Eli n 2kk sitten citymarketin kassatyöntekijä 21 vuotias mies jäi tuijottamaan pitkäään suoraan minua(oon ite 18). Ollaan edelleen samassa kauppakeskuksessa töissä joten jouduin aika usein käymään sielläpäin. Seuraavalla kerralla sama juttu tuijotti taas pitkään eikä ottanut silmiään irti, sitä seuraavalla kerralla kun ostin jotain se pakkas mun ostokset ja antoi ne minulle vaikka yleensä kassatyöntekijät ei niin tee.
Tätä jatkui n. puolitoista kuukautta, silmäpeliä hymyä ja sen sellaista.
Kunnes yhtenä päivän uskaltauduin mennä juttelemaan kunnolla. Kysyin että nähtäisiinkö joku päivä ja hän sanoi että täytyy miettiä (mutta näytti kiinnostuneelta) sitten vastasi: sori mul on tyttöystävä. Annoin numeroni ja sanoin että soita jos muutat mieltä ja hän vastasi ok kiitos :)
Odotin 2viikkoa eikä soittoa ollut vieläkään. Menin juttelemaan uudestaan.
Aloitti itse kysymällä kuulumisia jne. Sanoin että eikö nähdä ja sen sellaista. Puhuttiin siinä n 5min kassan edessä jolloin hän sanoi voitko odottaa n tunnin kunnes pääsen tauolle ja voidaan jutella silloin.
Sanoin ok ja odotin.
n. Tunnin päästä menimme viereiseen kahvilaan, istuimme erittäin lähellä toisiamme. Aluksi tutustuimme vähän kysyimme toistemme ikää jne. Mies sanoi että ei halua nähdä koska hänellä on tyttöystävä ja lähtee armeijaan kuukauden päästä. (jutellessamme hän lähestyi välillä ja käski ottamaan hänen kädessään olevaa pastillia, ihmettelin mitähän hän mahtoi yrittää?) Eli mies ei halunnnut nähdä sovittuna päivänä kauppakeskuksen ulkopuolella mutta ennenkuin lähti takas töihin sano vielä: Jos pystyt odota kunnes pääsen töistä nii voidaan jutella lisää.
En kuitenkaan odottanut vaan lähin. Oon nyt kuitenkin viikon miettinyt että mitähän hän mahtoi haluta? Ei halua nähdä mutta pyytää kuitenkin odottamaan häntä kunnes pääsee töistä..ja oon ihastunu tosi paljon tähän henkilöön enkä tiedä miten unohtaa..
KIITOS TOSI PALJON KAIKILLE VASTANNEILLE :)) arvostan jokaista vastausta!!!
Mitä mies haluaa???
4
600
Vastaukset
- --
Mulla oli vähä samantyylinen juttu aikoinaan.. olin silloin 18 ja kauppakeskuksessa siivoojana iltaisin, siellä kaupassa oli sitten töissä saman ikäinen jätkä. Hänen kanssaan oli usein silmäpeliä ja small talkkia ja olin tosi ihastunut häneen. Kerran sitten nähtiin baarissa sattumalta ja juteltiin enemmän ja siitä lähtien työpaikallakin juteltiin enemmän kuin small talkkia. Mutta sitten hän sanoi että hänellä on tyttöystävä jonka kanssa on ollut yli vuoden.
Hänkin vaikutti tosi ihastuneelta minuun ja toivoin että saisin hänet. Näimme usein vapaa-ajallakin jossain. Kävimme kahvilla jne.. Hän sanoi että on aivan yli ihastunut minuun ja haluaisi olla kanssani. Sanoin sitten hänelle että miksi ei jätä tyttöystäväänsä ja hän sitten sanoi että aikookin jättää. Pyysi että antaisin 2 viikkoa aikaa. Ja minähän annoin koska tiesin että se ei välttämättä ole niin yksinkertaista.. Tämän jälkeen emme nähneet tai käyneet yhdessä missään. Emme nähneet töissäkään. Odotin vain että se 2 viikkoa olisi kulunut jo. No meni yli kuukausi eikä kuulunut mitään enkä nähnyt häntä töissä koska olin ekstraaja siivooja eikä aina ollut työtunteja. Otin sitten yhteyttä ja hän sanoi vaan että ei ole jättänyt tyttöystäväänsä koska ei halua satuttaa häntä. Olin sitten tosi surullinen koska olin aivan rakastunut siihen jätkään ja hän sanoi vielä että ei ole sittenkään varma haluaisiko olla minun kanssani jne.. No se loppui siihen. Siitä on 6-7 vuotta aikaa ja nykyään ovat rakentaneet oman talon ja saaneet lapsen jne.. Eikä todellakaan enää koko asia kiinnosta mutta silloin se vaan oli jotenkin kova paikka kun ehdin niin ihastua lujaa.
Tuli vaan hyvin tämä mieleen tuosta sun tapauksesta kun oli niin saman tyylinen.. - defewfew
luulisin että haluaa käyttää hyväksi esim suudella tai jtn. vähän vaihteluu
- intin käynyt
Se ei halua suoraan heittää menemään nykyistä suhdettaan, mutta on kiinnostunut ottamaan sut varalle, moni suhdehan katkeaa intin aikana.
- hermotmenee
kuulepas horo!
SILLÄ ON TYTTÖYSTÄVÄ. piste ja end of story. oot ihan tanan horo jos meet toisten suhdetta rikkomaan. sulla on luultavasti hyvät tissit/perse/nätti pärstä/kaikkea tätä ja sen takia se on sua tuijotellu. miettinyt päässään että tota olis kiva päästä panemaan. kenties sen parisuhde on vähän arkistunut ja nyt sillä vähän menojalka vipattaa mutta et nyt vitussa mene siihen väliin vielä heittämään löyöyä lisää touhuun. oot parisuhteen rikkoja jos oikein yllytät sitä pettämään.
että kuulepas teini. turha olla ihastunut tollaseen. pillua se luultavasti vaan haluaa. ja sitä paitsi vaikka haluaisikin jotain muuta niin sillä ON SE TYTTÖYSTÄVÄ ja niin kauan ku sillä se on niin et väliin mene. olisko susta kivaa jos sulla olis poikaystävä jota joku pikkuhoro alkais iskee jossain marketissa????
miesten on vaikea vastustaa kiusausta. se on jo kaksi kertaa sanonut sulle että sillä on tyttöystävä (eli toisin sanoen: toivoo että tajuat jättää sen rauhaan ennen ku se ei pysty vastustamaan ja pilaa suhteensa). olet harvinaisen tyhmä jos et ole näitä asioita ymmärtänyt.
kasva aikuiseksi JA HANKI OMA "MIES".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434