Rukouksiin vastataan kyllä

mmmmii

Haluan jakaa oman kokemuksen muiden kanssa, jotka kamppailevat elämässä vaikeiden asioiden puolesta. Minä tulin vähän aikaa sitten uskoon, ja välittömästi oikeastaan aloin elämään Raamatun mukaan. Moraalini ei antanut periksi tehdä samoja asioita kuin ennen, huomasin muutoksen välittömästi. En tietenkään ole mikään pyhimys, teen edelleen syntiä mutta tiedän että olen tehnyt parannuksen. Olen rukoillut paljon, suurimmaksi osaksi rukouksiini on vastattu, ja jopa yllättävän nopeasti. Olen todella kiitollinen Jumalalle tästä kaikesta! Usko on parasta mitä voi olla ja siinä kasvaminen. Mikään maallinen ei anna sitä mitä Isä antaa :) Se, miksi mun rukouksiin on vastattu luulen johtuvan siitä että olen tehnyt parannuksen, uskoni on vahva ja luotan Jumalan apuun todella paljon. Vielä eilen oli vahvasti pelot ja ahdistus päällä, tänään kaikki on paremmin ja painolasti hartioilta otettu pois. Kiitos puhumisen ja uskoni Jeesukseen Kristukseen!

Ihmiset, uskokaa, luottakaa, rakastakaa! Rakastaa itseänne hyvin, rakastaa lähimmäisiänne, rakastakaa Jumalaa! Kun te annatte, teillekin annetaan!! Siunausta ja voimia kaikille sitä tarvitseville! Älkää milloinkaan luopuko toivosta. Ja rukoilkaa, uskokaa että teille vastataan.

10

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustagebardi

joo mieki rukoilin eka uutta autoo no se tuli pihaaan taivaasta sitte rukoilin rahaa no sitä tuli tilille 2000e sit toivoin naapurille paskatautii ja se tuli sille kiitos jumala

ps siulla on hyvä mielikuvitus :P

• ap.

tarkoitan tolla, et rukouksiini vastattiin sitä, että pari viikkoa sitten pyysin vastauksia mun menneisyyteen kuuluviin vaivainneihin kysymyksiin ja nyt niitä vastauksia olen alkanut saamaan. ja eiliseen ahdistukseen auttoi ihan puhuminen toisen ihmisen kanssa niistä. :) Jumala kyllä kuulee kaikki rukoukset, ja vastaa niihin siten, miten Hänen mielestään on hyvä. Hänen tahtonsa mukaisesti, koska Hän tietää mikä on kenellekkin hyväksi. Mutta kaikki ihmiset ei tätä käsitä, en käsittänyt minäkään ennen, nyt käsitän ja olen siitä hyvin onnellinen =)

• Sinausta matkalle ..

Onnitten sinua, rakas uskonystävä!

Kiitos Herrralle, että olet saanut ratkaistuksi elämäsi tärkeimmän asian. Olet löytänyt Vapahtajan ja olet löytänyt iankaikkisen elämän.

• Mirka ...

""Se, miksi mun rukouksiin on vastattu luulen johtuvan siitä että olen tehnyt parannuksen""

Väitän ettet koskaan pysty todistamaan että rukouksesi mukamas toimisi. Tähän ei ole kukaan muukaan koskaan pystynyt.

Haluatko tietää miksi?

Vastaus: Jumala on satua ja höpötystä.
      Se miksi koet rukouksesi toimivan johtuu siitä kun et hallitse mielikuvitustasi ja teet vääriä tulkintoja.
      Ole kriittinen ja vaadi todisteita jumalasta ja rukousten toimivuudesta. Älä usko höpötyksiin. Ole rehellinen myös itsellesi.

Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi mitään aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.

Rehellisenä on kiva olla.

• epätietoinen Mirka

*Väitän ettet koskaan pysty todistamaan että rukouksesi mukamas toimisi. Tähän ei ole kukaan muukaan koskaan pystynyt. *

Et pysty muuten sinäkään todistamaan että Jumalaa ei ole. Tälle ei ole minkäänlaisia todisteita, kuten olemme noin miljoona kertaa todenneet Kirkko kuulolla-palstalla... Huoh.

• Jumalan lapsi

Kyllä Jumala on olemassa ja vastaa rukouksiin, kun uskossa pyydämme ja uskomme saanneemme ja kiitämme jo valmiiksi vaikkei Jumala ole vielä vastannu. Kaikki nämä on kirjoitettu Raamattuun ja jos emme usko sanaan teemme Jumalan lupaukset turhiksi ja kumoamme Raamatun sanan, Jumalan sanaan vedoten meillä on oikeus pyytää rukouksin ratkaisua asioihin ja jopa tarpeisiimme rahaa tai mitä tarviamme. Myös armolahjoja meidän pitäis pyytää, koska se on Jumalan tahto. Jumala vastaa ajallaan ja tavallaan. Jos me anomme sellaisia mitä käytämme vääriin tarkoituksiin esim. armolahjoja ei Jumala meille anna koska Hän näkee meidän sydämen ajatukset ja kuulee meidän jokaisen huokaisemme joka meidän sydämestämme lähtee. Jumala on sydänten tutkija. Siunausta sinulle uskon tien löytämisestä. Jeesus on meidän Herramme ja kaiken minkä elämme elämme Jeesuksen kautta Jumalalle. Tapahtukoon kaikessa Jumalan tahto, se on parasta meille.Amen.

• ## ## ## ##

## Kyllä Jumala on olemassa ja vastaa rukouksiin ##

EIKÄ OLE. JUMALAA EI OLE.

• Hän Elää

Teille rukouksiin ja Jumalaan uskovat, muutamia ihmeitä... vastauksia.
      Sillä Jumala elää. Pilkkaajat eivät tähän päivään mennessä ole saaneet Jumalaa "olemattomaksi" :) http://www.suomistory.com/page/IhmeDiary

• Rehellinen Mirka ...

>>>Usko on parasta mitä voi olla ja siinä kasvaminen.>rakastakaa Jumalaa!

• miehen puolikas

maito asteella viel...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe