Miten lähestyä salilla naista. mistä jutella ettei vaikuta ihan idiootilta.
Salilla
22
2879
Vastaukset
- pulkkanaru
Tota olen miettinyt itsekin. Olen keksinyt lähinnä vain useita tapoja joilla varmaan EI kannata lähestyä jos tuloksia haluaa.
-toi liike on aika vaikee, anna mä näytän oikeen tekniikan!
-voitsä tulla varmistamaan mun penkkiä?
-käytsä usein täällä?
-mä oon tekemässä uutta ohjelmaa itelleni ja mietin mitä lihaksia pitäis treenata lisää. näyttääks mun kroppa sun mielestä symmetriselta? siis onks se hyvän näköinen?
-mun pitäis mitata mun hauis, voitko auttaa?
-kylläpäs siellä ulkona sataa paljon lunta.
Hohhoijaa..
No ehkä yks mikä vois jossain rinnakkaistodellisuudessa toimia, eli jos nainen on just tehny jotain perselaitetta tms naisten laitetta, niin menis siihen heti seuraavaks niinkuin se olis itellä muutenki ohjelmassa ja kysyis esim. voitsä näyttää mistä tän selkänojan saa nostettua? en oo ennen tehny tätä liikettä mut kuulin et tää olis hyvä, mitä mieltä sä oot, blaa blaa- misuliini
Treenaan lähes päivittäin niin kuntosalin puolella kuin ryhmäliikuntatunneillakin. Ainakin näin naisena (hyvännäköiseksi ja hyväperäiseksikin kutsuttu) voin sanoa, että oon saanu mitä hassumpia kommentteja salilla.. En oo mikään expertti vinkkien antamisessa, mutta tässä on pari MUN mielipidettäni.. :D
EI NÄIN: Olin jälleen kerran yhtenä iltana kuntosalilla tekemässä kyykkyjä, kun eräs mies (kuulemma juuri alottanut pitkän tauon jälkeen treenin) sanoi vieressään olevalle jätkälle (joka on yksi mun hyvistä salikavereistani ja jota tää toinen ei siis tuntenut) että: "Antaa tytön vaan venytellä, kyllä tota perää viittii kattella, eiks vaan?!". Parasta oli se, kun mun kaverini muuttu tulipunaseks ja meinas vetästä sitä päin näköä. Eipä oo miestä sen jälkeen näkynyt treenaamassa.. :D
VAAN NÄIN?: Mulla oli tapana lueskella lehtiä aina sarjatauoilla, kun tein vatsoja matolla. Usein joku mies tuli aina istumaan mun vieressäni olevalle matolle. Useimmiten ne kommentoivat mun lehdenlukuani. Siitä oli helppo jatkaa aina seuraavaan kysymykseen, kuten: "Mä oon huomannu, että sä käyt täällä aika usein. Se on mun mielestä hienoa, että jaksaa pitää kunnostaan huolta." Toi kertoo, että sä olet huomannut toisen siellä aiemminkin ja myös sun omista mielenkiinnoistasi. Voi verrata vaikkapa lauseisiin: "Käytsä täällä usein? Sulla on hyvä perä." Huomaa, että saman asian voi muotoilla monella tapaa. :D Voit myös heittää vaikkapa kommentin kun olet juuri lähdössä, että "aattelin tossa mennä leffaan.. mitähän siellä mahtaa mennä?" Annat kuvan siitä, että olet sinkku ja saat samalla tietää, että minkälaisista leffoista nainen pitää/ ei pidä. Tai jos juttelet kaverisi kanssa siitä, kuinka krapulassa ei kannata tulla treenaamaan, kysy että "vai mitä mieltä sä olet". Saat naisen vedettyä kätevästi mukaan keskusteluun. Keskusteleminen voi myös olla vähän helpompaa, jos kaverisi on mukana siinä (jos siis vaikkapa jännität).
No mut, tärkeintä tosiaan taitaa silti olla OMA ITSENSÄ. Aloita moikkaamalla tyttöä aina, kun olette samaan aikaan salilla. Se osoittaa, että sä olet huomannut ja hyväksynyt hänet. Sama pätee toisin päin. Äläkä loukkaannu, jos tyttö on joskus niin treenintouhussa, että ei huomaa moikata tai huomaa sua heti. Mulla itelläni on ainakin niin huono näkö ja ajatuksia pää täynnä etten aina näe ihmisiä, vaikka ne seisoisi mun vieressäni. Kaverit tietääki aina tulla nyppäsemään hihasta. :D Ei noita tilanteita tartte jännittää. Relax!! Mun suhteeni nää on ainaki toiminu. En tosin seurustele yhdenkään kanssa, koska olen tehnyt selväksi, että olen varattu. Muuten kyllä olisin ollu jo mennyttä.. ;D
- qwedsa
"Miten lähestyä salilla naista."
kävellen, höhö ja sanoa vaikka että Moi. Toimii noin kerran kymenestä. - Naisnäkökulmaa
Niin, vähän pelottavaahan se on:D Eli samat pulmat on naisllakin;D
Tulee liikuttua aika paljon, ja useita kertoja viikossa myös salilla. Ja kun ei juuri nyt elä parisuhteessa, jossa mielellään kyllä olisi, niin luonnollisesti tulee pidettyä silmät auki myös noiden liikuntaharrastusten parissa! Että jos vaikka joku ihme tapahtuis...
Jotakuinkin tällasia on yleensä kelailut jos näkee jonkun mukavan oloisen kundin, joka käy usein samaan aikaan:
Voiko mennä sanomaan yhtään mitään? Nolaanko itseni? Mitäköhän se ajattelee musta? uskallanko vilkuilla? oonko liian tungetteleva jos sanon jotain? se on varmaan varattu... jne.jne. Mitäköhän se opiskelee? Vaikutanko epätoivoselta, jos meen juttelee? Ja jos meen, ni mitä mä ees sanon????
Miks toi tyyppi katsoo mua? Onko mussa jotain outoa? Vai haluiskohan se sanoa mulle jotain?
Mut jos mä oon kiinnostunut jostain tyypistä, oli se sitten salilla, baarissa tai opiskelujen yhteydessä, niin yleensä yritän vaan vilkuilla aktiivisesti ja saatan jopa hymyilläkin:) Jos toinen vilkuilee takas, saatan moikata, mikäli sillä herkellä on rohkeutta. Aina sitä ei ole ja tilanne saattaa mennä ihan totalisesti ohi. Usein käy näin, valitettavasti:D ja eihän sitä kehtaa/ehdi tuijottaa ihan taukoamatta...
Pattitilanne:D
Että tällasta:D- afasfasfasfaf
Samalla tavalla itsekin ajatellen... olen iskenyt silmäni yhteen kauniiseen tyttöön/naiseen, joka on nyt jo jonkin aikaa vähintään kertaalleen ollut samoihin aikoihin treenaamassa (treenaan vähä "epäinhimillisiin" kellonaikoihin, joten siksi kerta viikossakin jo hyvä osumaprosentti). Kaunis, uskomattoman hyvä kroppa ja etenkin perä on täysi 10. Lisäksi hän vaikuttaa olevan siinä mielessä kanssai samanlainen, että hän mielummin treenaa kuin notkuu baarissa (olen siis monesti nähnyt hänet juuri pe, la iltoina tai su aamulla).
Valitettavasti vaan ei ole itseluottamus niin korkea, että edes uskaltaisin katsoa häntä kasvoihin. Toistaiseksi olenkin vain salaa vilkuillut jotain peppua :) (sitä kelpaa kyllä katsella)
- Hoipertelija
- Älä missään nimessä lähesty naista, joka treenailee intopiukassa vaikkapa ipod korvissa jyskyttäen. Se on selkeä viesti ettei halua seuraa, edes keskustelusellaista.
- Jos käyt kuntokeskuksessa niin menepä ryhmäliikuntatunnille. Ota siellä katsekontaktia ja hymyile, ole oma itsesi. Sitä kautta on helppo sitten lähestyä tunnin jälkeen tokaisemalla vaikka että olipas hyvä treeni :)
- Jos olet salilla ja aloitat juttelemaan niin selosta sellaisista asioista mistä oikeasti tiedät eli älä esitä mitään ylimääräistä. Himmaat itsesi vaikka viereiselle laitteelle ja siitä huikkaat kertoen jotakin. Jos nainen on sosiaalinen, fiksu ja haluaa keskustella niin kyllä hän tarttuu aiheeseen.
Ennen kaikkea, älä ota itseesi jos ei onnistu :) - Hippity
Mulla on ihan sama ongelma. Viimeksi meinasin jo mennä juttelemaan yhden äärimmäisen hyvännäköisen naisen kanssa, mutta sitten jäädyin ihan totaalisesti :) Pari kertaa meillä on katseet kohdanneet, mutta tiedä sitten meinasko ne sen katseet "mäkin oon vähän epävarma, mikset tuu jutteleen" vai "mitä helvettiä sä oikein koko ajan kyyläät, urpo" :D
Se on kyllä oikeastaan ihan tyhmää jänskättää jotain tollasta niin paljon. Pahin mitä siinä voi käydä, on se, että tulee torjutuksi. Eikä sen nyt pitäisi loppujen lopuksi niin iso juttu olla. Ensi kerralla täytyy yrittää koota vähän rohkeutta. En elättele sillai mitään harhakuvitelmia, kyllähän siellä salilla on paljon komeempiakin jannuja, mutta jospa nekin on samanlaisia hannareita ;)- Sama täällä
"meinasko ne sen katseet "mäkin oon vähän epävarma, mikset tuu jutteleen" vai "mitä helvettiä sä oikein koko ajan kyyläät, urpo" :D"
Mulle on tullut kanssa näitä ajatuksia. Kiusallisen usein käy niin, että alkaa kuvitella että tuo nainen taitaa katsella kiinnostuksen vuoksi, mutta sitten joku kerta sillä onkin miesystävänsä mukana (ja läheisyydestä ei jää epäselväksi, ettei kyseessä ole vaan velipoika). Ja sitten on niitä naisia, joilla ei sitä mieskaveira näy, mutta mistä tietää ettei ensi viikolla... - Invictus
Pari kertaa meillä on katseet kohdanneet, mutta tiedä sitten meinasko ne sen katseet "mäkin oon vähän epävarma, mikset tuu jutteleen" vai "mitä helvettiä sä oikein koko ajan kyyläät, urpo" :D
Tai ehkä hän vain ajatteli, "onpas tyypilliä kivat lenkkitossut". Tai ehkä hän ajatteli "Oi kuin saisi tuon uron heti paikalla". Tai ehkä hän ajatteli "Onkohan tuo intergalaktinen poliisi joka on tullut jäljittämään minua Veenuksesta asti?". Epätodennäköistä? Ehkä, mutta silti todennäköisempää kuin hän ajattelisi sinua kohtaan vihamielisesti. Eikö olekin ihmeellistä kuinka suurin osa ihmisistä tällä planeetalla olettaa pystyvänsä lukemaan ajatuksia? :)
"En elättele sillai mitään harhakuvitelmia, kyllähän siellä salilla on paljon komeempiakin jannuja, mutta jospa nekin on samanlaisia hannareita ;)"
Kuvasi perusteella sinä kyllä olet keskivertoa paremman näköinen jannu. Mutta siinä olet aivan oikeassa että "kilpakumppanisi" todennäköisesti ovat samanlaisia telepaatikkoja kuin sinäkin. Kun pääset ylitse "ajatustenlukemisesta", olet jo niin paljon edellä poikia että se ei ole edes hauskaa. :) - srsfdfg
Sama täällä kirjoitti:
"meinasko ne sen katseet "mäkin oon vähän epävarma, mikset tuu jutteleen" vai "mitä helvettiä sä oikein koko ajan kyyläät, urpo" :D"
Mulle on tullut kanssa näitä ajatuksia. Kiusallisen usein käy niin, että alkaa kuvitella että tuo nainen taitaa katsella kiinnostuksen vuoksi, mutta sitten joku kerta sillä onkin miesystävänsä mukana (ja läheisyydestä ei jää epäselväksi, ettei kyseessä ole vaan velipoika). Ja sitten on niitä naisia, joilla ei sitä mieskaveira näy, mutta mistä tietää ettei ensi viikolla...mut ainahan poika tekee alotteen.Vai eikö se oo niin?
- vast.
srsfdfg kirjoitti:
mut ainahan poika tekee alotteen.Vai eikö se oo niin?
Ei se oo niin.
- salityttö1111
mulla on aina salilla ipod mukana, koska ilman se treenaus on ihan tylsää :D mutta silti ei haittaisi lainkaan jos joku mies tulisi juttelemaan.. kerran kävi niin, että salilla oli kaikki laitteet uusittu en osannut niitä lainkaan käyttää, kysyin sitten yhdeltä naiselta joka sattui olemaan vieressä, että miten tää toimii, no sitten kun tää nainenkaan ei tiennyt niin yks mies tuli ihan oma-alotteisesti neuvomaan.
tota nyt ehkä vois käyttää, että kysyis miten joku juttu toimii.
kerran on myös yks mies kysynyt, et tuutko huomenna tänne ja että ootko seurannu olympialaisia..ihan vaan sillee ohimennen heittänyt:D tuota kun ei yleensä tapahdu niin menee aina hetki että tajuu et puhuko toi mulle vai kenelle ja kuulinko oikein mitä se nyt kysy ja sit änkyttää jotain vastaukseks ja pää on ihan tyhjä eikä muista yhtään mitä huomenna oli ohjelmassa..- Shirley Temple
Joo,mulla on kans salilla yleensä napit korvilla. Siitä saa lisäpotkua treeniin kun voi samalla fiilistellä jotain hyvää musaa:)
Eli ei tarkota todellakaan automaattisesti sitä, että "antakaa mun olla rauhassa, ei saa tulla juttelee".
Voi tietysti olla, että jotkut kuuntelee just sen takia, ettei haluu ottaa kontaktia muihin paikalla olijoihin, mut epäilen....
Oon samaa mieltä edellisen kanssa myös siitä, että keskustelun vois avata pyytämällä apua jonkun laitteen kanssa. Tai sitten vaan ihan reilusti hymyilemällä sille, johon haluis tutustua.
Itse tein vähän aikaa sitten niin. En tiedä menikö viesti läpi;D
- 19v painonnostaja
Voi helvetti, onko nyt kuntosaleistakin tullut jotain soidinpaikkoja? Luulin, että nä iskemisjutut jää baareihin, mutta ei. Ärsyttää nähdä naisia ketkä tulee salille meikattuina ja niin laitettuina, ja eivät sitten uskalla edes hikoilla sen takia, ja haluavat vain muilta miehiltä huomiota.
- ,,,,,,,,,,
Itse käyn salilla jossa ei ole paljoa naisia. Tosin sielläkin joskus harvoin törmää johonkin kissaan tiukoissa trikoissa. Heti häiritsee keskittymistä treeniin. Ja katsoahan ei saa missään tapauksessa (joskus kuulee sanottavan "katsoa saa mutta ei koskea" mutta paskan marjat sanon minä ei päde ainakaan Suomessa, täällä ei saa edes naisia katsoakaan sekin on jo häiritsevää seksuaalista ahdistelua). Olisi kieltämättä kamalaa, jos saleilla yleisesti alkaisi samanlainen pelleily kuin mitä baareissa tapahtuu. Naiset laittautuisivat ja selvästi odottaisivat miesten katseita ja miesten aloitteita, mutta ei kenen tahansa miesten. Vaan se määräytyisi miehen pärstäkertoimesta ja itsevarmuudesta, niin ja tietysti kropan kunnosta salilla kun ollaan, ovatko miehen vilkuilut ja keskustelunaloitukset naiselle erittäin tervetulleita, ihan ok, epätoivottavaa treenin häiritsemistä, vai kauheata ahdistelua ja sama mies varmaan väijyy ulko-ovella raiskatakseen. Joo ei tarvita saleille tällaisia käyttäytymiskoodistoja tosiaan...
- nainen_itsekin
Täysin samaa mieltä kuin 19v painonnostaja! Menee liikunnalta itsetarkoitus, jos alkaa suhteita salilla kehittelemään...
- m
nainen_itsekin kirjoitti:
Täysin samaa mieltä kuin 19v painonnostaja! Menee liikunnalta itsetarkoitus, jos alkaa suhteita salilla kehittelemään...
Mikäs sen mukavampaa jos sosiaaliset kontaktit ja liikunta yhdistyy. Jos siitä sais vielä palkan niin tilannehan ois täydellinen.
Ei mun mielestä ole mitään vikaa siinä että vähän flirttailee jonkun kanssa kunhan ei mene ihan överiksi ja ala kiusaan/häiritsemään ketään.
Mennäänhän kouluunkin opiskelemaan, töihin tekemään töitä ja baariinkin voi mennä vaan juomaan, missäs se seurustelu sitten tapahtuu? Ei sali ole sen kummempi paikka.
Itse käyn henk koht vain treenaamassa salilla mutta eihän sitä koskaan kannata itseänsä niin sulkea ettei vois jotain uutta tuttavuutta tehdä.
- SORGE
Sori, mut täällä suomessa vastakkaista sukupuolta saa lähestyä vain baareissa.
- BebelG
Mitä pahaa on olla silmät auki myös salilla? Miks ihmeessä vain baarissa voi ottaa kontaktia ihmisiin???? Kyllä mä ainaki pidän silmäni auki myös treenatessa. Tai ainakin puoliks auki:D Ei se mikään syy ole salille lähtemiseen, mutta mikä estää juttelemasta tai hymyilemästä ihmiselle, joka jollakin tavalla viehättää tai jossa on jotakin itseä kiinnostavaa? Tulevaan kumppaniinsa nyt voi törmätä ihan missä vaan! oli se sitten baari, urheiluseura, kassajono, koulu, kotibileet jne...
Aika ankeeta on jos ainut "luvallinen" paikka kontaktin ottamiseen on ravintolat...huhhuh..
Siellä ne ällöttävimmät "iskuyritykset" tapahtuu...;D
Aika vähän on salilla naisia, jotka eivät uskalla siellä hikoilla tai tulevat sinne vain esittelemään itseään paksut meikit naamassa. Toki niitäkin muutama sekaan mahtuu. Mutta aika vähemmistöä ovat.Itse käyn säännöllisesti salilla, jonka asiakaskunta koostuu pääosin korkeakouluopiskelijoista. Kyllä ne naisetkin siellä ihan kunnolla treenaa;D
- ID
Jos meikäläistä meinaa iskeä salilla niin sen pitää tapahtua erittäin konkreettisesti että huomio ylipäätänsä kiinnittyy.
Mikään silmäpeli tai ympärillä pyöriminen ei tule toimimaan.
No jotkut ovat tulleet liian lähelle säkkiä ja on täytynyt joko keskeyttää harjoittelu tai muuttaa tekniikkaa siksi aikaa että siirtyvät.
Siis eivät vain jostain syystä siirtyneet ohi vaan jäivät maleksimaan/venyttelemään siihen.
Mutta tuskin kukaan on niin tyhmä että kerjäisi sillä tavalla (negatiivista) huomiota.
Tosin kaikki jotka ovat selvästi yrittäneet iskeä minua ovat olleet homoja.
Ei että siinä olisi jotain väärää. - 4575789080
Ajankohtainen ketju minulle. Jo muutaman kuukauden käynyt samalla salille eräs blondi, johon olen kiinnittänyt silmäni. Olen yrittänyt keksiä, miten voisi luontevasti aloitteen juttelun. Toistaiseksi aivot on näyttänyt blancoa. Ei ihan voi alkaa huutelemaan "hyvä perse hehe" tämän kyykätessäkään...
- salilla pakko?
No, et mitenkään. Miksi salilla on pakko yrittää lähestyä? On he...tin hauskaa treenata kun ympärillä pyörii miehiä. EVVK tuolloin, suorastaan v.t.ttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi45463- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431- 38424