Mitä mieltä olette m.naatista?
Hänen kirjoituksena avasi silmäni niin, että tämän jälkeen ei Jehovan todistajatkaan tule meille, kuten ei muutkaan.
Olen erään suuren herätysliikkeen jäsen ja avoin olen ollut keskusteluille, mutta en tämänjälkeen.
Kiitos, m.naat on hyvin avannut ihmisuluonteen sisäisteyt opit, joita käytetään mittariksi toisiin ihmisiin.
m.naat, kysymys JT-
9
60
Vastaukset
- erotettu?
m.naathan on EX_todistaja.
Hän moittii tietenkin todistajia. En tunne m.naatia, eikä tämä palsta ole hänestä keskusteluun.
Mitä tulee siisteysasioihin, tunnen muutamia henkilöitä jotka ovat todistajia eivätkä ainakaan toisten huusholleista naputa eivätkä itsekään kuole siihen jos kaikki ei ole ehdottomasti paikallaan
Joukkoon varmasti mahtuu asian suhteen tiukkoja henkilöitä, niin kuin kaikkialla.
Todistajat tietenkin koettavat elää niin etteivät omalla elämällään antaisi kompastumisen aihetta toisille, siisteys varmsti kuuluu näihin asioihin.
Minusta liika siisteydellä päteminen on asiatonta ja voi olla kompastumisen aihe monelle myös. Nipottaminen siivoamisessa ei myöskään tee kenestäkään oikeasti parempaa ihmistä.- Tavis vaan
Kohtuuton siisteys on jo sairauden=pakkomielteen oire.
En menisi ketään epäsiistiksi haukkumaan,- ellei sitten tule kippaamaan jätteitään minun tontilleni ;)- Fniss!
Sama täällä. Kun menen vierailemaan ystävieni luona, niin menen tapaamaan ihmistä, enkä tekemään tupatarkastusta.
Jos joku valittelee, ettei ole jaksanut tai kerennyt siivoamaan ja pyytelee anteeksi pahaa siivoaan, niin saatan kysyä, että voinko auttaa jotenkin. Muuten on yks hailee miten toiset elävät omassa kotonaan kunhan ovat itse onnellisia.
- sotku,ei ad.
naatin omatunto22.5.2011 16:180 SULJE
Kyllä hän on aito m.naat, mutta silloin kun piru istahtaa hänen olkapäälleen kuiskuttelemaan, niin hän piiloutuu kirjautumattoman nimimerkin taakse.
On häneltä näkynyt härskiä tekstiä kirjautuneenakin. Sama tyyli, sama mies
-.,,.-.,.
todella luotettava tämä m.naat.
luota van jatkossakin skitsoilijaan ;D - Skitsoilijoita?
Naapurina tiedän,että sen hienompaa miestä ei ole tässä kylässä.
Taitaa nauraa meille muille jotka täällä notkumme aamusta iltaan."Naapurina tiedän,että sen hienompaa miestä ei ole tässä kylässä.
Taitaa nauraa meille muille jotka täällä notkumme aamusta iltaan"
Hieno mies, joka ei ota vastuuta omista puheistaan?
Ilmeisesti kyseinen henkilö harrastaa aika paljonkin sitä, että kirjoittelee täyttä törkyä toisista anonyymisti. Tyypillistä henkilölle, joka ei kykene vastaamaan omista sanoinstaan saati tekemisistään.
- .... .....
Kiitos tähän astisista vastauksista.
Odottelen Naatinkin kannanottoa.
....... .......
22.5.2011 15:18
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462