siitä jumalasta luopumise asia

miehen puolikas

suhtee.. joko se tilanne alkas näyttää paremmalta ku aikasemmi? en vieläkä oikee lämpene...ite asiasta tää on aivan perseestä...vasemmalta oikealla..oli nii eksoottine päivä tänäänki rakkaan ystäväni herra saatanan käsittelys ku mulq jumala sai viimein tapeltua mut alas...mut nöyy ei tietenkää mitää vastausta...kärsi taj kuole nyt ja pala helvetissä pentu...kyllä kiinostaa kesä kiinnostaa!! aivan sairasta elämää...onkoha toi jumala oikeesti kännissä vai muute vaa omaksi iloksi vittu juoksuttaa mua..? ei edes sokea puoli kuollu koira lähtis tämmösee enää päiväänkää...aivan sairasta paskaa! jos oikeesti teki lukijat päivän voisitte olla mun roolissa mitä minä kestäny jo vuosia...mutta ku ette voi eli olen vaa "provosoimassa"... aina vaan paranee

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen puolikas

jiihaa!!!!!!!!!!!!! sain vihdoin ja viimein sanan "nasulta" !! ..."tyhmäksi sinä olet käynyt, vilpillisyydelläs ja pahansuopuisuudellasi olet itse tiesi tehnyt poikani...vaikeata sinua on enää ohjata poikani.. itse olet tiesi rakentanut ja sen mukana menet." jahuuuuuuu!!!!!!!!!!

• miehen puolikas

johanna kurkela - hiljainen kaupunki... vähä mä muistan ku sillo kauan kauan site lähi corollalla kaupunkii ku just vähä aikaa sit oli uskoo tullu..keskellä yötä...tuntuu niiku siitä olis jos ikuisuus..siihe aikaa mä oli nii naivii et ajatteli et jumala on uskolline ja ok..nyt tiedän paremmin...vitu selkääpuukottava mulkku..ja vetäkää teki uskovat siltiki viel käteenne...vitu mulukut(ei mitenkää henkkohtasesti)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe