Mutta ei se mitään, vai kuinka, sillä sehän onkin vain yksi tämänmaailman kirkoista, eikä yhtää pakanatemppeliä häävimpi.
Synti tuhoaa kirkon sisältäpäin
2
80
Vastaukset
- riippuu teistä
luterilaisista, miten syntistä elämää haluatte jatkaa, vai oletteko valmiita luopumaan itsekeskeisyydestä ja ahneudestanne, oman edun maksimoimisesta ja itsenne lihottamisesta ylensyönnillä. Arvaan jo vastauksenne, sillä ette te mitään parannusta halua itse tehdä. Te haluatte vain sellaisen luterilaisuuden, jossa te voitte hyvällä omallatunnolla tuomita lähimmäisiänne ja osoittaa heille heidän syntinsä. Sellaisessa luterilaisessa lahkouskonnossa ei ole tietenkään mitään syntiä, mihin te itse syyllistyisitte.
Enkö arvannutkin oikein?- Balttis
Niinkuin kaikkien muidenkin syntisten ja uudestisyntymättömien nimikristittyjen, vaikka sanovat kyllä että vaikeaa on papin tulla uskoon Raamatun tarkoittamassa mielessä, kuten tästä lähtee::::
Koska Jumala jo pitkään kärsinyt nimikristillistä uskonnollisuutta ja: >> Noita tietämättömuuden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tittäväksi, että kaikkien ihmisten (myös nimikristityiksi lapsikastettujen luterilaisten) on tehtävä parannus. Sillä Hän on säätänyt päivän, jona Hän on tuomitseva maanpiirin (vaikka olisi kirkko keskellä jokaista kylää) vanhurkaudessa sen miehen kautta, jonka Hän on herättänyt kuolleista." Apt.17:30,31.
>> Kun he tämän kuulivat (jotkut teistäkin), saivat piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?" Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin (itse eikä tajuttamana vauvana) teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen SYNTIENNE ANTEEKSISAAMISEKSI, NIIN SAATTE PYHÄN HENGEN LAHJAN. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu JA KAIKILLE, JOTKA KAUKANA OVAT (siis myös luterilaisille nimikristityille), KETKÄ IKINÄ HERRA JUMALANNE, KUTSUU. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen (aivan toisin kuin kirkko joka nukuttaa syntiset nimikristillisyyteensä, ja itsevalittuihin jumalanpalveluksiinsa): "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Apt.2:37-40.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482