Jatkoa osalle 1: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8749701
ja osalle 2: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8777875
Eilenkin hörhön hörhöily alkoi aamuseitsemältä ja on jatkunut lähes tauottomasti tämän päivän puolelle. Jonkinlaisesta pakkomielteestä on selkeästi kyse, eikä tuollainen 18 tuntia tietokoneen ääressä hörhöilemässä istuminen ole kovin terveellistä fyysisestikään.
Steurastaja 30.1.2010 23:32
Steurastaja 30.1.2010 23:20
Steurastaja 30.1.2010 23:14
Steurastaja 30.1.2010 22:57
Steurastaja 30.1.2010 22:28
Steurastaja 30.1.2010 22:17
Steurastaja 30.1.2010 22:06
Steurastaja 30.1.2010 21:21
Steurastaja 30.1.2010 21:13
Steurastaja 30.1.2010 20:56
Steurastaja 30.1.2010 20:37
Steurastaja 30.1.2010 20:29
Steurastaja 30.1.2010 20:14
Steurastaja 30.1.2010 20:03
Steurastaja 30.1.2010 19:40
Steurastaja 30.1.2010 19:25
Steurastaja 30.1.2010 18:55
Steurastaja 30.1.2010 18:52
Steurastaja 30.1.2010 18:46
Steurastaja 30.1.2010 18:27
Steurastaja 30.1.2010 18:11
Steurastaja 30.1.2010 17:57
Steurastaja 30.1.2010 17:41
Steurastaja 30.1.2010 17:29
Steurastaja 30.1.2010 17:14
Steurastaja 30.1.2010 17:05
Steurastaja 30.1.2010 16:37
Steurastaja 30.1.2010 16:21
Steurastaja 30.1.2010 16:16
Steurastaja 30.1.2010 15:09
Steurastaja 30.1.2010 14:44
Steurastaja 30.1.2010 14:14
Steurastaja 30.1.2010 13:36
Steurastaja 30.1.2010 13:32
Steurastaja 30.1.2010 13:14
Steurastaja 30.1.2010 12:51
Steurastaja 30.1.2010 12:37
Steurastaja 30.1.2010 12:11
Steurastaja 30.1.2010 11:57
Steurastaja 30.1.2010 09:34
Steurastaja 30.1.2010 09:08
Steurastaja 30.1.2010 08:32
Steurastaja 30.1.2010 08:20
Steurastaja 30.1.2010 07:25
Steurastaja 30.1.2010 07:03
Steurastaja 29.1.2010 23:33
Steurastaja 29.1.2010 23:03
Steurastaja 29.1.2010 22:45
Steurastaja 29.1.2010 22:25
Steurastaja 29.1.2010 22:00
Steurastaja 29.1.2010 21:51
Steurastaja 29.1.2010 21:36
Steurastaja 29.1.2010 21:20
Steurastaja 29.1.2010 20:54
Steurastaja 29.1.2010 20:18
Steurastaja 29.1.2010 20:08
Steurastaja 29.1.2010 19:54
Steurastaja 29.1.2010 19:38
Steurastaja 29.1.2010 19:28
Steurastaja 29.1.2010 19:12
Steurastaja 29.1.2010 18:55
Steurastaja 29.1.2010 18:48
Steurastaja 29.1.2010 18:32
Steurastaja 29.1.2010 18:08
Steurastaja 29.1.2010 18:03
Steurastaja 29.1.2010 17:22
Steurastaja 29.1.2010 17:06
Steurastaja 29.1.2010 16:57
Steurastaja 29.1.2010 14:22
Steurastaja 29.1.2010 13:56
Steurastaja 29.1.2010 13:53
Steurastaja 29.1.2010 13:37
Steurastaja 29.1.2010 13:01
Steurastaja 29.1.2010 12:56
Steurastaja 29.1.2010 12:29
Steurastaja 29.1.2010 12:11
Steurastaja 29.1.2010 11:41
Steurastaja 29.1.2010 11:17
Steurastaja 29.1.2010 11:03
Steurastaja 29.1.2010 10:55
Steurastaja 29.1.2010 10:49
Steurastaja 29.1.2010 10:46
Steurastaja 29.1.2010 09:53
Steurastaja 29.1.2010 09:27
Steurastaja 29.1.2010 09:23
Steurastaja 29.1.2010 08:28
Steurastaja 29.1.2010 08:15
Steurastaja 29.1.2010 05:59
Steurastaja 28.1.2010 20:51
Steurastaja 28.1.2010 20:10
Steurastaja 28.1.2010 19:39
Steurastaja 28.1.2010 19:07
Steurastaja 28.1.2010 18:51
Steurastaja 28.1.2010 18:34
Steurastaja 28.1.2010 18:18
Steurastaja 28.1.2010 17:22
Steurastaja 28.1.2010 17:12
Steurastaja 28.1.2010 15:17
Steurastaja 28.1.2010 14:09
Steurastaja 28.1.2010 11:32
Steurastaja 28.1.2010 11:26
Steurastaja 28.1.2010 11:10
Steurastaja 28.1.2010 11:09
Steurastaja 28.1.2010 10:51
Steurastaja 28.1.2010 10:44
Steurastaja 28.1.2010 08:25
Steurastaja 28.1.2010 08:01
Steurastaja 28.1.2010 07:35
Steurastaja 28.1.2010 07:06
Erään hörhön elämää osa 3
7
125
Vastaukset
- Januus
Vituttaako sua hohheli kun et itse moiseen pysty? Ja kenelläköhän se pakkomielle on hörhöillä? Miten sä voit olla täällä joka yö? eikö sulla ole todellakaan mitään muuta tekemistä? Mitä sitten teet kun agw julistetaan täydeksi huijaukseksi julkisesti?
- no huh huh
Mene pois vauvamainen pelle.
- Januus
no huh huh kirjoitti:
Mene pois vauvamainen pelle.
Mene itse eläimellinen narri. Taitaa olla toi hohheli vapaankasvatuksen tulos. Eikö sun vanhemmat kato ollenkaan sun tekemisiä? Vituttaa se varmaan kun ei pääse mopollakaan ajelemaan kun on niin kylmä. Miksi et voisi siirtyä vaikka IRC-callerian puolelle, koska se sopii ikääsi paremmin.
- huh hoijaa
Januus kirjoitti:
Mene itse eläimellinen narri. Taitaa olla toi hohheli vapaankasvatuksen tulos. Eikö sun vanhemmat kato ollenkaan sun tekemisiä? Vituttaa se varmaan kun ei pääse mopollakaan ajelemaan kun on niin kylmä. Miksi et voisi siirtyä vaikka IRC-callerian puolelle, koska se sopii ikääsi paremmin.
Ok, sovitaan että sinä voitit tämän "väittelyn".
- no huh huh
Tämän täytyy olla jo jonkinlainen ennätys. Hörhö aloitti hörhöilynsä lauantaina aamuseitsemältä, jatkoi sitä lähes tauotta seuraavaan keskiyöhön ja vielä neljä tuntia sen ylikin, eli noin 21 tuntia putkeen. Sitten alle 6 tunnin unien jälkeen taas uutta hörhöilyä putkeen.
Steurastaja 31.1.2010 23:03
Steurastaja 31.1.2010 22:44
Steurastaja 31.1.2010 22:07
Steurastaja 31.1.2010 21:54
Steurastaja 31.1.2010 21:37
Steurastaja 31.1.2010 21:28
Steurastaja 31.1.2010 20:57
Steurastaja 31.1.2010 20:20
Steurastaja 31.1.2010 18:24
Steurastaja 31.1.2010 18:12
Steurastaja 31.1.2010 16:39
Steurastaja 31.1.2010 16:33
Steurastaja 31.1.2010 16:01
Steurastaja 31.1.2010 15:47
Steurastaja 31.1.2010 15:26
Steurastaja 31.1.2010 15:04
Steurastaja 31.1.2010 14:40
Steurastaja 31.1.2010 14:34
Steurastaja 31.1.2010 14:23
Steurastaja 31.1.2010 11:53
Steurastaja 31.1.2010 11:33
Steurastaja 31.1.2010 10:43
Steurastaja 31.1.2010 10:11
Steurastaja 31.1.2010 10:02
Steurastaja 31.1.2010 04:04
Steurastaja 31.1.2010 03:48
Steurastaja 31.1.2010 03:39
Steurastaja 31.1.2010 02:49
Steurastaja 31.1.2010 02:12
Steurastaja 31.1.2010 02:02
Steurastaja 31.1.2010 01:54
Steurastaja 31.1.2010 01:42
Steurastaja 31.1.2010 01:22
Steurastaja 31.1.2010 01:11
Steurastaja 31.1.2010 01:00
Steurastaja 31.1.2010 00:57
Steurastaja 31.1.2010 00:41- 7410
Mene pois, kukaan ei kaipaa sinua täällä.
Ketään ei kiinnosta nuo ääliömäiset postauksesi. - 7417
7410 kirjoitti:
Mene pois, kukaan ei kaipaa sinua täällä.
Ketään ei kiinnosta nuo ääliömäiset postauksesi.Mene pois, kukaan ei kaipaa sinua täällä.
Ketään ei kiinnosta nuo ääliömäiset postauksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483