Eli tarttisin vähän apua.
Oon 17-vuotias tyttö ja oon ihan tolkuttoman ihastunut yhteen samalla luokalla olevaan poikaan. En ole koskaan jutellut hänen kanssaan mitään, eikä pyöritä samoissa piireissäkään. (hän on ns. "suosittu" ja minä en..) Olen tosi ujo, enkä ole koskaan aikaisemmin ollut kenenkään pojan kanssa. Miten voisin saada pojan kiinnostumaan itsestäni, vai onko tilanne ihan mahdoton...
Muutenkin minusta tuntuu, että kukaan poika ei ole kiinnostunut minusta. Mielestäni olen kuitenkin ihan nätti ja luonteeltani iloinen ja positiivinen, tosin todella ujo! Minulla on vaaleat pitkät jiukset ja olen 170cm pitkä ja hoikka. (enemmän laiha, kuin läski) Takapuoleni on sinänsä aika iso, mutta ei mikään "läskiperse", vaan kiinteä ja muodokas. Kuppikoko on A/B eli ei mikään kovin iso.
Rupeaa vaan tuntumaan aika turhauttavalta, kun kohta oon jo 18 ja kertaakaan en ole seurutellut, eikä kukaan poikakaan ole näyttänyt mitään kiinnostuksen merkkejä.
Eli mitä voisin tehdä, että saisin mahdollisesti tuon pojan, johon olen ihastunut, kiinnostumaan minusta tai muutenkin muut miespuoliset henkilöt. Rupeaa jo tuntumaan aika toivottomalta..

Mulle on toi tilanne yläasteelta tuttu, ku olin tosi ujo, itseasiassa kaikkien seurassa, paitsi omien hyvien kavereitten kanssa sit uskalsin olla ihan rennosti "oma itseni"..
Seurustelen ja oon nyt lukiossa, en oo "joka-paikan-höylä" jonka tunkee itteään kaikkialle ja hakee huomiota, mut mun itsetunto on parantunu älyttömästi noista yläasteajoista, jossain vaiheessa vaa lakkasin murehtimasta itteäni.
Tolle komistukselle jos et uskalla mennä vielä juttelemaan, niin kannattaa tehä alkuun tuttavuutta muihin luokkasi/koulusi jätkiin.. Ja kannattaa muutenkin tutustua niihin, aevan varmasti siellä on montakin yllättävää ja tutustumisen arvosta tyyppiä:))
Kysäse vaikka kelloa tai kynää joltain luokkalaiseltas vaikka sitten "ei niin suositulta" pojalta, jonka kumminkin oot joskus nähny liikkuvan ihastukses kanssa, tai miksei joltain vähä äänekkäämmältäkin, koska se ainakin on tottunut olemaan äänessä eikä varmaa ihmettele jos siltä jotain kysästään..
Turhin pelko on varmaan se, että olettaa tän jätkän sitten luulevan että SITÄ ollaan iskemässä, pitää vaa olla itsevarma ja kysyä kynää ihan lennosta vaan, eikä piipittää punastellen jotain jostain kynästä jolleki luokan pahimmalle fruittarille.. : D
Kaikkien luokkalaisten/kurssilaisten kanssa ei tarvii tietenkään kavereita olla, (voihan sitä viettää nuoruutensa ihan yksinkin...mut) mut hyvä on jos kumminki puheväleissä on ees jonkun osan kanssa, ja ittellään on sellane lepposa fiilis, että tarvittassa uskaltaa mennä kyselemään jotain mikä tuntuu luontevalta, olkoon se sitten että mitä tuli läksyks, tai miten menee.
Voithan toisaalta tietty ruveta pientä flirttiä kehittelemään tän jätkäs kanssa, mut seki vaatii rohkeutta..
Luokassa, käytävillä ja ruokalassa voit sitä vähän väliä vilkuilla, kattoo että miten se ylipäätään reagoi suhun.. Mut sitten kun sellasta uteliasta vilkuilua on tapahtunut jo jonkin aikaa, niin pitäis oikeasti tehä jotain.. Ihan kumpi vaan voi tehä alotteen, mut jos oikeesti tästä jätkästä välität, niin rohkaisisin sua itteäs tekemään sen! Alotteen tekeminen voi joskus tuntuu helvetin vaikeelta, etenkin jos jotain vilkuilua on jo tapahtunut pidemmänkin aikaa, koska on vaan tottunut seuraamaan toista kauempaa...
Mut joo.. lopulta sä itse kumminkin päätät että mitä aiot, täs mä vaan jotain kantaa esitin asiaan:)
Ei muuta ku ihanaa sunnuntaita, ja valtavasti uskallusta, kyllä sä vielä valloitat tän pojan;)
Ne kaverit varmaan arvostaa sitä että olivat sinulle vain välineitä saada ihastuksesi. Tuollaista toimintaa kutsutaan hyväksikäyttämiseksi. Aivan varmasti tulee riitoja ja huonolla tuurilla pitkiä välirikkoja ja kaveriporukan jakautumista.
Mutta eihän se varmaankaan sinua kiinnosta, kun sinulla on omat kaverisi ja lopputuloksena sait sen mitä lähdit hakemaan, muiden tappiosta ei väliä.
Ja ennen kuin ajattelet etteivät he koskaan saa tietää ettet ollut kiinnostunut heistä, niin usko pois ei mene kuin pari kuukautta tai vuosi niin asia on kaikkien tiedossa.
aah... Ihanan kamalaa aikaa
Moro! Oon 22v kundi. Ja en ala kertomaan että "tiedän miltä sunusta tuntuu..." jne. Ensinnäkin olen mies ja sen olen oppinut jo että miehet eivät ymmärrä naisten ajatusmaailmaa. (Piste!)Mutta tuosta teini-iästä ei ole kovinkauaa, ja voin sanoa että itsevarmuus kasvaa vain kokemuksen kautta. En ollut itsekkään seurustellut tai harrastanut seksiä ennen kuin täytin 20. Päätin juuri reilut 18 kuukautta kestäneen suhteen tyttöystäväni kanssa (etäsuhteet on pahinta mitä nuorille on keksitty) Mutta hän kertoi minulle kuinka oli ollut ihastunut minuun lukion ensimmäisestä vuodesta, mutta ei koskaan ollut uskaltautunut juttelemaan.
Kun puhuimme asiasta hän kertoi sen johtuneen vain siitä jostakin... Ja TIEDÄN että kaikki ihmiset kokevat sitä joskus elämässään, pelkoa mennä juttelemaan ihastuksensa kohteelle.
Kuitenkin hän sitten uskalsi (vielä selvinpäin) ja on monetkerrat nauroi kuinka helppo olin :P
(kello paljon... teksi ehkä sekvaa)
Mutta mitä yritän sanoa, on että kuvailet itsesi ehdottomasti kauniiksi, ja uskaltaisin sanoa että koulussasi on useampikin kundi joka on ihastunut sinuun, mutta on samallatavalla ujo ja hiukan pelokas.
USKO kun kerron että tuo vaihe menee ohi! Ja uskallat varmasti jutella ihastuksellesikin jokupäivä.
Ikäväkyllä en osaa kundin "iskemiseksi" antaa neuvoja, kun en tapausta tunne, mutta edellisellä kirjoittajalla oli toimiva ajatus... aloita juttelemalla joillekin pojille luokallasi, vaikka olisi vain paljonko kello on? Monelta huomenna alkoikaan koulu? Kirjoititko ne tehtävät ylös, voinko kopioida? tms.
Jos alat pikkuhiljaa kasvattamaan itseluottamustasi miesten kanssa, uskon että selviät tulevaisuudessa mahtavasti!
(Ja nyt tajuan ettei tästä ole juurikaan hyötyä varsinaisen ongelmasi kanssa, mutta tulipahan kirjoitettua niin postataan kanssa sitten)
Onnea ja itseluottamusrikasta tulevaisuutta sinulle!
voi ei!
olen ihastunut luokallamme olevaan poikaan ja en tiedä pitääkö hän minusta. olen 10v. ja 140 cm pitkä. olen laiha ja minulla on tummat pitkät hiukset. en ole koskaan ollut yhdeenkään pojan kanssa ja kaikki muut söpöt pojat luokaltamme on jo varattu (pelkästään kiusaajat ovat jäljellä)... en tiedä mitä tekisin ja toinenkin luokallani oleva tyttö on ihastunut häneen. pitäisikö minun vain sanoa hänelle että olen lätkässä häneen vai mitä voin tehdä??Et mitään
Syö aamupuurosi kunnolla kunnet vielä uskalla.ohoh
olen seurustellut neljästi,ja olen 12 v ;)WOW
no OHO ! onneks olkoon hei ! D::D:d..d.d..d.d.:D..d lolole oma ittes<3
ite oon 13 wee ooon seukannu 3 pojan kaa ja alon seukkaan kun olin 10,joten annan sulle ny muutaman neuvonyks ole oma itsesi pojat arvostavat sitä! vaikka se ei siltä aina näytä.
yritä olla suosittu puhu kaikille jotka tunnet ja puhu kovaa. silloin jos hän on samassa huoneessa hänen huomionsa pitäisi kinnittyä sinuu... mulla ainakin toimi
yritä tehdä kaikkesi ulkonäkösi "parantamiseksi".
enkä tarkoita huoramaisia vaatteita vaan vaatteita,meikkejä ja hiuksia niinkuin itse parhaaksi näet
mielellään pitäisi olla samasta tyylilajista olevia kikkoja sillä muuten näytät nörtiltä joka yrittää olla jotakin
toivottavasti auttavatXD
ooks iha varma???
ei toiminu mulla.... pojat ei ees huomaa mua... olin koko ala-asteen hirveissä ryysyissä kulkeva tyttö... >.< kesällä päätin tehä asialle jtn ja musta tuli oikeestaan iha hyvän näköne mut oon hiukan pullukka (sis. en ylipainone iha normi painot ja sillee) pikku makkarat mahassa ;DDvaikuttaaks mun paino oikeesti asiaan?? puhtaa siistit nätit vaatteet ja meikkiä joku määrä.. yritän erottua ja sillee.. mut silti mulle vaa vittuillaan ja ollaan ilkeitä.. mut taas nille tytöille jotka o iha perus näkösii saa pojilt hirveesti kommentteja et kuinka nätti o ja nii pois päi..
ai juu..
unohtu.. ja en yritä saada huomiota mitenkään erikoisemmin oon ihmisille kiltti ja kohtelias ja yritän puhua enempi ojille mutten päällekäyvästi tai sillee.. ;DAsia on hieman eri kun ikää tulee lisää, mutta pojille alle 17v sillä on aivan järkyttävästi merkitystä.
Jos asia vaivaa sinua niin laihduta ne ylimääräiset 5 kiloa pois ja tulet huomaamaan ison muutoksen kiinnostuksen määrässä.
Onko suosittu myös muiden tyttöjen keskuudessa?
Jos on niin suosittelisin jättämään väliin, taidatte olla liian erityyppisiä. Sen sijaan jostain muualta koulustasi voi löytyä paljon parempikin ehdokas sinulle.Muuta
Muuta maalle Maaningalle! Sieltä niitä tosimiehiä löytyy!PS. En oikein luota noihin 10-12 vuotiaiden konsteihin... :D
oot vast 11v ja nuori ja on normaali että kaverilla on sama ihastus ku sullakin
varmakaikilla on olu sama tilanne
+ brunet ruleeeeeeeeeeeeeeee tottakai
eise vaikuta kummast se tykkäää vaa sen takii kun sun on bestiss on BLONDII come oonnnnnnnn
jokaisell on kumminkin oma nais ja miesmaku voi ollaettä ei edes huomaaa
sinua koska olet aina bestiksesi kanssa
paras nevoni on että mene juttelemaan rauhassa pojalle
go girl
t: melkein aikuinen nainen
+ jos jätkä on suosittu ja esittäää sun seurassa jotain muuta
+kysyi koulujuttuja,sen lähestymistapa on kyl kyseenalainen
unohda koko ihminen
saat paremmankin kärsivällisyydestä palkitaa
mut kumpikaan ei tee asialle mitään
pitäiskiö naisen tehdä alote
Nyt kevääl se halus olla mun kaveri (nii se ainaki sano),, mut koko "kaveruus" päätty siihen ku se alko vinkkailemaa mulle silmää ja tekemään kielellä sillain oudosti. Sitte se vähäks aikaa lopetti ja nyt se taas vinkkailee mulle silmää välillä... Muille luokkalaisilleni tytöille ei tee noin, vaan mulle. Oon miettiny tykkääks se musta vai kuvittelenko vaan? Itse tykkään siitä <3
Pe-hehehe- herkele...
neuvokaa pliis...