19.-22.5.2011
Kaikkivaltiaan Luojan, yhden ainoan Jumalan ja Hänen Sanansa, Jahushua (Jeesuksen) Kristuksen (Messiaan) koston ja rangaistusten päivät ovat saapuneet.
Torstaista, toukokuun 19.päivästä perjantaihin 20.päivään 2011 (19.-20.5.2011) oli Jumalan kalenterissa toisen kuukauden 17.päivä, joka vastaa Nooan aikaisen vedenpaisumuksen ensimmäistä päivää, jolloin Nooa perheineen oli jo mennyt arkkiin ja sulkenut oven perässään sekä jättänyt Jumalasta luopuneen syntisen maailman taakseen ottamaan vastaan ansaitsemansa Jumalan tuomion rangaistuksineen.
Niin on myös jokainen Jumalan pelastuksen ovi, portti ja sivupolku suljettu EU-Suomen yhä syvemmälle pimeyteen etenevän lavean kadotuksen tiellä kulkevilta ja tuolta kirousten valtatien varrelta niitä on turha etsiä.
Henkisesti, mielellisesti jopa fyysisesti sekaisin ja huumaantuneena tuleen ja tuskaan vievällä väylällä kompuroivat eteenpäin onnettomuuksien saattelemana antikristillisen, ateistisen Lissabonin sopimuksen alaisen Euroopan Unionin alaisen sekä muiden Jumalan Pyhän Tahdon, Sanan, Lain ja Järjestyksen vastaisten lainsäädäntöjen, sopimusten ja liittojen alaisuuteen mennyt Suomen hallinto edustajineen sekä kaiken tämän alamaisuuden tunnustavat kansalaiset.
Samankaltainen on kohtalo muillakin saman valinnan tehneillä muiden valtioiden hallinnoilla ja näiden kansalaisilla.
Railo, juopa heidän ja kaidan tien valinneiden välillä levenee ja syvenee kaiken aikaa. Samalla myös vieraantuneisuus ja vihamielisyys mustien ja valkoisten lampaiden välillä kasvaa.
Onko muuta keinoa kadotukseen menevillä pelastautua kuin hypätä jollakin konstilla tuon levenevän railon yli, antaa ostaa itsensä Jumalan palvelijoiden omaksi ja/tai maksaa omalla hengellään luopumuksensa Kristuksesta?
Jumalan ja Kristuksen edessä laittoman EU-Suomen esivallan päätös tukea Portugalia ja myös sen kautta rakentaa uutta EU:ta, tätä antikristillistä ja ateistista valtiodiktatuuria, Perussuomalaisten ulosjääminen hallituksesta, pyrkimys EU-mielisen hallituksen muodostamiseen sekä muut tapahtumat viimeisen viikon-kahden aikana todistavat selkeästi kohtalokkaista valinnoista suhteessa Jumalan tarjoamaan ohjaukseen ja pelastukseen.
Vain ne, jotka eivät ole tähän EU-Suomen jatkuvaan rienaavaan kapinointiin ja vihollisuuteen Jumalaa ja Kristusta vastaan osallistuneet, suunnattomaan vääryyteen etenkin vallan- ja omaisuudenkaappaukseen syyllistyneet ja/tai sille alistuneet ja/tai ovat tätä synninharjoittamista vastustaneet ja/tai jotka Jumalan valinnan, armon ja tuomion perusteella on luettu ulosjätettäviin, voivat olla siitä ulkona.
Heidän edessään on nyt uudelleenjärjestäytyminen yhdeksi tai useammaksi Jumalan Pyhän Tahdon, Sanan, Lain ja Järjestyksen mukaiseksi ja ehdottomasti Kristuksen maanpäälliseen kuningaskuntaan luettavaksi yhteiskuntajärjestykseksi (yhteiskuntajärjestelmäksi) ja hallinnoksi.
Jumalan koston ja rangaistusten päivät ovat saapuneet
15
139
Vastaukset
- 423t
Sekopää.
- 23qewr
Tiesithän, että pakkakuntasi mielenterveystoimisto auttaa. Ja ihan ilmaiseksi :)
Hyvää kesää :) - yks vaan
Miksi puhua jostain Jumalan tuomiosta/rangaistuksesta??? Kertoo lähinnä vain kertojasta, jolla on jotain vihaa sydämmellään.
Ainakin oma Jumala on auttava ja rakastava, joka auttaa läpi vaikeiden aikojen, vaikka omakaan usko ei riittäisi.
Vai onko meillä eri Jumala ???- Dr.SAw
on niillä!!! niiten "jumala" vihaa kaikkea ja kaikkia jotka ei palvele sitä, heidän jumalansa on oikein Hitler joka vihaa erillaisuutta ja ei voi sietää ketään, jolla olisi oma tahto ja ajatus!
- Jumalan Tuomio
En todellakaan tiedä, kuka on Jumalasi, sillä minun Jumalaani verrattuna häneltä tuntuu puuttuvan joitakin ominaisuuksia.
Minunkin Jumalani on rakastava ja auttava, mutta hän myös rankaisee, kun sen hetki tulee ja siihen on syytä. Näin kertovat myös Hänen Pyhät Ilmoituksensa ja Kirjoituksensa, jotka samoin kuin historia myös tällaisesta käytöksestä todistavat.
Jos yrität todistaa Jumalasta, joka vain rakastaa ja auttaa eikä rankaise väärintekijöitä, niin joko todistat oikeasta Jumalasta väärin - siis valehtelet! - tai sinulla on joku toinen kuin se yksi ainoa Jumala - siis epäjumala, jonka palveleminen on syntiä.
Minun Jumalani on Kaikkivaltias Luoja, se yksi ainoa.
- Inhottava realisti
Nimimerkillä Jumalan Tuomio on uskomaton määrä energiaa tuottaa näitä pitkiä paatosta ja uhkakuvia täynnä olevia tekstejä iloksemme. Viesti on sama: "Usko laillani tai Sinulle käy huonosti!"
On periaatteeessa varsin mielenkiintoista huomata, miten ERILAISIIN lopputuloksiin vaikkapa Jeesuksen sanat saattavat ihmiset viedä.
Ja luonnollisesti ihmisten inhimilliset ominaisuudet EIVÄT tulkintoihin vaikuta, vai mitä?- Jumalan Tuomio
Voi olla ehkä vaikeata tätä ymmärtää, mutta minä todellakin uskon ja olen vakuuttunut siitä, että teille käy huonosti, ellette Jumalan silmissä riittävässä määrin asetu sille samalle puolelle, jolla minä olen.
Mieluummin olisin kyllä aivan omassa rauhassa, en minä kaipaa vähäisimmässäkään määrin täällä olevien pilkkaa, mutta minut on laitettu varoittamaan teitä.
Eikä kyse ole mistään minun omista näkemyksistäni, jonka tueksi väen väkisin haluan saada muitakin, vaan teidän omasta edustanne, jonka olen yrittänyt saada teidät huomaamaan.
Havaitsette kyllä vielä, miltä kohtalolta yritin teitä säästää, ellei tapahdu suoranaista ihmettä, joka poistaa tietyt rangaistukset tai siirtää niitä. - O.P.
Jumalan Tuomio kirjoitti:
Voi olla ehkä vaikeata tätä ymmärtää, mutta minä todellakin uskon ja olen vakuuttunut siitä, että teille käy huonosti, ellette Jumalan silmissä riittävässä määrin asetu sille samalle puolelle, jolla minä olen.
Mieluummin olisin kyllä aivan omassa rauhassa, en minä kaipaa vähäisimmässäkään määrin täällä olevien pilkkaa, mutta minut on laitettu varoittamaan teitä.
Eikä kyse ole mistään minun omista näkemyksistäni, jonka tueksi väen väkisin haluan saada muitakin, vaan teidän omasta edustanne, jonka olen yrittänyt saada teidät huomaamaan.
Havaitsette kyllä vielä, miltä kohtalolta yritin teitä säästää, ellei tapahdu suoranaista ihmettä, joka poistaa tietyt rangaistukset tai siirtää niitä.Jumalan tuomio
nimimerkin tekstit eivät kuulu alkuunkaan tälle palstalle. ne ovat kiihopoliittista ainesta, sisältävät rasismia, vihamielisyyttä, jopa murhanhimoa. Ilmoitettu valvojalle. Krooninen tapaus. - Jumalan Tuomio
O.P. kirjoitti:
Jumalan tuomio
nimimerkin tekstit eivät kuulu alkuunkaan tälle palstalle. ne ovat kiihopoliittista ainesta, sisältävät rasismia, vihamielisyyttä, jopa murhanhimoa. Ilmoitettu valvojalle. Krooninen tapaus.23.5.2011
Jälleen ilmaantui pelkurimainen kantelija - sama kuin ennen tai joku toinen -, joka ei kestä totuuden julistusta esimerkiksi Jumalan säätämästä ja ilmoittamasta pyhästä yhteiskuntajärjestykseestä ja hallinnosta.
Katson tämän henkilön asettuvan vähintään tukemaan Suomessa jo pitkälle edennyttä valtio- ja maanpetosta sekä vallan- ja omaisuudenkaappausta Kristukselta ja Jumalalta.
Toivon, että kaikki viestini ja niille annetut vastaukset ovat talletetut järjestelmän ylläpitäjän tietokantoihin, josta ne voidaan tulevaisuudessa hakea sitten esiin Jumalan ja Kristuksen sekä Kristuksen kuningaskunnan vihollisia vastaan.
Ne voidaan puolestani ohjata myös kaikille mahdollisille EU-Suomen viranomaisille, jotta he saisivat todeta omat rikkomuksensa Jumalan Pyhää Säätämystä sekä aikaisempaa valtio- ja maanpetoslainsäädäntöä, sotilas-, virka- ja tuomarinvalojaan sekä kaste- ja konfirmaatiolupauksiaan vastaan. Ja paljonhan heille on jo ilmoitettukin todisteineen.
Kristuksen ja Jumalan viholliset eivät pääse pakoon Jumalan tuomiota ja rangaistuksia, vaikka kuinka yrittäisivät!
- 32w45r
"ellei tapahdu suoranaista ihmettä, joka poistaa tietyt rangaistukset tai siirtää niitä."
Sinä alat oppia. Jokainen kunnon profeetta pistää aina uhkailujensa perään disclaimerin :)- Jaahas-taas
Nimim. Jumalan Tuomio oppii kyllä, kun hänen kiihkopoliittiset pamflettinsa menevät rikinkatuisine höyryineen data-bitti-helvettiin...
- Jumalan Tuomio
23.5.2011
Ei tämä lauseeni ollut mikään disclaimer, jolla minä varautuisin peruuttamaan tai kieltämään aikaisemmin ilmoittamaani, vaan kyse on eräiden vaihtoehtoisten ratkaisujen huomioimisesta, joka taas riippuu muun muassa siitä, miten Suomen väestö jakaantuu nyt tulevina viikkoina ja kuukausina etenkin suhteessa tähän EU-petovaltaan. Joka tapauksessa Jumalan rangaistukset tulevat, mutta keihin kohdistuu mitäkin ja kuka niiltä välttyy, jää nähtäväksi.
Jos kaikesta kapinoinnistaan huolimatta EU-Suomi pullahtaa ulos - ei toki omasta tahdostaan, vaan muista syistä johtuen - EU-pedon leiristä, paljon on jo sillä voitettu.
Ja kuten todettua, Suomi on jo hajonnut henkivalloissa ja edessä on pesänjako myös näkyvässä maailmassa, mikä ei mitä ilmeisemmin tule sujumaan rauhanomaisesti.
Suomihan on jo sisällissodan kaltaisessa tilanteessa, mutta tämän ymmärtäminen etenee hitaammin kuin etana. Tutustukaa esimerkiksi EU:ta edeltävään valtio- ja maanpetoslainsäädäntöön ja verratkaa sitä nykytilanteeseen, niin ehkä jotakin ymmärrystä pilkahtaa esiin.
Monenlaista voi olla nyt odotettavissa, sillä EU-Suomi on Jumalan ja Kristuksen edessä laittomuuden tilassa. Ne, jotka tämän tuhonsa tien ovat valinneet, saattavat ryhtyä pian entistä dramaattisempiin ja väkivaltaisiin siirtoihin ulkomaisten isäntiensä ohjauksessa.
En tiedä, että yhtäkään ainutta antikristillistä, ateistista, sosialistista/kommunistista vallankaappausta olisi vielä suoritettu ilman verenvuodatusta, jopa runsasta. Se ei ole itse asiassa mahdollista, sillä siirtyminen Kristuksen edes nimellisestä yhteiskuntajärjestyksestä saatanan omaan vaatii ehdottomasti uhreja Jumalan lain mukaan ja ne saatanan on maksettava. Samat syy- ja seuraussuhteet koskevat myös Suomea, jos täälläkin edetään saatanan vallan- ja omaisuudenkaappauksessa.
- VÄÄRINTEKIJÄT
Tottakai väärin tekijää on raingaistava.
Esimeriksi jos joku rikkoo Suomen lakia niin häntä siitä rangaistaan.
Yksinkertaista.
Se on teidän oma valinta, elämä tai kuolema.
Synnin palkka on kuolema.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472