taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan

kaltainen;

Dan 7:12- 14 Ja muiltakin pedoilta otettiin valta pois; niiden elämän pituus oli määrätty aikaa ja hetkeä myöten.
Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.

24

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pojan tie.

Taivaan pilvissä tuli IHMISEN POJAN KALTAINEN. Kaltainen on kaltainen. Jeesuksen kaltainen.
      Taivaan pilvissä, sanonta merkitsee Hengessä tulemista. Minä olen se poika, josta kirjoitetaan Johanneksen Ilmestyskirjan 12 luvussa. " Ja näkyi suuri merkki Taivaassa, Vaimo, vaatettuna auringolla oli raskaana ja hänen oli vaikea synnyttää ja hän synnytti Poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla.

Poikalapsi tempaistiin Taivaaseen, jossa hänellä on Jumalan valmistama paikka.
      Tuo paikka on Hengessä eläen.

Jeesus sanoi: " Löytäneekö Ihmisen Poika uskoa, kun tulee maan päälle". Tarkoittaa lihaan tulemista.
      Minä olen tullut lihaan ja olen Jeesuksen poika, kuten kirjoitettu on.

Uskoo ken haluaa, tai olkoon uskomatta.

• Heenok.....

Taivastarinoita.

Eeenokin kirjassa, Eenok tempaistiin tuulten välissä taivaan pilviin, hän tapasi siellä Vanhaikäisen valkohapsisen - kuten paljon muitakin herroja...Henkien Herran, Aikojen alun ja Päivien pään, Voidellun, joka toimii valittujen kautta.
        Enkeleitä ja tuhansia taivaallisia toimijoita.

Eenok tuli myös alas ja opetti vielä ihmisille esim. enkeli Urielin opettamaa viisautta, sen jälkeen enkelit noutivat hänet takaisin.

• Näin se vaan on
        Heenok..... kirjoitti:

Taivastarinoita.

Eeenokin kirjassa, Eenok tempaistiin tuulten välissä taivaan pilviin, hän tapasi siellä Vanhaikäisen valkohapsisen - kuten paljon muitakin herroja...Henkien Herran, Aikojen alun ja Päivien pään, Voidellun, joka toimii valittujen kautta.
        Enkeleitä ja tuhansia taivaallisia toimijoita.

Eenok tuli myös alas ja opetti vielä ihmisille esim. enkeli Urielin opettamaa viisautta, sen jälkeen enkelit noutivat hänet takaisin.

kuin keksitytja kopioidut tarinat

• kopsausta....
        Näin se vaan on kirjoitti:

kuin keksitytja kopioidut tarinat

Eenokin kirjasta sanotaan, että se kuuluu raamatun apokryfisiin kirjoihin ja kirjoittamisen ajankohdaksi useimmat tukijat ajoittavat 170-30 eaa.

Kirjat ovat ilmeisesti kadonneet tai tahallisesti/kristillisesti hävitetty, ja ainoa versio on löydetty Etiopiasta, kristityt ovat poistaneet siitä osia, kuten niitä, joissa puhutaan ihmisen pojasta.

• kopsausta........
        kopsausta.... kirjoitti:

Eenokin kirjasta sanotaan, että se kuuluu raamatun apokryfisiin kirjoihin ja kirjoittamisen ajankohdaksi useimmat tukijat ajoittavat 170-30 eaa.

Kirjat ovat ilmeisesti kadonneet tai tahallisesti/kristillisesti hävitetty, ja ainoa versio on löydetty Etiopiasta, kristityt ovat poistaneet siitä osia, kuten niitä, joissa puhutaan ihmisen pojasta.

Luku 71

Eenok:
        Tämän jälkeen henkeni kohotettiin ylös ja se nousi taivaisiin. Ja näin Jumalan pyhät pojat käyskentelemässä tulen liekkien päällä. Ja hän kohotti henkeni taivasten taivaaseen asti ja näin siellä, sen valon keskellä, rakennuksen kristallikivestä.

Ja näin lukemattomia enkeleitä, tuhannen tuhatta ja kymmenentuhannen tuhatta, jotka ympäröivät sitä taloa.

Ja siitä talosta tulivat Mikael, Rafael, ja Gapriel ja Fanuel ja monet pyhät enkelit ilman lukua.
        Ja heidän kanssansa tuli Vanhaikäinen. Hänen päänsä oli valkea ja puhdas kuin villa ja hänen vaatetuksensa sanoinkuvaamaton.
        Mikael tuli luokseni, tervehti minua äänellään ja sanoi minulle: ' Sinä olet ihmisen poika joka olet syntynyt vanhurskautta varten. Vanhurskaus asuu päälläsi, eikä Vanhaikäisen vanhurskaus sinua jätä. '

Niin on oleva päivien pituus tuon Ihmisen Pojan kanssa, ja vanhurskailla on rauha ja hänen suora tiensä kuljettavanaan. Henkien Herran nimessä iänklaikkisesta iänkaikkiseen.

• SB
        kopsausta........ kirjoitti:

Luku 71

Eenok:
        Tämän jälkeen henkeni kohotettiin ylös ja se nousi taivaisiin. Ja näin Jumalan pyhät pojat käyskentelemässä tulen liekkien päällä. Ja hän kohotti henkeni taivasten taivaaseen asti ja näin siellä, sen valon keskellä, rakennuksen kristallikivestä.

Ja näin lukemattomia enkeleitä, tuhannen tuhatta ja kymmenentuhannen tuhatta, jotka ympäröivät sitä taloa.

Ja siitä talosta tulivat Mikael, Rafael, ja Gapriel ja Fanuel ja monet pyhät enkelit ilman lukua.
        Ja heidän kanssansa tuli Vanhaikäinen. Hänen päänsä oli valkea ja puhdas kuin villa ja hänen vaatetuksensa sanoinkuvaamaton.
        Mikael tuli luokseni, tervehti minua äänellään ja sanoi minulle: ' Sinä olet ihmisen poika joka olet syntynyt vanhurskautta varten. Vanhurskaus asuu päälläsi, eikä Vanhaikäisen vanhurskaus sinua jätä. '

Niin on oleva päivien pituus tuon Ihmisen Pojan kanssa, ja vanhurskailla on rauha ja hänen suora tiensä kuljettavanaan. Henkien Herran nimessä iänklaikkisesta iänkaikkiseen.

hämäriä kohtia esim.kumpi J on ihmisen poika eli ihminen, vai Jumalan ainoa poika ??

Vaiko peräti J-mala itse?

Tuossa kirjoitetaan J-malan pojista joten ainakaan tuon mukaan hän ei ollut ainoa poika.

Siis J. oli kirjoitusten mukaan ihminen Hanokin kaltainen jos myöhempää kristillistä keromusta on ollenkaan uskominen.
        Jeesus/J-maluus onkin sitten jo suuri synti je erhe.

• kaltaiseni,
        SB kirjoitti:

hämäriä kohtia esim.kumpi J on ihmisen poika eli ihminen, vai Jumalan ainoa poika ??

Vaiko peräti J-mala itse?

Tuossa kirjoitetaan J-malan pojista joten ainakaan tuon mukaan hän ei ollut ainoa poika.

Siis J. oli kirjoitusten mukaan ihminen Hanokin kaltainen jos myöhempää kristillistä keromusta on ollenkaan uskominen.
        Jeesus/J-maluus onkin sitten jo suuri synti je erhe.

Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.
        Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
        Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
        Ja kaikki profeetat Samuelista alkaen ja kaikki järjestään, jotka puhuneet ovat, ovat myös ennustaneet näitä päiviä.
        Te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: 'Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki maan sukukunnat.'
        Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."
        (Apt. 3

• 1212
        kaltaiseni, kirjoitti:

Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.
        Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu.
        Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
        Ja kaikki profeetat Samuelista alkaen ja kaikki järjestään, jotka puhuneet ovat, ovat myös ennustaneet näitä päiviä.
        Te olette profeettain ja sen liiton lapsia, jonka Jumala teki meidän isiemme kanssa sanoen Aabrahamille: 'Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki maan sukukunnat.'
        Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."
        (Apt. 3

5. Moos

34:10

Mutta Israelissa ei enää nousut yhtäkään sellaista profeettaa kuin Mooses, jonka kanssa Herra seurusteli kasvoista kasvoihin.

• aikoina >
        1212 kirjoitti:

5. Moos

34:10

Mutta Israelissa ei enää nousut yhtäkään sellaista profeettaa kuin Mooses, jonka kanssa Herra seurusteli kasvoista kasvoihin.

voinutkaan nousta Mooseksen kaltaista Profeettaa.

Joh 5:45-47 Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne.
        -->> Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
        Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"

• 20+3
        aikoina > kirjoitti:

voinutkaan nousta Mooseksen kaltaista Profeettaa.

Joh 5:45-47 Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne.
        -->> Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
        Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"

"Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä.."

Jeesushan ei pelkästään syytä vaan jopa kiroaa. Mistä muualta te olisitte oppineet syyttämisen kuin omasta uskonnostanne.

Mooses taas kirjoitti laista, mutta ei niin, että laki loppuu johonkin tulevaan profeettaan, vaan että laki on ikuinen ja sitä tulee noudattaa.

• SB
        kaltaiseni, kirjoitti:

(Apt. 3

Muitakin oli ja itseä hän kutsui ihmiseksi(ehkä vain tarinaa)

---'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; --

Mooseksen kaltainen on profeetta ei J-malan poika vaan ihminen.Kaltaisuus on selvä
        Profeettoja on ollut paljon ja erittäin merkittäviä.
        J ei ollut oikeastaan edes profeetta vaan parantaja ja henkien karkoittaja.
        Mooseksen kaltaisuus on kaukana hänestä hänen seuraajansa saivat vain vahinkoa aikaan juutalaisille.
        Itse hän ei saanut oikeastaan mitään aikaan.

• Jeesuksen >
        SB kirjoitti:

---'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; --

Mooseksen kaltainen on profeetta ei J-malan poika vaan ihminen.Kaltaisuus on selvä
        Mooseksen kaltaisuus on kaukana hänestä hänen seuraajansa saivat vain vahinkoa aikaan juutalaisille.

(Apt 5:30-31) Hänet on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheksi ja Vapahtajaksi, antamaan Israelille parannusta ja syntien anteeksiantamusta.

• filemonska
        Jeesuksen > kirjoitti:

(Apt 5:30-31) Hänet on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheksi ja Vapahtajaksi, antamaan Israelille parannusta ja syntien anteeksiantamusta.

Kunha sinä edes parantuisit, olisi muilla helpompaa.

• niih!
        20+3 kirjoitti:

"Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä.."

Jeesushan ei pelkästään syytä vaan jopa kiroaa. Mistä muualta te olisitte oppineet syyttämisen kuin omasta uskonnostanne.

Mooses taas kirjoitti laista, mutta ei niin, että laki loppuu johonkin tulevaan profeettaan, vaan että laki on ikuinen ja sitä tulee noudattaa.

Jeesushan opetti ettei pieninkään piirto laista katoa.
        Se tarkoittaa myös sitä, että laki on sellainen missä muodossa ja millä ehdoilla se on säädetty.

Näin Mooseksen laki on nimeltämainiten säädetty Israelin kansaa varten.
        Israel lupasi yhdetä suusta noudattaa kaikkea mitä Mooses sai Jumalalta säädöksiä.
        Miten luulet, kuuluuko noihin noudatettaviin eri tulkinnat, joita on tehty myöhemmin?
        Ei kristinuskoonkaan oikeasti kuulu muutokset, joita on tehty apostolien jälkeen. Kumpaakaan uskontoa ei tämän perusteella noudateta käytännön uskontona.
        Joten pata kattilaa soimaa ....

• uteljas
        SB kirjoitti:

Kun israel halusi kuningasta he saivat Saulin. Saul oli kansan tahdosta kuninkaana.

Mutta Daavid ei tullut kuninkaaksi kansan tahdosta vaan Jumalan valitsemana.

Daavid oli voideltuna jo ennen Saulin kuninkuuden loppua.
        Jumala antoi Israelille kaksi samanaikasta kuninkuutta.
        On siis olemassa ihmisten haluama kuninkuus että Jumalan aloitteesta annettu kuninkuus.
        Etkö näe tässä mitään merkillistä ja tärkeää?
        Jätän viestini näin lyhyeksi!

• Näkin näin...

Ihmisen poika ei tullut alaspain, vaan meni ylöspäin.

• 51 jaetta

missä ilmoitetaan kuka on tuo: Ihmisen Poika
        Matteuksen evankeliumi:
        10:23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

12:8 Sillä Ihmisen Poika on sapatin herra."
        12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
        12:40 Sillä niinkuin Joonas oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on myös Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä.
        16:27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan

• 1+20
        51 jaetta kirjoitti:

missä ilmoitetaan kuka on tuo: Ihmisen Poika
        Matteuksen evankeliumi:
        10:23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

12:8 Sillä Ihmisen Poika on sapatin herra."
        12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
        12:40 Sillä niinkuin Joonas oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on myös Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä.
        16:27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan

Ei sillä ole mitään merkitystä, se on varastettu idea.

Myöhemmin kirjoitettu kuin Eenokin kirja.

• ruumiillista
        1+20 kirjoitti:

Ei sillä ole mitään merkitystä, se on varastettu idea.

Myöhemmin kirjoitettu kuin Eenokin kirja.

Mutta Ihmisen Poika joutui Italialaisten ristille kuolemaan häpeällisesti. Koska Hän oli Jumalan Karitsa joka pois ottaa maailman synnin. Siunattu Ihmisen Poika, Jeesus!

Mt 12:40 Sillä niinkuin Joonas oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on myös Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä.

• 18+4
        ruumiillista kirjoitti:

Mutta Ihmisen Poika joutui Italialaisten ristille kuolemaan häpeällisesti. Koska Hän oli Jumalan Karitsa joka pois ottaa maailman synnin. Siunattu Ihmisen Poika, Jeesus!

Mt 12:40 Sillä niinkuin Joonas oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on myös Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä.

Moni muukin ihmisen poika joutui italialaisten ristille.

• näinkin se,,,

ja lunastaa vallan..ei ole vielä tullut mutta odotellaan.

• todistajaa >

Ilmestyskirja:
        11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan." >> Jakeen lisätiedot
        11:4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
        11:5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
        11:6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
        11:7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
        11:8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
        11:9 Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan.
        11:10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
        11:11 Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
        11:12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.

• 1212
        todistajaa > kirjoitti:

Ilmestyskirja:
        11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan." >> Jakeen lisätiedot
        11:4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
        11:5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
        11:6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.
        11:7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
        11:8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
        11:9 Ja ihmiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista näkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää, eivätkä salli, että heidän ruumiinsa pannaan hautaan.
        11:10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat.
        11:11 Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
        11:12 Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.

Väitetään myös, että prissi Florestan tulee ja suutelee kaikkia jotka nukkuvat kaksituhatta vuotta kestänyttä untaan, herättää heidät uuteen aamuun, valoon pimeyden esikartanoilta.

Prinsessa saa prinssinsä ja pääsee hallitsemaan... ainakin oman mielensä valtakuntaa.

• vanha ja vakaa

sama koskee ihmisrotuja. Kaikki muuttuu, maapallon kartat, kansat, uskonnot, aikaa on niin kauan kuin aurinko paistaa. Jumalia ja jeesuksia tulee ja menee kuin liukuhihnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe