen ja hyvä sängyssä (ehdottomasti suuseksiä antava)
        - hyvällä maulla pukeutuva
        - tanssitaitoinen
        - hyvät käytöstavat omaava (kiva anopille, ostaa fiksuja lahjoja ja sen sellaista)
        - kätevä kodin pikkuhommissa (nikkarointi, tapetointi...)
        - hyvä isä, jos lapsia hankitaan (eli vie kersat harrastukseen, lukee iltasadun ym.)
        - valmis tekemään osansa kotitöistä/puutarhahommista

        Nää nyt ihan tälleen nopeesti tuli mieleen.

        Ihan realistinen lista. Tuosta tunnistaa itsensä vallan mainiosti ja täytyy tunnustaa että valtaosa kavereistanikin vastaa hyvin noita kriteereitä.


      • Ikikulta
        RTA kirjoitti:

        Ihan realistinen lista. Tuosta tunnistaa itsensä vallan mainiosti ja täytyy tunnustaa että valtaosa kavereistanikin vastaa hyvin noita kriteereitä.

        Sinä se olet aina niin vaatimaton..;)


      • osaa
        Nimetön kirjoitti:

        - lihaksikas mutta hoikka
        - sopivan pituinen (naiseen nähden)
        - hyvin toimeentuleva
        - autoileva
        - armeijan käynyt
        - tukka leikattu lyhyeksi, vaan ei kalju
        - älykäs
        - hyvä keskustelemaan, perillä maailman menosta
        - huumorintajuinen
        - riittävän isoaseinen ja hyvä sängyssä (ehdottomasti suuseksiä antava)
        - hyvällä maulla pukeutuva
        - tanssitaitoinen
        - hyvät käytöstavat omaava (kiva anopille, ostaa fiksuja lahjoja ja sen sellaista)
        - kätevä kodin pikkuhommissa (nikkarointi, tapetointi...)
        - hyvä isä, jos lapsia hankitaan (eli vie kersat harrastukseen, lukee iltasadun ym.)
        - valmis tekemään osansa kotitöistä/puutarhahommista

        Nää nyt ihan tälleen nopeesti tuli mieleen.

        lentää


      • Nimetön taas
        osaa kirjoitti:

        lentää

        tartte osata, mutta kuten tuo aikaisempi kaveri totesi, hän (ja moni ystävänsä) täyttää kriteerit. Eivät ne siis mitään mahdottomia ole, sorry vaan poijaat!
        Kysymykseen miksi pitäisi osata tapetoida häätyy vastata, että kyllähän siitä TOKI rahalla selviää. Mutta! Kaikenkarvaiset remontti-reiskat ovat epäluotettavia (tämän voi allekirjoittaa jokainen, joka on joskus teettänyt jotain työtä...aina aikataulu mättää, tehdään virheitä, kinataan sitten hinnanalennuksesta jne.). Kun tekee itse, saa mitä haluaa. Lisäksi, osaava mies on seksikäs. On kauhean kiva, kun mies selviää hommista eikä oo peukalo keskellä kämmentä. Tästä voi tietysti alkaa soffapsykologisoida, josko se lisää turvallisuuden tunnetta tai jotain naiselle, mutta oli syy mikä tahansa, hemmo jolla peukalo keskel kämmentä jää toiseksi. Jopa rahakas sellainen.


      • RTA
        Nimetön taas kirjoitti:

        tartte osata, mutta kuten tuo aikaisempi kaveri totesi, hän (ja moni ystävänsä) täyttää kriteerit. Eivät ne siis mitään mahdottomia ole, sorry vaan poijaat!
        Kysymykseen miksi pitäisi osata tapetoida häätyy vastata, että kyllähän siitä TOKI rahalla selviää. Mutta! Kaikenkarvaiset remontti-reiskat ovat epäluotettavia (tämän voi allekirjoittaa jokainen, joka on joskus teettänyt jotain työtä...aina aikataulu mättää, tehdään virheitä, kinataan sitten hinnanalennuksesta jne.). Kun tekee itse, saa mitä haluaa. Lisäksi, osaava mies on seksikäs. On kauhean kiva, kun mies selviää hommista eikä oo peukalo keskellä kämmentä. Tästä voi tietysti alkaa soffapsykologisoida, josko se lisää turvallisuuden tunnetta tai jotain naiselle, mutta oli syy mikä tahansa, hemmo jolla peukalo keskel kämmentä jää toiseksi. Jopa rahakas sellainen.

        Totta hemmetissä tosi mies tapetoi itse ja tekee muutenkin kotiinsa pikkuremontit. Sehän on kivaa hommaa ja pitäähän sitä ihmisen jotain tehdä vaikka fyffeä riittäisikin.


      • Samle
        Nimetön kirjoitti:

        - lihaksikas mutta hoikka
        - sopivan pituinen (naiseen nähden)
        - hyvin toimeentuleva
        - autoileva
        - armeijan käynyt
        - tukka leikattu lyhyeksi, vaan ei kalju
        - älykäs
        - hyvä keskustelemaan, perillä maailman menosta
        - huumorintajuinen
        - riittävän isoaseinen ja hyvä sängyssä (ehdottomasti suuseksiä antava)
        - hyvällä maulla pukeutuva
        - tanssitaitoinen
        - hyvät käytöstavat omaava (kiva anopille, ostaa fiksuja lahjoja ja sen sellaista)
        - kätevä kodin pikkuhommissa (nikkarointi, tapetointi...)
        - hyvä isä, jos lapsia hankitaan (eli vie kersat harrastukseen, lukee iltasadun ym.)
        - valmis tekemään osansa kotitöistä/puutarhahommista

        Nää nyt ihan tälleen nopeesti tuli mieleen.

        Niin, kaikki kriteerit täyttys aika mallikkaasti, mutta mistä löydän sen naisen joka saa kaiken tuon minusta selville..? Itse kun olen niin tuhottoman ujo ettei selvinpäin tule uusia tuttuvuuksia oma aloitteisesti hankittua, ja kännissä jos on niin suhteet ovat turhan pinnallisia.


      • sfas
        Nimetön kirjoitti:

        - lihaksikas mutta hoikka
        - sopivan pituinen (naiseen nähden)
        - hyvin toimeentuleva
        - autoileva
        - armeijan käynyt
        - tukka leikattu lyhyeksi, vaan ei kalju
        - älykäs
        - hyvä keskustelemaan, perillä maailman menosta
        - huumorintajuinen
        - riittävän isoaseinen ja hyvä sängyssä (ehdottomasti suuseksiä antava)
        - hyvällä maulla pukeutuva
        - tanssitaitoinen
        - hyvät käytöstavat omaava (kiva anopille, ostaa fiksuja lahjoja ja sen sellaista)
        - kätevä kodin pikkuhommissa (nikkarointi, tapetointi...)
        - hyvä isä, jos lapsia hankitaan (eli vie kersat harrastukseen, lukee iltasadun ym.)
        - valmis tekemään osansa kotitöistä/puutarhahommista

        Nää nyt ihan tälleen nopeesti tuli mieleen.

        on sulla vaatimukset


      • arvostan vaimoani
        Nimetön kirjoitti:

        - lihaksikas mutta hoikka
        - sopivan pituinen (naiseen nähden)
        - hyvin toimeentuleva
        - autoileva
        - armeijan käynyt
        - tukka leikattu lyhyeksi, vaan ei kalju
        - älykäs
        - hyvä keskustelemaan, perillä maailman menosta
        - huumorintajuinen
        - riittävän isoaseinen ja hyvä sängyssä (ehdottomasti suuseksiä antava)
        - hyvällä maulla pukeutuva
        - tanssitaitoinen
        - hyvät käytöstavat omaava (kiva anopille, ostaa fiksuja lahjoja ja sen sellaista)
        - kätevä kodin pikkuhommissa (nikkarointi, tapetointi...)
        - hyvä isä, jos lapsia hankitaan (eli vie kersat harrastukseen, lukee iltasadun ym.)
        - valmis tekemään osansa kotitöistä/puutarhahommista

        Nää nyt ihan tälleen nopeesti tuli mieleen.

        No. Tuo kuvaus kieltämättä sopii minuun paitsi tanssitaito ei ole hyvä. Juoksen ja pidän kunnostani huolta. Vaimoni kanssa mellä menee tosi hyvin. Arvostan vaimoani. Laitan mielläni hänelle hyvää ruokaa. Haluan viedä hänet matkoille. Hiihdämme, vaellamme, käymme tatterissa,ostan hänelle laadukkaita koruja sekä paljon paljon muuta toimitaa toisen hyväksi. Hoidamme toisinaan lapsen lapsiamme. Toisaalta sananlasku " kel onni on niin sen kätkeköön " pitää tällä palstalla paikkansa, koska kaikki eivät pidä jos joillakin menee tosi hyvin.


    • mieli rakastelee

      Naiset pitävät hyvän itsetunnon omaavista, ei elvistelevistä miehistä....ei pikkupoijista, joiden paras ystävä on peili.

    • leidilike

      niin, miehen pitää olla mieluummin tumma kuin vaalea (itsekin olen tumma) . vaaleat miehet eivät sytytä, sori vaan! ja miehen pitää olla komea! tai sen näköinen että pystyy irvistämättä katsoa!
      Mieluummin pitkä, väh,180cm pitkä.
      siisti pukeutuminen ja hyvä hygienia täytyy olla! hampaat täytyy olla puhtaat ja hyvin hoidettu! hiukset siistit. urheilullinen pitää olla, ei sohvaperuna!
      alkoholia kohtuudella, ei humalahaluista joka viikonloppu.
      varakas ei tarvitse olla ,mutta hyvin toimeen tuleva: kustantaa siis meidän lomamatkamme ja muutenkin huolehtii taloudesta, jotta minun pieni palkkani riittää kauneudenhoitoon., sillä jos en pidä huolta itsestäni, mies lähtee vieraisiin!
      hellä ja hyvä sängyssä ja loistava suutelija, fiksu pitää olla... tässä näin alkuun minun kriteerini!

      • Nimetön taas

        hei toi hygienia! Kas kun multa unohtuikin...ja se ei tosiaankaan ole joka kundille itsestäänselvyys! Ei vaihdeta paitaa, kun lähdetään treffeille...jos dödö on loppunut, ei turhaan kiirehditä ostaan uutta...jne. ÄLLÖÄ. Ihmisen pitää olla puhdas ja tuoksua hyvältä. Mun mieheni ei kyllä käytä mitään kosteusvoiteita, ellei sitten oo paha psori (homokaverit on asia erikseen).


      • leidilike
        Nimetön taas kirjoitti:

        hei toi hygienia! Kas kun multa unohtuikin...ja se ei tosiaankaan ole joka kundille itsestäänselvyys! Ei vaihdeta paitaa, kun lähdetään treffeille...jos dödö on loppunut, ei turhaan kiirehditä ostaan uutta...jne. ÄLLÖÄ. Ihmisen pitää olla puhdas ja tuoksua hyvältä. Mun mieheni ei kyllä käytä mitään kosteusvoiteita, ellei sitten oo paha psori (homokaverit on asia erikseen).

        mulla meni kiinnostus kun treffikaverilla oli pizzamaustetta hampaiden välissä. no, annoin kuitenkin vielä toisen mahdollisuuden, seuraavalla treffeillä hampaat oli putsattu , mutta varpaankynsiä ei oltu leikattu viikkoihin/kuukausiin. arvaa oliko kiva maata rantakalliolla kun tämä alkaa rapsuttelemaan minun jalkojani näillä kynsillään, hyi helvetti!


      • Nimetön taas
        leidilike kirjoitti:

        mulla meni kiinnostus kun treffikaverilla oli pizzamaustetta hampaiden välissä. no, annoin kuitenkin vielä toisen mahdollisuuden, seuraavalla treffeillä hampaat oli putsattu , mutta varpaankynsiä ei oltu leikattu viikkoihin/kuukausiin. arvaa oliko kiva maata rantakalliolla kun tämä alkaa rapsuttelemaan minun jalkojani näillä kynsillään, hyi helvetti!

        Toi on aika paha :)))) mulla oli kerran poikakamu, jonka mielestä dödö oli turha...kun MÄ ostin sille, se käytti, mutta uutta ei hankkinut. Sai olla viimonen tapaus sitä lajia.


      • herbamare

        leidiliike olisin muuten sinun kriteerisi täyttänyt mutta olen vaalea ja ylpeä siitä

        tai no semmonen beige ainakin


      • leidilike
        herbamare kirjoitti:

        leidiliike olisin muuten sinun kriteerisi täyttänyt mutta olen vaalea ja ylpeä siitä

        tai no semmonen beige ainakin

        hmm... ei ristiveriset ole niin vaaleita... ;)


      • kunniaan!

        Eikö unelmamiehesi siis olisi uskollinen??
        Minulla se on ehdoton kriteeri.


      • siperia_opettaa
        Nimetön taas kirjoitti:

        Toi on aika paha :)))) mulla oli kerran poikakamu, jonka mielestä dödö oli turha...kun MÄ ostin sille, se käytti, mutta uutta ei hankkinut. Sai olla viimonen tapaus sitä lajia.

        Olenkohan hukannut jotain ominaista miehisyydestäni kun jaksan käydä suihkussa vähintään kerran päivässä, treenipäivinä useammin. Harjata hampaat. Käyttää dedskun lisäksi myös after shavea. Oma kämppä on siisti ja pyykkikone pyörii useammin kuin kerran viikossa...

        No - koko aikuisikä eli käytännössä 10 v sinkkumiehenä - kai sen vuoksi kotityöt on hallussa... Ei ole piloille hemmoteltu.

        Kontrasti - kävin jouluna kotikonnuilla ja kommentoin vanhalle koulukaverille et sähän olet siivonnut. Joku pistävä haju siellä silti oli vuosien kaooksen perintönä. =P

        Lisää kontrastria - pikkuveljeni oli kouluikäisenä pirun tarkka oman huoneen siisteydestä, toisin kuin minä ja otti melkein itkupotkuraivarin jos jokin oli väärässä paikassa. Tapasi myöhemmin naisen, joka ei ollut ihan niin tarkka miltä koti näyttää ja sille tielle jäi veljeni. On nykyään eri naisen kanssa naimisissa mutta sama meisinki jatkuu - molemmin puolin.

        Miksi naiset kommentoi: 'Onpas täällä siistiä vaikka sähän olet mies..' Onko tuo joku vitsi?


      • loyrijd

        Ovatko somalit tarpeeksi tummia.Jos eivät ole,niin Nigeriasta löytyy vielä tummempia.Ja niillä on tosi iso kyrpä,ja tykkäävät nussimisesta.Eihän ne muuta teekään.l


    • leidilike

      ruuanlaittotaito saisi myös olla hyvä. naisen ei tarvitse olla kaikessa hyvä, mieluummin panostan makuuhuoneen puolelle taitoni. tämähän on se, millä mies pidetään tyytyväisenä.

    • Juhannuskukka

      Voi jumankaut kun näitä hirveitä vaatimuslistoja lukee, niin tulee onnettomaks. Eikö sillä ole mitään väliä mitä ihmisen pääkopassa liikkuu.

      Mun mies on kaljuuntuva, vähän mahakas, hampaat ei niin valkoiset, ei käytä dödöjä eikä muitakaan ihmisen omia feromoneja peittäviä tuoksuja eikä pidä rättisulkeisia joka välissä. Ei käy kuntosalilla eikä sillä ole extreme-harrastuksia.

      Ja kuitenkin rakastan sitä yli kaiken, koska se on älykkäin ja elämää ymmärtävin ihminen, jonka koskaan olen tavannut.

      • maikki32

        no mutta sehä on hyvä että olet tyytyväinen! totta kai se mitä korvien välissä on , on myös tärkeää ja ei se varmaan ajan kuluessa jos ollaan yhdessä 20-30 v yhdessä enää merkkaa, miten kaljuuntuu ja vatsa pömpöttää. tuskin kuitenkaan oma miehesi sellainen oli kun tapasitte, eikö?


      • ylipainoinen ja
        maikki32 kirjoitti:

        no mutta sehä on hyvä että olet tyytyväinen! totta kai se mitä korvien välissä on , on myös tärkeää ja ei se varmaan ajan kuluessa jos ollaan yhdessä 20-30 v yhdessä enää merkkaa, miten kaljuuntuu ja vatsa pömpöttää. tuskin kuitenkaan oma miehesi sellainen oli kun tapasitte, eikö?

        ihan reippastikkin! Siis silloin kun aloimme seurustelemaan. Mutta niin on ihana mies, ettei haitannut yhtään. Muuten kyllä pitää ulkonäöstään ja siisteydestään huolta.


    • *Hän

      Mulla tietty haavekuvana sellaset, joil on leveet hartiat ja joilla ei oo se peukalo keskellä kämmentä... Eli osaa jotain muutakin kuin tukkaansa laittaa. ;) Emt, en ehkä ihan kuikeloa ottais, pitää ihmisellä olla ny vähä lihaa luidensa ympärillä. ja luonne on ehdoton! Eli juttua ja puhetta pitää löytyä, kärsivällisyyttä kuunnella välillä muitakin. Armeijan käynyt, osoittaa isänmaallisuutta. Siis tavallinen rehti suomalainen mies!

      • herbamare

        ajattelin kyllä millainen sitä pitäisi olla fyysisesti ja pintapuolisin nuo naimisiin menot voi unohtaa vielä toistaiseksi


      • herbamare
        herbamare kirjoitti:

        ajattelin kyllä millainen sitä pitäisi olla fyysisesti ja pintapuolisin nuo naimisiin menot voi unohtaa vielä toistaiseksi

        kyllä näyttää ihmisia kiinnostavan tämä visainen pulma kun on noin paljon ihmiset tätä kysymystä lukeneet

        nyt vaan vauhdilla niitä vastauksia niin ei jää epäselvyyksiä


      • leidilike
        herbamare kirjoitti:

        ajattelin kyllä millainen sitä pitäisi olla fyysisesti ja pintapuolisin nuo naimisiin menot voi unohtaa vielä toistaiseksi

        minä niin lihaksien perään ole. kyllä voi olla muuten urheilullinen ja itsestään huolta pitävä normalipainoinen. en vaadi toiselta sen enempää kuin olen itse!! eikä tässä naimisiin olla heti hinkuumassa...


    • K. Yyninen

      Jaa että oot laiha ja lihaksikas, kerrohan vähän tuloksias niin voidaan sanoa, ootko lihaksikas vai et. Itse en pidä lihaksikkaana yhtäkään, joka ei paina vähintään 90 kiloa alle vitosen rasvoilla, pituudesta riippuen tietysti.

      Naisillakin tuntuu olevan joku ihme käsitys lihaksikkuudesta, ilmeisesti se tarkoittaa useimmille pelkkää sikspäkkiä, jonka saa näkyviin kuka tahansa arotuulen nussima vinkuheinä, joka vaan laihduttaa ihrat pois, voi jeesus antakaa mun kaikki kestää...

      • jaeger

        siis nauratti kun luin sun viestin :)
        mut oot oikeessa lihaksikas ei oo muuten ruipelo mies jolla vatsalihakset tietty näkyy koska se on laiha. Meillä kaikillahan on lihaksia.

        lihaksikas mies on sellanen että takaa näkee harteikkuutta ja että hauis on selvästi isompi ku mun plus vähän pikajuoksia jalkoja ai ai ;)
        semmosta maskuliinisuutta ja voimaa henkivä olemus... tietty jäntevyys on tärkeempää ku älysuuret muskelit. Bodarit ei enää oo kiva juttu.

        js pojat: lihas painaa enemmän ku läski


      • anna mun nauraa!

        Siis oot niin oikeassa!!! Six pack löytyy kamulta, eiköhän tyttöystävä kehunut jo lihaksikkaaksi vaikka kädet on kuin spaghettia.


      • punisher12

        Tapa ittes luuseri, vituttaa varmaa noi sun läskit


    • -n-

      Normaalivartalo ja pärstäkerroin. Loppu on luonteesta ja käytöstavoista kiinni. Kohteliaisuudella saa paikattua monta ulkonäköongelmaa.

    • zanna666

      2 metrinen kiltti ja komea nalle-karhu, joka kunnioita kaikki naiseja ja feministeijakin

    • sellaisista 100 metrin

      sprintterin näköisistä miehistä. Aika pitkä ja lihaksikkaan hoikka mies saa katseen kiinnittymään häneen. Jos harteet ovat vielä leveät ja kävelytyyli päämäärätietoinen ja rennon itsevarma niin aina vaan paranee.
      Ja jos mies on vielä kalju ja hiukan kyömynenäinen niin minä ihastun lopullisesti.
      Ja eräs tällainen mies tässä kaupungissa asuukin...

      • K. Yyninen

        "lihaksikkaan hoikka"

        Nää on kyllä huvittavia nää naisten käsitykset lihaksista. Kukaan, ei edes sprintterit pysty saamaan isoja lihaksia miinuskaloreilla niin kuin lähes kaikki tuntuvat luulevan. Nämä aidosti sprintterin näköiset miehet ovat tässä naisten ihailemassa huippukireässä kunnossa ehkä muutaman kuukauden vuodessa (jos eivät käytä aineita).

        Mutta toisaalta, naisten mielestä nyt joku Tommi Eviläkin on lihaksikas ja näyttää sprintteriltä.


      • jaeger
        K. Yyninen kirjoitti:

        "lihaksikkaan hoikka"

        Nää on kyllä huvittavia nää naisten käsitykset lihaksista. Kukaan, ei edes sprintterit pysty saamaan isoja lihaksia miinuskaloreilla niin kuin lähes kaikki tuntuvat luulevan. Nämä aidosti sprintterin näköiset miehet ovat tässä naisten ihailemassa huippukireässä kunnossa ehkä muutaman kuukauden vuodessa (jos eivät käytä aineita).

        Mutta toisaalta, naisten mielestä nyt joku Tommi Eviläkin on lihaksikas ja näyttää sprintteriltä.

        siis tommi evilä on just sitä millasena mä käsitän jäntevän miehen-löytyy voimaa ja näin. Ja koska se on hyvässä kunnossa sen lihakset näkyy selvästi mut en mieltäis sitä lihaksikkaaksi..

        Tietenkään kukaan ei pysy koko vuotta semmosena huippusprintterin näkösenä, ihan ilman ylimäärästä, MUTTA kyllä isot reidet aina pysyy ja se lihasmassa myös jos on geenejä ja tekeekin jtn eikä vaan vedä bissee.. Kerro miten sä ite näät et mies on lihaksikas??? tai siis miten käsität asian?? OOTKO ITE?
        Massaaa sitä olla pitää, lihasta raur


      • K. Yyninen
        jaeger kirjoitti:

        siis tommi evilä on just sitä millasena mä käsitän jäntevän miehen-löytyy voimaa ja näin. Ja koska se on hyvässä kunnossa sen lihakset näkyy selvästi mut en mieltäis sitä lihaksikkaaksi..

        Tietenkään kukaan ei pysy koko vuotta semmosena huippusprintterin näkösenä, ihan ilman ylimäärästä, MUTTA kyllä isot reidet aina pysyy ja se lihasmassa myös jos on geenejä ja tekeekin jtn eikä vaan vedä bissee.. Kerro miten sä ite näät et mies on lihaksikas??? tai siis miten käsität asian?? OOTKO ITE?
        Massaaa sitä olla pitää, lihasta raur

        Tää menee nyt jo off-topiciin mutta korjataan sen verran tota aikasempaa, että jos se lihasmassa on kerran hankittu, niin sitä voinee aika hyvin ylläpitää kireenäkin eli syömällä suunnilleen sen mitä kuluttaa. Lisää lihasta sen sijaan ei (roinaamatta) kasva ilman pluskaloreita. Tämä on ihan perusjuttuja, jotka jokainen vähänkään treenannut tietää.

        "kyllä isot reidet aina pysyy ja se lihasmassa myös jos on geenejä ja tekeekin jtn eikä vaan vedä bissee"

        Totuus on, että jos kulutat enemmän kuin syöt, menetät myös lihasta, ensimmäisinä vaikutus näkyy yleensä käsivarsissa mutta ajan kanssa vääjäämättä myös reisissä. Puoli vuotta reippaasti miinuksella ja isoinkin bodari tai sprintteri kuihtuu kukkakepiksi. Ei todellakaan auta, vaikka kirmaisit kuin aropupu lenkillä tai salilla. Jos energiaa ei ole tarpeeksi, lihas katoaa katabolisessa eli kudoksia purkavassa tilassa, joka on voimakkaimmillaan juuri raskaan liikunnan jälkeen. Totta kai jos ei mitään tee, niin ne lihakset pikkuhiljaa surkastuu, vaikka söisi kuin sika. Ja ne kalorit täytyy tulla oikealla ruokavaliolla, rasvat, protskut ja hiilarit oikeassa suhteessa ja oikeaan aikaan päivästä jne. Eli niin kuin sanoit, ei se pelkkä bissen juomien riitä.

        Ja kun nyt kerran kysyit, niin en todellakaan pidä itseäni lihaksikkaana enkä minään liikuntaexperttinä. Painoa on 91 kiloa ja pituus 174. Rasvaprosenttia en oo mitannut. Sikspäkki kuitenkin erottuu, joten veikkaisin jotain 15-16 prossaa. Siitä voit tehdä johtopäätöksen, että paljon on vielä treenattava, jotta tässä kehtaisi itseään lihaksikkaaksi tituleerata.

        Huvittaa, kun ihmisillä on noista muskeleista niin viehättävän erilaiset käsitykset. En väitä, että tää oma käsitys olis se ainoa oikea totuus, mutta silti: "lihaksikkaan hoikka", mitähän sekin tarkoittaa.


    • Meitsipävaan

      Kuulin jostain että tytöt tykkää lihaksikkaasta miehestä, joka ei kuitenkaan käy punttisalilla vaan saanut lihaksensa ulkotöistä. Tämän lisäksi miehellä on oltava akateeminen koulutus.

      Onnea vaan!

      • ?

        Pitääks naiset punatukkasista miehistä? itselläni on punaiset hiukset ihan luonnollisesti


      • eevah
        ? kirjoitti:

        Pitääks naiset punatukkasista miehistä? itselläni on punaiset hiukset ihan luonnollisesti

        Punainen tukka on ihana, samoin pisamat.


    • naaaaaaaam

      miehet.

    • hämeen hidas

      Rocktyylinen, laiha, älykäs, taiteellinen nörtti.

    • dsdgsdgsdgsdg

      mutta ei pidä mennä liikaa siihen perinteiseen "kehonrakentaja-ajattelumaailmaan" eli katsokaan pelkästään jotain hanskan kokoa ja siitä tehdään päätelmiä, esim. "ei vittu mikä piuha, miten tollanenki luuseri saanu ton muijan".

      Omasta mielestä mulla on tällä hetkellä aika täydellinen kroppa, käytännössä sellanen, mikä niillä kaikilla Armani sun muut alusvaatemalleilla, mutta enemmän lihasta vielä (en tosin ole kuitenkaan minkään kehonrakentajan näköinen myöskään). Mutta eipä se kroppa auta, jos luonteenpiirteet (esim. ujous, huono itsetunto) ja muut ominaisuudet (ei mikää erikoinen ulkonäkö, lyhyys) on mitä on.

      Ite kaikenlisäks vihaan kaikkia wife-beater pellejä tai sellasia tyyppejä jossain baareissa ja muualla, jotka käyttää jotain 2 kokoa liian pientä t-paitaa näyttääkseen lihaksikkaalta. Kyllähän sen hartioiden leveyden näkee vaatteiden päältäki, mutta tosiaa ei oo ainakaa tietosesti mua koskaan hyödyttäny. Harvemmin kyl missää baareis käynkää niin ei oo empiiristä ainestoakaa esim siitä, tekeekö kyykkäminen perseestä "hyvän" :D

    • missy__

      pidän itseäni pidemmistä miehistä, joiden painoindeksi todennäköisesti on sen "normaalin" 25:n yläpuolella, mutta lihasta löytyy.. En ole nähnyt vielä yhtäkään normaalipainoista omasta mielestäni hyvännäköistä miestä. Vaikka kuinka harrastaisi liikuntaa ja olisi ehkä enemmistön mielestä "laiha lihaksikas" tms., niin nämä arotuulen nussimat vinkuheinät ei sytytä, ei.. Ennemmin oikeasti vaikka vähän läskiä kuin laiha mies =P Ihan rasvattomat bodarit ei enää jaksa sytyttää, eli rajansa kaikella. Makuja on monia, eiköhän meille kaikille löydy ottajansa =)

    • kitaristi_

      Onko musiikillisuus plussaa? Eli jos osaa soittaa jotakin soitinta tai laulaa hyvin?

      • janni_

        Kyllä minä pitäisin plussana musikaalisuutta/soittotaitoa. Mutta ei ole mitenkään ratkaiseva tekijä. ;) Omalla avomiehelläni aivan yhtä ruma lauluääni ja sävelkorva kuin itsellänikin, hah.

        Sitten noihin ominaisuuksiin, mitä mieheltä toivon:

        kroppa sopusuhtainen, ei mitään ääripäitä
        vähintään 170 cm pituutta, ylärajaa ei ole
        ikä 25-32 (noin, pieni heitto ei tee hallaa)
        naama katseenkestävä (muuten ei väliä, kunhan ei silmiinpistävän ruma)
        pukeutuu siististi (ei tarvii olla muodikas) ja pitää huolta hygieniastaan!
        mukava "perusmies", oma itsensä oli sitten ujo tai rohkeampi
        optimistinen (itse perusoptimistinen luonne, en jaksaisi elää ainaisen murehtijan kanssa)
        tykkää käydä baareissa mutta myös viettää koti-iltoja

        Näin.


    • höhheli

      piti nyt tähän vastata kun jäin miettiin tota kysymystä omalta kohdaltani... Mulla on ollut hirveän erilaisia miehiä, on pitkää ja pätkää, lihavaa ja laihaa, komeaa ja ei niin nättiä... Jokin näissä miehissä on kuitenkin saanut mut ihastumaan ja rakastumaankin, mutta ei sillä ihastumisella oo ollu mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Pääasia on ollut että ovat siistejä ja puhuvat selkeästi ja mielellään asioista jotka mua kiinnostaa. väittelytaitokin on plussaa... niin ja se että täytyy olla jollain tavalla "seksuaalinen". tota en osaa määrittää muuten kuin että on jonkinlaista pilkettä silmäkulmassa ja flirttiä ilmassa... että semmosta.

    • aaaasdd

      Itse omistan hieman erilaisen näkemyksen, itse tykkään semmosista laihasta, mutta hieman lihaksikkaista tyttöpojista! :)
      Voika söpömpää olla?
      Miehen täytyy olla huumorintajuinen, hauska, romanttinen, ...
      Mutta silti ei liian tossunalla oleva, mielellään pitää myös pistää hanttiin.
      Miehen myös pitää pitää huolta itsestään, eli no thanks miehille, jotka makaavat päivät pitkät sohvalla, sporttisuus kunniaan!

      • piko.

        miehelläni on oravanhampaat ja hörökorvat, mutta en haluaisi vaihtaa häntä edes Samuli Edelmaniin.


    • Pipsa Pippuri

      Kokemukseni mukaan me naiset tykätään hoikista keskikokoisista viriileistä miehistä, joilla vielä tukka kasvaa. Heiltä ei lopu kunto kesken kuten lihavilta ja pitkiltä miehiltä, jotka ovat kaiken lisäksi kömpelöitä. Kaljut eivät myöskään kiihota, koska pieni kikkeliset miehet ajavat itsensä kaljuksi näyttääkseen naisten silmissä äijiltä. On parin sadan miehen kokemus, joten aika kattava.

    • hajira

      Jos alat seuraamaan naisia ja niiden jätkiä niin huomaat että naiset tykkää kaikenlaisista miehistä! Laihoista, lihaksikkaista, vähän tukevimmista, bodareista, jotkut on kuumana lihaksikkaisiin, toiset ei taas voi sietää lihaksia. Mä olen semi-lihaksikas, en missään nimessä bodari vaan omaan atleettisen vartalon. Ja kyllä kaikki tapaamani naiset on ollut aika kuumana siihen:)

      Lopuks kerron sulle sen tärkeimmän: sillä ei ole mitään vitun väliä oletko sä lihaksikas, laiha vai mikä kunhan olet oma ittes ja tyytyväinen omaan vartaloos. Mies, joka on sinut ittensä kanssa ja kantaa vartalonsa itsevarmuudella, on eniten naisten mieleen. Jos sulla olis parempi olo kropassa jossa ois pikkasen lisää habaa, ala treenaamaan! Mutta älä tee sitä kenenkään naisen takia vaan ittes vuoksi!

    • specialone1

      hajira, veit sanat suustani

    • 24Nainen

      HEi miehet jotka tähän keskusteluun törmäätte.

      Jos oikeasti meititte mistä naiset pitävät niin kaiken aloitus on se hygienia.

      Ihan totta. JO siinä vaiheessa kun nainen on isketty ja ollaan parisuhteessa PESULLA PITÄÄ KÄYDÄ!

      EN ymmärrä miksi se on monille miehille niin vaikea ymmärtää. Esim. ennen seksiä pitäisi olla puhdas eikä mitään viikkoja vanhoja mähmöjä esinahan alla. Siitä tulee sille naisellekin ihan kivat tulehdukset. Jos on suihkupuhdas niin takuulla tulee ihan eri vastanotto.

      Se puhtaus. Oikeesti. Ja sen jälkeen katsokaa miten pukeudutte. Ne naiset huomaa muuten niinkin triviaalin asian kuin alushousut. Jos ne on snoopy-pöksyt teidän teiniajoilta ja niissä on reikiä, nainen huomaa sen. Eikä toiste osu samaan sänkyyn.

      • khvfvkih

        Oon todella samaa mieltä eikä aina tarvitse katsoa ulkokuorta vaan sisäistä! :)


    • oikku4

      Onpas kovat vaatimukset nykynaisella, okei olen samaa mieltä, eiiä hygienia on plussaa. on lähikavereissani sellaisia. jotka haisevat kuin rankkitynnyri ja on ymmärrettävää että se karkoittaa sekä miehet, että naiset jos mies haisee hielle ja kuselle ei se anna positiivista kuvaa ihmisestä, kyllä itse aina mietin ettenhän vain haise mitenkään ja yritän pukeutua ihan fiksusti. vaikka en diivaile vaatteilla , mutta pyrin olemaan ns moderni mies . vaikka 49v sinkku eikä johdu että olisi mitään vlkaa, mutta olen ehkä vähän ujohko, mutta silti toivoisin vielä löytäväni tosi rakkauden ja lupaan sen, että jos se oikea nainen saapuu kohdalleni se on menoa silloin se enkä leikittele turhaan enään sinkkua.

    • gwdhwhfhws

      Nainen: löytäessään miehen pettyy kun ei voi muuttaa tätä oman laisekseen
      Mies: pettyy kun nainen ei ole parin vuoden päästä se sama johon tutustui

    • Lihaksikas1

      Ai hoikka ja lihaksikas en nyt oikein ymmärrä tuota. Ite on 98/187 rasvaprosentti ehkä 8-9 ja en kyllä pidä itseäni hoikkana enkä bodarina. Työssä on lihakset tullu ja ikää 19v salilla jalenkillä käyn ku töiltäni ehdin. viimeksi ku joku haukku läskiksi ja nauro nii nostin paian ja kysyin uuestaan nii sano et läheks mun kanssa baariin... elikkäs mitäs tästä opimme. Naisten lihaksikkaat miehet näyttävät lihavilta silloin kun heillä on rennot vaatteeteikä jotain helvetin kireitä fruittari paitoja ja housuja.

      • pikkumake

        Mä oon 14wee, painan 128kg ja 192m pitkä, rasvat on ~3%, salilla en oo käyny koskaan mutta teen penkissä 180kilolla kympin sarjoja. Meiän luokan tytöt luulee mua läskiks... ps. Lihakset on siis tullu pelkällä työnteolla (oon ollu nyt mäkkärissä kaks viikkkoo tetissä).


    • haudanakiavaj223

      Jos mies ei ole cheek niminen nin ei saa naista (tuntuu olevan naisten ainut 1 sääntö) hah! ei ju..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe