Hei olen skorpioninainen ja minulla on ongelma. Yleensähän luonnehoroskoopeissa puhutaan aikakausista skorpionin elämässä jolloin on ikään kuin tuuliajolla, ei tiedä miksi on juuri tässä tilanteessa ja vaikka tietäisi ongelmaan ratkaisun silti ei pysty toteuttamaan. Ongelmani on eräs mies, jonka kanssa on ollut jonkinlaista juttua meneillään. Olen ollut kova flirttailemaan, kuten varmasti te myös kanssasiskoni, mutta nyt minulle on tullut sellainen että olisin ikään kuin menettänyt sen ominaisuuden. Minua harmittaa todella paljon jos olen menettänyt sen luonteenpiirteeni kokonaan. haluaisin taas pystyä flirttailemaan vapaasti ja ilman minkäänlaisia huolia. Sanokaa mitä voisin tehdä. Käyttäydyn nykyään kuin esim jotkut Neitsytnaiset (ei pahalla heille) tai Kaurisnaiset. sillä valin kun minulla on tämä ns. sisäinen uudistus meneillään, niin tämä mies luultavasti luulee ettei minua enää kiinnosta. Tämä on todella hankala ongelma ja toivottavasti tämä ''tulliajolla'' olo päättyy joskus. Mitä olette mieltä kanssasiskot, mitä voisin tehdä jotta saisin vanhan itseni takaisin? mitä te olette tehneet vastaavassa tilanteessa?
hei kanssasiskot
skorppioniN
1
755
Vastaukset
- skorpioniN....
...niin ja vielä sellainen kysymys, että onko tällainen normaalia skorpioneilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492