oma tarinani somali huijari/murhaajan kanssa !

poika87_

kopioin tämän teksin hesarin sivuilta: Myllypuron surmasta 10 vuoden tuomio
Julkaistu 13:23

Helsinki. Helsingin käräjäoikeus tuomitsi maanantaina kymmenen vuoden vankeuteen miehen, joka surmasi naisen ravintolaillan jälkeen Myllypurossa viime joulukuussa.

Mielentilalausunnon mukaan Ali Ahmed Jamal, 32, oli teon tehdessään täydessä ymmärryksessä. Hän ja 57-vuotias uhri tunsivat toisensa ennestään. He olivat menneet ravintolasta aamuyöllä naisen kotiin, missä Jamal löi naista kerran kämmensyrjällä ja sitten kuristi tämän huivilla. Syyttäjä vaati Jamalille tuomiota murhasta, ja käräjäoikeudenkin mukaan teko oli kokonaisuutena arvioiden törkeä. Tuomio tuli silti vain taposta, sillä oikeus ei pitänyt tekoa erityisen raakana tai julmana muun muassa kuristamisen lyhyen keston takia.

Tapon lisäksi Jamalin syyksi luettiin maksuvälinepetos, sillä hän oli surman jälkeen käyttänyt uhrin maksukorttia 139 euron edestä. Käräjäoikeus myös määräsi Jamalin maksamaan uhrin kahdelle lapselle henkisestä kärsimyksestä 5 000 euroa korvausta kummallekin.

eli tämän kanssa olen seurustellut 2v ennenkuin paljastui kaikki todellisuus.

nyt olen päässyt eroon hänestä ja en ole onneksi joutunut kohtaamaan maaliskuusta lähtien muuta kuin oikeudessa, jossa oltiin hänen pahoinpiteyjen, uhkauksien ym..takia ja en saanut edes läh. kieltoa hänelle ,koska hän ei ole ollu minuun yhteydessä maaliskuun jälkeen , uusi uhri siis tiedossa..sääli häntä ja hänen perhettään koska hän terrorisoi kaikkia :(.. ja pahoinpitelyista ,tappouhkauksista hän pääsi kuin koira veräjästä,sillä minulla ei ollut todistajia, muuta kuin lääkärissä käynnit. haluan varoittaa tällä , että kaikkea voi tapahtua vaikka sitä vähiten odottaisi. suhteemme alkoi talvella 2007 , alku meni hyvin noin,3 kk jonka jälkeen tuli alkoholi kuvioihin ja kaikki muuttui. hän esiintyi minulle 25v etiopiasta kotoisin olevana joka siis oli valhetta oikeasti hän olikin 38v somalialainen ja siis tappanut v 2003 naisen ja istunut siitä 5v linnassa( aivan liian pieni tuomio)
narsisti kuin on ,niin osaa kaikki manipuloida ja esittää maailman ihaninta miestä, sitä ei normaali ihminen edes osaa tajuta. suhteen jälkeen myös paljastuikin että hän oli yrittänyt kaikkia sekä mies, että naispuolisia ystäviäni sekä hänellä oli koko ajan suhteita lähinnä vanhempiin miehiin!!. joiden luokse hän muuttikin jätettyäni hänet.
en edes jaksa kirjoittaa kaikkea kokemaani pahaa hänen takiaan siitä tulisi liian pitkä ja rankka lista , joten se siitä. jouduin muuttamaan pois rakkaasta kodistani kauemmaksi koska pelkäsin törmääväni häneen ,kun tiesin hänen pyörivän homo baareissa keskustassa ja asuin ihan niiden lähettyvillä.
tälläinen tapaus vie aikaa ,mutta tärkeintä ,että pääsee ajoissa kuin ei milloinkaan eroon tälläisista ihmisistä!

10

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24

Hyvä, että kerroit tarinan tänne. Jospa joku Aliin hurmaantunut säästää henkensä.

Samasta aiheesta

http://keskustelu.suomi24.fi/node/1138646

Todella törkeää, että lieventävänä asianhaarana oli kuristamisen lyhyt kesto!
      Suomen oikeuslaitos on pelkkä vitsi!

• poika87_

joo suomen oikeus on ihan väärin! tollaset murhaajat saaliikkua vapaana ja jatkaa tekojansa kunnes OIKEESTI ne pysäytetään!! ja en varmasti ole hänen ainoa uhrinsa itseasiassa tiedän jo toisenkin!!

• hyvissä ajoin
        poika87_ kirjoitti:

joo suomen oikeus on ihan väärin! tollaset murhaajat saaliikkua vapaana ja jatkaa tekojansa kunnes OIKEESTI ne pysäytetään!! ja en varmasti ole hänen ainoa uhrinsa itseasiassa tiedän jo toisenkin!!

Jokainen viaton uhri on turha, sillä musua suojellaan uskomattoman pitkälle Suomessa. Miksei samalla oteta käytäntöön musujen omaa suosimaa lakia "hammas hampaasta" ? Eikös Saudeissa tälläkin hetkellä pohdita tapausta, jossa toiselle halvaantumisen aiheuttanut halvaannutetaan samalla tavalla lääkärin toimesta.
        Ja nuoret naiset, pliiiis, välttäkää musumiesten seuraa. Se ei tiedä hyvää. Olkaa pelkkiä kavereita vaan. Musuakat ei tähän pysty, heitä voimme vain sääliä.

• Kuukkeli_

läksit tietoa tuomaan....Ihanko itse kopioit.
      Eikö jokainen, joka haluaa tietoa, osaa etsiä sitä itse.
      Painu nukkumaan tuohon aikaan ja lopeta pöljyily

• kakkeli_

Jokainen voi joutua omaa syyttömyyttään uhriksi, jolloin jossain itkee silloin uhrin lähiomaiset, äiti, lapset,
        sisarukset. Uhri, joka ei "etsinyt tietoa", koska ei luullut sitä edes tarvitsevansa.

• TaruJuulia87

Joku on noussut väärällä jalalla ylös :( Piis änd lööv hani

• wxwx1414

Tulee vaan valtiolle kalliimaksi tämä idiotismi... Kohta taas sama kulttuurinrikastaja rikastuttaa rikosrekisteriään murhalla ja taas pitää käydä pitkät lakiprosessit jotta hän saisi edes 5 vuotta kakkua!

• järkyttynyt****

Toivon sinulle hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää. Kyllä tuosta vielä selviät, seuraavaksi vaan osaat olla varovaisempi. Kaikkea hyvää tulevaisuuteen

• n

niinhän kaikki miehet tekevät eivät vaan somalit. miehet pettää ja naiset pettää. ihmiset pettää.
      siksi en halu olla minkäänlaisessa suhteessa. ei keneenkään voi luottaa.
      on parempi olla yksin sillä olo on paljon turvallisempi.

• menneisyydenkahleet

Paljon voimia sinne, kaikkea pahaa olet saanut kestää!
        aina sitä luulee, ettei omaa erotarinaa hirveämpää voisi olla, vaan aina löytyy pahempaa ja surullisempaa..
        itse tulin jätetyksi ilman sanan sanaa (ei väkivaltainen mutta henkisesti väkivaltainen mies).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      164
      5734
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3344
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2748
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1864
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1648
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1596
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1477
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23