AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Rakkulat suussa

Kysely Suomi24:n ominaisuuksista

Vaikuta Suomi24:n tulevaisuuteen kertomalla minkälaisia ominaisuuksia Suomi24:ssä voisi olla.
Vastaa kyselyyn »

Rakkulat suussa

4 Vastausta 16 295 Lukukertaa
Minulla tulee säännöllisesti pieniä, kivuliaita rakkuloita suuhun. No, tiedän, että vitamiinit voisi auttaa ja että se on vain henk.koht.taipumus... Mutta nyt tuli ensin kitalaen etuosaan kirvalyä ja levisi parissa päivässä kurkkua kohti. Nyt peilasin, kitalaen takaosassa melko iso punainen rakkula. Mitä tämä voisi olla? Voisiko olla, että uusi (en ennen ole käyttänyt ko.merkkiä) hammastahna aiheuttaisi tällaisia reaktioita???

Mullakin

Lääkäri suositteli BIOTENE -hammastahnaa apteekista. Rakkulat paranee parissa päivässä ja kipu puolessa tunnissa. Kokeile!!! :)

6-7€

rakkuloista...

suuhun tulevat pienet rakot ovat yleensä aftoja. Saattavat tulla suuhun milloin vain. Vältä mausteisia ruokia ym. suunlimakalvoja ärsyttäviä aineita. B-vitamiinia kannattaa käyttää, lääkärit suosittelevat myös teatre-öljyä paikallisesti. Hammastahnoissa käytettävä vaahtoava aine natriumlauryylisulfaatti ärsyttää suuta. Elmex ei sitä sisällä. Apteekista saa myös turvallisia hammastahnoja, myös luontaistuote kaupoista. Kannattaa kokeilla, sillä vaiva on kivulias ja usein uusiutuva.

rakkuloita?

mulla on ollu jo n.3 pvää tosi kipeä rakkula? suussa.
siinä on valkoinen pinta ja tuntuu että se on puhjennut tai jotain.
en pysty kunnolla edes syömään. pitäis varmaan käydä lääkärissä,vai paraneeko itsestään?
ei ole aikaisemmin ollut.

tuttua

minulla sama ongelma..Minusta tuntuu että vois johtua siitä hammastahnasta. Itse käytän elmexiä,silloin tulee harvimmin rakkuloita. Välillä kun käyttää muuta tahnaa,niin ei mene kauaa kun tulee uus. Mutta tulee niitä joskus elmixiä vain käyttäessä siltikin..
 /   /  / Rakkulat suussa
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta