Erään hörhön elämää osa 3

huh hoijaa

Jatkoa osalle 1: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8749701
ja osalle 2: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8777875

Eilenkin hörhön hörhöily alkoi aamuseitsemältä ja on jatkunut lähes tauottomasti tämän päivän puolelle. Jonkinlaisesta pakkomielteestä on selkeästi kyse, eikä tuollainen 18 tuntia tietokoneen ääressä hörhöilemässä istuminen ole kovin terveellistä fyysisestikään.

Steurastaja 30.1.2010 23:32
Steurastaja 30.1.2010 23:20
Steurastaja 30.1.2010 23:14
Steurastaja 30.1.2010 22:57
Steurastaja 30.1.2010 22:28
Steurastaja 30.1.2010 22:17
Steurastaja 30.1.2010 22:06
Steurastaja 30.1.2010 21:21
Steurastaja 30.1.2010 21:13
Steurastaja 30.1.2010 20:56
Steurastaja 30.1.2010 20:37
Steurastaja 30.1.2010 20:29
Steurastaja 30.1.2010 20:14
Steurastaja 30.1.2010 20:03
Steurastaja 30.1.2010 19:40
Steurastaja 30.1.2010 19:25
Steurastaja 30.1.2010 18:55
Steurastaja 30.1.2010 18:52
Steurastaja 30.1.2010 18:46
Steurastaja 30.1.2010 18:27
Steurastaja 30.1.2010 18:11
Steurastaja 30.1.2010 17:57
Steurastaja 30.1.2010 17:41
Steurastaja 30.1.2010 17:29
Steurastaja 30.1.2010 17:14
Steurastaja 30.1.2010 17:05
Steurastaja 30.1.2010 16:37
Steurastaja 30.1.2010 16:21
Steurastaja 30.1.2010 16:16
Steurastaja 30.1.2010 15:09
Steurastaja 30.1.2010 14:44
Steurastaja 30.1.2010 14:14
Steurastaja 30.1.2010 13:36
Steurastaja 30.1.2010 13:32
Steurastaja 30.1.2010 13:14
Steurastaja 30.1.2010 12:51
Steurastaja 30.1.2010 12:37
Steurastaja 30.1.2010 12:11
Steurastaja 30.1.2010 11:57
Steurastaja 30.1.2010 09:34
Steurastaja 30.1.2010 09:08
Steurastaja 30.1.2010 08:32
Steurastaja 30.1.2010 08:20
Steurastaja 30.1.2010 07:25
Steurastaja 30.1.2010 07:03

Steurastaja 29.1.2010 23:33
Steurastaja 29.1.2010 23:03
Steurastaja 29.1.2010 22:45
Steurastaja 29.1.2010 22:25
Steurastaja 29.1.2010 22:00
Steurastaja 29.1.2010 21:51
Steurastaja 29.1.2010 21:36
Steurastaja 29.1.2010 21:20
Steurastaja 29.1.2010 20:54
Steurastaja 29.1.2010 20:18
Steurastaja 29.1.2010 20:08
Steurastaja 29.1.2010 19:54
Steurastaja 29.1.2010 19:38
Steurastaja 29.1.2010 19:28
Steurastaja 29.1.2010 19:12
Steurastaja 29.1.2010 18:55
Steurastaja 29.1.2010 18:48
Steurastaja 29.1.2010 18:32
Steurastaja 29.1.2010 18:08
Steurastaja 29.1.2010 18:03
Steurastaja 29.1.2010 17:22
Steurastaja 29.1.2010 17:06
Steurastaja 29.1.2010 16:57
Steurastaja 29.1.2010 14:22
Steurastaja 29.1.2010 13:56
Steurastaja 29.1.2010 13:53
Steurastaja 29.1.2010 13:37
Steurastaja 29.1.2010 13:01
Steurastaja 29.1.2010 12:56
Steurastaja 29.1.2010 12:29
Steurastaja 29.1.2010 12:11
Steurastaja 29.1.2010 11:41
Steurastaja 29.1.2010 11:17
Steurastaja 29.1.2010 11:03
Steurastaja 29.1.2010 10:55
Steurastaja 29.1.2010 10:49
Steurastaja 29.1.2010 10:46
Steurastaja 29.1.2010 09:53
Steurastaja 29.1.2010 09:27
Steurastaja 29.1.2010 09:23
Steurastaja 29.1.2010 08:28
Steurastaja 29.1.2010 08:15
Steurastaja 29.1.2010 05:59

Steurastaja 28.1.2010 20:51
Steurastaja 28.1.2010 20:10
Steurastaja 28.1.2010 19:39
Steurastaja 28.1.2010 19:07
Steurastaja 28.1.2010 18:51
Steurastaja 28.1.2010 18:34
Steurastaja 28.1.2010 18:18
Steurastaja 28.1.2010 17:22
Steurastaja 28.1.2010 17:12
Steurastaja 28.1.2010 15:17
Steurastaja 28.1.2010 14:09
Steurastaja 28.1.2010 11:32
Steurastaja 28.1.2010 11:26
Steurastaja 28.1.2010 11:10
Steurastaja 28.1.2010 11:09
Steurastaja 28.1.2010 10:51
Steurastaja 28.1.2010 10:44
Steurastaja 28.1.2010 08:25
Steurastaja 28.1.2010 08:01
Steurastaja 28.1.2010 07:35
Steurastaja 28.1.2010 07:06

7

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Januus

      Vituttaako sua hohheli kun et itse moiseen pysty? Ja kenelläköhän se pakkomielle on hörhöillä? Miten sä voit olla täällä joka yö? eikö sulla ole todellakaan mitään muuta tekemistä? Mitä sitten teet kun agw julistetaan täydeksi huijaukseksi julkisesti?

      • no huh huh

        Mene pois vauvamainen pelle.


      • Januus
        no huh huh kirjoitti:

        Mene pois vauvamainen pelle.

        Mene itse eläimellinen narri. Taitaa olla toi hohheli vapaankasvatuksen tulos. Eikö sun vanhemmat kato ollenkaan sun tekemisiä? Vituttaa se varmaan kun ei pääse mopollakaan ajelemaan kun on niin kylmä. Miksi et voisi siirtyä vaikka IRC-callerian puolelle, koska se sopii ikääsi paremmin.


      • huh hoijaa
        Januus kirjoitti:

        Mene itse eläimellinen narri. Taitaa olla toi hohheli vapaankasvatuksen tulos. Eikö sun vanhemmat kato ollenkaan sun tekemisiä? Vituttaa se varmaan kun ei pääse mopollakaan ajelemaan kun on niin kylmä. Miksi et voisi siirtyä vaikka IRC-callerian puolelle, koska se sopii ikääsi paremmin.

        Ok, sovitaan että sinä voitit tämän "väittelyn".


    • no huh huh

      Tämän täytyy olla jo jonkinlainen ennätys. Hörhö aloitti hörhöilynsä lauantaina aamuseitsemältä, jatkoi sitä lähes tauotta seuraavaan keskiyöhön ja vielä neljä tuntia sen ylikin, eli noin 21 tuntia putkeen. Sitten alle 6 tunnin unien jälkeen taas uutta hörhöilyä putkeen.

      Steurastaja 31.1.2010 23:03
      Steurastaja 31.1.2010 22:44
      Steurastaja 31.1.2010 22:07
      Steurastaja 31.1.2010 21:54
      Steurastaja 31.1.2010 21:37
      Steurastaja 31.1.2010 21:28
      Steurastaja 31.1.2010 20:57
      Steurastaja 31.1.2010 20:20
      Steurastaja 31.1.2010 18:24
      Steurastaja 31.1.2010 18:12
      Steurastaja 31.1.2010 16:39
      Steurastaja 31.1.2010 16:33
      Steurastaja 31.1.2010 16:01
      Steurastaja 31.1.2010 15:47
      Steurastaja 31.1.2010 15:26
      Steurastaja 31.1.2010 15:04
      Steurastaja 31.1.2010 14:40
      Steurastaja 31.1.2010 14:34
      Steurastaja 31.1.2010 14:23
      Steurastaja 31.1.2010 11:53
      Steurastaja 31.1.2010 11:33
      Steurastaja 31.1.2010 10:43
      Steurastaja 31.1.2010 10:11
      Steurastaja 31.1.2010 10:02
      Steurastaja 31.1.2010 04:04
      Steurastaja 31.1.2010 03:48
      Steurastaja 31.1.2010 03:39
      Steurastaja 31.1.2010 02:49
      Steurastaja 31.1.2010 02:12
      Steurastaja 31.1.2010 02:02
      Steurastaja 31.1.2010 01:54
      Steurastaja 31.1.2010 01:42
      Steurastaja 31.1.2010 01:22
      Steurastaja 31.1.2010 01:11
      Steurastaja 31.1.2010 01:00
      Steurastaja 31.1.2010 00:57
      Steurastaja 31.1.2010 00:41

      • 7410

        Mene pois, kukaan ei kaipaa sinua täällä.
        Ketään ei kiinnosta nuo ääliömäiset postauksesi.


      • 7417
        7410 kirjoitti:

        Mene pois, kukaan ei kaipaa sinua täällä.
        Ketään ei kiinnosta nuo ääliömäiset postauksesi.

        Mene pois, kukaan ei kaipaa sinua täällä.
        Ketään ei kiinnosta nuo ääliömäiset postauksesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe