Pastori Jon Matutis 8/08, Germany

seneg

Esipuhe: Pastori Matutisin esittely:

* Pastori Matutis sai sanan viime elokuussa,
kun emme vielä eläneet talouskriisin aikaa.
Tämä sama pastori sai aikoinaan profetian
Berliinin muurin kaatumisesta ennen kuin
siitä oli mitään tietoa. Profetia toteutui tarkasti.
Matutis on Berliinin Nazareth-vapaakirkon
johtava pastori ja johtaa myös hyvin laajaa
lähetystyötä eri puolille maailmaa.
Syntyisin hän on Liettuasta.
Opiskellut Sveitsissä ja väitellyt siellä tohtoriksi.

Sana Saksasta - Profeetallinen sana - Pastori Jon Matutisin kautta

Rukoillessani tänä aamuna Jumala antoi minulle näyn. Hän näytti minulle
suuren, maailmanlaajan liikekannallepanon . Näin itseni kävelemässä pitkin
hiekkarantaa. Yhtäkkiä kuului kova jylinä, joka voimistui voimistumistaan.
Se ei ollut meren eikä tuulen aiheuttama ääni. Ulkopuolella oli täysin
hiljaista. Meren pinta oli sileä kuin lasi. Syvä jylisevä ääni, joka
muistutti sortumaisillaan olevien vuorten kumua, jyrisevä ääni, jollaista en
ollut siihen saakka koskaan elämässäni ennen kuullut, tuli kaukaa meren
toiselta puolelta.

Ääni voimistui niin mahtavaksi, että maa alkoi järähdellä ja vapista. Se
kuulosti aivan matalaäänisen bassotrumpetin törähdykseltä. En ollut koskaan
aikaisemmin kuullut tällaista ja näin syvää bassoääntä. Koko ilma värisi.
Kaivauduin rantapenkereen dyyneihin, kasvot maassa, ja odotin nähdäkseni
mitä tästä luonnonnäytöksestä seuraisi.

Kun jylinä ei loppunut, vaan kävi aina voimakkaammaksi, näin alkavani
rukoilla ja puhua Jumalalleni tässä näyssä. Sitten kuulin äänen sanovan:
Lapseni, älä pelkää. Tämä on minun mobilisaatiokutsuni, merkki toisesta
maailmasta. Kutsun esiin ihmisiä kaikista kansoista. Minä ravistelen maata
ja merta. Syntiset ja jumalattomat menehtyvät pelosta odottaessaan
ahdistuneina asioita, jotka tulevat tapahtumaan.

Ymmärrä, lapseni, että talouskriisi on pannut alulle kaiken tämän Se oli
vain tuhon alku. Tämän päivän yhteiskunnan perustus tulee järkkymään niin,
että ihmiset menettävät kaiken mitä he ovat saavuttaneet ja säästäneet tähän
mennessä.

Koko infrastruktuuri ja hyvinvointi romahtaa ajan myötä. Elämä tulee olemaan hyvin vaikeaa hyvin monille ihmisille. Yleinen turvallisuus horjuu ja
rikollisuus lisääntyy niin, että elämä maan päällä on voimakkaasti uhattuna.
Mutta teidät, jotka pelkäätte minun nimeäni, minä pelastan tuhosta. Minä
pidän suojaavaa kättäni yllänne.

Vaikka ei tuullut vähääkään eikä pienintäkään aaltoilua näkynyt merellä,
jylinä oli niin mahtava, että sydämeni oli lakata lyömästä. Silloin
ajattelin itsekseni: Minä kuolen myös nyt. Ja silloin Herra sanoi
minulle: Lapseni, älä pelkää. Sinun tulee elää ja julistaa edelleen minun
tekojani. Nouse, mene kotiin ja kerro läheisillesi. Tee heille tiettäväksi,
että minun poikani tulo on hyvin lähellä, kynnyksellä. Käynnistän kaiken
viedäkseni omani kotiin ja irrotan heitä nyt kaikesta, mikä pidättää heitä
tai estää heitä.

Kun nousin ylös totellakseni Jumalan ääntä suunnaten matkani kotiinpäin,
näin hyvin monia ihmisiä makaamassa dyyneillä. He olivat tulleet ulos
taloistaan kiiruhtaen kohti merta nähdäkseen ja kokeakseen tämän
epätavallisen luonnonnäytelmän. He makasivat kasvoillaan kuin lamaantuneina, aivan niin kuin minä olin maannut muutamia minuutteja aikaisemmin.

Kun ohitin heidät matkallani kotiin, jatkuvasta kaukaisesta jylinästä
huolimatta, nämä ihmiset huusivat minulle: Olet mieletön; et voi mennä
kotiin tässä tilanteessa. Se on liian vaarallista. Sitten he hautasivat
päänsä syvemmälle dyyneihin, koska he pelkäsivät, mitä seuraavaksi
tapahtuisi. He eivät halunneet enää kuulla tai tietää mistään.

Ja sitten Herra sanoi minulle: Teille, lapseni, jotka pelkäätte minun
nimeäni, tämä on minun liikekannallepanoni päivä. Teille nousee minun
pelastukseni aurinko, jonka valossa minä kokoan todelliset lapseni ja tuon
heidät yhteen. Mene, poikani, ja kerro tämä jokaiselle, jonka voit
saavuttaa.

Silloin minä kysyin Herralta: Mitä minun tulee sanoa heille? Kerro
lapsilleni , hän sanoi, että heidän ei tule enää kuluttaa aikaansa
katoavien asioiden parissa, vaan pikemminkin iankaikkisten, ikuisten
asioiden. Heidän tulee etsiä minua ja tutkia minun sanaani. Heidän tulee
antaa anteeksi toinen toiselleen, niin kauan kuin on vielä aikaa, ja tehdä
rauha toistensa kanssa.

Heidän pitäisi lopettaa kadehtiminen ja toinen toisensa sormella osoittelu.
He eivät saisi myöskään syytellä eikä epäillä toisiaan. Jokaisen pitäisi
tehdä se mitä hänen tulee tehdä ja mitä hän voi tehdä. Kehota heitä
irrottautumaan kaikista tarpeettomista asioista ja lopettamaan
kouristuksenomainen omien oikeuksien puolustaminen. Tästä lähtien minä
takaan teidän oikeutenne ja huolehdin oikeudenmukaisuudesta teidän
puolestanne.

Suuria muutoksia on tapahtumaisillaan kaikkialla maailmassa, jokaisella
elämän alueella. Muuttakaa siis mielenne ja olkaa valmiit. Mikään ei tule
olemaan niin kuin se on ollut tähän saakka.

Mitä kauemmaksi etenin rannalta, sitä heikompana kuulin jylinän, vaikka
mielestäni ääni oli muuttunut voimakkaammaksi ja vielä järisyttävämmäksi.
Minulla oli tunne ikään kuin minut olisi suojattu lasikaappiin.

Sitten kuulin Herran äänen sanovan: Minä vien lapseni turvaan omalla
tavallani. Tulette näkemään kaiken mitä teen maailmassa, joka tulee kokemaan kaikki `Egyptin vitsaukset` ennen kuin vedän lapseni luokseni, ennen kuin faarao vapauttaa teidät ikuisiksi ajoiksi. Minun kansani, kestäkää yhdessä. Pysykää yhdessä, rohkaiskaa toisianne. Pian olette päässeet perille. Tämä oli viimeinen asia minkä muistan tästä näystä.

Kun ajattelin kaikkea sitä mitä olin nähnyt ja sitä, mitä minun pitäisi
tehdä näyn suhteen, Herra puhui minulle sanoen: Levitä tätä ilmestystä,
jonka annoin sinulle tänä aamuna minun `mobilisaatiostani` kaikkialla
eteenpäin lapsilleni, ja rohkaise heitä tekemään samoin, sillä minä olen
ovella (olen tulossa pian). Ja sano heille, erityisesti minun kansalleni,
että heidän pitäisi ottaa vakavasti suhteensa minuun (Jumalaan), ennen kuin
on liian myöhäistä.

Auttakaa minua levittämään tätä sanomaa kaikkialla. Lähettäkää se
ystävillenne ja tuttavillenne. Levittäkää sitä seurakunnillenne ja
kotipiireillenne. Kääntäkää sitä toisille kielille.

Maranatha! Herramme tulee.

Pastori Jon Matutis

26

6414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkkeet!

      Lääkkeet!

      • seneg

        Jos se päivä kuitenkin joskus koittaa sinulle, että itse makaat rannalla kasvot hiekkaa vasten ja pelkäät kuollaksesi, MUISTA TÄMÄ: ainoa lääke sinun omaan pelkoosi on iankaikkisen Jumalan rakkaus. Kun kaikki muu on mennyt, kaikki turvarakennelmat ovat kaatuneet, sinullekin ehkä kelpaa Luojasi kädenojennus. Hän ei syytä sinua silloin, vaan ottaa sinut vastaan. Tämä lupaus on SInullekin, joka et vielä osaa/voi/tahdo uskoa. Muista, että silloin kun tahdot, sinä voit ja saat tulla Luojasi tykö!

        Raamattu sanoo: "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä. Te etsitte ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne. Ja niin minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra , ja minä käännän teidän kohtalonne."
        (Jer. 29:11-14a)


      • tuhat ja yksi
        seneg kirjoitti:

        Jos se päivä kuitenkin joskus koittaa sinulle, että itse makaat rannalla kasvot hiekkaa vasten ja pelkäät kuollaksesi, MUISTA TÄMÄ: ainoa lääke sinun omaan pelkoosi on iankaikkisen Jumalan rakkaus. Kun kaikki muu on mennyt, kaikki turvarakennelmat ovat kaatuneet, sinullekin ehkä kelpaa Luojasi kädenojennus. Hän ei syytä sinua silloin, vaan ottaa sinut vastaan. Tämä lupaus on SInullekin, joka et vielä osaa/voi/tahdo uskoa. Muista, että silloin kun tahdot, sinä voit ja saat tulla Luojasi tykö!

        Raamattu sanoo: "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä. Te etsitte ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne. Ja niin minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra , ja minä käännän teidän kohtalonne."
        (Jer. 29:11-14a)

        Kun kirjoitteli Babylonian juutalaisten pakkosiirtolaisuuden ajasta.

        Ja pastorisi uskottelee hänen kirjoitelleet tästä ajasta ,turpa visusti rantahiekkaan ,kun pelko käy ylivoimaiseksi, no lunta se vielä lienee.
        Kannattaisi käsitellä ensiksi Suomen profeetat ja heidän valheensa ,kyllä niitä esimerkkejä täältäkin löytyy ja sen perään muut harhaunien näkijät,jotka luulevat heidän unien tarkoittavan tulevaisuudessa tapahtuvaa.


      • armo on aivan valmis
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Kun kirjoitteli Babylonian juutalaisten pakkosiirtolaisuuden ajasta.

        Ja pastorisi uskottelee hänen kirjoitelleet tästä ajasta ,turpa visusti rantahiekkaan ,kun pelko käy ylivoimaiseksi, no lunta se vielä lienee.
        Kannattaisi käsitellä ensiksi Suomen profeetat ja heidän valheensa ,kyllä niitä esimerkkejä täältäkin löytyy ja sen perään muut harhaunien näkijät,jotka luulevat heidän unien tarkoittavan tulevaisuudessa tapahtuvaa.

        Olisitko uskonut muutama vuosi sitten, että kaksoistornit sortuvat kuin korttitalot? Mahdottomia tapahtuu, tiedät sen itsekin ja se käy hetki hetkeltä ilmeisemmäksi. Puoliyön kellonkajahdukset ovat jo alkaneet.

        Sanoin: "Muista, että silloin kun tahdot, sinä voit ja saat tulla Luojasi tykö!"

        Tähän on pakko lisätä: niin kauan kuin on aikaa. Ajan jälkeen alkaa iankaikkisuus ja silloin on mahdotonta katumalla muuttaa kohtaloaan. Kukaan ei tahtoisi toistamiseen valita väärin silloin, jos löytää itsensä rajan takaa paikasta jossa ei ole lainkaan rakkautta.

        Siksi maanpäällä, ajassa, tapahtuvat ravistelut ovat ihmiskunnalle siunaus. Kiittäisitkö ystävää, joka näkisi sinun tanssivan onnellisena kohti kadotuksen kuilua, eikä tahtoisi häiritä rauhaasi, vai sitä, joka "ilonpilaajana" tulisi kesken tanssisi varoittamaan sinua, että voisit kääntää suuntaa ja välttää kuoleman...

        Ei tarvitse olla ruudinkeksijä ymmärtääkseen, että totuus voi joskus satuttaa, mutta silti se parantaa.

        Minä en pelkää, minä iloitsen, vaikken aina ole iloinen. Elämässä on monia raskaita asioita. Silti voin rehellisesti sanoa, että sydämeni on levossa, rauhassa ja ilossa. Se ei ole tunne, vaan jotain syvempää. Tunteet on sielunelämän asioita, henki on se osa minusta joka pystyy iloitsemaan tunne-elämän laaksoissakin.

        Kuka tahansa oletkin, joka nyt tämän luet. Rukoilen puolestasi. Toivon että näen sinut taivaassa.


      • Lääkkeet!!
        armo on aivan valmis kirjoitti:

        Olisitko uskonut muutama vuosi sitten, että kaksoistornit sortuvat kuin korttitalot? Mahdottomia tapahtuu, tiedät sen itsekin ja se käy hetki hetkeltä ilmeisemmäksi. Puoliyön kellonkajahdukset ovat jo alkaneet.

        Sanoin: "Muista, että silloin kun tahdot, sinä voit ja saat tulla Luojasi tykö!"

        Tähän on pakko lisätä: niin kauan kuin on aikaa. Ajan jälkeen alkaa iankaikkisuus ja silloin on mahdotonta katumalla muuttaa kohtaloaan. Kukaan ei tahtoisi toistamiseen valita väärin silloin, jos löytää itsensä rajan takaa paikasta jossa ei ole lainkaan rakkautta.

        Siksi maanpäällä, ajassa, tapahtuvat ravistelut ovat ihmiskunnalle siunaus. Kiittäisitkö ystävää, joka näkisi sinun tanssivan onnellisena kohti kadotuksen kuilua, eikä tahtoisi häiritä rauhaasi, vai sitä, joka "ilonpilaajana" tulisi kesken tanssisi varoittamaan sinua, että voisit kääntää suuntaa ja välttää kuoleman...

        Ei tarvitse olla ruudinkeksijä ymmärtääkseen, että totuus voi joskus satuttaa, mutta silti se parantaa.

        Minä en pelkää, minä iloitsen, vaikken aina ole iloinen. Elämässä on monia raskaita asioita. Silti voin rehellisesti sanoa, että sydämeni on levossa, rauhassa ja ilossa. Se ei ole tunne, vaan jotain syvempää. Tunteet on sielunelämän asioita, henki on se osa minusta joka pystyy iloitsemaan tunne-elämän laaksoissakin.

        Kuka tahansa oletkin, joka nyt tämän luet. Rukoilen puolestasi. Toivon että näen sinut taivaassa.

        Lääkkeet!!


      • seneg
        Lääkkeet!! kirjoitti:

        Lääkkeet!!

        Tänään su 15.3. klo 21 kuuntele Radio Dei 89 MHz/Helsinki, siellä puhutaan D.Wilkerssonin profetoimasta maailmankatastrofista. Ja miten siihen tulisi valmistautua. Ohjelman jälkeen on yleensä linjat auki suoria kysymyksiä varten.

        Wilkerson on ennustanut paljon muutakin mm. "Näky" kirjassaan vuodelta 1974, monet niistä toteutuneet. Itselläni kirja on hyllyssä, luettu 15v sitten. Taidan ottaa ja lukea uudelleen niin saan uuden näkökannan asioihin kun aika on jo paljon muuttunut.

        http://www.uskojarukous.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2581

        www.radiodei.fi

        Kuuluvuusalueet:
        Helsinki 89 MHz (101,9)
        Hämeenlinna 105,9 MHz (103,6)
        Joensuu 107,4 MHz
        Jyväskylä 94,1 MHz (93,4)
        Kokkola 104,3 MHz (88,9)
        Kuopio 106,1 MHz (103,3)
        Kouvola 96,2 MHz
        Lohja 107,2 MHz
        Lahti 106,4 MHz (99,1)
        Lappeenranta 96,0 MHz
        Mikkeli 87,8 MHz (105)
        Oulu 106,9 MHz (94,1)
        Pori 95,7 MHz (94,4)
        Rovaniemi 93,4 MHz (93,4)
        Savonlinna 91,3 MHz
        Seinäjoki 89,4 MHz (102,7)
        Tampere 97,2 MHz (87,5)
        Turku 107,3 MHz (99,4)


    • sivuaa samaa

      Ihmeellistä sillä minä näin samaisena aikana kuin Matutis näki näkynsä, siis elokuussa -08 näyn valvetilassa Jumalan kämmenestä täynnä ihmisiä, osa oli alastikkin ja Jeesuskin oli paikalla, hän oli kuin osa kättä, niinkuin hän onkin Jumalaa. Käsi/koura oli valtava, laskeutui ylhäältä taivaasta melkein maanpintaan, kaikki näkyi tarkasti kynsiä myöten, hyvin kaunis täydellinen hyvin voimakkaan näköinen. Katsoin näkyä varmaan kymmenen minuuttia ja se pysyi hievahtamatta paikallaan koko ajan. Ihan kuin olis viestinyt että tule mukaan, tulinkin uskoon noin vuoden päästä täapahtumasta ja jos vertaa tähän päivään (13.12-09) tuota Matutisinin näkyä niin alku ainakin pitää paikkansa, talouskriisi on alkanut ja muutenki mennyt epävakaaksi, mutta alkuahan kaikki vasta on. Omaltakohdaltani ainakin on tuo alku toteutunut jos ajatellaan Matutisinin sanomaa: "Käynnistän kaiken viedäkseni omani kotiin ja irroitan heitä nyt kaikesta mikä pidättää heitä tai estää heitä",,, sillä annoin elämäni Jeesukselle ja jouduin vast ikään lopettamaan työnteon tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Minä henkilökohtaisesti uskon Matutisinin profeetalliseen sanomaan ja kannatan sanomaa, pelkää en yhtään sillä herra pitää huolen ja takaa oikeuteni, hän takaa jokaisen ihmisen oikeudet ja pitää huolen joka uskoo Jeesukseen kristukseen, vapahtajaamme.

      • Lääkkeet!

        Lääkkeet!


      • määvaatäältjostai
        Lääkkeet! kirjoitti:

        Lääkkeet!

        Mitäs tekisit jos joku päivä näkisit kaiken sanomasi edessäsi ja sinulle sanottaisi: Tämä sinä sanoit - ole siis sanojesi mittainen?
        Tuo lääkitykseen "holhoaminen" on muuten käsittämättömän yleistä. Aina kun joku on nähnyt tai kokenut jotain epätavallista tai muuten vain ei ole "uskottava" niin ei kun hoitoon. Eikö ihminen saa olla ihminen kaikkine omituisuuksineen? Jos kivikauden ihminen saataisi tänne niin häntä ehkä pidettäisi "yliluonnollisena" sillä hänellä olisi todennäköisesti taitoja ja kykyjä mitkä nykyajan ihminen on unohtanut markkinatalouden ja lääketieteen voittokulun jaloissa.
        Miksi sanasta "pelastua" on tehty naurettava kirosana ja kysytään "ootsä joku uskovainen"? Mutta sitten kun roikutaan kallion kielekkeellä niin sitten kyllä huudetaan apua ja jotakuta pelastamaan. Ei "pelastus" ole uskonto.
        Jumala meitä auttakoon! Mutta kuka Hänen apuaan enää kaipaa?


      • Kritik
        Lääkkeet! kirjoitti:

        Lääkkeet!

        Aivot jo riekaleina.


      • Lääkkeet!
        määvaatäältjostai kirjoitti:

        Mitäs tekisit jos joku päivä näkisit kaiken sanomasi edessäsi ja sinulle sanottaisi: Tämä sinä sanoit - ole siis sanojesi mittainen?
        Tuo lääkitykseen "holhoaminen" on muuten käsittämättömän yleistä. Aina kun joku on nähnyt tai kokenut jotain epätavallista tai muuten vain ei ole "uskottava" niin ei kun hoitoon. Eikö ihminen saa olla ihminen kaikkine omituisuuksineen? Jos kivikauden ihminen saataisi tänne niin häntä ehkä pidettäisi "yliluonnollisena" sillä hänellä olisi todennäköisesti taitoja ja kykyjä mitkä nykyajan ihminen on unohtanut markkinatalouden ja lääketieteen voittokulun jaloissa.
        Miksi sanasta "pelastua" on tehty naurettava kirosana ja kysytään "ootsä joku uskovainen"? Mutta sitten kun roikutaan kallion kielekkeellä niin sitten kyllä huudetaan apua ja jotakuta pelastamaan. Ei "pelastus" ole uskonto.
        Jumala meitä auttakoon! Mutta kuka Hänen apuaan enää kaipaa?

        Lääkkeet!


    • lukenut

      Tuo löytyy Raamattu koodi nettisivuilta , englanninkielisiltä.
      Paras lääke on muuttaa Usa:sta pois! Vaikka Kanadaan.

      • Kritik

        säilyvän.


    • Täyttyy..

      Tuossa Matutisin profetiassa on Jumala mukana, se ei ole väärä profetia tunnen syvästi niin.

      • Ei ole Ukko-ylijumalalta se, joten tyhjäämsaarnaa epäjumalaa palvaava pastori.


    • alku oikein....

      Niin, onhan tuo profetia edennyt kolmessa vuodessa aivan oikein ja kun ottaa huomioon ettei taluoskriisi ollut vielä silloin alkanutkaan kun hän näki sen.

    • LässynLässynLäpäti

      "Koko infrastruktuuri ja hyvinvointi romahtaa "

      Eipä ole näkynyt mitään sellaista. Ei EU:ssa eikä USA:ssa. Infastruktuurit pelittävät ihan normaalisti. Talous nyt vetää sitä vuoristorataansa, mutta niinhän se on aina tehnyt.

      "Elämä tulee olemaan hyvin vaikeaa hyvin monille ihmisille. Yleinen turvallisuus horjuu ja rikollisuus lisääntyy."

      ? Tuota samaa on väitetty jo 30-luvulta lähtien. Aina on ollut vaikeaa ja aina ovat huonot tavat ja rikollisuus olleet lisääntymässä. Ihan sama kuin ennustaisi, että sateen jälkeen tulee pouta ja talven jälkeen kevät.

      "Suuria muutoksia on tapahtumaisillaan kaikkialla maailmassa, jokaisella
      elämän alueella."

      Voiko mitään tyhjempää edes yrittää profetioida? Muutoksia tapahtuu?
      No huhhuh. On se vaan niin hirvittävän kamalan järkyttävää, kun maailmassa tapahtuu muutoksia, monilla eri elämän alueilla. Ei liene koskaan aikaisemmin mitään sellaisia "muutoksia" tapahtunut, eihän? Kamalaa tollaset muutokset!

      Minäpä taas ihan itse profetioin, että jotain tulee tapahtumaan. Jos mitään ei koskaan tapahdu, niin sitten olen väärässä. Mutta jos jotain, mitä tahansa missä tahansa, tapahtuu, niin se on Jumalallinen todistus siitä että minä olen Oikea Profeetta, jonka profetiat todellakin toteutuvat! Tämä on kiistämätön fakta.

      • Profeetallinen sana on nyt kuultu! Ramen!


    • alku oikein....

      LässynLässynLäpäti.. Elämä tulee olemaan hyvin vaikeaa monille ihmisille. Yleinen turvallisuus horjuu ja rikollisuus lisääntyy.. Toisten silmissä ei mitään sellaista..

    • Tuulah1

      ylös tämäkin profetia.

    • josshhuua

      Yhdeksän vuotta kulunut, mutta ei mitään ei ole vielä tapahtunut. Olen usein pohtinut vastaavanlaisia profetioita lukiessani, että onko sana saatu oikeasti Jumalalta vai horiseeko pastorit omiaan.
      On aika rohkeaa profetoida puutaheinää, koska siitä joutuu tekemään joskus tiliä.

      • Tiliä se tekee, eikä koskaan tilille joudu.


    • Kuplapuhkee

      Luuk.17:21. Biblia (1776). Ei myös teidän pidä sanoman: katso tässä, katso siellä; sillä katso, Jumalan valtakunta on teidän keskellänne. (on sisällisesti teissä)

    • Anonyymi

      Mielenkiinoista... tämäkin oli jo täällä 11 v. sitten!

    • Anonyymi

      Profetoiminen on vajavaista.

    • Anonyymi

      Ihmiset monesti olettavat että profetia toteutuu heti tai vuoden parin sisään..

      Jännittävää aikaa eletään ja varmaankin tapahtuu maailmassa jos jonkinlaisia asioita

      Lukekaa Raamattua hyvät ihmiset niin siellä on profetiaa joka toteutuu varmasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe