Wanhako?

gosp

olen 28-vuotias kloppi ja tapasin baarissa erään jumalaisen kauniin naikkosen. arvelin hänen iäkseen vähintään 20 ja saalistin hänet jatkoille. Asiat johtivat toisiin ja nyt olemme nähneet useita kertoja. toissa päivänä hän kutsui minua vanhukseksi kun mainitsin ikäni ja minulle selvisi että hän olikin vasta 18-vuotias tyttönen! hän vaikuttaa kuitenkin mukavalta ja juttu luistaa hyvin (melkoinen pakkaus..) kysymykseni kuitenkin on, että onko tuo ikäero muidenkin mielestä härski? en haluaisi lopettaa 'suhdetta', mutta minua epäillyttää muiden ihmisten reaktiot. varsinkin omien vanhempieni ja hänen vanhempien. Haluaisin kannanottoja sekä naisilta että miehiltä...

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi nainen nyt

Oothan sä nyt siihen pimatsuun nähden vanha...nelikymppisestä taas nuori! Nam!
      Itelläni oli joskus 9 vuotta vanhempi ukko ja kyllä se ikä näkyi monessa asiassa!
      Jutut oli erit ja kiinnostuksestikin...ja itelläni tuli vastaan lopulta nuorempi mies, joka alkoi kiinnostaan enempi ja jonka kanssa yhdessä ollaan edelleen..
      Mut eiköhän se aika näytä teidänkin kohdalla, miten käy. :)

• kakskytseittemän

Eihän tuo ikäero ole härski muuta kuin kateellisten mielestä. Itsekin jos olisin sinkku niin näin 27-vuotiaana voisin tapailla 18-vuotiasta. 90% todennäköisyydellä tuo ei kuitenkaan toimi pitkänpäälle, koska elätte eri elämänvaihetta ja 18-vuotiaana seurustelemaan alkava jää paitsi nuoren aikuisen seikkailuista. Ero koittaa viiden vuoden kuluessa kun sä haluisit ehkä jo lapsia ja tyttöystävä ehkä vain mennä ja tuntea olevansa nuori ja haluttu.

Älä ajattele muiden reaktioita, se on sun elämäsi. Katso kortit tai kadu, siitä sitten kokemusta rikkaampana eteenpäin.

• gosp

kuitenkin mietityttää, että mikäli olisin tyttösen kanssa useamman vuoden niin se on pois minun elämästäni... mieli tekisi olla hänen kanssaan mutten tiedä uskallanko tarttua tilanteeseen.. Vaikeaa on!

• kakskytseittemän
        gosp kirjoitti:

kuitenkin mietityttää, että mikäli olisin tyttösen kanssa useamman vuoden niin se on pois minun elämästäni... mieli tekisi olla hänen kanssaan mutten tiedä uskallanko tarttua tilanteeseen.. Vaikeaa on!

Niinpä niin. Tässä iässä että aikaa huomata(tai luulla), että ennen pitkää pitää vakiintua, eikä aikaa ole sivuraiteille. No, luulenpa, että tulet katumaan, riippumatta siitä mitä teet. Toivon kuitenkin, että teillä on lyhyt ja palava suhde, joka kaatuu nopeasti omaan mahdottomuuteen. Tämän ystävyydessä tapahtuneen eron jälkeen teillä on satunnaista seksiä, kunnes löytyy se oikea.

Tsemppiä!

• gosp
        kakskytseittemän kirjoitti:

Niinpä niin. Tässä iässä että aikaa huomata(tai luulla), että ennen pitkää pitää vakiintua, eikä aikaa ole sivuraiteille. No, luulenpa, että tulet katumaan, riippumatta siitä mitä teet. Toivon kuitenkin, että teillä on lyhyt ja palava suhde, joka kaatuu nopeasti omaan mahdottomuuteen. Tämän ystävyydessä tapahtuneen eron jälkeen teillä on satunnaista seksiä, kunnes löytyy se oikea.

Tsemppiä!

kiitoksia tyhjentävästä ennusteesta, arvostan rehellisyyttäsi. Kiitos!

• jyjyt

No monissa asioissa tuo ikäero ei näy mutta kun kysytään henkistä kypsyyttä, silloin ero alkaa tuntumaan!! Varsinkin kun arki astuu kuvioihin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe