minulla on ongelma, olen tavannut ihanan miehen, mutta hänessä on yksi vika..
Seksi hänen kanssaan on ihanaa. Olemme puhuneet hänen kanssaan minun inhostani suihinottoa kohtaan, ja lupasin yrittää hänen mielikseen. Mutta heti alussa minua alkoi yököttää, enkä pystynyt jatkamaan. Seksin jälkeen yritin jutella asiasta mutta hän heitti sen vitsiksi, ja vaati saada ensi kerralla kunnollisen suihinoton. Minä taas en usko pystyväni siihen, ei ole kovin kiihottavaa kun yökkäilen..Jollei erityisesti satu kiihottumaan siitä, mistä ei tässä ole kyse.
Mitä teen, en halua jättää suhdetta sikseen, koska muuten olen alkanut ihastumaan mieheen, hän on ihana ja hellä jos tätä pakkomiellettä ei oteta huomioon. Kaikki hänen edelliset ovat kuulemma antaneet kunnollisen suuhoidon.
mies painostaa
13
764
Vastaukset
- ennakkoluulosi on
vaikeampi juttu. Aloita siitä että peset sen mulkun itse, mutta muista että ei sitä millään kaakelinpesuaineella jynssätä. Kyllä se siitä.....pyyntö ei ole painostusta, ei siitä asetta saa.....
- Tristar
...mutta jos sanotaan ei ja se ohitetaan ja jatketaan pyytämistä /vaatimista, se on painostusta. Seksuaalisessa kanssakäymisessä ei on ei. Jos jokin ei tunnu moelmmista mukavalta, sitä ei tarvitse tehdä, piste. Pätee molempiin kumppaneihin. Seksi on asia jossa ei saa pakottaa tai pakottautua tekemään MITÄÄN, vain ja ainoastaan se mistä nauttii ja mitä vapaaehtoisesti kokeillaan. Jankkaaminen, jatkuva pyytäminen kielloista huolimatta ja toisen tunteiden ja toiveiden ohittaminen ei kuulu hyvään seksiin.
Muistan palstalla aikoinaan keskustelun anaaliseksistä, ketjullinen naisia sanoi kumppanin jatkuvasti kärttävän sitä vaikka on sanottu että sitä ei tahdota tehdä. Moni oli suostunut vain saadakseen sen jatkuvan kärttämisen loppumaan, ja tulos oli auttamatta huono, moni koki tulleensa käytetyksi ja loukatuksi, ja seksi ajatuksenakin alkoi tuntua vastenmieliseltä. Oli ketjussa ne muutamakin jotka sanoivat sitten pitäneensä siitä :D totta tai ei.
- jos...
ehdotat kondominkäyttöä?
Oletko sataprosenttisen varma, että mies on terve (sukupuolitauti).
Sinua ei voi kukaan painostaa. Jos et halua tehdä "suihinottoa" eikä mies
hyväksy mielipidettäsi niin unohda koko mies.- siis -
jos suihinottoa kondomilla ehdotat!
Tässä toinen vastaava ketju, ja naista neuvottiin, että koska sen ON NAINEN JOKA HALUAA JOTAIN ja mies ei, niin naisen PITÄÄ OPPIA POIS HALUSTA. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8360213
Mä arvasin, että kun menee toisinpäin, niin vika on edelleen naisessa.... naisen on vain opeteltava - vaikka kuinka oksettaisi - imemään kyrpää.
- just joo
Ottamatta enempää kantaa ongelmaanne, "ihana" miehesi kuulostaa vähän paskalta jätkältä. Uudelle kumppanille ei ehkä kuulu olla heti kertomassa, kuinka "kaikki exät hoiti hommat paljon sua paremmin", oli kyse mistä tahansa. V*ttu mikä urpo.
- Samantha
>>Ottamatta enempää kantaa ongelmaanne, "ihana" miehesi kuulostaa vähän paskalta jätkältä. Uudelle kumppanille ei ehkä kuulu olla heti kertomassa, kuinka "kaikki exät hoiti hommat paljon sua paremmin", oli kyse mistä tahansa. V*ttu mikä urpo.>Seksin jälkeen yritin jutella asiasta mutta hän heitti sen vitsiksi, ja vaati saada ensi kerralla kunnollisen suihinoton.
- perspanoa-
Samantha kirjoitti:
>>Ottamatta enempää kantaa ongelmaanne, "ihana" miehesi kuulostaa vähän paskalta jätkältä. Uudelle kumppanille ei ehkä kuulu olla heti kertomassa, kuinka "kaikki exät hoiti hommat paljon sua paremmin", oli kyse mistä tahansa. V*ttu mikä urpo.>Seksin jälkeen yritin jutella asiasta mutta hän heitti sen vitsiksi, ja vaati saada ensi kerralla kunnollisen suihinoton.
sillä siitähän joka nainen nauttii ja unelmoi!
- et tee
sitä, jos sua yököttää.
mun exä oli sellainen, että hänelle esileikki oli sitä, että nainen ottaa suihin. naiselle hän ei koskaan antanut mitään. mutta naisen olisi pitänyt tehdä miehelle sitä mitä mies halusi. hänen asenteensa johti siihen, että seksi alkoi ällöttää. en suostunut enää koskeekaan häneen. ja toivoin ettei hänkään koskenut minuun. onnellinen kun pääsin eroon tuollaisesta ihmisestä. :) ja mäkin kuulin tuon manipuloinnin, että kaikki exät olivat ottaneet suihin, suurin osa jopa loppuun asti. ja hah!
jätä se tyyppi. sun fiilikset muuttuu vaan huonommaksi. et saa siltä ukolta ansaitsemaasi kohtelua. - Pahenee vaan
ajan kanssa, jos opettelet ensin yhden asian mikä on mielestäsi vastenmielistä ja teet sitä miehen mieliksi sinulla on kohta toinen ja kolmas asia mitä voit miehesi mielestä tehdä hänen mielikseen vaikket itse siitä pitäsi yhtään.
Yksi kysymys, nuoleeko mies sinua? Nuoleeko kunnolla orkkuun asti? Nuolisiko yhtä usein kun haluaisi sinun imevän? Jos ei nuole kunnolla ja yhtä usein, miksi sinunkaan pitäisi imeä häntä?
EI, jos et pidä suihinotosta, sinun ei tarvitse tehdä sitä! Alat vain ajan kanssa inhoamaan koko seksiä ja miestäsi..been there: Minä jätin anaalinhinkujan, eikä ole ikävä! Nykyinen mies on ihana ja hänen tahtoo myös minun nauttivan seksistä eikä todellakaan painosta tekemään mitään mitä en halua! :)
Onnea tulevaan! - VAnha juttu
KAikki edelliset on antaneet sitä sun tätä, tuota ne miehet käyttää, puoletkaan miesten jutuista ei oo totta! Miesporukalla vaan aina sanotaan että sillä kannattaa painostaa, esim. edellinen antoi persettäkin jne...
Ei kannata tehdä MITÄÄN mikä tuntuu pahalta! - koskaan
painostanut muijia seksiin. olen vain tunkenut kyrvän niiden suuhun ja ne on alkanut tyytyväisenä imee. ja perspanot hoituu samalla. joskus vähä kiemurtelee
mut mä olen pari kertaa läimäittäny pakaroille ja mela vain bee rööriin sisään. tyytyväisii ovat olleet. nii tää nykyinenkin vaikka mun pitäs muka enemän pussata. - ei-mikään-deedee
Minusta olisi kyllä miehellä pesun paikka!
- Kokemusta jne.
Olen ollut kymmenien naisten kanssa, ja kaikki ovat Halunneet suuseksiä
puolin ja toisin. Maailman luonnollisin asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317202Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142609Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641250- 1001029
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137910Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71907Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13743Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18721