Kokemuksia Hammasklinikka Kruunusta Tampereella?

huonohammas

Millaista jälkeähän tekee Hammasklinikka Kruunu Tampereella? Tai onko Tampereella muita esteettiseen hammashoitoon erikoistuneita hammaslääkäreitä?

33

8722

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hampaiden hoidosta.

      Jos haluat vinkkejä hammaslääkäreistä tai hammaslääkäriasemista, ole hyvä ja ilmoita viestissä sähköpostiosoitteesi. Palstalla ei tule mainostaa kaupallisia palveluja ja mainittu hammaslääkäri ei välttämättä halua olla keskustelun kohteena.

      • Mathilda11

        Haluisin myös tietää, millaista jälkeä tekee Hammasklinikka Kruunu Tampereelta. [email protected]


      • harvahammas
        Mathilda11 kirjoitti:

        Haluisin myös tietää, millaista jälkeä tekee Hammasklinikka Kruunu Tampereelta. [email protected]

        Alkuvaikutelma hyvä, mutta loppua kohti huono ja proteesin hoito-ohjeita ei annettu. Nyt hölskyy ja olisi mentävä muualle. Hinta-arvio petti: lopputulos kalliimpi kuin alussa kerrottiin, vaikkei mitään ylimääräistä tehty.


      • riksdag
        Mathilda11 kirjoitti:

        Haluisin myös tietää, millaista jälkeä tekee Hammasklinikka Kruunu Tampereelta. [email protected]

        taitaa olla treen kalleimpia implanttihoitoja...


    • Mathilda11

      Implanttihoidosta on kysymys.

      • b12323

        Se tekee kallista sekä parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Ja halvempia. Kokeile Tammerkosken Hammasklinikkaa


    • ertyui345

      Sinne viimeiseksi ainakin jos on kyse hampaiden kruunutuksesta. Tiedän ihmisen jolla kruunutettiin kaikki hampaat NELJÄLLÄ istunnolla ja nyt on hampaat pilalla koska purenta oli päin h..ttiä :-).
      Muista heidän hoidoistaan ei ole kokemusta.

    • Oo tempora o mores

      Minulla on hyvät kokemukset Tempon talon hammaslääkäriasemasta. Osasivat mulle ainakin laittaa hyvät sillat ja implantit.

    • Gyyyy

      Voidaanko kaikki hampaat kruunuttaa neljällä istunnolla. huh ! Kruunussa ? Missä se Tempon talo on ?

    • Oo tempora o mores

      Tempon talo on Tampereen Teatteria vastapäätä, Tammerkosken partaalla.. Apteekki ja Ärrä ovat siinä maamerkkinä.

    • Tampereella

      Kruunussa yleishammaslääkäri tekee implanttileikkaukset. Kannattaa miettiä kaks kertaa, ennen kuin antaa yleishammaslääkärin tehdä työn jota ei kaikki kirurgitkaan kykene tekemään kunnolla.

      Suosittelen Tammerkosken hammasklinikkaa.

    • jopec

      Kävin hammasklinikka Kruunussa mielestäni normaalilla kontrollikäynnillä, josta tulikin yllättäen kaikenlaista laittoa. Aika törkeää rahastusta, hinnat on tosiaan tähtitieteelliset ja satavarmasti Tampereen korkeimmat.
      Jos potilaalla on kruunutettu kaikki hampaat neljällä istunnolla kyse ei voi olla muusta kuin äkkiä rahat veks ja ulos.

      • Anonyymi

        Jep. Aikamoista rahastusta, túossa lafkassa selkeästi tärkeintä on se loppusumma mikä siihen laskuun päätyy eikä niinkä ne potilaan hampaat.


    • Ei näin

      Samaa oon kuullut monesta lähteestä..

    • Paa1

      Samanlainen kokemus myösminulla. Rahastusta ja törkeää sellaista. Parempaa palvelua saa muualta. Suosittelivat minulle implanttia. Lopulta kävin oikomishoidossa murto-osalla siitä summasta, mitä implantti olisi maksanut ja aikaakin kului vain n. ½ vuotta (Inman Aligner-hoito). Sain säilyttää oman hampaani.

      • Paa1

        Oikomeinen siis muualla - ei Kruunussa. Jäi paha maku suuhun koko Kruunusta.


    • Piiu

      Itse olen saanut Hammasklinikka Kruunusta todella hyvää palvelua, muualle en enään suostu menemään. Asiakaspalvelu on ystävällistä ja hinnat eivät todellakaan ole korkeimmasta päästä. Olen käynyt monissa toimenpiteissä ja koko henkilökunta osaa asiansa paremmin kuin hyvin. Enää en pelkää hammaslääkärissä käyntiä. Suosittelen lämpimästi.

    • pöh

      Tuskin se klinikka itsessään mitään tekee. Hammaslääkäri sen työn tekee ja hammaslääkärit ovat yksilöitä. Piste. Ärsyttää lukea yleistyksiä tyyliin että siellä ja siellä vastaanotolla tehdään sitä ja tätä. Hammaslääkäreillä on yksityispuolella täysi kliininen autonomia eli toimia niin kuin potilaan parhaaksi näkee yhteisymmärryksessä potilaan kanssa.

    • Pettynyt.ä

      Kruunussa kävin hoidattamassa kaikki hampaani kuntoon pari vuotta sitten. Paikkaukset, soodapuhdistus ja valkaisu.

      Omistajapariskunnan nainen oli minun hammaslääkärini paikkauksissa.
      Huomasin törkeätä rahastuksen makua tuon prosessin aikana.
      Ensin paikattiin takahampaat ja niissä uskonkin olleen isompi työ ja näin ollen hinta korkea.
      Viimeisellä kerralla paikattiin hyvin nopeasti etuhampaan pieni reikä.
      Ei porattu juuri lainkaan (parin sekunnin surina) ja silti hinta samaa luokkaa kuin takahampaiden korjauksen.
      Mietin laskua maksaessani että kuinka pieni rei'än tulisi olla jotta selviäisi hinnaston halvimmalla hinnalla. Olin varma että etuhampaan reikä olisi kuulunut siihen edullisempaan kohtaan.
      Olkaa tarkkoina ja kyseenalaistakaa laskunne!!

      Toisekseen voisin sanoa hammaslääkärin olleen hyvin välinpitämätön, jopa töykeä asiakaspalvelija.
      Mainitsin prosessin alussa että olen hammaslääkäripelkoinen ja hampaat täytyy puuduttaa erittäin hyvin ennen poraamista.
      Tämäpä lääkäri ei ottanutkaan pelkoani kuuleviin korviinsa. Joka kerta yritti porata hammasta vajavaisella puudutuksella "tämä on ihan nopeasti ohitse". Jouduin joka kerta vaatimaan lisää puudutetta etten joutuisi kärsimään kivusta tarpeettomasti ja panikoimaan seuraavaa vihlaisua.
      Olin valmis maksamaan hyvästä ja huomioonottavasta hoidosta paljonkin. Täältä sitä hyvää ja ymmärtävää hoitoa ei saanut.
      Nyt on taas ajankohtaista etsiä se paras hammaslääkäri. Tuntuu että tampere on vain täynnä töykeitä puoskareita!

      • vihlaisupelko

        Attendo Postissa Alejandro Buendria on todella, todella huomaavainen. Varmistaa koko hoidon ajan, ettei satu. On tehnyt minulle sekä vaativan hampaan poistoleikkauksen että tavallisia lohkeamien ym. paikkauksia.
        Ennen aina jännitin hammaslääkärillä johtuen lapsuuden kokemuksista, nyt luotan täysin, että minut hoidetaan hyvin ja kivuttomasti. Suosittelen!


    • Nounou

      Tyly ja huono palvelu. Ei voi suositella kenellekään

    • Anonyymi

      Kuulemma potilasvahinkoja tulee

    • Anonyymi

      En suosittele. Ovat kaikki perushammaslääkäreitä. Osaaminen puuttuu erikoisalueilta, joista kuitenkin antavat ”hoitoja”.

    • Anonyymi

      Kamalaa käytöstä rahastusta vaan

    • Anonyymi

      Jäljestä en tiedä, kun sain konsultaatiokäynnillä omistajanaiselta niin kylmää ja töykeää kohtelua, että en rahojani sinne kanna.

    • Anonyymi

      Rahastusta!!!kallis paikka ja tiuskitaan vaan kun
      tulet ilta ajalle ihan kuin olisi asiakkaan vika heidän työvuoronsa ja halu päästä pois.Kallista ja huonoa palvelua.puitteet kohdallaan muu ei ihan suoraan sanottuna

    • Anonyymi

      Valitettavasti olen samaa mieltä huono palvelu ja hätäistä äkkiä vain ulos ja uusi sisälle

      • Anonyymi

        Kävin poistattaa hampaan lasku oli yllätys vajaa 700€


    • Anonyymi

      Kysykää montako tapausta on heillä on potilasvahinkokeskuksessa vireillä...

    • Anonyymi

      Hei
      Kruunun hammaslääkärit tekevät hyvää jälkeä, ovat asiantuntijoita ja kaiken lisäksi hyvin ystävällisiä.
      Suosittelen

    • Anonyymi

      Hammasklinikka Kruunussa sanottiin että implantilla on kahden vuoden takuu. Jossain muualla takuu-aika on pidempi. Implantin vieressä oleva oma hammas on voinut kärsiä. Se tuntee kylmän ja kuuman. Ei siinä päällepäin ole mitään. Se on voinut murtua jotenkin.

    • Anonyymi

      Rahat pois ja ulos!

      • Anonyymi

        juuri tämä on hammaskliniikka kruunun moraali, Rahat pois ja ulos. Lisäksi hammaskliikka kruunun omistajapariskunta eivät ole edes protetiikkaan erikoistuneita hammaslääkäreitä eikä heillä ole sen mukaista ammattitaitoa mutta liksat sen sijaan ovat hyvinkin erikoishammaslääkärin tasoisia tai jopa yli! Eli jos harkitset protetiikkaa ja haluat hammaslääkärin joka tekee sinulle oikeasti hyvin istuvat proteettiset rakenteet, joiden kanssa pystyt sitten jatkossa ongelmitta elää, etkä halua maksaa itseäsi kipeäksi jollain niin ja näin tehdyillä tekeleillä, niin tuo on ehdottomasti väärä paikka. Sanoisin että varmaan Tampereen kallein hammaskliniikka, mutta laatu ei todellakaan ole sen arvoista sitten alkuunkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe