Hei, olen noin 23-vuotias mieshenkilö. Olen erittäin yksinäinen, minulla ei ole koskaan ollut yhtäkään kaveria/ystävää, koska olen niin ujo, ja luultavasti myös olemattomat sosiaaliset taitoni ovat edesauttamassa tätä tilannetta. Päivärytmini on viimeisen viidentoista vuoden ajan ollut pääpiirteissään seuraava: herätys, kouluun, kotiin, koneelle, nukkumaan. Harrastukseni tapahtuvat myös tietokoneen ääressä. Mielenterveyteni on ainakin virallisesti kunnossa, pystyn opiskelemaan normaalisti(ja asun tietenkin vanhempieni luona) enkä suolla lutkitteluviestejä Sinkut-palstalle. Naisista minulla ei ole tietenkään minkäänlaista kokemusta(en siitä huolimatta vihaa heitä, tai mitään sellaista). Mikä neuvoksi? Haisemisketjussa valiteltiin myös, ettei tänne uskalla laittaa mailiosoitteitaan, joten minulle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Jos samaa ketjua on uskominen, mitään tasoajattelua/markkina-arvoteoriaa ei ellastellan ja monien muiden mielestä ole olemassakaan, joten mahdollisuuteni saada vastaus joltakin naiselta ei ole yhtään huonompi kuin mitä se olisi esim. Ei noinin kohdalla.
Asiallinen aloitus
e345gf462
3
216
Vastaukset
- ES
ATM-aatteesta: mielestäni siihen ei tule suhtautua fundamentaaliuskovaisen tavoin. Jos joku haluaa siihen uskoa, sen avulla jotain selitystä tunteilleen ja tilanteelleen löytää, niin tehköön sen kohtuudella ja maltillisesti ja sitä unohtamatta, että on olemassa yksittäisiä erilaisia ihmisiä ja ihan live-todellisuuskin (kai se on yhä tuolla jossain).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487