Antipunikki jo saanut turpiinsa

M.O.T.

Antipunikkia pännii tappionsa, siksi kyselee kysymyksiä, joihin on jo saanut turpiinsa:

"Kertokaapa punanutut, että mistä tuli varat ja pääomat neukkulan valtavaan asevarusteluun?
Kalle arvelee, että varat kerättiin kansalta kommunistisen riiston avulla."

Antipunikille turpiin täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8510699

"Neuvostoliitto miehitti Viron kesäkuussa 1940"

Antipunikille turpiin täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6778230 , http://keskustelu.suomi24.fi/node/6787643

19

147

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvääkin selvempi

tän avauspostin jälkeen.

• kalle on voitettu

minä itte perkele, eikä setukka. Kunnia hänelle kuuluu kallen kumoamisesta, koska tuotti kallen kumoamisaineiston.

• Jos Kalle sanoo näin:
      "Kertokaapa punanutut, että mistä tuli varat ja pääomat neukkulan valtavaan asevarusteluun?
      Kalle arvelee, että varat kerättiin kansalta kommunistisen riiston avulla."
      niin ainoa tapa antaa Kallelle asiassa köniin on kertoa miten pääomat lisääntyvät sosialismissa ottamatta niitä työläisten töiden tuloksista.

Ja siihen te rassukat ette pysty joten Kalle voi teitä viedä miten paljon vain kuoriämpärissä kyselemällä teiltä pääoman muodostustapaja sosialismissa.

Mitä taas tulee Viron miehitykseen niin Kalle on sen perustelun tavalla, jota teidän järkenne ei ilmeisesti pysty kumoamaan. Hankikaa paikalle asiansa osaavia punanuttuja kumoamaan Kallen väite. Palstan punanutuilla ei tunnu olevan kaikki punanahat kanootissa. Kysykää hietaskaa apuun - josko hänellä olisi kaikki punanahat melomassa.

................

• totaalisesti

eiks se vituta kun sama setukka aina vaan murskaa sinut? varmaan vituttaa ja raskaasti.

mukava juttu eiks je!

• kehätuomari

Näin tyrmätty kalle kuuntelee kanveesissa luvunlaskua.DDDDDDDDD

• turpiin vaan ja onne
        kehätuomari kirjoitti:

sääli on sairautta, lisää vaan turpiin häääääääääää.........

• T Urpo
        kehätuomari kirjoitti:

Lukuun?

Kommunistiseen tyyliin, ei tietenkään. Ne kun ovat kiusallisia punaisen valehtelun kannalta.

Linkkiä historiallisiin viite ja lähdetietoihin Suomen sotapolitiikasta kiitos!

Olisi jo korkea aika.

Setukalta se jäi tekemättä joten laitan kaiken toivoni teihin uusvalehtelijoihin.

HAH!

• selvä homma
        T Urpo kirjoitti:

Lukuun?

Kommunistiseen tyyliin, ei tietenkään. Ne kun ovat kiusallisia punaisen valehtelun kannalta.

Linkkiä historiallisiin viite ja lähdetietoihin Suomen sotapolitiikasta kiitos!

Olisi jo korkea aika.

Setukalta se jäi tekemättä joten laitan kaiken toivoni teihin uusvalehtelijoihin.

HAH!

tossahan niitä on läöhdetietoo avaus täynnä. älä nyt hyvä mies jauha paskaa.

• urpon valheet

siksi koska et halua tunnustaa että aloitus kumoaa sinut? jos väität ettei siellä ole lähdetietoo olet valehtelija, tutiseeko jo urpon housut totuuden edssä.

• T Urpo
        urpon valheet kirjoitti:

siksi koska et halua tunnustaa että aloitus kumoaa sinut? jos väität ettei siellä ole lähdetietoo olet valehtelija, tutiseeko jo urpon housut totuuden edssä.

Kopsaamasta sieltä jotain kohtaa minulle?

Ettei vaan se syy jonka mainitsin?

Nyt sinulla on vain väite että on on onononononoonoonONONOOONOOONON!!!!!

Minä en löytänyt. Eikös silloin olisi kovin heleppoa antaa näyte että OIKEASTI ON!

Voi vittu mistä teitä pölhökustaita oikein sikiää.

NYT HOMMIIN VIEMÄÄN URPON SETÄÄ ÄMPÄRIIN JA SAMALLA TODISTAT ETTÄ OLET EDES
        LUKENUT PAMFLETIT JOISSA VÄITÄT VIITE JA LÄHDETIETOA OLEVAN.

SETUKAN VÄITE EI EDELLEENKÄÄN OLE VITE TAI LÄHDETIETO!

SE ON VÄITE!!

Sinun on aika turhaa jatkaa muulla kun näytöllä viite tai lähdetiedosta väitteesi mukaan.

• urpoooo
        T Urpo kirjoitti:

Kopsaamasta sieltä jotain kohtaa minulle?

Ettei vaan se syy jonka mainitsin?

Nyt sinulla on vain väite että on on onononononoonoonONONOOONOOONON!!!!!

Minä en löytänyt. Eikös silloin olisi kovin heleppoa antaa näyte että OIKEASTI ON!

Voi vittu mistä teitä pölhökustaita oikein sikiää.

NYT HOMMIIN VIEMÄÄN URPON SETÄÄ ÄMPÄRIIN JA SAMALLA TODISTAT ETTÄ OLET EDES
        LUKENUT PAMFLETIT JOISSA VÄITÄT VIITE JA LÄHDETIETOA OLEVAN.

SETUKAN VÄITE EI EDELLEENKÄÄN OLE VITE TAI LÄHDETIETO!

SE ON VÄITE!!

Sinun on aika turhaa jatkaa muulla kun näytöllä viite tai lähdetiedosta väitteesi mukaan.

setukka taas vei sua ämpärissä. on se kumma ukko kun sinua aina nöyryyttää.

Kumoa jotain aloituksesta äläkä valita kuin joku kehkotautinen kissa. ole mies urpo älä aina täys mulkku.

• T Urpo
        urpoooo kirjoitti:

setukka taas vei sua ämpärissä. on se kumma ukko kun sinua aina nöyryyttää.

Kumoa jotain aloituksesta äläkä valita kuin joku kehkotautinen kissa. ole mies urpo älä aina täys mulkku.

Ei löydy viite eikä lähdetietoa Suomen 30 lukuisesta sotapolitiikasta.

Ei löydy setukan välittämänä eikä sinun.

Setukka vei itseään ämpäriin esittämällä väitteen jota ei pysty puolustamaan viite tai lähdetiedoilla.

Minä kumoan sen seuraavilla hakusanoilla kookleen laitettuna.

"Suomen sotapolitiikka" jolla ei löydy YHTÄÄN osumaa Suomen 30 lukuiseen sotapolitiikkaan.

Nyt on sinun vuorosi kertoa mitä haulla löytyi!

Kyrvän rooli napsahti sinulle.

Setukalla se on tässä asiassa jo vanhastaan.

• urpooooooooooo
        T Urpo kirjoitti:

Ei löydy viite eikä lähdetietoa Suomen 30 lukuisesta sotapolitiikasta.

Ei löydy setukan välittämänä eikä sinun.

Setukka vei itseään ämpäriin esittämällä väitteen jota ei pysty puolustamaan viite tai lähdetiedoilla.

Minä kumoan sen seuraavilla hakusanoilla kookleen laitettuna.

"Suomen sotapolitiikka" jolla ei löydy YHTÄÄN osumaa Suomen 30 lukuiseen sotapolitiikkaan.

Nyt on sinun vuorosi kertoa mitä haulla löytyi!

Kyrvän rooli napsahti sinulle.

Setukalla se on tässä asiassa jo vanhastaan.

just ei missään, otit taas pataan ihan vapaaehtoisesti. olet pelkkä ämmä .

• T Urpo
        urpooooooooooo kirjoitti:

just ei missään, otit taas pataan ihan vapaaehtoisesti. olet pelkkä ämmä .

Johon et saa liitettyä viite tai lähdetietoa Suomen 30 lukuisesta sotapolitiikasta.

Valehteleva setukka on edelleen valehteleva setukka.

Ja sinä peesaat provona perässä.

Yksikään tutkija ei jälkeen päin ole vahvistanut löytäneensä Talvisodan syyksi Suomen sotapolitiikkaa
        30 luvulla.

Osaatko nyt hahmottaa että setukan tai sinun pitäisi laittaa Urpon setä kuoriämpäriin esittämällä
        aineistoa jota ei ole olemassa.

Et ilmeisesti.

Vale on vale kunnes se on todeksi todistettu.

Todistelun velvollisuus on valeen esittäjällä tai sen puolustajalla.

Ei minulla.

Koska olen etsinyt sotapolitiikasta mahdollisesti kertovaa aineistoa MUTTA EI OLE LÖYTYNYT!!!

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA!!

Nyt vaan sitä linkkiä Suomen sotapolitiikkaan.

Eikö löydy?

NO VOI VOI!!!!!!!!!

• niiin käve

Tähän avaukseen jähmetty tapereen kalle.

kaik on ohi.

• T Urpo

Onkos sinulla sitten linkkejä tarjoiltavaksi Suomen sotapolitiikasta 30 luvulla?

Tutkimukseen ja historiankirjoitukseen aiheesta?

Ettet vaan jähmettynyt itse!

Setukka jähmmettyi.

• T Urpo

Linkkejä vai ei!

Meni kommarin paskaleipä läpi näköjään taas umpeen oman hölmöytensä takia.

Hyvä niin.

Vapaat työläiset taputtavat.

Kommarin typeryyden autuudelle.

Vapaan maailman puolesta.

• Rogeri

samalla kun muut väittelijät perustavat näkemyksensä faktoihin. Ei antipunikkia viitsi enää edes lyödä. Hakatkoon itse päätänsä seinään.

• T Urpo

Sanoa kun tästäkin ketjusta näkyy ettei kenestäkään kommarin reppanasta ole lyöjäksi.

Missä viipyy Suomen sotapolitiikan vahvistus historian tutkimuksen välityksellä?

Viipyyhän se kun sitä ei ole ollut olemassakaan.

Oikein naurattaa kommarien kitinä mutta kun kysyy vaikkapa setukan viite ja lähdetietoja niin
        joku mulkkupölvästi alkaa kitistä että "on niitä"!

Ei vain osaa copy pastata yhtäkään.

Vapaat työläiset nauravat aina vaan helakammin!

KOMMAREILLE!!!

HAH!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      909
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      198
      695
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      639
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      624
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      614
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe