Perjantai 19.3.2010 Jooseppi, Juuso, Joosef ja Josefiina

Palvelussa juuri nyt 35771 käyttäjää

Vastauksia: 7
Lukukertoja: 494
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
Mistä saada sitä itsevarmuutta jolla naiset hurmataan?

Itsellä kun tahtoo nämä naisiin tutustumiset loppua usein siihen että naiset haluaakin vain olla kavereita ikä mitään sen enempää. Rupeaa pikkuhiljaa syömään miestä nämä jatkuvat epäonnistumiset. Sitä olen toivonut kun tulis edes välillä yksi onnistuminen, pääsis esim. edes halauli, kädestäpito asteelle jonkun kanssa. Kyllä se lisäis itseluottamusta.

00
njooh
Katso mallia YTM:ltä ja sovella heidän käyttäytymistään omaan persoonaasi. Esitä itsevarmaa niin kauan, että se alkaa olla luontaista sulle.
00
jnooh
No juuri tuota itsevarman esittämistä olen yrittäny, mutta alkaa pitemmän päälle olla raskasta kun se ei ole tuottanu tulosta. Ei vaan enää edes jaksa yrittää.
00
Tiedän mistä
Itsevarmuus lähtee siitä että tietää mitä on ja tietää myös mitä ei ole.
Ole oma itsesi aina ja kaikkialla, sitä kautta opit olemaan itsevarma siitä mitä olet.
00
sepäse
Kun olen oma itseni, eli ujo ja hiljainen niin eipä ne naiset tule juttelemaan. Jos naisiin haluaa tutustua pitää vetää puheliaan rooli päälle ja se roolin vetäminen on niin perkeleen raskasta. Sen ku keksis missä on ne naiset jotka haluais ujon ja hiljasen miehen. Ulkonäössä ei ole moittimista, siihen olen täysin tyytyväinen.
00
Itsetuntoa kohtottomalla usein myös itsevarmuuskin lisääntyy, ja tällöin eivät pakitkaan syö miestä niin paljon, ja olo on paljon miellyttävämpi. Ulkoista itsevarmuutta saa iskemällä ja harjoittelemalla sitä, mutta jos itsetunto on matala, niin ei se onnistuminenkaan silloin välttämättä aiheuta hyvänolon tunnetta (ehkä ahdistuu, ehkä kokeen näytelleen, ehkä kokee ettei toinen kuitenkaan pidä, ehkä epäilee toisen tunteita...).
00
joo
Tuota itsetuntoa oon täs kooajan hakenukki takaa. Väärällä termillä näköjään. Itsetunto on täysin nollilla tällähetkellä.
00
Hae vaikka googlella tietoa. Asiahan ei liity naisen iskemiseen vaikka voikin vaikuttaa asiaan...