Demari toteutti TYÖREFORMIN,

Kara-Åke

10

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaaaleppi

      "demari"-yhteiskunnasta sekin:

      Tyytymättömyys kapitalismiin on laajaa, ilmenee Britannian yleisradioyhtiön BBC:n uutisten teettämästä laajasta mielipidekyselystä.

      Vain joka kymmenes arvioi vapaan markkinatalouden toimivan hyvin nyt, kun kommunismin kaatumista symboloivasta Berliinin muurin murtumisesta on kulunut 20 vuotta. Kysely tehtiin 27 maassa, ja siihen vastasi yli 29 000 ihmistä.

      Vain kahdessa maassa - Yhdysvalloissa ja Pakistanissa - yli viidennes vastaajista katsoo kapitalismin toimivan nykymuodossaan hyvin. Reilu puolet vastaajista on sitä mieltä, että kapitalismin ongelmien ratkaisu vaatii uudistuksia ja sääntelyä.

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009110910567064_ul.shtml

      • lopen väsynyt

        on muuttunut niin kiireiseksi ta tehokkuushakuiseksi, että ihmisen fysiikka ei tahdo kestää mukana. Jos henkilö jo nyt työskentelee lähes äärirajoilla ja edelleen pyydetään tehostamaan niin eipä ainakaan tarvitse eläkkeitä kauaa maksella. Ilo ja nauru on kadonnut yhteiskunnasta. Jos näin pitää jatkaa, niin kannabis voitaisiin vapauttaa ihmisille rentoutumisen välineeksi. Jaksaisivat sitten taas vähän paremmin.


      • Haans.
        lopen väsynyt kirjoitti:

        on muuttunut niin kiireiseksi ta tehokkuushakuiseksi, että ihmisen fysiikka ei tahdo kestää mukana. Jos henkilö jo nyt työskentelee lähes äärirajoilla ja edelleen pyydetään tehostamaan niin eipä ainakaan tarvitse eläkkeitä kauaa maksella. Ilo ja nauru on kadonnut yhteiskunnasta. Jos näin pitää jatkaa, niin kannabis voitaisiin vapauttaa ihmisille rentoutumisen välineeksi. Jaksaisivat sitten taas vähän paremmin.

        niin virkeitä, esiintyessään televisiossa, vaikka he ovat "tehneet töitä" kymmenkin miljoonan euron edestä vuodessa. Nehän vasta "töitä" ovat tehneet, ollilat, wahlroosit (kartanohommiakin 500 000 euron vuotuisten maataloustukiaisten vastineeksi, ja pankinjohtajan viran sivussa).

        Kuinka he ovat niin virkeitä, vaikka ovat tehneet niin paljon "töitä" ?
        mietippä sitä, ...

        ...vai johtuisiko heidän virkeytensä siitä, että sinä revität itsesi hengiltä...


      • Haans.
        Haans. kirjoitti:

        niin virkeitä, esiintyessään televisiossa, vaikka he ovat "tehneet töitä" kymmenkin miljoonan euron edestä vuodessa. Nehän vasta "töitä" ovat tehneet, ollilat, wahlroosit (kartanohommiakin 500 000 euron vuotuisten maataloustukiaisten vastineeksi, ja pankinjohtajan viran sivussa).

        Kuinka he ovat niin virkeitä, vaikka ovat tehneet niin paljon "töitä" ?
        mietippä sitä, ...

        ...vai johtuisiko heidän virkeytensä siitä, että sinä revität itsesi hengiltä...

        kyllähän ay-liike voi itse katsoa peiliin, mutta rumilushan sieltä löytyy, kun poliittinen siipi, se "demari" juuri ajoi läpi tämän työreformin. Työreformissa 300 000 suomalaista painaa ilmaistöitä, toisen puolen välillä huilatessa kortistossa. Välilla vaihdetaan vuoroa ja näin mennään työeläkeputkeen, ja kas, "suomi vanhenee" kovaa vauhtia. Ei se fyysisesti vanhene, vaan kusettajat valehtelee.

        Ja tosiaankin, em. työvoimareservin painaessa ilmaishommia, se palkollisten joukkio painaa rajuakin rajummin ylitöitä, niin että rajat paukkuvat.

        Kyllä "demarit" tämän tietävät, tasan tarkkaan, silti kehtasivat päin näköä valehdella, siitä työvoimapulasta. Joka siis vain oli EU-halpisten sisäänuiton peitetarina. Katalaa, eikö totta.


      • toijtohtr
        Haans. kirjoitti:

        kyllähän ay-liike voi itse katsoa peiliin, mutta rumilushan sieltä löytyy, kun poliittinen siipi, se "demari" juuri ajoi läpi tämän työreformin. Työreformissa 300 000 suomalaista painaa ilmaistöitä, toisen puolen välillä huilatessa kortistossa. Välilla vaihdetaan vuoroa ja näin mennään työeläkeputkeen, ja kas, "suomi vanhenee" kovaa vauhtia. Ei se fyysisesti vanhene, vaan kusettajat valehtelee.

        Ja tosiaankin, em. työvoimareservin painaessa ilmaishommia, se palkollisten joukkio painaa rajuakin rajummin ylitöitä, niin että rajat paukkuvat.

        Kyllä "demarit" tämän tietävät, tasan tarkkaan, silti kehtasivat päin näköä valehdella, siitä työvoimapulasta. Joka siis vain oli EU-halpisten sisäänuiton peitetarina. Katalaa, eikö totta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8629008


      • hgsghgfhg

      • lksjdflksdlksd
        Haans. kirjoitti:

        kyllähän ay-liike voi itse katsoa peiliin, mutta rumilushan sieltä löytyy, kun poliittinen siipi, se "demari" juuri ajoi läpi tämän työreformin. Työreformissa 300 000 suomalaista painaa ilmaistöitä, toisen puolen välillä huilatessa kortistossa. Välilla vaihdetaan vuoroa ja näin mennään työeläkeputkeen, ja kas, "suomi vanhenee" kovaa vauhtia. Ei se fyysisesti vanhene, vaan kusettajat valehtelee.

        Ja tosiaankin, em. työvoimareservin painaessa ilmaishommia, se palkollisten joukkio painaa rajuakin rajummin ylitöitä, niin että rajat paukkuvat.

        Kyllä "demarit" tämän tietävät, tasan tarkkaan, silti kehtasivat päin näköä valehdella, siitä työvoimapulasta. Joka siis vain oli EU-halpisten sisäänuiton peitetarina. Katalaa, eikö totta.

        kirjoittaja voi olla yhtähyvin kokoomuslainen tai demari, "työväen" miehiä siis molemmat. Yhteistä heille on, että he ajoivat läpi työreformin. Sen kepulaisen hankkeen, ja vielä "työvoimapula"-valheiden varjolla:

        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=236836


      • Kara-Åke

      • Syytsalattava

        Brexit menikin kertaheitolla läpi vaikka kusetus-gallupit muuta väitti.


    • lksfdölkgl

      http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2009/08/05/tasta-tyontekija-500-eurolla/200917652/139?pos=0


      ... hyvää tässä työreformissa on tietenkin se, että "työllisyys" paranee ja työttömyystilastoja voidaan sievistellä kauniimmanoloisiksi.

      --- huonoa tietenkin se, että se maksaa: ensin sen 500 euroa, mutta todelliset kustannukset ovat kokonaan jääneet mainitsematta, eläminen, siis vuokra ja ruoka, sen kustantaa "fatta", siis sinä, ulkomailta otettavana valtion velkana:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8648865

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe