1/3 naisista harrastaa seksiä ensimmäisellä

Ajattelemisen aihett

23

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Keskenäänkö ne naiset seksiä harrastaa?

• kokemusta on

Ei se kyllä ole hullumpaa naisten kesken.

• mies olen

1/10 miehistä kanssa.

• ei arka ville
        mies olen kirjoitti:

1/10 miehistä kanssa.

Missä näitä osamiehiä tapaa? Minkä osan kanssa olisi parasta tapailla?

• mies olen
        ei arka ville kirjoitti:

Missä näitä osamiehiä tapaa? Minkä osan kanssa olisi parasta tapailla?

Vertaa ketjun otsikon osanaisiin.

• Jätkä 24

ihmiset ovat. Siksipä juuri olen oppinut vihaamaan monia täällä esimerkiksi just tämän takia. On näiden ihmisten ajattelutapa pikemminkin lähempänä eläintä, kuin ihmistä.

• 4+20

yhdysvalloissa tehty tutkimus nii ei mikää yllär2i.

• Jätkä 24

Mutta alkaa jo tännekkin aika hyvin levitä sama paska.

• KylmäNainen

Siellä tosiaan käytetään nettiä nimenomaan seksikontaktien solmimiseen. Olen oikeastaan yllättynyt, että luku on noinkin matala.

Kun yhteiskunta on ainakin paikoin hieman konservatiivinen, naiset ja miehet suhtautuvat seksiin häveliäästi ja anonyymi nettideitti tuntuu - paradoksaalista sinänsä - turvalliselta tavalta harrastaa sitä.

Suomeen tuo tuskin tuossa määrin rantautuu, kun meille seksi ei ole mikään tabu ja synneistä suurin.

• naiset on naiveja

"Tutkimuksen johtaja, epidemilogiaan ja seksuaaliseen käyttäytymiseen perehtynyt Paige Padgett, kutsuu tällaista käyttäytymistä “virtuaaliseksi turvallisuuden tunteeksi”, jonka nainen on kehittänyt päässään tutustuessaan mieheen Internetissä ennen ensitapaamista. “Nainen ei ajattele että se on riskiseksiä. Hän ei ajattele tapaamista yhden illan juttua, vaan hän kuvittelee että hänellä on oikea suhde miehen kanssa jonka hän on niin pitkään jo tuntenut - verkossa.”

• ...

No ei kai ne miehet sen fiksumpia ole kun panevat menemään ilman kumia. En nyt taas ymmärrä tätä, että miksi vain naisia syyllistetään?

• vhgkjgkjhjlk
        ... kirjoitti:

No ei kai ne miehet sen fiksumpia ole kun panevat menemään ilman kumia. En nyt taas ymmärrä tätä, että miksi vain naisia syyllistetään?

Minäkin olen luullut että mies on se joka pukeutuu kumiin?

• mies olen
        ... kirjoitti:

naisista se koskee kolmasosaa mutta miehistä vain kymmenesosaa. Siksi sukupuolinen syyte jaetaan vastaavassa suhteessa.

• nainen aina syylline
        mies olen kirjoitti:

naisista se koskee kolmasosaa mutta miehistä vain kymmenesosaa. Siksi sukupuolinen syyte jaetaan vastaavassa suhteessa.

hyvän teorian kehitit oman sukupuolesi puolustelemiseen. miehet on tuossa lajissa aika eteviä.. ;)

• harmaata massaa

varmasti totta Suomessakin.

Viimeistään toisilla treffeillä saa yleensä pillua. Sen takia on niin vaikea päästä nettitreffeille, koska naiset eivät osaa viattomasti deittailla vaan se on joko einähdä tai nussitaan vaihtoehdot...

Jotenkin järjetön tuo naisten ajatuksenjuoksu tässä(kin) asiassa. Pitäisi eka tutustua netin kautta viestittämällä ja pienikin särö viestissä saa naisen valitsemaan NETIN perusteella sen peruspulliaiselta vaikuttavan (edelleen, miten naiset voi kuvitella lukevansa viestien "rivien välistä" yhtään mitään.) hymiöitä sopivasti suoltavan, leijonia kannattavan grilli-virtasen.

• Naisasialuuseri

Minulla nimittäin saattaa ensi viikolla olla nettideitit, mutta uskoisin kuitenkin, että nainen kuuluu tuohon 2/3, eli saamtta jää taas.

• Mitähän sinäkin

olet sille naiselle valehdellut, että olet treffeille pääsyyt. Et ainakaan ole kertonut, että olet naisia vihaava sika!

• huora on huora
        Mitähän sinäkin kirjoitti:

olet sille naiselle valehdellut, että olet treffeille pääsyyt. Et ainakaan ole kertonut, että olet naisia vihaava sika!

miehet saakaan pillua. Heh, pitää arvostaa naisia.

• Naisasialuuseri
        Mitähän sinäkin kirjoitti:

itsestäni kuvan mukavana ja tasapainoisena miehenä, joka ei naisia pelkää eikä vihaa.

• .

Amerikkalainen kutsuu suuseksiä seksiksi(meillä kun tuntuu seksi olevan pelkää yhdyntää, muuta ei edes lasketa) Amerikkahan on miesten miellyttämisen kotimaa, eli ovat ottaneet poskeen ilman kortsua(vai?).

• määäääääääääääääääää

No ajattelepa sinä sitten sitä ja muista se kumi, kun itse paneskelet! Ei hitto eikö voisi antaa aikuisten ihmisten elää elämäänsä niinkuin parhaaksi näkevät? Mitä se sinulta on pois?

• Pellejä..

Usassa ja briteissä porukka harrastaa seksiä jatkuvasti huonon itsetunnon ja kavereiden painostuksen takia(Pidetään luuserina, jos et ole menettäny neitsyyttä 13-15vuotiaana, et harrasta irtosuhteita jne.) nii eipä toi mikään ylläri ole....

• lärde;M

asiat ei ole näin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe