Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihannenaiseni vol 3

MBall

Jos naiselle on keskeistä seuraavat asiat niin ei ole minun nainen:
jooga, karaoke, blondatut hiukset, tanssiminen, matkustelu, Bacardi Breezer, aerobic, Cosmopolitan, Salkkarit, Vin Diesel, shoppailu, paneminen, Sedulat, Täydelliset naiset, Anastacia, NRJ, tupakka, Shoppailuaddiktin päiväkirja, Moulin Rouge, meikit, Ibiza, solarium, FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä, biletys, kavereiden kaa hengailu, laskettelu, uinti, puheliaisuus.

Seuraavanlainen saattaisi vaikka ollakin:
luonto, metsä, tummat hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, Tuli&Savu-lehti, eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat, kirpputorit, pehmolelujen keräily, South Park, Frasier, taiteet, Beethoven, Prokofjev, jazz, mökitys, Keltainen Kirjasto, maalaaminen, yksinäisyys, Groove FM, shakki, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä.

Kumpaan kategoriaan SINÄ enemmän kuulut?

53

2157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laku87

      Blondi, breezer,aerobic,nrj,cosmopolitan,salkkarit,uinti,laskettelu, fb-kaverilistalla yli 200 kaveria, shoppailu, solarium,meikit, jooga, kahvi, taitteet,beethoven, maalaaminen,yksinäisyys, klassikkoelokuvat, runous, luonto,metsä..

      eli olen vähän kumpaakin:)

    • taidan sit olla...

      Jooga, blondatut hiukset, matkustelu, Bacardi Breezer, Cosmopolitan, Salkkarit, shoppailu, tupakka, meikit, biletys, kavereiden kaa hengailu, puheliaisuus, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, leipominen, eurooppalaiset elokuvat, klassikkoelokuvat, kirpputorit, South Park, Frasier, taiteet, Beethoven, maalaaminen, yksinäisyys, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä. 12-14 siis.

    • ........................

      Nämä on keskeisiä noista:
      Luonnostaan blondi, paneminen, NRJ, tupakka, meikit, puheliaisuus,
      luonto, metsä, ajatteleminen, kahvi, Beethoven, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä.

      Kuulun kumpaankin, mutta jos toinen täytyy valita niin sitten ylempään. Sen verran mukavuuden halunen oon, etten esimerkiksi lähtisi viikoksi telttailemaan metsään ja syömään marjoja yms. Enkä tykkää pitkäkestoisesta yksinäisyydestä.

    • kogkjegk

      haluat tumman naisen, vaikka et halua panna sitä? Voithan viettää aikaa kavereitten kanssa, niin ei tarvii murehtii, jos naisystävä haluais vaikka vähän panna?

      • MBall

        Missäänhän en puhunut siitä mikä minulle on keskeistä, vaan mikä Ihannenaisessani on keskeistä.

        Paneminen on keskeistä jos sitä haluaa yli 3 kertaa viikossa tehdä, suhteessa, tai sinkkuna yli 1,0 yhden yön suhdetta per vuosi.

        Viikon telttailuakaan en missään maininnut. Luonnon ja metsän kyllä. Se että luonto ja metsä ovat tärkeitä tai läheisiä, ei tarkoita että asuu metsässä, vaan vaikka sitä että arvostaa puiden estetiikkaa ja tuulen ääntä ja ruoholla kävelyä jne. Keskivertoa suomalaista enemmän.


      • valkyrie_
        MBall kirjoitti:

        Missäänhän en puhunut siitä mikä minulle on keskeistä, vaan mikä Ihannenaisessani on keskeistä.

        Paneminen on keskeistä jos sitä haluaa yli 3 kertaa viikossa tehdä, suhteessa, tai sinkkuna yli 1,0 yhden yön suhdetta per vuosi.

        Viikon telttailuakaan en missään maininnut. Luonnon ja metsän kyllä. Se että luonto ja metsä ovat tärkeitä tai läheisiä, ei tarkoita että asuu metsässä, vaan vaikka sitä että arvostaa puiden estetiikkaa ja tuulen ääntä ja ruoholla kävelyä jne. Keskivertoa suomalaista enemmän.

        Et ole ihannemieheni jos

        -tärkeintä elämässäsi on raha, valta, menestys ja kyynärpäätaktiikalla eteneminen
        -jos harrastat bodaamista tai muuten vaan turhalta tuntuvaa "salilla" käyntiä, salibandya, jalkapalloa, jääkiekkoa tai varsinkin penkkiurheilua
        -pukeudut viimeisen päälle trendikkäästi
        -jos sinulla on tällätty, hiuslakalla laitettu kovan näköinen kampaus
        -käytät pukua
        -kuuntelet radiota, listamusiikkia tai jotain aggressiivista musiikia
        -katselet televisiota, typeriä uusia elokuvia tai olet koukussa internetiin
        -käyt "seduloissa" tai muissa pintapaikoissa
        -viihdyt jätkäporukoissa
        -luulet ehdottomasti tietäväsi millaisen naisen haluat, eli kuvailet häntä esim "blondi, isotissinen, sairaanhoitaja".
        -olet luonteeltasi kilpailuhenkinen, levoton, ylienerginen tai ailahteleva
        -olet insinööri, kauppatieteilijä, oikeustieteilijä tai raksamies.
        -rakastat matkustelua

        Voisit olla ihannemieheni, jos

        -olet herkkä ja ehkä tunteellinen, mutta et epävakaa etkä väkivaltainen missään muodossa. et ole myöskään omistushaluinen.
        -olet ns. "boheemi"
        -ulkonäöltäsi voisit olla pitkä(hkö)tukkainen, ehkä vähän hintelä, et missään nimessä "kaappi". Olet yli 170 cm pitkä mutta painat alle 80 kiloa
        -olet vaatimaton, etkä rahanahne, sinulla on omaperäisiä kiinnostuksenkohteita ja laaja yleissivistys
        -et seuraa muotia, ainakaan orjallisesti
        -olet heikompiasi, mm. naisia, lapsia ja eläimiä rakastava mutta et tunne pakonomaista tarvetta hankkia niitä
        -viihdyt yksin tai "sekaporukoissa", sekä miesten että naisten kanssa, monenikäisten
        -et kuitenkaan ole laiska tai passiivinen, vaan hoidat monenlaisia aktiviteetteja
        -voisit olla koulutukseltasi vaikka puuseppä, humanisti, puutarhuri,
        -pidät taide-elokuvista sekä taiteesta ylipäänsä, et kuitenkaan ilmoita ammatiksesi "muusikko" tai "taiteilija", vaan nämä voisivat olla enemmänkin harrastuksiasi.
        -erityistä plussaa saat jos pidät veneilystä ja saaristosta.
        -et vierasta päihteitä mutta sinulla ei ole päihdeongelmaa.
        -pidät elämän pienistä iloista, kuten esim. vuodenajat, puissa kiipeily, koko yön nurmikolla istuminen, aamukahvin juonti rauhassa.
        -et ole seksuaalisesti yli-aktiivinen vaan läheisyys ja hellyys on tärkeämpää
        -satsaat ihmissuhteissasi enemmän laatuun kuin määrään

        niinpä niin, tuskinpa olet täällä...


      • MBall
        valkyrie_ kirjoitti:

        Et ole ihannemieheni jos

        -tärkeintä elämässäsi on raha, valta, menestys ja kyynärpäätaktiikalla eteneminen
        -jos harrastat bodaamista tai muuten vaan turhalta tuntuvaa "salilla" käyntiä, salibandya, jalkapalloa, jääkiekkoa tai varsinkin penkkiurheilua
        -pukeudut viimeisen päälle trendikkäästi
        -jos sinulla on tällätty, hiuslakalla laitettu kovan näköinen kampaus
        -käytät pukua
        -kuuntelet radiota, listamusiikkia tai jotain aggressiivista musiikia
        -katselet televisiota, typeriä uusia elokuvia tai olet koukussa internetiin
        -käyt "seduloissa" tai muissa pintapaikoissa
        -viihdyt jätkäporukoissa
        -luulet ehdottomasti tietäväsi millaisen naisen haluat, eli kuvailet häntä esim "blondi, isotissinen, sairaanhoitaja".
        -olet luonteeltasi kilpailuhenkinen, levoton, ylienerginen tai ailahteleva
        -olet insinööri, kauppatieteilijä, oikeustieteilijä tai raksamies.
        -rakastat matkustelua

        Voisit olla ihannemieheni, jos

        -olet herkkä ja ehkä tunteellinen, mutta et epävakaa etkä väkivaltainen missään muodossa. et ole myöskään omistushaluinen.
        -olet ns. "boheemi"
        -ulkonäöltäsi voisit olla pitkä(hkö)tukkainen, ehkä vähän hintelä, et missään nimessä "kaappi". Olet yli 170 cm pitkä mutta painat alle 80 kiloa
        -olet vaatimaton, etkä rahanahne, sinulla on omaperäisiä kiinnostuksenkohteita ja laaja yleissivistys
        -et seuraa muotia, ainakaan orjallisesti
        -olet heikompiasi, mm. naisia, lapsia ja eläimiä rakastava mutta et tunne pakonomaista tarvetta hankkia niitä
        -viihdyt yksin tai "sekaporukoissa", sekä miesten että naisten kanssa, monenikäisten
        -et kuitenkaan ole laiska tai passiivinen, vaan hoidat monenlaisia aktiviteetteja
        -voisit olla koulutukseltasi vaikka puuseppä, humanisti, puutarhuri,
        -pidät taide-elokuvista sekä taiteesta ylipäänsä, et kuitenkaan ilmoita ammatiksesi "muusikko" tai "taiteilija", vaan nämä voisivat olla enemmänkin harrastuksiasi.
        -erityistä plussaa saat jos pidät veneilystä ja saaristosta.
        -et vierasta päihteitä mutta sinulla ei ole päihdeongelmaa.
        -pidät elämän pienistä iloista, kuten esim. vuodenajat, puissa kiipeily, koko yön nurmikolla istuminen, aamukahvin juonti rauhassa.
        -et ole seksuaalisesti yli-aktiivinen vaan läheisyys ja hellyys on tärkeämpää
        -satsaat ihmissuhteissasi enemmän laatuun kuin määrään

        niinpä niin, tuskinpa olet täällä...

        - Jäkiksen MM-kisoja katson (noin 70% Suomen peleistä, hieman myös muita), samoin yleisurheilun MM-kisoja, jaliksen MM-kisoja myös
        - Pelaan 3-5 tuntia kuussa sählyä
        - Katson televisiota noin tunnin päivässä
        - Olen netissä useimmiten 4-6 tuntia päivässä
        - 2-3 kertaa vuodessa käyn jossain yökerhossa (kaikkihan ne on pintapaikkoja..?)
        - en omista venettä ja harvoin veneilen, pidän kyllä siitä ja saarista

        Muuten kyllä täytin nuo kohtasi hyvin.

        [email protected]


      • valkyrie_
        MBall kirjoitti:

        - Jäkiksen MM-kisoja katson (noin 70% Suomen peleistä, hieman myös muita), samoin yleisurheilun MM-kisoja, jaliksen MM-kisoja myös
        - Pelaan 3-5 tuntia kuussa sählyä
        - Katson televisiota noin tunnin päivässä
        - Olen netissä useimmiten 4-6 tuntia päivässä
        - 2-3 kertaa vuodessa käyn jossain yökerhossa (kaikkihan ne on pintapaikkoja..?)
        - en omista venettä ja harvoin veneilen, pidän kyllä siitä ja saarista

        Muuten kyllä täytin nuo kohtasi hyvin.

        [email protected]

        :)

        Jättäisitkö 4-6 tuntia / vrk -netissä surffailun jos sinulla olisi kivaa seuraa vai oletko netissä töiden tms.puolesta? Nimittäin tuo on hieman paha...

        mistähän päin olet? Eivät kaikki ravintolat ole pintapaikkoja, ainakaan täällä helsingissä, yökerhot kyllä lähes järjestäin ovat.


      • MBall
        valkyrie_ kirjoitti:

        :)

        Jättäisitkö 4-6 tuntia / vrk -netissä surffailun jos sinulla olisi kivaa seuraa vai oletko netissä töiden tms.puolesta? Nimittäin tuo on hieman paha...

        mistähän päin olet? Eivät kaikki ravintolat ole pintapaikkoja, ainakaan täällä helsingissä, yökerhot kyllä lähes järjestäin ovat.

        Voin olla ilman nettiäkin. Ja niin olin mm kesäkuun melkein kokonaan. Ja senkin jälkeen ollut vain joka toinen päivä suurinpiirtein.

        Ja tarkoitin oikeastaan koneella viettämääni aikaa. Teen koneella muutakin kuin olen netissä. Eli muokkailen valokuvia ja runoja jne.

        Ei tuo 4-6 tuntia vuorokaudessa netissä/koneella ole minusta kovin paha. Eiköhän ole lähellä 20-30v suomalaisten miesten keskiarvoa.

        http://m.digitoday.fi/?page=showSingleNews&newsID=20093739

        Brittiteinillä siis 4,5h/pv, uskoisin suomalaisella olevan hieman enemmän.

        Mutta tuo oli vain arvio. Useimmiten kyllä niin että 5 päivänä viikossa 0,5-1 tuntia, ja 2 päivänä viikossa 4-8 tuntia. 10-21 tuntia tulee tuosta viikkoannokseksi. Koneella oleskelulle. Netissä olemista tuosta ehkä 75%.

        Vaihtaisin urheilunkatselun samoin kuin netissä oleskelun hyvin mielellään (todnäk) esim sinun seuraasi.

        Minä tosiaan kirjoitin että:
        "- 2-3 kertaa vuodessa käyn jossain yökerhossa (kaikkihan ne on pintapaikkoja..?)"

        En siis puhunut ravintoloista. Tänä vuonna olen käynyt baarissa.. 15 kertaa taitaa olla tarkka lukema. Vain viimeisin niistä yökerhossa.

        Olen reilun 300km päässä sinusta.

        Kallio on tuttua seutua.


    • ylemmästä

      listassa itseeni kohdistuvia asioita ensimmäistäkään. En meikkaa, viihdyn yksikseni, facebookissa 32 kaveria, en ole edes ikinä nähnyt lumilautaa, en juo alkoholia, en katso TVtä, en osaa tanssia tai joogaa..

      Alemmasta sopivat luonto, metsä, tumma(hkot) hiukset, valokuvaaminen, ajattelu, leipominen, elokuvat, kirppikset, mökitys, kirjasto, maalaaminen, yksinäisyys.. Ei ole päivää kun en metsässä kävisi, lenkillä yksin tai koirani kanssa. Ei kesää, jolloin emme lapin tuntureita kävisi morjestamassa. Ei ole kuukautta, ettenkö mökillä kävisi. Eikä viikkoa, etten kirpparien antia kävisi tarkastamassa. Maalaan aina kun voin ja jaksan. Kirjastosta minut voi usein bongata selailemasta lintu- tai sienikirjaa.

      MUTTA: kahvia, ja runoutta en voi sietää. En tiedä mikä on Tuli&Savu- lehti, en pidä "taide-elokuvista", en voi sietää myöskään pehmoleluja, enkä kuuntele oikeastaan mitään musiikkia..

      Ystäväni ovat samanlaisia. Ne harvat, mutta sitäkin arvokkaammat :)

      • MBall

        Tietenkin 40-90-vuotias nainen on paljon lähempänä alemman listan kuvausta.

        Mutta yksi tärkeä ominaisuus onkin sellanen noin /- 10 vuoden ikä.

        Silloin nainen muodostuu harvinaisuudeksi jos on paljon lähempänä alinta listaa, muuten hän on vain itsestäänselvyys. Harva eläkeläismummeli Vin Dieseliä fanittaa ja Seduloissa ramppaa Bacardi Breezerin pinkki pilli poskessa...


      • en ole
        MBall kirjoitti:

        Tietenkin 40-90-vuotias nainen on paljon lähempänä alemman listan kuvausta.

        Mutta yksi tärkeä ominaisuus onkin sellanen noin /- 10 vuoden ikä.

        Silloin nainen muodostuu harvinaisuudeksi jos on paljon lähempänä alinta listaa, muuten hän on vain itsestäänselvyys. Harva eläkeläismummeli Vin Dieseliä fanittaa ja Seduloissa ramppaa Bacardi Breezerin pinkki pilli poskessa...

        vanha, 22 vuotias. Mutta en pidä itseäni harvinaisuutena. Luonnonvara-alaa opiskelevana myös koulu- ja työkaverini ovat samanlaisia, nuoresta iästään huolimatta ;)


      • MBall

        - Ei minulla ollut kirjasto-kohtaa, vaan KELTAINEN Kirjasto. Se on Tammen laadukas kirjasarja.
        - Valokuvia nyt ottaa nykypäivänä kuka vaan. On eri asia että harrastaa valokuvaamista, kuin valokuvausta.
        - Minulla ei ollut elokuvat-kohtaa. Tietenkin jokainen katsoo elokuvia. Minulla oli kohdat "eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat".
        - Yksinäisyys-kohtaa tuskin oikeasti täytät, jos kerta ystäväsi ovat samanlaisia. Ei yksinäisellä ole ystäviä. Ei edes niitä harvoja. Ei yksinäisyyden määritelmä ole se että on vain pari ystävää...

        Täytit siis oikeastaan vain kohdat: luonto, metsä, tummat hiukset (puoliksi), ajattelu (en silti usko että niin kuin tarkoitin, eli noin tunnin päivässä vain ajattelet asioita, tekemättä muuta, esim sängyllä makoillen), leipominen, kirpputorit, mökki, maalaaminen.

        Noistakin leipominen ja mökki eivät ole minulle tärkeitä asioita, tai tärkeitä asioita minulle naisessa, vaan olivat vain vastakohtina joillekin 1-listan asioille, eli mieluuten noita kuin niitä. Maalaaminen samoin.

        Eli vaikket 1-listan asioista täyttänyt yhtään, niin 2-listastakin vain 7,5/27=27,8%.


      • väärin..
        MBall kirjoitti:

        - Ei minulla ollut kirjasto-kohtaa, vaan KELTAINEN Kirjasto. Se on Tammen laadukas kirjasarja.
        - Valokuvia nyt ottaa nykypäivänä kuka vaan. On eri asia että harrastaa valokuvaamista, kuin valokuvausta.
        - Minulla ei ollut elokuvat-kohtaa. Tietenkin jokainen katsoo elokuvia. Minulla oli kohdat "eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat".
        - Yksinäisyys-kohtaa tuskin oikeasti täytät, jos kerta ystäväsi ovat samanlaisia. Ei yksinäisellä ole ystäviä. Ei edes niitä harvoja. Ei yksinäisyyden määritelmä ole se että on vain pari ystävää...

        Täytit siis oikeastaan vain kohdat: luonto, metsä, tummat hiukset (puoliksi), ajattelu (en silti usko että niin kuin tarkoitin, eli noin tunnin päivässä vain ajattelet asioita, tekemättä muuta, esim sängyllä makoillen), leipominen, kirpputorit, mökki, maalaaminen.

        Noistakin leipominen ja mökki eivät ole minulle tärkeitä asioita, tai tärkeitä asioita minulle naisessa, vaan olivat vain vastakohtina joillekin 1-listan asioille, eli mieluuten noita kuin niitä. Maalaaminen samoin.

        Eli vaikket 1-listan asioista täyttänyt yhtään, niin 2-listastakin vain 7,5/27=27,8%.

        Harrastan valokuvasta ihan tosissani. Kuulun erilaisiin järjestöihin, ja nuo Lapin matkatkin teen vain ja ainoastaan luonnon ja kameran vuoksi.

        Ajattelulla tarkoitin ajattelua, joka tapahtuu luonnossa. Kun läsnä olen vain minä, ja luonto. Saatan istua yksin kivellä tuntikausiakin, jos ei ole kiire minnekkään, ja vain ajatella..

        Ihminen voi tuntea itsensä yksinäiseksi, jopa ihmisien keskellä ollessaan. Minä koen itseni yksinäiseksi, ja nautin siitä.

        Ja kyllä, katson juurikin noita elokuvia mitä mainitsit, lukuunottamatta "taide-elokuvia". Elokuvia katselen harvakseltaan, 1-2 kuukaudessa, silloin lähinnä vanhoja klassikoita. Enempää ei ole aikaa, kun muut harrastukseni vievät voiton.

        Mutta niin tai näin, emme selvästikkään ole samalla aaltopituudella, vaikka enemmän tuohon 2- listaan kuulunkin. Toivottavasti löydät joskus jonkun, joka täyttää tarkoittamallasi tavalla kaikki 2- listan kohdat!


      • MBall
        väärin.. kirjoitti:

        Harrastan valokuvasta ihan tosissani. Kuulun erilaisiin järjestöihin, ja nuo Lapin matkatkin teen vain ja ainoastaan luonnon ja kameran vuoksi.

        Ajattelulla tarkoitin ajattelua, joka tapahtuu luonnossa. Kun läsnä olen vain minä, ja luonto. Saatan istua yksin kivellä tuntikausiakin, jos ei ole kiire minnekkään, ja vain ajatella..

        Ihminen voi tuntea itsensä yksinäiseksi, jopa ihmisien keskellä ollessaan. Minä koen itseni yksinäiseksi, ja nautin siitä.

        Ja kyllä, katson juurikin noita elokuvia mitä mainitsit, lukuunottamatta "taide-elokuvia". Elokuvia katselen harvakseltaan, 1-2 kuukaudessa, silloin lähinnä vanhoja klassikoita. Enempää ei ole aikaa, kun muut harrastukseni vievät voiton.

        Mutta niin tai näin, emme selvästikkään ole samalla aaltopituudella, vaikka enemmän tuohon 2- listaan kuulunkin. Toivottavasti löydät joskus jonkun, joka täyttää tarkoittamallasi tavalla kaikki 2- listan kohdat!

        1-listanhan voisi tiivistää yhdellä sanalla: pinnallisuus
        2-listan voisi tiivistää täten: taide

        2-listan 27 kohdasta 13 liittyy taiteeseen: valokuvaus, runous, Tuli&Savu-lehti, eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat, taiteet, Beethoven, Prokofjev, jazz, Keltainen Kirjasto, maalaaminen, Groove FM.

        Noista täytät siis 3/13=23,1%. Ei se ole kovin hyvin, vaikka ekan listan täytätkin 100%. Yhteensä noista saa keskiarvoksi 61,5%.

        2-listasta voisi tiivistää asioita myös näin:
        erakko-sanalla seuraavat: luonto, metsä, mökitys, yksinäisyys, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä
        älykkyys-sanalla seuraavat: ajatteleminen, shakki, South Park, Frasier (älykästä huumoria molemmissa)
        boheemi-sanalla seuraavat: kahvi, kirpputorit

        Sitten jäisi yli vain: tummat hiukset, leipominen, pehmolelujen keräily

        Ja noista kaikista voisi vääntää seuraavan tekstin: epäpinnallinen boheemihko taideholistinen semierakko hakee itsensä kaltaista älykästä naista. En ole yli 180-senttinen enkä lihaksikas mutta tumma kylläkin. Voisimme vaikka ensitreffeillä leipoa jotakin ja kierrellä kirpputorilla pehmoleluja etsien, tai luonani olla pehmolelusotaa. Kuuman kiihkeät ja heruttelevan kiltit vastaukset osoitteeseen: [email protected]


    • jälkimmäiseen

      MUTTA olen blondi, enkä eläissäni voisi keräillä pehmoleluja!! Enkä välitä shakista, enkä tykkää aasialaisista elokuvista, mutta valitettavasti laskettelen, meikkaan jonkin verran ja tykkään matkustellakkin.

      • MBall

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/7081577

        Pehmolelujen keräily oli tietenkin vain esimerkki jostain harvinaisesta ja persoonallisesta harrastuksesta, joka ei silti ole minun silmissä negatiivinen (kuten esim terrorismi jne). Eli se kohta pitäisi tulkita vain näin: "Sinulla on ainakin yksi persoonallinen ja harvinainen harrastus, johon en suhtaudu negatiivisesti".

        Hiukan se toki myös kuvasi mielenlaatua. En halua hirveän aikuismaista ja jäykkää ja poliittisesti korrektia rutikuivaa ja tätimäistä naista. Vaan saa olla lapsenmielinen ja hassutteleva ja tuore ja lämmin ja raikas jne.

        On eri asia meikata jonkin verran, ja se että meikkaus on keskeistä. En halua naista jonka pitää meikata meni sitten minne vaan. Mutta ei haittaa lainkaan jos nainen meikkaa vaikkapa 5 kertaa viikossa. Se haittaa jos nainen ilman meikkiä näyttää kalpealta, sairaalta, väsyneeltä, mitättömältä. Ketäpä se ei haittaisi...

        Kukapa nyt ei tykkäisi matkustella... Mutta on eri asia jos se on keskeistä. Yli 1 ulkomaanmatka per vuosi on keskeistä. Yli 10 ulkomaanmatkaa koskaan on keskeistä.


      • ...
        MBall kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/7081577

        Pehmolelujen keräily oli tietenkin vain esimerkki jostain harvinaisesta ja persoonallisesta harrastuksesta, joka ei silti ole minun silmissä negatiivinen (kuten esim terrorismi jne). Eli se kohta pitäisi tulkita vain näin: "Sinulla on ainakin yksi persoonallinen ja harvinainen harrastus, johon en suhtaudu negatiivisesti".

        Hiukan se toki myös kuvasi mielenlaatua. En halua hirveän aikuismaista ja jäykkää ja poliittisesti korrektia rutikuivaa ja tätimäistä naista. Vaan saa olla lapsenmielinen ja hassutteleva ja tuore ja lämmin ja raikas jne.

        On eri asia meikata jonkin verran, ja se että meikkaus on keskeistä. En halua naista jonka pitää meikata meni sitten minne vaan. Mutta ei haittaa lainkaan jos nainen meikkaa vaikkapa 5 kertaa viikossa. Se haittaa jos nainen ilman meikkiä näyttää kalpealta, sairaalta, väsyneeltä, mitättömältä. Ketäpä se ei haittaisi...

        Kukapa nyt ei tykkäisi matkustella... Mutta on eri asia jos se on keskeistä. Yli 1 ulkomaanmatka per vuosi on keskeistä. Yli 10 ulkomaanmatkaa koskaan on keskeistä.

        onkin todella vertailukelpoisia "harrastuksia". Mullakin on muuten nurkissa kolme pehmolelua: pesukarhu, apina ja lumiukko tonttulakki päässä. En ole siis jäykkä ja rutikuiva täti.


    • minätäällä!!

      vastaan, ja rehellisesti:

      luonto, metsä, tummat hiukset, tanssiminen, matkustelu, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat, kirpputorit, solarium, South Park, Frasier, taiteet, jazz, mökitys (jonka itse lasken nimen omaan matkustateluksi), maalaaminen, yksinäisyys, Groove FM, Facebookista en välitä paskaakaan.

      Ei ihmisiä voi aina luokitella eri kategorioihin. Meitä on moneen lähtöön.

      Itse olen näin suurimmissa määrin tuota toista, ja monet noista asioista ovat lähellä sydäntäni. Vaan, onko sekään tarpeeksi? Mitä näistäkään voi päätellä?

      Tietenkin mielipiteitähän nämä ovat, vaikka yhdistäviä tekijöitä tietenkin :)

      • MBall

        Pitäähän sitä jollain perusteella määritellä mitä hakee. Jokainen sana on määritelmä. Tai leima. Tai kategoria. Ja sanoilla voi kuvailla ihmistäkin.

        Jammu on pedofiili.
        Hitler on natsi.
        Johanna Tukiainen on kaunis, jne jne jne.

        "Ei ihmisiä voi aina luokitella eri kategorioihin. Meitä on moneen lähtöön."

        Niin, ja se mihin lähtöön joku on, on hänen kategoriansa. Jos olisi vain yhteen lähtöön olevia ihmisiä, silloin olisi vain yksi kategoria, Ihmiset. Mutta onneksi näin ei ole.

        Jos haluat ottaa selvää olemmeko samassa kategoriassa, niin mailaa. Mailiosoite on tässä ketjussa ja siinä toisessakin.

        Enkä tajua mikset mailaisi, koska olet 80-90% sitä mitä haen, ja vain noin 5-10% sitä mitä en hae.


    • enemmän

      Minulle keskeisiä asioita ekasta kategoriasta:
      paneminen, Täydelliset Naiset (siis katson mutta ei se mulle mitenkään keskeinen asia tosin ole), biletys (sillon kun siihen on mahdollisuus eli kerta-pari vuodessa).
      Tokasta:
      luonto, metsä, minulla on tummat hiukset joita en värjää, ajatteleminen, kirpputorit, Frasier, yksinäisyys, Groove FM, shakki, FB:ssä alle 20 kaveria.

      Miltä kuulostaa?

    • JokuNainenVaan

      Hiukset punaiseen taittuvan vaaleanruskeat luonnostaan, pehmoleluja en kerää ja naamakirjoja ei ole edes olemassa.. muutoin osui ihan lähes täysin nappiin.

      • MBall

        Ja sitten vaan mailaamaan minulle.


      • tota noin...
        MBall kirjoitti:

        Ja sitten vaan mailaamaan minulle.

        todettu Aspergerin syndrooma? Olisi mielenkiintoista saada vahvistus tuolle epäilylle joka syntyy väistämättä kun lukee kirjoituksiasi.


    • SORRI!

      Aito blondi,musiikinkuuntelu ja tanssiminen,shoppailu,meikit,kaverit,kuvataidemaalaus,NRJ-hittilista,pukudraamaleffat esim. aion kattoo Young Victorian, lehdet,hyvät kirjat,draamakirjallisuus, kielet, kirjoittelen omaa esikoisproosaani,käyn tupakalla muutaman kerran päivässä, kahvipullattelu omissa oloissani, hehkeät alusvaatteet,kengät ja laukut.Matkailu ja hevoset ja kissat.

    • eräs mies

      mitään???ei meillä miehillä saa olla
      mitään vaatimuksia tai toiveita naisen suhteen
      naiset taas saa vaatia vaikka kuun ja tähdet taivaalta..

    • -mirkku-

      No huhhuh, ensimmäisen listan voi tiivistää sanalla pinnallisuus mielestäsi? Uinti ja laskettelu?

      Usko tai älä, niistä saatetaan pitää ihan niiden itsensä vuoksi, ei siksi, että ovat yleisesti suosittuja harrastuksia. Samoin tanssi, on eri asia käydä baarissa tanssimassa, kuin harrastaa vaikkapa jazz-tanssia tai balettia.

      Tai toinen lista kertoo sitten taiteellisesta sielusta? No mahtaapi sitten suomalaiset tummahiuksiset kahvinlitkijät ja south park -fanit olla taiteellista porukkaa;)

      No joo, ymmärrän kyllä, että tuossa tokassa listassa on enemmän syvällisempiä harrastuksia kuin ekassa. Silti tuosta paistaa läpi jotenkin sellainen ajattelutapa, että tiettyjä pinnallisia piirteitä linkitetään väkisin koskemaan jotakin syvällisempää ominaisuutta. Tyyliin:

      "Lempivärini on sininen. Pidän kissoista. Eli jokainen, jonka lempiväri on sininen pitää kissoista. Sen sijaan punaisesta väristä pitävä ihminen inhoaa kissoja" :)

      Turhamaiset harrastukset ovat vain pintaa, ihmiseen kannattaa tutustua pintaa syvemmälle, niin saattaa löytää hyvänkin tyypin.

      Mutta jos itse kysymykseen vastataan, niin 2-kategoriaan kuulun hieman enemmän...

      • -mirkku-

        Pitää vielä lisätä, että tuollaisten yksityiskohtaisten listojen tekeminen ja kaikenmaailman prosenttien laskeminen on siinä mielessä tönkköä, että yksi harrastus ei voi yksinään edustaa tietyn tyyppistä luonnetta. Ja syitä erilaisiin harrastuksiin on monia. Joku harrastaa joogaa, koska sitä ihqutetaan niin paljon ja cosmossakin sanottiin että se on ihqua. Joku toinen taas siksi, että oikeasti kaipaa hiljentymistä arjen keskelle.

        Tai tyyliin jos nainen sanoo ettei ymmärrä pehmolelujen keräämistä, hän ei saa pisteitä lapsenmielisyydestä. Mutta entä jos samainen nainen tykkää vaikkapa pelata pleikkaa, jota ei kuitenkaan ole listassasi?

        Jos katsot miltei pakonomaisesti mm-jäkistä, niin toisaalta miksi vaikkapa naisen rutiininomainen täydellisten naisten vahtaaminen tekisi naisesta sen pinnallisempaa?
        Vaikka yhteiset harrastukset kiehtovatkin, niin etsitkö itsesi täydellistä peilikuvaa? Joskus olen itsekin tehnyt hirveän yksityiskohtaisia listoja, mutta pieni laajentaminen asioihin voisi tehdä terää.


      • MBall

        "No huhhuh, ensimmäisen listan voi tiivistää sanalla pinnallisuus mielestäsi? Uinti ja laskettelu?"

        Se että poimit tuosta ekasta listasta vain nuo kaksi, kertoo jo jotain. Sen että vain noita kahta et itse laske mitenkään pinnalliseksi. Ja ne muut lasket joko paljon tai edes hiukan. Joten eikös eka listani ole sitten melko hyvä lista pinnallisista asioista, kun osumatarkkuus on 26/28?

        Ja listoja ei kannata tarkastella yksinään, vaan rinnakkain. Toisiinsa vertaillen. Kun katsot kakkoslistaa niin huomaat että siellä on esim shakki ja maalaaminen.

        Sanoisin että shakki on vähemmän pinnallinen harrastus kuin uinti, ja maalaaminen on enemmän syvällistä urheilua kuin laskettelu.

        Uinti ja laskettelu vaan ovat melkein eniten inhoamiani urheilulajeja koskaan, joten ei kai se ole ihme jos en näe ihannenaiseni harrastavan noita, mielikuvituksessani? Voihan olla että joskus ihastun naiseen ja jossain vaiheessa huomaan sen kaapissa laskettelusukset. Se on kuitenkin eri asia kuin jo ennen kuin mistään naisesta edes mitään tietää niin toivoa että se harrastaa laskettelua, tai määrittää että no laskettelua se ainakin harrastaa. Kyseessä on hyvin epätodennäköinen (ja sentään edes hieman myös epätoivottava, jos itse inhoan esim uintia, tietenkin edes hieman toivon löytäväni naisen joka ainakaan sitä uintia ei harrastaisi) tilanne. Jos deittiprofiilin laatisi sen mukaan että kunkin kohdan todennäköisyys on vähintään 99%, niin ei kai siinä voisi juuri muuta lukea kuin että olet nainen ja alle satakiloinen...

        Yleensähän suhteeseen/rakkauteen liittää jos toiseen voi liittää 90% (monille riittää jo joku 70-80%) niistä asioista joista pitää ja joita arvostaa ja johon voi liittää vain 10% sellaisia piirteitä tai asioita joista ei pidä.

        Muutenhan juuri kukaan suomalaisnainen ei pariutuisi juuri kenenkään suomalaismiehen kanssa. Suomalaismiehethän tykkäävät penkkiurheilusta.

        Ei se mulla mitenkään eri tavalla mene. Niiden prosenttien suhteen. Sen suhteen kyllä että kun asiat joista pidän ovat sellaisia joista harvat naiset pitävät, niin on vaikeampi saavuttaa samoja prosentteja, kuin miehen joka fanittaa Lauri Tähkää tai 24:ää.

        Lauri Tähkän levyt myy 90000, ja kaikki klassisen ja jazzin cd:t yhteensä vähemmän kuin tuo per vuosi.


    • Karen...

      Luin "listasi" palvelussa johon olit sen jättänyt. Tunnistin itseni henkisesti ja fyysisesti tekstistä. Listassa oli muutamia kohtia jotka eivät täsmänneet, en kerro niitä tässä.

      Tällä hetkellä en ole valmis sitoutumaan suhteeseen, siinä mielessä en ole ihannenaisesi.

    • 78jr58

      Kuinka monta kertaa aattelit laittaa tän saman keskustelun?

      • 1889

        OLISI SELLAINEN ELÄVÄINEN.PERSOONALLINEN.EMÄNTÄMAINEN.HAUSKA.SYMPAATTINEN.VÄRIKÄS.REIPAS JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA KÄYTÄISI PALJON LÄPI JA KESKUSTELTAISI AINA JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA VIETETTÄISI JOULUT.UUDETVUODET.JUHANNUKSET.VAPUT.PÄÄSIÄISET JA JOULUN ALUSAJAT JA SELLAINEN NAINEN JOKA ISÄNNÖISI JOULUT.UUDETVUODET JA VAPUT JA JUHANNUKSET JA PÄÄSIÄISET JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA SITTEN OLISI ISÄNTÄÄ VASTASSA KUN TÄMÄ TULISI AAMUYÖLLÄ TÖISTÄ KOTIIN JA JOSKUS JOULUAATONAATTONA KUN UKON AUTO VALUISI PITKIN MOOTTORITIETÄ < UKKO HAKISI TÄMÄN TÖISTÄ < JA SITTEN JOSKUS UKKO HAKISI TÄMÄN TÖISTÄ 17.30 - 19.30 JA SITTEN UKKO AJAISI VIELÄ SIITÄ OSTOKSILLE KAUPPAAN 21.30 - 22.30 JA SITTEN AURINKOLASIT SILMILLÄ UKKO AJAISI SIITÄ SITTEN JOULUNVIETTOON JA SITTEN JOULUAATONAATTONA UKKO OLISI KUSKINA 18-24. JA SITTEN AATTONA UKOLLA OLISI 7 2-9 KASSILLISTA JOULULAHJOJA AUTON TAVARATILASSA JOSTA JÄISI SITTEN JOULUN YLIKIN OSA..JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI TODELLA PERSOONALLINEN.HAUSKA JA PERHEEN PIIRIKOMENDANTTI JA HAUSKA PERSOONA JA SELLAINEN NAINEN JOKA SITTEN OLISI TODELLINEN PERSOONA JA VÄRILÄISKÄ JA JOULUISIN AIKA VAIKUTTAVA PERSOONA JA SELLAINEN NAINEN JOKA ALOITTAISI JOULUNVIETON JO SYYSKUUSSA < TEKEMÄLLÄ VALMISTELUJA..


      • 1889
        1889 kirjoitti:

        OLISI SELLAINEN ELÄVÄINEN.PERSOONALLINEN.EMÄNTÄMAINEN.HAUSKA.SYMPAATTINEN.VÄRIKÄS.REIPAS JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA KÄYTÄISI PALJON LÄPI JA KESKUSTELTAISI AINA JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA VIETETTÄISI JOULUT.UUDETVUODET.JUHANNUKSET.VAPUT.PÄÄSIÄISET JA JOULUN ALUSAJAT JA SELLAINEN NAINEN JOKA ISÄNNÖISI JOULUT.UUDETVUODET JA VAPUT JA JUHANNUKSET JA PÄÄSIÄISET JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA SITTEN OLISI ISÄNTÄÄ VASTASSA KUN TÄMÄ TULISI AAMUYÖLLÄ TÖISTÄ KOTIIN JA JOSKUS JOULUAATONAATTONA KUN UKON AUTO VALUISI PITKIN MOOTTORITIETÄ < UKKO HAKISI TÄMÄN TÖISTÄ < JA SITTEN JOSKUS UKKO HAKISI TÄMÄN TÖISTÄ 17.30 - 19.30 JA SITTEN UKKO AJAISI VIELÄ SIITÄ OSTOKSILLE KAUPPAAN 21.30 - 22.30 JA SITTEN AURINKOLASIT SILMILLÄ UKKO AJAISI SIITÄ SITTEN JOULUNVIETTOON JA SITTEN JOULUAATONAATTONA UKKO OLISI KUSKINA 18-24. JA SITTEN AATTONA UKOLLA OLISI 7 2-9 KASSILLISTA JOULULAHJOJA AUTON TAVARATILASSA JOSTA JÄISI SITTEN JOULUN YLIKIN OSA..JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI TODELLA PERSOONALLINEN.HAUSKA JA PERHEEN PIIRIKOMENDANTTI JA HAUSKA PERSOONA JA SELLAINEN NAINEN JOKA SITTEN OLISI TODELLINEN PERSOONA JA VÄRILÄISKÄ JA JOULUISIN AIKA VAIKUTTAVA PERSOONA JA SELLAINEN NAINEN JOKA ALOITTAISI JOULUNVIETON JO SYYSKUUSSA < TEKEMÄLLÄ VALMISTELUJA..

        SELLAINEN NAINEN VIELÄ JOKA OLISI MIESTÄÄN VASTASSA KUN TÄMÄ HAKISI TÄMÄN TÖISTÄ MINKKITURKKI.KETTUTURKKI.STOOLA.PESUKARHUTURKKI PÄÄLLÄ VASTASSA JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA PIIPAHTAISI KAVERINI JANNEN MUMMON PIRKON LUONA KYLÄSSÄ < JA PIRKON SISKO ASUISI HELSINGISSÄ VUOSAARESSA < JOSSA KÄVISIMME KYLÄSSÄ JA JANNEN ENON TOINEN VELI TAAS HERTTONIEMESSÄ JONNE AJAISIMME AATONAATTONA ESPOOSTA JA SITTEN TAAS JOSKUS MENISIMME JONNEKKIN JOULUJUHLIIN VIELÄ JOSTAIN S IP PIPPALOISTA JA JOSKUS SITTEN IHANNENAISENI KANSSA MENISIMME VIELÄ VIEMÄÄN KOIRIAMMEKIN ULOS JA SITTEN JOSKUS HAKISIN TAAS PUUHATRION AUTOLLA KUN OLISIN JOULUOSTOKSILLA JA MENISIN VIELÄ 21 ASTEEN PAKKASELLA PELAAMAAN JÄÄKIEKKOA ULKOJÄILLE JA SITTEN 19 ASTEEN PAKKASELLA PELAISIN LÄTKÄN MAALIVAHTINA < POIKIEN KANSSA JA SITTEN AJAISIN 240 VOLVOLLA. LADA 2107KALLA JA 123-KORISELLA MERSULLA HAKEMAAN TAAS ROUVAKERHOA < ANNIKA.MARIANNE.ANNE JA SITTEN URJALAN KAVERINI TIMON SISKOA JUTTAA 21 ASTEEN PAKKASELLA


      • 2013
        1889 kirjoitti:

        SELLAINEN NAINEN VIELÄ JOKA OLISI MIESTÄÄN VASTASSA KUN TÄMÄ HAKISI TÄMÄN TÖISTÄ MINKKITURKKI.KETTUTURKKI.STOOLA.PESUKARHUTURKKI PÄÄLLÄ VASTASSA JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA PIIPAHTAISI KAVERINI JANNEN MUMMON PIRKON LUONA KYLÄSSÄ < JA PIRKON SISKO ASUISI HELSINGISSÄ VUOSAARESSA < JOSSA KÄVISIMME KYLÄSSÄ JA JANNEN ENON TOINEN VELI TAAS HERTTONIEMESSÄ JONNE AJAISIMME AATONAATTONA ESPOOSTA JA SITTEN TAAS JOSKUS MENISIMME JONNEKKIN JOULUJUHLIIN VIELÄ JOSTAIN S IP PIPPALOISTA JA JOSKUS SITTEN IHANNENAISENI KANSSA MENISIMME VIELÄ VIEMÄÄN KOIRIAMMEKIN ULOS JA SITTEN JOSKUS HAKISIN TAAS PUUHATRION AUTOLLA KUN OLISIN JOULUOSTOKSILLA JA MENISIN VIELÄ 21 ASTEEN PAKKASELLA PELAAMAAN JÄÄKIEKKOA ULKOJÄILLE JA SITTEN 19 ASTEEN PAKKASELLA PELAISIN LÄTKÄN MAALIVAHTINA < POIKIEN KANSSA JA SITTEN AJAISIN 240 VOLVOLLA. LADA 2107KALLA JA 123-KORISELLA MERSULLA HAKEMAAN TAAS ROUVAKERHOA < ANNIKA.MARIANNE.ANNE JA SITTEN URJALAN KAVERINI TIMON SISKOA JUTTAA 21 ASTEEN PAKKASELLA

        JOSKUS SITTEN HERRAKERHO TAPAISI JOULUVALMISTELUIDEN LOMASSA JA JOISI KUPPOSET KUUMAA JA SITTEN JOSKUS TAAS KOKISIN KUUDEN KETJUN < ENSITAPAAMINEN 5.1. TOINEN ENSITAPAAMINEN 24.1
        KOLMAS ENSITAPAAMINEN 29.1 JA NELJÄS ENSITAPAMINEN 7.2. KIHLOIHIN 29.3. AVOLIITTOON 30.4 JA NAIMISIIN 8.6 KELLO 07.05 < JA ITSE SITTEN OLISIMME VAPPUNA TAPAAMASSA MOLEMPIEN SUKULAISIA JA SITTEN OLISIN ITSE VIELÄ < SITTEN HERRAKERHON KANSSA PELAAMASSA SAHLYA.FUTISTA.JÄÄKIEKKOA JA SITTEN JÄÄPALLOA JA SALIBANDYA1


    • luonto88

      karaoke, tanssiminen, matkustelu, kavereiden kaa hengailu, luonto, metsä, tummat hiukset, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, South Park, Frasier, mökitys, yksinäisyys

      • luonto88

        kaverit ja yksinäisyys balanssissa. he arvostavat sitä että olen usein yksin, enkä vastaa puhelimeen. mutta sitten kun en ole yksin niin voin viettää heidän kanssaan aikaa ja se on laadukkaampaa kuin sitä ei tee niin usein


    • FrozenCorpse

      Kuulun selkeesti siihen, joka on yksinäinen, keräilee pehmoleluja, ajattelevaine ja jolla on ne tummat hiukset.

    • ...

      aika hauskaa että joku yhdistää VIELÄKIN hiustenväriä luonteenpiirteisiin. Et ole minun tyyppiä, koska olet itse harvinaisen pinnallinen.

    • anonyymi---

      Itse pidän näistä:
      tanssiminen, matkustelu, shoppailu, kavereiden kaa hengailu, luonto, metsä, tummat hiukset, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, eurooppalaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat, taiteet, jazz, mökitys, maalaaminen, yksinäisyys, Groove FM.

      Ja tohon Facebook-asiaan en mitään kommentoi kun koko asia on täysin perseestä koko homma.

      Päättelet sitten mitä päättelet, vähän hankala oli sanoa mihin sitä itsensä "kategoriois". Onneks kaikki ei aina ole noin mustavalkosta.

      Mutta mitä vikaa on puheliaisuudessa? Eikö se kerro vaan sosiaalisista taidoista, jos osaa pitää keskustelua yllä? Hmm... Mietin vain.

      Ja vielä yks kysymys: mikä/mitä ihmettä on Sedulat?

      • tip tap

        kategoria on aika jees ;) taidat olla aika samanhenkinen, kenties eräs tumma ja tulinen hyvinkin läheltä :)


      • SELLAINEN NAINEN
        tip tap kirjoitti:

        kategoria on aika jees ;) taidat olla aika samanhenkinen, kenties eräs tumma ja tulinen hyvinkin läheltä :)

        JONKA KANSSA OLISIMME NAIMISISSA 43 VUOTTA < SIITÄ AVIOLIITOSSA 40 VUOTTA JA 3 V YHDESSÄ JA SITTEN VIELÄ 6 LASTA < 3 POIKAA 3 TYTTÖÄ


      • anonyymi---
        tip tap kirjoitti:

        kategoria on aika jees ;) taidat olla aika samanhenkinen, kenties eräs tumma ja tulinen hyvinkin läheltä :)

        Kuinka niin?


    • Blondattu

      Tuo kakkonen on kuvaus nörttimiehestä, joka viihtyy erätulilla itsekseen, eikä harrasta tosiaan seksiä. Suosittelen että etsit naisen sijaan miehen.

    • mjhjmjh

      Jos naiselle on keskeistä seuraavat asiat niin ei ole minun nainen:
      jooga, karaoke, tanssiminen, matkustelu, shoppailu, FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä, kavereiden kaa hengailu, laskettelu, uinti.

      Seuraavanlainen saattaisi vaikka ollakin:
      luonto, metsä, tummat hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat, kirpputorit, taiteet, Beethoven, mökitys, , maalaaminen, Groove FM.

      Kumpaan kategoriaan SINÄ enemmän kuulut?

    • Joo.oo

      Mitkä osuu:

      matkustelu, aerobic, Täydelliset naiset, luonto, metsä, tummat hiukset,valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, kirpputorit, South Park, Frasier, taiteet, maalaaminen, yksinäisyys.

      Vähän väliinputoaja, mutta mökkihöperökategoria tais osua enemmän kohdalle.

    • Mies1985

      Jokin jooga ei kyllä nyt varmaan mikään pissisten harrastus ole. Sehän varmasti kaunistaa ja kehittää naisen kehoa parempaan suuntaan mitä taas leipominen, valokuvaus jne. ei tee sen enempää kuin tupakkakaan. Vaikka olihan tuo huvittava lista muutenkin.

    • .........

      Aloittajan kuvaus on oikein hyvä pinnallisesta bileprinsessasta ja syvällisestä tyttösestä. Ei kaikkia tarvitse lukea sanasta sanaan, ne ovat esimerkkejä. Minäkin olen tuon 2-vaihtoehdon puolella, tuollainen nainen olisi ihana...

    • -nainen

      Okei, tässä asiat molemmista kohdista, joista pidän/pitää kohdallani paikkaansa/olen jonkin verran kiinnostunut:
      1. karaoke(yksikseni kotona laulan), matkustelu, Salkkarit, shoppailu (silloin tällöin, ei joka viikko), NRJ (kuuntelen paljon esim. kun olen lenkillä), Moulin Rouge (hyvä leffa), meikit (kohtuullisesti meikkaan), biletys (harvoin biletän, mutta silloin tällöin ihan mukavaa), kavereiden kanssa hengailu, laskettelu (lumilautailen)
      2. luonto, metsä, valokuvaus, ajatteleminen (ajattelen ja suunnittelen ehkä liikaakin asioita) leipominen, mökitys (eli siis mökKEILY, mukavaa mutta jos mökillä olo venyy liian pitkälle niin sitten meinaa tulla mökkeily elämä korvista ulos), yksinäisyys (on hyvä olla välillä yksin ja tehdä asioita vain oman itsensä kanssa, kokoaikainen yksinäisyys ei ole hyvä), FB:n kaverilistalla alle 100 ihmistä (n. 90 tällä hetkellä, jotkut keräilevät "kavereita" FB:ssä missä ei ole mitään järkeä, ei kukaan voi tuntea montaa sataa ihmistä oikeasti ja olla heidän kaikkien kanssa yhteyksissä koko ajan)

      Ekaan tuli 10 ja tokaan 8. Jos kuuluisi pelkästään ekaan niin meno olisi aika rajua ehkä tai olisi sitten sellainen pinnallinen "bilehile". Jos kuuluisi pelkästään toiseen niin tällainen ihminen olisi mielestäni tylsä. Molemmat ryhmät sekoitettuna tasapuolisesti antaa hyvän kokonaisuuden. :)

      • mitä ruikutatte

        hei mitä väliä on jonkun yhden ihmisen mielipiteestä :D kukaan ei edes tiedä minkä näkönen näitä kirjottelee. voi olla joku lellitty pullamössöpoika joka kulkee vihreessä kolintsipaidassa setan pinssi rinnassa ja animalian logo selässä.. ja tarttis rintaliivit manboobseihinsa
        ei TIETENKÄÄn blondit elämästään nauttivat kauniit tytöt kiinnosta :D ei ne sellaselle sopiskaan


    • eräs vain...

      täyttää lähes kaikki asiat toisesta kohdasta,paitsi että ei kerää pehmoleluja ja FB-kavereita yli 100.Hän vain sattuu olemaan varattu:)

    • ---,

      Seksin keskeisyys elämässä on huomattava, eikä sitä pidä sulkea pois.

      Leipominen on kyllä alisteisen naisen lempipuuhia.

      • Tarkkana

        On muutakin seksiä kuin paneminen.

        On muutakin fyysistä kuin seksi.

        On eri asia sanoa että paneminen on keskeistä. Kuin että seksi on keskeistä, tai että seksuaalisuus on keskeistä.

        Tajuatko nyanssierot?

        Jyystäminen on seksiä, mutta seksi voi olla muutakin kuin jyystämistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe