Noiden aikaisempien kirjoitusten hengessä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8557498
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8586050
Kaverukset
Teppo-Tää kaveri on kaiken kaikkiaan mukava jätkä. Hieman hiljainen ehkä aluksi. Kouluttautunut, mutta nykyään lähes työtön tai tekee toimistopuolen hanttihommia. Mukava ja leppoisa tyyppi jolla ehkä 10 vuoden kuluessa joku voi löytyäkkin. Naisten kanssa se iänikuinen kaveri ja voi unohtaa ainakin nuoret kauniit menevät naiset. Sen takia varmaan flaksi oo aiemmin oikein käynykkään. Mainitsinko että hän nostelee painoja, pitää silmälaseja ja on kaljuuntunut?
Jari-Harrastanut kamppailulajeja pitkään. Lyhyehkö ja hoikka. Leppoisa tyyppi jolla aika oiva huumorintaju. Kohtelias kuin mikä. Pikkaisen sulkeutunut landepaukku ja naisten ympärillä hieman sellainen ujopiimä. Ei erotu joukosta mitenkään erityisesti edukseen. Juo kohtuudella, mutta aika usein. Joku nainen toisi ryhtiä elämään pikkaisen lisää varmasti ja innostusta. Harmi että ne menee elämässä yleensä juuri päinvastoin, et ensin pitää olla ryhtiä elämässä ja innostusta jonka jälkeen nainen kiinnostu tullen ottamaan sen vähänkin pois. :D
Jani-ATK nörtti. Laiha luikku. Pienikokoinen. Näyttää ehkä siinä 17-vuotiaalta vaikka ikää on lähemmäs 10 vuotta tuohon päälle. Kasvoiltaan poikamainen ja jollakin tavalla kai jopa hyvännäköinenkin. Negatiivisen oloinen ulospäin, mutta kun tutustuu ja juttelee niin positiivinen. Tietää paljon ja osaa kertoa aika omituisia yksityiskohtia vaikka mistä. Ihan normaalin sosiaalinen muuten. Täysin raitis koska ei kestä pää viinaa. En näkis pahalla että tällainen joskus tapailisi vaikka mahdollista tulevaa tytärtäni. :D
Lasse-Keskikokoinen jässikkä. Toimii alalla jossa luulis että naisten kiinnostus olis korkea. En ole koskaan nähnyt tai kuullut hänen olevan vaan naisen kanssa vaikka olen tuntenut monta vuotta. Ei ole kyllä homokaan koska naisista on juteltu siihen tyyliin. Ulkonäöltään aika tavis, ehken kuitenkin ruman puoleinen, tosin paremmassa kunnossa kuin ite olen vaikka oon aktiiviliikkuja.. Ehkä menee lukkoon naisten kanssa eikä siinä mielessä herätä tunteita kun on hällä naisia kavereina. Omaa mainiot jutut ja on aikalailla raitis. Ehkä se salaa panee jotakuta?
Sami-Päällepäin totisen oloinen kaveri. Pinnan alta kaikkea muuta. Antaa jotenkin arvokkaan kuvan itestään. Taiteellinenkin. Ei avaudu kovin helposti, mutta toisinaan on sitten omituisen rento ja itsevarman oloinen. Ei mikään komistus. Pukeutuu toisinaan hieman yli ja toisinaan sillee boheemisti. Elämäntilanne taitaa olla vähän niin ja näin. Työttömänä pyörii kun valmistunut alalta josta töitä vaikea löytää. Ei puhu naisista koskaan mitään pahaa. Yrittää kait olla jollakin tavalla ritarillinen. Oiskohan virhe?
Onko muilla muita kuvauksia?
Omaa itteä ei kannata ehken kuvailla jos ei välttämättä halua, mutta tuntemiaan huonompi osaisi miehiä naisten suhteen kylläkin. :D
Toivottavasti kukaan ei tunnista itteään enkä morkkaa ketään. Enemmän tunnen sitä myötätuntoa kun nää jutut on niin selittämättömiä.
Opetussessio mallia 3.0 -ATM kuvauksia
20
346
Vastaukset
- m30.
En kuvaile itseäni, mutta kuvailen yhden kaverini. Voin kuvailla jotain muitakin tyyppejä myöhemmin, mutta nyt ehtii kuvailemaan vain yhden.
Erno, 29-vuotias diplomi-insinööri. Valmistunut kohtuullisessa ajassa dippainssiksi, sai alkuun nousujohteisen työn, mutta joutui saneeratuksi pari vuotta sitten. Nykyään tekee perusinssin töitä peruspikkufirmassa. Omistaa pienen asunnon keskisuuressa kaupungissa, sekä myös uudehkon auton (ja luultavasti pankkilainan näistä). Ulkonäöltään karskin näköinen jätkä, aika äijä oikeastaan. Hiukan keskipituutta pidempi, ja luonnollisen rotevahko. Naamasta ns. ruman komea.
Kännissä saattaa puhua miesten kesken pillujuttuja, mutta naista olen nähnyt hänellä harvoin. Ilmeisesti ei seurustellut ikinä vakavasti, ja tapailutkin jääneet vähiin. Ilmeisesti joitain kännisiä yhden illan juttuja ja prostituoiduilla käymisiä historiassa kuitenkin on, näin olen käsittänyt. Itsekään en ole mikään pelimies, siksihän tänne kirjoitan katkeria juttuja YTM:istä jotka vievät muiden miesten naiset. Erno on kuitenkin niin kaukana pelimiehestä kuin voi olla. Tapaan Ernoa useimmiten juuri ryyppäysreissuilla, ja olen huomannut, kuinka hän voi puhua naisista vielä kun ollaan jossain baarissa aloittelemassa. Mutta sitten, kun siirrytään yökerhoon, jossa niitä naisia oikeasti on, niin mies jäätyy jotenkin ihan täysin. Se on uskomatonta, kuinka hänen naamastaan näkyy jonkinlainen pelonsekainen fiilis, kun ollaan vaikka tuntemattomien naisten kanssa samassa pöydässä. No, naiset varmaankin huomaavat Ernon ilmeet ja fiiliksen vielä selkeämmin kuin minä, naisethan ovat hyviä lukemaan ihmisiä. Tai ainakin väittävät olevansa.
Ernosta saisi joku perinteisen naisellinen nainen itselleen kunnon tosiäijän, uskollisen, miehekkään ja työteliään, mutta kun ei kelpaa. Pitää olla vedättäjä ja pelimies, pitää olla Sarasvuo, pitää olla Jethro Rostedt, pitää olla BB-kukavaan.- <kfjndkjfsdsdffds
Ongelmahan noilla miehillä on se että ne on reaalisia oikeita ihmisiä.
- laittakaa lisää
Näin hyvää ketjua ei saa päästää tippumaan.
- Ei noin
tiedätte noiden kavereiden seksielämästä mitään?
Kai meilläkin joku töissä voi luulla että mulla on poikuus tallella kun en pahemmin naisjutuista etenkään tuntemattomien kanssa puhu.- hehhee4
Noi on jonkun omia kuvitelmia. Joku ihmistuntija taas vauhdissa.
- Ei noin
hehhee4 kirjoitti:
Jotenkin vaan luulisin että joku kolmekymppinen ei paljon duunissa huutelisi jos on jäänyt ensiyhdyntä kokematta. Eikä välttämättä huutele sillonkaan jos yhdyntöjä on ollut paljon.
- omituista
Ei noin kirjoitti:
Jotenkin vaan luulisin että joku kolmekymppinen ei paljon duunissa huutelisi jos on jäänyt ensiyhdyntä kokematta. Eikä välttämättä huutele sillonkaan jos yhdyntöjä on ollut paljon.
Etkö tunne ihmisiä muuta kuin töistä?
- Ei noin
omituista kirjoitti:
Etkö tunne ihmisiä muuta kuin töistä?
Mutten oikeasti tiedä kun muutaman hyvän ystäväni seksielämästä mitään yksityiskohtaista. Tottakai joistain näkee vaikka sormuksesta että on naimisissa tai on kuullut kun mainitsee jotain avovaimosta tai lapsista mutta noin pääsääntöisesti en tiedä sinkkututtavien seksi- tai deittielämän yksityiskohtia. Kai sitä omassa päässään voi kehitellä kaikenlaisia oletuksia siitä että saako se vai eikö mutta en minä asiaa varmaksi tiedä.
Vai kerrotko sä aina kaikille ohikulkijoille kun pääset treffeille tai saat seksiä? - omituista
Ei noin kirjoitti:
Mutten oikeasti tiedä kun muutaman hyvän ystäväni seksielämästä mitään yksityiskohtaista. Tottakai joistain näkee vaikka sormuksesta että on naimisissa tai on kuullut kun mainitsee jotain avovaimosta tai lapsista mutta noin pääsääntöisesti en tiedä sinkkututtavien seksi- tai deittielämän yksityiskohtia. Kai sitä omassa päässään voi kehitellä kaikenlaisia oletuksia siitä että saako se vai eikö mutta en minä asiaa varmaksi tiedä.
Vai kerrotko sä aina kaikille ohikulkijoille kun pääset treffeille tai saat seksiä?Pitkäaikaisista kavereista oppii kyllä asioita vuosien varrella.
- Ei noin
omituista kirjoitti:
Pitkäaikaisista kavereista oppii kyllä asioita vuosien varrella.
Mutta miten minusta jotenkin tuntuu että aika monet näistä miehistä eivät ole kirjoittajien pitkäaikaisia kavereita vaan pintapuolisia tuttuja.
- ekrltk
Ei noin kirjoitti:
Vai kerrotko sä aina kaikille ohikulkijoille kun pääset treffeille tai saat seksiä?Jos nuo ovat ihan kavereita, niin kyllähän sen tietää, onko jollakin kaverilla ollut tyttöystävää viiteen vuoteen tai liikkuuko naisia yleensä sen elämässä. Ja näkee miten ne toimii naisten kanssa ja miten naiset suhtautuu niihin. Ja tapaa ne kertoakin, jos jotain vakavampaa on kehitteillä.
- Mr. Sirkkeli
Ei noin kirjoitti:
Mutta miten minusta jotenkin tuntuu että aika monet näistä miehistä eivät ole kirjoittajien pitkäaikaisia kavereita vaan pintapuolisia tuttuja.
Eivät ole pintapuolisia tuttuja. Yhteydenpito on ollut sen verran tiivistä että tietäisin lähes varmasti jos hiellä jotain säpinää olisi.
En voi sanoa tunteneeni heitä esimerkiksi lukiossa totta kai, mutta muutaman vuoden nuorina aikuisina. - Mr. Sirkkeli
Ei noin kirjoitti:
Vai kerrotko sä aina kaikille ohikulkijoille kun pääset treffeille tai saat seksiä?Toisessa ketjussa väitit että sinun kaikilla tuntemillasi on ollut aktiivinen seksielämä olivatpa he minkälaisia tahansa ja että kaikilla 30-vuotiailla on ollut vähintään yksi vakava suhde takana.
Jäit kiinni valheesta joten ole hyvä ja selitä. - Mr. Sirkkeli
Ei noin kirjoitti:
Minä en tiedä ovatko he kokeneet ensiyhdyntää.
Pointti on siinä että näillä tuntemillani miehillä ei flaksi käy ja he ovat olleet käytännössä naisettomia minun tuntemani ajan.
Pari noista on avautunutkin omista kokemuksistaan tai oikeastaan kokemuksien puutoksista kaveriporukassa.
Se että on neitsyys mennyt ei tee vielä miehestä kelpoa naisten silmissä jos ikää on 25 - Mr. Sirkkeli
hehhee4 kirjoitti:
Eivätkä ole. Tositarinoita.
Ihmistuntijana kyllä tunnistan ettei sinulla ollut ainesta kommentoida aihetta yhtään järkevämmin. - Mr. Sirkkeli
Et puhu tuntemattomien kanssa?
Entäs kavereidesi kanssa?
Onko sulla kavereita ollenkaan? Ovatko he pariutuneita? Oletko nähnyt heidät naisten kanssa?
Oletko ollut heidän kanssaan liikkeellä yöelämässä? - Ei noin
Mr. Sirkkeli kirjoitti:
Toisessa ketjussa väitit että sinun kaikilla tuntemillasi on ollut aktiivinen seksielämä olivatpa he minkälaisia tahansa ja että kaikilla 30-vuotiailla on ollut vähintään yksi vakava suhde takana.
Jäit kiinni valheesta joten ole hyvä ja selitä.Muiden seksielämästä ole puhunut mitään.
Olettaisin vaan että jos nimettömässä on sormus, kaveri on saattanut ainakin kerran saada. - Ei noin
Mr. Sirkkeli kirjoitti:
Eivät ole pintapuolisia tuttuja. Yhteydenpito on ollut sen verran tiivistä että tietäisin lähes varmasti jos hiellä jotain säpinää olisi.
En voi sanoa tunteneeni heitä esimerkiksi lukiossa totta kai, mutta muutaman vuoden nuorina aikuisina.Niin paljonko? 20v?
- Ei noin
Mr. Sirkkeli kirjoitti:
Minä en tiedä ovatko he kokeneet ensiyhdyntää.
Pointti on siinä että näillä tuntemillani miehillä ei flaksi käy ja he ovat olleet käytännössä naisettomia minun tuntemani ajan.
Pari noista on avautunutkin omista kokemuksistaan tai oikeastaan kokemuksien puutoksista kaveriporukassa.
Se että on neitsyys mennyt ei tee vielä miehestä kelpoa naisten silmissä jos ikää on 25Ei tosi ATM ole saanut. Otsikointisi on siis harhaanjohtavaa.
- Ei noin
Mr. Sirkkeli kirjoitti:
Et puhu tuntemattomien kanssa?
Entäs kavereidesi kanssa?
Onko sulla kavereita ollenkaan? Ovatko he pariutuneita? Oletko nähnyt heidät naisten kanssa?
Oletko ollut heidän kanssaan liikkeellä yöelämässä?tuntemattomien enkä tuttujen. Kaverista vähän riippuu. Useimpien seurassa toki jonkun verran vähintään.
On kavereita, useimmat pariutuneita, olen nähnyt heitä sekä naisseurassa että miesseurassa sukupuolesta ja suuntautumisesta riippuen ja baarissakin olen muutaman kerran jonkun tutun kanssa käynyt.
Hyvä kysymys onkin että missä ihmeen porukoissa pyörit jos tunnet runsaastikin porukkaa joka ei saa sitten millään? Laittaisin hymiön, mutta se on vähän sellaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458